Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

93 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Infrakraft söker Mätningstekniker till södra Norrland!
Infrakraft Sverige AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Inom Infrakraftkoncernen har vi samlat över 500 av Sveriges främsta experter inom järnvägs-, vägbyggnad- och anläggningsarbeten, vilket gjort oss till en av branschens mest anlitade aktörer. Vi vet av personlig erfarenhet att det bästa sättet att nå framgång i vår verksamhet är att ge goda möjligheter till drivna individer. Vi söker därför kollegor med egna idéer som vill få frihet och möjlighet att utveckla sina karriärer tillsammans med några av de bästa entreprenörerna i branschen! Om tjänsten Infrakraft söker nu en erfaren Mätningstekniker till vår växande koncern med placering på vårt nyetablerade kontor i Sundsvall! Som mätningstekniker kommer du leda mätningsarbetet på tilldelade projekt inom mark-, anläggning- och järnvägsprojekt. Vi erbjuder en arbetsplats där projektet och entreprenörskapet står i fokus. Som mätningstekniker hos oss på Infrakraft ansvarar du för fältmätning samt ritningshantering och mängdreglering. Du kommer att delta i bygg- och produktionsmöten samt medverka vid projektavslut och överlämning. Utöver detta kommer du att utföra kvalitetskontroller, säkerställa att mätdata är korrekt och uppdaterad, och bidra till utvecklingen av mätmetoder och tekniker. Med andra ord en bred och varierande roll med stor påverkan i projektet från idé till färdig produkt. Kompetenser och personliga egenskaper I rollen som mättekniker ser vi helst att du har några års erfarenhet av självständigt mätarbete eller motsvarande erfarenhet av produktions- och/eller mätteknik inom bygg- och anläggningsbranschen. Du har eftergymnasial utbildning, lägst 2-årig mätutbildning (KY), goda kunskaper i Excel samt B-körkort. Vi värdesätter om du som person är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad. Som mätningstekniker kommer du att fungera som stöd till platschefer i mättekniska frågor i våra projekt och därför ser vi att du är bra på att kommunicera såväl skriftligt som muntligt. Ansök nu Du ansöker via knappen ”skicka ansökan”. Vi tar ej emot ansökningar som endast inkommer via mail. Alla ansökningar behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Kontakt David Garcia, Entreprenadingenjör [email protected] 076 760 20 73 Hanna Söreklint, HR-specialist [email protected] 076 148 66 55 Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och ger lika möjligheter för alla och vår personalsammansättning ska spegla samhället i övrigt och vi vill därför att både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund är varmt välkomna till oss. Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsområde: Södra Norrland - Resor i tjänsten förekommer.

94 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Säljare till Sundsvall – Bra lön och frihet
Submit AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Vill du jobba med försäljning och göra skillnad? Vi söker drivna säljare som vill hjälpa villaägare att undvika stora framtida kostnader – samtidigt som du har chansen att tjäna riktigt bra! Hos oss får du en spännande roll, ett härligt team och möjligheter att utvecklas inom försäljning. Om ossVi är experter på att identifiera och förebygga kostsamma problem i avloppssystem hos villaägare. Med lång erfarenhet och innovativa lösningar skapar vi trygghet och hållbara alternativ för våra kunder. Hos oss står kundfokus och kvalitet i centrum! Din roll Planera och boka kundmöten via telefon, dörrknackning eller centralt genererade leads. Genomföra professionella säljmöten och hjälpa kunder att fatta informerade beslut. Arbeta mot tydliga mål i ett stöttande och energifyllt team. Förmåner Tjänstebil – Levererar du resultat kan du få den som förmånsbil. Hög provision och bonus – Våra toppsäljare tjänar över 100 000 kr/månad. Tjänstepension – Enligt kollektivavtal (4,5% upp till 47 000 kr, därefter 30%). Säljträning med expert – Vi erbjuder utbildning med extern säljcoach varje månad. Säljtävlingar och resor – Exempel på tidigare pris: Gruppresa till Prag! Frihet och flexibilitet – När du är varm i kläderna styr du själv dina arbetstider. Din första tid hos oss Du börjar med en grundlig utbildning i våra produkter och försäljningstekniker. Du följer med på montage för att se hur produkten installeras. Tillsammans med en teamleader knackar du dörr och får coachning i praktiken. Inom 2–3 veckor är du redo att börja sälja på egen hand! Vem vi söker Du är social, utåtriktad och duktig på att bygga relationer. Du har en positiv inställning och en vilja att utvecklas. Du är självständig, målinriktad och trivs i en prestationsbaserad roll. Krav B-körkort (automat). Möjlighet att arbeta flexibla arbetstider. Flytande svenska. Meriterande Tidigare erfarenhet av försäljning. Erfarenhet av att arbeta F2F med kunder. Plats: Sundsvall Start: Omgående Lön: Grundlön: 8 000 kr/månad Garantiprovision: 10 000 kr/månad Total garanterad lön: 18 000 kr/månad Bonustrappa och provision utan tak – Möjlighet till riktigt hög inkomst! Om du känner att det här kan vara rätt för dig får du gärna skicka in ditt CV och personligt brev så hörs vi! Om du har några frågor eller funderingar kan du kontakta Emil Voxby på [email protected], eller ringa på 076-724 61 67.

97 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

97 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Gymvärd deltid stc Sundsvall
Svenska N'ergy AB
Butikssäljare, dagligvaror

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymvärd på 50 % till våra gym i Sundsvall som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. Ditt uppdrag I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om reglerna, hanterar störande beteenden och eventuellt hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö. Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt: Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt butikssortiment, samt eventuella kampanjer. Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen. Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick och att gymmets allmänna standard upprätthålls. Arbetstempot kan variera och snabbt växla beroende på tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Eftersom våra gym har flexibel bemanning och varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider, inklusive helger och kvällar. Vem är du? Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför. Krav: Har fyllt 18 år Har en hög servicenivå Hög känsla för försäljning och kvalité Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Talar och skriver flytande på svenska. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 220 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Gymansvarig Jennie på [email protected] eller Distriktschef Karin, [email protected] Sista ansökningsdag: 2024-04-11 men vi rekryterar löpande

98 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Doktorand i företagsekonomi med stationering i Sundsvall

Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turism har verksamhet på Campus Sundsvall och Campus Östersund. Verksamheten inkluderar forskning och utbildning inom ämnena: företagsekonomi, juridik, nationalekonomi, statistik, geografi och turismvetenskap. Företagsekonomi är ett av de största ämnena vid Mittuniversitetet med verksamhet av ungefär lika stor omfattning i Sundsvall och Östersund. I ämnet ges utbildning på grundnivå och avancerad nivå, inklusive ett civilekonomprogram med två fördjupningsinriktningar: marknadsföring & affärsutveckling samt redovisning & finansiering. Den företagsekonomiska forskningen i Sundsvall har särskild koppling till Centrum för forskning om ekonomiska relationer (CER) med inriktning mot bland annat bank, försäkring, pension och livslångt lärande. Forskningen i Östersund är profilerad mot entreprenörskap, företagsutveckling och turism. Verksamheten präglas i stor utsträckning av samverkan med det omgivande samhället i fråga om bland annat gemensamma forskningsprojekt och uppdragsutbildningar. Den utlysta anställningen avser en så kallad jubileumsdoktorand finansierad av Stiftelsen för Kunskaps- och Kompetensutveckling (KK-stiftelsen) och knyter an till den verksamhet som bedrivs vid CER. Anställningen inriktas mot livslångt lärande som en strategisk resurs för organisationsutveckling och fokuserar på yrkesverksammas lärande i en allt mer digitaliserad finanssektor. Den specifika inriktningen på arbetet formuleras i samråd med utsedda handledare. Doktoranden kommer att affilieras till GRADE, en nationell forskarskola fokuserad på digitalisering och lärande och organiserad av Mittuniversitetet och åtta andra svenska lärosäten. Anställningen medför även åtagande gentemot finansiären (KK-stiftelsen). Anställningen förutsätter förtrogenhet med empirinära undersökningar då en stor del av forskningen sker i samverkan med aktörer i det omgivande samhället. Av vikt är att den forskarstuderande kan bidra till verksamheten vid CER, även inom utbildning och administration samt till forskarutbildningsmiljön genom att finnas på plats på stationeringsorten. Anställningen är tänkt att leda fram till doktorsexamen.   Arbetsuppgifter Forskarstudier (80 %) samt administration och/eller undervisning (20 %) under fem år.    Behörighet Grundläggande behörighet har den som avlagt en examen på avancerad nivå eller fullgjort kursfordringar om minst 240 högskolepoäng, varav minst 60 högskolepoäng på avancerad nivå eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Särskild behörighet har den som har minst 90 högskolepoäng i företagsekonomi eller på något annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper.    Bedömningsgrund Urval bland sökande som uppfyller behörighetskraven görs med hänsyn till förmåga att tillgodogöra sig forskarutbildningen. Urval sker enligt följande kriterier: För anställningen krävs dokumenterad fallenhet för forskning, uppvisad i kandidat- och/eller magisteruppsats och andra skriftliga prestationer samt god förmåga att arbeta både självständigt och i en forskargrupp. Ansökan ska åtföljas av en projektskiss (på högst fyra A4-sidor), vilken ska innehålla en avhandlingsidé och en tänkt planering av hur idén ska kunna genomföras.    Personliga egenskaper Vi ser att du är en person som gillar utmaningar, har god förmåga att ta egna initiativ och arbeta självständigt. Andra egenskaper som vi lägger vikt vid är att du är resultatinriktad, har förmåga att samarbeta och är tydlig i kommunikationen med andra. Vidare lägger vi vikt vid en god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på såväl svenska som engelska, samt att kunna driva arbetet framåt i oväntade situationer.   Information Närmare upplysningar lämnas av prefekt Daniel Laven, [email protected], 010- 142 86 20 eller ämnesföreträdare/centrumledare Peter Öhman, [email protected], 010-142 86 77. Information finns även på www.miun.se/jobb/.   Anställning och tillträde Doktorandanställningen avser en anställning som motsvarar fem år och beräknas leda fram till en doktorsexamen. Förutom forskarstudier som omfattar 80 % av heltid kommer undervisning och administrativt arbete om 20 % ingå i anställningen som då motsvarar heltidstjänst. Om studietakten i forskarutbildningen förändras ändras anställningstiden i motsvarande omfattning.  En ny anställning som doktorand gäller för högst ett år, anställningen får därefter förnyas med högst två år i taget. Bestämmelser gällande anställning som doktorand finns i Högskoleförordningen (1993:100), 5 kap 1-7 §§. Tillträde 1 september 2025 eller enligt överenskommelse.   Stationeringsort: Sundsvall   Lön: Ingångslönen fastställs enligt en för Mittuniversitetet lokalt avtalad lönestege för doktorander.   Handläggning Beredning av anställningen följer de former som anges i högskoleförordningens 5 kap. och fortgår i enlighet medhttps://www.miun.se/medarbetare/styrdokument/ny-styrning-planering-och-uppfoljning/Personal/Anstalla-personal/?item=311447   Ansökan Ansökningshandlingar ska vara på svenska eller engelska. Ansökan ska innehålla en styrkt meritförteckning, en beskrivning av den sökande, examensbevis, uppsats(er) och andra relevanta publikationer samt en kortfattad beskrivning av dels forskningsintressen och varför den sökande anser sig vara rätt person för anställningen (högst två A4-sidor), dels den ovan nämnda projektskissen (på högst fyra A4-sidor). Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem senast 2025-07-18.

98 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Serviceassistent i Sundsvall

Har du ett hjärta av guld? Om du ofta får höra… att du är snäll. En omtänksam person. Och noggrann. Då är det nog dig vi söker! Vi jobbar nämligen med omtanke när vi städar fram en enklare, renare vardag åt våra kunder. Och vi gör det med hjärtat. För vi vet att vårt arbete får kunden att trivas och må bra, och det gör oss glada. Nu söker vi en serviceassistent, som tillsammans med teamet på vårt XX-kontor ska fortsätta att sprida omtanke och få kunder att trivas. Vi tror att det kan vara du! Det är inte svårt. Men viktigt. Som Serviceassistent på HomeMaid har du en viktig roll: du får kunderna att längta efter att komma hem. Det gör de, när du ger dem bästa möjliga service genom våra städtjänster. Du arbetar självständigt ute hos kunderna. Det är inte svårt, men det innebär ett stort eget ansvar. Som Serviceassistent jobbar du med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Byta lakan och renbädda säng Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som tycker om att arbeta självständigt, men som också är en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Du har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. ... som är trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt ekonomisk kontroll. Krav för anställning: Du förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 6 och 17 Eventuellt helgarbete Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Ort Anställning:75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Ansök senast: 2025-04-09 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

98 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Att hyra ut pensionärer är framtiden
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss

100 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

100 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

100 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025