About Wehype: Wehype is on a mission to unite creators and games for seamless and effortless collaboration. We're reshaping influencer marketing by connecting creators and games from around the world through a rich product experience that supports paid sponsorships, rewards, exclusive content and giveaways. Who you are: You are a social and bubbly person with a strong interest in service. In this role, you’ll support the entire office with daily office management tasks and help ensure our staff and externals have the best experience possible at our office. Location: Uppsala Employment Type:Part-time (approx. 1-2 hours per day) What you will do: Make sure the office lives up to the Wehype standard at all times by making it look clean and organized. Organize our daily breakfast Help us organise company events like seasonal kickoffs, gaming nights, keynotes and partner meet-ups. Coordinate purchases, mail and deliveries for the office. Who you are: A doer. You can handle multiple tasks and requests at the same time, prioritizing your own pipeline effectively. A social and bubbly person who really enjoys being around people A creative problem solver, unfazed by new challenges even if it will be your first time on the task. You’re approachable and strive to contribute positively to the office’s energy. Fluency in English (our working language) is required. Basic Swedish (to communicate with vendors) is preferable. What’s in it for you? Learn as part of a collaborative team and grow in a fast-expanding company Premium work gear to get the job done Breakfast every day at the Office Gaming stations at work
Vi söker nu en Strategisk inköpare inom mekanik till en av våra fina kunder i Uppsala. I rollen kommer du att tillhöra inköpsteamet på företaget och arbeta med strategiskt inköp inom området mekanik. Du kommer att ha täta dialoger med både kollegor, leverantörer och intressenter. Företaget exportera mycket utomlands och därför ingår en del resor i tjänsten både inom Sverige och till andra länder. Du ansvarar för leverantörer och produktbasen inom kategorin mekanik. Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom området och som vill arbeta i en teknisk organisation med högt i tak och trevliga kollegor. Detta är en form av rekrytering där du först är anställd som konsult via oss på The Place och jobbar ute på kundföretaget för att sedan om båda parter är nöjda kunna bli överanställd av kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som Strategisk inköpare hos vår kund i Uppsala kommer du att: Arbeta med strategiskt inköp inom mekanik. Ansvara för leverantörer och produktbasen inom området mekanik. Ha tät kontakt med intressenter, leverantörer och kollegor. Tolka och förstå olika tekniska underlag. Förhandla avtal. Kvalifikationer Utbildning inom inköp, teknik, ekonom eller relevant område. Flera års erfarenhet av strategiskt inköp inom mekanik eller liknande. God systemvana. Vana att förhandla och förstå avtal. Har flytande kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska. Personligt Som person tror vi att du är en social och kommunikativ person som har en god erfarenhet av inköp. Du är van att samarbeta med både interna och externa parter och ser vikten av att bygga goda relationer. Vidare har du en god teknisk kunskap och ett bra affärssinne och är bekväm men flera olika kontaktytor. Du är strukturerad, analytiskt och är duktig på att prioritera. Du arbetar ansvarsfullt och har ett bra helhetstänk. Mer om tjänsten: En hyrrekrytering där du först är anställd som konsult i ca 6 månader hos The Place för att sedan ha möjlighet till överanställning hos kundföretaget. Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse. Arbetstider: Kontorstider, 40 tim/veckan Med möjlighet till flex och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. Resor inom och utanför Sverige kan förekomma i tjänsten. Låter det intressant? Tveka inte, vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker nu en Facility Manager till en av våra fina kunder i Uppsala. I rollen kommer du att vara övergripande ansvarig över underhållet och förvaltningen av vår kunds fastigheter och system. Du kommer att se till att riktlinjer och krav säkerställs när det gäller miljö och säkerhet i deras fastigheter. Samt arbeta med förbättringsåtgärder och se till att optimera underhåll och drift framåt. Du kommer att ha både interna och externa kontakter och arbeta tätt med flera avdelningar och leverantörer. Vi letar efter dig som har god erfarenhet inom området och som vill arbeta i en teknisk organisation med högt i tak och trevliga kollegor. Detta är en form av rekrytering där du först är anställd som konsult via oss på The Place och jobbar ute på kundföretaget för att sedan om båda parter är nöjda kunna bli överanställd av kundföretaget. Arbetsuppgifter I rollen som Facility Manager hos vår kund i Uppsala kommer du att: Ansvara för den dagliga driften när det gäller underhåll och reparationer av fastigheter och system. Arbeta med samt säkerställa riktlinjer gällande miljö och säkerhet i deras byggnader. Ta fram, förbättra och implementera olika underhållsplaner. Hantera kostnader och upphandlingar av tjänster inom området. Ha koll på och se över tekniska system. Tex Ventilation och nätverk. Kvalifikationer: Utbildning inom teknisk fastighetsförvaltning, byggteknik eller likande. Erfarenhet av fastighetsförvaltning och underhåll av tekniska system. Goda kunskaper i miljö- och säkerhetslagstiftning. God erfarenhet av att leda projekt och hantera ett budgetansvar. Har flytande kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska. Meriterande om du har arbetat med drift och underhåll inom industri- eller företagsmiljö. Personligt Som person tror vi att du är en social och kommunikativ person som har en god erfarenhet av fastighetsförvaltning. Du är van att samarbeta med både interna och externa parter och ser vikten av att bygga goda relationer. Vidare är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad och tycker om att se förbättringsmöjligheter. Du har ett stort tekniskt intresse och är duktig på problemlösning. Mer om tjänsten: En hyrrekrytering där du först är anställd som konsult i ca 6 månader hos The Place för att sedan ha möjlighet till överanställning hos kundföretaget. Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse. Arbetstider: Kontorstider, 40 tim/veckan Med möjlighet till flex och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan. Låter det intressant? Tveka inte, vi ser fram emot din ansökan!
Flyttfirman Östra Aros söker C-korts Chaufförmed utgångspunkt från kontoret i Uppsala.Tjänsten är en tillsvidare anställning med ProvanställningFlyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flytt upplevelse.Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat familjeföretag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. C.-korts Chaufförexpressarbetare till Flyttfirman Östra Aros ABÖstra Aros har en ökande efterfrågan ochsöker därför 1-2st C-korts Chaufförertill våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som C-korts Chaufförkommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder.Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med C-körkort som innehar YKB men för för rätt person så kan vi även tänka oss att stötta med YKB utbildning om detta saknas. Krav: Minimiålder 22 år. God fysik Något några års erfarenhet Körkort med behörighet C Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller lager. YKB God svenska i tal och skift Arbetstider:Arbetstiderna kan varierar men förläggs i huvudsak under kontorstid.Det kan förekomma övertid vid behov Information om anställning:Vi erbjuder tillsvidare anställning med provanställning på 6 månader.Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag.Placering: UppsalaAnställningsform: Tillsvidareanställningar inleds ofta med en provanställning.Pga. teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Forsgren Lundkvist Consulting AB för att hitta just dig.
Vill du vara med på en riktigt rolig och spännande resa? Är du en drivande och engagerad stjärna inom försäljning? Hos oss kan du nu bli vår nya säljare med stort fokus på både ansvar och möjligheter! Som anställd hos oss blir du en del av ett företag med en stark ägare och mycket hög personal- och kundnöjdhet. Låter detta kanske som du? Läs vidare! Om oss Vesivek är Nordens största takrenoveringsföretag. Vi renoverar över 5 000 villatak per år och har sedan starten för 25 år sedan utfört mer än 36 000 takrenoveringar i Sverige och Finland. Utöver takrenoveringar erbjuds även installation av solcellspaneler. Koncernen omsätter ca 1,3 miljarder kronor och har ca 600 anställda. Vesivek växer kraftigt i Sverige, vilket innebär att du är med och utvecklar både företaget och vår kultur. Du erbjuds en tjänst i en organisation som andas framtidstro och vinnarinstinkt. Här får du möjlighet att utvecklas i takt med organisationen och dina idéer tas alltid tillvara. Läs mer om vårt unika koncept på www.vesivek.se Om tjänsten Som säljare av takrenoveringar får du ett stort ansvar hos oss på Vesivek. Du kommer att ansvara för hela försäljningsprocessen. Du arbetar direkt mot privatkunder och husägare så det är mycket viktigt att kunden känner sig trygg med oss som samarbetspartner. Hög service och stort engagemang är avgörande för kundupplevelsen. Som säljare jobbar du även tillsammans med depåchef och produktionsteam genom hela processen för att uppnå nöjda kunder. Vi på Vesivek utbildar dig till takexpert för att motsvara kundernas förväntningar på professionell rådgivning. Hos oss får du en bra fast grundlön med provision och tjänstebil. I tjänsten kommer du till exempel att kontakta och besöka nya kunder, avsluta affärer och genomföra säljaktiviteter i närområdet vid takrenoveringar. Säljaktiviteter kan även innefatta att ställa ut på mässor där du kommer att boka kunder och synliggöra varumärket. Du kommer också att få ansvar för att upprätthålla kontakten med dina befintliga kunder i syfte att skapa framtida referenser och överträffa kundernas förväntningar. För att lyckas i rollen Vi tror att du, som många säljare, älskar att vinna! Dessutom tror vi att du har en stark drivkraft, en härlig inställning och är bekväm med att ta egna initiativ. Vi söker dig som vet att du lyckas som säljare och dessutom har några års erfarenhet av försäljning, gärna av direktförsäljning mot privatkundsmarknaden. Vi söker dig som vill få möjlighet att arbeta nära dina kundrelationer och lyckas genom att ansvara för en framgångsrik försäljning. Lämplig bostadsort är inom området Uppsala med omnejd. Kvalifikationer för rollen är att du: Har mångårig erfarenhet av uppsökande försäljning mot B2C och/eller B2B Det är meriterande om du dessutom har erfarenhet av byggnation eller renovering Innehar giltigt körkort B (personbil) Behärskar svenska flytande i tal och skrift Vi erbjuder En konkurrenskraftig fast lön med möjlighet till provision Tjänstebil Möjlighet att vara en del av en framgångsrik och växande organisation Kontinuerlig utbildning och utveckling I denna rekrytering samarbetar Vesivek med Rubino Rekrytering. Urval samt intervjuer sker löpande så vi önskar din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930. Välkommen med din ansökan!
We are a young, fast-growing company with an agile, cross-functional work environment. We promise you open, respectful, and prestige-free colleagues and a leadership team believing in our ability to grow together. Come and contribute with your experience in product development and make our journey yours. Your Role Our products are based on the superRCA technology, which offers ultra-high sensitivity detection of multiple mutation targets simultaneously in liquid biopsies. We have developed mutation targets for both Leukemia as well as solid tumors, and are currently offering standard research kits, custom products, and research analysis services. We are now transitioning from a start-up phase to a scale-up phase and require further focus on verification and validation of our products. You will lead verification studies and analytical performance evaluations, for our research-use and diagnostic products. You will set the requirements, refine and further develop the protocols, and ensure that the documentation is accurate and fit for purpose. We are a small team, and you will collaborate cross-functionally within the company with the aim of translating research into scalable, market-ready products. Your main responsibilities will include: Designing and leading verification and validation studies, including analytical performance evaluations, for research-use and diagnostic products. Define performance requirements, refine existing protocols and define new, when needed, as well as ensure that the documentation is accurate and fit for purpose. Preparing documentation to support in vitro diagnostic device (IVD) registration in compliance with applicable regulations and guidelines, in collaboration with the RA/QA and Product Development manager. Assist in areas such as requirement management, change management, and risk management. In collaboration with statistical expertise and R&D colleagues, evaluate performance studies and reports. You will report to the Product Development Manager and be part of our core team, playing a critical role in making our liquid biopsy and mutation detection technology accessible to clinicians and researchers. We mentioned that we are on a start-up journey, meaning we adapt quickly, so your tasks may evolve as we grow. We are located in Uppsala Science Park, where we have gathered all our business functions. Your Profile We’re looking for a structured, goal-oriented individual committed to making a difference. You should have experience of leading activities, planning effectively, and delivering results independently. We also hope you are a collaborative team player who strives for unified success, but most importantly, we hope you are yourself. We are a team of individuals, and our differences are what make us a dream team. Qualifications: A university degree in Molecular/Cell Biology, Biotechnology, Biochemistry, or a related field. 3-5years of experience in product development, particularly in verification and validation within a regulated environment. Proficiency in report writing and familiarity with statistical methods and data analysis. Experience collaborating with statistical experts and designing performance studies according to standards and guidelines, such as the CLSI guidelines or similar. Professional fluency in English, both written and verbal. Experience from flow cytometry and molecular biology techniques, including PCR and other DNA amplification methods is a plus. Application Join us and be part of a transformative journey in healthcare! We are accepting applications until the 6nd ofFebruary. If you have any questions regarding the position, please do not hesitate to reach out to Sandra Bydell Sveder, Recruitment Consultant ([email protected] or 076-319 96 88).
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du sjuksköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg? En sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorgär en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möta människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med omvårdnadsuppgifter, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Den legitimerade sjuksköterskans specifika kompetens är omvårdnad. Detomfattar både det vetenskapliga kunskapsområdet och det patientnära arbetet grundat i en humanistisk människosyn. Du ansvarar för att våra boendes behov av hälso- och sjukvård tillgodoses. Som sjuksköterska ansvarar du för och leder omvårdnadsarbetet. Detta innebär att självständigt, i teamsamverkan och i partnerskap med den boende och dennes närstående ansvara för bedömning, diagnostik, planering, genomförande och utvärdering av omvårdnaden. En viktig uppgift är också att handleda, stödja och utbilda övrig omvårdnadspersonal och vara ett gott föredöme för dina kollegor. Du arbetar med omtanke i allt du gör med stort eget ansvar och har förmågan att prioritera och leda andra även vid förändrade omständigheter. Flexibilitet och kollegialt samarbete är av stor vikt i uppdraget. Om Gutasund äldreboende Välkommen till Gutasund, ett modernt och trivsamt äldreboende i stadsdelen Gottsunda, Uppsala. Verksamheten är belägen ett stenkast från Gottsunda Centrum med tillgång till flertalet livsmedelsbutiker, café, restauranger, kiosk, frisör och bibliotek. På husets innergård finns en grönskande, rofylld trädgård med flera planteringsytor och sittplatser för våra boende. Gutasund omgärdas av trevliga bostadskvarter, rogivande grönområden och promenadvägar. På Gutasund finns tre våningsplan som erbjuder vård för boende med demenssjukdom samt ett våningsplan med omvårdnadsavdelning. Under ledning av verksamhetschef arbetar enhetschef, omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut med vård och omsorg. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/gutasund Vi erbjuder dig: Förutom att du får arbeta i ett väl sammansvetsat, kompetent, engagerat och härligt arbetslag erbjuder vi: Kompetensutveckling Fredagsfrukostför alla medarbetareför att sätta lite extra mys inför helgen Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbeteför att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Vi söker dig som ärlegitimerad sjuksköterska Det är starkt meriterande omdu har tidigare erfarenhet som sjuksköterska inom äldreomsorg Du behöver ha god kunskap om hälso- och sjukvårdens regelverk Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har kunskap att dokumentera utifrån ICF och KVÅ (internationella och nationella klassifikationer och kodverk) Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: visstidsanställning Omfattning: till en början ca 50% Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-02-15 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Bitr.Verksamhetschef: Annika Ek Telefonnummer: 010-130 38 88 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
I stormens öga befinner du dig. Projektledaren vill avsluta projektet, produktionen väntar på att få komma i gång, men du står stabil och tar ansvar för kvalitetssäkringen. Du har planerat arbetet för dig och ditt team för att säkra en god leverans i tid och håller en god proaktiv kommunikation med leverantörer. Känner du igen dig i detta scenario? Det här blir din rollDu kommer att bli en del av ett team med hög kompetens inom validering. Du får möjlighet att utvecklas och utmanas kunskapsmässigt utifrån dina erfarenheter, agera mentor och leda andra. ”Som valideringsledare hjälper jag både små och stora företag att få koll på sina utrustningar och processer, både de som redan har vana av regelverk och de som är nya inom Life Science. Jag älskar Plantvisions mix av utmaningar, glädje och kunskapsdelning och jag har lärt mig massor under min tid här.” - Jessica Kjellberg Rollen öppnar dörrar för att: Kvalificera utrustningar och/eller instrument, och datoriserade system Validera tillverkningsprocesser och rengöringsprocesser Leda valideringsaktiviteter med ansvar för strategi och dokumentation Samarbeta tvärfunktionellt i projektteam med kravställning och riskanalys Arbeta med avvikelsehantering, CAPA, ändringsärenden, inspektioner, leverantör Utveckla arbetsprocesser, granska dokumentation och uppdatera SOPar vid behov Vi ser gärna att du bor i Uppsalaområdet och har möjlighet att vara hos kund i Mälardalen. Så här kommer du att briljeraMed ditt sätt att alltid sätta kunden först, arbeta lösningsorienterat och leverera med hög energi kommer du glänsa hos oss. Det är självklart att du som person också är noggrann och kvalitetsmedveten. Eftersom en stor del av ditt arbete sker hos kund, behöver du balansera att vara en del av uppdraget och aktivt bidra till ditt team. Att dela kunskap med varandra är vårt hjärta och något som får oss alla att växa! Du har följande kunskaper, erfarenheter och egenskaper: Du har 5 års erfarenhet av validering och kvalificering i GXP-styrd verksamhet, gärna med erfarenhet av att validera datoriserade system eller teknisk erfarenhet av produktion och ett intresse för kvalitet Du har teknisk eller naturvetenskaplig högskole- eller civilingenjörsutbildning Du har erfarenhet av ISO13485, GMP, GDP, 21 CFR Part 11, Eudralex Vol 4 Annex 11/GAMP 5 Du kan flytande svenska och engelska, både i tal och skrift Du är pragmatisk och lösningsorienterad, med en passion för produktkvalitet, patientsäkerhet och dataintegritet Färdigheter: Förmåga att bygga långsiktiga relationer, samarbeta effektivt i team, agera som mentor och stödja kollegor, samt driva förändrings- och förbättringsarbete Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta: KonsultchefBas Clarijs073-0604721, [email protected] Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.
Studerar du ekonomimed etthjärta som slår extra för kundrelationer, med en ambition att blikonsult ochkombinera affärsutveckling, problemlösning och personlig utveckling?På Avanta, en familjär ekonomi- och redovisningsbyrå, får du möjligheten att kickstarta en långsiktig karriär där vi skapar värde för våra kunder och utvecklar våra medarbetare. Vem är du?Vi söker dig som inte bara vill ha praktisk erfarenhet inom redovisning, utan också strävar efter att bli en viktig del av vårt team på lång sikt. Du lockas av variationen och dynamiken i konsultrollen och har en vilja att bidra till våra kunders och Avantas framgångar över tid. Din profil: Studerar ekonomi, redovisning, finans eller liknande på universitet eller högskolamed praktik inom ramen för utbildning under hösten 2025 och vår 2026. God förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både verbalt och skriftligt. Vill utveckla förmåga att förstå kunders behov och bidra till lösningar som stärker deras verksamheter. Är ansvarstagande, flexibel och trivs i en teammiljö där samarbete och delad kunskap är i fokus. Har ett affärsmässigt tänk och trivs i en roll där kundens behov är i fokus. Har ett genuint intresse för en långsiktig karriär på byråochen önskan om anställning efter praktikperiodens slut. I rekryteringsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper.Vi värdesätter att du är en person som tycker om att nätverka, bygga relationer och hitta lösningar som skapar affärsvärde. Förmåga att ta ansvar för den egna prestationen och samarbeta bra med andra är något som stämmer in på dig.För att trivas hos oss är det viktigt att du ser variationen i uppdrag och kundrelationer på byråsom en fördel och att duuppskattar möjligheten att arbeta nära kunder i olika branscher. Vad erbjuder vi? En praktikplats där du får en djupgående förståelse för redovisningsprocessen och möjlighet att arbeta med riktiga kundprojekt.Som praktikant på Avanta kan duförvänta dig att delta i kvalificerat arbete där du, genom att vara understöd till dina kollegor, får lära dig mer om löpande redovisningsarbete, kundbemötande, affärsrådgivning och mer! Praktiken utformas utifrån dina erfarenheter och våra verksamhetsbehov. Under praktiken arbetar du på plats under kontorstid, med möjlighet till anställning efter praktikens slut. Vid en framtida anställning erbjuder vi: Friskvårdsbidrag på maxnivå, tjänstepension och förmånliga försäkringar. Kontinuerlig utveckling:Vi är en ambitiös organisation med höga kvalitetskrav och fokus på ständig förbättring av oss själva. Hos oss får du tydliga möjligheter till kompetensutveckling anpassade efter dina mål och förutsättningar. Sociala aktiviteter:Gemensamma luncher, fikaraster, årliga konferenser och andra sociala aktiviteter är en naturlig del av vår företagskultur. Flexibilitet: Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete för att få livspusslet att gå ihop med vardagens alla måsten. Gemenskap: Oavsett om du arbetar från något av våra kontor eller ute hos kund arbetar vi på ett sätt som främjar gemenskap, familjeanda, samarbete och kunskapsutbyte. Ansökan Praktiken på vårt Uppsala-kontorärplanerad tillhösten 2025 och våren 2026 med uppstart enligt överenskommelse.Vi tillämpar ett löpande urval och annonsen stängs när vi har tillsatt praktikplatsen.På grund av julledigheter kommer din ansökan ses över med start under tredje veckan i januari. Återkoppling på din ansökan kan därför dröja. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill vara med på vår tillväxtresa! Varmt välkommen med din ansökan. AQ M-Tech AB är ett företag som specialiserat sig på utveckling, konstruktion och tillverkning av kundanpassade tekniklösningar och produkter. Under åren har vi utvecklat ett flertal egna produkter som har haft sitt ursprung i våra kunders krav och teknikbehov. Företaget har många olika kompetenser vilket gör att vi tillsammans utvecklar kundens idé till en färdig produkt. Vi utvecklar och tillverkar även våra kunders produkter som en kontraktstillverkare. Våra kunder finns främst inom läkemedel och livsmedelsindustrin. Arbetsuppgifter: Som produktionstekniker arbetar du i förstahand med att supporta produktion och den dagliga verksamheten. Produktionen är i största grad specialiserad med fokus på en hög mix med låg volym. Kvalitetssäkring genomsyrar hela företaget och att vara noggrann eller känna till hur kvalitet kan efterhållas är en bra egenskap. Många produkter är projektstyrda där du kommer få ansvara att vara den tillsatta produktionsteknikern. Det innebär att bemöta frågor internt men också kundkontakt för att diskutera problem och hitta lösningar tillsammans med kunden. Många projekt och produkter är ofta uppbyggda utav flertalet el komponenter där en god systemförståelse har väldigt stora fördelar. Rollen passar därmed dig som har förmågan att snabbt sätta sig in och se samband mellan olika tekniska komponenter. Har du tidigare varit montör eller arbetet praktiskt kommer de kunskaperna komma väl till hands även i rollen som produktionstekniker. Din profil/kompetens: Relevant utbildning och/eller erfarenhet av tillverkande produktion Goda kunskaper i ritningsläsning Svenska & Engelska i tal och skrift Problemlösande Meriterande: El-lära Kunskaper i 3D program Erfarenhet av Medtech branschen Erfarenhet av Monitor ERP-system Vana av att arbeta med EBOM strukturer Personliga kvalifikationer: För att lyckas i rollen ser vi att du är driven och har analytisk förmåga. Du är nyfiken och tar dig gärna an nya arbetsuppgifter. Givetvis ser vi att du är strukturerad och noggrann i arbetet. Vi erbjuder dig: AQ är ett värderingsstyrt och spännande företag med korta beslutsvägar och prestigelös atmosfär. Hos oss får du möjligheten att utvecklas vidare i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi värdesätter korta beslutsvägar och tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat. AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt. Din ansökan:Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan innehållande personligt brev och CV så snart som möjligt, dock senast 2025-01-31. Frågor om tjänsten och ansökningar hanteras av rekryterande chef Marcus Gyllsten via e-post: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer