Söker nu en restaurangbiträde. i arbetsuppgifterna ingår pizzabakning, förberedelser för mat, servering av mat, planering av leveranser och inköp av mat, kassahantering. både tjejer och killar kan söka denna tjänst samt ungdomar som vill ha ett extra jobb. Skicka ditt cv eller ett Mail med vad du gjort tidigare och varför du söker tjänsten. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
JKT Bemanning är ett litet mindre bemanningsföretag med säte i Stockholm. Vi söker nu dig (flera personer) som är morgonpigg och rörlig samt klarar att bära och rulla tunga föremål. Det är jobb med "armar och ben" dvs ett rätt så fysiskt krävande jobb, därmed bör du ha god fysik för att klara av jobbet. Om arbetsuppgifterna: Arbetsplatsen är på en skola i Bromma-området och går ut på att byta ut radiatorerna inne på skolan. Du kommer bära/rulla ut (med hjälp av pirra) radiatorerna med rör som sedan ska kastas i containers för att sedan bära/rulla in de nya radiatorerna inkl rör som ska installeras på plats inuti skolan. *ID06 krävs för alla arbetare, har du inte det så hjälper vi dig med detta. Arbetstider och start Arbetstiderna är heltid 40h/veckan med start ca 06:00 på morgonen. Jobbet kommer pågå under fyra till sju veckor. Jobbet erbjuder bra lön! Tjänsterna tillsätts nästa vecka (v25) på onsdag så vi tar enbart in ansökanden som kan börja nästa onsdag på intervju. Intervjuerna sker under mån och tis vecka 25. Att jobba med oss Att arbeta hos oss innebär att du som person kommer att få möjlighet att jobba på olika företag. Trivs man hos en kund är det troligt att du blir kvar och troligtvis rekryterad till kunden. *Kollektivavtal: Vi är anslutna till Almega. Skriv i Rubrik på Ansökan "Grovjobbare Sommar" Mvh JKT Bemanning AB
Måltidsfabriken AB bedriver idag måltidsservice gentemot offentlig sektor och privata företag. Bolaget finns i 18 orter i Sverige och arbetar till stor del med måltidstransporter där man har ganska regelbundna transporter. Vi söker nu en person med B-kort som kan köra budbil på helger eller vardagar. Att arbeta hos oss innebär stort ansvar och kräver personligt engagemang. * Ansvarstagande och pliktotrogenhet är viktigt då du arbetar själv i detta uppdrag. * Du är en lagspelare som hjälper och är flexibel mot kundens önskemål. * B-Körkort är ett krav Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak att bestå av Mattransporter: * Fylla i egen kontroll, körjournal och kvalitetsförebyggande arbete * Enklare lyft kan förekomma * Flexibilitet för förändringar * Förekommer sena kvällar, Omgående anställning! Ange referens Sundbyberg vid ansökan! #Jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Du vill utveckla. Och bevara. Precis som vi. Här inom sektorn för ledning och samordning söker vi en engagerad och driven registrator till stadskansliet. Stadskansliet stödjer stadens myndigheter inom arkiv- och informationsförvaltning, registratur och sekretariatsfrågor. Stadskansliet arbetar också med allmänna val, kommunjuridik, överförmyndarfrågor och driver en rad utvecklingsprojekt samt förvaltar det stadsövergripande ärende- och dokumenthanteringssystemet. Som registrator stödjer du stadens myndigheter (nämnder) inom registratur samt arkiv- och informationsförvaltning. Du ingår i ett team med andra registratorer och tillsammans är ni drivande i att styra och stödja stadens medarbetare inom informationshantering. Dina arbetsuppgifter är sedvanliga registratorsuppgifter så som bevakning av myndighetsbrevlådor, postöppning, bedömning av inkomna handlingar, diarieföring, hantera utlämnande av handlingar samt vara behjälplig vid sekretessprövningar. Du deltar också i olika stadsövergripande utvecklingsprojekt samt utbildar stadens medarbetare inom informationshantering. Vi vill att du är utbildad inom arkiv- och informationsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig och att du har goda kunskaper om de lagar och förordningar som styr myndigheters arbete med allmänna handlingar. Några års erfarenhet från arbete som registrator, systemförvaltare, arkivarie eller motsvarande, gärna i offentlig förvaltning, är önskvärt. Som person är du noggrann och ansvarstagande och har en god förmåga att initiera, planera och driva arbetet med utgångspunkt i verksamhetens behov. Du kan snabbt analysera information och bedöma korrekt hantering och du kan hantera flera parallellt pågående processer utan att ge avkall på kvalitet. Du är nytänkande och utvecklingsinriktad och stödjer så långt det är möjligt effektiva arbetssätt genom digital informationshantering. Du trivs med att skapa ordning och reda inom informationshantering överlag. Du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig enkelt och tydligt i tal och skrift på svenska. Att samarbeta, ge god service, bidra till ett gott arbetsklimat och utveckla positiva relationer är självklart för dig. Vi ser gärna att du som person är pedagogiskt lagt, har erfarenhet av att hålla i presentationer eller utbildningar och en förmåga att förklara komplexa problem på ett lättillgängligt sätt. För aktuell rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Befattningen är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansök senast den 13 juli 2025. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Intervjuer och urval sker löpande och vi kan komma att kalla till intervjuer innan ansökningsperioden går ut. Provanställning kan komma att tillämpas. Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret. Anställningen innebär placering i säkerhetsklass. Ett krav för anställning är godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Fördjupad bakgrundskontroll kommer att genomföras som ett led i säkerhetsprövningen. Välkommen med din ansökan! Vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vi på God Assistans söker en engagerad och ansvarsfull personlig assistent för att stödja och underlätta vardagen för en snart 21-årig kille som bor i Sundbyberg. Omtanke är grunden i allt vi gör och något som är självklart för att kunna erbjuda bästa möjliga personliga assistans. Just nu söker vi en passionerad individ som vill bli en värdefull del av vårt team. Han behöver några assistenter i sin vardag som fyller hans tillvaro med sådant som han mår bra av och gillar. Han behöver mycket hjälp och uppmuntran för att komma i gång och utföra aktiviteter. Du kommer behöva lära känna han för att tolka han och hans signaler. Han är en lugn och glad kille och du behöver ha tålamod för att låta han utföra sina aktiviteter på sitt sätt. Han kan ta sig omkring på egen hand men han kan inte hitta rätt väg på egen hand. På grund av sin epilepsi behöver han också någon vid sin sida hela tiden för att förhindra att han skadar sig. Han svåra intellektuella funktionsnedsättning gör även att han behöver din hjälp att tolka sin omgivning. Då han får flera anfall varje dag kan hans dagsform variera. Vissa dagar orkar han mer och vissa dagar mindre. Vi söker dig som: * Är över 18 år * Talar flytande svenska och har god kommunikationsförmåga- kan du kommunicera med stödtecken är det meriterande. * Är rökfri * Erfarenhet av intellektuell funktionsnedsättning är en stor fördel men inget krav. * Är en trygg person med hjärtat på rätt plats. * Har nära till lek och som vill fylla hans tid med både trygghet och skratt. Det är bra om du har erfarenhet av liknade funktionsnedsättning sedan tidigare. Men det viktigaste är att du har hjärtat på rätt ställe och att vi trivs tillsammans. Vi söker någon som kan arbeta ca 30-40% i tjänstgöringsgrad. Arbetstider Vardags kvällar 15.00-22.00 Vardags nätter 22.00-08.30 Helg dag 08.00-15.00 Helg kväll 15.00-22.00 Helg natt 22.00-08.00 Vi erbjuder: * Kollektivavtal. * Friskvårdbidrag på upp till 4000kr/år. * Stöd i form av utbildningar och introduktionspass för dig som ny. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag från ALLA anställda. Du beställer själv registerutdraget (enligt God Assistans policy kräver vi belastningsutdraget för arbete på HVB-hem då den visar mer information än LSS) från polisens hemsida, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ * Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU) Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt dedikerade team. Ansök nu och bli en del av God Assistans! #MITT God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se
Fresh Home AB söker en administrativ medarbetare till vårt kontor i Stockholm! Vi söker en noggrann, punktlig och ansvarsfull person som trivs med att arbeta i team. I rollen kommer du att ansvara för: Kundkontakt gällande offertförfrågningar, klagomål, skador och ändringar Planering och genomförande av kundmöten Framtagning av offerter Arbete i systemen TimeWave och Fortnox Schemaläggning av personal Introduktion av nyanställda hos kunder Genomförande av städutbildningar Vi söker dig som: Behärskar svenska och engelska på en kommunikativ nivå (både i tal och skrift) Har B-körkort Är självgående, strukturerad och serviceinriktad Trivs i en dynamisk arbetsmiljö Är du den vi söker? Skicka din ansökan till [email protected] vi ser fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Fresh Home AB ett dynamiskt och framväxande städföretag – söker medarbetare! Vi erbjuder: Flexibla arbetstider Konkurrenskraftig lön Betalda semestrar och bonusar Möjlighet till heltid eller individuellt anpassade arbetstider Hos oss prioriteras våra medarbetares välmående med fokus på stabilitet och stöd. Vi samarbetar med kunder som uppskattar vårt professionella arbetssätt och engagemang. Kontakta oss: E-post: [email protected] Telefon: 070-9950808 Instagram: @freshhomeab Välkommen att höra av dig! 🌸 _________________________________________________ Fresh Home AB a dynamic and growing cleaning company – is looking for new team members! We offer: Flexible working hours Competitive salary Paid vacations and bonuses Possibility to work full-time or with individually adapted schedules At Fresh Home AB, we prioritize the well-being of our employees, focusing on stability and support. We work with clients who value our professionalism and dedication. Contact us: Email: [email protected] Phone: 070-9950808 Instagram: @freshhomeab We look forward to hearing from you! 🌸 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Hej vi på Greens Bar Sundbyberg söker en driven trevlig Servitör/Bartender på deltid kan bli heltid med tiden. Meriterande om du har en yrkesvana på 1 år av servering av alkohol. Mejla eller kom in och lämna cv på plats. Mejl [email protected] Stationsgatan 4 Sundbyberg.
Måltidsservice tillgodoser Sundbyberg stads kommunala förskolor, grundskolor, äldreboenden, särskolor, gymnasium, hemtjänst, LSS-verksamheter och träffpunkter med goda och näringsriktiga måltider. Dagligen tillagas omkring 7 000 måltider i 35 olika kök, där varje måltid ska vara välsmakande, näringsriktig, trevlig, hållbar och säker. Om rollen Som timanställd kock arbetar du i något av våra kök, där du alltid ingår i ett team tillsammans med andra kockar och måltidsbiträden. Det finns alltid en handledande kock på plats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Uppackning och hantering av livsmedel • Matlagning och förberedelse • Städning och diskhantering • Salladsberedning • Övrigt köksarbete i förskole- eller grundskolekök Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: • Kockutbildning och goda kunskaper i matlagning och råvaruhantering • Kunskap om specialkost, dieter och matallergier • Goda kunskaper i HACCP och egenkontroll • Erfarenhet av kostdataprogrammet Mashie (meriterande) • Kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel, samarbetsvillig och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsmiljöer och kollegor. Du arbetar självständigt, tar initiativ och bidrar positivt till teamet. Ditt arbetssätt präglas av: • Ordning och reda • Hög servicekänsla • Lösningsorientering • Professionalism och respekt i mötet med kollegor och matgäster Vi erbjuder Ett stimulerande och utvecklande arbete där du får möjlighet att bidra till goda måltidsupplevelser för barn och elever, samtidigt som du utvecklas tillsammans med engagerade kollegor. Välkommen med din ansökan via någon av våra kanaler. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Måltidsservice tillgodoser Sundbyberg stads kommunala förskolor, grundskolor, äldreboenden, särskolor, gymnasium, hemtjänst, LSS-verksamheter och träffpunkter med goda och näringsriktiga måltider. Dagligen tillagas omkring 7 000 måltider i 35 olika kök, där varje måltid ska vara välsmakande, näringsriktig, trevlig, hållbar och säker. Om rollen Som timanställt måltidsbiträde arbetar du i något av våra kök, där du alltid ingår i ett team tillsammans med kockar och måltidsbiträden. Det finns alltid en handledande kock eller måltidsbiträde på plats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Uppackning och hantering av livsmedel • Matlagning och förberedelse • Städning och diskhantering • Salladsberedning • Övrigt köksarbete i förskole- eller grundskolekök Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: • Utbildning i storhushåll eller likvärdig erfarenhet som arbetsgivare bedömer • Kunskaper i matlagning och råvaruhantering • Kunskap om specialkost, dieter och matallergier • Goda kunskaper i HACCP och egenkontroll • Erfarenhet av kostdataprogrammet Mashie (meriterande) • Kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel, samarbetsvillig och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsmiljöer och kollegor. Du arbetar självständigt, tar initiativ och bidrar positivt till teamet. Ditt arbetssätt präglas av: • Ordning och reda • Hög servicekänsla • Lösningsorientering • Professionalism och respekt i mötet med kollegor och matgäster Vi erbjuder Ett stimulerande och utvecklande arbete där du får möjlighet att bidra till goda måltidsupplevelser för barn och elever, samtidigt som du utvecklas tillsammans med engagerade kollegor. Välkommen med din ansökan via någon av våra kanaler. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Välj ett jobb för att visa detaljer