Arbetsmiljöingenjör sökes till Stockholms Hamnar

Stockholms Hamnar, en ledande aktör inom hamnverksamhet och infrastruktur, söker en engagerad och erfaren Arbetsmiljöspecialist för att bidra till vår fortsatta tillväxt och hållbara utveckling. Vi erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett dedikerat team som strävar efter att göra skillnad genom att prioritera säkerhet och miljö i allt vi gör.Stockholms Hamnar har sin operativa verksamhet i Kapellskärs hamn, Nynäshamns hamn, Norviks hamn samt Stockholms hamnar (främst i Värtan, Frihamnen, Stadstadsgården och vid Skeppsbron).  Tjänsten är ett konsultuppdrag på 50%, via Adecco med start omgående och pågår i ett år. För rätt kandidat finns det möjlighet till förlängning. Om rollen: Som Arbetsmiljöspecialist kommer du att spela en central roll i vår operativa och projektverksamhet. Du kommer att stödja våra chefer i det systematiska arbetsmiljöarbetet, genom att delta i skyddsronder, utveckla rutiner och instruktioner, genomföra riskanalyser och sammanställa incidentrapporter. Dessutom kommer du att vara involverad i arbetsmiljöarbetet inom byggherreansvaret, genom att utföra utbildningar, interna och externa revisioner samt delta i utredningar av tillbud, incidenter och olyckor. Vi söker dig som: - Har minst fem års erfarenhet av arbete som arbetsmiljöspecialist eller arbetsmiljöingenjör. - Besitter en relevant utbildning för uppdraget. - Är väl förtrogen med IA (Afas incidentrapporteringsprogram) och kan tolka och stödja chefer kring Arbetsmiljöverkets afsar. Vi erbjuder: En spännande och utmanande roll i en organisation som värnar om säkerhet och miljö. Möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en dynamisk arbetsmiljö. Flexibilitet att arbeta både på plats hos Stockholms Hamnar och på distans efter överenskommelse. Tillsammans kan vi göra skillnad och säkerställa en trygg och hållbar framtid för Stockholms Hamnar och dess intressenter. Välkommen att bli en del av vårt team! Om oss: Stockholms Hamnar är en nyckelaktör som erbjuder modern hamninfrastruktur och service till rederier, hyresgäster, stockholmare och turister. Vi värnar om säkerheten och miljön genom att erbjuda kajplatser och anläggningar för färje-, kryssnings- och containertrafik samt främja skärgårdstrafik och sjöburen lokaltrafik. Vår verksamhet sträcker sig över flera hamnar, inklusive Kapellskärs hamn, Nynäshamns hamn, Norviks hamn och Stockholms hamnar. Kontakt Har du frågor gällande processen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta [email protected]

2 maj 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Serviceminded budförare i Stockholm

Vi på Submit Bemanning och Rekrytering söker just nu enchaufför åt en av våra kunder i Stockholm Om tjänsten: Företaget arbetar med livsmedel och söker nu en chaufför somkommer att leverera beställningar till deras kunder i både Stockholm och närliggande områden. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper.Om dig: I tjänsten som chaufför kommer du att arbeta med att leverera varor till beställandekund.Du kan arbeta självständigt samt har tidigare erfarenhet av service. Detta är en perfekt möjlighet för dig som är en ansvarstagande och lösningsfokuseradperson somtrivs i att arbetaeffektivt, självständigt och med service i fokus. Krav: Punktlig Kan kommunicera obehindrat på svenska Har B-körkort God körvana Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete som budbil Plats:Utgångspunkt är Kungsholmen Start: Omgående Arbetstid: Varierande Schema, olika skift.Omfattning:Heltid / Deltid Lön: Enligt överenskommelse Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag. Om du mailar in din ansökan, vänligen märk din ansökan med "Chaufför i Stockholm" till [email protected]. Har du några frågor är du varmt välkommen att höra av dig!

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 oktober 2024
Tim- och sommarvikarier till LSS-boenden Vaxholm

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi ser nu fram emot att välkomna nya kollegor till vårt bolag Olivia Omsorg, inom LSS, och söker dig som vill börja arbeta på vårt service- eller gruppboende i Vaxholm som timvikarie eller som semestervikarie under sommaren 2024. Om rollen Vi söker dig som har ett starkt engagemang och intresse för målgruppen. Idag studerar du eller har studerat till socionom, beteendevetare, undersköterska, barn och fritidsprogrammet eller annan utbildning arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Kanske har någon tidigare erfarenhet från arbetet som boendestödjare inom LSS. Du delar med självklarhet vår målsättning att arbeta utifrån de boendes bästa och är särskilt nyfiken på att arbeta med omsorg och stöd inom LSS. I arbetet ingår att du ska ge den boende stöd i det moment individen behöver utifrån uppdragets utformning och den boendes önskemål. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du för att skapa delaktighet och en meningsfull vardag för den enskilde. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinering, samhällskontakter, sysselsättning och kommunikation. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger, vaken natt och sovande jour. Det finns möjlighet till att arbeta långpass. Vem är det vi söker? B- körkort är ett krav Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Erfarenhet av arbete med vuxna inom LSS är mycket meriterande. Vi ser det även som mycket meriterande om du har erfarenhet av tydliggörande pedagogik, AKK och Lågaffektivt bemötande. Att ge våra boende en trygg boendemiljö liksom att skapa ett engagerande och positivt arbetsklimat för medarbetare är viktigast för oss och vi fäster därför stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Lyhörd, ansvarsfull, flexibel och lugn är egenskaper vi värdesätter högt Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra Du har en positiv grundsyn och ett stort engagemang för målgruppen Övrigt Anställningsform: Sommarvikariat Arbetstid: Schema och vid behov Lön: Timlön Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessen: Urval och intervjuer sker löpande och vi välkomnar dig därför att skicka in din ansökan snarast möjligt. I rekryteringsprocessen utförs en bakgrundskontroll på alla kandidater inför en anställning. Team Olivia Group Team Olivia är en av de största privata aktörerna på omsorgsmarknaden i Sverige, Norge och Danmark. I koncernen ingår drygt 35 bolag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg samt hemomsorg. Bolaget sysselsätter idag drygt 12 000 medarbetare och blev år 2023 utsedd till ett av årets Karriärföretag.

2 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Trädgårdsarbetare/Parkarbetare sökes på heltid i Stockholm

Just nu söker vi Trädgårdsarbetare till ettväletablerat trädgård och mark företag i Gustavsberg!Uppdraget börjar omgående med stor möjlighet till förlängning. Arbetstider: Heltid, måndag-fredag.Start i Gustavsberg. Kl 07.00-16.00 Mån-Torsdag, Fredagar 07:00 - 13:00. Arbetsmomenten som skall utföras som Trädgårdsarbetare är bl.a att rensa ogräs, beskära, trimma och annat allmänt trädgårdsarbete/markarbete. För att passa för denna tjänst ser vi gärna att trädgårdsarbetare innehar: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Flytande svenska i tal och skrift - B-körkort Din profil: Du ska vara en lyhörd person som gillar att arbeta utomhus i friska luften. Du ska vara öppen för att lära dig nya saker, kunna jobba i lag, ha en positiv inställning och inte är rädd för jobba hårt & såklart ha en känsla för service.

2 maj 2024
Sista ansökan:
19 oktober 2024
Elektriker sökes för spännande uppdrag i Stockholm med omnejd!

Är du en erfaren och engagerad elektriker som brinner för att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder i Stockholm? Då är det dig vi letar efter! På Phoenix strävar vi alltid efter att erbjuda en positiv upplevelse för våra kunder och våra medarbetare. Vi söker dig som inte bara har en gedigen erfarenhet inom branschen, utan också en passion för att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Varför välja Phoenix? Phoenix är mer än bara en elfirma - vi är en familj av dedikerade elektriker, IT- och ekonomipersonal som delar en gemensam passion för att göra skillnad i elbranschen. Med vår breda expertis och engagemang strävar vi ständigt efter att vara föregångare inom vår bransch och leverera exceptionella resultat till våra kunder. Hos oss hittar du inte bara ett jobb, utan en möjlighet att vara en del av en växande gemenskap som drivs av innovation, samarbete och entreprenörskap. Din roll hos oss Som en del av Phoenix kommer du att ha en ansvarsfull och självständig position där du får frihet under ansvar. Vi värdesätter din strukturerade approach och ditt goda ordningssinne, samtidigt som vi uppmuntrar din förmåga att vara självgående och ta egna initiativ. Förmåner Vi vet att en nöjd medarbetare är inte bara en värdefull tillgång för företaget, utan också en grundläggande förutsättning för en framgångsrik arbetsmiljö. Därför strävar vi på Phoenix efter att inte bara uppfylla, utan överträffa våra medarbetares förväntningar när det gäller förmåner och trivsel på jobbet. Vi är övertygade om att en medarbetare som känner sig uppskattad och välmående kommer att prestera bättre och vara mer engagerad i sitt arbete som gynnar Phoenix i längden. Därför erbjuder vi ett brett utbud av attraktiva förmåner för att säkerställa din välmående och trivsel på jobbet. Genom att investera i våra medarbetares välmående och trivsel strävar vi på Phoenix inte bara efter att vara en arbetsplats, utan en plats där våra medarbetare känner sig uppskattade, respekterade och motiverade att göra sitt bästa varje dag. Förutom konkurrenskraftig lön och möjligheter till karriärutveckling, inkluderar våra förmåner: Friskvård 5000kr/år Matkort 3000kr/mån Servicebil (kan användas privat inkl. drivmedelsförmån) Tjänstepension 4,5% Försäkringar hos AFA Minst tre års erfarenhet som elektriker Vi värdesätter din erfarenhet och expertis inom branschen. Med minst tre års praktisk erfarenhet är du väl rustad för att möta utmaningarna och kraven i vår verksamhet. Självgående Vi letar efter personer som kan ta ansvar och driva saker framåt på egen hand. Att vara självgående är avgörande för att kunna hantera olika arbetsuppgifter och situationer på ett effektivt sätt. Flytande i svenska, tal och skrift Kommunikation är nyckeln till framgång inom vårt yrke. Därför är det viktigt att du är bekväm med att kommunicera på svenska både muntligt och skriftligt för att kunna samarbeta effektivt med kollegor och kunder. B-körkort För att kunna utföra dina arbetsuppgifter på ett smidigt och effektivt sätt behöver du ha ett giltigt B-körkort. Erfarenhet av elinstallationer hos privatpersoner Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet av att arbeta med elinstallationer i hos privata kunder och har förmågan att anpassa ditt arbete efter kundens specifika behov och önskemål. Installation av elbilsladdare Vi utför även installationer av elbilsladdare och det en fördel om du har erfarenhet inom detta område. Det inkluderar kunskap om olika typer av laddare och de specifika krav som krävs för en säker och effektiv installation. Lämna in din ansökan via vårt formulär på länken: https://phxel.se/arbete

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sjuksköterska till Vårberg Geriatrik

Om oss Vi välkomnar dig till en trevlig, mångkulturell och inkluderande verksamhet med stort engagemang hos ledning och medarbetare. Vi är liten verksamhet med en välkomnande och familjär känsla där beslutsvägarna är korta och du har stor möjlighet att utvecklas och påverka. Vårt arbete baseras på samarbete och stark teamkänsla. Capio Geriatrik Vårberg erbjuder 66 vårdplatser uppdelat på fyra avdelningar med 16-17 vårdplatser per avdelning, endast enkelsalar. I välutrustade och nyrenoverade lokaler med närhet till kommunikationer bedriver vi en modern geriatrik. Vi använder oss av moderna digitala lösningar för att underlätta vårdarbetet, såsom journalsystemet TakeCare, dokumentationsstödet Frisq, PNA- och MTA-utrustning, där överföring sker automatiskt. Capio har omfattande erfarenhet av geriatriskt omhändertagande samt håller en hög nivå på de medicinska insatserna. Vi arbetar målmedvetet för att uppnå högsta möjliga vårdkvalitet för alla patienter utifrån ett geriatriskt helhetsperspektiv. Vi söker nu sjuksköterskor som vill vara med och fortsätta utveckla geriatriken i Vårberg tillsammans med oss. Du har kompetenta kollegor som stöttar dig i din utveckling och ser till att du blir trygg i ditt yrkesutövande och i din arbetsledande roll som sjuksköterska. Din roll I sjuksköterskearbetet ingår bland annat att ansvara för omvårdnad och läkemedelsadministrering. För dig med erfarenhet ingår även handledning av studenter. Medicintekniskt ingår att sätta perifera infarter, skötsel av centrala infarter, såromläggningar, katetersättning/hantering, blodtransfusioner och antibiotikaadministrering. Deltagande i kvalitets- och utvecklingsarbete förväntas av alla anställda. Vi erbjuder dig Som nyanställd sjuksköterska får du en signingbonus på 15 000 kr som utbetalas vid första löneutbetalning. Garanterad lönenivå efter 12 månaders anställning Kvarstannandebonus; 1 arbetsveckas komptimmar per år Individanpassad inskolning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Friskvårdsbidrag Fri sjukvård upp till högkostnadsskyddet Individuell lönesättning Personalparkering till reducerad kostnad Anställningsform Heltid/Deltid, tillsvidare 6 månaders provanställning tillämpas Tillträde: Enligt överenskommelse Dag, kväll, helg Om dig Legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kliniskt arbete inom geriatrisk slutenvård eller internmedicin. Du som är nyutexaminerad är också välkommen med din ansökan. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska, vård av äldre eller inom medicinsk vård. Du har goda kunskaper i svenska språket. Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig!Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 24-05-02 Sista ansökningsdag: 24-05-31 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Junior installationselektriker till One Nordic

Är du en installtionselektriker som vill arbeta med ett stort spännande digitaliserings projekt och bidra till framgången av vår kunds eltekniska lösningar? Då kan du vara precis den vi söker! Om rollen I rollen som installationselektriker kommer du att vara delaktig i ett spännande digitalisering projekt av nätstationer. Du kommer att åka ut och samla information på nätstationerna och sedan utföra arbetskorrigeringarna ute på fält. Du utgår hemifrån och kommer att arbeta i ett team om två personer. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: •Insamling av befintlig dokumentation och stationspärm •Nyinstallation och kompletteringsarbete, exempelvis lågspänningskomponenter •Framtagande av relationshandlingar Din profil För att vara aktuell för tjänsten som installationselektriker bör du uppfylla nedan: •Gymnasieutbildning eller motsvarande arbetserfarenhet inom el •Minst 12 månaders erfarenhet som elektriker, gärna i ställverksmiljö •Körkort •God svenska och engelska i tal och skrift För tjänsten är det dessutom meriterande om du har: •Erfarenhet av ESA •Heta arbeten •HLR-utbildning •Arbetat på väg Vem är du? Som installationselektriker är det viktigt att ha en stark samarbetsförmåga eftersom du kommer att arbeta i team och behöva samverka smidigt med dina kollegor för att utföra arbetsuppgifterna effektivt. Att vara lösningsorienterad är också avgörande då du ställs inför olika utmaningar vid installationer. Noggrannhet och ett strukturerat arbetssätt är av yttersta vikt för att säkerställa att installationerna utförs korrekt och i enlighet med säkerhets- och kvalitetsstandarder. Dessutom krävs ett starkt säkerhetstänk för att identifiera och hantera potentiella risker och säkerhetsproblem på arbetsplatsen för att säkerställa en trygg arbetsmiljö för alla inblandade. Att vara lojal mot kollegorna är också en grundläggande egenskap för att skapa en positiv arbetskultur och främja ett ömsesidigt förtroende och samarbete Om One Nordic Vår kund är en av de mest inflytelserika aktörerna inom energi- och industrisektorn i Sverige. Med en närvaro på över 40 orter i landet, har de enastående tekniska konsulttjänster, entreprenader och service som hjälper kunderna att planera och utforma framtidens hållbara energisamhälle. Med deras expertis och engagemang levererar dem de bästa lösningarna utefter kundernas behov. Rekryteringsprocessen CV-granskning Kortare telefonavstämning Kompetensbaserad intervju med Framtiden Referenstagning Slutintervju med kund För denna tjänst krävs att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd vilket kan ställa krav på ett visst medborgarskap Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du att blir direktanställd hos One Nordic Villkor Omfattning: Heltid Lön: Fast lön enligt överenskommelse Placeringsort: Akalla Arbetstid: 07:00-16:00 Tillträde: Enligt överenskommelse Om du är passionerad, självgående och redo att ta nästa steg i din karriär, skicka in din ansökan redan idag!

2 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Butikschef sökes till Gateau Nacka

Butikschef till Gateau Nacka Ett jobb som sprider glädje! Vi söker nu en butikschef till vår butik i Nacka. I rollen som butikschef kommer du att arbeta för att våra kunder ska få en fantastiskt upplevelse och att vår personal ska få en fantastisk arbetsplats! Du kommer i rollen som butikschef ha ansvar över butikens resultaträkning, försäljningstillväxt, beställningar, produktexponering, personal och andra initiativ för ständigt förbättra upplevelsen för våra kunder. Du leder, coachar och utvecklar ett härligt och motiverat team på ca: 10 anställda där ditt ansvar är att se till att varje medarbetare har rätt förutsättningar för att göra ett fantastiskt arbete. Du ansvarar över butikens resultat och vidtar åtgärder för att nå och slå försäljnings- och resultatmål. Du ansvar över att butiken och produkterna exponeras på rätt sätt och att det är ordning och rent i lokalen. Vidare säkerställer du att alla anställda arbetar aktivt med merförsäljning och att alla anställda har gedigen kunskap om företagets produkter och en fantastisk känsla för kundservice. Du arbetar aktivt på en daglig basis med att utveckla och motivera butikens personal och har en förståelse att framgångsfaktorn för en lyckad butik är dess anställda. Våra produkter är av högsta kvalité, ditt arbete är att ge våra kunder och personal upplevelser i samma anda! Varför ska du välja Gateau? På Gateau arbetar idag ett härligt gäng med glada och energifulla människor som brinner för försäljning och service. Sammanhållningen är stark och vi drivs av viljan att skapa fantastiska kundupplevelser! Hos oss kommer du till ett företag som vill skapa fantastiska arbetsdagar för sina anställda och som ständigt letar nya sätt att utvecklas. Vad bidrar du med i teamet? Vi söker dig som har minst 2 års ledarerfarenhet i en säljfokuserad miljö, gärna från butik, café eller restaurang. Du måste ha ett brinnande intresse för att leverera utmärkt en kundservice och kundupplevelse. Du får gärna ha tidigare erfarenhet från att leda och utveckla team och förstår vikten av framgångsrika team. Du måste kommunicera obehindrat i svenska i såväl tal som skrift. Som person ser vi gärna att du är ansvarstagande, strukturerad och resultatinriktad. Du har en mycket god problemlösningsförmåga och god social förmåga. Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu! Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltidstjänst med 6 månaders provanställning. Arbetstider på morgon, kväll och helg förekommer i enlighet med butikens öppettider. Kollektivavtal finns med Unionen, Sveriges Ingenjörer och Ledarna. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt men absolut senast 2024-06-02! Vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg och inte via e-post med anledning av GDPR. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jim på e-post [email protected] Med fokus på matupplevelser, gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika över 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra ca 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till mer än 40 länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2023 uppgick till 1,2 miljarder euro. Northern Magic. Made Real. Följ gärna Fazer på LinkedIn

2 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sjuksköterska Vårberg Geriatrik Natt

Om oss Vi välkomnar dig till en trevlig, mångkulturell och inkluderande verksamhet med stort engagemang hos ledning och medarbetare. Vi är liten verksamhet med en välkomnande och familjär känsla där beslutsvägarna är korta och du har stor möjlighet att utvecklas och påverka. Vårt arbete baseras på samarbete och stark teamkänsla. Capio Geriatrik Vårberg erbjuder 66 vårdplatser uppdelat på fyra avdelningar med 16-17 vårdplatser per avdelning, endast enkelsalar. I välutrustade och nyrenoverade lokaler med närhet till kommunikationer bedriver vi en modern geriatrik. Vi använder oss av moderna digitala lösningar för att underlätta vårdarbetet, såsom journalsystemet TakeCare, dokumentationsstödet Frisq, PNA- och MTA-utrustning, där överföring sker automatiskt. Capio har omfattande erfarenhet av geriatriskt omhändertagande samt håller en hög nivå på de medicinska insatserna. Vi arbetar målmedvetet för att uppnå högsta möjliga vårdkvalitet för alla patienter utifrån ett geriatriskt helhetsperspektiv. Vi söker nu sjuksköterskor som vill vara med och fortsätta utveckla geriatriken i Vårberg tillsammans med oss. Du har kompetenta kollegor som stöttar dig i din utveckling och ser till att du blir trygg i ditt yrkesutövande och i din arbetsledande roll som sjuksköterska. Din roll I sjuksköterskearbetet ingår bland annat att ansvara för omvårdnad och läkemedelsadministrering. Medicintekniskt ingår att sätta perifera infarter, skötsel av centrala infarter, såromläggningar, katetersättning/hantering, blodtransfusioner och antibiotikaadministrering. Deltagande i kvalitets- och utvecklingsarbete förväntas av alla anställda. Vi erbjuder dig Som nyanställd sjuksköterska får du en signingbonus på 15 000 kr som utbetalas vid första löneutbetalning. Garanterad lönenivå efter 12 månaders anställning Kvarstannandebonus; 1 arbetsveckas komptimmar per år Individanpassad inskolning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Friskvårdsbidrag Fri sjukvård upp till högkostnadsskyddet Individuell lönesättning Personalparkering till reducerad kostnad Anställningsform Heltid/Deltid, tillsvidare 6 månaders provanställning tillämpas Tillträde: Enligt överenskommelse Natt Om dig Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från kliniskt arbete inom geriatrisk slutenvård eller internmedicin. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska, vård av äldre eller inom medicinsk vård. Du har goda kunskaper i svenska språket. Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig!Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 24-04-22 Sista ansökningsdag: 24-05-31 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Interim Manager till Jurek!

Vill du arbeta i ett företag med en stark entreprenörsanda? Trivs du i en företagskultur som kännetecknas av högt i tak, engagemang och affärsfokus? Är du jurist och har arbetat som jurist i några år, men känner att du vill prova på att göra något annat där din juristerfarenhet och kompetens fortfarande är relevant? Då kan denna roll som Interim Manager hos Jurek vara precis det du letar efter! Arbetsbeskrivning Till Jureks Stockholmskontor utökar vi nu vårt konsultchefsteam med en Interim Manager med fokus på vår Law-affär. Här kommer du ingå i ett team om konsultchefer och Interim Managers med specialistkompetens, där du är med och driver och utvecklar konsultverksamheten framför allt inom Law, men också inom Finance. Detta innebär ansvar för våra konsulter som löser våra kunders interimsbehov samt att fånga upp behov hos våra kunder och arbeta med att hitta rätt konsult till rätt uppdrag. Du arbetar relationsorienterat mot konsulterna som är allt ifrån juniora juristkonsulter till mycket erfarna bolagsjurister och mot kunderna som verkar i många olika branscher. Du fungerar som kontaktperson för de underkonsulter du anlitar. Som Interim Manager kommer du hantera flera konsultprocesser parallellt, ofta med krav på snabb leverans vilket betyder en förmåga att arbeta i högt tempo med bibehållen kvalitet. Du har daglig och fortlöpande kontakt med konsulter, kunder och kandidater. Dina konsultuppdrag kommer in genom våra kundansvariga med vilka du kommer att ha ett nära samarbete. Som Interim Manager kommer du tillsammans med respektive kundansvarig följa med på kundmöten där din roll blir en viktig del av arbetet. Du kommer även ha ett tätt samarbete med dina kollegor i teamet – där vi hjälper och stöttar varandra för att ta hand om våra kunder och konsulter på bästa möjliga sätt. Du har ett tydligt fokus på att bygga vidare på och utveckla vårt nätverk av konsulter. Du kommer agera som en naturlig samarbetspartner till konsulterna och vara den som hjälper dem till nästa uppdrag. I samarbete med Sales och Marketing är du aktiv i att öka kännedomen om Jureks tjänster inom dina områden samt att driva olika kund- och kandidatfrämjande aktiviteter som till exempel: - Kandidatutskick/kampanjer med tillgängliga konsulter - Öppet hus/seminarium riktat mot målgruppen - Deltagande i relevanta nätverk, mässor och dylikt. Vem är du? Vi söker dig som är utbildad jurist och har arbetat som jurist under ett par år. Genom din arbetslivserfarenhet har du en god förståelse för kundernas olika behov och kan också vara en relevant samarbetspartner för juristkonsulten när det gäller att hjälpa dem till nästa uppdrag. Har du erfarenhet från rekryteringsbranschen ses detta som meriterande men är inget krav. Vi lägger stort vikt vid din personlighet och ser gärna att du en hög ambitionsnivå och ett starkt driv. Du trivs med att arbeta målfokuserat och har en positiv attityd och en stark vilja att utvecklas tillsammans med oss. För att lyckas i rollen som Interim Manager tror vi att det är viktigt att du: - Har en hög social kompetens och drivs av att arbeta med människor - Har ett intresse för affärer - Tar ett stort ansvar för ditt arbete och är lösningsorienterad - Gillar utmaningar och har förmågan att arbete i en föränderlig miljö Du erbjuds Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en expansiv miljö med positiva och engagerade kollegor. Jurek är en fartfylld organisation med stark entreprenörsanda där du kommer att ha ett tätt samarbete med kompetenta och drivna arbetskollegor på en av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom juridik, ekonomi, HR, marknad och Business Support. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler ett stenkast från Stureplan i centrala Stockholm. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Head of Business Unit My Andersson på [email protected] alternativt HR-Chef Niklas Westberg på [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Om verksamheten Jurek Rekrytering & Bemanning AB utsågs 2019 till DI-gasell för sjätte året i rad. Sedan starten år 2006 har vi varje år expanderat och vår ambition är att behålla tillväxt även i framtiden. Vi erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster och rekryterar samt hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens inom våra affärsområden. Vi är idag ca 100 medarbetare internt och har ca 320 konsulter. Vill du vara med på vår framgångsrika resa? Sökord: Konsultchef, Rekryteringskonsult, Researcher, Talent Manager, Rekrytering, Bemanning, Interim Manager.

2 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024