Säljare till Torvalla Bil Sätra-KIA
Torvalla Bil Haninge AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en engagerad säljare med passion för bilar? Torvalla Bil söker nu en säljare till vår anläggning i Sätra som enbart fokuserar på försäljning av KIA. Vi söker dig som är en driven lagspelare och brinner för en god bilaffär. Rollen Som säljare på Torvalla Bil har du en stor variation på dina arbetsuppgifter. Våra säljare jobbar med hela kedjan i bilaffären och kundrelationen, dvs. allt från projektering, offerera, försäljning, värdering av inbytesbilar, finansiering, boka och leverera sina sålda bilar samt uppföljning efter leverans. Stor frihet under ansvar där självdisciplin och lagarbete är en stor nyckel till framgång. Tjänsten är på heltid och innebär helgarbete 8 timmar varannan vecka. Helgarbete kvitteras mot ledig vardag 8 timmar kommande vecka. Du ingår i ett försäljningsteam om fyra personer och rapporterar till försäljningschef. Detta är en tillsvidaretjänst, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start beräknas omgående eller efter överenskommelse. Du som söker till oss Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av försäljning och är en stabil lagspelare som drivs av resultaten av ditt och dina kollegors arbete. Du trivs väl med att arbeta i team och hjälper till att lyfta och stötta dina kollegor. Du är engagerad och har ett lösningsorienterad arbetssätt med en god struktur i grunden. Som säljare är du van att ta eget ansvar över dina affärer och är inte rädd att ta egna beslut. För att trivas i rollen är du driven, social, prestationsinriktad och självdisciplinerad. Du älskar försäljning och kundkontakt samt hålla högt tempo med flera bollar i luften. Det är viktigt att kunna göra en korrekt behovsanalys och alltid sätta kunden i fokus. Grundläggande krav Minst 1 års erfarenhet av försäljning Tidigare erfarenhet av bilförsäljning ses som meriterande God datorkunskap Flytande svenska samt grundläggande engelska i tal och skrift B-körkort Om Torvalla Bil Sätra KIA Torvalla Bil fortsätter växa. 2022 utökade vi vår verksamhet i Sätra med ytterligare en anläggning som enbart fokuserar KIA. Tillsammans med 2 till KIA anläggningar är Torvalla Bil Stockholms största återförsäljare av KIA. Vi erbjuder dig en viktig, social och varierad roll i ett stabilt familjeföretag där vi behandlar alla lika. Du kommer att arbeta både självständigt och i grupp där vi hjälper varandra för att tillsammans skapa goda resultat med nöjda kunder i fokus. Den familjära känslan genomsyrar vår kultur tillsammans med vår värdegrund som grundpelaren. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Mats Skoglund, Försäljningschef, [email protected]. Observera att ansökan sker via vår hemsida, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Studerande Administratör sökes till SiriusPoint International!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Är du en lösningsorienterad och noggrann student med något år kvar på dina studier? Är du intresserad av marknad, administration och försäkringar? Då har vi det perfekta extrajobbet för dig! Vi söker nu en studerande administratör till vår kund SiriusPoint International. SiriusPoint International är en global försäkringsgivare och återförsäkrare som kombinerar expertis, innovation och starka partnerskap för att leverera smarta risklösningar. De är verksamma inom 150 olika länder och företaget har bland annat försäkrat OS i Tokyo och arbetar mycket med risker kring jordbävningar och orkaner i olika delar av världen. Som Administratör kommer du att få en bred inblick i hur den dagliga verksamheten hos SiriusPoint International fungerar. Du kommer vara del i ett team som tillsammans ansvarar för att supporta flera enheter både i Stockholm (direkt MGA affär, marin osv) men även Zurich (liv affär) samt Bermuda (katastrofaffär i hela världen) med administrativa göromål. Viktigt att du kan arbeta enskilt men med ett gemensamt ansvar där vi kommunicerar mycket inom teamet samt också mellan enheterna. Dina främsta arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av: • Registrering i system - Innebär att du får lära dig återförsäkringsterminologi • Skapa beslutsunderlag i Excel och göra tillgängliga • Uppdatera löpande i 5 system för varje enskild affär • Lära dig prioritera så vi kan se till att det viktigaste görs tillgängligt först för underwriters som ska ta beslut Plats: Kontor på Kungsholmen, med möjlighet till distansarbete. Omfattning: För att vara aktuell för tjänsten bör du vara flexibel och måste vara tillgänglig att arbeta minst 2 dagar/vecka parallellt med dina studier. Schemat är flexibelt beroende på din tillgänglighet och utifrån SiriusPoint International behov. Start: Mitten av september, med 3 heldagars introduktion. Anställning: Du blir anställd av StudentConsulting och arbetar som konsult hos vår kund DETTA SÖKER VI • Har ett genuint intresse för försäkring och återförsäkring • Studerar en eftergymnasial utbildning inom inriktning administration, ekonomi, finans, försäkring eller liknande och har minst 1 år kvar av dina studier • Ggod datorvana och avancerade kunskaper inom Excel • Flytande i tal och skrift i svenska och engelska, all dokumentation sker på engelska. Kan du även tyska, franska eller spanska är det starkt meriterande. • Meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare I rollen som administrativ assistent kommer du att jobba mot tydliga deadlines, det är därför viktigt att du som söker är en målmedveten person som alltid säkerställer leverans inom givna tidsramar. Arbetet präglas av ett högt tempo vilket ställer förväntningar på stresstålighet, noggrannhet och en god struktur i arbetet. I rollen kommer du jobba i ett tight samarbete med övriga kollegor i teamet, vi ser därför att du som söker är en kommunikativ, utåtriktad och team-orienterad person som är öppen för feedback. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

30 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Bemanningskoordinator sökes på deltid i Stockholm!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Personal- och HR-specialister

Är du redo att vara den viktiga länken i ett av Nordens ledande bemannings- och rekryteringsföretag? Vi letar efter entusiastiska teammedlemmar som vill ha en spännande deltidsroll parallellt med sina studier! Som bemanningskoordinator kommer du att vara spindeln i nätet, ansvarig för att hantera snabbt rörliga situationer som inkommande beställningar och sjukanmälningar utanför kontorstid från våra kunder och konsulter. Du kommer också snabbt att matcha rätt person till rätt uppdrag och ha möjlighet att arbeta med andra delar av rekryteringsprocessen, inklusive urval och administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: - Schemaläggning - Nära kontakt med konsulter och kunder - Att tillgodose kundernas behov av personal Tjänsten är på deltid helt på distans och vi behöver att du är tillgänglig för att arbeta minst 2-3 pass i veckan under terminen där arbetstiden för nattpassen är mellan kl 17-00 och kl 00-08 samt att man även under helger kan arbeta 08-16 och 16-00. Under denna tid kommer du ha "vaken jour" från ditt hem och då finnas tillgänglig när våra kunder eller konsulter behöver din hjälp. Viss del utav rekryteringsarbetet kan ske under kontorstider. Vi ser även att du kan arbeta 3-5 pass/vecka under sommarperioden. DETTA SÖKER VI Krav för tjänsten är att du studerar på minst eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på 50% och att du har en god datorvana. Du har minst 1,5 år kvar på dina studier. Vidare har du en väl utvecklad kommunikativ förmåga i både tal och skrift och trivs med flexibla arbetstider som inkluderar natt- och helgpass. För att trivas i rollen är det viktigt att du har erfarenhet av servicearbete och är bekväm med att fatta snabba beslut även under högt tempo och stress. Vi ser också att du är självständig, noggrann och utåtriktad. Vi tror att du har ett stort intresse för människor och genom ett helhjärtat engagemang kommer vara en god representant för StudentConsulting. Tjänsten kommer starta igång efter sommaren och löper så länge du är under pågående studier. Du kommer få en grundlig introduktion och utbildning på vårt kontor i Stockholm. Vill du bli vår nästa kollega och arbeta med branschens nöjdaste kunder? OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

30 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Business Analyst
Jobbusters AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Din nya roll Vill du vara med och forma framtidens affärsprocesser hos ett globalt ledande företag inom data och analys? Vi söker nu en erfaren Business Analyst till ett omfattande transformationsinitiativ där hela kundresan – från offert och order till fakturering – ska omformas och effektiviseras. Välkommen till ett spännande uppdrag med stort ansvar och bred påverkan! I rollen som Business Analyst kommer du att ha en central funktion i en pågående förändringsresa av företagets affärsprocesser (Q2C – Quote to Cash). Du kommer bland annat att: - Kartlägga, dokumentera och analysera nuvarande processer och system - Identifiera brister, flaskhalsar och förbättringsmöjligheter i kundresan - Leda workshops och samla in krav från olika delar av verksamheten (Sales, Finance, Product och Operations) - Skapa tydlig och strukturerad dokumentation som utgör grund för framtida tekniska lösningar och arbetssätt - Samarbeta tvärfunktionellt i en komplex och föränderlig miljö För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Dokumenterad erfarenhet som Business Analyst i system- och processintensiva miljöer Erfarenhet av att arbeta med end-to-end processer som Q2C eller liknande Förmåga att översätta verksamhetsbehov till tekniska lösningar Vana att facilitera workshops och ta fram tydlig krav- och processdokumentation Erfarenhet av att arbeta med system såsom Salesforce (CRM), Kappa, PI & Workflow, AX och Workday Finance Behärska både svenska och engelska flytande, i tal och skrift Vem är du? Du är en strukturerad, kommunikativ och lösningsorienterad person med god analysförmåga. Du har lätt för att sätta dig in i komplexa processer och navigerar obehindrat mellan olika team och intressenter. Du är van att arbeta självständigt men trivs också i samarbete med andra. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-06-23 Slut: 2026-06-23, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex m.m. I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är expert på smart data och hjälper varje dag kunder och partners att växa och framgång med hjälp av data, analys och datadrivna lösningar. Det är ett globalt företag och det svenska huvudkontoret finns i Stockholm.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Försäljningsledare Frukt och Grönt
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Brinner du för färska råvaror och vill leda en av butikens mest levande avdelningar? Har du en passion för försäljning, exponering och kundservice i världsklass? Då är det dig vi letar efter! För vår kunds räkning, en ledande aktör inom dagligvaruhandeln i Häggvik, söker vi på Lexman Bemanning nu en resultatdriven och inspirerande Försäljningsledare till deras Frukt- och Gröntavdelning. Du blir en nyckelperson med ansvar för att driva avdelningens försäljning och lönsamhet. Observera att detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Lexman Bemanning hanterar rekryteringsprocessen, men du blir anställd direkt hos vår kund. Om rollen som Försäljningsledare Frukt & Grönt Som Försäljningsledare är ditt främsta fokus att skapa en säljande, fräsch och inspirerande Frukt- och Gröntavdelning. Du ansvarar för den dagliga driften och för att leda och utveckla både avdelningen och dina medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att: Driva och utveckla försäljningen för att nå uppsatta mål och nyckeltal. Skapa en levande och inspirerande Frukt- och Gröntavdelning som lockar till matglädje. Ansvara för dagliga rutiner såsom beställningar, varupåfyllnad, exponering och svinnarbete för att garantera högsta kvalitet och fräschör. Ta initiativ till och genomföra säljdrivande aktiviteter och kampanjer. Aktivt arbeta med hållbarhetsfrågor och hållbara val i det dagliga arbetet. Vem söker vi? Vi söker dig med en stark inre drivkraft och ett genuint intresse för mat, särskilt färskvaror. Du är en proaktiv och lösningsorienterad person som trivs i en pulserande miljö där du får ta stort eget ansvar. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet från detaljhandeln, gärna inom livsmedel, eller från hotell- och restaurangbranschen. Tidigare erfarenhet från en Frukt- och Gröntavdelning är starkt meriterande. Dokumenterat goda resultat av försäljning är mycket meriterande. Erfarenhet av att leda och motivera personal är en fördel. Ett affärsmässigt tänk och en god förmåga att analysera nyckeltal. Som person är du kommunikativ och har en naturlig förmåga att bygga relationer med både medarbetare och kunder. Villkor och anställning Tjänst: Försäljningsledare Frukt & Grönt (Vikariat, 5 månader) Arbetstid: Heltid, 38,25 timmar/vecka Placeringsort: Häggvik Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi på Lexman Bemanning hanterar denna rekrytering åt vår kund. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Affärsdriven VD
E-commerce Recruit Nordic AB
Verkställande direktörer m.fl.

Om rollen Vi söker en operativt skicklig VD och visionär som vill axla ett brett ansvar i ett bolag med hög utvecklingspotential. Som VD ansvarar du för att vidareutveckla positionen på marknaden, stärka erbjudandet och leda teamet med tydlighet, energi och affärsfokus. Du rapporterar till bolagets styrelse och har det övergripande ansvaret för lönsamhet, tillväxt och kultur. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och utveckla bolaget strategiskt och operativt med fullt resultatansvar Ansvara för tillväxtmål – både via nya kundrelationer och utveckling av befintliga samarbeten Vidareutveckla byråns tjänsteerbjudande och positionering i nära samarbete med sälj, strategi och produktion Driva och forma en stark kultur som attraherar och behåller topptalanger Coacha och bygga ett högpresterande och hållbart team Säkerställa ekonomisk styrning, rapportering och uppföljning Vem vi söker Vi söker dig som är både affärsdriven och närvarande – en person som vill leda ett bolag genom att vara mitt i verksamheten, nära både kunder och team. Du har ett starkt kommersiellt fokus, ett naturligt och prestigelöst ledarskap och trygghet i att ta ansvar för både riktning och resultat. Vi tror att du; Har gedigen erfarenhet inom digital marknadsföring – gärna från byråsidan Är affärsdriven och van att bidra direkt i säljprocesser och kundutveckling Är en trygg ledare med förmåga att skapa engagemang och leda i förändring Förstår hela affären – från intäkter till lönsamhet – och har vana vid att ta fullt budgetansvar Är strategisk och långsiktig, men gillar också att vara operativ när det behövs Det här är en roll för dig som är redo att ta ett helhetsansvar i en miljö där entreprenörskap, kommersiellt driv och operativ närvaro är avgörande för framgång. Vi erbjuder Vi erbjuder en ledarroll med stort inflytande i ett bolag i stark utveckling. Du kliver in i ett erfaret team med hög kreativ höjd, bred kompetens och stark vilja att göra skillnad. Bolaget har ett väletablerat kundunderlag inom både e-handel och B2B, och du får goda förutsättningar att lyckas – med marknadsmässig lön, incitamentsprogram och attraktiva förmåner. Utöver det får du stöd från engagerade ägare med lång erfarenhet inom tillväxt, affärsutveckling och bolagsstyrning. Placering & start Tjänsten är placerad i Stockholm. Startdatum är enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt. Kontakt & ansökan Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sanny Malmberg på [email protected]. Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker bilsäljare! Traineeprogram med start i augusti
Starfinder AB
Butikssäljare, fackhandel

Har du erfarenhet av kundbemötande eller försäljning och har ett starkt intresse för bilar och att jobba med människor? Nu har du chansen att ta nästa kliv i karriären och utvecklas i en roll som junior bilsäljare. Vi söker just nu drivna juniora säljare till vår kund inom fordonsbranschen, med start i augusti. Rollen inleds som trainee, där du får en gedigen introduktion till försäljning och bilbranschen genom interna utbildningar, praktiskt lärande och daglig stöttning från coachande chefer. Du får därmed rätt förutsättningar för att lyckas i din roll. Som bilsäljare arbetar du med uppsökande försäljning via telefon och har en viktig roll i att driva affärer framåt. Du kontaktar både nya och befintliga kunder, kartlägger deras behov och presenterar passande lösningar, där du har ett starkt fokus på kvalitet och långsiktiga relationer. Du är med i hela säljprocessen och får möjlighet att jobba med ett av marknadens främsta bilmärken. Du kommer att vara placerad på någon av vår kunds anläggningar i norra Stockholm. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag samt varannan helg. Din profil Vi söker dig som är i början av din karriär och som har viljan och drivet att ta dig an en roll inom försäljning. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du är kommunikativ, engagerad och trivs bra i en kundnära roll. Du bör vara målinriktad, självgående och ha ett starkt driv. Bilintresse är ett stort plus. Du har god telefon- och datorvana och har lätt för att sätta dig in i nya system. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt innehar B-körkort. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start i augusti. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.  Vi ser fram emot din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Developer
Funnel AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

We are looking for Software Engineers to join our engineering teams in Stockholm. Our Engineering teams have clear ownership and room to make decisions and priorities for our product. They need great teammates who can help to drive the success even further. This is where we need you! Our engineering department We put a strong emphasis on team collaboration, we work in cross-functional teams, where you are not handed requirements, but rather problems to solve. You engage and take responsibility for your part of the product with your peers. Learning is central to us. We work with small iterations and deploy to production several times a day. Our tech stack consists of: Python JavaScript/TypeScript React Node Microservice architecture in AWS What you will do You will work with both frontend and backend and be responsible for everything from implementation to deployment and monitoring and we expect you to follow engineering best practices. We currently have several openings across the organization, focusing on areas like product navigation, onboarding, and platform connections. The whole product development department works from our central office in Stockholm to make it easier to collaborate. Who you are You have a strong drive for customer satisfaction, and you want to contribute to the success of your team! You understand how things work together and you can figure out solutions when things get complicated. You are good at solving problems and making sure everything runs smoothly and efficiently, using the proper data structures and algorithms. You approach tasks with pragmatism, favoring incremental progress. Furthermore, you are comfortable in a pair or mob programming environment where you openly share your knowledge, and mistakes and ask for help. Experience & Skills: At least 5 years of experience in software engineering. Skilled in both frontend and backend. Cloud infrastructure experience (we use AWS). Hands-on experience in agile teams and ways of working. Fluent in English. Note: Industry research shows that women and those in traditionally underrepresented groups generally don’t apply to jobs unless they check all the boxes for the role. If you feel you have what it takes for this role but don’t check 100% of the boxes—that’s okay—we encourage you to apply anyway and highlight what you can bring to the table. Who we are We offer a competitive salary along with great benefits. → Take a look at our Funnel benefits here! We are building a global, category-defining, SaaS company on our mission to empower marketers to be truly data-driven. With the ambition to “Make Data Easy”, Funnel provides a no-code SaaS solution that helps business users work with reporting data. The product offers instant access to data from some 500 platforms in the areas of Online Marketing, E-commerce, and CRM, and the capability to create a unified model of all this data without asking users to learn SQL or write scripts. Among the 2000 customers, there are small and medium e-commerce companies as well as some of the world's largest brands. There is a strong focus on providing a world-class user experience and it’s not uncommon to hear some of our 8000 users tell us we’re making their work easier and more fun. Since its launch in 2015, Funnel has continued to grow rapidly and in the organization are currently 300+ employees with about one-third focused on building the product. Other information This role is located in Stockholm. We value in-person collaboration in the office, and as such we work the majority of the time from our offices. We are not able to sponsor relocation and therefore we will take into consideration only applicants who are located in Stockholm.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Systemutvecklare .Net
Techster Solutions AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 5+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Uppdragsbeskrivning: Uppdraget omfattar att vara systemutvecklare i IT-förvaltning och/eller i utvecklings- och implementeringsprojekt. Uppdraget kan även innebära arbete i andra projekt och förvaltningar där utveckling och hantering av befintliga system och webbapplikationer ingår. Uppdraget kan medföra arbete både i större och mindre team. Beroende på teamets storlek kan även arbete med allt från krav och UX-delar till test och koordinering med andra intressenter ingå. Vi arbetar agilt och leveranser sker ofta i sprintar. Systemen som utvecklas och förvaltas ska också möta högt ställda krav på IT-säkerhet. Du anställs av Techster Solutions och jobbar ute på uppdrag hos kund. Bakgrund: Mycket händer inom elmarknads- och kraftsystemområdena, bl.a. genom energiomställning och utökat nordiskt och europeiskt samarbete. Ett flertal spännande projekt och initiativ pågår hos oss där vi utvecklar bl.a. olika stödsystem för att möta nya behov. Arbetsuppgifter: Rollen som systemutvecklare i projekt och förvaltningar kan innehålla följande arbetsuppgifter: Design, implementation och test av systemlösningar Ta fram eller uppdatera dokumentation i form av krav- och designdokument Ta fram eller uppdatera systemdokumentation Samarbete inom teamet men även med andra delar av organisationen. Hantera incidenter, där felsökning och buggrättning kan ingå, samt bistå i övrigt i IT-förvaltningen av våra applikationer. KRAV - Högskole-/universitetsutbildning 120p/180hp inom IT, alternativt yrkeshögskoleutbildning omfattande minst 400 yrkeshögskolepoäng inom IT där systemutveckling i .NET-har ingått - Minst 5 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med ASP.NET - Minst 5 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med .Net Core - Minst 2 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling mot MS-SQL databaser - Minst 2 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med HTML, CSS och JavaScript - Minst 2 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling med Entity Framework Core - Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att utveckla REST API:er - God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska MERIT - Minst två års erfarenhet av arbete med IT-arkitektur och design av mjukvarusystem. - Deltagit i minst två projekt där CI/CD Pipelines har implementerats i Azure DevOps. - Arbetat med Git som versionshanteringssystem i minst 2 år. - Erfarenhet av minst 2 års arbete inom elmarknads- och/eller kraftsystemområdet. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Senior IT Projektledare
Maandag Nordic AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays.  For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Start: August Duration: 1 year with possibility of extension Location: Stockholm   We are looking for a Senior project manager within the IT domain. This role requires a strategic thinker with a proven track record in managing large-scale IT projects and a passion for driving change.    Responsibilities - Develop and maintain detailed project plans, including timelines, milestones, and resource allocation. - Lead the end-to-end project management of the Customer Service transformation initiative from an IT perspective.   - Communicate project status, progress, and challenges to stakeholders and senior management.   - Foster a culture of continuous improvement and innovation within the project team - Collaborate with cross-functional teams, including IT, Business, Customer Service, and external vendors, to ensure project alignment and success. - Identify and mitigate project risks, ensuring timely resolution of issues. - Ensure project deliverables meet quality standards and business objectives.   Requirements Minimum of 7 years of experience in project management, with a focus on IT projects. Proven experience in managing complex, large-scale projects with multiple stakeholders. Strong understanding of Customer Service operations and technologies, including AI. Ability to adapt to a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities Leadership competence/experience AI knowledge Genesys comptetence   Preferred skills Ability to foster a culture of continuous improvement and innovation within the project team.   Soft skills/Personality traits Communication Interpersonal skills Problem solver Team player

30 dagar sedan
Sista ansökan:
6 december 2025