Välkommen till en sommar i Stockholm inom hemtjänsten Med årets mörkaste dag bakom oss planerar vi redan för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i norra innerstaden iStockholm ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under perioden 15 juni - 20augusti. Välkommen att jobba medoss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Norra Innerstaden Hos Attendo hemtjänst arbetar engagerade medarbetare som är utbildade undersköterskor och vårdbiträden. Till Norra innerstaden hör områdena Norrmalm och Östermalm och till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor.Som undersköterska eller vårdbiträdeinom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner,enklare hushållsarbeten och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet avhemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo ärett av Nordens största omsorgsföretag och entrygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-03-14men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!
Nu söker vi Trafikvakter för våra projekt runt om i Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår bland annat dirigering av trafik som trafikvakt och lots. Du som söker ska gärna trivas med ett utomhus arbete. Om jobbet: Som trafikvakt arbetar du som flaggvakt eller trafiklots för att dirigera trafik vid och igenom vägarbetsområden. Du kan vara på en liten landsväg ena dagen för att nästa dag vara i en komplicerad trafiksituation i storstadsområde. Då vissa arbeten utförs nattetid, tex beläggning på motorväg, är det en fördel om du trivs med varierande arbetstider. Även arbetsplats varierar naturligtvis utefter vart vägarbete pågår för stunden Arbetsuppgifter som kan förekomma: Signalperson vid riskzon Dirigering av transporter till bygget Dirigering av civilpersoner runt området Kommunicera med transporter för att de ska komma rätt Dina egenskaper: Serviceinriktad Lösningsorienterad Tar eget initiativ och ansvar Kan både jobba självständigt och i team Målmedveten Flytande svenskt tal Meriterande om du har Arbetat med liknande uppgifter Arbete på väg B-körkort med bil Stockholms stad utbildning Tjänsten innebär varierande arbetstider! Vi erbjuder ett varierande arbete med fantastiska kollegor med möjlighet till utveckling i form av utbildningar, arbetsuppgifter. Är du intresserad av jobbet, kontakta oss redan idag!
We are seeking a Business Controller with a strong interest and understanding of technology for an assignment for our client in Stockholm. As a Business Controller, you will collaborate with stakeholders and senior leaders both within and outside Business Tech. Your primary responsibility will be to guide and support the units you oversee, ensuring continuous improvement while fostering a strategic business perspective. Your primary goal is to foster a strategic and responsible approach to managing invested funds, ensuring they are utilized effectively to maximize business value in alignment with company goals, while maintaining clear oversight and understanding of expenditures. This role involves close teamwork with other controllers daily, making clear, inspiring, and inclusive communication a key aspect. We seek an individual with a communication style that is articulate, motivating, and inclusive, capable of effectively influencing, empowering, and inspiring others. You'll have the opportunity to influence, empower, and motivate colleagues while contributing to a workplace culture that values open feedback and continuous improvement. Key Responsibilities: • Financial Management: Execute budgeting, forecasting, and financial reporting for assigned units; consolidate financial data for Business Tech.• Monthly Operations: Oversee monthly cut activities.• Strategic Support: Provide analysis and recommendations for strategic decisions and their implementation.• Expense Monitoring: Ensure proper handling of financial flows such as invoices, accruals, and recharge costs.• Process Optimization: Continuously improve budgeting and forecasting processes.• Analysis: Conduct investigations to enhance business impact and cost awareness.• Education & Guidance: Educate Business Tech leaders on financial planning and monitoring.• Procurement Support: Oversee purchase processes, including invoice and agreement handling.• Long-term Planning: Contribute to strategic goal setting and challenge existing business approaches. What We’re Looking For: • Experience: At least 3 years in a similar Controller role, preferably in a global organization.• Education: Academic degree in business, engineering, or a related field.• Skills:o Solid understanding of financial principles.o Strong analytical and problem-solving abilities and able to find solutions in complex situations and involve and influence various stakeholders.o Proficiency in tools and software like Excel, Power BI, SAP, etc.o Cloud certification (AZ900) is required.o Excellent English communication skills (expert level).• Attributes:o Leadership ability, entrepreneurial mindset, and strategic thinking.o Curiosity and interest in technology.o Open to change, with a focus on innovation and continuous improvement.o Team player with an agile mindset and collaborative approach. We recommend applying promptly, as the assignment may close before the stated deadline if a suitable candidate is found.Assignment Period: March 3, 2025, to January 16, 2026Application Deadline: January 23, 2025Remote Work: 25%Location: Stockholm Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in quickly and efficiently matching the right talent with the right company. Our primary focus is on Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also have the broad expertise and flexibility needed to deliver tailored recruitment solutions across all industries. Although we are a relatively new player, we have already earned the trust of many of Sweden's largest companies and operate both nationally and internationally. With bases in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us a natural partner for companies looking to stay ahead in their recruitment efforts.
Är du en glädjespridare som är en stjärna på service och kundnöjdhet? Har du erfarenhet från en roll inom kundtjänst och söker dig till en engagerad och energifylld arbetsplats? Då är det dig vi söker! Om rollen Kundserviceavdelningen består av ett gäng flitiga, glada och hjälpsamma hjältar som brinner för service och tillsammans med resten av företaget säkrar bolagets frammarsch på diverse spännande marknader. Din uppgift är att säkra orderhanteringen och att ge varje kund riktigt bra service. Tjänsten är på 100% och på plats på kontoret. Arbetstider 8-17, två dagar i veckan kommer du att arbeta 10-19. Dina arbetsuppgifter Bearbeta kundärenden enligt rutin i företagets olika system Besvara inkommande kundärenden via samtal och mejl Om dig För att trivas i rollen ser vi att du har arbetat med service och kundkontakt tidigare. Du kommer att arbeta på den tyska marknaden men även stötta upp på den svenska marknaden vid behov. Detta innebär att du behöver tala och skriva flytande tyska och svenska. Det är viktigt att du är engagerad, driven och en teamplayer. Som person är du ansvarsfull, noggrann, service- och lösningsorienterad samt en glädjespridare som trivs i ett högt arbetstempo. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av kundbemötande (butik, event, sälj, kundservice etc). Serviceinriktad Problemlösande Kommunikativ Flexibel Systemvana och kvick vid tangentbordet Du talar och skriver obehindrat på tyska och svenska Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterande konsultchef på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
ArkivIT är ett konsultbolag med expertis inom digital arkiv- och informationshantering med tjänster inom våra områden Arkiv & Registratur, Dataskydd, Informationssäkerhet och E-arkiv. Företaget startades 2010, sedan dess har tjänsterna blivit fler, kompetensen bredare och vi fortsätter att växa. Våra konsulter är hängivna sitt yrke och bidrar med sin specialistkompetens till kunder runt om i hela Sverige. Vår ambition är att ta hand om och värna om det digitala kulturarvet, och samtidigt stärka våra kunder inom modern e-förvaltning och informationshantering. Om rollenVi söker dig som har tidigare erfarenhet som arkivarie som vill vidare i karriären. Som konsult hos oss har du en variation av arbetsuppgifter inom arkiv och informationsförvaltning. Du ger stöd till våra kunder och hjälper dem upprätthålla högsta möjliga standard inom informationshantering. Du arbetar även strategiskt med styrande dokument inom informationsförvaltning samt utbildar och informerar om regler och lagstiftning. Din expertis kommer att göra dig till en eftertraktad rådgivare inom området. Du kommer att ingå i vårt konsultteam "Arkiv & Registratur” och bli en del av ett kunskapsdrivet, nyfiket och engagerat gängsom gärna delar med sig av sin kunskap och ser stora fördelar i att arbeta brett över kompetensområdet informationshantering. I denna roll arbetar du till viss del på plats hos kunden med möjlighet att arbeta på distans hemifrån, vilket varierar efter kundens behov och uppdragets karaktär. Vi ser verkligen fram emot att välkomna dig som vår nya kollega! Kvalifikationer Högskoleutbildning inom arkivvetenskap med minst 60 hp eller motsvarande utbildning på högre nivå Flerårig erfarenhet som arkivarie, e-arkivarie, IT-arkivarie eller motsvarande roll Talar och skriver på svenska obehindrat Personliga förmågorVi söker dig som är flexibel, lyhörd och pragmatisk i ditt arbetssätt med god förmåga att kommunicera ditt budskap på ett pedagogiskt sätt. Du är ödmjuk och noggrann i dina arkivkunskaper och trivs med att arbeta resultatorienterat och är trygg i din leverans. Du är nyfiken och omvärldsorienterad inom området och tycker om att hålla dig ständigt uppdaterad. Vårt erbjudande till digArkivIT är ett kompetensbolag, vilket innebär att vi värnar om din utveckling och ger dig många möjligheter att öka dina kunskaper. Vi ser till att du utbildas årligen genom en kompetenspott och samlar alla medarbetare med jämna mellanrum, både fysiskt och digitalt, till kompetensforum där vi delar erfarenheter och inspirerar varandra. Dina kollegor är erfarna inom branschen och som arbetsgivare ser vi till att samla alla vid årliga events som sommarfest, julfest, påskfest, kick-offer och andra roliga händelser inom bolaget. I denna roll, har du en flexibel vardag där du lägger upp din egen arbetstid utifrån kundens behov. Vi är måna om dig som medarbetare och värnar om en lärande miljö med öppet klimat och avsätter tid för reflektion och feedback. AnsökanVänta inte med din ansökan, vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas när vi hittat rätt kandidat. Vid frågor kring rollen eller företaget, är du välkommen att kontakta [email protected]: Enligt överenskommelseOmfattning: 100%, heltidPlacering: Stockholm Välkommen med din ansökan!
Du tycker att det är kul med kvalitet och regelverk. Framför allt när frågorna rör medicinteknik. Utmaningen att omvandla komplexa regelverk till något lättbegripligt är något som får ditt hjärta att klappa lite extra. Du vill vara del i en grupp med hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka medarbetare? Där vi värdesätter och prioriterar kunskapsdelning, samarbete och är måna om varandra. Har vi nyss beskrivit dig? Bra! Då kan du vara vår nästa konsultkollega inom QA/RA Medtech och IVD!"Vår grupp erbjuder en varm och inbjudande stämning där hjälp alltid finns tillgänglig. Vi har en enorm kunskapsbas och ett starkt engagemang. Kollegorna är trevliga, hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka, vilket skapar en trygg och välkomnande miljö för alla. Vi strävar efter att hjälpa varandra att växa och utvecklas som konsulter samtidigt som vi löser problem hos våra kunder och tillsammans utvecklar Plantvision."- Kollegorna Det här blir din roll Hos oss får du möjlighet att arbeta med kunder och stötta dem i hela deras produkts livscykel och i hela deras organisation. Du blir del av ett team med mycket stark teamkänsla och värderingar kring att jobba ihop och sprida kunskap tillsammans. Att vara konsult hos oss är ansvarskrävande och utmanande, men framför allt väldigt roligt! Rollen ger dig ett stort utrymme att påverka din egen utveckling genom de uppdrag du arbetar med.Hos oss får du: guida våra kunder rätt i den regulatoriska världen. arbeta bl.a. med ansökningar, inspektioner, CAPA, klinisk utvärdering och standarder. själv leda och/eller vara del i utvecklingsprojekt. ta en självklar plats i vårt team som gillar att prata kvalitet, regulatory affairs och projektledning. Vi är ett team stolta nördar som älskar dela med oss av vår kunskap! Så här kommer du att briljera Vi briljerar genom att dela med oss av vår kunskap och det kommer du också att göra. Genom din sociala och kommunikativa förmåga skapar du ett förtroende hos personer du möter. Du har förmågan att göra komplex information enkel att förstå, medan noggrannhet och kvalitet genomsyrar allt du gör. Du är självständig med gott självledarskap, samtidigt som du verkligen uppskattar att vara en del av ett team som brinner för samma frågor som du gör. Du trivs i och vill vara en del av en grupp med hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka medarbetare. Har du följande egenskaper så tror vi att du kommer trivas hos oss: Du har minst 3 års erfarenhet av QA/RA inom medicinteknik eller IVD. Du har högskole- eller universitetsexamen inom Life Science (Civilingenjörsexamen, BMA eller PhD inom relevant område). Du är bekväm med både svenska och engelska på en hög nivå. Du har erfarenhet inom något av nedanstående:Du har arbetat med MDD/MDR, IVDD/IVDR, ISO 13485, ISO 15189, ISO 14971 eller 21 CFR Part 820, FDA ansökningar och MDSAP. Du har erfarenhet av kvalitetssystem och arbetat med t.ex. avvikelsehantering, CAPA och inspektioner.Du jobbar med framtagning, uppdatering eller bedömning av teknisk dokumentation. Du har jobbat med ICE 60601, IEC 62366 och andra standarder relevanta för prestandautvärdering av medicintekniska produkter. Du har erfarenhet av kvalitetssäkring av medicinteknisk mjukvara (fristående mjukvara, inbyggd medicinteknisk mjukvara eller av datoriserade stödsystem inom medicintekniska bolag (ICE 82304, ICE 62304, NIS 2, TR 80002, GAMP5). Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet.Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. Ansökan Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Ewa Kloskowska på 08-568 595 28 eller [email protected]. Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.
Är du nyfiken på rekryteringsbranschen samtidigt som du vill utveckla dina säljande och kommunikativa egenskaper? Vi på Sprio söker nu en junior rekryteringsassistent till ett att våra team internt som tillsätter tjänster till ett av Sveriges största bolag inom kundservice. Trivs med att prata i telefon, älskar att möta nya människor och vill arbeta i en familjär miljö? Då kanske du är den vi söker! Vad kommer du att göra?Som rekryteringsassistent blir du en viktig del av vårt team och får möjligheten att: Genomföra telefonintervjuer och delta i urvalsprocesser Stötta rekryterare i deras dagliga arbete och på sikt hålla egna videointervjuer Skriva & publicera jobbannonser Tillhörande administrativt arbete så som att genomföra bakgrundskontroller och referenstagningar Vi söker dig som Är driven, orädd och tar egna initiativ Gillar att arbeta i ett högt tempo och trivs i en dynamisk vardag Har en säljande aura och kan skapa en positiv känsla i varje samtal, kanske har du tidigare arbetat med telefonförsäljning eller mötesbokning Vill utvecklas i en roll där du får både stöd och frihet att växa Vad kan vi erbjuda dig? En arbetsplats där vi värdesätter glädje, gemenskap och högt i tak Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt Unionens kollektivavtal Möjlighet att snabbt få nya erfarenheter och ta nästa steg i din karriär Utveckling genom praktisk erfarenhet och stöd från erfarna kollegor En prestigelös organisation där vi utvecklas & lär oss av varandra – och samtidigt ser till att dela många skratt på vägen! På Sprio är vi experter på att hitta rätt talanger inom kundservice, försäljning och administration. Med enkla processer, kreativa lösningar och personlig kontakt matchar vi rätt kandidat med rätt roll. Vi tror på att göra saker smidigt och enkelt – både för våra kunder och våra anställda. Ansök idag och bli en del av vårt härliga team! Inga långa CV:n behövs – vi vill lära känna dig och din energi. Hoppas vi hörs snart! Läs mer om oss på Linkedin Ta del av vår vardag via Instagram
Om uppdraget:Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartnersvars anläggning ligger runt Göteborg. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus!Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök!Vill du jobba med personer i din ålder?Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor.Vem söker vi?Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete.Dinprofil:-B-körkort (Manuellt)-Talar och förstår svenska flytande-Bilintresse-Godkänt belastningsregisterOm UngdomskraftUngdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft.Läs mer om oss:www.ungdomskraft.com
Om företaget Hydroscand är en ledande leverantör av slangar och ledningskomponenter och erbjuder lösningar för flertalet industrier globalt. Med en stark närvaro i över 20 länder är Hydroscand ett familjeägt företag med en entreprenöriell anda som ständigt växer och utvecklas. Huvudkontoret ligger i Stockholm, där du arbetar tillsammans med engagerade kollegor i en öppen och dynamisk arbetsmiljö. I den här rollen tillhör du IT-sektionen som består av fyra team: Operation, Support, ERP och Application. I rollen som Application Manager blir du en nyckelperson i implementeringen av Dynamics 365 och i att forma samt driva applikationsförvaltningsprocessen framåt. Du erbjuds goda möjligheter att påverka ditt arbetssätt i en snabbfotad organisation som är i tillväxtfas. Arbetsuppgifter I rollen som Application Manager ansvarar du för att utveckla och förvalta Hydroscands lösningar inom Dynamics 365.I samband med övergången från AX till D365 får du möjlighet att vara delaktig i att sätta standarder och påverka systemets framtida utveckling från ett tidigt skede.Du är en central del av IT-teamet och ansvarar för att systemet implementeras effektivt för att stödja hela verksamhetens behov samt att det drivs enligt uppsatta processer och strategier. Du spelar en viktig roll i att initiera och delta i projekt, samordna externa leverantörer och arbetar för att utveckla och optimera användningen av D365. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: •Vidareutveckling samt förvaltning av lösningar inom D365 • Säkerställa hög kvalitet som möter verksamhetens behov • Delta i projekt samt agera kontaktperson för frågor som rör D365 • Ansvara för att systemdokumentationen är uppdaterad ochi enlighet med gällande lagar och regler Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper •Flerårig erfarenhet frånapplikationsförvaltninginom D365 •Erfarenhet av attkoordinera IT-funktioner och projekt •Erfarenhet av att hantera externa leverantörer och följa upp leverans enligt avtalade mål och KPI:er • Goda kunskaper inom cybersäkerhet och dess påverkan på affärssystem • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som är en kommunikativ och självgående person som gillar att vara med och påverka. Du trivs med att både arbeta självständigt och samarbeta effektivt i team, och du har förmågan att driva projekt framåt. Du är anpassningsbar, har ett stort eget driv och löser problem proaktivt. Din noggrannhet och analytiska förmåga gör att du alltid levererar hög kvalitet och fattar välgrundade beslut. Du har också god tidsplaneringsförmåga och klarar att prioritera och hålla deadlines i en dynamisk arbetsmiljö. Övrig information Start:Enligt överenskommelse Plats:Älvsjö, Stockholm. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hydroscand. Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected] +46 73 567 04 89.
Är du en social person med ett brinnande intresse för mat och service? Då har vi drömjobbet för dig! Vi på Lexman söker just nu efter en engagerad demonstratör till vårt team. Här får du chansen att jobba med förstklassiga produkter och vara en del av unika matbjudningar i butiker och på olika event. Ingen dag är den andra lik, och du kommer ha en varierande roll där din kreativitet och serviceanda får blomstra. Om tjänsten:Som demonstratör hos oss kommer du att: Presentera och bjuda på högkvalitativa produkter på ett professionellt och tilltalande sätt. Arbeta med matbjudningar i butiker och på event, där du skapar köplust och sprider glädje. Ha en dynamisk roll där du möter nya utmaningar varje dag. Vem är du? Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbete med matbjudningar, men det är inget krav. Det viktigaste är att du har ett stort intresse för mat och att du är öppen för att lära dig uppdraget. Tidigare erfarenhet från butik och en utpräglad social kompetens är meriterande. Kvalifikationer: Svenska i tal och skrift. Körkort och tillgång till bil. Stort matintresse. God social kompetens och ett utpräglat servicefokus. Butikserfarenhet är ett plus. Möjlighet att resa och arbeta på annan ort vid behov. Arbetstider: Varje fredag samt andra dagar vid behov. Helgarbete kan förekomma. Anställningsform: Behovsanställning. Missa inte chansen att bli en del av vårt team! Du kommer att få en professionell utbildning på plats av vår uppdragsgivare, så du kan känna dig trygg i din nya roll. Ansök nu och bli en del av Lexman AB, där passion för mat och service möts! Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer