Plandent söker kundtjänstmedarbetare till Stockholm, Bromma

Är du vår nästa kundtjänstmedarbetare i Stockholm? Läs om tjänsten hos oss och tveka inte att höra av dig om du undrar något. Vi finns här till för dig! Varmt välkommen med din ansökan.Obs: Sista ansökningsdatum 2024-05-19, och intervjuer sker löpandeså vänta inte med din ansökan. Vi erbjuder dig fast lön kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, friskvårdsbidrag m.m. utvecklingsmöjligheter kunniga och trevliga kollegor möjlighet att arbeta hemifrån 1 dag/v Kvalifikationer Vi söker en kandidat som uppfyllerföljande kvalifikationer: Krav - Obligatoriskt föratt anses som behörig kandidat Tandvårdsbakgrund som tandsköterska Obehindrad svenska i tal och skrift Mycket goda språkkunskaper i engelska i tal och skrift God produktkännedom inom dental Erfarenhet av arbete i affärs-, journal-, CRM-system eller liknande Vill arbeta heltid Om dig, tjänstenoch arbetsbeskrivningen Vi söker dig som är tandsköterska med högt kundfokus, sombidrar med positiv energi. Vi ser gärna till att du trivs i en administrativ miljö där dina främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Du är även en person som tycker om att delta på mässor och liknande. Vi är ett mindre, sammansvetsat team inom kundtjänst i Stockholm, där vi alla är måna om varandra.Onboardning och mentorskap kommer att erbjudas. Arbetsuppgifter Mottagning, registrering och kreditering av order i företagets administrativa datasystem Hantera returer och reklamationer samt rapportering av avvikelser Ge produkt- och prisinformation till kunder Uppringning av selekterade kundkategorier Stödja utesäljarna och aktivt generera leads genom kundkontakter Deltagande vid mässor, utställningar och lokala tandvårdsdagar Positiv kundvård och underhåll av kundrelationerArbetstider Ordinarie tider:Mån-tors kl 08:00-17:00 och fre kl 08:00-16:00 Sommartider: Mån-tors: kl08:00-16:30 ochfre: 08:00-15:00 Bra att vetaVårt nya kontor är vid Alvik Strand där det finnsgoda kommunikationer.Adressen ärGustavslundsvägen 135, 8tr, 167 51 Bromma. Om Plandent -Vi skapar en bättre vardag för svensk tandvård Plandent i Sverige grundades 1989 och här jobbar idag drygt 70 personer. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm, men vi har anställda över hela landet. Plandent AB omsatte 440 MSEK år 2020 och har sedan starten uppvisat ett positivt resultat. Plandent har ett fullsortimentserbjudande till svensk tandvård. Varje dag levererar vi förbrukningsartiklar, utrustning, service och digitala system till tandvårdskliniker runt om i landet. Som helhetsleverantör hjälper vi våra kunder från idé till installation och erbjuder service utförd av certifierade tekniker, leasingmöjligheter och smarta digitala tjänster. Vår ägare är finska Planmeca Oy och vi ingår i Plandent Divison – den största dentala återförsäljarkedjan i norra Europa. Planmeca är också tillverkare av all tung utrustning (stol och unit, röntgenapparater och digitala system) vi säljer. Planmeca är världens största privatägda tillverkare av dentalutrustning med försäljning över hela världen. I Planmeca-gruppen ingår även andra välkända dentalföretag som till exempel LM-Instruments och Opus Systemer. Video om Plandent Varför ska du välja oss? Arbetsgivaren har ordet"Brinner du för kundservice och vill jobba på ett företag som fokuserar på relationer och kundvård? Här får du en fin blandning av administrativt samt socialt arbete. Med andra ord, du får det bästa av två världar.Hos oss påPlandent kan du få en trygg arbetsplats med god mentorskap och onboardning". Ansök med eller utan CV via Odonti I denna rekrytering samarbetar PlandentmedOdonti,det ledande rekryteringsföretaget inom tandvård. Detta är en direktrekrytering (Du blir anställd av arbetsgivaren) Samtliga ansökningar måste skevia Odonti och dess rekryteringsverktyg, för en rättvis och lika hantering av alla kandidater i processen, samt enligt GDPR. Observera att en del av första intervjun med oss på Odonti kommer att vara på engelska. Obs! Direktkontakt med arbetsgivaren undanbedes vänligt men bestämt! Vid frågorvänligen kontakta ansvarig rekryterare för tjänsten. Odontikommer att genomföra de initiala intervjuerna och urvalet. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatumet 2024-05-19,så visa ditt intresse idag! Ansvariga rekryterare Jashar Samadi &Van Cao Mail:[email protected] /[email protected]: 0709220250 /0709220253 *Observera, att Van är på semester från och med 23/4 och är tillbaka den 13/5. Därför skall all kontakt ske med Jashar tills dess.

1 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
MAX söker medarbetare

MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp.  Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

1 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Personlig assistent, sjukvikarie

Hej! Jag är en kvinna, 51, som lever med personliga assistenter på grund av svårbehandlad epilepsi. Min assistansgrupp behöver nu en arbetskamrat som skulle kunna ersätta en ordinarie assistent i fall den blir sjuk. Jobbet kan passa en kvinna 30+ som har en annan inkomstkälla men vill jobba lite extra ibland och kan vara flexibel. Jag vill att du känner dig trygg i din nya roll som min assistent och därför får du en ingående introduktion innan du börjar jobba. Hör gärna av dig om du är intresserad och välkommen till vårt team! Annonsens ID nummer: 234909 Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning. Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Flyttgubbe med körkort

Flyttgubbe / Flyttbilsförare sökes för timanställning. Vi är ett mindre men väletablerat transportbolag i Stockholm. Våra kunder består av en blandning av privatpersoner, företag samt auktionshus och vår policy är att vi är trevliga, snabba och har en skräddarsydd service för våra kunder. Vi söker dig som gillar att jobba med människor, har ett driv och får gärna ha lite kul på jobbet. Ett krav är att man måste kunna göra sig förstådd på svenska. Ser fram emot er ansökan! Vi syns, Antikexpressen

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Coordinator & Project leader to our customer

Dina arbetsuppgifter Vår kund letar efter en engagerad och erfaren Coordinator/Administrator/Project Leader för att stödja deras säkerhetsträningsprogram. Som en ledande global aktör inom teknik och innovation, strävar vår kund efter att erbjuda en dynamisk arbetsmiljö där du kan utvecklas och växa i din karriär. Som Coordinator/Administrator/Project Leader kommer du att spela en nyckelroll i att stödja och implementera vår kunds säkerhetsträningsprogram. Du kommer att leda projekt, administrera kurser, och samarbeta med deltagare, chefer och andra intressenter för att säkerställa smidig genomförande av säkerhetsträningar och kampanjer. Dina ansvarsområden inkluderar: Stödja implementeringen av en ny träningsplattform Ledning av projekt Administration av kurser Koordinera med deltagare och intressenter angående logistik, uppdateringar och feedback Ge utmärkt kundservice och svara på förfrågningar Samarbete med ämnesexperter för att uppdatera kursinnehåll Skapa och organisera PowerPoint-presentationer Göra mindre ändringar i befintligt träningsmaterial vid behov Utföra förstudieintervjuer och informationssökning Krav på färdigheter: Starka organisatoriska och administrativa färdigheter Utmärkta kommunikationsfärdigheter (både skriftligt och muntligt) Behärskning av Microsoft PowerPoint och andra kontorsprogram Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt Uppmärksamhet på detaljer och noggrannhet Tidigare erfarenhet av att leda projekt Tidigare erfarenhet av att koordinera träningsprogram eller administrativa roller är meriterande Bekantskap med säkerhetsbegrepp och terminologi är önskvärt men inte nödvändigt Utbildning eller certifiering inom projektledning, säkerhetsadministration eller relaterade områden är en fördel Tidigare erfarenhet av att arbeta inom företaget är en bonus Erfarenhet: Kunskap – hög kompetens inom nuvarande roll Erfarenhet – är en förebild för andra konsulter på en lägre nivå Ledning – tar ansvar för underområde, kan leda en mindre grupp Självständighet – kan arbeta självständigt Nödvändiga färdigheter: Administration Projektledning Microsoft PowerPoint Coordinator/Administrator/Project Leader Senioritetsnivå: Senior Plats: Stockholm (SE) Distansarbete: 75% Uppdragsperiod: 06 maj 2024 - 31 dec 2024 Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

1 maj 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Butiksbiträde

Hej! Är du en person som gärna arbetar med massa människor dagligen, kan hantera arbete under högt tempo med både posthantering och kassa försäljning så bör du titta hit! Vi söker dig som är ansvarsfull, arbetar smidigt under stressigare tider, är samarbetsvänlig och kan både Svenska och Engelska. Kan du börja arbeta omgående så är det meriterande. Enda kravet är att du som söker ska ha rätt till nystartjobb eller andra stöd från arbetsförmedlingen.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vill du vara Maskrosbarns första HR-ansvarig?

Vi söker nu en HR-ansvarig som vill arbeta i en engagerad organisation och bidra till en verksamhet som gör skillnad för många barn och unga! I denna roll blir du en nyckelperson där du driver HR-arbetet framåt tillsammans med organisationens chefer. Tjänsten är ny hos oss så du kommer få vara med att forma, sätta strukturer och utveckla uppdraget tillsammans med oss. Vi tar förgivet att du är lyhörd, flexibel och kunnig inom ditt fält men också särskilt viktigt att du är lösningsorienterad och inte rädd för att kavla upp ärmarna. Maskrosbarn är på en tillväxtresa och vi engagerar allt fler människor i organisationen. Hos oss arbetar idag 30 heltidsanställda på något av våra tre kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö samt ca 170 engagerade vuxna Maskrosbarn i våra olika stödverksamheter. Rollen/ uppdraget som HR-ansvarig Som HR-ansvarig hos oss arbetar du i en verksamhetsnära roll som spänner över hela HR-spektrat. Eftersom du är ensam i din roll kommer du förväntas arbeta snarare som generalist än specialist, men är gärna nyfiken på att lära dig mer och fördjupa dig. Vi har många av grundbultarna i HR arbetet på plats, men långt ifrån allt, det innebär att ditt jobb kommer vara en blandning av att arbeta grunden och utveckling av nytt. Vi tror därför att de första åren för den här tjänsten kommer att handla om att stärka upp basen i HR-arbetet och därefter ta nästa steg. Exempel på grunddelar vi vill förstärka är vårt systematiska arbetsmiljöarbete, avtalsfrågor och rekryteringsprocesser. · Du kommer arbeta med samtliga HR-processer; från att attrahera, behålla till att utveckla personal. Både tillsvidareanställda, visstidsanställda och volontärer. · Du kommer arbeta aktivt med våra rekryteringar samt ansvara för och utveckla vår rekryteringsprocess · Du kommer arbeta med våra utbildningar och interna lärande, så väl genom ansvar för processerna som genom att hålla i vissa utbildningar · Du kommer att ansvara för att bygga upp ett HR-system och för digitalisering I rollen som HR-ansvarig rapporterar du till Generalsekreteraren och som är din närmsta chef. Totalt finns 6 chefer i verksamheten som du arbetar nära. Den vi söker Vi söker dig som har relevant HR-utbildning och minst 2-3 års erfarenhet av kvalificerat HR-arbete i en liknande roll. Du är van att jobba självständigt och har du arbetat i en idéburen organisation är det ett plus. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och sociala förmågor då rollen kräver mycket samverkan med andra. Kvalifikationer Utbildning: personalvetare eller motsvarande högskoleutbildning Erfarenhet: · Några års erfarenhet i en HR-generalistroll Kompetenser (särskilt viktiga) · Initiativförmåga · Problemlösningsförmåga · Samarbetsförmåga Kunskaper (särskilt viktiga) · Arbetsrätt · Arbetsmiljö-frågor · Rekryteringsprocesser · Kompetensutveckling/ lärande Meriterande · Ideellt engagemang eller förtroendevald inom civilsamhället · Förståelse för civilsamhällets särarter, arbetssätt och förutsättning Vårt erbjudande Som anställd hos oss får du verka på en arbetsplats där vi brinner för barns rättigheter! Du får arbeta med viktiga frågor i en varm miljö, där medarbetarna känner ett starkt engagemang för sina uppdrag. Tjänsten är en heltidsanställning, tillsvidare Tillträde sker enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Provanställning 6 månader tillämpas. Vi ser fram emot din ansökan Skicka ansökan, Cv och personligt brev i vilket du beskriver vad som gör att du passar för uppdraget till [email protected] och märk mailet med HR-ansvarig Kontaktperson: Elin Hågeby, [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, senaste ansökningsdag är den 19/5. Om Maskrosbarn Maskrosbarn är en barnrättsorganisation som ger stöd till barn vars föräldrar har ett missbruk, psykisk sjukdom eller som utsätter dem för våld. Maskrosbarn har sedan starten 2005 mött tusentals barn och ungdomar genom våra läger, stödsamtal, ungdomsgårdar och digitala stöd. Vår målgrupp är barn i åldern 13–19 år. Ungdomar berättar dagligen för oss om missförhållanden och orättvisor de upplever i samhället. På deras uppdrag bedriver vi därför även ett kunskapshöjande arbete för alla som arbetar med barn i utsatthet samt ett påverkansarbete för att förbättra lagar, processer och system.

1 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Trädgårdsarbetare

Vi söker en arbetare som kan sköta trädgårdarna på bra sätt, med kunskap av utemiljö som kan arbeta självgående samt med ett team. Du ska ansvara för skötsel av trädgård. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Gräsklippning med åkgräsklippare Klippning/ beskärning av häckar, buskar och andra växter. Rensning av ogräs från rabatter och budskap. Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor. Nyplanteringar och renoveringar av befintliga rabbater och buskage. Mindre reparationer och anläggningsarbeten Kontinuerlig kontakt med vår kund. Vi söker dig som: Har goda kunskaper i svenska eller engelska Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Högalidsskolan söker legitimerad Bildlärare med annat ämne 100 %

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Arbetsplatsbeskrivning Högalidsskolan är en grundskola högt belägen vid Hornstull på Södermalm. På skolan går ungefär 870 elever från förskoleklass till år 9. Ca 150 medarbetare arbetar här, huvuddelen är pedagoger och arbetar i klasserna eller på fritidshemmen. Skolan byggdes 1921 och har genomgått en totalrenovering av samtliga lokaler och en upprustning av skolgården. Vi har ett elevhälsoteam, eget tillagningskök samt administrativ personal som också arbetar med eleverna. Vi arbetar i årskursvisa arbetslag. Samarbete för att skapa en stark Vi-känsla på skolan är mycket viktigt för oss. Våra ambitioner är höga och vi har en positiv utveckling på skolan vad det gäller elevresultat, trygghet, ekonomi och vårdnadshavares förtroende. Vi strävar mot att ha en skola där pedagogerna trivs lika bra som eleverna. Arbetsbeskrivning Högalidsskolan söker en legitimerad lärare i Bild samt SV och eller SO till kommande hösttermin 2024 med fokus på högstadiet. Du kommer att ingå i ett arbetslag med andra lärare. I ditt uppdrag bedriver du undervisning och därtill hörande arbetsuppgifter så som för- och efterarbete av undervisningen samt bedömning. Vi söker dig som är van vid differentierad undervisning och bra på individualisering och anpassning i klassrummet. Tillsammans har vi elevernas kunskapsutveckling och mående i fokus. Som lärare deltar du aktivt i skolans värdegrundsarbete och arbetar inkluderande. Du är mån om att hålla dig uppdaterad som lärare i ditt ämnen. Mentorskap i en årskurs 7  är en central del i din roll genom sociala kontakter kring elever och klasser, kontakt med vårdnadshavare, frånvarohantering, utvecklingssamtal samt samarbete med skolans elevhälsoteam. Du förutsätts kunna arbeta med digitala verktyg och kompensatoriska hjälpmedel i din undervisning. Tjänsten är på 100 %. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

1 maj 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Högalidsskolan söker legitimerad Ma/NO/Tk-lärare åk 7-9

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Arbetsplatsbeskrivning Högalidsskolan är en kommunal grundskola högt belägen vid Hornstull på Södermalm. Skolan är en kommunal grundskola med ca 860 elever i årskurserna F-9. Personalen på hela enheten består av totalt 140 personer. Skolledning består av rektor, fyra biträdande rektorer samt en administrativ chef. Skolan byggdes 1921 och har genomgått en totalrenovering av samtliga lokaler och en upprustning av skolgården. Skolan har eget tillagningskök samt administrativ personal som arbetar med eleverna. Arbetslagen på skolan är årskursvisa och samarbete för att skapa en stark Vi-känsla på skolan är mycket viktigt för oss. Skolans ambitioner är höga och skolan har en positiv utveckling på skolan vad gäller elevresultat, trygghet och vårdnadshavares förtroende. Högalidsskolan strävar mot att ha en skola där pedagogerna trivs lika bra som eleverna. Skolan har en välfungerande Elevhälsa som är organiserad i ett arbetslag som består av två skolsköterskor, psykolog, kurator, studie- och yrkesvägledare, specialpedagog och tre speciallärare.  Arbetsbeskrivning Högalidsskolan söker en legitimerad lärare i Ma/NO/Tk med fokus på högstadiet. Du kommer att ingå i ett arbetslag med andra lärare och på skolan finns ytterligare Ma/NO/Tk-lärare. Undervisning i årskurs 7/årskurs 8 ingår i uppdraget och det gör också delat mentorskap i en åk 7. I ditt uppdrag bedriver du undervisning och därtill hörande arbetsuppgifter så som för- och efterarbete av undervisningen samt bedömning. Vi söker dig som är van vid differentierad undervisning och bra på individualisering och anpassning i klassrummet. Tillsammans har vi elevernas kunskapsutveckling och mående i fokus. Som lärare deltar du aktivt i skolans värdegrundsarbete och arbetar inkluderande. Du är mån om att hålla dig uppdaterad som lärare i ditt ämnen. Mentorskap är en central del i din roll genom sociala kontakter kring elever och klasser, kontakt med vårdnadshavare, frånvarohantering, utvecklingssamtal samt samarbete med skolans elevhälsoteam. Du förutsätts kunna arbeta med digitala verktyg och kompensatoriska hjälpmedel i din undervisning. En tjänst på skolan för närvarande är 100 % och ytterligare en tjänst är 45-50 % finns från ht 2024. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

1 maj 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024