EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera. Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel. Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska/Engelska Körkort B Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.
Nu söker vi sjuksköterskor till uppdrag inom äldreomsorgen i Stockholm under perioden juni-augusti. Heltid och deltid. Önskvärt om du har erfarenhet av äldreomsorgen och arbetat i journalsystemet Vodok. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”.På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger. Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Välkommen till Frank! Här växer både du och vi – tillsammans Vill du utvecklas i din yrkesroll och samtidigt vara med och påverka framtidens samhällsbyggande? Då har du kommit rätt. Vi erbjuder en inkluderande och dynamisk arbetsmiljö där vi arbetar med intressanta projekt, professionella kunder och fantastiska kollegor. Vi har en välfylld projektportfölj och söker därför engagerade projektledare som vill utveckla Frank tillsammans med oss. Hos oss finns även roller som projekteringsledare, byggledare, miljösamordnare, installationsledare och installationssamordnare. Vi tror att du har varit i branschen en tid och hunnit skaffa dig god kompetens inom ledning av komplexa byggprojekt. Relevant utbildning, erfarenhet av projektering och arbete på konsult- eller beställarsidan är starkt meriterande. Hos oss får du: Möjlighet att forma ditt arbete och påverka din egen och företagets utveckling Kontinuerlig kompetensutveckling och stöd för att möta nya utmaningar Projekt som verkligen gör skillnad – för våra kunder, för samhället och för klimatet Ett team som värdesätter engagemang, driv, nyfikenhet och en stark laganda Driva varierande projekt, från mindre lokalanpassningar till större nyproduktion Arbeta med professionella beställare i både offentlig och privat sektor Ett attraktivt förmånspaket med bl a vinstdelning och bra pensionsavsättningar
Vill du utvecklas inom försäljning och samtidigt vara en del av ett växande företag? Nu söker vi säljare till vårt framgångsrika kontor i Stockholm inom telekom! Arbetsuppgifter Som säljare hos oss blir du en del av ett härligt team med drivna kollegor och engagerade ledare. Vi arbetar med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom telekom. Din främsta arbetsuppgift är att kontakta primärt nya men även befintliga kunder via telefon och presentera våra produkter och tjänster. Du får en gedigen introduktion och kontinuerlig coaching för att lyckas och utvecklas i din roll. Vi söker dig som: Är social, utåtriktad och gillar att prata med människor. Har tävlingsinstinkt och motiveras av att slå mål. Är lyhörd och lösningsorienterad i samtal med kunder. Vill jobba i en bransch med högt tempo och mycket energi. Vad vi erbjuder: Fast lön + attraktivt bonusprogram. Centralt kontor i Stadshagen. Utbildning och personlig utveckling. Tävlingar, AW:s och möjlighet till resor. Vidaresteg till vårt största kontor i Spanien där vi har 40 andra kollegor. Karriärmöjligheter - många av våra ledare började som säljare hos oss. Om detta beskriver dig så vet du vad du ska göra! Vi ser fram emot din ansökan. Lycka till! //Anton med team i Stockholm
Are you looking for a new job in the field of Customer Service or Administration? We continuously have interesting new positions with our clients available for you who are looking for new challenges and wants to send in a spontaneous application. Please note that this is an expression of interest for any future projects that match your qualifications within Customer Service or Administration. We collaborate with some of Sweden´s most attractive companies. At MultiMind, we are experts in staffing and recruitment. Today, we collaborate with some of Sweden´s most attractive companies to find just their perfect candidate. Therefore, we are always looking for new employees with different skills within several industries and areas. Example of positions that appear with our customers: • Office Assistant • Back Office • Customer Service Agent • Customer Service Professional • Customer Advisor • B2B Support Agent • Administrator • And other exciting roles Sounds interesting? Are interested in working within Customer service or Administration? Please apply now with your resume and you will be contacted when a project matches your qualifications.
Are you looking for a new job in the field of economy? We continuously have interesting new positions with our clients available for you who are looking for new challenges and wants to send in a spontaneous application. Please note that this is an expression of interest for any future projects that match your qualifications within economy. We collaborate with some of Sweden´s most attractive companies. At MultiMind, we are experts in staffing and recruitment. Today, we collaborate with some of Sweden´s most attractive companies to find just their perfect candidate. Therefore, we are always looking for new employees with different skills within several industries and areas. Example of positions that appear with our customers: • Audit • Accountant • Project coordinator • Business Analyst • Finance analyst • Finance Coordinator • Business Controller • Payroll • And other exciting roles Sounds interesting? If you are interested in working within Audit, Payroll or maybe Controlling? Please apply now with your resume and you will be contacted when a project matches your qualifications.
Vi på Future People söker en supporttekniker till vår kund i Sundbyberg Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Om rollen Vill du arbeta i en teknisk och samhällsbärande miljö där du gör skillnad varje dag? Nu söker vi en erfaren supporttekniker till vår kund som är en myndighet med uppdrag att säkra Sveriges elförsörjning. I rollen får du arbeta med både incidenthantering, beställningar och tekniskt stöd i en central funktion. Om uppdraget Du kommer att arbeta med att ta emot och lösa incidenter och beställningar i ett stort och komplext IT-landskap. Arbetet sker via ärendehanteringssystemet Service Now och omfattar även installation, felsökning av hård- och mjukvara samt enklare paketering och administration. Uppdraget omfattar även att stötta vid interna och externa livesändningar samt bidra till dokumentation och kunskapsöverföring. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande ärenden i Service Now Klassificera, prioritera och lösa incidenter enligt SLA/OLA Utföra installationer och felsökningar Administrera konton och behörigheter Skicka ut beställd programvara och utföra enklare paketeringar Dokumentera lösningar i kunskapsdatabas Stötta vid livesändningar och tekniska utbildningsmoment Kravprofil (måste uppfyllas): Minst 5 års arbetslivserfarenhet som IT-supporttekniker, varav de senaste 8 åren Konsulten ska ha minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom ActiveDirectory. Konsulten ska ha minst 1 års erfarenhet att arbeta i Service Now eller liknande ärendehanteringsverktyg Maeriterande: Arbetat minst 2 år med paketering av mjukvaror Arbetat med Sharepoint Arbetat med Streaming/ livesändningar Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% Start: September Sista ansökningsdag: 10/6 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vilka är Svekon? På Svekon får du vara med där det händer - från ett behov och en prototyp till en färdig lösning. Med sina 50 år i branschen fortsätter Svekon sin framgångsresa som ingenjörsbyrån som jobbar för en bättre morgondag. Idag erbjuder de tjänster inom bland annat mjukvaruutveckling, elektronikkonstruktion, industridesign och regulatorisk- och teknisk dokumentation. Svekon huserar i moderna och livfulla lokaler i Solna, där både kontor och verkstad finns under samma tak. På så sätt hamnar du aldrig långt från tekniken – oavsett vilken roll du har på Svekon. Vad ingår i rollen? Som teknisk skribent hos Svekon blir du involverad i utvecklingsprojekt i ett tidigt skede och ansvarar för att skapa tydliga och funktionella instruktionsböcker. Du arbetar både med text och bilder och är i direkt dialog med Svekons kunder för att säkerställa att dokumentationen lever upp till deras krav och behov. Dina arbetsuppgifter varierar mellan att uppdatera befintliga instruktionsböcker eller manualer och att skapa helt nya, beroende på projektets storlek och komplexitet. Du använder verktyg som Adobe Framemaker, Illustrator och Photoshop för att både skapa ny och förbättra befintlig dokumentation. En stor del av ditt arbete handlar om att vara lyhörd för kundens önskemål. Exempel på arbetsuppgifter: Skapa och uppdatera instruktionsböcker och manualer för produkter och system. Ta fram bilder och illustrera tekniska processer. Arbeta nära kunden för att förstå deras behov och krav, och implementera dessa i dokumentationen. Samarbeta med produktutvecklare och ingenjörer för att ta fram korrekt och användbar dokumentation. Vi söker dig som har: Minst 4 års erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med fokus på textproduktion En eftergymnasial utbildning som teknisk skribent, teknikinformatör, eller annan likvärdig utbildning Vana att jobba i text- och bildbearbetningsprogram som Illustrator, Photoshop eller Framemaker Tala och skriva flytande svenska och engelska Det är meriterande om du har: Mer än 5 års erfarenhet av att arbeta i en liknande roll Erfarenhet av att arbeta som konsult Erfarenhet av att arbeta i tekniska utvecklingsprojekt, gärna inom försvarsindustrin Erfarenhet av S100D och STE (Simplified Technical English) Om du har läst så här långt är chansen stor att du är rätt person för rollen. Vi ser fram emot din ansökan! Så här ser rekryteringsprocessen ut: Vi ser över hur din ansökan matchar mot rollen du sökt Matchar du profilen? Då är nästa steg en intervju med oss på Envoke Talent! Intervju med rekryterande chef på Svekon följt av ett arbetsprov Rätt match? Grattis till nya jobbet! Om du får besked att det inte var rätt match denna gång så sparar vi gärna dina uppgifter och presenterar andra tjänster som matchar din profil. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi letar för kunds räkning efter flera Kockar som vill vara med i vår resa och skapa en upplevelse tillsammans med resten av vår team! Vi är en nystartad restaurang i hjärtat av Hornstull, vi söker efter dig som är intresserad av vin och mat. Vår kommer ha en stor fokus på vin & mat, vi erbjuder utbildningar tillsammans med våra leverantörer om vad vi serverar. Kunskap är viktig inom det vi gör. Vi är en liten restaurang så vi söker dig som har rätt känsla för service och vill vara en viktig del av oss. Om du är passionerad, driven och önskar att vara en del av ett team som älskar att utvecklas, väntar vi på din ansökan. Krav: Minst 2 års erfarenhet. Startdatum: Intervjuer sker löpande. Antal platser: 1st Startdatum omgående Arbetstid: Hel/deltid - kvällar och helger & bruncher!
Välj ett jobb för att visa detaljer