Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar fram till årsskiftet med eventuell möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Transtema. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Arbetstiderna är varierande och det är skift. Vardag: 07:00-15:3013:00-21:3021:00-07:30Helg:07:00-19:3019:00-07:30 Om företaget Transtema är ett av Sveriges ledande företag när det gäller att installera, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsinfrastruktur. Vi har en bredd som få kan matcha och hjälper dig med alla typer av nät – mobilt, fiber, koppar och el. Vårt erbjudande omfattar allt från planering, design och installation till service, drift och underhåll. Vi tillhandahåller också nätverksutrustning, datalagring och lösningar inom IoT för att bara nämna några områden. Med två egna nätövervakningscentraler (NOC) och multitekniker över hela landet kan vi både övervaka och säkerställa driften i ditt nät under dygnets alla timmar. Våra kunder är exempelvis kommuner, teleoperatörer, nätägare, företag och offentlig förvaltning. Om rollen Som NOC-operatör ingår du i ett skiftgående team med uppgift att hålla nätet fritt från driftstörningar 24/7 365 dagar om året. I rollen ansvarar du bland annat för att övervaka ett av Sveriges 3G-nät, analysera incidenter och eskalerar dessa till rätt instans för felavhjälpning. Eftersom du ingår i 24/7-driften arbetar du treskift vilket innebär dags-, kvälls- och nattpass. Tillsammans arbetar du med teamet för att säkerställa att det ständigt levereras ett felfritt nätverk. Du kommer initialt att få en gedigen utbildning av Transtema på en månad. Nu söker vi dig som vill vara med och driftsäkra infrastruktur inom mobilnät, kommunikationsnät samt el-infrastruktur! Du kommer att tillhöra vårt team, Network Operations Center, NOC, och arbeta från vårt kontor i Kista. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter • Övervaka inkommande larm, ärenden och avvikelser från nät, infrastruktur och stödsystem • Skapa arbetsorder till organisationen Fältservice • Sköta in- och utpasseringar på siter • Analysera incidenter, felsöka och skapa felhanteringsärenden. • Eskalera ärendet till berörd part via samtal och mejl vid behov • Analysera, godkänna och hantera planerade arbeten i nätet Vi söker dig • Studerar på högskola, universitet eller motsvarande - meriterande om du studerar inom telekom, teknik eller IT. • Har ett stort intresse för telekom och IT • Du kan och har inga problem med att arbeta 3-skift • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Meriterande med kännedom om drift av olika nät inom IP-nät, mobil-nät, kritiska infrastrukturer samt dess roll och relation till andra nät och slutanvändartjänster. Personliga egenskaper För att vara framgångsrik i rollen som NOC-operatör ser vi gärna att du är en driven person som trivs i det sociala, har lätt för att kommunicera med andra med ett bra mindset kring service och som gillar att lösa problem. Därtill är du en person som trivs med att arbeta i ett team med och är intresserad av teknik. Du är dessutom noggrann, har en god prioriteringsförmåga och är ansvarsfull på sin arbetsplats. Flexibilitet krävs som deltidsanställd och att du både är nyfiken på att lära dig nytt och vill utvecklas. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kista Lön: Enligt överenskommelse Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa [email protected] 070 – 434 17 71.
Clean-energy tech leads to a positive global transformation. Heating homes contribute to 15% of Europe's CO2 emissions. Switching to sustainable solutions offers households a way to achieve net-zero emissions. Aira's mission is to advance the next generation of home energy solutions, creating intelligent, sustainable homes for a meaningful impact. Starting with innovative heat pumps, it will evolve into a comprehensive, intelligent clean energy-tech system and include dynamic electrical tariffs, cutting-edge home solar systems, and advanced battery storage solutions. Founded in 2022 with already 700 employees and growing, Aira aims to drive the clean energy revolution. We are headquartered in Stockholm, Sweden, and our factory in Poland brings these innovations to life, with operating markets in the UK, Italy, and Germany. About the role As a Fullstack Developer, you’ll play a central role in one of our productteams, within Aira’s Acquisition area. The focus of these teams is to craft web applications at the heart of Aira’s energy solution design andinstallation planning systems. These applications are fundamental to achieving a world-class customer experience and span across tools for designingthe solutions, as well asplanning andscheduling the installations. The team developsdataproducts for modeling Aira's field force optimization as well as the tools to support installers on-site, at the customers' homes. What you bring to the team Proficiency in frontend development, particularly with React & Typescript. Experience in automated testing to ensure application reliability and performance Experience writing backends in a classical object-oriented language like C# or Java We would also expect you to have experience in at least two of the following areas: Writing backend code in Java and Spring Boot Databases (e.g. DynamoDB/PostgreSQL) Event-driven architectures (Kafka) Cloud DevOps (AWS, Docker, Terraform, Kubernetes) gRPC and protobuf What is in it for you? Gain hands-on experience in a fast-growing scale-up, with a supportive and inclusive culture, and career advancement opportunities. Collaborate with diverse teams across international markets and launch products globally. Develop and grow personally and professionally in an entrepreneurial-minded environment. Thrive in a dynamic, solution-oriented culture, tackling challenges and driving meaningful solutions that make a positive impact on the world. Influence the company's success, with a visible impact on product development and market growth. Enjoy working in our brand new office. Conveniently located near public transport, with Sankt Eriksplan subway station just a few minutes walk away. Aira leads in the next generation of Energy. We are driven by our belief that the power of diversity fuels innovation. We welcome individuals from all backgrounds, cultures, and perspectives to join our team, united in our mission to create a better future for society and the planet.
We are now seeking an IT Support Techicianto our team in Tullinge. As IT Support Technician you will be the first point of contact when it comes to providing on-site support for SmartCella’s end users at our offices.The role includes troubleshooting and resolving issues with software, hardware and other IT-related problems. You will work closely with the IT Manager to ensure that SmartCella’s IT environment is reliable, secure and up-to-date, and that the users in the organization are receiving in-house support with a high service level. The role will be on-site five days per week andwill report to the CFO. Key responsibilities and scope of the role 1st line support of internal users on site for computers, mobile devices, print, network and conference rooms Responsible for the hardware inventory and PC installations Management of user accounts and license allocations Assisting in IT projects and activities Ensuring IT onboarding and offboarding of users are following the internal procedures Qualifications & experience To be successful in this role you need to beself-motivated, curious and service minded as a person. The role requires a “business first” mindset where a functioning IT environment for the end user is always top priority. Having good communication skills and being fluent in English and Swedish both verbally and in writing is a must. This role is for you who havea will to learn and improve within all areas of internal IT Management. Education/Learning Experience/Work Experience At least 1 year of experience as a Support Technician or in a similar role Good knowledge of Windows A general interest and curiosity in technology Excellent problem-solving skills A driver’s license Experience from the life science or IT industry is beneficial, but not a requirement. Interested? Submit your application today! We will review applications on an ongoing basis and hope to fill the position as soon as possible. SmartCella is a world-leading biotech company pioneering the future of targeted therapies by combining first-in-class delivery platforms with cutting-edge cell and gene therapies. The SmartCella group consist of SmartCella Holding AB, ProCella Therapeutics AB, SmartWise AB and SmartCella Solutions AB with a total of 80 employees from more than 25 nationalities.
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant
Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Xensam: SAM DisruptersXensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today. We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count. About the roleAre you a master storyteller who can transform complex technology into compelling customer value? As the guardian of our product positioning, you'll shape how we communicate the value of our fast-growing Software Asset Management platform to the world. As our Product Marketing Lead at Xensam, you'll be the storyteller who bridges our R&D innovations with customer needs. Working within our dynamic marketing team and reporting to the CMO, you'll own our product narrative across all channels. Responsibilities Guard our product positioning to ensure consistent product messaging in collaboration with R&D and marketing teams. Craft compelling content that transforms technical features into business value. Drive product launch campaigns and regular release communications across multiple channels. Design lifecycle marketing messages within product notifications and communications. Conduct market research and customer interviews to shape our narrative. Transform technical documentation into customer-friendly communications. Co-create brand awareness campaigns for product positioning. Qualifications 2-3 years of product marketing experience, ideally in B2B SaaS. Bachelor in marketing, business or tech, with additional education (course, certification, or diploma) in writing. Exceptional writing skills in English with the ability to simplify complex technical concepts. Strong analytical capabilities for market and customer insights. Proactive approach and structured working style. Excellence in cross-functional collaboration and stakeholder management. Bonus points if you have Technical writing background. Confidence in front of the camera for video content. Presentation and webinar experience. Previous experience in Software or SaaS Asset Management. What you get A dynamic position embracing "freedom under responsibility". Three days in-office (with remote work on Mondays and Fridays). Free access to beverages, snacks, gym facilities, on-site massage, shuffleboard, and other games. If sales targets are met, all employees enjoy an annual destination trip. Join an ambitious and diverse team, and work with cutting-edge technology in the fastest-growing SAM software on the market. An opportunity to shape your career growth while contributing to the company’s success. At Xensam, our core values define our culture: Rebellious: We encourage a spirit of freedom and initiative within responsibility. Humane: We foster a caring, inclusive environment that values diversity and respects individuality. Harmonious: We promote work-life balance, creating a pleasant, supportive workplace. Ready to own our product story? Apply now with your resume and a writing sample that showcases your ability to transform technical concepts into compelling narratives. As part of our recruitment process, we conduct background checks on final candidates to fulfill our commitments to customers and ensure a safe work environment.
Om tjänsten Som säljansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmenarbetar du på avdelningen och ansvarar över din zon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht.Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs.Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter -Daglig drift på avdelningen- Påfyllning- Beställning- Svinn-Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln,där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt&Grönttidigare samt har kunskap inomAoB eller Store Office. Du ären lagspelare som drivs avresultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmensom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmenoch en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida &Instagram här
Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu nya medarbetare som vill ansluta till vårt team av snickare.Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig. Tjänsten Som snickare hos oss kommer ingen dag vara den andra lik då vi har många olika kunder med olika typer av projekt. Det är därförfördelaktigt om du är mångsidig i ditt kunnande. Beroende på din kompetens kommer du ha arbetsuppgifter som tex bygga väggar, lägga golv, montera fönster, montera dörrar,bygga kök m.m. PåNator Personal är vi ett team och vi arbetar tillsammans, därför är det viktigt att du trivs att arbeta i team.Arbetet är främst förlagt i Stockholmsområdet, arbetstider är 7–16, mån-fre, 40h i veckan. Start enligt ö.k. Kvalifikationer Vi tror du har minst 1 års erfarenhet av liknande arbete eller erfarenhet frånstudier inom bygg.Som person är du en lagspelare som gillar att ta för dig på arbetsplatsen. Du känner stort ansvar och stolthet i det arbete du levererar. I övrigt är du punktlig, pålitlig och bidrar med ett gott humör på arbetsplatsen.Det är ett krav att kunna kommunicera bra på svenska eller engelska. Du erbjuds En trygg arbetsgivare som är mån om ditt mående Lön enligt kollektivavtal Tillsvidareanställning med tillämpad provanställning första 6 månaderna Ansökan Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Ett läkemedelsföretag i Norrort söker nu två Demand & Supply Planners med fokus på projektledning för att förstärka deras team och hjälpa dem att säkerställa en effektiv leveranskedja, från planering till leverans. Om rollen Som Demand & Supply Planner hos vår kund inom läkemedelsbranschenkommer du att spela en central roll i att leda och koordinera projekt inom planering och leverans, med fokus på att optimera lagerhantering, efterfrågeprognoser och logistik. Du kommer att arbeta nära interna och externa intressenter, inklusive försäljning, produktion, inköp, tredjepartsleverantörer (3PL) och leverantörer för att säkerställa en smidig leveranskedja. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till förlängning eller överanställning hos kundföretaget. Du blir anställd av oss på The Place och jobbar ute på kundföretaget. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt och du utgår från deras kontor. Ansvarsområden Leda och samordna projekt inom Supply Chain för att säkerställa rätt lagerhållning och möta marknadens behov. Utveckla och implementera prognosmodeller för att säkerställa korrekta efterfrågeprognoser och optimal lagerhantering. Ansvara för "phase in" och "phase out" av produkter inom din produktportfölj för att säkerställa effektiv hantering av produktlivscykeln. Parallellimport: Erfarenhet av att arbeta med parallellimport och ompackning i Europa, inklusive förståelse för de regler och processer som gäller. Driva förbättringsprojekt och samarbeta med intressenter för att optimera leveranskedjans processer och minska kostnader. Arbeta nära med Customer Service och leverantörer för att identifiera och lösa eventuella flaskhalsar eller logistikutmaningar. Nära samarbete med QA och Regulatory för att säkerställa att leveranskedjan möter kvalitets- och regulatoriska krav och att de har rätt artwork på marknaden. Kvalifikationer Erfarenhet: Minst 3-5 års erfarenhet av Supply Chain Management med fokus på planering och projektledning, gärna inom läkemedelsbranschen. Analytiska färdigheter: Stark förmåga att tolka data, prognostisera efterfrågan och optimera processer. Kommunikation: Utmärkta muntliga och skriftliga färdigheter för samarbete med team och intressenter. Kommersiell medvetenhet: Förståelse för marknadsdynamik, upphandlingar och deras påverkan på leveranskedjan. Global erfarenhet: Erfarenhet från en internationell och snabbrörlig miljö. Språkkunskaper: Krav att kunna flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Goda kunskaper inom GDP (Good Distribution Practice). Meriterade om du arbetat i Navision eller Business Central. Personliga egenskaper För detta uppdrag lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en prestigelös lagspelare som är snabbfotad och kan parera flera olika arbetsuppgifter och sidopuckar samtidigt. Du är duktig på att planera, strukturera och ta egna initiativ. Du är van att ta stort eget ansvar samtidigt som du är en glad och social medarbetare som vill bidra till gruppens härliga gemenskap. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan i dag då urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välj ett jobb för att visa detaljer