Undersköterska till Aleris hemsjukvård Täby
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Täby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

136 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Nu söker vi timanställda löpande samt för sommaren
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Silverpark i Täby undersköterskor alternativt erfarna vårdbiträden för timanställning vid behov samt för sommaren då vår ordinarie personal går på semester Om Silverpark Silverpark är ett modernt äldreboende i centrala Täby. Det är ett hemtrevligt, varmt och välkomnande boende för dig som vill ha det lilla extra och som tycker att mat, kultur och möjlighet till gemensamma aktiviteter är värdefullt. • Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. • Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har arbetat några år inom äldreomsorgen som vårdbiträde. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Som sommarvikarie ska du kunna vara tillgänglig för arbete v.24-32, arbetstiderna varierar dag/kväll/helg Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

136 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Undersköterska till Aleris hemsjukvård Täby
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Täby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Rekryteringsassistent till Aleo Omsorg
Aleo Care AB
Personal- och HR-specialister

Brinner du för att hitta rätt talanger och skapa en smidig rekryteringsprocess? Vill du vara en nyckelspelare i att attrahera och rekrytera de bästa medarbetarna? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi på Aleo Omsorg en rekryteringsassistent till vårt kontor i centrala Täby. Om rollen: Som rekryteringsassistent tar du ta ett ansvar för att finna kompetent personal för våra verksamheter inom hemtjänst, boendestöd och hemservice. Du får möjligheten att bidra med din kreativitet för att hitta nya stjärnor till Aleo. Vi tror att du är lösningsorienterad, strukturerad och har en hög social förmåga. Målet är att på ett så effektivt sätt som möjligt leverera en stor volym kandidater. Vi arbetar digitalt genom användning av olika digitala möteskanaler, videointervjuer och digital referenstagning. Arbetsuppgifterna är bland annat: Rollen består av att driva rekryteringsprocesser från start till slut, från att ta fram kompetensprofiler till att vara ett stöd under anställningens gång för att bibehålla rätt kompetens långsiktigt. Tillsammans med Enhetschefer göra en behovsanalys för hur mycket personal som kommer att behövas Ta fram en kravspecifikation inför rekrytering av nya medarbetare Skriva och publicera annonser Sätta upp en tidsplan med respektive Enhetschef Selektera kandidater & ha digitala avstämningar Boka in slutkandidater med respektive Enhetschef Säkerställa referenstagning Säkerställa att god återkoppling ges till kandidater Skicka ut anställningsavtal Om dig: På daglig basis möter du utmaningar i att finna kompetent personal och du är en problemlösare som kan hantera svåra uppdrag med bibehållen energi. I rollen arbetar du strukturerat och noggrant för att samla in korrekt information om kandidaterna genom första urval, intervjuer och referenstagning. Du använder din förmåga att möta olika människor för att ge medarbetarna goda förutsättningar för att lyckas i deras roll. Vi tror att du är engagerad för att förmedla verksamhetens vision mot kandidater och medarbetare samt mot framtida eventuella kandidater och kunder. Vi tror även att du… Har erfarenhet av att arbeta med människor, gärna inom omsorgen. Har B-körkort. Är duktig på sociala medier och kan hantera digitala system. Har goda kunskaper i arbetsrätt, kommunikation och beteendevetenskap, det är en fördel om du har gått en utbildning inom dessa områden. Är trygg i att fatta avgörande beslut och du grundar dina beslut på objektiv och faktabaserad information. Övrigt: Tjänsten en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda vardagar på dagtid och startdatum bestäms enligt överenskommelse. Vi är anslutna till kollektivavtal och du kommer att få friskvård och pensionsförsäkringar. Urval sker löpande och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Känner du igen dig i vår beskrivning? Varmt välkommen att skicka in din ansökan.

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Hemtjänst helg i Täby
Noga Omsorg Haninge AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby helger. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter helg i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst helg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Inköp Lättare städning och tvätt Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för helg inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Undersköterska utbildning God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst helg i Täby Vi erbjuder fasta helger varannan vecka. Arbetstiden är dagtid lördag och söndag varannan helg. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Helg i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser

139 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Servicetekniker till Speedy Bilservice AB i Täby
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Har du en passion för bilar och teknik och drömmer om en karriär som fordonstekniker? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Nu söker Speedy Bilservice en servicetekniker till sin anläggning i Täby. Arbetsuppgifter Som mekaniker på Speedy Bilservice blir du en viktig del av vårt team och får möjlighet att utvecklas i en miljö som kombinerar teknisk expertis med snabb och personlig service. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Service, reparation och felsökning på personbilar och lätta lastbilar av olika märken. Försäljning och rådgivning som förbättrar våra kunders bilägande. Samarbete med kollegor för att leverera tjänster av hög kvalitet och säkerställa nöjda kunder. Tillsammans strävar vi efter att hålla en hög standard på våra tjänster och stärka vårt framgångsrika team på Speedy Bilservice! Din profil För att trivas hos Speedy Bilservice ser vi att du har: Utbildning som fordonstekniker eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av service och reparationer på bilar i en professionell verkstad. God datorvana och administrativ förmåga. Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska. Manuellt B-körkort (krav). Vi söker dig som är tekniskt kunnig, serviceinriktad och har en positiv inställning. Du trivs med att ta ansvar och tycker om att ha kundkontakt i din vardag. Ansökan och tillträde Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning och erbjuder individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Vid frågor om tjänsten, kontakta Frida Eriksson på 076 009 65 02 eller Malin Dunder på 076 777 67 62. Om Speedy Bilservice Speedy Bilservice är en del av Mekonomen, som driver Nordens ledande bilverkstadskedjor. Vi är kända för vårt höga kundbetyg på 4,7 av 5, och vårt fokus ligger på snabb, ärlig och effektiv service. På Speedy Bilservice sätter vi alltid kunden i centrum och strävar efter att leverera service som överträffar deras förväntningar. Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team!

139 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Customer Manager/Bilsäljare till Europeiska Motor i Täby
Starfinder AB
Butikssäljare, fackhandel

Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,4 miljarder kronor och har ca 150 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och i Gävle. Europeiska Motor expanderar och söker nu fler Customer Managers/Bilsäljare till deras anläggning i Täby. Dina arbetsuppgifter Som Bilsäljare/Customer Manager kommer du att få lära dig bilaffären från grunden och få möjlighet att bli en riktigt framgångsrik bilsäljare. Du kommer att äga hela säljprocessen, där du på ett proaktivt och nytänkande sätt bearbetar nya kunder och tar hand om allt från första kundkontakten till leverans. Du kommer att bygga och bearbeta din egen kundstock och jobbar för en nära, stark och långvarig kundrelation. Du kommer att jobba med ett brett sortiment av både nya och begagnade bilar och du säljer även attraktiva tilläggstjänster- och produkter som t.ex. tillbehör, serviceavtal och finansieringslösningar, vilket garanterar dina kunder ett enkelt och smidigt bil- ägande. Genom uppföljning och återkommande kontakt säkerställer du också en lojal kundgrupp och återkommande försäljning. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har en bakgrund inom försäljning och/eller kundservicearbete. Du bör vara redo att ta nästa steg i karriären och se långsiktigt på jobbet som Customer Manager. Viktigast för att bli en framgångsrik säljare hos Europeiska Motor är din personlighet. Du bör ha ett stort säljdriv samt vara tävlings- och målinriktad men du bör också vara ödmjuk, tålmodig, noggrann samt dela med dig av ditt engagemang. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Körkort är ett krav. Här erbjuds du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Du får en tydlig utvecklingsplan för din karriärmöjlighet, med relevanta utbildningar inom produkt och kringtjänster. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Inte minst, så får du jobba med ett av världens största bilmärken. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda 9-18, helger kommer också förekomma i tjänsten. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Hemtjänst kvällar Täby
Noga Omsorg Haninge AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby för kvällar. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst på Kvällar i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Kvällsjobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst Kvällar i Täby Vi erbjuder deltidstjänster, med varierande arbetstider på kvällar. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst Kvällsjobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Demand Generation Specialist
Checkproof AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

About CheckProof At CheckProof, we are transforming the way we work with inspections in the heavy industry with our innovative digital platform. Our solutions streamline maintenance, quality control, and reporting, helping businesses achieve excellence and safety. As a pioneering SaaS company established a decade ago, we are now in an exciting scale-up phase. As a Demand Generation Specialist, you will play a pivotal role in shaping and delivering demand generation strategies to increase brand awareness, generate qualified leads, and drive ARR growth. Reporting to the CMO, you’ll collaborate with a high-performing team and senior professionals, and work cross-functionally with sales, product, and customer success teams to deliver impactful campaigns. The Role: In the role as a Demand Generation Specialist you’ll focus on optimizing paid strategies, refining website performance, nurturing prospects through the funnel, and ensuring seamless collaboration with sales and content teams. Your analytical mindset and expertise in marketing automation will help you deliver measurable results while managing campaigns and budgets to maximize ROI. Your key responsibilities include: Demand Generation Strategy: Develop and execute multi-channel strategies, including paid media and website optimization, to drive awareness, lead acquisition, and pipeline growth. Campaign Management: Plan, execute, and refine marketing and ABM campaigns, while designing lead nurturing programs to improve conversions through testing and optimization. Data & Analytics: Monitor and analyze performance metrics, providing actionable insights and regular reports on funnel effectiveness and ROI. Collaboration: Align with sales on lead quality and processes, and partner with marketing to create impactful assets like webinars and case studies. Marketing Tools & Budget: Optimize marketing automation tools (e.g., HubSpot) and manage the budget to maximize efficiency and returns. What We’re Looking For: Preferably 5 years of experience in demand generation or growth-focused marketing, in a B2B SaaS environment. Experience in using Linkedin and Google for paid campaigns. Proven success in designing and managing campaigns that drive pipeline growth and revenue. Proficiency in lead generation tactics (SEO, SEM, content marketing, email marketing, social media). Strong analytical skills with expertise in data interpretation and data-driven decision-making. Experience with marketing automation tools (e.g., HubSpot), data analytics platforms, and CRM systems. Project management skills and the ability to manage multiple campaigns simultaneously. Excellent collaboration, communication, and problem-solving skills with professional fluency in English. A growth mindset and a passion for experimentation and innovation. We think you area dynamic, growth-focused marketer who thrives in a fast-paced environment and balances creativity with analytics. You love testing new ideas, learning from data, and delivering measurable results. What We Offer: Innovative Culture: join a team that’s not just about work, but about making a difference. Creativity and innovation are in our DNA. Growth Opportunities: We’re growing, and we want you to grow with us. Opportunities for professional development and career advancement abound. Flexible Work Environment: Enjoy a balance that works for you. We believe in work-life harmony. Competitive Compensation: We offer a competitive salary and benefits package. If you are ready to play a big role in our success, don't hesitate to apply! We are handling applications on an ongoing basis, so the position might be filled before the last application date. Position Details: Location: Täby Hybrid: 2-3 days in the office Type: Full-time (100%) Start: Immediate The recruitment process: Send in your resume for us to review. The first step is that you will get to do a personality test and a logic test. After that you will have a first meeting with a recruiter, and then a meeting with our Head of Marketing and our CMO. In the last step we contact your references and make a full assessment. Checkproof is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.

140 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
Leg. Psykolog till vårdcentral Arninge

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi är idag en växande organisation med ca 1000 anställda i Stockholm, Uppsala och Östergötland. Familjeläkarna Arninge har funnits i 2 år och är en vårdcentral belägen i Täby norr om Stockholm som har ca 5300 listade patienter. Vi blev nyligen rankade som en av de 6 bästa vårdcentralerna i Region Stockholm! Vi är ett sammansvetsat gäng med högt i tak och vi arbetar i ljusa, trevliga lokaler. Vi söker nu en legitimerad psykolog till Arninge Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt, är trygg i din yrkesroll och har förmågan att samarbeta och samverka samt att leda kollegor. Vi söker både dig som är i början av din karriär eller nyfiken på att lära nytt. På Familjeläkarna i Arninge arbetar vi i team och nära samarbete mellan olika yrkeskategorier på vårdcentralen så som läkare, barnläkare samt BVC sjuksköterskor. På vår mottagning arbetar 2 psykologer varav 1 med barnkompetens och vi ser gärna att du också har det så kan ni jobba både med barn och vuxna. Du har ett starkt engagemang i patientsäkerhet och ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat med ambition att hjälpa oss att leverera hög kvalitet i vården. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ett gott bemötande. Du har psykologexamen gärna med barnkompetens.Krav KBT-inriktningVi arbetar utifrån Integrerad Beteendehälsa (IBH), där psykisk hälsa är en naturlig del av vårdcentralens verksamhet, och erbjuder även internetbaserad KBT (IKBT). För att trivas i rollen behöver du vara initiativrik, självgående och flexibel samt ha en god förmåga att samarbeta. Du kommer få regelbunden handledning och kompetensutveckling. Dina arbetsuppgifter Som psykolog i primärvården arbetar du med bedömning av psykisk ohälsa inklusive bedömning av lämplig vårdnivå. Vanliga sökorsaker är; ångest, depression, stressrelaterad ohälsa och livsstilsrelaterade besvär. På mottagningen driver vi ”stegvis vård” där steg 1 insatser är det som erbjuds alla som en första del, dessa är iKBT, guidad självhjälp och grupp. Vi tar emot patienter från 6 år och uppåt. Så du kommer att arbeta med både barn och vuxna. Vi söker dig som är Nyfiken på att utvecklas Legitimerad psykolog gärna med barnkompetens Lyhörd, tydlig och trygg i dina patientmöten. Du kanarbeta självständigt men också har ett nära samarbete med kollegor. Flexibel och tycker om att möta nya utmaningar i en snabb och dynamisk miljö. Ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde sker enligt överenskommelse. Möjlighet till distansarbete 1 dag/vecka. Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

140 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025