Ledsagare sökes till en 30- årig man för fritidsaktiviteter, Rinkeby
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Rinkeby. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

169 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
WFM Specialist sökes till Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet aven WFM-roll! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudandeResponda Group är i en expansionsfas och därmed behöver även vårt fantastiska WFM-team utökas!Vi erbjuder en roll som du kan växa i, både personligt men också växa tillsammans med teamet. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag. Om tjänsten - Arbetstider: Kontorstider, kan förekomma obekväma tider vid behov.-Utgår från något av våra kontor men vid rätt kandidat kan remote-anställning erbjudas. Dina arbetsuppgifter Prognostisering Utarbeta och underhålla kort- och långsiktiga prognoser för arbetsbelastning och personalbehov. Analysera historisk data och identifiera trender för att förbättra prognosnoggrannhet. Schemaläggning Skapa och optimera scheman för att säkerställa rätt bemanning vid rätt tidpunkt. Anpassa scheman baserat på ändringar i efterfrågan, tillgänglighet och personalbehov. Realtidsstyrning Övervaka dagliga verksamheter och hantera realtidsjusteringar för att säkerställa SLA-uppfyllelse. Identifiera och rapportera avvikelser i produktivitet och bemanning. Rapportering och analys Skapa regelbundna rapporter om bemanningsnivåer, KPI:er och SLA-uppfyllelse. Presentera insikter och förbättringsförslag för ledning och operativa team. Kommunikation Samarbeta med teamledare, chefer för att säkerställa smidiga processer och kontinuerliga förbättringar. Hantera frågor och förfrågningar från personal gällande scheman och bemanning. Din profilErfarenhet: Erfarenhet inom WFM, helst inom svarsservice eller kundtjänst. Tekniska färdigheter: Erfarenhet av WFM-system som exempelvis Calabrio, Genesys eller liknande. Starka kunskaper i Excel och dataanalysverktyg. Personliga egenskaper: Analytisk, noggrann och lösningsorienterad. Förmåga att arbeta under press och hantera flera uppgifter samtidigt. Starka kommunikations- och samarbetsförmågor. Krav för tjänsten är:-Erfarenhet av WFM-arbete Gymnasieutbildning-Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska- Har en god datorvanaMeriter:Tidigare erfarenhet av Calabrio. Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Sista ansökningsdatum: 2025-02-09. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Pythonutvecklare (Django, FastAPI, PostgreSQL)
Liminity AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vår kund söker en driven python utvecklare utvecklare! Vad vi söker: Minst 4 års erfarenhet av utveckling med: Python Django och/eller FastAPI REST API-utveckling PostgreSQL eller liknande databaser Erfarenhet av att skriva testbar kod och enhetstester Kunskap om moderna utvecklingsmetoder och verktyg Stark analytisk förmåga och problemlösningsförmåga Utmärkt förmåga att kommunicera på både svenska och engelska Meriterande kunskaper: GraphQL Docker och containerisering Erfarenhet av molnplattformar som AWS & Azure CI/CD-pipelines Machine Learning och dataanalys med Python Async/await och asynkron programmering Message Queues (RabbitMQ, Kafka) Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive: Spännande uppdrag hos en framåtsträvande kund Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar Konkurrenskraftig lön och förmåner Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se Är du redo att ta nästa steg i din karriär som Pythonutvecklare? Ansök idag och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!

169 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Junior Data Scientist/Analytiker (Kort tillsättningstid)
Liminity AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vi söker nu en Data Scientist/Analytiker till ett spännande uppdrag inom offentlig sektor! Arbetsuppgifter Arbete med kodning och dataframställning i Power BI DAX och SQL Att skapa intuitiva och tydliga visualisering i Power BI som besvarar beställarens frågor Att samla in, tolka och skapa verktyg genom dialog med olika intressenter av data i verksamheten Att välja lämpliga statistiska eller ML-algoritmer för de byggda modellerna Kodning i Python kan förekomma i vissa projekt Kunna redogöra för begränsningar och val som gjorts i de datamodeller som skapas Att noggrant dokumentera det arbete som gjorts Arbete sker typiskt sett i små grupper om 2 - 3 personer som driver ett visst utvecklingsprojekt. Kompetens och erfarenhet som eftersöks: Masterexamen från högskola/universitet (120 hp) inom data- och systemvetenskap. Alternativt en masterexamen (120 hp) inom matematik, elkraft eller energi med minst 30 hp inom data och programmering. Minst 2 års arbetslivserfarenhet av SQL Minst 2 års arbetslivserfarenhet av Power BI Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom projekt med dataanalys och datavisualisering Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att planera, leda och samordna framtagning av krav på system eller data för systemutveckling. Minst 2 års arbetslivserfarenhet med versionshantering Flytande i svenska & engelska tal/skrift OBS: Kort tillsättningstid - intervjuer sker löpande! Förmåner och utvecklingsmöjligheter hos Liminity Spännande projekt med ledande branschkunder. Senaste tekniken och moderna arbetsmetoder. Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar. Konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner. Mer information finns på https://handbok.liminity.se

169 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Praktik som redovisningskonsult - Höst 2025 & Vår 2026
Avanta Ekonomi AB
Redovisningsekonomer

Studerar du ekonomi med ett hjärta som slår extra för kundrelationer, med en ambition att bli konsult och kombinera affärsutveckling, problemlösning och personlig utveckling? På Avanta, en familjär ekonomi- och redovisningsbyrå, får du möjligheten att kickstarta en långsiktig karriär där vi skapar värde för våra kunder och utvecklar våra medarbetare. Vem är du?Vi söker dig som inte bara vill ha praktisk erfarenhet inom redovisning, utan också strävar efter att bli en viktig del av vårt team på lång sikt. Du lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Din profil: Studerar ekonomi, redovisning, finans eller liknande på universitet eller högskolamed praktik inom ramen för utbildning under hösten 2025 och vår 2026. God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både verbalt och skriftligt. Vill utveckla förmåga att förstå kunders behov och bidra till lösningar som stärker deras verksamheter. Är ansvarstagande, flexibel och trivs i en teammiljö där samarbete och delad kunskap är i fokus. Har ett affärsmässigt tänk och trivs i en roll där kundens behov är i fokus. Har ett genuint intresse för en långsiktig karriär på byråochen önskan om anställning efter praktikperiodens slut. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper.Vi värdesätter att du är en person som tycker om att nätverka, bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig.För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byråsom en fördel och att duuppskattar möjligheten att arbeta nära kunder i olika branscher. Vad erbjuder vi? En praktikplats där du får en djupgående förståelse för redovisningsprocessen och möjlighet att arbeta med riktiga kundprojekt.Som praktikant på Avanta kan duförvänta dig att delta i kvalificerat arbete där du, genom att vara understöd till dina kollegor, får lära dig mer om löpande redovisningsarbete, kundbemötande, affärsrådgivning och mer! Praktiken utformas utifrån dina erfarenheter och våra verksamhetsbehov. Under praktiken arbetar du på plats under kontorstid, med möjlighet till anställning efter praktikens slut. Vid en framtida anställning erbjuder vi: Friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Kontinuerlig utveckling:Vi är en ambitiös organisation med höga kvalitetskrav och fokus på ständig förbättring av oss själva. Hos oss får du tydliga möjligheter till kompetensutveckling anpassade efter dina mål och förutsättningar. Sociala aktiviteter:Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter är en naturlig del av vår företagskultur. Flexibilitet: Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Gemenskap: Oavsett om du arbetar från något av våra kontor eller ute hos kund arbetar vi på ett sätt som främjar gemenskap, familjeanda, samarbete och kunskapsutbyte. Ansökan Vi har 2-3 stycken tillgängliga praktikplatser på Stockholmskontoret.Praktiken ärplanerad tillhösten 2025 och våren 2026 med uppstart enligt överenskommelse.Vi tillämpar ett löpande urval och annonsen stängs när vi har tillsatt praktikplatserna.På grund av julledigheter kommer din ansökan ses över med start under tredje veckan i januari. Återkoppling på din ansökan kan därför dröja. Vi ser fram emot din ansökan!

169 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Juniora Mötesbokare för omgående start

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Vardagar under kontorstidOrt: StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund är en snabbfotad startup med 12 personer som brinner för att hjälpa företag med mötesbokning och rådgivning inom sälj och tillväxt. De jobbar projektbaserat medhögkvalitativa lösningar som skapar långsiktiga kundrelationer. De är ett tight team som gillar att prestera, är sociala och har ofta en bakgrund inom idrott eller träning. Hos kunden handlar det om att ta ansvar, lära sig snabbt och utvecklas i ett högt tempo. DIN ROLL Som mötesbokare hos vår kund är du en viktig del av deras framgång. Ditt huvudfokus blir att: Kontakta företag för att boka relevanta möten åt våra kunder. Bygga relationer med kunder och förstå deras behov. Säkerställa kvalitet genom att lämna över rätt information till våra kunder. Hitta kreativa lösningar för att ta dig ur kluriga situationer i samtal. Här får du möjligheten att växa i din roll, och vi investerar mycket tid i din utveckling – från att lära dig grunderna till att bli en självklar del av teamet. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är: Social och bra på att bygga relationer. Prestigelös och gillar utmaningar. Driven och redo att hugga i när det behövs. Snabblärd och trivs i en snabbfotad miljö. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller idrott är meriterande, men inget krav. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Senior Quantity Surveyor, Sweden
Collen AB
Övriga förmedlare

Location: Gävle, Sweden Collen is a leading international construction specialist delivering projects in Ireland, Europe, and the UK. We are committed to ensuring a diverse and inclusive workplace, by creating a positive environment where everyone feels valued, respected and included. The successful candidate will be joining a company with an unrivalled reputation for excellence and who was ranked as one of Ireland's 150 best employers 2022. Key Requirements: A degree in Quantity Surveying or Construction Cost Management A proven track record in delivering complex projects on time and within budget Reporting to the Commercial Director , your key responsibilities may vary depending on the nature and stage of the project being worked on, but can include: - Preparing tender and contract documents, including bills of quantities with the architect and/or the client Undertaking cost analysis for repair and maintenance project work Assisting in establishing a client's requirements and undertaking feasibility studies Performing risk, value management and cost control; Advising on procurement strategy Identifying, analysing and developing responses to commercial risks Preparing and analysing costings for tenders Allocating work to subcontractors Providing advice on contractual claims Analysis outcomes and writing detailed progress reports Valuing completed work and arranging payments Maintaining awareness of the different building contracts in current use Understanding the implications of health and safety regulations. Strong time management and communication skills are essential to this role as well as computer literacy and the ability to prepare reports and administer the necessary paperwork. Please submit applications in English

171 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Teknisk projektledare inom infrastruktur
Livförsäkringsbolaget Skandia, Ömsesidigt
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och driva utveckling av Skandias infrastruktur tillsammans med våra team inom Tech? Som teknisk projektledare inom vårt infrastrukturområde kommer du agera som en Epic Owner. Du leder både stora som små förändringsinitiativ inom området i nära samverkan med övrig IT, leverantörer samt Skandias affär. Är du redo för utmaningen? Sök denna roll redan idag! Att jobba som teknisk projektledare inom infrastruktur I rollen som teknisk projektledare inom infrastruktur är du en del av tågledningen i vårt lean-agila releasetåg tech och rapporterar direkt till chefen för IT gemensamt. Tågledningen består idag av fyra personer: produktledare, RTE och två domänarkitekter där du kommer att ingå. Tillsammans driver tågledningen arbetet med att utveckla Skandias infrastruktur framåt. Eftersom tech, som infrastrukturtåg, ofta själv äger och driver utvecklingsinitiativen innebär det att du i din ledarroll stöttar tågets produktledare och självständigt driver ett brett spektrum av uppgifter. En viktig del i rollen är att driva stora komplexa förflyttningar och utvecklingsinitiativ som spänner över lång tid. I rollen kommer du parallellt med detta även leda mindre omfattande förändringsaktiviteter. Utöver detta verka som mentor för andra inom tåget. En viktig del av rollen, oavsett storlek på förändringsarbetet, är att hantera kommunikation med Skandias utvecklingståg och team samt med externa intressenter. Arbetet sker hybrid vilket innebär i dagsläget minst tre dagar i veckan på vårt kontor vid Lindhagensgatan 86. För att lyckas i rollen Du är flexibel, prestiglös och har en vilja att växla mellan stora och små uppgifter. Som person är du lösningsorienterad, kommunikativ och tar ansvar för sitt arbete själv samt i grupp. Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av att driva infrastrukturnära utvecklingsprojekt. Har arbetat med agila metoder, gärna inom SAFe. Du har ett starkt intresse för infrastruktur, från driftslösningar till leverantörsdialoger. Samtidigt innehar du en förmåga att samarbeta med olika grupper på olika nivåer, inklusive ledningsgrupper. Som person har du en god förståelse för affärsbehov och kan vara ett stöd i dialogen mellan behov och lösning. Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Vad händer nu? Vi jobbar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. I ansökan kommer vi att ställa ett antal urvalsfrågor som ligger till grund för urvalet. För att göra rekryteringsprocessen kompetensbaserad kommer det att ingå intervjuer, tester via Alva Labs, bakgrundskontroll samt digital referenstagning. Om du har frågor om rollen vänligen ta kontakt med [email protected]. Om du har frågor kopplat till vår rekryteringsprocessen vänligen ta kontakt med [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-HB Mer om IT Vi på Skandia IT är stolta över att vara en kundorienterad enhet som levererar effektiva och säkra lösningar för våra kunder. Med cirka 600 engagerade medarbetare är vi mitt i en spännande transformationsresa, där vi utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Framåt tillsammans är vårt motto!Vi arbetar agilt och har sedan 2017 använt oss av SAFe (Scaled Agile Framework) ramverket, där leverans och kundvärde alltid står i centrum. Våra tågledningar och team, jobbar verksamhetsbaserat med aktiviteter som sprintplanering, daily stand-ups, team-synk, code reviews och retrospektiv.Var 12:e vecka samlas vi alla i vår ljusa och inspirerande Ljusgård på kontoret i Stockholm för 2 planeringsdagar. Planeringsperioden består av 6 tvåveckorssprintar, där den sista sprinten är en innovationssprint. Här får du chansen att, själv eller tillsammans med ditt team, utveckla och förfina våra system. Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

172 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Senior Backend Developer till IT Martech
AB Trav och Galopp
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du ta nästa steg och bli en del av vårt nya team IT Martech? Vi söker nu en senior backend-utvecklare som vill utveckla och utvecklas inom området Martech. Vill du arbeta med utveckling på ett bolag med den senaste tekniken och i ett team där vi har kul på jobbet? Då är detta rollen för dig!I rollen får du: - Arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system, backend-applikationer och dataintegrationer. - Ansvara för och optimera den övergripande systemarkitekturen.- Vara med från starten i vårt nya team IT Martech och kommer kunna påverka teamets way of working. - Vara delaktig i att kontinuerligt förbättra teamets utvecklings- och kvalitetsprocesser. - Stödja affären i att uppnå visionen av ett effektivt och datadrivet arbetssätt för att skapa en sömlös kundupplevelse. Martech är all teknologi som används för att optimera marknadsföringsinsatser, inklusive alla verktyg och processer som hjälper marknadsförare att planera, genomföra, mäta och inte minst optimera kampanjer och aktiviteter för att skapa kundvärde och unika och personliga kundupplevelser. Som senior backend developer i vårt team IT Martech kommer du att arbeta med utveckling och förvaltning av marknads tekniska system och backend-integrationer för dataflöden till och från vårt marketing automation system Adobe Campaign – både för att säkerställa att kampanjteamet kan agera på korrekt data och följa gällande lagkrav samt främja ett hållbart spelande hos våra kunder. Rollen innebär även utveckling av nya microtjänster för kundkommuikation samt robusta integrationer till bland annat en molnbaserad dataplattform. För rätt person kan rollen dessutom innehålla uppgifter som tech lead som i samarbete med IT-arkitekterna ansvarar för marknads övergripande systemarkitektur. Du kommer att samarbeta tätt med andra delar av ATG för att bidra till produktutvecklingen och en datadriven kundupplevelse i världsklass.Är det här du? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har högskoleutbildning eller motsvarande inom systemutveckling samt har förståelse för det agila arbetssättet. Du har även några års relevant arbetslivserfarenhet inom backend-utveckling och ett genuint intresse för den tekniska marknadsföringen och hur man skapar kundvärde genom relevant kommunikation i alla kanaler. Vi ser att du är nyfiken, orädd och ambitiös. Då det är ett relativt nytt team ser vi att du är prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Vidare söker vi dig med en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska, eftersom en stor del av arbetet kan ske på engelska. Det är meriterande med erfarenhet inom Machine Learning och AI. Vi ser att du har några års erfarenhet av:  - Kotlin/Java/Spring Boot - Python - AWS - Openshift/Kubernetes - REST, SOAP - Robusta dataintegrationer med höga krav på tillförlitlighet, test och kvalitet. ” Tillsammans kan vi flytta berg” Tillsammans kan vi flytta berg - det finns nästan inget som inspirerar mig mer än starka team där individer får ta plats, blir sedda och kan utvecklas och därmed bidra till något alldeles fantastiskt. Jag bygger mitt ledarskap på transparens och kommunikation, vilket är A och O i att skapa engagemang, motivation och tillit och de rätta förutsättningarna för gruppen. På min lediga tid älskar jag att vara ute i naturen tillsammans med min familj och vänner - i löpspåret, skidbacken eller på golfbanan. Just ATGs fokus på hälsa är enastående och vårt hållbarhetsarbete gällande medarbetarna, våra kunder och hästnäringen, tillsammans med en väldigt inkluderande företagskultur gör att det är roligt att gå till jobbet varje dag.” - Rekryterande chef, Solvejg Berntzon, Manager IT Martech We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. ​ För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. ​ Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.​ Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.

172 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025