Rutinerad QA CSV inom Life Science
Plantvision AB
Ingenjörer och tekniker inom kemi och kemiteknik

Är du en erfaren QA med fokus på kvalitetssäkring av datoriserade system inom Life Science? Har du byggt upp en gedigen erfarenhet och känner att du är redo att ta nästa steg in i en senior konsultroll på en av Sveriges mest eftertraktade arbetsplatser? Det här blir din rollJust nu söker vi en erfaren och engagerad Seniorkonsult QA för datoriserade system, som blir en del av vårt affärsområde Compliance och enheten Quality Management. Med vår djupa expertis inom projektledning, kvalitetssäkring och valideringsledning, hjälper vi våra kunder att genomföra viktiga verksamhetsförändringar. Våra kunder vänder sig till oss på Plantvision för att få rådgivning av de skarpaste hjärnorna i branschen – och det är här du kommer in. Din expertis inom QA för datoriserade system gör dig till en central spelare i rådgivande roller, både som konsult i kundens organisation och i projektleveranser. Du får utmanas och ta dig an spännande uppdrag och projekt inom Life Science där din expertisverkligen gör skillnad. Exempel på ansvarsområden: Säkerställa att regulatoriska krav och standarder enligt GMP/GxP och GAMP efterlevs. Genomföra riskhantering och kvalitetssäkring inom investerings- och/eller förbättringsprojekt. Rådgivning och stöd i kundprojekt inom QA datoriserade system och IT. Kvalitetsledning inom datoriserade system och CSV. Granska och godkänna dokumentation och processer relaterade till datoriserade system. Utveckla och uppdatera kvalitetssystem (QMS) med fokus på datoriserade system. Utföra leverantörsbedömningar och delta vid eller leda inspektioner/audits med fokus på kvalitetssäkring av system och GAMP. Agera utbildare och mentor inom kvalitetsrelaterade ämnen. Rollen är dynamisk och ger dig stora möjligheter att utvecklas både professionellt och personligt. Hos oss inspirerar, coachar och lär vi av varandra – det är då vi är som bäst. Du kommer få tillhöra något av våra kontor i Kista eller Södertälje men ta dig an uppdrag i hela Mälardalsregionen och vara en del av ett välkomnande och omtänksamt team som alltid stöttar varandra. Så här kommer du att briljeraDet är en självklarhet att du som person är noggrann och kvalitetsmedveten och för att lyckas i din roll hos oss så tror vi att du är en positiv person med goda sociala förmågor. Du tycker att det är roligt att jobba tillsammans med andra, och brinner för att lära dig nya saker. Som person är du pragmatisk, med förmågan att hantera komplexa situationer på ett lösningsorienterat sätt för att hitta rätt kvalitetsnivå. Ditt lugn och stabilitet under tryck gör att du kan tackla utmaningar samtidigt som du bidrar till en positiv miljö, oavsett uppdrag och projekt. Som kollega tycker du om att dela kunskap och stötta kollegor och du har en stor förmåga och vilja att coacha eller agera mentor för mer juniora kollegor. Förutom ovan egenskaper ser vi även att du har: Minst 4 år eftergymnasial utbildning eller motsvarande inom relevant område Minst 5 år erfarenhet av kvalitetssäkring enligt GMP/GxP inom Life Science varav3 års erfarenhet av kvalitetssäkring av olika typer av datoriserade system /CSV samt kunskap om GAMP (t.ex. produktions/processrelaterade system, lab relaterade system, IT system som eQMS/ERP/LIMS; FMS; Historian; Data migrering). Erfarenhet av att arbeta enligt olika kvalitetsledningssystem samt har arbetat i elektroniska system för dokument- och ärendehantering. Erfarenhet med att utveckla och uppdatera kvalitetssystem. Tagit fram validerings- och riskhanterings-strategier för datoriserade system. Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande kompetens: Erfarenhet av andra relevanta GxP-regelverk. Erfarenhet av validering av datoriserade system (CSV). Erfarenhet av leverantörsbedömningar och vana att delta vid eller leda inspektioner/audits. Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV.Vill du veta mer hur det är att jobba som konsult hos oss, läs mer här:Gunilla Höög | Plantvision AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag 17 november 2024. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Karin Tördahl på 0725-66 87 98, [email protected].

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Copy of Erfaren projektledare - Life Science
Plantvision AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Är du en engagerande ledare som drivs av utmanande och spännande projekt, och som gillar problemlösning och utveckling? Söker du ett företag som värdesätter dina kunskaper och erfarenheter, och som ser det som en självklarhet att man ska ha roligt på jobbet och ha en bra balans mellan arbete och fritid? Det här blir din rollSom erfaren projektledare behöver du snabbt kunna sätta dig in i nya utmaningar, etabler kommunikationsvägar i olika organisationer och samarbeta med olika delar av verksamheten. Du behöver vara självgående, målfokuserad och kommunikativ. I din roll förväntas du ha en djup förståelse för regelverken och agera utifrån de riktlinjer och krav som styr branschen. Att kunna planera och driva ditt eget och andras arbete framåt för att leverera enligt tidsplan och budget är avgörande för den här projektledarrollen. Vi erbjuder dig: Projektledning av olika typer och storlekar inom en bred kundportfölj Tillhörighet i ett kunskapsdrivet företag Arbetsplats på vårt huvudkontor i Stockholm/Kista, med uppdrag över hela Mälardalsregionen/Sverige En individuell utvecklingsplan Som konsult hos oss får du chansen att arbeta med olika bolag och projekt utan att behöva byta arbetsgivare eller kollegor. Vi arbetar i flera olika branscher och hjälper dig att hitta dina drömuppdrag och projekt. Så här kommer du att briljeraMed din drivkraft, ansvarskänsla och förmåga att upprätthålla starka kundrelationer har du stora möjligheter att själv påverka dina uppdrag. Ditt första uppdrag hos oss baseras på din erfarenhet och senioritet inom projektledning och Life science, och vi bygger tillsammans din framtid och kommande utveckling. Som projektledare är det viktigt att du kan motivera ditt team och visa vägen mot gemensamma mål. Din ledarstil präglas av förtroende och fokus på resultat. Att vara prestigelös, samarbetsvillig och beredd att dela kunskap både internt och med kunden är självklart för oss. För att trivas hos oss har du: Förmåga att se helheten och hantera komplexa strukturer Lösningsorienterad inställning Teammedveten och inspirerande ledarstil Erfarenhet som projektledare inom regelstyrd verksamhet (Life Science) Professionell kommunikation på både svenska och engelska, i både tal och skrift Tillsammans blickar vi mot framtiden och vi brinner för innovativa lösningar som garanterar en hälsosammare morgondag. Vi trivs som bäst när vi får möjligheten att utveckla, optimera, förbättra och lösa komplexa problem. Bli en del av vår inkluderande och välkomnande arbetsmiljö där vi alltid strävar efter att göra framsteg. Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontaktaKarin Tördahl på 0725-66 87 98, [email protected] har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Lead Engineer till Scanacon
Xlnt Search AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Är du en strukturerad och erfaren konstruktör med erfarenhet av design och konstruktion inom process- och anläggningsindustrin? Då kan detta vara rätt roll för dig! Scanacon, ett världsledande miljöteknikföretag inom syrahantering i metallbearbetningsindustrin, söker nu en Lead Engineer som kommer att arbeta med såväl befintliga leveransprojekt som utveckling av nya produkter och försöksutrustning där du är med från start till mål. OmScanacon Scanacon utvecklar och marknadsför en bred portfölj av produkter och tjänster inom analys och dosering, cirkulation, filtrering, slamborttagning, syraåtervinning, syra-metallseparation samt spillvattenrening. Scanacons lösningar hjälper kunderna att optimera syrahanteringsprocesserna vid tillverkning av rostfritt stål och titan, vilket resulterar i ökad produktivitet, kostnadsbesparingar, bättre kvalitet och minskad miljöpåverkan. Just nu befinner de sig i en expansiv utvecklingsfas, där fokus är på att utveckla produktlösningar som hjälper kunderna att bli mer hållbara och minska belastningen på miljön. Lösningar ger möjlighet att återvinna metaller som annars hamnar på deponi, vilket skapar stora kundvärden som möjliggör cirkulära produktionsproccesser. Besök deras hemsida för mer information:www.scanacon.com Din roll Som Lead Engineer kommer du att ha en centralroll i att utifrån proccessbeskrivningar konstruera och dimensionera anläggningen och design ileveransprojekten. Du kommer även att delta i konstruktionen och designen av nya produkter och pilotutrustning. Du rapporterar till teknisk chef och ingår i ett team med stark entreprenörskultur och högt tempo. I rollen som lead engineer krävs detatt du är lösningsorienterad och beredd på att arbeta med alla olika steg i proccessen Arbetsuppgifter: I denna roll kommer du att arbeta med anläggnings- och processkonstruktion i leveransprojekt samt konceptuell design av nya produkter. Du samarbetar med bl.a. proccessansvariga, R&D teamet samt övriga konstruktionsteamet. Du tar fram kostnadskalkyler och utvecklar design och konstruktion av nya produkter. En del av ditt arbete innebär att designa och ge support vid byggnation av unika kundprojekt. Du kommer även att ha dialoger med leverantörer och identifiera de bästa lösningarna för varje projekt. Tjänsten innefattar resor till kunder i alla delar av världen och du kommer att vara på plats under uppbyggnads och ingångkörningsarbete Din profil Du är en erfaren anläggningskonstruktör som trivs med att ta ansvar och driva utveckling. Du har tidigare erfarenhet av processindustrin och mediakonstruktion, samt tycker om att arbeta med utveckling och konceptdesign. Grundläggande kvalifikationer: Utbildning inom CAD och konstruktion (Inventor, Plant 3D) Erfarenhet av anläggningskonstruktion Erfarenhet av produktutveckling Erfarenhet av processindustri Erfarenhet av mediakonstruktion Personliga egenskaper: Vi söker dig som: Är strukturerad och självgående Trivs i en flexibel organisation med varierande uppgifter Kan identifiera utvecklingsbehov och implementera lösningar Är bekväm med att själv driva design- och konstruktionsarbete Din inställning och personliga egenskaper kommer att värderas högt. Vad vi erbjuder Hos Scanacon får du möjlighet att arbeta i en organisation med stark tillväxt, innovativa projekt och ett starkt fokus på hållbarhet. Vi erbjuder en utvecklande roll där du får stort ansvar och möjlighet att påverka framtidens miljöteknik. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Scanacon med XLNT Talent och vid eventuella frågor kring rollen når du rekryteringskonsult Robin Ring på [email protected] Välkommen med din ansökan!

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Truckförare som vill arbeta heltid i Rosersberg
Miljonbemanning AB
Truckförare

Om kunden: Vår kund är en ledande aktör inom tillverkning av innovativa lösningar för entreprenadmaskiner. Vår kund strävar efter att erbjuda högkvalitativa produkter och en effektiv service till deras kunder över hela världen. Nu söker dem efter nya engagerade och skickliga lagermedarbetare/truckförare som vill vara en del av deras team och bidra till deras fortsatta framgång. Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som är redo att ta nästa steg inom din karriär som lagermedarbetare/truckförare och för att berika ditt team med din yrkesskicklighet. Som lagermedarbetare/truckförare kommer du att arbeta självständigt med att förse dina kollegor med tillverkningsmaterial. För detta krävs det att du är väldigt noggrann när du plockar och levererar tillverkningsmaterial. Arbetsuppgifter: Du kommer främst att arbeta självständigt som lagermedarbetare/truckförare Arbeta med in-och utleverans Kvalitétssäkra att varor packas och levereras enligt plocklistan Fullfölja plocklistan inom angivna tidsramar Dokumentera och rapportera i affärssystemet och fraktsystem. Profil vi eftersöker: Noggrann och kan räkna Självgående lagermedarbetare/truckförare som är lösningsorienterad Följa instruktioner och hålla angivna tidsramar En lagspelare som är ödmjuk och med en positiv attityd Engagerad med rätt inställning Erfarenhet av truckkörning och ståstaplare/ledstaplare är meriterande Erfarenhet av att ha arbetat i lagersystem, affärssystem eller fraktsystem Krav: Truckkort A+B Flytande svenska Goda kunskaper i engelska Meriterande: B-körkort Hjullastarkort Erfarenhet av affärssytemet Monitor Engelska, polska ellerturkiska Arbetsomfattning och arbetstider: Start: Omgående (Vi kan ta även ta hänsyn till uppsägningstid för rätt person) Arbetstider: 07:00-16:00 Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetsplats:Rosersberg Lön: Enligt kollektivavtal Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Sommarjobb: Tennistränare till sommarläger
Stockholm Sport Academy AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Stockholm Sport Academy söker tennistränare till sommarläger. Vi söker tränare med både baskunskap men även tränare som kan lära ut avancerad tennis till barn, ungdomar och vuxna. Lägren är veckorna 24-27 samt 32-33. Tiderna varierar beroende på vilken tjänst. Träningen bedrivs vid Tennisstadion på Östermalm. Det finns goda möjligheter att vara med som terminstränare eller vikarie under vårterminen och fortsätta som terminstränare under hösten(2-10 h/vecka). Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för tennis och som vill vara med och utbilda andra. Du är ansvarsfull, stresstålig och driven. Kan arbeta både individuellt och i team. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare, men det är meriterande. Vi erbjuder: Roligt och lärorikt sommarjobb. Ledarskapsmerit till CV. Trevliga kollegor. Personlig utveckling. Möjligheten att fortsätta jobba under hösten. Utbildning (träningskoncept, ledarskap & HLR). Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Informationssäkerhetsspecialist till Norteam
Bravura Sverige AB
IT-säkerhetsspecialister

Om företaget Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag med fokus på molnbaserade lösningar. Med expertis inom Microsofts ekosystem – inklusive Azure, Microsoft 365 och Dynamics 365 – erbjuder Norteam lösningar anpassade efter varje kunds unika behov. Lösningar som bygger på Microsofts ledande säkerhetstjänster som tillsammans med IT-supporten garanterar närvaro och kvalitet i alla våra samarbeten. Norteam erbjuder en rad olika IT-tjänster, från first-line support och IT-projektledning till egenutvecklade SaaS-plattformar. Norteams vision är att IT inte bara ska vara ett stöd utan också en drivkraft för att stärka kundernas konkurrenskraft genom ökad effektivitet och hållbarhet. I rollen som informationssäkerhetsspecialist blir du en nyckelspelare i att utveckla långsiktig och hållbar säkerhetskultur, både internt och externt. Arbetsuppgifter Som informationssäkerhetsspecialist kommer du att spela en central roll i att säkerställa och stärka företagets informationssäkerhet både internt och mot kunder. Din tid kommer att fördelas mellan interna och externa ansvarsområden. Internt kommer du att leda arbetet med att implementera säkerhetsstrategier, säkerställa efterlevnad av ISO 27001 och andra relevanta standarder samt utveckla och underhålla säkerhetspolicyer och riktlinjer. Externt kommer du att agera som rådgivare och expertstöd för Norteams kunder, genomföra säkerhetsgranskningar och hjälpa dem att utveckla egna säkerhetsstrategier, riskbedömningar och incidenthanteringsplaner. • Leda och implementera informationssäkerhetsstrategier inom företaget samt säkerställa att de följer gällande regler och krav. • Ansvara för efterlevnaden av ISO 27001 och andra säkerhetsstandarder. • Genomföra riskbedömningar och säkerhetsutvärderingar för att identifiera och hantera potentiella hot och sårbarheter. • Agera rådgivare till kunder gällande informationssäkerhet och efterlevnad av säkerhetsstandarder, inklusive ISO 27001. • Genomföra säkerhetsgranskningar och säkerställa att kundernas informationshantering uppfyller bästa praxis och relevanta lagkrav. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av att arbeta med säkerhet i en rådgivande roll, gärna mot kunder. • Djup kunskap och erfarenhet av ISO 27001 och andra säkerhetsstandarder. • Erfarenhet av att genomföra riskbedömningar, säkerhetsgranskningar och säkerställa efterlevnad. • Har förmåga att kommunicera och utbilda på alla nivåer inom organisationer och för externa aktörer. • Obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du självgående, med en hög grad av integritet och ansvarstagande. Du har förmågan att förklara komplexa säkerhetsfrågor på ett begripligt och pedagogiskt sätt, vilket gör dig till en uppskattad samarbetspartner såväl internt som externt. För att trivas i rollen ser vi också att du har förmågan att arbeta både strategiskt och operativt samt att du är flexibel och snabbt kan anpassa dig till nya krav och förändringar. Du är lösningsorienterad och van vid att arbeta proaktivt, med målet att kontinuerligt förbättra säkerhetsrutiner. Du har en god administrativ förmåga och struktur i ditt arbete, vilket gör att du snabbt kan sätta dig in i både interna och externa utmaningar. På ett effektivt sätt hittar du långsiktiga och hållbara lösningar, samtidigt som du säkerställer att alla administrativa uppgifter hanteras noggrant och med hög kvalitet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Ranhammarsvägen 20, Bromma, Stockholm Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Brillante och du anställs direkt hos Norteam. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected] +46 73 567 04 89.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Senior Software Engineer till vårt backendteam för kund- och lojalitetsp...
SJ AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och utveckla en samhällsbärande produkt i en miljö där vi bygger tillsammans och har kul längs vägen? Vi arbetar agilt och din roll kommer främst fokusera på nyutveckling inom Azure Cloud och mikrotjänstarkitektur med .NET Core/C#. Vi strävar efter att ständigt utveckla och förbättra oss. Om du dessutom vill arbeta i moderna lokaler centralt i Stockholm med möjlighet till hybridarbete, då har du hittat rätt. Din kommande rollDu kommer vara en del i ett av våra backendteam som tillsammans med ett flertal andra team ansvarar för SJ:s försäljningskanaler samt kund och lojalitetssystem. Vi har ett nylanserat bokningssystem och en ny bokningsplattform som är en Saas-tjänst. Backend-teamet har ett stort antal integrationer att förvalta, vidareutveckla och nyutveckla, detta i samband med vår transformation till Azure molnet. Du kommer att delta i hela utvecklingsprocessen från analys, design, implementation, test, release, uppföljning och intrimning. Du kommer kontinuerligt underhålla SJ:s systemdokumentation för gjorda leveranser och stödjer arkitekter och produktägare i det dagliga arbetet. Vi driver arbetet mot Continuous Delivery med täta releaser (CI/CD) genom en hög grad av testautomation. Det vi bygger i teamet tar vi ansvar för. Du har också en stark känsla för att coacha andra både i och utanför teamet när det behövs. Du har brett intresse för modern teknologi, problemlösningsförmåga, ser nytta i att förstå användarnas beteenden för att driva effektiv utveckling som löser problem på riktigt. Rollen innebär: Designa, standardisera och vidareutveckla våra lösningar där utvecklingen sker i Azure miljö och i en eventdriven mikrotjänstarkitektur. Driftansvar med monitorering och proaktiv avvärjning av incidenter. Ta ansvar för incidenter, teknisk skuld och sträva efter ständiga förbättringar. Kommunicera, samarbeta och skapa goda relationer med övriga utvecklare inom och utom teamet. Att bygga upp en domänkunskap och förståelse för SJ:s affärsregler. Förstå och tolka krav för att implementera hållbara lösningar. Aktivt deltaga i de agila ceremonier som är grunden för våra arbetssätt på SJ. Förväntningar på den vi söker Vi söker dig som ser möjligheter och anpassar dig till förändrade krav och nya förutsättningar. Du trivs att arbeta med tvärfunktionella team där olika kompetenser och erfarenheter kompletterar varandra. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du besitter erfarenhet kring: Minst 5 års utveckling och operations inom Azure Flera års erfarenhet av utveckling inom .NET och C# Azure DevOps - CI/CD Pipelines, Repositories (Git), Boards and Testing, FinOps Automatiska tester och testdriven utveckling Azure API Management - hantering av säkra och effektiva API’er. Meriterande om du har jobbat med: Azure cloud, Azure fundamentals och PaaS i Azure. Arbetat med CRM och lojalitetstjänster Backstage, Terraform och logic apps. Azure storage hantering inklusive SQL databaser. Siebels EAI plattform, Java 21 och har Java Certifiering Som person är du prestigelös, nyfiken och du kan utmana, analysera och ställa krav. Du behöver ha en god förmåga och vilja att dela med av dina kunskaper och erfarenheter och att du på sikt kan ta ett mentorskap för juniora utvecklare. Vi ser att du aktivt deltar i forum för att driva och verka för att SJ har en plats i teknologins framkant. Ansökan och information Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vårt kontor är beläget i Stockholm på Vasagatan 10. Vi erbjuder en hybrid-modell där du som anställd förväntas närvara på kontoret två - tre dagar/vecka med möjlighet till flexibilitet.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Account Manager
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Är du intresserad av att arbeta på ett spännande scale-up-företag i en expansiv och entreprenöriell miljö? Vill du driva B2B-försäljning och sälja språkträning och interkulturell affärsträning som förbättrar kommunikationen och samarbetet för internationella team? Då har du hittat din nya arbetsplats hos oss på SpeakCharlie! Vi erbjuder en energisk och stimulerande arbetsplats där varje individ spelar en viktig roll. Genom att kombinera högt engagemang med humor och tävlingar skapar vi en kultur där vi samarbetar tätt på kontoret och genererar maximal impact. Kom och bli en del av vårt fantastiska säljteam som Account Manager! Vilka är SpeakCharlie? SpeakCharlie AB grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, tyska, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännande expansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver det går vi från att vara en språkleverantör till en globaliseringspartner till företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu är det en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vi strävar efter att vara en modern och inspirerande arbetsplats, och satsar mycket på teamet genom bland annat gemensamma utbildningar, och teamutveckling såsom utbildningskonferenser utomlands, senaste två åren på Teneriffa och i Málaga. Som Account Manager i vårt försäljningsteam får du en fast lön kombinerat med en konkurrenskraftig provisionsmodell utan övre gräns, där du tjänar provision från första affären. Utöver det erbjuder vi även teambonus och tjänstepension. Hos oss blir idéer snabbt verklighet, och det ger dig stora möjligheter att utvecklas. Perfekt för dig som brinner för att lära och utmana dig själv! Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Account Manager: I rollen som Account Manager kommer du att ansvara för utgående försäljning genom att identifiera, attrahera och utveckla samarbeten med visionära företag. Du kommer att ha en central roll i hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Vi kallar rollen Program Advisor eftersom vi ser försäljning som en möjlighet att hjälpa våra företagskunder att hitta de bästa lösningarna för sina globala team. Det här är en utmanande och varierande roll som ger dig möjlighet att utvecklas inom försäljning. Vi har ambitiösa planer för framtiden och du kommer att tillsammans med vårt briljanta säljteam utgöra en viktig nyckel till bolagets framgång. Account Manager-rollen är en heltidstjänst med tillträde i november 2024, eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Vi söker en driven person med en stark ”can do”-mentalitet som är en skicklig nätverkare och som trivs med att utmana sig själv för att uppnå goda resultat. Du har en utmärkt känsla för människor och relationer som gör att du har lätt för att knyta nya kontakter och trivs i sociala sammanhang. Att bygga långsiktiga kundrelationer är en drivkraft för dig och du ser, precis som oss, lyhördhet mot våra kunder och partners som högsta prioritet! Vi tror att du: • är en driven person som trivs med att arbeta mot mål och deadlines • är skicklig på och engagerad i att bygga relationer • kan arbeta självgående och på ett strukturerat sätt • har avslutat en eftergymnasial utbildning eller har praktisk erfarenhet inom B2B-försäljning • kan kommunicera utmärkt på både svenska och engelska, både i tal och skrift Om du tror att Account Manager-rollen passar dig och vill ta nästa steg i din karriär är du varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi arbetar med urval av kandidater löpande.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
IT säkerhetsarkitekt
Edge of Talent AB
IT-säkerhetsspecialister

Din roll Vi söker en IT-säkerhetskonsult för ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder. I denna roll kommer du att spela en central roll i att säkerställa och förbättra IT-säkerheten inom organisationens verksamhet. Du kommer att arbeta med att avsluta pågående projekt, leda workshops och dokumentera IT-säkerhetsutmaningar. Ditt ansvar Ansvara för att avsluta pågående projekt kopplade till IT-säkerhet. Leda och dokumentera IT-säkerhetsutmaningar för smidig överlämning till mottagarsida. Planera och driva workshops inom IT-säkerhetsområdet tillsammans med IT, verksamheten och relevanta intressenter. Dokumentera verksamhetsnära krav kopplade till IT-säkerhet. Samarbeta med olika leverantörer och intressenter från flera länder. Identifiera och hantera risker relaterade till IT-säkerhet och säkerställa att dessa hanteras korrekt. Arbeta parallellt med flera projekt och samarbeta med arkitekter och specialister inom IT-avdelningen. Kvalifikationer Minst 6 års erfarenhet av att arbeta med IT-säkerhetsdokumentation samt vana att leda och samverka med intressenter. Minst 4 års erfarenhet av att granska, skapa och ge utlåtanden om IT-lösningsförslag och kravställning ur ett säkerhetsperspektiv. Minst 4 års erfarenhet av att granska IT-säkerhetstester samt vana av att leda workshops. Minst 4 års erfarenhet av att ha arbetat med IT-säkerhetsfrågor inom offentlig verksamhet. Erfarenhet av att arbeta i SAP. Meriterande erfarenheter Självständigt skapat IT-teknisk dokumentation i minst 3 år. Erfarenhet av att arbeta med arkitektur med distribuerade kommunikationslösningar. Erfarenhet av överlämning av IT-leveranser från projekt till förvaltning inom offentlig sektor. Placering Uppdraget erbjuder en kombination av distansarbete och arbete på plats i centrala Stockholm. Antalet dagar på kontoret styrs av verksamhetens behov. Tidplan och omfattning Start: 2025-02-10 Slut: 2026-02-27 Omfattning: 20 timmar per vecka Förlängningsoption: Uppdraget kan förlängas med ytterligare 1+1+1 år. Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Varmt välkommen med din ansökan!

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Fastighetsskötare till Sweax i Märsta
UU Brand & Recruit AB
Fastighetsskötare

Sweax grundidé är att göra livet enklare för våra kunder – oavsett om det handlar om Brf-styrelser, boende eller fastighetsägare. Med ett brett tjänsteutbud och ett modernt, personligt arbetssätt sätter vi alltid våra kunder och boende i fokus. Vårt mål är att skapa en trygg och trivsam miljö för alla. Vi är stolta över våra ISO-certifieringar för kvalitet (9001) och miljö (14001), vilket speglar vårt engagemang för hållbarhet och kvalitet i allt vi gör. Om rollen Vi söker nu en erfaren och självgående fastighetsskötare med inriktning på inre skötsel och ronderingar till vårt team i Stockholm Norr. Du kommer huvudsakligen att arbeta i och runt Arlandastad, med arbetsområden som även sträcker sig till Norrort och Västerort. I den här rollen får du ett stort eget ansvar och blir en nyckelperson i vår fastighetsservice. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs med att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat i en miljö där kvalitet och service står i fokus. Dina arbetsuppgifter: Inre skötsel av fastigheter, inklusive allmän tillsyn och skötsel av gemensamma utrymmen. Fastighetsronderingar och teknisk tillsyn för att säkerställa att fastigheten är i gott skick. Utföra småreparationer och servicearbeten. Ansvara för trädgårds- och grönyteskötsel vid behov. Snöröjning och halkbekämpning under vinterhalvåret. Fungera som kontaktperson i vissa kundavtal, med löpande kunddialog och ansvar för att säkerställa att våra åtaganden uppfylls. Bidra till att utveckla och förbättra våra interna rutiner och arbetssätt. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av arbete inom fastighetsskötsel, särskilt med fokus på inre skötsel och ronderingar. Är van vid att hantera olika typer av maskiner och verktyg. Är självständig, ansvarstagande och har ett gott ordningssinne. Har ett starkt servicefokus och förmåga att bygga goda relationer med kunder och kollegor. Har god datorvana och kan kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Innehar B-körkort (krav). Meriterande: Erfarenhet av arbete med bostadsrättsföreningar. Fastighetsteknisk utbildning eller annan relevant utbildning. Intresse för digitala lösningar och effektivisering av arbetsflöden. Bas U/P-utbildning inom arbetsmiljö. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal, försäkringar och avtalspension. Friskvårdsbidrag och regelbundna personalaktiviteter för att främja hälsa och gemenskap. En familjär arbetsmiljö där vi värdesätter samarbete och delaktighet. Möjlighet att arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka din egen arbetsdag. Ansökan: Vill du bli en del av Sweax och bidra till trygga och trivsamma boendemiljöer? Skicka din ansökan via ansökningsformuläret (ej via mejl). Har du frågor är du välkommen att kontakta Frida Kask Rosén på [email protected] hos vår rekryteringspartner UrbanUrban. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss! Vi ser fram emot din ansökan!

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025