Snickare-Stockholm
WeStaff Sweden AB
Träarbetare, snickare m.fl.

WeStaff Sweden i samarbete med DAAN AB- Fastighetsutveckling & Renovering rekryterar personal. WeStaff hanterar hela rekryteringsprocessen för en direktanställning hos DAAN AB. Vi tillsätter tjänsterna löpande, så sök ditt nya jobb genom WeStaff redan idag! Om Jobben: Vi söker "Snickare" som trivs med varierade och utmanande projekt inom varierande miljöer. Du en av de som arbetar närmast kunden och kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, där du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete. Arbetet sker dagtid mån-fre. Om du är självgående och samtidigt gillar att samarbeta i team, så kan detta vara rollen för dig! Exempel på tjänster: -Snickare med yrkesbevis och erfarenhet. -Snickare junior/lärling med mindre erfarenhet. -Arbetsledare med yrkesbevis och erfarenhet. I alla tjänstekategorier krävs det att du har: -Utbildning inom bygg och anläggning eller likvärdig erfarenhet.  -B-körkort. -Goda kunskaper i svenska – tal och skrift. Vi ser att du som söker tjänsterna är: -Ansvarstagande, noggrann och har lätt för att ta instruktioner. -Servicetänkande och kommunikativ. -Pålitlig och seriös i din yrkesroll samt behärskar och förstår vikten av att arbeta tillsammans med kollegor i olika arbetsmiljöer. Vi erbjuder alltid: -Bra lön och villkor. -Tillsvidareanställning (6 månaders provanställning). -Friskvård. -Arbetstider: måndag-fredag dagtid. WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.  WeStaff sköter rekryteringsprocessen i samarbete med DAAN AB. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.  Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
WeStaff Sweden söker Stockholms bästa konsultchef!
WeStaff Sweden AB
Personal- och HR-specialister

WeStaff Sweden söker Stockholms bästa konsultchef inom affärsområdet Transport! Känner du att du ger allt – men inte riktigt får det tillbaka? Vi på WeStaff Sweden söker dig som är en stjärna i din roll men kanske inte blir tillräckligt uppskattad där du är idag. Hos oss får du inte bara möjlighet att påverka – du får också ta del av framgångarna, på riktigt. Vi tror på att hårt arbete ska löna sig, både i vardagen och i resultatet. Är du redo att ta nästa steg? Välkommen till en arbetsplats där du blir sedd, hörd och belönad. Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig! Tjänsten startar hösten 2025 – den här möjligheten vill du inte missa. Om jobbet: Du som arbetar som konsultchef idag vet vad det innebär: högt tempo, stort ansvar, ständig problemlösning – och ibland lite för lite tack. Vi vet hur mycket du lägger ner, och vi vet att du förtjänar mer. På WeStaff Sweden letar vi nu efter Stockholms bästa konsultchef – inte nödvändigtvis den som får mest applåder just nu, utan den som får allt att fungera, men kanske inte får känna glädjen över framgångarna. Här är din chans till något bättre. Hos oss får du utrymme att påverka Du får ta del av resultaten – inte bara jobba för dem Du blir en del av ett team som tror på tydlighet, frihet och uppskattning Rollen: Du får en dynamisk roll där du kombinerar ledarskap, rekrytering och affärsutveckling. Du ansvarar för bemanningsuppdrag och konsulter inom affärsområdet Transport i Stockholm. Som nyckelperson mellan våra kunder och konsulter driver du affären framåt och säkerställer hög kvalitet i leveransen. Du får stor frihet att planera din egen arbetsdag – det viktiga är att vi når resultat tillsammans. Ditt ansvar omfattar: Personalansvar Du är en närvarande ledare som ser till att dina konsulter trivs och utvecklas. Det innebär regelbunden kontakt, uppföljning och administration såsom tidrapportering, anställningsavtal, medarbetarsamtal och bokning till uppdrag. Kundkontakt & affärsutveckling Tillsammans med vår säljare bygger du långsiktiga samarbeten med nya och befintliga kunder. Du arbetar aktivt med merförsäljning och är lyhörd för kundens behov. Rekrytering Du leder hela rekryteringsprocessen: från kravprofil och annonsering till intervjuer och presentation av kandidater. Din förmåga att nätverka och skapa långsiktiga relationer är en viktig del av rollen. Din profil: Vi söker dig som: Motiveras av att nå resultat Trivs i högt tempo och gillar att utmana dig själv Har stark kommunikativ förmåga och är bra på att bygga relationer Är självgående, initiativtagande och lösningsorienterad Har god struktur och organisatorisk förmåga Har B-körkort Är van datoranvändare och lär dig snabbt nya system Meriterande: Erfarenhet från transportbranschen Tidigare erfarenhet inom bemanningsbranschen, gärna inom Transport & Logistik Kunskap i affärssystemet Recman Om WeStaff Sweden: Hos oss arbetar du i en familjär kultur där vi har högt i tak, nära till skratt och där alla hjälps åt. Vi är prestigelösa, målinriktade och värdesätter tydlighet och transparens. Du kommer att bli en viktig del av ett litet men starkt team med höga ambitioner och stort hjärta. Praktisk information: Placeringsort: Stockholm Omfattning: Heltid Start: Hösten 2025 Anställningsform: Tillsvidare Kollektivavtal: Unionen Vill du bli en del av ett drivet team och göra skillnad – både för konsulter och uppdragsgivare? Då vill vi höra från dig!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Auktoriserad hudterapeut till växande klinik i centrala Stockholm
MaxOne Sweden AB
Hudterapeuter

Om arbetsgivaren (valfritt fält): Skinsations är en modern och resultatinriktad skönhetsklinik vid Odenplan i Stockholm. Vi kombinerar certifierad apparatur med personligt bemötande och arbetar med avancerade behandlingar inom laser, fettfrysning, hudförbättring och kryoterapi. Vi har en stark kundbas och växer – därför söker vi nu en nyckelperson till vårt lilla men ambitiösa team. Om jobbet: Vill du arbeta i en klinik där trygghet, resultat och service står i fokus – och där du får påverka både din vardag och framtiden för verksamheten? Skinsations söker nu en auktoriserad hudterapeut till en bred och självständig roll. Du kommer att blandannat: Utföra konsultationer och skapa behandlingsplaner Arbeta med avancerade maskiner (bl.a. Soprano Ice Platinum, Cryo T-Shock, CryoPen) Följa upp behandlingar och resultat Dokumentera och kommunicera med kunder Arbeta aktivt med försäljning av behandlingar och produkter Bidra till innehåll för våra sociala medier Ta betalt, hålla i ordning och ha nära kontakt med kollega och ägare Du blir en viktig del av vårt lilla team där du arbetar nära din kollega och har direkt påverkan på vår tillväxtresa. Kvalifikationer: Krav: Auktoriserad hudterapeut (SHR-godkänd utbildning eller CIDESCO-diplom) Flytande svenska i tal och skrift Försäljningsintresse och resultatorientering Serviceinriktad och noggrann Kan arbeta både självständigt och i team Meriterande: Erfarenhet av Soprano Ice Platinum eller liknande laserteknik Erfarenhet av Cryo-behandlingar Vana vid Bokadirekt Intresse för/inblick i sociala medier Uppfyller villkoren för nystartsjobb eller annat anställningsstöd Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning 6 månader tillämpas) Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka) Arbetstid: Rullande schema måndag–lördag enligt klinikens öppettider (10:00–19:00) Lön: Fast grundlön + provision + bonus vid måluppfyllnad Tillträde: 15 september 2025 eller enligt överenskommelse (kan tillsättas tidigare) Kontakt: [email protected] Så ansöker du: Skicka CV, personligt brev och utbildningsintyg till e-postadressen ovan. Urval sker löpande.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Operations Manager
Imployy AB
Bild- och sändningstekniker

📍Plats: Stockholm. 📅Varaktighet: Tillsvidare. 🏢 Anställningsform: Tillsvidare. Arbetsbeskrivning: Vi söker en erfaren Operations Manager som ska säkerställa att våra affärsprocesser fungerar smidigt. Den idealiska kandidaten har en stark teknisk bakgrund samt goda ledaregenskaper, problemlösningsförmåga och erfarenhet av att optimera arbetsflöden. Ansvarsområden: Leda och hantera den dagliga verksamheten. Utveckla och implementera operativa strategier. Följa upp nyckeltal (KPI:er) och ta fram resultatrapporter. Ansvara för leverantörsrelationer och säkerställa en effektiv leveranskedja. Driva processförbättringar för att öka produktiviteten. Krav för att söka tjänsten: Kandidatexamen inom teknik eller likvärdigt område. Minst 2 års erfarenhet av operativt arbete eller liknande roll. Stark kommunikationsförmåga och god problemlösningsförmåga. Erfarenhet av operativa system och verktyg. Flytande engelska i tal och skrift. Följande är meriterande: Erfarenhet av personalledning inom teknik- eller konsultbranschen. Tidigare arbete inom en snabbväxande eller förändringsdriven organisation. Förmåga att analysera data och ta fram insikter för verksamhetsutveckling. Erfarenhet av att arbeta med affärssystem (t.ex. ERP, CRM). Kunskap om Lean, Six Sigma eller andra processförbättringsmetoder. Varför jobba med oss? Vad vi erbjuder: • Möjlighet att arbeta med meningsfulla projekt hos förstklassiga kunder. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. • En inkluderande arbetsmiljö där alla är välkomna. • En stödjande och utvecklingsinriktad arbetsplats. • Vi har kollektivavtal, vilket innebär trygga anställningsvillkor, tjänstepension, försäkringar och andra förmåner. Ditt CV och dina uppgifter kommer att sparas i vår databas, och vi kommer att se till att matcha dem med rätt kund och rätt tjänst när möjligheten uppstår. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna vår nästa kollega till teamet. På Imployy är vi engagerade i att bygga en mångsidig och talangfull arbetsstyrka genom att koppla samman skickliga yrkespersoner med rätt möjligheter. Vi fokuserar på att matcha kandidater baserat på deras expertis, erfarenhet och karriärmål. Vår arbetsmetod präglas av integritet, innovation och en passion för att skapa meningsfulla karriärvägar. För att läsa mer om oss och vad vi gör, besök gärna www.imployy.com.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
SommarAssistent Varberg
Veronica Hedenmark AB
Personliga assistenter

🎉 SOMMARJOBB I VARBERG – PERSONLIG ASSISTENT MED GLIMTEN I ÖGAT! 🐶🍳🚗 Period: 5 juli – 1 augusti Plats: Soliga Varberg Bonus: Mysig hund och många goda måltider! Nu söker vi en sommarstjärna till rollen som personlig assistent. Du som älskar att laga mat, gillar fyrbenta vänner och inte backar för ett skratt eller två – läs vidare! 👩‍🍳 Vem är du? Du är trygg, lyhörd och vet hur man får vardagen att flyta på. Du trivs med ansvar, gillar att hjälpa andra och vet hur man svänger ihop en riktigt god måltid. Du har B-körkort, är rökfri under arbetstid – och det viktigaste av allt: du är en schysst person! 🐾 Det finns en hund i hemmet, så du bör vara hundvan (och gärna lite hundkär också). 🕓 Arbetstider: Dag- och/eller kvällspass – upplägg enligt överenskommelse. Vi erbjuder en strukturerad introduktion så du känner dig trygg i rollen. Varm arbetsmiljö (bokstavligt – det är juli!) Chans att göra skillnad. 📩 Ansök så snart som möjligt!q

15 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Head of Service till Globalt bolag!
Hirely AB
Hotellreceptionister m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Account Manager
Hirely AB
Företagssäljare

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drivs du av att bygga relationer, ge god service och att jobba mot mål? Är du resultatinriktad och redo för din nästa utmaning i karriären? Då kan detta vara rollen för dig! Nu söker evolvit en Account Manager till sitt kontor i Täby🌟 Om evolvit 📈 Evolvit Solutions AB är ett innovativt och växande bolag som hjälper företag att modernisera och effektivisera sin IT-miljö. De erbjuder en helhetslösning för företag i olika branscher genom att kombinera redovisning, IT-system och affärskonsultation. De strävar efter att vara en pålitlig och flexibel partner där kundens behov alltid står i centrum. Du kommer att vara en viktig del av evolvits team och ha ett nära samarbete med säljkollegor, tekniker och kundsupport i det dagliga arbetet. evolvit erbjuder ✅ Att få arbeta med moderna IT-lösningar ✅ Att få jobba med Sveriges mest kvalitetsmedvetna kunder ✅ En miljö att lyckas och göra karriär i ✅ En marknad som har en enorm potential för tillväxt ✅ Utmärkta lokaler med ett gäng som ger allt Om rollen 📞 Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande med allt från att etablera kontakt med nya kunder, nyförsäljning, upprätthålla kundrelationer och merförsäljning. Arbetet bygger till stor del av att identifierar kundbehov och erbjuda skräddarsydda tjänster för att kunna bygga långvariga kundrelationer. Majoriteten av ditt arbete kommer att ligga på uppsökande av nya kunder. Om dig 🚀 Vi söker dig som tänker bli bäst i branschen och som vill ge allt för att bli en del av ett vinnande lag med mycket goda framtidsutsikter. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid din personlighet och som person ser vi att du har mycket energi, är social, framåt och prestationsinriktad. Vi tror även att du trivs i en ansvarstagande roll och har lätt för att ta kontakt med nya människor, skapa förtroende och bibehålla långsiktiga relationer. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du: Har någon form av säljerfarenhet eller mötesbokning. Uppsökande försäljning och B2B ser vi som meriterande för tjänsten Kommunicerar mycket bra på svenska och engelska Har B-körkort Vi ser det som meriterande om du kommer in med ett eget nätverk, oavsett om det är från tidigare jobbsammanhang eller sportvärlden etc. 📍Vi ser det som meriterande om du bor i norra delen av Stockholm då du kommer geografiskt utgå från Täby.  Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]

16 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Barnvakt i centrala Stockholm 1- 2 d/vecka fr augusti
Solidum Sverige AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Solidum Sverige AB/Barnakademin har sedan 2008 erbjudit högkvalitativa barnpassningstjänster till familjer över hela Sverige. Vi erbjuder kreativ barnpassning på svenska och är specialiserade på tvåspråkig barnpassning. Våra kunder: Vi arbetar med familjer vars barn är mellan 1 och 6 år, och som behöver hjälp med hämtning från skolan och barnpassning 1 till 4 dagar i veckan. Vem söker vi: - Deltidsarbetssökande, gärna studenter med ett intresse för barnomsorg - Kandidater som kan jobba minst en eftermiddag per vecka - Ansvarsfulla, kreativa personer med god social förmåga - Kandidater som söker ett långsiktigt uppdrag (minst 6 månader) Om tjänsten: - Familjen bor i centrala Stockholm - Har två barn (tvillingar) 5 år gamla - Hjälp behövs 1-2 eftermiddagar i veckan för hämtning och barnpassning från augusti - Arbetstider: ca 15:30-18:30 - Flexibilitet att välja de dagar som passar dig bäst - Om denna familj inte matchar din tillgänglighet, kan du ändå ansöka, så hjälper vi dig att hitta den perfekta familjen för dig! Vad vi erbjuder: - Ett dynamiskt deltidsarbete (3-10 timmar per vecka), med möjlighet att arbeta med flera familjer - Konkurrenskraftig ingångslön (från 140 kr/timme) - Certifiering inom barnpassning - Utförliga skriftliga referenser när din anställning avslutas - Nära kontakt och stöd från vårt centrala kontor samt en fantastisk gemenskap med andra barnvakter Engagemang: Vi prioriterar långsiktiga relationer och söker kandidater som kan vara tillgängliga i 6-12 månader. Ansök idag! Om du känner att du är rätt person för denna roll, ansök nu. Vi ser fram emot att välkomna dig till Barnakademin-familjen!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Innesäljare - Säkerhetstjänster
FB Supportteam AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du en driven säljare som vill ta nästa steg i karriären eller bara sugen på att testa försäljning?  Då har vi möjligheten för dig. Vi söker dig som är en målmedveten person som vill lära dig allt om kommunikationsteknik, självkänsla och försäljning.  Jobbet innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt 900 kvm nyrenoverade kontor högst upp på plan 9 i Kista, mitt i Nordic Forum. Om tjänsten Genom att arbeta som säljare på Västkustbolaget förser du kunder med säkerhetslösningar genom god service och attraktiva erbjudanden. Vi ser gärna att du vill arbeta långsiktigt och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Förmåner Obegränsad tillgång till vårt toppmoderna gym och träningsanläggningar, både före och efter arbetstid. Njut av dagliga lunchalternativ där vi står för halva kostnaden av din lunch. Möjlighet att gå utbildningar genom Framgångsakademin kostnadsfritt. Interna utbildningar och daglig coaching. Vi söker dig som Söker heltidsjobb Är tävlingsinriktad och målmedveten Behärskar svenska både i tal och skrift Har en positiv inställning och ser varje utmaning som en lärdom Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande men är inte ett krav Vi erbjuder dig En trygg och stabil arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter Teamaktiviteter och säljtävlingar med fina priser Produkt- & säljutbildning Trygg lönemodell och möjlighet att tjäna höga provisioner utan lönetak Möjligheten att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget Om företaget Västkustbolaget har över 120 anställda och 10 dotterbolag, vilket ger oss en stark och stabil grund att stå på. Vi som arbetar i koncernen har ett enormt framgångstänk och kontoret präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon, just därför gör vi allt för att ge dig rätt förutsättningar och utvecklingsmöjligheter. Ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt!

16 dagar sedan
Sista ansökan:
23 november 2025
Jobbet som tar dig till nästa nivå i livet - Stockholm
FB Supportteam AB
Telefonförsäljare m.fl.

Jobba med oss – Lär dig försäljning och skapa vänner för livet!En arbetsplats är bara en bra arbetsplats när du varje dag känner att du faktiskt vill gå till jobbet! Det är exakt så du kommer känna på Västkustbolaget. Vi söker dig som är: Social (eller vill bli det) Nyfiken på försäljning, människor och att utmana dig själv Öppen för att lära dig nya saker Och dig som: Ser livet som fullt av möjligheter (eller vill lära dig att göra det) Inte är rädd för att misslyckas ibland – för du reser dig snabbt igen Vet att utveckling börjar utanför din komfortzon Vad gör vi? Vi är en koncern med 10 dotterföretag och 100+ anställda. Vi jobbar med försäljning av riktigt bra grejer – inom säkerhet och trygghet där vi hjälper privatpersoner och företag. I jobbet kontaktar du dagligen nya människor och skapar magi via telefonförsäljning. Du får utbildning från dag 1, stöttning från teamet och chansen att tjäna mer än bara erfarenhet. Vad du får: Unga, drivna kollegor & en chef som faktiskt lyssnar Fast lön + grymma provisioner Ett kontor du vill hänga på även efter jobbet Tillgång till gym och rabatterad lunch varje dag Tävlingar, after works och utvecklingsmöjligheter Fri tillgång till Sveriges främsta utbildare via Framgångsakademin Möjligheten att jobba utomlands (!) Ingen erfarenhet? Inga problem.Vi lär dig allt. Det viktiga är att du dyker upp, vågar testa och vill något. Plats: Nordic Forum Kista, Stockholm Heltid Är du redo att gå från "vanligt jobb" till riktigt kul jobb? Sök idag så berättar vi mer! Eller skicka ett DM till oss på Instagram: [@vkb.sales]

16 dagar sedan
Sista ansökan:
7 december 2025