Fysioterapeut till Upplands Väsby kommun
Upplands Väsby kommun
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Nu utökar vi vår bemanning inom rehabilitering och söker därför en fysioterapeut till Guldvivans vård och omsorgsboende i Upplands Väsby kommun som vill vara med och göra skillnad i våra brukares vardag! Vill du vara en del av en verksamhet som sätter kvalité, omtanke och engagemang i centrum? Här arbetar vi för att skapa en trygg och trivsam miljö där både medarbetare och brukare får möjlighet att utvecklas och må bra. Vi erbjuder dig Hos oss möts du av en Silviacertifierad arbetsplats präglad av värme, samarbete och en stark känsla för att alltid sätta individens behov först. Vi erbjuder en spännande och ansvarsfull roll där du får möjlighet att ta ett helhetsansvar för fysioterapi och bidra till att utveckla och förbättra vårdkvalitén. Vi värnar om din professionella utveckling och erbjuder kompetensutveckling. Vi skapar även en individuell utvecklingsplan tillsammans med dig för att skapa möjligheter för din långsiktiga utveckling inom organisationen. Du blir en del av ett engagerat och stöttande team där vi arbetar nära varandra och värdesätter din expertis. Arbetsplatsen är modern och välutrustad och vi använder digitala verktyg i det dagliga arbetet. Utöver detta erbjuder vi generösa förmåner som bland annat friskvårdsbidrag och tjänstepension som vi hoppas ska ge dig förutsättningar att trivas på jobbet och ha en givande fritid. Vi är en arbetsplats som värdesätter dina idéer och förbättringsförslag och där du ges möjlighet att påverka vården och göra skillnad varje dag i den äldre människans liv. Om oss Vi på social- och omsorgskontoret arbetar med allt från adoptionsfrågor till vård i livets slutskede. Vår verksamhet och organisationskultur präglas av vår värdegrund gällande delaktighet, kompetens, tillit och respekt. Det är grunden i vårt arbete och ett förhållningsätt mot varandra och de vi är till för. Guldvivan, som är en del av social- och omsorgskontoret, är ett särskilt boende för äldre. Inriktningen på de permanenta platserna är både demens- och somatisk vård. Om tjänsten I rollen fysioterapeut blir du en del av vårt multiprofessionella team som utöver dig består av undersköterskor, sjuksköterska, läkare och arbetsterapeut. Tillsammans arbetar ni enligt funktionsbevarande arbetssätt. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: - Bedömning av förflyttningsförmåga - Upprättande av planer i journalsystem samt att informera och handleda omvårdnadspersonalen om dessa - Handleda omvårdnadspersonalen i fysioterapeutiska aspekter av dagliga moment - Utföra inventering och funktionskontroll av medicintekniska produkter utifrån gällande rutiner - Behandlande insatser utifrån din profession - Hålla fysiska aktiviteter både individuellt och i grupp - Delta aktivt på teammöten samt ansvara för fallriskronder med resten av teamet. Du har ett särskilt nära samarbete med boendets arbetsterapeut och ingår också i ett nätverk tillsammans med övriga sjukgymnaster/fysioterapeuter och arbetsterapeuter i kommunen.  Arbetet är förlagt till vardagar, möjlighet att påverka arbetstidernas förläggning finns. Du har din placering i centrala Upplands Väsby, insatser i kommunens andra verksamheter kommer dock infalla under en del av arbetet.  Är du den vi söker? Vi söker dig som har: - Legitimation som fysioterapeut/sjukgymnast - Minst två års erfarenhet inom yrket Som person är du strukturerad och trygg i dig själv. Du har en mycket god förmåga att självständigt planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även förmågan att skapa trygghet och bygga förtroendefulla relationer med både brukare, närstående och kollegor. För att passa in i rollen förstår du vikten av gott samarbete. Vi på social- och omsorgskontoret arbetar med allt från adoptionsfrågor till vård i livets slutskede. Vår verksamhet och organisationskultur präglas av vår värdegrund gällande delaktighet, kompetens, tillit och respekt. Det är grunden i vårt arbete och ett förhållningsätt mot varandra och de vi är till för. Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Bakgrundskontroller kan förekomma under rekryteringsprocessen. Upplands Väsby kommun är ett finskt förvaltningsområde, informera därför gärna om du är finskspråkig. Hos oss får du såväl trygga anställningsvillkor som flera olika personalförmåner, som bland annat friskvårdsbidrag och förmånliga erbjudanden via vår förmånsportal. Mer information finner du på https://www.upplandsvasby.se/jobb-och-foretagande/jobb-och-praktik/kommunen-som-arbetsgivare.html Varmt välkommen med din ansökan!

40 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Bilmekaniker sökes omgående till Upplands Väsby
Mekonomen Detaljist AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

42 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Teknisk säljare till Compomill
Andara Group AB
Företagssäljare

Vi söker en teknisk säljare till Compomill i Upplands Väsby. Compomill är ett handelsföretag som utvecklar och säljer elektronikkomponenter och testsystem till framförallt tillverkande företag inom nordisk elektronikindustri. Med sin kundnära produktutveckling och sitt professionella tjänsteutbud levererar Compomill lösningar som möter högt ställda krav på tekniska prestanda och design. Compomills kunder återfinns bland stora varumärken och industrier framförallt inom telekom, försvar, forskning och laboratorier samt inom mät- och testområdet. Compomill är ett branschledande företag med huvudkontor i Stockholm samt tre försäljningskontor i Norden och representerar ett 60-tal leverantörer från olika delar av världen. Teknisk säljare Tjänsten är en stor möjlighet för dig som trivs med teknikhandel och elektronikprodukter. Om du är kundfokuserad och tycker att det är spännande med många kontaktytor inom import och export, är detta rätt säljroll för dig. Compomill erbjuder dig kompetensutveckling i ett företagsunikt utbildningsprogram. Är du i början av din karriär, kan tjänsten erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter Som teknisk säljare kommer du att genomföra försäljning till nya och befintliga kunder. Du har en egen budget och ansvarar för försäljning till kunderna i ditt område. Nära samarbete sker med Compomills supportgrupp och övriga säljare i den nordiska organisation. I rollen ingår det att ha kontinuerlig kontakt med kunder och leverantörer, boka kundbesök, genomföra säljbesök, sköta offerthantering och uppföljning. Arbetet innefattar täta leverantörskontakter för att kunna sköta försäljning av komponenter hos både nya och befintliga kunder. Compomills kunder och leverantörer finns inom elektronik-, försvars- och tillverkande industri, samt laboratorier och universitet. Vi erbjuder välkända material, komponenter, produkter och system inom RF-Mikrovåg, elektromekanik samt kraftelektronik. Vi söker dig som... har några års säljerfarenhet och vill utvecklas i din karriär som säljare. har erfarenhet av besöksbokning och genomförande av kundbesök. gillar att spendera tid hos kund. har grundläggande tekniska kunskaper och intresse som passar Compomills produktsortiment. kan kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. är van datoranvändare och behärskar Microsofts programvaror. Det är meriterande om du… har arbetat med elektronikhandel och har erfarenhet av den nordiska marknaden. har erfarenhet av arbete i ett mindre företag, där kundbesök och uppsökande försäljning är ett stort inslag. är engagerad och trivs med att driva försäljning till avslut. Övrig information Tjänsten är heltid och innebär med planerade resrutter att arbeta utanför kontoret. Det innefattar även resor med övernattning. Huvudkontoret är beläget i Upplands Väsby. Du behöver ha körkort och bil. Mer om Compomill Compomill är ett entreprenörsdrivet företag med familjär stämning. Compomill ställer höga krav på kvalitet och service samt de tekniska lösningarna företaget erbjuder. Kvalitetssystem och policys styr alla beslut och hur Compomill hanterar sin verksamhet och de tillämpas i hela organisationen. Compomill har kontor i Upplands Väsby, Göteborg, Malmö och Helsingfors. På kontoret i Upplands Väsby arbetar 7 medarbetare. Compomill sitter i ett öppet kontorslandskap i trevliga lokaler. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: enligt överenskommelse Placering: Upplands Väsby Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

42 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Servicetekniker för växellådor till KG Knutsson
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du vår nästa servicetekniker till vårt vinnande team? KGK behöver utöka ZF-verkstaden i Sollentuna där vi jobbar med utmanande uppdrag från kunder och produkter från världsledande ZF. Vi erbjuder dig ett roligt jobb i en positiv och utvecklande miljö, på en trevlig arbetsplats med mycket spännande teknik och hjälpsamma kollegor. Om tjänsten ZF Friedrichshafen AG är ett företag beläget i Friedrichshafen, Tyskland, som tillverkar komponenter för bilindustrin. ZF tillverkar bland annat växellådor, axlar, kopplingar och stötdämpare för tillverkare av person- och lastbilar, bussar, tåg, fartyg, helikoptrar samt andra maskiner. Våra kunder skickar transmissionskomponenter till oss som vi felsöker, reparerar och renoverar i vår verkstad. I rollen som servicetekniker kommer du bland annat att: Diagnostisera, reparerar, renovera och provköra ZF växellådor, axlar och liknande inom ZF:s produktprogram i vår egen ZF verkstad Ge teknisk support till våra interna avdelningar och externa kunder Arbeta med drivlinor till bussar, lastbilar, entreprenadmaskiner, spårbundna fordon och fartyg främst på vår verkstad men ibland även ute i fält För att trivas som servicetekniker hos oss behöver du vara fordonstekniskt kunnig och gärna ha erfarenhet av att arbeta med tunga fordon som buss, lastbil, entreprenadmaskiner och/eller personbil. Du är van att självständigt felsöka och problemlösa och är förtrogen med både mekanik, hydraulik och elektronik. Rollen är stationerad på vår välutrustade verkstad i Sollentuna och du rapporterar till vår servicechef.  Din profil För att matcha rollen tror vi att du:  Har teknisk erfarenhet från fordonsbranschen, där du jobbat flera år med  liknande arbetsuppgifter Är van att självständigt felsöka Är problemlösningsfokuserad Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Har B-körkort Det är också meriterande om du har kunskaper inom fordonselektronik och har erfarenhet av svarv och svets. Vi erbjuder: En modern och fräsch verkstad Kontinuerlig utbildning och goda utvecklingsmöjligheter Välkända och världsledande produkter med mycket gott rykte Konkurrenskraftiga förmåner Ett fräscht och välutrustat gym som du har tillgång till i huset God ergonomi och bra arbetsmiljö Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! KG Knutsson AB Vår vision är att föra människor framåt. Med våra produkter och tjänster tar vi människan framåt på vägen, genom livet, i rusningstrafiken, på semestern eller på jobbet. Vill man göra det lätt för sig säger man att vi med vår e-handelsplats autokatlogen.se säljer reservdelar och tillbehör till bilar, lastbilar, bussar, båtar och arbetsfordon. Det är onekligen en stor del av vår omsättning. Men vi är så mycket mer, vi deltar i omställningen till en fossilfri fordonsflotta med vårt dotterbolag Carsmart, vi strävar mot att skapa en cirkulär ekonomi för de delar av transportbranschen vi verkar i, vi har som mål att genom smarta produkter och tjänster skydda liv på vägarna. Genom hela vår historia har långsiktiga relationer värderats högt och lika så att kunna erbjuda våra kunder produkter med hög kvalitet. Vi har en privat ägare, är cirka 1300 medarbetare och vi finns förutom i Sverige också i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Entreprenadchef JMG betong
Sh Bygg, Sten och Anläggning AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Sh expanderar och vi behöver förstärka vår betongverksamhet JMG Betong som är en viktig del av vår tillväxt. Vi söker därför en entreprenadchef som vill leda JMG i denna spännande utveckling. JMG Betong står inför en spännande tillväxtresa med flera spännande projekt framför sig. Som entreprenadchef för JMG Betong har du en central roll i verksamheten med stort produktions- och affärsansvar. Du får en nyckelroll med stort handlingsutrymme där du får kombinera operativt ledarskap med strategiskt affärstänk. Förutom att leda och ansvara för entreprenader inom vår betongverksamhet kommer du arbeta kundnära där du både vårdar befintliga kunder och skapar nya affärsmöjligheter. Rollen innebär ett övergripande ansvaret för personal, ekonomi, kvalitet och miljö och du rapporterar till operativ chef på Sh bygg, sten och anläggning. Du kommer även ha ett nära samarbete med andra entreprenadchefer inom Sh-koncernen. Tjänsten är placerad i Upplands Väsby men din geografi stäcker sig runt hela Mälardalen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: personal- och arbetsmiljöansvar; leda, engagera och utveckla dina medarbetare bedriva verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och alltid eftersträva nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet samt en god och säker arbetsmiljö att upprätta och följa upp budget och verksamhetsplaner övergripande ansvar för budgetfrågor, så som prognosarbete, anbudslämning, kontraktsskrivning, avtal och inköp, med stöttning av dina kollegor säkerställa att rutiner, riktlinjer och lagkrav uppfylls och efterlevs i projekt Vad kan du? Vi söker dig som har flerårig erfarenhet som chef från en liknande roll med varierade betong eller byggprojekt på ditt CV. Du är väl förtrogen med avtals- och entreprenadjuridik och trivs i en roll med stor påverkansmöjlighet och entreprenörskap. Vidare ser vi gärna att du trivs och motiveras av att bryta ny mark och att själv driva utvecklingsarbete inom organisationen. För att söka denna tjänst efterfrågar vi följande erfarenhet: Eftergymnasial byggteknisk examen eller motsvarande Utbildning i avtals- och entreprenadjuridik Mångårig ledarerfarenhet inom betong- och byggbranschen Dokumenterad erfarenhet av ekonomi- och budgetprocesser Flytande svenska i tal och skrift B-körkort Vem är du? Vi söker dig som prioriterar struktur i ditt arbetssätt och som har ett öga för såväl detaljer som helhet i projekt. För att trivas i rollen ska du vara en självgående person med ett affärsmässigt, noggrant och strukturerat sätt att arbeta och verka. Du trivs i en ledande roll och ser det som en viktig uppgift att coacha, stötta och utveckla dina medarbetare. Du delegerar ansvar i projekten och följer upp att aktiviteter genomförs. Du kommer att ha många kontaktytor internt inom koncernen och externt med kunder och andra intressenter och därför behöver du ha god kommunikationsförmåga och hög social kompetens. Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande uppdrag som ger stimulans där du till stor del kan vara med och påverka. Vårt mål är att JMG Betong ska vara en arbetsplats fylld av glädje, ansvar och kompetens. Vi är anslutna till kollektivavtal och du omfattas automatiskt av våra kollektivavtalade försäkringar, pension och förmånligt friskvårdsbidrag. Om anställningen Tillsvidareanställning som inleds med provanställning. Vi tillämpar löpande urval och ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt eftersom tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum den 4 juli. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta operativchef Crister Isaksson på [email protected] eller tel 0708 – 262026 Om oss JMG Betong är en del av Sh-koncernen och utför alla typer av betongarbeten såsom formning, armering och gjutningar. JMG Betong är experter på att isolera, armera och gjuta grunder och stommar utifrån behov och krav på värmekonduktivitet samt nedtagning av laster. Som en del av Sh-koncernen delar JMG koncernens gemensamma värdegrund. Sh ska vara hållbart; ekonomiskt, socialt och miljömässigt. På så vis frodas företaget, medarbetarna, kunderna, leverantörerna och omvärlden. Att spegla vår tid och hjälpa till att gå mot framtiden är den utmaning vi vill arbeta med! Vårt mål är att vara det mest attraktiva entreprenadföretaget – för våra medarbetare, kunder, leverantörer och samhället vi verkar i. För mer information välkomnar vi dig till https://www.shbygg.se/ Välkommen till Sh – Tillsammans bygger vi morgondagens samhälle

43 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Elektriker sökes till bygge i Upplands Väsby!
Aura Personal AB
Anläggningsarbetare

Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter. Arbetsuppgifter: Elektrikerarbete, inklusive installation och underhåll av elsystem. Reparationer och felsökning av elektriska anläggningar. Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: Minst 3 års erfarenhet som elektriker. Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: Noggrannhet och engagemang i arbetet. Självgående med hög arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: Attraktiv lön Möjlighet att utveckla dina färdigheter Stödjande arbetsmiljö

43 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill göra skillnad och vara med och bidra till livskvalitet. Din roll som personlig assistent är både viktig och värdefull. Det är avgörande att du är trygg i dig själv, flexibel och har hjärtat på rätt plats. Om Uppdragsgivaren: Jag är en 34-årig kvinna som söker dig som vill arbeta som personlig assistent vid behov – främst i sommar som semestervikarie, men även extra vid andra tillfällen. Du kommer vara en viktig del i att stötta mig i min vardag – både i hemmet och vid aktiviteter. Jag bor i en egen lägenhet och har egen bil som körs av mina assistenter. Vem är du som söker? Du är en lugn, lyhörd och omtänksam kvinna med ett mjukt och positivt sätt. Tidigare erfarenhet från assistans eller vård är ett stort plus, men din personliga lämplighet väger tyngst! För mig är det viktigt att du: Är rökfri. Tål pälsdjur (mina föräldrar hälsar på och har hund).  Har B-körkort och känner dig trygg med att köra min bil i tjänsten.  Har grundläggande kunskaper i svenska (tal & skrift).  Arbetsuppgifter: Du kommer att hjälpa mig med: Personlig hygien & omvårdnad. På- och avklädning. Förflyttningar (med bl.a. golvlift).  Hushållssysslor & matlagning. Träning & sociala aktiviteter. Stöd vid dusch och toalettbesök.  Resor och utflykter.  Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Omgående.  Avtal: Timanställning och semestervikarie.  Arbetspass: Dygnspass (24 timmar med jour under natten) Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Ser du fram emot att spela en viktig roll i en annan människas liv och samtidigt utvecklas professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

43 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lagerchef
B3 Personal AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Om B3 Personal AB Företaget grundades 2014. Företagets värdering är att alltid utveckla branschen i nya områden och göra saker bättre samt leverera en prestation som överstiger kundens förväntningar. Glöd, glädje och generositet är de värdeord som genomsyrar och inspirerar våra dagliga handlingar, kommunikation och beslut för att uppnå en bättre prestation.Vi är är auktoriserade i bransch- och arbetsgivarorganisationen Kompetensföretagen – en kvalitetsstämpel för dig och för oss. Om tjänsten Operativ lagerchef till ledande logistikaktör – vikariat i norra StockholmStart: Tidig höst 2025 Omfattning: Heltid, vikariat 1år Plats: Norra StockholmB3 Personal AB söker nu en engagerad och närvarande lagerchef till ett vikariat hos en av våra kunder – en väletablerad aktör inom 3PL med stark tillväxt och fokus på kundanpassade logistiklösningar. Tjänsten är placerad i norra Stockholm och innebär ett helhetsansvar för den dagliga driften av ett större lager med cirka 7 medarbetare, inklusive tre arbetsledare.Om rollenDu kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa en effektiv och kvalitativ lagerverksamhet. Rollen är operativ med hög närvaro i driften och innebär ansvar för planering, bemanning, arbetsmiljö och kontinuerlig utveckling av processer. Du ingår i den lokala ledningsgruppen och arbetar nära både interna funktioner och kundtjänst.Exempel på arbetsuppgifter: - Leda och coacha personal i det dagliga arbetet - Hålla dagliga driftmöten och säkerställa bemanning utifrån prognoser - Ansvara för personalfrågor såsom samtal, löner, rehab och fackliga kontakter - Arbeta med ständiga förbättringar inom logistik och lagerprocesser - Följa upp produktivitet och arbeta mot kostnadseffektivitet - Driva arbetsmiljö- och fastighetsfrågor - Vara en aktiv del i ledningsgruppen Vem söker vi?Vi söker dig som är en trygg, synlig och lösningsorienterad ledare med erfarenhet av att driva lagerverksamhet i en snabbrörlig miljö. Du har god förståelse för logistikflöden och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med strategiskt ansvar.Vi ser gärna att du har: - Flerårig erfarenhet som chef inom lager/logistik - Vana att leda personal - Erfarenhet av snabbrörliga logistikflöden och kundanpassade lösningar - God förståelse för arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljöarbete - Goda kunskaper i lagersystem och MS Office - Flytande svenska och engelska i tal och skrift - B-körkort - Meriterande: Erfarenhet från 3PL, Ongoing WMS och N-shift Om B3 Personal ABB3 Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi arbetar nära våra kunder och kandidater för att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Läs mer om oss på www.b3p.se.

44 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Restaurangchef
Bredden Thai House AB
Övriga förmedlare

Vi är en kinesisk restaurang i Stockholm som brinner för att erbjuda våra gäster högkvalitativa matupplevelser. Nu söker vi en erfaren restaurangchef som kan ta ansvar för den dagliga driften, personalledningen och servicekvaliteten. Ansvarsområden: Leda och ansvara för den dagliga verksamheten Implementera rutiner och standarder för hög service Träna och vägleda personalen för att öka effektivitet och trivsel Koordinera mellan kök och serveringspersonal Hantera lager, inköp och leverantörskontakter Ansvara för schemaläggning och närvarokontroll Hantera kundklagomål och förbättra kundupplevelsen Krav: Tidigare erfarenhet som restaurangchef är meriterande God kommunikations- och ledarskapsförmåga Kännedom om svensk arbetsrätt och servicepraxis Trivs i en snabb och dynamisk miljö Kunskaper i både kinesiska och svenska är meriterande

46 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Teknisk säljare till Compomill
Andara Group AB
Företagssäljare

Vi söker en teknisk säljare till Compomill i Upplands Väsby. Compomill är ett handelsföretag som utvecklar och säljer elektronikkomponenter och testsystem till framförallt tillverkande företag inom nordisk elektronikindustri. Med sin kundnära produktutveckling och sitt professionella tjänsteutbud levererar Compomill lösningar som möter högt ställda krav på tekniska prestanda och design. Compomills kunder återfinns bland stora varumärken och industrier framförallt inom telekom, försvar, forskning och laboratorier samt inom mät- och testområdet. Compomill är ett branschledande företag med huvudkontor i Stockholm samt tre försäljningskontor i Norden och representerar ett 60-tal leverantörer från olika delar av världen. Teknisk säljare Tjänsten är en stor möjlighet för dig som trivs med teknikhandel och elektronikprodukter. Om du är kundfokuserad och tycker att det är spännande med många kontaktytor inom import och export, är detta rätt säljroll för dig. Compomill erbjuder dig kompetensutveckling i ett företagsunikt utbildningsprogram. Är du i början av din karriär, kan tjänsten erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter Som teknisk säljare kommer du att genomföra försäljning till nya och befintliga kunder. Du har en egen budget och ansvarar för försäljning till kunderna i ditt område. Nära samarbete sker med Compomills supportgrupp och övriga säljare i den nordiska organisation. I rollen ingår det att ha kontinuerlig kontakt med kunder och leverantörer, boka kundbesök, genomföra säljbesök, sköta offerthantering och uppföljning. Arbetet innefattar täta leverantörskontakter för att kunna sköta försäljning av komponenter hos både nya och befintliga kunder. Compomills kunder och leverantörer finns inom elektronik-, försvars- och tillverkande industri, samt laboratorier och universitet. Vi erbjuder välkända material, komponenter, produkter och system inom RF-Mikrovåg, elektromekanik samt kraftelektronik. Vi söker dig som... har några års säljerfarenhet och vill utvecklas i din karriär som säljare. har erfarenhet av besöksbokning och genomförande av kundbesök. gillar att spendera tid hos kund. har grundläggande tekniska kunskaper och intresse som passar Compomills produktsortiment. kan kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. är van datoranvändare och behärskar Microsofts programvaror. Det är meriterande om du… har arbetat med elektronikhandel och har erfarenhet av den nordiska marknaden. har erfarenhet av arbete i ett mindre företag, där kundbesök och uppsökande försäljning är ett stort inslag. är engagerad och trivs med att driva försäljning till avslut. Övrig information Tjänsten är heltid och innebär med planerade resrutter att arbeta utanför kontoret. Det innefattar även resor med övernattning. Huvudkontoret är beläget i Upplands Väsby. Du behöver ha körkort och bil. Mer om Compomill Compomill är ett entreprenörsdrivet företag med familjär stämning. Compomill ställer höga krav på kvalitet och service samt de tekniska lösningarna företaget erbjuder. Kvalitetssystem och policys styr alla beslut och hur Compomill hanterar sin verksamhet och de tillämpas i hela organisationen. Compomill har kontor i Upplands Väsby, Göteborg, Malmö och Helsingfors. På kontoret i Upplands Väsby arbetar 7 medarbetare. Compomill sitter i ett öppet kontorslandskap i trevliga lokaler. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: enligt överenskommelse Placering: Upplands Väsby Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

46 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025