Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
PHP Fullstackutvecklare – Göteborg heltid

Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. Besök oss på www.modernera.se. På uppdrag av en kund söker vi nu en PHP fullstackutvecklare. Vår kund är ett innovativt företag med rötter i Chalmers Innovation, som specialiserar sig på att hjälpa företag förbättra kundupplevelsen och öka försäljningen genom automatisering och AI-teknik. De erbjuder avancerade lösningar för att effektivisera och automatisera kunddialoger över olika kanaler såsom chatt, telefon och i fysiska butiker, vilket bidrar till effektiv retargeting och ökad konverteringsgrad. Bland företagets kunder finns bolag som IKEA, Riksbyggen och BHG Group. Arbetsplats och Arbetsförhållanden: Du kommer att arbeta i trevliga lokaler i Göteborg, med flexibilitet för hemarbete. Rollens Innehåll: Som PHP fullstackutvecklare får du möjligheten att forma företagets produktutveckling, samtidigt som du spelar en central roll i utvecklingen och förbättringen av företagets tekniska lösningar. Ansvarsområden: Delansvara för att utveckla och implementera företagets produktstrategi i linje med företagets övergripande mål. Utforma och genomföra en effektiv och agil produktutvecklingsprocess, inklusive kravspecifikationer, design och testing. Nära samarbete med företagets kunder och säljteam för att förstå deras behov och översätta dessa till produkten. Säkerställa teknisk exekvering och leverans av produkter genom aktivt deltagande i utveckling och programmering. Hålla dig uppdaterad om de senaste teknologierna och trenderna inom SaaS och försäljning. Kvalifikationer: Upp till 5 års erfarenhet inom PHP, SQL, Javascript och andra relevanta tekniker. Erfarenhet av agila utvecklingsmetoder och verktyg som Scrum och Trello. Förståelse för användarcentrerad design och UX-principer. Meriterande: Vana vid driftsättning i Linuxmiljö. Erfarenhet av CI/CD-flöden. Specifik kunskap inom Laravel. Tidigare erfarenhet av Vue.js. En positiv och samarbetsvillig personlighet. Förmåner: Ta en nyckelroll inom företaget, där du har stora möjligheter att påverka produktstrategin och den tekniska utvecklingen. Arbeta med en innovativ SaaS-produkt och forma framtidens försäljningslösningar. En dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö med kompetenta kollegor och ett starkt team. Kontinuerlig professionell utveckling med möjligheter att hålla dig à jour med den senaste tekniken och branschpraxis. Möjlighet att delta i företagets optionsprogram och bli delägare. Anställningsform: Du blir anställd hos vår kund, på heltid. Provanställning övergår i tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: Omgående. Ansökan: Skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Ange ”PHP Fullstackutvecklare – Göteborg heltid” i ärenderaden.

22 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
kock till grön bistro

Vår syster-restaurang The Green Queen på Norr Mälarstrand 64 söker en kock med erfarenhet av vegetarisk och vegansk bistro-mat. Vi öppnar för säsongen i mitten av Maj 2024.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Lagerarbetare sökes

Vi söker flera ordningsamma samt drivna lagerarbetare som ska sortera samt packa varor, ta hand om ankommande samt avgående gods. Vi söker dig som är social samt har väldigt lätt att samarbeta med andra människor. Att befinna sig i tid på jobbet ser vi som en självklarhet samt att arbetet under vissa tider på dygnet kan vara stressiga så viktigt att vara stresstålig samt kunna göra flera saker samtidigt. Tjänster avser både heltids- och deltidsanställningar. Vi tar emot ansökningar endast via e-post.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Architecture Manager – Enterprise Solution Architecture

Company Description H&M is on a journey to meet and exceed our customers' expectations today and tomorrow. Through collaboration, innovation, and technology, we challenge ourselves and the industry. To cater to the individual needs and desires of our millions of customers, our tech organization delivers solutions for the entire value chain for all our brands. We are accelerating digitalization, and to stay relevant, we need to ensure we have strong leaders in place to bring our best capabilities, innovation ideas, and talented technologists to support the transformation of H&M. Job Description Do you have a curious and analytical mindset and get inspired from being part of building a world class Enterprise Architecture Function? Then H&M Group can offer you a position that matches your personality! We are looking for an architecture manager to join our organization based in Stockholm. Responsibilities: Lead a team of highly skilled Enterprise Architects that supports our large and most strategic initiatives with Enterprise Solution Architecture Support employees’ development, through continuous dialogue Set objectives and inspire team members based on specific competence development needs Responsible for working with performance management and salary review for their employees Foster collaboration and innovation both within the team and with the whole business tech organization Enterprise Solution Architecture: Analysis and design of brand plans/group strategy impact on our core capabilities (Business, Data & Tech) Facilitate and participate in cross landscape solution design Feasibility support in idea development and innovation Change Enablement: Identify interdependencies and employ holistic thinking to design and implement solutions, considering cross-team perspectives. Act as a facilitator for complex technical topics, collaborating across functions to ensure comprehensive consultation. Communicate architecture best practices, sharing knowledge with the engineering and delivery community. Qualifications What you need to succeed: Subject matter expertise within the area of expertise, e.g. at least 5 years experience of working with effective enterprise architecture Technical proficiency – strong knowledge of IT systems, architecture and infrastructure Analytical thinking – ability to analyse complex problems and design effective solutions Communication skills – clearly convey technical/complex concepts to both technical & non-technical stakeholders. Adaptability – stay updated with emerging technologies and adapt to changing business need and circumstances. Ability to coach others in a way that enables them to grow professionally and to increase their performance Proven experience in building successful community of practice Create a strong team culture where people collaborate and grow together Cultivate trust and empower others to both take responsibility and fail, learn and grow Handle difficult situations, both in uncertain circumstances as well as in employee related matters Additional Information This is a full-time permanent position, starting as soon as possible according to agreement. The role is an on-site position, based in our office in Stockholm, Sweden. Apply by sending in your CV as soon as possible. Due to data policies, we only accept applications through career page. Benefits We offer all our employees at H&M Group attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. All our employees receive a staff discount card, usable on all our H&M Group brands in stores and online. Brands covered by the discount are H&M (Beauty and Move included), COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET, Afound. In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program here. In addition to our global benefits, all our local markets offer different competitive perks and benefits. Please note that they may differ between employment type and countries. Inclusion & Diversity H&M is a part of H&M Group. At H&M Group, we’re determined to create and maintain inclusive, diverse and equitable workplaces throughout our organization. Our teams should consist of a variety of people that share and combine their knowledge, experience and ideas. Having a diverse workforce leads to a positive impact on how we address challenges, on what we perceive possible and on how we choose to relate to our colleagues and customers all over the world. Hence all diversity dimensions are taken into consideration in our recruitment process. We strive to have a fair and equal process and therefore kindly ask you not to attach a cover letter in your application as they often contain information that easily can trigger unintentional biases.

22 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Köksbiträde - SEN Street Kitchen - Mall of Scandinavia

SEN STREET KITCHEN är ett restaurangkoncept som återskapar de autentiska smakerna, dofterna och känslorna vid de livliga gatumarknaderna och precis som alla andra gatukök över hela östra Asien. Enkelt, snabbt, nyttigt och fräscht. Vad kan vi erbjuda dig? All utbildning sker på plats. Utbildningen sker under 14 arbetspass och ger dig väldigt mycket kunskap om oss. Oavsett om du är erfaren som köksbiträde och vill utvecklas eller är mindre erfaren och vill lära dig från grunden, så är du välkommen att visa ditt intresse. Vi är ett familjärt team som jobbar tight ihop. Vem är du? Du är social och glad person som gillar att jobba med service. Du brinner för restaurangbranschen, är kvalitetsmedveten och kan jobba i ett team i högt tempo. Du är organiserad och gillar att ha rent och snyggt runt om dig. Som köksbiträde ingår: Prep. Montering av rätterna. Städ och en del disk. Schemat är varierande dag- och kvällstid, vardagar samt helger, därför bör du vara flexibel. SEN Street kitchen tillhör SENGROUP som är en asiatisk restaurangkoncern med rötterna i Stockholm. Idag har vi 9 restauranger i 6 olika städer, från Umeå i norr till Värnamo i söder. Vi vill erbjuda våra kunder välsmakande och kvalitativ mat med inspiration från Sydasien där våra olika koncept skapar ett stort utbud av rätter, smaker och råvaror. Välkommen med din ansökan så berättar jag mer för dig!

22 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Köksbiträde till CHiôi

CHiÔi är en modern vietnamesisk restaurang som ligger oss varmt om hjärtat. Relativt nyöppnad restaurang mitt i city, Mäster Samuelsgatan 39. Med äkta vietnamesisk mat med ett modernt / skandinaviskt upplägg, i en modern, cool miljö. Vi är ett glatt och drivet team som gillar mat och matens historia. Vad kan vi erbjuda dig? Vi lär dig de vietnamesiska köket,du får en grundlig genomgång.Du kommer jobba tätt ihop med din kollegor och vi är ett glatt gäng som gillar att ha roligt tillsammans. Vem är du? Som köksbiträde hos oss ser vi att du är en social och glad person som gillar att jobba i högt tempo och gilla att jobba i ett starkt team. Du har flera års erfarenhet av restaurang. I arbetet som köksbiträde ingår: Assistera Kock Följa de rutiner och riktlinjer som finns Matlagning varm och kall kök samt prepp Ha kunskap om de rutiner som gäller för hygien när man arbetar med mat. Ha många bollar i luften. Allt förekommande i ett restaurangkök Jobba både lunch, Kväll och helg. CHiÔitillhör SENGROUP som är en asiatisk restaurangkoncern med rötterna i Stockholm. Idag har vi 9 restauranger i 6 olika städer, från Umeå i norr till Värnamo i söder. Vi vill erbjuda våra kunder välsmakande och kvalitativ mat med inspiration från Sydasien där våra olika koncept skapar ett stort utbud av rätter, smaker och råvaror. Är du vår nya stjärna? Skicka in din ansökan så berättar jag mer!

22 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Studie- och yrkesvägledare

Vi erbjuder Sveriges mest relevanta yrkesutbildningar. Redan 1999 startade Praktiska Gymnasiet sin första skola, sedan dess har vi vuxit och har idag 36 skolor över hela landet. De branscher vi utbildar inom skriker efter utbildad personal och vi bidrar genom att utbilda framtidens arbetskraft. Genom vårt nära samarbete med det lokala näringslivet ger vi våra elever rätt kompetens inför sitt kommande yrkesliv. Vill du också vara med och utbilda framtidens arbetskraft? Läs mer om oss på www.praktiska.se. Välkommen till gemenskapen! Varmt välkommen att jobba med oss! Vi är skolan mitt i arbetslivet där vi tillsammans med yrkesbranschen utbildar och formar framtidens arbetskraft! Vi är stolta över vår skola och erbjuder en spännande och lärorik arbetsplats där relationer, bemötande och samverkan kring elevens måluppfyllelse är A och O. Praktiska Gymnasiet Bromma är en skola för elever som vill utbilda sig mot yrken inom El- och energi, Industriteknik Svets, Restaurang- och Livsmedel samt VVS- och fastighet. Våra 200 elever kommer från flera olika delar av världen och har på flera sätt livserfarenheter som är ovanliga för en tonåring. Skolan är belägen vid Johannesfred, Bromma. Vi arbetar på olika sätt med att utveckla vårt språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt, hälsofrämjande insatser och tillgängliga lärmiljöer. Lärare arbetar i arbetslag och när det gäller skolutveckling, kompetensutveckling och det dagliga arbetet är alla på skolan delaktiga i det kollegiala lärandet utifrån ”alla elever är allas elever!” Ditt uppdrag Som studie- och yrkesvägledare genomför du individuell vägledning och har samtal med elever för att identifiera mål, intresse och styrkor. Du har informationsmöte som kan ske både individuellt och i grupp. Vidare kommer du tillsammans med elev ha utbildningsplanering samt uppföljningssamtal för att skapa individuella studieplaner och sätta upp realistiska mål. Du kommer även samarbeta med elevhälsoteamet (EHT), skolledning och övrig personal. Arbetet förutsätter att du är trygg i din yrkesroll, kan arbeta självständigt, är initiativrik och har en god förmåga att se möjligheter i olika situationer. Som stöd i ditt arbete ingår du i AcadeMedias nätverk för studie- och yrkesvägledare. Din profil Vi söker dig som är legitimerad studie- och yrkesvägledare. Du är intresserad av att stötta och hjälpa ungdomar för en bättre framtid, flexibel i att vara självgående men även arbeta tillsammans med andra. Du behöver vara ansvarstagande och ha ett medvetet förhållningssätt som skapar förtroende, trygghet samt goda relationer med ungdomar. Du ser sammanhang och kan vägleda ungdomar till rätt riktning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40% med provanställning på 6 månader. Placeringsort: Stockholm, Bromma. Tillträde i januari eller sker enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 240609. Rekryteringsprocessen pågår dock fortlöpande så tveka inte att söka redan idag! Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder alla våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även ett generöst friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ansökan och kontakt Ansök så snart som möjligt via vårt rekryteringssystem då urval och intervjuer sker löpande, dock senast 240609. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten kontakta gärna: Rektor Samir Sandberg, 086774203, [email protected] Vid frågor kring studie- och yrkesvägledning, kontakta vår administrativa chef, Sara Sallinen på telefonnummer: 08 681 12 32 eller på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Data Engineer som vill utveckla nya data över betalningsmarknaden

Är du en engagerad och ansvarstagande person som vill jobba med att utveckla Riksbankens statistik? Gillar du samhällsekonomiska frågor och vill bidra till en god utveckling i samhället? Då är det här en tjänst för dig! VI ERBJUDER DIG utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö där Sveriges ekonomiska utveckling står i fokus. Vi fortsätter att utveckla Riksbankens statistik och utökar därför vårt team ytterligare. Vår analysmiljö är under stark utveckling, vilket ger dig möjligheten att tillsammans med dina kollegor utveckla arbetssätt och verktyg för ett statistikarbete i framkant. DET HÄR GÖR DU HOS OSS Tjänsten handlar i första hand om att utveckla ny statistik över betalningsmarknaden. Men i tjänsten ingår även arbete med andra finansiella data där man återkommande kvalitetssäkrar, sammanställer och redovisar den såväl internt som externt. Du kommer arbeta med stora, komplicerade och i många fall detaljerade datamängder som ger en unik inblick i det finansiella systemet. Du ingår i ett team som arbetar utifrån agila principer med en stor grad av tvärfunktionell samverkan. Den löpande produktionen sker parallellt med kontinuerligt utvecklingsarbete för att effektivisera statistikproduktionen och för att höja kvaliteten i statistiken. Teamet utvecklar nya automatiserade dataflöden i Python och vi är på väg över till en ny datamiljö i Linux där vi arbetar containerbaserat. Vi är också starkt bidragande till bankens utveckling inom dataområdet och är drivande i flera initiativ. Det ger varierade arbetsuppgifter och skapar möjlighet till utveckling inom flera områden. DITT TEAM Riksbanken består av åtta avdelningar. Statistikenheten tillhör avdelningen för penningpolitik. Här kan du läsa mer om Riksbankens organisation.  Statistikenheten består idag av 22 personer. Enheten ansvarar för stora delar av Sveriges finansiella statistik och leder Riksbankens statistikarbete. Du arbetar tillsammans med ekonomer och dataspecialister (data scientists/engineers). Förutom kollegorna på enheten sker arbetet avdelningsöverskridande inom banken och teamet har även löpande kontakt med de banker och företag som rapporterar in statistik till Riksbanken. Teamet har även regelbundna kontakter med andra myndigheter som Finansinspektionen samt med internationella organisationer, såsom ECB och BIS. MER OM DIG I rollen som Data Engineer söker vi dig som gillar att samla in, kvalitetssäkra och strukturera data för olika typer av analyser. Du har en relevant akademisk examen (tex med inriktning mot ekonomi, datateknik, matematik, programmering eller liknande) och har minst 2 års erfarenhet av att hantera och analysera data. Du kan bearbeta data programmatiskt med stöd av Python och har erfarenhet av att använda verktyg för att versionshantera kod såsom GitHub. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska och engelska såväl skriftligen som muntligen. Utöver dessa grundkrav ser vi gärna att du har ett intresse av finansiella marknader samt erfarenhet inom någon eller några av följande områden: -       arbete med finansiell statistik eller finansiella data -       utveckla och hantera dataflöden i orkestreringsverktyg såsom Dagster, Airflow, Prefect eller liknande -       arbeta med data i data lake-miljöer exempelvis MinIO och LakeFS. -       utveckla automatiserade tester av kod -       verktyg för pakethantering och CI/CD såsom Azure pipelines/GitHub Actions, Poetry, Podman eller liknande. Vi söker personer som är kvalitetsmedvetna, ansvarsfulla, analytiska, har gott omdöme och är bra på att samarbeta och kommunicera. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. MER OM TJÄNSTEN  Tillträde: Omgående eller Enligt överenskommelse Anställningstyp: Tillsvidareanställning, provanställning kan tillämpas Placering: Huvudkontoret i centrala Stockholm Arbetstid: Förtroendearbetstid  Möjlighet att jobba distans: 1 eller 2 dagar i veckan Förmåner: Generösa semestervillkor, löneväxling till pension, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag, subventionerad massage och tillgång till gym och ledarledda träningspass.  Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning görs då för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap.  ATT JOBBA PÅ RIKSBANKEN Riksbanken är en myndighet under riksdagen som ser till att pengarna behåller sitt värde över tid och att betalningar kan ske säkert och effektivt. Vi ger också ut Sveriges sedlar och mynt. Vi arbetar på medborgarnas uppdrag för en stark och säker ekonomi. Här får du utmaning och utveckling varje dag i en händelserik miljö. Hos oss får du kunniga och engagerade kollegor och stor möjlighet till kompetensutveckling. Läs mer om hur det är att arbeta på Riksbanken här. ANSÖK Vi vill ha din ansökan med CV senast den 9 maj. Vi vill att du i denna rekrytering besvarar ett antal urvalsfrågor. På så vis kan du enkelt söka tjänsten och vi ges möjligheten att utvärdera våra kandidater på lika villkor. Logiska tester och arbetsprov kan komma att ingå som en del av rekryteringsprocessen. Vi genomför också bakgrundskontroller på slutkandidaterna, vilket innebär att vi kontrollerar examensbevis eller annat dokument som styrker din utbildning.  Du kan läsa mer om hur det fungerar när du söker jobb på Riksbanken här. Vi ser fram emot att få kontakt med dig! Vi har valt annonseringskanaler och undanber oss försäljare av rekryteringstjänster och annonser.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024