Jobba hemifrån - Fastlön
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

4 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Supplier Quality Engineer till GKN Aerospace
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget GKN Aerospace Sweden ingår i GKN Aerospace, som tillverkar motorkomponenter, flygplansstrukturer, kabinfönster, kablage och mycket mer till många av världens flygplan. Företagen i Aerospace-divisionen som arbetar med delar till flygmotorer bildar tillsammans Engines och vid deras anläggning i Trollhättan utvecklas och tillverkas avancerade delar till motorer för flygplan och rymdraketer. Företaget arbetar även med motorunderhåll. Hos GKN Aerospace blir du en del av ett globalt företag där teknik, innovation och samarbete är centrala drivkrafter. Du får arbeta i en framtidsbransch med goda utvecklingsmöjligheter, både professionellt och personligt. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor, en trygg anställning och en arbetsmiljö där din insats gör skillnad – på riktigt. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i GKN:s team av motiverade och erfarna kvalitetsingenjörer. Du kommer främst att arbeta med deras externa värdekedja, stödja och granska deras leverantörers tillverkningskvalifikationer och arbeta aktivt tillsammans med leverantörerna för att säkerställa att de når och upprätthåller GKN:s kvalitetsstandarder. En viktig del av ditt arbete kommer att vara att bygga och upprätthålla starka relationer med leverantörerna för att främja ett långsiktigt och framgångsrikt samarbete. Förutom att arbeta med GKN:s leverantörer kommer du också att ha ett brett internt nätverk och samarbeta med ME-ingenjörer, designingenjörer, metodspecialister och materialingenjörer för att fastställa tillverkningskvalifikationskrav samt arbeta med samma team i problemlösning och kvalitetssäkring.  Teamarbete är nyckeln och du som SQE kommer att njuta av den verkliga fördelen av att arbeta med dedikerade och skickliga kollegor från många olika områden inom företaget.  Huvudsakliga ansvarsområden:  Bygga och upprätthålla starka relationer med leverantörer för att säkerställa långsiktig leveranssäkerhet och kvalitet. Aktivt arbeta med och stödja leverantörernas övergripande kvalitetsprestanda. Assistera vid introduktion och uppstart av nya produkter för att säkerställa att kvalitetskrav och tidsplaner uppfylls. Leda problemlösning och kvalitetsförbättringsinsatser.  Hantera produktkvalificering genom First Article Inspection och Engineering Source Substantiation hos leverantörer.  Introducera och följa upp PPAP enligt AS9145 och AS13100 hos leverantörer. Din profil För att lyckas i rollen behöver du ha ett gott kvalitetsmedvetande, vara strukturerad, en lagspelare med en vinnande inställning. Vi söker en nyfiken och tekniskt intresserad person med förmåga att snabbt sätta sig in i nya teknologier och kvalitetskrav. Du kommunicerar tydligt med både interna team, leverantörer och kunder, och har förståelse för kulturella skillnader i internationella samarbeten. Du är analytisk, löser problem effektivt och har öga för detaljer. Du arbetar proaktivt med riskhantering och visar tålamod i långsiktiga kvalitetsförbättringar. Samarbetsförmåga, initiativkraft och hög integritet är också viktiga egenskaper, liksom att kunna dra insiktsfulla slutsatser från data för att driva förbättringar. Kunskap om flygprodukter, processer och teknologier.  Kunskap om kvalitetsverktyg och metoder, såsom FMEA, SPC, MSA och 8D. Kommunikationsfärdigheter, både på svenska och engelska. Meriterande: Kandidatexamen inom relevant studieområde eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet som tillverkningsingenjör, designingenjör eller kvalitetsingenjör. Kunskap i APQP och PPAP, helst inom flygindustrin. Denna tjänst är baserad på GKN Aerospace i Trollhättan. Resor så som leverantörsbesök ingår i rollen och görs i mån av behov. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar GKN Aerospace med Skill. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du initialt blir anställd av Skill med möjlighet till övergång till GKN. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Maria Haswani, [email protected]

4 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Platschef till medelstort byggföretag!
Sibe Construction AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Senior Platschef till medelstort byggföretag i Göteborg – med hjärtat på rätt ställe Vi söker dig som är en erfaren, trygg och engagerad platschef – och som dessutom har fötterna på jorden. Vår kund är ett medelstort byggföretag med bas i Göteborg som kombinerar affärsmässighet med ett stort fokus på värderingar, involvering och hållbart ledarskap. Hos oss får du inte bara en spännande och utvecklande roll – du blir en viktig del av ett team där din erfarenhet, din ödmjukhet och ditt sätt att få andra att växa värdesätts högt. Vi ser gärna att du är bosatt i eller i närheten av Göteborg.  Om tjänsten: Som platschef får du en central roll i våra projekt, från uppstart till överlämning. Du kommer ha det övergripande ansvaret för att planera, leda och följa upp projektet tillsammans med ditt team. Ditt ledarskap är avgörande – både för att nå målen och för att skapa en positiv och trygg arbetsmiljö. Dina huvudsakliga ansvarsområden:  Resurs- och produktionsplanering Ekonomistyrning Kvalitetssäkring Arbetsmiljö- och miljöansvar Upprättande och uppföljning av projektprognoser   Kvalifikationer: Vi söker dig som har mångårig erfarenhet från en ledande roll inom byggsektorn och som har drivit större projekt (50 MSEK och uppåt) från start till mål. Du har gedigen branschkunskap, är noggrann och arbetar affärsorienterat med ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du är van att delegera, prioritera och coacha ditt team till framgång – men du har också förståelsen för kraften i att lyssna och samarbeta. Vi ser positivt på sökande som har erfarenhet av partnering. Du har gjort både ROT och nyproduktionsprojekt.Vi värdesätter särskilt ödmjuka personer med förmåga att bygga goda relationer, både internt och externt. Du vet att bra ledarskap handlar om att både kunna leda och följa. Vår kund erbjuder konkurrenskraftig lön och möjlighet till förmånsbil samt bonus. Har du frågor? Välkommen att kontakta Jimmy Eriksson på Sibe Construction för mer information:📞 0706–691 988

4 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
tf. Apotekschef till Kronans Apotek Överby, Trollhättan
Kronans Apotek AB
Chefer inom handel

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Vi söker en ny apotekschef till Överby – någon som vill ta vid efter vår tidigare chef som nu går vidare till ett regionalt uppdrag.Det här är en möjlighet för dig som vill kombinera ledarskap, affärsdriv och passion för kundmötet i ett av Trollhättans mest levande handelsområden. Apoteket är beläget i Överby Köpcenter – ett livligt handelsområde med över 100 butiker och restauranger i direkt närhet. Här finns goda förutsättningar för kundflöde, samarbete med andra aktörer och en stimulerande arbetsmiljö. Som Apotekschef kommer du att leda- och arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 4 farmaceuter samt 2 apotekstekniker. Du behöver vara en ledare med ett högt driv, engagemang och resultatfokus. Arbetet är både strategiskt men framförallt operativt. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Styrka verksamheten, inspirera och motivera dina medarbetare. - Erbjuda bästa möjliga patientrådgivning och skapa kundupplevelse i världsklass. - Ekonomiskt ansvar för budget och resultatuppföljning. - Initiera och utveckla lokala samarbeten och relationer på orten. - Totalt personal- arbetsmiljö- och kvalitetsansvar för apoteket. - Ansvara för att apoteket har en optimal bemanning genom schemaläggning. - Attrahera, rekrytera, behålla och vidareutveckla medarbetarna på apoteket. - Leda och utveckla arbetet och medarbetarna på apoteket mot uppsatta mål. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik. Apoteket är öppet 09.00-19.00 på vardagar, 11.00-17.00 på lördagar och 11.00-17.00 på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som vill göra skillnad som apotekschef. Du är en engagerad ledare som skapar engagemang och trygghet i ditt team. Med struktur och fokus på resultat driver du verksamheten framåt. Du är positiv, handlingskraftig och lösningsinriktad. Du får stöd från en stark region- och serviceorganisation samt ett brett kollegialt nätverk. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Vi önskar ha din ansökan senast 31 juli. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta regionchefen Adnan Mulic tel. 070-198 1022 Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

5 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Servicespecialist
Trollhättans kommun
Kundtjänstpersonal

Vi är stolta över Trollhättans stads över 5 000 medarbetare, som varje dag gör en positiv skillnad i våra invånares liv och är med och utvecklar stadens hållbarhet och livskraft. Vi drivs och motiveras av ledorden Mod, Delaktighet, Nytänkande och Handlingskraft. Här finns en spännande utveckling där du kan vara med och göra vår stad ännu bättre. Beskrivning Kontaktcenter startade 2021 för att öka servicen till invånarna i kommunens alla frågor. På Kontaktcenter arbetar 16 servicespecialister som möter invånarna när de vill ha kontakt med kommunen via telefon, e-post, sociala medier och i stadshusets reception. Vi arbetar på uppdrag av kommunens olika förvaltningar, liksom av vissa kommunala bolag och förbund. Målet är att 70 % av de ärenden som invånarna kontaktar Trollhättans stad om, ska kunna tas om hand direkt i Kontaktcenter. Kontaktcenter gör det enklare för trollhättebor, föreningar och företag som vill få hjälp av kommunen, genom att erbjuda en snabb och korrekt service och ett vänligt bemötande, oavsett kontaktväg.  Nu söker vi en ny kollega som blir invånarnas vägledare till den kommunala servicen. Arbetsuppgifter Som servicespecialist är du den som möter och hjälper invånarna i de flesta frågor de har till kommunen, via mejl, telefon eller i receptionen i stadshuset. Du möter invånare i alla skeden i livet och i alla uppdrag som kommunen arbetar med, det kan handla om allt från ansökan om bygglov eller förskoleplats, frågor om hemtjänst och försörjningsstöd, till felanmälan om ett nedfallet träd. Det innebär att arbetet är väldigt varierat och det finns alltid mer att lära sig. Ditt och dina kollegor svarar på frågor, handlägger enklare ärenden och guidar invånarna i våra digitala tjänster. Som servicespecialist har du också en viktig roll i att fånga upp saker som inte fungerar tillräckligt bra i invånarnas möten med kommunen. På så sätt blir du en viktig kugge i kommunens verksamhetsutveckling. Som servicespecialist ingår du i ett gott gäng som trivs ihop och stöttar varandra. Vi arbetar på plats i Trollhättans stadshus och arbetstiderna är förlagda till dagtid måndag till fredag. Kvalifikationer Vi söker dig med administrativ förmåga, stor erfarenhet av digitala verktyg och ett genuint intresse för att möta människor och ge riktigt bra service! För att trivas i den här rollen behöver du ha intresse för samhällsfrågor, vara nyfiken och ha en stark vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Vi tror att du har ett stort engagemang för att ge en god och jämlik service till människor i olika livssituationer och olika skeden i livet. Du är noggrann och strukturerad, och har förmåga att söka upp och ta till dig information i verksamhets- och ärendehanteringssystem eller via webben. Du kan tolka komplex information och förmedla informationen på ett lättförståeligt sätt till invånare och andra kunder. Du behöver vara flexibel och ha förmågan att hantera stress, lösa problem och ta egna initiativ. Som person är du trygg i dig själv, samarbetsinriktad och trivs med att arbeta prestigelöst i team på en arbetsplats där arbetsuppgifter och arbetsmetoder ständigt är under utveckling. Vi vill att du: - Har lägst gymnasieexamen  - Har minst två års erfarenhet från kundtjänst, reception eller liknande serviceyrke - Har goda IT-kunskaper och stor vana att arbeta i olika administrativa IT-system - Kan uttrycka dig väl i svenska språket, både skriftligt och muntligt. Det är också meriterande med - högskoleutbildning inom relevant kunskapsområde - ytterligare språkkunskaper, som engelska, finska, somaliska eller arabiska. - erfarenhet av administrativ handläggning Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Intervjuer planeras att hållas under vecka 33. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Trollhättan är en stark och attraktiv kommun som ska bli större. I dag är vi ca 59 000 invånare och vi har siktet inställt på att växa till 70 000 trollhättebor. Inom Trollhättans stad arbetar vi med att skapa förutsättningar för detta. Vi är över 5 000 medarbetare och våra 350 olika yrken bidrar på olika sätt med att ge service och underlätta en bra vardag för våra invånare - nu och i framtiden. Vi ser mångfald som en styrka som berikar vår verksamhet och välkomnar sökande med olika bakgrund. Trollhättans stad tillämpar rökfri arbetstid.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Elektrikerlärling - Trollhättan
Btp Sweden AB
Installations- och serviceelektriker

Till vår kund söker vi nu en driven lärling som vill jobba på ett företag med god teamkänsla och högt i tak! Om tjänsten Tjänsten innehåller arbetsuppgifter som t ex nyinstallation, reparation, underhåll, servicejobb och felsökning. Arbetsuppgifterna är omväxlande och varierande. Tillsammans med dina kollegor får du lära dig att ta stort ansvar för jobbet ni utför. Arbetet är på heltid, dagtid. Tillträde efter överenskommelse. Vi har kollektivavtal med SEF och ger våra anställda schyssta arbetsvillkor och möjligheter till att utvecklas! Om dig Du är en duktig lärling med utbildning från elprogrammet eller annan relevant yrkesutbildning. Det är viktigt att du är villig att så småningom bli självgående i ditt arbete och att du har en vilja att nå uppsatta mål. Som person är du lika bekväm i att kunna arbeta självständigt i framtiden, som att jobba tillsammans med andra och har god samarbetsförmåga. B-körkort är ett krav. Vi verkar för jämlikhet i branschen och välkomnar därför kvinnliga sökanden. Ansökan Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så fort som möjligt. Vid ansökan var god ange referens: Lärling - Trollhättan Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 16 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Beslutfattare inom Funktionsnedsättning till område Väst, Trollhättan
Försäkringskassan
Förvaltnings- och organisationsjurister

Varje år fattar Försäkringskassan cirka 20 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Vi söker nu ett antal medarbetare till Funktionsnedsättning inriktning Sjuk- och aktivitetsersättning i område Väst, med placering i Göteborg, Uddevalla, Borås, Trollhättan, Skövde eller Halmstad.  Kvalitetssäkring, beslut och kommunikation Som beslutfattare beslutar du om ersättning inom förmånerna Sjuk- och aktivitetsersättning. De som utreder individärendena inom den aktuella förmånen lämnar förslag till beslut som du kvalitetssäkrar. Besluten har stor betydelse för medborgarnas trygghet och försörjning. Därför säkerställer du att beslutet du fattar är rättssäkert och begripligt för den försäkrade. I din roll bidrar du till att ge individen förutsättningar att känna kontroll och trygghet i sina kontakter med Försäkringskassan. Kontakten sker i telefon och skriftligt. Som beslutsfattare hanterar du sekretessbelagda uppgifter vilket ställer högre krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du har högt säkerhetsmedvetande. Du håller dig uppdaterad om aktuellt rättsläge och samarbetar med, förutom de som utreder individärenden, specialister och försäkringsmedicinska rådgivare med flera. Du bidrar aktivt till att utredare har rätt kompetens att möta medborgarnas behov. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat   • kan förstå och analysera komplexa frågor • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • har arbetat på en myndighet med kvalificerade utredningar och fattat beslut som påverkat individer. Det är meriterande om du • har specialistkompetens och sakkunskap inom de aktuella förmånerna  • har god erfarenhet av effektiv handläggning med hög kvalitet  • har goda kunskaper inom förvaltningsrätt • har goda kunskaper om hur man professionellt möter människor i svåra livssituationer Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Ett antal tjänster, tillsvidare, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. Möjlighet till distansarbete finns om arbetet tillåter. Placeringsorter: Göteborg, Uddevalla, Borås, Trollhättan, Skövde eller Halmstad. Intervjuer kommer att ske v. 28 via Skype.   Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: V. 25: Andreas Pettersson, 010-119 66 97, v. 26-27: Trudie Kvarnström, 010-119 77 47 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Maria Hjelmnér, [email protected], 010-114 08 92 (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Fatima Gassama Oom, 010-111 39 23, Susanne Ottosson 010-119 27 84, Saco-S: Linda Eriksson Kartal, 010-112 02 00, Tony Engelbrechtsen, 010-113 08 99, Seko: Eliza Grundström 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 30 juni. Ladda upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id ringer du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi ska i allt vi gör, agera med utgångspunkt i principen om alla människors lika värde, rättssäkerhet och med god service till medborgarna.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Driftsättare Till GKN Aerospace
NearYou Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Om företaget Varje gång du flyger, nästan var som helst i världen, är det troligt att GKN Aerospace hjälper dig på vägen. Vår teknologi och våra komponenter används i 90% av världens flygplan, i allt från små och stora passagerarflygplan, affärsjets samt i världens mest avancerade stridsflygplan. Vi designar och tillverkar även innovativa komponenter till rymdsystem. Vi utvecklas ständigt, banar väg för ny teknik och utmanar oss själva för att bli bättre i allt vi gör. Vi söker drivna och passionerade medarbetare som vill göra en skillnad! Var med och påverka den hållbara omvandlingen av flygindustrin och hitta en plats där din karriär tar fart i en värld av enorma möjligheter att lära och utvecklas. Tjänstebeskrivning Vill du vara en del av framtiden inom avancerad tillverkning? Nu har du chansen att ansluta till ett passionerat team inom Material Solutions! Vi arbetar varje dag för att göra skillnad och strävar efter att förbättra och utveckla vårt arbetssätt. I rollen som Driftsättare får du vara med på vår gemensamma resa mot framtiden. Material Solutions söker dig som vill stärka vårt team som Tekniker med många praktiska inslag och arbeta med våra nya, högteknologiska utrustningar. Om rollen: I rollen som Driftsättare hos oss får du arbeta med att driftsätta lasersvetsar och DED-applikationer för flygmotorindustrin. Du kommer att göra allt från att programmera robot, testa av funktioner, ta fram parametrar till att ta fram produktionsupplägg ihop med andra tekniker. Här får du möjlighet att: - Arbeta med nya teknologier i ett innovativt klimat där ny teknik står i fokus - Ansvara för idriftagning av nya utrustningen och säkerställa att utrustningen uppfyller våra krav med avseende på säkerhet, prestanda och användarvänlighet. - Om du brinner för modern teknik och framtidens tillverkningsmetoder – då är detta rätt roll för dig! Kvalifikationer - Du har utbildning/kunskap inom Robot och PLC -programmering samt automationsteknik. - Du har en 3-årig teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet från verkstadsindustrin fördelaktigt inom hantering av robot och svetsning. - Du kommunicerar flytande i tal och skrift på både svenska och engelska då driftsättning av utrustningar kan komma och ske på olika fabriker inom Material Solutions. Personliga egenskaper: För att trivas i rollen behöver du ha lätt att samarbeta med andra samt ha ett naturligt serviceinriktat kundfokus. Du är kommunikativ och gillar att interagera med kollegor och externa kontakter. Du är analytiskt och detaljorienterad med ett starkt intresse för problemlösning. Du är även flexibel och har förmågan att ta dig an nya utmaningar. Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Frida Sahlin tel 0707858645. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

5 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Ikett söker laseroperatrörer i Trollhättan
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker laseroperatör till kund belägen lokalt i Trollhättan. Arbetsbeskrivning Som laseroperatör kommer du att arbeta med en 3D-laser för bearbetning av produkter som sedan går vidare i produktionsflödet. Efter bearbetningen ansvarar du för att säkerställa produktens kvalitet innan den skickas vidare. Du kommer att arbeta med olika produkter i både små och stora serier, och i flera olika material. Vi söker dig som: – Har relevant utbildning och/eller erfarenhet för att arbeta som laseroperatör. – Är noggrann och ansvarsfull med ett öga för detaljer. – Har en problemlösande och flexibel inställning till arbetet. – Har erfarenhet av justering och programmering (meriterande). – Innehar B-körkort och har tillgång till bil. Vi erbjuder: En spännande tjänst med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. I rollen som laseroperatör kommer du få möjlighet att bygga vidare på din kompetens. Du blir en del av ett engagerat team där utveckling och kvalitet är högsta prioritet. Önskad start: Omgående Arbetstider: Dagtid och 2-skift förekommer. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

5 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Robotsvetsare sökes i Trollhättan
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker robotsvetsare till kund i Trollhättan Arbetsbeskrivning Som robotsvetsare kommer du att arbeta i två olika robotsvetsar beroende på vad produkten kräver. Produktionen omfattar både små och stora serier, vilket innebär varierande arbetsdagar. I rollen ansvarar du för att säkerställa att svetsningen utförs enligt gällande riktlinjer och standarder, samt att arbeta efter ritningar och fastställda procedurer. Vi söker dig som: – Har relevant utbildning och/eller erfarenhet som robotsvetsare. – Är noggrann och ansvarsfull med ett öga för detaljer. – Har en problemlösande och flexibel inställning till arbetet. – Har erfarenhet av manuell svetsning med TIG och MIG/MAG (meriterande). – Innehar B-körkort och har tillgång till bil. Vi erbjuder: En spännande tjänst med goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Du blir en del av ett engagerat team där utveckling och kvalitet står i fokus. Önskad start: Omgående Arbetstider: Dagtid och 2-skift förekommer. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

5 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025