Undersköterskor
Sundsvalls kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken. Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun deltar i den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi är övertygade om att de rätta platserna för den omställningen är här. Som kommun förbereder vi oss för fullt för att växa bland annat genom att bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen. Nu söker vi dig som är utbildad undersköterska och vill arbeta hos oss på Njurunda hemtjänst! Njurunda hemtjänst har sin bas i rymliga och trivsamma lokaler i centrala Kvissleby. Vi som arbetar här är ett härligt gäng med god sammanhållning – undersköterskor, vårdbiträden, chefer, administratör och sjuksköterskor. Vårt arbetsområde sträcker sig från Bredsand ända ner mot Hälsingegränsen. Till våra vård- och omsorgstagare tar vi oss främst med bil, men också till fots eller med cykel. Hos oss arbetar både män och kvinnor med olika bakgrund. En god arbetsmiljö är viktig för oss! Inom Njurunda hemtjänst samarbetar chefer och medarbetare för att skapa ett arbetsklimat där alla trivs. Vi tror på arbetsglädje, samarbete och kollegialt stöd – något vi alla bidrar till och tar ansvar för. Hos oss finns många olika ansvarsområden, vilket ger möjlighet att fördjupa sin kompetens samt att utvecklas och ta ansvar – både individuellt och tillsammans med kollegor. Vi erbjuder ett meningsfullt och varierande arbete med vård- och omsorgstagaren i fokus. Med ett professionellt förhållningssätt utför du omvårdnads- och serviceinsatser av hög kvalitet i vård- och omsorgstagarens hem, utifrån deras individuella behov. Dessa behov kan variera – från enklare praktiska sysslor till avancerad omvårdnad och hälso- och sjukvårdsinsatser. Det är viktigt för oss att våra vård- och omsorgstagare känner sig trygga och blir bemötta på ett respektfullt och värdigt sätt. Vi samarbetar med andra professioner såsom sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut för att säkerställa en god och trygg vård, anpassad efter varje individs behov. ARBETSUPPGIFTER I rollen som undersköterska bidrar du till att målen för verksamheten uppfylls samt ansvarar för att arbetsuppgifterna fullföljs. Du ger service och god omvårdnad utifrån den enskildes individuella beslut, etiskt förhållningssätt samt utför delegerade hälso- och sjukvårdsinsatser. Du utför ditt arbete på ett professionellt sätt och bemöter vård- och omsorgstagaren med lyhördhet och respekt.  I dina arbetsuppgifter ingår: • att ge omvårdnad och service till vård- och omsorgstagaren med en god kvalité • att vara fast vård- och omsorgskontakt, vilket innebär att ha ett samordnande ansvar runt vård- och omsorgstagaren • att upprätta och följa upp genomförandeplanen i dialog och delaktighet med vård- och omsorgstagaren • städ, tvätt och matlagning • dokumentation enligt SoL och HSL • riskbedömningar gentemot vård och omsorgstagaren och arbetsmiljön • handledning av nyanställda och elever • utveckling av verksamheten och det egna arbetssättet • att utföra delegerade arbetsuppgifter enligt HSL  Arbetet är omväxlande och du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegor. Arbetet kräver ett stort engagemang och att du deltar aktivt för att utveckla och förbättra verksamheten. KVALIFIKATIONER Du är utbildad undersköterska med intresse av att arbeta med människor. Genom lyhördhet för den enskildes behov och ett gott bemötande skapar du en god och säker vård och omsorg. För att lyckas i rollen är du ansvarstagande och engagerad med förmåga att sätta dig in i andra människors situation. Du har förmåga att samarbeta, skapa och bibehålla goda relationer med så väl brukare, anhöriga och kollegor. Arbetet kräver att du kan tala och skriva på svenska samt kan förstå och ta del av skriftlig information. Våra verksamhets- och dokumentationssystem är en förutsättning för att vi ska kunna fullgöra vårt uppdrag, därför behöver du ha grundläggande digital kompetens. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort och tillgång till bil är ett krav då bussförbindelserna är dåliga vissa tider och perioder. Arbetstiden är förlagd enligt schema med dag-, kväll- och helgtjänstgöring. Schemat kan variera. Den 1 juli 2023 blev undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att det krävs ett yrkesbevis från Socialstyrelsen för att få ha titeln undersköterska. Du ansöker om beviset på Socialstyrelsens hemsida. Om du har vård- och omsorgsutbildning enligt Socialstyrelsens föreskrifter men ännu inte fått yrkesbeviset kan du istället bli anställd med titeln utbildat omsorgsbiträde. Läs mer här: https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/information-om-skyddad-yrkestitel/ Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/ Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/ Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
CE chaufför, extrajobb Sundsvall
Sundsvalls Expressbyrå AB
Lastbilsförare m.fl.

Välkommen att söka tjänsten som fjärrbilsförare till vår avdelning i Sundsvall Sundsvalls Expressbyrå har verkat i transportbranschen i över 100 år. Företaget präglas av en familjär atmosfär där vi hela tiden har stort fokus på arbetsmiljö och trivsel. Vi har huvudkontor i Sundsvall med filialer i Stockholm (Älvsjö) och Göteborg (Alingsås). Vi har även mindre depåer på andra orter. Till den här tjänsten söker vi en noggrann, engagerad och flexibel CE-chaufför till vår avdelning i Sundsvall. Arbetstiden är förlagd dagtid/kväll/natt. Fordon som används: Lastbil med dolly/trailer eller dubbelplanssläp. Krav för tjänsten är: CE, YKB Lön enligt kollektivavtal.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Signalprojektör till Sweco
Academic Work Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Är du redo för nästa steg i karriären och vill vara med på resan att bidra till utvecklingen och upprustningen av Sveriges järnvägar? Sweco förstärker sin grupp inom trafikstyrning med en signalprojektör. Denna roll passar dig som motiveras och engageras av att arbeta med eltekniska järnvägslösningar. Varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Sweco har Nordens bredaste kunskapsbas inom järnväg, spårväg och tunnelbana. Nu söker vi efter en signalprojektör för att stärka upp deras team i Sundsvall, Östersund, Örnsköldsvik eller Hudiksvall. Gruppen arbetar med tjänster inom hela kedjan från utredning och analys till projektering, design samt drift och underhåll av anläggningar för spårburen trafik. Som signalprojektör arbetar du i första hand med projektering och är delaktig i framtagning av system-, bygg- och förvaltningshandlingar samt förfrågningsunderlag och utredningsmaterial i tidiga skeden. Därutöver finns möjlighet att arbeta med granskning och besiktning av olika signalanläggningar. Du kommer att ingå i ett nätverk av professionella ingenjörer och specialister där erfarenhetsutbyte och samarbete mellan kollegor och kontor över hela världen är en naturlig del. Vill du vara med på resan att bidra till utvecklingen och upprustningen av Sveriges järnväg och arbeta med hållbara infrastrukturlösningar så är detta rollen för dig. Du erbjuds - Ett flexibelt arbete med frihet under ansvar – baserat på Swecos kunders behov såklart! - Att arbeta på ett företag som fokuserar på vår världs stora samhällsutmaningar. Detta innebär en relevant, utmanande och inspirerande arbetsplats - Möjligheten att samarbeta med kompetenta och erfarna kollegor i varierande och spännande projekt - En omväxlande och dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till teknisk och personlig utveckling VI SÖKER DIG SOM - Har en civil- eller högskoleingenjörsexamen inom elektroteknik, el/automation eller en YH-examen inom järnväg, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som exempelvis signaltekniker - Har ett par års arbetslivserfarenhet inom signalteknik - Har ett stort tekniskt intresse och är nyfiken på att lära dig mer inom signalteknik och järnväg - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i kommunikation med kollegor och kunder Det är meriterande om du har - Erfarenhet av projektering, granskning eller besiktning av järnvägens signalsystem För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: * Ansvarstagande * Problemlösande * Målinriktad * Hjälsam Övrigt: * Start: Enligt överenskommelse * Omfattning: Heltid, tillsvidare * Flexibilitet: Möjlighet finns till arbete på distans * Placering: Sundsvall, Östersund, Örnsköldsvik eller Hudiksvall * Tjänsten kan innebära säkerhetsprövning i och med säkerhetsklassade projekt Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Sweco och hur de presenterar sig här!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Undersköterska
Sundsvalls kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken. Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun deltar i den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi är övertygade om att de rätta platserna för den omställningen är här. Som kommun förbereder vi oss för fullt för att växa bland annat genom att bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen. Vi söker dig som är utbildad undersköterska och vill arbeta hos oss i Stöde Hemtjänst och Trygghetsboendet Knutsgården. Vi är ett engagerat team som arbetar både ute och inne med fokus på trygghet och god omvårdnad. Vi finns i trevliga lokaler i Knutshemmet/Knutsgården och arbetar i centrala Stöde samt landsbygdsområden, där vi transporterar oss med bil. Hos oss samarbetar undersköterskor, vårdbiträden, sjuksköterskor och chefer för bästa möjliga vård. Knutsgården är ett trygghetsboende med aktiviteter som främjar trygghet och gemenskap. Vi värnar om en god arbetsmiljö med samarbete, arbetsglädje och stöd. I rollen erbjuder du professionell omvårdnad och service utifrån individens behov, från praktiska uppgifter till avancerad vård, i nära samarbete med andra yrkesgrupper för att säkerställa trygg och säker vård. ARBETSUPPGIFTER I rollen som undersköterska bidrar du till att verksamhetens mål uppfylls och ansvarar för att arbetsuppgifterna fullföljs. Du ger service och god omvårdnad utifrån den enskildes individuella beslut och etiska förhållningssätt samt utför delegerade hälso- och sjukvårdsinsatser. Du utför ditt arbete professionellt och bemöter vård- och omsorgstagaren med lyhördhet och respekt.  I dina arbetsuppgifter ingår: • Att ge omvårdnad och service till vård- och omsorgstagare med god kvalitet • Att vara fast vård- och omsorgskontakt med samordnande ansvar kring vård- och omsorgstagaren • Att upprätta och följa upp genomförandeplanen i dialog och delaktighet med vård- och omsorgstagaren • Städning, tvätt och matlagning • Dokumentation enligt SoL och HSL • Riskbedömningar avseende vård- och omsorgstagaren samt arbetsmiljön • Handledning av nyanställda och elever • Verksamhetsutveckling och förbättring av det egna arbetssättet • Att utföra delegerade arbetsuppgifter enligt HSL Arbetet är omväxlande och du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegor. Det kräver stort engagemang och att du aktivt deltar i verksamhetens utveckling och förbättring. KVALIFIKATIONER Du är utbildad undersköterska med intresse för att arbeta med människor. Genom lyhördhet och ett gott bemötande skapar du trygg och säker vård och omsorg. Du är ansvarstagande, engagerad och har förmåga att sätta dig in i andras situationer. Du samarbetar väl och bygger goda relationer med brukare, anhöriga och kollegor. Du kan tala och skriva svenska samt hantera skriftlig information. Grundläggande digital kompetens är nödvändig då vi använder verksamhets- och dokumentationssystem. Sedan 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel som kräver yrkesbevis från Socialstyrelsen. Har du vård- och omsorgsutbildning men saknar yrkesbevis kan du anställas som utbildat omsorgsbiträde. Läs mer här: https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/information-om-skyddad-yrkestitel/ Körkort och tillgång till bil är ett krav, då bussförbindelser är begränsade vissa tider. Arbetstiden följer schema med dag-, kvälls- och helgtjänstgöring. Vi inför även snart Hållbar bemanning, vilket ger möjlighet till kvälls- och helgarbete. Schemat kan variera. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/ Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/ Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Orderadministratör
PreRep AB
Ordersamordnare m.fl.

Är du en strukturerad problemlösare som brinner för IT och logistik? Som orderadministratör på Prerep kommer du att vara en viktig del av verksamheten och ha en central roll i att koordinera och planera våra transporter av IT-utrustning. Du kommer att ingå i ett dynamiskt och sammansvetsat team i en expansiv bransch. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och branschen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Planering och optimering av transportuppdrag Resursplanering och bemanning av chaufförer och fordon Kontinuerlig kommunikation med kunder, chaufförer och underleverantörer Hantering av eventuella avvikelser och problemlösning Säkerställande av att leveranser sker enligt kundens önskemål och i tid Uppföljning av transportuppdrag och kvalitetssäkring Låter det som något för dig? Ta chansen att bli en del av vårt växande team och skicka in din ansökan idag! Du har gärna tidigare erfarenhet av planering/administration eller liknande arbetsuppgifter inom transport- och logistikbranschen. Som person är du driven och engagerad, du är duktig på att kommunicera och har lätt för samarbete både internt och externt. Det krävs att du kan strukturera ditt arbete och kan hantera dagliga omprioriteringar. Det är ett arbete som ställer krav på att du som person är stresstålig och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att administrera och planera Är kommunikativ och duktig på att samarbeta med både kollegor och externa parter Har ett strukturerat arbetssätt och kan prioritera i en snabbt föränderlig miljö Är stresstålig och har god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt Har goda IT-kunskaper och lätt för att lära dig nya system För att söka denna tjänst, maila CV och personligt brev till [email protected] Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra av dig!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Varudemonstrationer Sundsvall
Rg Marknadspartner AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

RG Marknadspartner AB arbetar med säljfrämjande tjänster som varuplock, varudemonstrationer, event och säljtjänster, inom bl a dagligvaruhandeln och fackhandeln. Vi har varit verksamma sedan 1994 och är rikstäckande med lokalkontor över hela landet. Vi söker dig som är social, serviceinriktad, noggrann, ansvarsfull och som trivs med kund- och personalkontakt ute i butik. Erfarenhet av dagligvaruhandeln är meriterande, men inget krav. Ett intresse för matlagning är lika meriterande som talets gåva. Tjänsten är vid behov, då vi bokar in personal utifrån när bokningar kommer in. Passar kanske dig som redan har ett annat deltidsjobb, studerar, är pensionär, har ett flexibelt liv eller redan idag är aktiv som demonstratör? Uppdragen utförs främst på någon av veckans vardagar, ibland helg. Lön enligt Handels avtal. Arbetsuppgifterna består främst i att tillaga, bjuda och sälja in de för demotillfället aktuella produkterna samt att öka medvetenheten om genom den merförsäljning demon ger. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, skicka därför in din ansökan redan nu!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
JENSEN Komvux söker distanslärare med bas i Sundsvall
Jensen Education AB
Gymnasielärare

Nu söker JENSEN komvux en engagerad distanslärare med tjänstgöring i Sundsvall.  JENSEN komvux är till för dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra studerande når framgång. I din roll som lärare på JENSEN komvux får du möjlighet att, tillsammans med engagerade kollegor och närvarande chefer, utveckla och tillämpa studieformens möjligheter för vuxna. Du har stor frihet att utforma din undervisning på ett sätt som utmanar och utvecklar dina kursdeltagare.  Arbetsuppgifter och ansvarsområden • För dig som är behörig lärare finns möjlighet att ta fullt ansvar för undervisningen av våra elever som läser på distans inom din ämneskombination. • Motivera och coacha varje elev till goda studieresultat och en positiv kunskapsutveckling enligt nationella styrdokument. • Ha god förmåga att hantera grupper med stor skillnad i förkunskapsnivå och individualisera upplägget i kursen för varje deltagare. • Hantera administrationen kring en kurs utifrån uppsatta rutiner (exempelvis betygsättning, feedback till studerande, introduktion, salsprov etc). • Aktivt bidra till affärsområdets/enhetens hela utveckling och ta ansvar för att verksamheten når sina mål. Tjänsten kommer innebära undervisning på distans och fysisk tjänstgöring på plats vid provskrivningar. Kvalifikationer Vi söker dig som är behörig lärare i engelska och svenska som andraspråk. Du har vana att arbeta med studerande med olika förkunskapsnivå och förmåga att hjälpa var och en att nå uppsatta mål. Du kan anpassa din kommunikation efter varje individ och har erfarenhet av att genomföra kurser med olika studietakt.  Du är trygg, uppmärksam och tydlig i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Som lärare på JENSEN vuxenutbildning behöver du vara en initiativtagande, pedagogisk och kommunikativ person. Du har förmågan och viljan att vara ledaren i klassrummet. Anställningsform Vi söker en medarbetare för en tillsvidareanställning eller tidsbegränsad anställning, antingen på hel- eller deltid, baserat på din kompetens och tillgänglighet. Tillträde kan ske omgående eller enligt överenskommelse. Vi inleder alltid tillsvidareanställning med sex månader provanställning. Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt kan tyvärr ej behandlas. Sista ansökningsdag för tjänsten är 2025-08-31 (urval sker löpande). Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.  Första steget i vår rekryteringsprocess är att genomföra två arbetspsykologiska tester. Testlänkar skickas separat via mejl. Inom skola måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Beställningsblanketten kan hämtas på https://polisen.se/. Beställ i god tid, det tar minst 14 dagar att få utdraget. Kontaktuppgifter Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Jakob Thelin på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om hur det är att jobba på JENSEN komvux? Läs mer här! Varmt välkommen med din ansökan! JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med förtroendet att utbilda drygt 17 000 elever inom fem olika områden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt yrkeshögskola. JENSEN grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och ägare, och står för långsiktighet, kvalitet och ansvarstagande. Utbildningskonceptet ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Capio Ögon söker undersköterska
Capio Sverige AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Om oss Välkommen till Capio Ögon Sundsvall. Vi utför vi gråstarroperationer.  Inom Capio Ögon har vi drygt 30 års erfarenhet av ögonsjukvård och gråstarroperationer. Nu söker vi dig som är undersjuksköterska och intresserad av att jobba med ögonsjukvård. Din roll Vi söker dig som är intresserad av patientarbete på operation. Arbetsuppgifterna består av förberedelser och iordningsställande inför, under och efter operationer, instrumenthantering och sterilisering. I tjänsten igår även receptionsarbete, boka in patienter och tolk, fakturera samt övriga administrativa arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en verksamhet med stort kvalitetsfokus samt trevliga och positiva kollegor.  Kollektivavtal och tjänstepension   Friskvårdsbidrag  Privat sjukvårdsförsäkring  Förmånlig tjänstepension  Förmånscykel  Gemensam frukost  En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Du är utbildad undersköterska. Har du erfarenhet av ögonsjukvård/ögonoperation är det meriterande. Du är flexibel, har god samarbetsförmåga, är tydlig och strukturerad. Vi ställer krav på formell kompetens, men lägger även stor vikt avseende personliga egenskaper och social kompetens.  Både arbetsuppgifter och arbetstempo kan variera så du bör du gilla omväxling och ha förmågan att ta egna initiativ. Vår mottagning och operationsenhet utgör en dynamisk arbetsplats där verksamheten centreras runt den vårdsökande.  Anställningsvillkor:  Tillsvidare, hel- eller deltid. Tjänstgöring dagtid måndag-fredag. Tillträde efter överenskommelse. 6 månaders provanställning.  Publicerat: 2025-06-10 Sista ansökningsdag: 2025-07-13 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Projektledare till Securitas Technology
Securitas Technology Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Securitas Technology - See a different world.  📍 Placering: Sundsvall eller Örnsköldsvik. Resor inom vår region är en naturlig del av tjänsten. På Securitas Technology ser vi inte bara risker – vi ser möjligheter. Med banbrytande teknik och människan i centrum skapar vi trygghet för samhällen, företag och individer. Nu söker vi en projektledare som vill vara med och göra skillnad. Vi är en global ledare inom säkerhetsteknik med över 70 års erfarenhet – men vår styrka ligger i människorna bakom tekniken 💡👥. Hos oss kombineras den stora koncernens resurser med en varm och familjär kultur där varje individ räknas. Är du intresserad av komplexa lösningar i framkant, och vill arbeta i en organisation med avancerad teknik och kunder som myndigheter, kommuner och nationella samt internationella företag? Då kan Securitas Technology vara ett nästa steg i din utveckling. Din roll: Som projektledare inom säkerhetstekniska lösningar kommer du att ta stort ansvar och ha en koordinerande roll där du fungerar som spindeln i nätet. Våra kunder vänder sig till oss för att få en säkerhetsteknisk lösning utöver det vanliga, därför ställer det höga krav på din förmåga att leverera den bästa lösningen. Du kommer att: • Leda komplexa projekt för myndigheter, kommuner och företag. • Följa upp budget och ta ansvar för projektens resultat. • Samordna tekniker och underentreprenörer. • Samarbeta nära med säljare för att säkra rätt leverans i rätt tid. • Resa inom regionen som en naturlig del av arbetet. Vi söker dig som 🔍  • Har minst 2 års erfarenhet av projektledning eller ledande teknisk roll. • Har gymnasieutbildning, gärna med inriktning teknik, ekonomi eller el. • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. • Har god projektekonomisk förståelse, B-körkort och MS Office-vana. Meriterande: • Kunskaper BAS-U & BAS-P.  • Kunskaper inom entreprenadjuridik. • Kunskaper inom AutoCad och projektering. • Vana att jobba med/i installationsprojekt med elinstallatörer. Vem är du? 🧠💪 • Du är inte personen som låter dig skrämmas av komplexa problem. Istället ser du dem som spännande utmaningar och har en naturlig förmåga att hitta lösningar.  • Resultatorienterad och självgående. Du är inte beroende av andras styrning utan tar initiativ och för arbetet framåt utan att tveka.  • Ansvarstagande och prestigelös, samt värdesätter att bygga relationer såväl internt som externt. • Du är väl bekant med vikten av att ha välstrukturerade tidsplaner. När du lovar att leverera något, kan kollegor och kunder vara säkra på att det kommer att bli gjort i tid.  Vad erbjuder vi? 🎯 • Möjligheten att representera Nordens marknadsledare inom innovativ säkerhetsteknik. 💻 • Utvecklas tillsammans med några av dom mest spännande kunderna i branschen. 🚀 • En prestigelös kultur med fokus på samarbete - det finns alltid någon man kan ringa! 📞 • Bli en del av ett företag där alla delar passionen att leverera den bästa lösningen till kunden. ✨ Securitas – See a different world 🌍 Vi ser möjligheter där andra ser hinder. Och vi arbetar varje dag för att göra världen säkrare – tillsammans. 📩 Ansök redan idag! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan direkt. Då vi närmar oss semestertider kommer intervjuer att ske i augusti/september. ✉ Frågor? Kontakta: Joel Svensson, Avdelningschef – [email protected]  Sara Andersson, Rekryteringsspecialist – [email protected] Christer Persson, Unionenrepresentant - [email protected]  Tjänsten kräver svenskt medborgarskap samt godkänd bakgrunds- och säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). #LI-DNI

26 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Sundsvall HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 10.00-12.00 i St Olofskolans gympahall samt 15.00-16.00 i Hagahallens gympasal.  Det går bra att ansöka och enbart vara intresserad av ett av områdena.  Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025