Eventsäljare | Sthlm

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Försäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: - Positiv - Samarbetsvillig - Ansvarstagande - Målmedveten & driven - Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Grundlön + Provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktiv provision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Finsktalande receptionist till Henkel

Haemme suomenkielisiä vastaanottovirkailijoita! OM FÖRETAGET Henkel är en global koncern som erbjuder varumärken och teknologi inom tre olika affärsområden: skönhet, tvätt- och hushållsrengöring samt lim, tätning och ytbehandling. Företaget fokuserar på att tillgodose både konsumenters och industriella behov. OM ROLLEN: Som receptionist kommer du att ansvara för att vara den första kontakten för besökare och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att hantera inkommande samtal i växeln och e-post på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer också att ha varierande administrativa uppgifter, inklusive posthantering, dokumenthantering och fakturahantering. Då du tillsammans med dina kollegor kommer ha hand om den nordiska växeln och en del av de inkommande samtalen sker på finska så ser vi att du är finsktalande. För att trivas i rollen hos Henkel behöver du ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du är noggrann för att säkerställa att all information är korrekt så inga viktiga detaljer går förlorade. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att hålla receptionen organiserad och välkomnande, vilket inkluderar att säkerställa att allmänna utrymmen är i ordning och inbjudande. Du kommer att vara ansvarig för att ge information, svara på frågor och lösa eventuella problem eller bekymmer som kan uppstå. Du är en person levererar service i världsklass till besökare och kunder. Att ha en positiv, vänlig och professionell attityd är något du identifierar dig väl med. Kvalifikationer: - Flytande finska och svenska, både i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska - Erfarenhet av liknande administrativa eller serviceorienterade roller är meriterande - God kommunikationsförmåga och en positiv attityd - Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta under press - Flexibel Plats: Centralt belägna kontorslokaler i Sundbyberg Om du är en engagerad och serviceinriktad person som brinner för att ge en förstklassig upplevelse, så är du precis den vi letar efter! OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION I denna process samarbetar Henkel med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av konsultchef Linda Österberg, på [email protected] Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Lagermedarbetare till auktoriserad bilverkstad i Rissne

Till vårens däcksäsong söker vi dig som vill arbeta på däcklagret hos en auktoriserad bilverkstad i Rissne. Arbetsuppgifter Vi söker dig som tidigare har arbetat på lager eller med däck och förstår vikten av att vara noggrann och ordningssam. Arbetet innefattar att hämta och plocka ner rätt uppsättning däck till däckmekanikerna, tvätta däck och sortera in rätt däck på rätt plats. Att inventera och märka upp däck kommer också ingå i arbetsuppgifterna. I din roll som lagermedarbetare förekommer det tunga lyft och kräver god fysisk form. - Gärna erfarenhet ifrån däcksäsong eller annat arbete på lager - God uthållighet, samarbetsförmåga och en hög känsla för service - God fysik och är inte rädd att hugga i där det behövs - Du behärskar svenska i tal och skrift - B-körkort Din profil Stor vikt läggs vid din personlighet och att du är en lagspelare som vill vara del av ett härligt sammansvetsat team. Noggrannhet och struktur är egenskaper som också efterfrågas. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag- fredag. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start i mars. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Eventsäljare | Sthlm

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. Tjänstebeskrivning Försäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: - Positiv - Samarbetsvillig - Ansvarstagande - Målmedveten & driven - Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: - Heltidsanställning - Grundlön + Provision - Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser - Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner - Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktiv provision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Fordonstekniker till Europeiska Motor /Toyota Center

Arbetsuppgifter På Europeiska Motor / Toyota Center i Sundbyberg/Rissne kommer du att arbeta med den nyaste tekniken tillsammans med ett team av skickliga och erfarna tekniker. Dina arbetsuppgifter kommer vara att arbeta med felsökning, service och reparationer på Toyotabilar. Då datorn är ditt dagliga arbetsredskap krävs IT-kunskaper. Kobra är vårt affärssystem och det är en fördel om du har erfarenhet av det. Kvalifikationer - Utbildad fordonstekniker eller motsvarande relevant utbildning. - Minst ett års arbetslivserfarenhet som fordonstekniker. - Mycket meriterande är om du har jobbat med Toyota, Peugeot eller Citroën tidigare. - Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska. - B-körkort är ett krav. Du har utöver detta ett långtgående tekniskt intresse samt brinner för att lösa problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket. Vi erbjuder dig Här får du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Här erbjuds du stora utvecklingsmöjligheter med en rad vidareutbildningar inom Toyota. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Man arbetar enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över. Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigt roligt att jobba med Toyota. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 7-16:30 och fre 7-13:45. Du erbjuds även friskvårdsbidrag samt företagshälsovård. Ansökan och tillträde Detta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor med placering i Sundbyberg/Rissne. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och rekryterare Catrin Fjellström 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,3 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och Gävle. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar. Huvudanläggningen i Rissne är flaggskeppet i organisationen och här erbjuds försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har även en modern fullserviceverkstad, där de också säljer reservdelar.

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Diagnostekniker till Europeiska Motor - Toyota Center

Arbetsuppgifter På flaggskeppsanläggningen för Europeiska Motor / Toyota Center i Sundbyberg/Rissne, kommer du att arbeta med den nyaste tekniken tillsammans med ett team av skickliga och erfarna tekniker. Tillsammans har ni som mål att skapa goda resultat, uppfylla fastställda mål och nå en hög kundtillfredsställelse. Som diagnostekniker består dina arbetsuppgifter av fackmannamässig felsökning och diagnos samt ansvar för reparation samt kontroll av åtgärderna. Med din expertis som diagnostekniker säkerställer vi en vagnpark med nöjda och återkommande kunder. Därför blir din roll hos oss mycket viktig och din insats kommer både att synas och göra skillnad. Kvalifikationer - Flera års arbetslivserfarenhet som fordonstekniker inom felsökning och diagnos. - Mycket meriterande är om du har jobbat med Toyota, Peugeot eller Citroën tidigare. - Datorn är ditt dagliga arbetsredskap vilket kräver goda IT-kunskaper samt erfarenhet av något diagnosverktyg. - Det är meriterande med högvoltsbehörighet. - Kobra är vårt affärssystem och det är en fördel om du har erfarenhet av det. - Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska. - B-körkort är ett krav. Du har utöver detta ett långtgående tekniskt intresse samt brinner för att lösa avancerade problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket. Vi erbjuder dig Här erbjuds du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Här arbetar du på en auktoriserad fullserviceanläggning som har verkstad samt försäljning av bilar och tillbehör. Du erbjuds stora utvecklingsmöjligheter med en rad vidareutbildningar inom Toyota. Man arbetar enligt "The Toyota Way" och har värderingar och arbetssätt hyllade världen över. Det är ett företag som går mycket bra och det är väldigt roligt att jobba med Toyota. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 7-16:30 och fre 7-13:45. Du erbjuds även friskvårdsbidrag samt företagshälsovård. Ansökan och tillträde Detta är en direktrekrytering och du blir anställd av Europeiska Motor med placering i Sundbyberg/Rissne. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Starfinder och rekryterare Catrin Fjellström 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad och Östermalm. Europeiska Motor erbjuder försäljning av privat-, företags- och transportbilar. Huvudanläggningen i Rissne är flaggskeppet i organisationen och här erbjuds försäljning av både privat-, företags- och transportbilar. Anläggningen har även en modern fullserviceverkstad, där de också säljer reservdelar.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Koordinator till Sundbyberg

Vi söker en koordinator som kommer arbeta med att stötta upphandlarna i det administrativa arbetet samt ha hand om enhetens funktionsinkorg på rullande schema. Om uppdraget Vår kund sitter vid Sundbyberg i Stockholm och arbetar med affärsstöd som är en del av upphandlingsenheten som idag består av inköpare och koordinatorer. De behöver nu en förstärkning av en koordinator/administratör på heltid för att täcka upp för föräldraledighet. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia, uppdraget är på heltid 100% och vi ser gärna att du kan påbörja uppdraget omgående och sedan kommer det pågå till och med 2025-01-31 med möjlighet till förlängning. Arbetet kommer vara på plats på kontoret minst 3 dagar i veckan med möjlighet, om arbetet tillåter, 2 dagar på distans. Dina arbetsuppgifter Som koordinator/administratör är du spindeln i nätet och kommer stötta upphandlarna i det administrativa arbetet samt ha hand om enhetens funktionsinkorg på rullande schema. Detta ställer krav på att du har en förmåga att planera det oförutsedda samtidigt som du har tydliga dagliga arbetsuppgifter som ska drivas framåt. Det är ett högt tempo där det krävs att du har förmågan att själv söka upp information för att lösa frågor som kommer in till enhetens samtidigt som du är noggrann i ditt arbete. Nedan är exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som koordinator/administratör: - Utföra arbetet mot nämnd och är ansvarig genom processen - Sekretessbelägga handlingar - Diarieföra och lämna för arkivering, samtliga handlingar och underlag för upphandlingsenheten - Återrapportera samtliga delegationsbeslut för upphandlingsenheten - Lägga upp avtal i avtalskatalogen och håller avtalskatalogen uppdaterad - Godkänna auktorisationer - Godkänna LOV-ansökningar - Bevaka och besvara enhetens funktionsbrevlåda - Ansvara och utföra uppdatering av SPEND-verktyget - Övriga administrativa tjänster inom enheten Dina kvalifikationer - Relevant eftergymnasial utbildning - Tidigare arbetat med likande arbetsuppgifter - Tidigare arbetat inom inom offentlig verksamhet (Kommun) - God kunskap inom Office-paketet Meriterande - Meriterande om du har kunskap inom LOU - Meriterande om du erfarenhet som nämndsekreterare, registrator eller som handläggare inom kommunal verksamhet Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 25 mars Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Turistbussförare Stockholm

Vi söker dig som tycker om att köra, ta hand om fordon samt vill att passagerare och arbetskamrater skall må bra, gillar utmaningar och trivs med att klara dig själv, uppskattar att få vara med "bakom kulisserna" ibland, känner att vår devis "Vi gillar vårt jobb och det märks" passar in på dig. Våra kunder är allt från idrottslag till företag och världsartister. Våra uppdrag är lokala, nationella och ibland även utomlands. Vi har garage i Tyresö och Sollentuna.

19 mars 2024
Sista ansökan:
10 september 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokare får du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling - allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teamets budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Mötesbokare | Vasastan

MÖTESBOKNING Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk. DIN ROLL INNEBÄR: Försäljning över telefon. Driva din försäljning mot budget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Ansvarsfull och karriärsdriven. Är utåtriktad, social och nyfiken. Flytande Svenska både i tal och skrift. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav. VI ERBJUDER DIG: Fastlön + Provision. Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024