Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med att jobba administrativt i ensupporterande roll?Vi söker en bemanningskoordinator som vill vara en del av ett växande bolag med många spännande möjligheter där du har en avgörande roll i att stötta dina kollegor i deras dagliga arbete. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till 31/8-2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som bemanningskoordinator har duen supporterande rolldär du huvudsakligen ansvarar för utskick till konsulter, schemaläggning, skicka presentationsmaterial och andra administrativa uppgifter. Arbetet kommer att leda och fördelas av en operativ chef och du stöttar i de uppgifter som är mest prioriterade.Du erbjuds en gedigen introduktion där du får stor insyn i företagets system och arbetssätt. Du ingår i ett team där ni är fler personer som arbetar med samma arbetsuppgiftervilket gör att ni kan stötta varandra i det dagliga arbetet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning• Meriterande med erfarenhet av administrativt arbete• Obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift• God dator- och systemvanaFör att passa i rollen är du en engagerad och nyfiken person som alltid vill prestera i din roll och utvecklas. Du vågar fråga och är mån om att leverera inom dina ansvarsområden. Du brinner för service och har inget emot att stötta dina kollegor i olika arbetsuppgifter.Därtill har du ett öga för detaljer samtidigt som du kan arbeta effektivt trots repetitiva arbetsuppgifter. Vidare är du kommunikativ och du förstår värdet av att samarbeta. Övrig information Start: OmgåendePlats: StockholmLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Känner du att det är dags för dig att ta ett kliv in inom säljkarriären?Då är Home Call rätt arbetsplats för dig! Tidigare erfarenhet av sälj är inte ett krav, vi utbildar alla. I rollen som innesäljare för elavtal kommer du i huvudsak ringa ut till kunder för att tillsammans med ett drivet säljteam jobba mot individuella mål så väl som gruppmål. I samtal är du uppmärksam och guidar kunderna att hitta det el avtal som passar dem bäst. Tillsammans strävar vi alltid efter att förbättras och i denna roll kan du förvänta dig att utvecklas snabbt och bli en bättre säljare med hjälp av våra trygga och kunniga coacher. Vi arbetar under kontorstider måndag till fredag och har kontoret i hjärtat av Stockholm, Drottninggatan. Erfarenhet är inte ett krav, men väldigt meriterande. Vi söker dig som: Är ambitiös Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön + höga provisioner Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Placering:Centralt kontor i Stockholm, Drottninggatan. Tjänsten är med omgående start. Intervjuer sker löpande, skicka in ditt CV idag!
Vill du ta nästa steg i karriären? Vill du arbeta med några av nutiden största varumärken? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter drivna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. På HOMECALL får du möjlighet att arbeta med välkända varumärket Telenor. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av försäljning alternativt stort intresse för att lära dig om försäljning Är lyhörd och resultatinriktad
I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med hungriga säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Marbella? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Har tidigare erfarenhet av försäljning Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Marbella och med telefonen som ditt verktyg kommer du att få in nya kunder. Du kommer även att ta kontakt med befintliga kunder för att öka deras utbud.En ledare finns alltid tillgänglig för att hjälpa dig att utvecklas. Du kommer att bidra till ökad försäljningen enligt uppsatta mål. Genom att vara en ambassadör för varumärket delar du din kunskap och entusiasm genom att engagerat berätta om samt sälja våra tjänster. Arbetstider: Måndag till fredag Placering: Marbella
I samband med vår fortsatta expansion behöver vi förstärka vår försäljningsavdelning med drivna säljare. Vill du bli en del av ett nystartat säljteam med grym gemenskap i Dubai? Vi erbjuder: Säljutbildning Marknadens högsta provisioner Familjärt företag Rolig och lärorik arbetsplats med många tävlingar Möjlighet till att klättra inom bolaget Tävlingar och priser Kontinuerliga utbildningarVi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning Är resultat- och målmedveten Drivs av att tjäna mycket pengar Vill jobba i en proffsig och utvecklande miljö Gillar att jobba i ett högt tempo Är minst 18 år och är redo att flytta omgående Arbetstider: Måndag till fredag Krav: Svenska Placering: Dubai Arbetsuppgifter: Som säljare hos oss kommer du att vara en del av vårt säljteam i Dubai och med telefonen som ditt verktyg kommer du att arbeta med nya och befintliga kunder.En ledare finns alltid tillgänglig för att hjälpa dig att utvecklas. Du kommer att bidra till ökad försäljningen enligt uppsatta mål. Genom att vara en ambassadör för varumärket delar du din kunskap och entusiasm genom att engagerat berätta om samt sälja våra tjänster.
Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som läkemedelsansvarig farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som värderar kvalitet, patientsäkerhet och omtankes-försäljning. Till vårt team söker vi dig som vill ta ansvar för att vi på bästa sätt möter varje individs egen upplevelse av hälsa och välbefinnande - vår dörr är öppen! Som läkemedelsansvarig på apotekApoteket Ersta Sjukhus finns beläget i hjärtat av Södermalm. Det är ett apotek som etablerades september 2023 och som växer kontinuerligt. Vi hjälper boende runtomkring oss men även de patienter som besöker Ersta Sjukhus. I dagsläget ingår Apoteket i en apoteksgrupp med Apoteket Hornsgatan 49 och tillsammans är vi 8 medarbetare. Vi växer och söker en glad och engagerad kollega som även brinner för kvalitet och som skulle vilja vara Läkemedelsansvarig. Som läkemedelsansvarig på vårt apotek Ersta sjukhuskommer du arbeta tillsammans med dina kollegor för att nå våra mål inom kvalitet, patientsäkerhet och försäljning. Som LMA förväntas du agera med engagemang och trovärdighet och hjälpa våra kunder utifrån din farmaceutiska kompetens och expertis. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Till dig som LMA på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra detsamma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex regional läkemedelsansvarig, farmaciledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Genomföra egeninspektion och ge stöd vid genomförande av riskanalys och händelseanalys Vägleda dina kollegor genom att ge stöd vid frågor samt göra säkra farmaceutiska bedömningar Arbeta aktivt med kundmöten och skapa mervärde för våra kunder Hålla dig uppdaterad och påläst om våra kampanjer och nytt sortiment och ge våra kunder professionell service Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare och har arbetat i minst två år på ett öppenvårdsapotek. Du förstår vikten av det goda kundmötet och har erfarenhet av rådgivande försäljning. För att vara framgångsrik i rollen som LMA ser vi att du är lösningsorienterad vilket innebär att du agerar på utmaningar som uppstår i din roll men också i verksamheten. Du är noggrann vilket innebär att inga vikta och avgörande detaljer missas. Som LMA har du god samarbetsförmåga där du aktivt bidrar till att skapa ett välfungerande team och hjälper dina kollegor i gemensamma arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har förmågan att hålla dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor och kan förmedla din kunskap vidare till dina kollegor. Utöver det har du arbetat minst ett år med: Avvikelsehantering med orsaksutredning samt planering och uppföljning av åtgärder Upprättande och revidering av instruktioner i egenkontrollsprogrammet Genomförande av egeninspektion samt planering och uppföljning av åtgärder När det känns rättFundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-18, lördagar 10-15. Välkommen till Apoteket!
Om företaget Skyresponse skapar trygghet för människor genom att säkerställa att larm och händelser åtgärdas effektivt och av rätt person genom deras molntjänst för larmhantering. Skyresponse har ett ledande nordiskt larm- och händelsesystem som används inom äldrevård, säkerhet och smarta byggnader. Skyresponse säkerställer, med högsta möjliga tillgänglighet, att åtgärder alltid når rätt personer, maskiner eller system genom en konfigurerbar larmregelmotor. Alla tjänster är molnbaserade, fullt skalbara och globalt tillgängliga. Via öppna APIer tillåter de partners att snabbt integrera nya enheter för larm, utbyta information och data till andra plattformar. Via deras ekosystem möjliggör vi för partners att enklare bygga egna tjänster. Lösningen är den snabbast växande plattformen i Norden för trygghetslarm och bolaget har börjat sin internationella tillväxtresa. Skyresponse arbetar just nu med mer än 15 kanalpartners i 9 länder och har cirka 700 företag och organisationer som använder företagets tjänster vilket varje månad genererar mer än 14 miljoner larm och händelser runt om i Europa. Skyresponse är ett företag i framkant när det gäller molnbaserad teknologi och säkerhetssystem. De erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du som cloud engineer får stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Du får möjligheten att arbeta med moderna lösningar i AWS-miljön och fokusera på de delar du vill utvecklas inom. Arbetsuppgifter Som Cloud Engineer spelar du en central roll i utvecklingen och optimeringen av Skyresponse molnbaserade larmhanteringsplattform med fokus på Infrastructure as Code (IaC), där de främst använder AWS CDK. Du arbetar med att designa och skapa effektiva tekniska lösningar och har stor möjlighet att påverka val av verktyg och teknologier. Målet är att skapa en plattform som enkelt och effektivt kan initieras och skalas upp. Du arbetar såväl strategiskt som operativt, med uppgifter som arkitektur, design, rådgivning och nära samarbete med utvecklingsteamet och driftansvariga. Detta för att säkerställa att plattformen är stabil och optimalt anpassad för framtida tillväxt och innovation. Du vägleder i val av lämpliga molnlösningar och säkerställer en hållbar transformation från on-prem till molnet med hänsyn till framtida anpassningsbarhet, utveckling och automation. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Implementering och förvaltning av molninfrastrukturer i AWS • Automatisering av infrastruktur med hjälp av CDK och andra IaC-verktyg • Aktivt deltagande i projekt för att förbättra och utveckla långsiktiga lösningar för plattformens drift och övervakning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gedigen arbetslivserfarenhet som DevOps, Cloud Engineer, eller liknande roll inom molninfrastruktur • Starka kunskaper inom automatisering av infrastruktur med hjälp av CDK eller andra IaC-verktyg • Obehindrad engelska i både tal och skrift, svenska är starkt meriterande För att trivas och lyckas i rollen behöver du en stabil teknisk grund, god förmåga att arbeta självständigt såväl som i team, samt skicklighet i att kommunicera tekniska idéer på ett tydligt och förståeligt sätt. Din tekniska expertis är avgörande för att skapa en robust, säker och skalbar molnmiljö som möter verksamhetens krav. Ditt driv att utforska nya lösningar gör dig till en värdefull resurs i teamet. Du är även strukturerad och organiserad, vilket bidrar till effektivitet och precision i ditt arbete. Genom din förmåga att planera och prioritera skapar du en tydlig och välordnad arbetsgång, vilket säkerställer att uppgifter utförs med hög kvalitet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Luleå eller Stockholm. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Skyresponse. Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, Elice, på [email protected].
Stockholm Tennis Academy söker nu nya kollegor med start i februari. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn, ungdom och vuxenträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta mellan 2-10 timmar i veckan. Träningen bedrivs på Tennisstadion på Östermalm och Bosön, Lidingö. Vi söker främst efter personer som vill och kan undervisa barn. Du behöver därmed inte ha så stor erfarenhet från tennis sedan tidigare. Vi söker även efter dig som kan undervisa avancerade junior och vuxengrupper. Vi erbjuder: Utbildning (Tenniskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för tennis och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Vi sökerdig som brinner för ledarskap, att bygga starka relationer inom IT-konsultbranschen som söker mer än bara ett ”jobb” och gärna följer med konsulten hela vägen och utvecklar konsult & ditt egna ledarskap.Du har erfarenhet inom IT-konsultbranschenoch vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en härlig person med sunda värderingarArbetsbeskrivning: Deploja söker dig som vill vara med och tillsammans bygga upp ett eget team av IT-konsulter och kunna påverka din egen lön utifrån prestation. Vi söker dig som är van vid att lyckas med det du tar dig an, som har stark drivkraft och som brinner lite extra för att göra andra människor nöjda. Du har tidigare erfarenhet från branschen och vill utveckla dina nuvarande färdigheter. Strategisk Rekrytering: Genom aktiv rekrytering och nätverksbyggande söker du fram IT-konsulter genom bl.a. LinkedIn och telefonsamtal. Du leder hela rekryteringsprocessen och genomför träffar och intervjuer och tar referenser, för att presentera kandidater. Nätverkande: Du deltar i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Kundrelationer : Med ett kundansvar utvecklar och vårdar du långsiktiga kundrelationer. Prospektering och mötesbokning är en del av din roll för att driva försäljning och skapa nya affärer. Personalansvar: Du har personalansvar för IT-konsulter och säkerställer deras välmående genom täta uppföljningar och därmed utvecklar konsult likväl ditt ledarskap. Relationsbyggande: Genom att anordna aktiviteter främjar du gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Din Profil:Du har en säljande personlighet, har lätt att etablera nya kontakter med kandidaterlikväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder runt om i Stockholm. Du harerfarenhet inom IT-konsultbranschen alt. IT-Bemanning med några års erfarenhet från arbete inom en liknande roll med fokus på försäljning och rekrytering inom IT-sektorn. Bekväm med att ta stort eget ansvar och hantera daglig kund- och konsultvård. En säljande personlighet med förmåga att bygga långsiktiga relationer. Meriterande om du har studerat personalvetenskap, eller utbildning inom försäljning Vår modell till konsulternaär enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har flexibilitet att välja sina förmåner. Trygghet och transparens är viktiga värderingar för oss, och vi erbjuder egna trygghetspaket för att säkerställa det. Ansökan:Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Har du frågor eller behöver mer information om tjänsten, kontakta oss gärna! Läs mer om oss på www.deploja.se. Vi ser fram emot din ansökan !
Välj ett jobb för att visa detaljer