Just nu söker vi diskare Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Att arbeta som diskare hos oss kräver att du under högt tempo kan vara noggrann och effektiv och alltid har gästens nöjdhet i fokus. Att du helt enkelt kan behålla ett lugn och fokus även när det är mycket att göra. Att disken flyter på även under de mest hektiska tillfällena är en fundamental del för en lyckad kväll. Du som diskare utgör kärnan för hela restaurangen, för utan ren disk kan vi inte servera våra fantastiska gäster. Du behöver vara tillgänglig fredagar, lördagar och söndagar samt flera dagar vid lov och andra högtider. Flytande Engelska är ett krav och flytande svenska är meriterande. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passa bra hos oss tror vi att du har lätt för att ta initiativ kan prestera i en miljö med högt tempo är snabb, noggrann och effektiv sprider positiv energi omkring dig har erfarenhet från jobb i disk Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Nu söker vi en trygg assistent till en trevlig kvinna boendes i centrala Uppsala. Hon bor själv i centrala Uppsala, hon går själv, så inga tunga lyft, hon berättar vad hon behöver hjälp med. Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter så som hjälp med mat och städ även att följa med på läkarbesök. Vi söker dig som är intresserad utav en liten schemarad på 30%, två dagpass/vardagar i veckan och är lite flexibel och kan hoppa in ibland extra vid sjukdom/sem. Passen är förlagda 10.00-16.00, Möjligheten finns också att arbeta hos flera kunder i Uppsala, om du vill upp i fler timmar. Du som söker passar in på följande beskrivning: * är en lugn och trygg person med ett eget driv. * ser och kan ta ansvar för vad som behöver göras. * har en stor förmåga att sätta dig in i någon annans situation och perspektiv. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom vården, men inget krav. Att personkemin mellan dig och vår kund stämmer är det viktigaste. Bonus om du har körkort, då kvinnan har en egen bil som man kan få köra ibland. Intro kan påbörjas snabbt till rätt person. Ring för frågor, annars välkommen in med din ansökan!
Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det förekommer även enklare matlagning. Har du ett matlagningsintresse är det en fördel i detta uppdrag. Tjänsten är på schema och passar utmärkt för dig som redan jobbar deltid och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Övrig Information: Vid frågor, hör av dig till [email protected]
Teamledare sökes Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Uppsala. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter, samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Uppsala Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss
Installationspartner i Sverige, IPIS, är ett ungt företag som växer i rekordfart. Under våra tre första år hjälpte vi över 60 000 kunder runt om i Sverige, och sedan oktober 2024 ingår vi tillsammans med Offerta i den nya koncernen ''Tom'' som innebär en ännu starkare marknadsposition och ett bredare erbjudande till våra kunder. Nu söker vi dig som vill vara med att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept och vara en viktig del av vår fortsatta resa! Om rollen: Du kommer att bli en del av vårt existerande sälj team där du får löpande stöttning och utbildning. Du kommer att ha första kontakten med våra kunder och boka in olika typer av installationer hos våra avtalspartners. Telefonen är ditt viktigaste arbetsverktyg men du hanterar också mejl och andra typer av inkommande kundförfrågningar. Hos oss kommer du att lära dig mycket om våra olika verksamheter och hur branschen fungerar i stort. Arbetet är varierande men går främst ut på att sälja in våra lösningar och ge våra kunder professionell service, support och rådgivning genom inkommande samtal och mejl. Vem är du? - En serviceinriktad och trevlig prick - Gillar att prata med människor - Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer - Är flytande i tal och skrift på svenska och gärna på engelska Du kommer att jobba tillsammans med vårt sälj team om ca 10 personer samt få upplärning och utbildning i våra produkter. För att trivas med rollen hos oss söker vi dig som är social, kommunikativ och gillar att lära dig saker. Det krävs ingen tidigare erfarenhet utan vi letar efter rätt person till vårt team, men . Vi värdesätter din personlighet! Vad vi erbjuder: - Friskvård - Prohelia företagshälsa - Vi sitter i schyssta lokaler i Fyrislund i Uppsala med möjlighet till parkering. Låter detta som en tjänst för dig? Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Bra att veta: Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid Arbetsplats: Uppsala-kontoret (På plats) Lön: Fast månadslön enligt överenskommelse med möjlighet till provision Sista ansökningsdatum: Intervjuer sker löpande För frågor om tjänsten, kontakta Gabriel Persson, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning Har du tidigare erfarenhet av att arbete inom reception eller service och vill jobba extra? Nu söker vi för vår kund inom läkemedelsindustrin två receptionister för uppdrag på timmar, måndag - fredag. Placering i centrala Uppsala. För att vara aktuell för detta uppdrag krävs det att du har en annan sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier eller annat arbete. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval görs löpande, vänta därför inte med din ansökan. Ansvarsområden Som receptionist kommer du att ansvara för att ta emot besökare, besvara frågor, hantera passerkort, posthantering och sedvanliga andra receptionssysslor. Viss administration ingår i arbetet. En förutsättning är att du har möjlighet komma in och jobba med kort varsel, det innebär ibland att du kan bli inringd samma dag som du ska jobba. Kvalifikationer För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du som söker har tidigare erfarenhet av arbete inom serviceyrken. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Du har avslutad gymnasieutbildning. Vi ser även att du har goda datakunskaper och kan enkelt sätta dig in i nya system. Krav på uppvisande av intyg om annan sysselsättning på minst 50%, exempelvis studieintyg. Som person är du social och intresserad av att arbeta tillsammans med andra. Du är lyhörd, serviceinriktad och har ett stort kundfokus. Vidare är du en positiv och glad medarbetare som sprider energi till personer i din omgivning. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Are you a System Engineer looking to join a workplace that emphasizes innovation, culture, and their employees? Do you want to work with a team of skilled consultants and have the opportunity to grow and be challenged? If so, the consultant role at Prevas might be the perfect fit for you! About Prevas Prevas is a leading consulting company specializing in product development within among other things the life science industry and development of medical devices and IVD instruments. We aim to create groundbreaking solutions that improve the quality of life for people worldwide. Our experience in life science andtech product development, with a focus on risk-based development, is also applicable to other industries aswell, where reliability and quality are key factors. About the Team & Role As a System Engineer at Prevas Uppsala, you will have a diverse consulting role, being part of a team of four Systems Engineers with different expertise. The team is self-driven and highly competent. As a System Engineer, you will be responsible for the technical leadership and execution of product development projects from concept to launch. You will work on developing and implementing processes to ensure compliance with ISO 13485 and other relevant standards and regulations. Your responsibilities will include analyzing and interpreting technical requirements, translating them into concrete technical solutions in collaboration with domain experts. At Prevas Uppsala, we collaborate with cross-functional teams to ensure that products meet user needs, quality standards, and regulatory requirements. You will be in charge of conducting risk assessments and managing the risk management process during product development. Additionally, you will be responsible for creating and maintaining technical documentation according to applicable standards and guidelines. About You We are looking for a motivated and experienced System Engineer with expertise in the development of medical technology products and comprehensive knowledge of relevant standards such as ISO13485, IEC62304, IEC60601, etc. You are a team player with excellent communication skills, contributing to successful collaborations both internally and externally. In addition to this, we would like you to have: A relevant university degree in engineering or a similar field. Experience in requirements engineering from both user and system perspectives, designing system architecture based on these requirements. Experience working with risk-driven processes, particularly in dealing with technical risks. A background that has evolved from an engineering role to a systems role, understanding the interaction between electronics, mechanics, and software. Strong technical project management skills, with the ability to handle multiple projects simultaneously and meet deadlines. Knowledge and interest in regulations and standards, and how these are applied to put products on markets in different geographic regions is a bonus. Previous experience in a regulated environment and knowledge of FDA requirements and European medical technology legislation is also considered advantageous. We look forward to receiving your application! This recruitment is managed by Ed:Za group. We do not accept applications via email, but if you have any questions, you can contact [email protected].
På Prevas Uppsala får du som QA/RA-konsult inom medicinteknik chansen att arbeta med både innovativa startups och globala aktörer. Här bidrar du till att säkra kvalitet och regulatorisk efterlevnad i banbrytande produkter, samtidigt som du utvecklas i en dynamisk och inspirerande miljö. Om Prevas Uppsala Prevas är ett tekniskt konsultföretag som erbjuder lösningar, tjänster och produkter till företag inom en rad olika branscher. I Uppsala arbetar Prevas primärt inom Medicinteknik och Life Science med utveckling av produkter som på ett eller annat sätt skapar samhällsnytta. Analytiska instrument inom patientvård eller forskning är ett exempel och Prevas har vana av helhetsåtaganden, vilket innebär att deras kunder kan komma med en enkel idé eller skiss så tar de det därifrån hela vägen till färdig produkt. Medicintekniska företag lägger helt enkelt sin framtid i Prevas händer och vi vill gärna att du är med och skapar den! Prevas Uppsala är ca 50 medarbetare inom system, mjukvara, hårdvara, elektronik och kvalitet och sitter centralt på Kungsgatan i Uppsala, nära tåget och nära kunderna! Prevas Uppsala erbjuder En stimulerande arbetsmiljö med fokus på innovation och kvalitet. Möjlighet att arbeta med den senaste teknologin och utveckla dina färdigheter. Ett engagerat och stöttande team som värdesätter samarbete och utveckling. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Om rollen I rollen som QA/RA-konsult kommer du arbeta med processer, tjänster och produkter inom medicinteknik för att uppfylla gällande regelverk och standarder. Arbetsuppgifterna du får som QA-konsult är väldigt varierande då våra kunder är allt från små innovativa bolag till stora globala spelare med flertal produkter på marknaden. På vårt kontor i Uppsala är vi stolta över att kunna hjälpa våra kunder med utveckling av medicintekniska produkter enligt vårt eget kvalitetsledningssystem certifierat enligt ISO/EN 13485. Som konsult i vårt team finns möjlighet att ta QA roll i dessa projekt. Om dig Vi söker dig som har jobbat ett par år och har praktisk erfarenhet och av att jobba med QA/RA inom medicinteknik. Du har jobbat med produktutvecklingskvalitet inom den medicintekniska industrin och fått erfarenhet från utveckling av medicinteknisk Mjukvara (SaMD). Har du även erfarenhet av Usability standarden IEC 62366 och/eller erfarenhet av Cybersecurity är det meriterande. Du har mycket god kunskaper i både svenska och engelska. Du har med fördel erfarenhet från flera av följande och vi hoppas att du gärna utvecklas inom fler: MDR/IVDR ISO13485, ISO 14972, IEC 62304/82304 Produktklassificering Riskanalys Teknisk dokumentation Verifiering/ Kvalificering Usability Audit Det är en självklarhet att du är noggrann och kvalitetsmedveten och att du har förmågan att hitta rätt kvalitetsnivå. Du har en förmåga att ta till dig innehåll i standarder, regelverk och översätta det till kundens verklighet för att på bästa sätt även bidra till affärsnytta. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en positiv och social person med mycket energi som alltid sätter kunden i fokus genom att vara utåtriktad, flexibel, initiativrik och drivande. Det är ett stort plus om du trivs i rollen som mentor till andra kollegor. Om du tidigare arbetat som konsult och inom reglerad verksamhet är det meriterande. Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering kommer att hållas av Ed:Za group. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men om du har några frågor kan du kontakta [email protected]
Har du erfarenhet av rollen som testingenjör och är sugen på att testa på konsultlivet hos ett kompetent och härlig gäng där du får jobba med spännande uppdrag och kompetenta kollegor? Gillar du att ha en varierad vardag och möjlighet att utvecklas och nå din fulla potential? Då kan konsultlivet hos Prevas vara platsen för just dig! Om teamet och rollen Hos Prevas Uppsala kommer du ingå i ett team bestående av omkring 20 medarbetare med olika utbildningsbakgrunder, senioritet och spetskompetenser. I din roll som testingenjör hos Prevas så kommer du att få ett varierat jobb med en stabil utgångspunkt. Prevas sköter stor del av deras utvecklingsarbete i sina lokaler på Kungsgatan 62 som ligger ett stenkast ifrån Uppsala centralstation. Det finns en enkel mekanikverkstad, ett elektroniklabb och ytor för montage av prototyper i samma våningsplan som utvecklingen sker. Som testingenjör kommer du att få ansvara att leveransen av instrument/produkt lever upp till de krav som ställs. Uppgifterna är varierande och teori varvas med praktik. Det rör sig bland annat om att testa av prestanda på delsystem men även att felsöka i de fall att instrumentet/produkten är utanför specifikationerna. Inget instrument/produkt är det andra likt så det kan röra sig om att felsöka en kabelhärva på en enhet och ett flödessystem med pumpar och ventiler på ett annat. Utöver test och felsökning vid avvikelser så kan tjänsten även innehålla att vara delaktig i FAT. (Factory Acceptance Test), samt att vara delaktig i tekniska diskussioner med kunder. Utvecklingen sker både/antingen hos kund och på Prevaskontoret. Om dig Vi söker dig som trivs i konsultrollen och som inte räds för att utvecklas! Du trivs att arbeta med kunder och i projekt där du gärna tar dig an en rådgivande roll och trivs med att leda kunder till rätta beslut. Du är en team player vilket både dina Prevaskollegor och dina kunder märker av, samt är prestigelös och har fokus på att lösa saker tillsammans. Ingenjörsbakgrund inom relevant område som exempelvis maskinteknik, elektro, teknisk fysik alt. erfarenhet från liknande yrke Arbetslivserfarenhet av rollen som testingenjör där du arbetat med liknande arbetsuppgifter Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Vi ser det som meriterande om du har ett starkt nätverk och kan dra in egna uppdrag. Att har arbetat med PLC-programmering ser vi även som ett stort plus. Om Prevas Prevas är ett tekniskt konsultföretag som erbjuder lösningar, tjänster och produkter till företag inom en rad olika branscher. I Uppsala arbetar Prevas primärt inom Medicinteknik och Life Science med utveckling av produkter som på ett eller annat sätt skapar samhällsnytta. Analytiska instrument inom patientvård eller forskning är ett exempel och Prevas har vana av helhetsåtaganden, vilket innebär att deras kunder kan komma med en enkel idé eller skiss så tar de det därifrån hela vägen till färdig produkt. Medicintekniska företag lägger helt enkelt sin framtid i Prevas händer och vi vill gärna att du är med och skapar den! Att vara Prevaskonsult Prevas har en stark tro på att det är viktigt att varje anställd hos de får fortsätta utvecklas. Därför sätter Prevas upp individuella mål med alla sina anställda och anpassar bland annat kunduppdrag och arbetsuppgifter därefter. Givetvis är de också kollektivavtalsanslutna och ser till att deras arbetsvillkor hålls både schyssta och trygga för sina konsulter. För Prevas är det grundläggande att du känner att du fortfarande utvecklas och att du känner att just dina behov blir tillgodosedda. Som Prevaskonsult erbjuds du utöver spännande uppdrag hos olika kunder och kompetensutveckling, även möjligheter att delta i aktiviteter såsom afterworks, fredagsfrukostar och konsultluncher på Prevas bekostnad. De ser det som värdeskapande för lagandan och för att man som Prevaskonsult ska få chansen att lära känna varandra både på och utanför arbetstid. Vi ser fram emot din ansökan! Denna rekrytering kommer att hållas av Ed:Za group. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men om du har några frågor kan du kontakta [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer