Älskar du teknik och är en vass projektledare?

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Vem är vi? AFRYs affärsområde Food & Pharma är idag en av de mest tongivande aktörerna i Skandinavien med kunder främst inom läkemedel, bioteknik och medicinteknik. Vi fortsätter växa och söker därför fler tekniska projektledare! Om rollen Som teknisk projektledare inom Food & Pharma på AFRY ansvarar du för projekt i olika faser såsom förstudie, design och genomförande samt att du ibland även har budgetansvar. Projekten är av varierande storlek och teknisk karaktär, tex. kommer du att leda projekt gällande att bygga nya produktionsanläggningar, genomföra produktionsflyttar och att arbeta med optimeringar av befintliga processer. Arbetet utförs hos kund och/eller på något av AFRY:s kontor. Projekten omfattar bland annat samordning och hantering av specifikationer, upphandling av komponenter och utrustning, driftsättning samt test och validering. Tillsammans i teamet hjälper vi våra kunder att nå sina mål genom att stötta deras verksamhet. Detta görs samtidigt som vi ständigt strävar efter att korta ner projekttiden samt effektivisera produktionen. Vi värdesätter att du som projektledare är intresserad av att dela med dig av dina kunskaper och kompetens till mer juniora kollegor. Du kommer även att få möjligheten att utbyta erfarenheter med andra erfarna projektledare inom hela AFRY. Hos oss kommer du även erbjudas möjligheten att certifiera dig enligt Prince 2, IPMA och/eller PMI. Vi jobbar i huvudsak med projekt inom läkemedelstillverkning, biotekniska och kemitekniska anläggningar, mediasystem, Tech transfer av produkt och utrustning samt processoptimeringar. Kravspecifikation Om dig Vi tror att du som projektledare med ditt goda ledarskap engagerar och inspirerar dina kollegor med tydliga mål, samtidigt som du bidrar till ett trivsamt arbetsklimat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du är en person med stor handlingskraft och samarbetsförmåga. Med din goda kommunikationsförmåga och entusiasm får du gruppen att uppnå goda resultat. Det är även en självklarhet för dig att arbeta på ett strukturerat och kvalitetsmedvetet sätt. Du har ett flexibelt arbetssätt och du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya projekt och kunders behov. För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du kan bocka av nedanstående aspekter: Flera års arbetslivserfarenhet inom Life Science samt erfarenhet av projektledning inom tillverkande industri Ingenjörsexamen eller naturvetenskaplig examen Förmåga att uttrycka dig obehindrat i engelska och svenska, i både tal som skrift. Någon typ av projektledarcertifiering är meriterande. Då våra kunder finns från söder till norr om Stockholm så är det viktigt att du är pendlingsbar, ett B-körkort kan även vara bra att ha! Ytterligare information Låter detta som ett spännande nästa steg. Sök redan idag! Sista ansökningsdag är 2024-04-30. Men tänk på att vi jobbar med löpande rekrytering, vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via e-mail. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Kontakt vid frågor: Emilia Edström Group Manager [email protected] På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

3 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Elkraftsingenjör

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Jobbeskrivning Vill du leda spännande projekt inom elkraft? AFRY är inne i en expansiv fas och letar nu efter passionerade och erfarna individer för att förstärka vårt team inom elkraft. Vi söker dig som brinner för att driva projekt framåt och dela med dig av din kunskap till kollegor. Med din erfarenhet inom projektering av stationsanläggningar för region- och stamnät, från 10 till 400 kV, kan du vara den nyckelspelare vi letar efter. Vi erbjuder Spännande projekt: Bli en del av banbrytande projekt som formar Sveriges infrastruktur. Personlig utveckling: Vi investerar i din utveckling och tillhandahåller resurser för att stödja dig. Trygghet och förmåner: Vi erbjuder en stabil anställning med konkurrenskraftiga villkor och förmåner. Som elkraftsingenjör spelar du en nyckelroll i planering och genomförandet av substationsprojekt. Välkommen till en spännande roll där du samordnar med projektledning, konstruktions- och fältteam för att säkerställa framgångsrika projektutfall. Din roll är dynamisk och erbjuder en kontinuerlig professionell utveckling. Tillsammans med ett fantastiskt och socialt arbetslag sträcker du dig över flera regioner i Sverige, där samarbete och gemenskap står i centrum. Med din närmaste chef baserad i Uppsala, som även har ansvar för Solna, Gävle, Karlstad, Växjö och Kalmar, öppnar detta upp möjligheter för dig som är placerad på någon av dessa platser att ansluta till vårt vinnande team. Gör din nästa karriärsteg med oss och låt oss tillsammans skapa framgångsrika projekt och en stimulerande arbetsmiljö! Kravspecifikation Dina ansvarsområden inkluderar Projektering av transformatorstationer inom spänningsområdet 10 till 400 kV Delaktighet i investerings- och reinvesteringsprojekt kopplade till transformatorstationer Vi söker dig som Har erfarenhet inom elkraftbranschen och liknande uppgifter Besitter relevant högskole- eller ingenjörsexamen eller motsvarande erfarenhet Har goda kunskaper om gällande standarder och branschpraxis Har B-körkort och behärskar svenska i tal och skrift Meriterande är om du har Erfarenhet av konsultarbete, projektledning, entreprenadupphandling och besiktning Kunskap och erfarenhet av att arbeta enligt nätägares tekniska riktlinjer, såsom Vattenfall VTR eller SVK TR Ledarerfarenhet med fokus på mentorskap och teamutveckling Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en individ som är ödmjuk, ansvarsfull och driven med en stark vilja att bygga och upprätthålla starka relationer både internt och externt. Vidare är det viktigt att du är strukturerad, har god förmåga att skapa och vårda relationer, är inriktad på samarbete och lyhörd för både din egen och andras utveckling. Bli en del av vårt framgångsrika team och låt oss tillsammans forma framtiden inom energisektorn Ytterligare information Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-05-02. Kontaktperson för frågor: Jelena Katz Rekryteringspartner [email protected] Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

3 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
SA-Projektör - Uppsala

För kunds räkning söker nu Boost Technical Power dig med erfarenhet och eller intresse för konstruktion/byggnation och som vill vara med och planera utbyggnaden av framtidens mobilnät. Vi välkomnar både juniora och seniora sökande! Om tjänsten Som projektör hos vår kund arbetar du med att planera och projektera framtidens mobilnät både ute i fält och på kontor. På fält gäller dels att hitta bästa lösningen för nybyggnation, dels vidareutveckla befintligt site-bestånd för att kunna optimera detta för framtidens teknik. Genom att på plats identifiera vad som är byggnadstekniskt möjligt eller vilka krav en nyinstallation kräver skall bästa lösning för ny mobilanläggning dokumenteras och redovisas för beställare och utförare. Du kommer även att till viss del hantera myndighetskontakt, tillståndsansökningar och diverse administrativt arbete. Resor i tjänst kommer att förekomma. Tjänsten börjar som en visstidsanställning på heltid med ambitioner att du efter en period som anställd via Boost, får erbjudande att gå över till anställning direkt hos kunden. Tillträde enligt ÖK. Kollektivavtal finns. Om dig Du som person har en teknisk bakgrund eller intresse där du har jobbat med liknande arbetsuppgifter eller inom teknik/byggnation eller konstruktion. Du får gärna vara junior i rollen, med ett stort intresse för teknik och brinner för den tekniska utvecklingen. För att lyckas i rollen är du flexibel, lyhörd, samarbetsvillig och noggrann. Du har mycket kontakter med både kollegor och kunder och därav är dina personliga egenskaper av största vikt. Du är en driven och målinriktad person som tar ditt arbete på största allvar. -B körkort Meriterande: Bas P och Bas U Ansökan Skicka ditt CV och personligt brev till oss där du talar om varför just du passar för den här tjänsten till: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval, skicka din ansökan så fort som möjligt. Vid ansökan var god ange referens: SA-Projektör Om oss Boost är ett rekrytering & bemanningsföretag inom installationsbranschen. Med 14 års erfarenhet från branschen har vi de bästa möjligheterna för dig som arbetssökande att hitta nästa utmaning inom installationsbranschen. Vi på Boost Technical Power tror på mångfald och jobbar alltid med fördomsfri rekrytering, schyssta anställningsvillkor och är självklart kollektivanslutna. Vår verksamhet finns där du finns oavsett geografi. Vi ser fram emot din ansökan!

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare till resebranchen

Vill du ta klivet in i resebranschen och utvecklas i ett globalt företag som har partnerskap med t.ex booking.com, google flights och TUI? Toppen, för vi utbildar alla våra medarbetare på plats - ingen tidigare erfarenhet behövs. Vi har fördubblat vår försäljning av flygbiljetter vilket gör att fler kunder behöver komma i kontakt med oss och få hjälp med deras bokningar, vilket är anledningen till att vi nu rekryterar till vår kundtjänst. Vi är ett ungt team på nästan 50 personer med bra sammanhållning där alla stöttar varandra och bidrar till arbetsglädjen på jobbet. På Uppsalakontoret arbetar ca 150 personer totalt och vi sitter i moderna, ljusa och fina lokaler i centrala Uppsala. När vädret tillåter kan vi även nyttja vår fantastiska takterrass! Vi erbjuder dessutom fina förmåner och en betald åtta veckors utbildning för att du ska få en bra start in i arbetet. Titta gärna på: Presentationsvideo First Line Uppsala. Om tjänsten På kundtjänsten har vi dagligen ett stort antal inkommande samtal och du hanterar kunder huvudsakligen via telefon. Vi tar hand om alla ärenden som rör våra kunders bokningar och som agent hanterar du ca 45 ärenden per dag. Inkommande frågor kan handla om avbokningar, ombokningar, bagagefrågor och namnändringar. Din roll är viktig i företaget då du är länken ut till våra kunder och kan påverka hur våra kunder uppfattar vårt varumärke. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara: Besvara våra kunders frågor via telefon och chatt och hitta lösningar på kundernas problem Hjälpa våra skandinaviska kunder med deras bokningar i våra olika bokningssystem Arbetet är förlagt på kontorstimmar, mellan 8-17 på vardagar. Du arbetar inga helger eller röda dagar. Under dina första åtta veckor följer du en utbildningsplan och har en handledare som hjälper dig att komma in i jobbet på bästa sätt. Det är viktigt att du har möjlighet att närvara, på plats, under hela utbildningen. Om dig I denna roll är en positiv attityd och vilja att lära viktigast. Vi söker dig som är trygg i dig själv och som trivs i en flexibel miljö där mycket händer. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice, helst över telefon, och att du trivs i servicerollen. Vi söker dig som gillar att arbeta målfokuserat och drivs av att din prestations mäts på en daglig basis. Du kommer ha möjlighet att få en månatlig och en kvartalsbonus som baseras på bland annat kvalitet och effektivitet. Vi tror att du: Har intresset och förmågan att lära dig nya system - du gillar att arbeta med datorn som redskap Drivs av att nå uppsatta mål Är en flexibel person som har hög känsla för service Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Även bra om du har: Erfarenhet av kundservice eller kundtjänst gärna via telefon Relevant resesäljarutbildning eller motsvarande erfarenheter Kunskaper i Sabre och/eller Amadeus Kunskaper i finska, danska och norska Hos oss har du goda möjligheter att växa inom bolaget, både inom vår Customer Service avdelning och till någon av våra andra avdelningar. Det finns flera möjliga karriärvägar för dig som startar på vår kundtjänst! Om oss Etraveli Group är det globalt ledande företaget för tekniska lösningar och möjligheter för onlineförsäljning av flygresor. Vi är här för att lösa komplexiteten genom att koppla samman miljontals flyg och resenärer över hela världen, från sökning och urval till resa och vidare. Vi har varumärken online som Mytrip, GoToGate & Flight Network och har ett nära samarbete med Booking.com. Etraveli Group har även etablerat strategiska partnerskap med företag som Skyscanner, Google Flights, TUI, etc. Vårt mångsidiga team med mer än 2300 passionerade anställda är det som gör oss till de bästa i världen på det vi gör. Våra stora kontor finns i Sverige (HQ), Kanada, Grekland, Indien, Polen, och Aten. Startdatum: 13e maj

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Thoraxoperation söker undersköterska

Verksamhetsområde hjärt- och lungsjukdomar Vi är Akademiska sjukhuset – ett av Sveriges ledande universitetssjukhus. Förutom rollen som länssjukhus är vi leverantör av högspecialiserad vård och betjänar två miljoner människor i Mellansverige. Hos oss pågår det något hela tiden – ett nytt liv ser dagens ljus, en mormor opereras, en kollega hyllas som livets hjälte. Vi tror att ärlighet varar längst och det är ingen hemlighet att vi behöver bli fler. Som kollega till oss får du vara med om mycket. Hårda prövningar men också fantastiska händelser, stark gemenskap och stöttning från kollegor och medmänniskor. För att se delar ur vår verklighet, besök vår fotoutställning på akademiskafotoutstallning.se. Välkommen med din ansökan och bli en del av oss. Vår verksamhet Thorax är Akademiska sjukhusets specialklinik för kirurgisk behandling av sjukdomar i bröstkorgen. Hos oss opereras sjukdomar i hjärtat, lungorna och de stora blodkärlen. De vanligaste diagnoserna är kranskärlssjukdom, klaffel, pulsåderbråck och lungtumörer. Vi utför även ECMO-behandlingar på indikation lungsvikt och hjärtsvikt. Vår operationsavdelning är en modern och högteknologisk enhet med fem operationssalar för konventionell thoraxkirurgi och en interventionssal för kateterburen intervention. Vi har ett nära samarbete inom hela verksamhetsområdet och ett gemensamt ansvar för hela vårdkedjan, vilket gör att vi kan planera, genomföra och utvärdera hela patientflödet. Vi arbetar med korta beslutsvägar, där långsiktighet och kvalitet är ledord. På thoraxoperation får du chansen att bli en del av en högspecialiserad och spännande verksamhet där du kommer att arbeta i en mycket effektiv organisation med ett professionellt team som tillsammans leverera specialistvård med en mycket hög medicinsk kvalitet. Ditt uppdrag På thoraxoperation kommer du att arbeta med material- och förrådsansvar där både beställning av förrådsmaterial samt varumottagning och fakturahantering ingår men du kommer även att arbeta ute på operationssalarna och i serviceteam. Tjänsten innebär arbete huvudsakligen på dagtid, men även arbete på kvällstid samt jour och beredskap kan komma att ingå. Dina kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska med några års erfarenhet av arbete inom slutenvård. Meriterande är om du har erfarenhet från operationsverksamhet, vi ser gärna att du har arbetat med förrådshantering, varumottagning samt arbetat i system som Agresso. Din kompetens Vi söker dig som ser en utmaning och glädje i att arbeta i en helt ny verksamhet, med möjlighet att påverka ditt arbete. Vi ser även att du har en flexibel personlighet, är lösningsfokuserad och har lätt att kommunicera och samarbeta – en lagspelare! Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Vi erbjuder Vi erbjuder en tillsvidareanställning med lön och tillträdesdag enligt överenskommelse. En stimulerande arbetsmiljö där vi lägger stor vikt vid kvalitets- och kompetensutveckling för både dig och verksamheten. En individuellt anpassad introduktion beroende på tidigare erfarenhet. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Avdelningschef Camilla Eriksson, 018-612 26 85 Tillförordnad biträdande avdelningschef Moayad Altaiy, 018-611 40 21 Facklig kontaktperson Kommunal, nås via växeln, 018-611 00 00 Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Urval och tillsättning sker löpande under ansökningstiden, så vänta inte med att skicka din ansökan till oss. I samband med din ansökan kommer du få besvara några frågor, vi tackar dig på förhand för att du tar dig tid att göra detta! Viktig information gällande din anställning: Sedan den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att det krävs ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska. Du kan läsa mer om de nya lagkraven här: https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/information-om-skyddad-yrkestitel/ Med anledning av de nationella lagkraven kan du komma att få titeln omvårdnadsassistent i ditt anställningskontrakt. Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

3 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personlig assistent till pojke i Uppsala

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vill du göra stor skillnad i ett barns liv? Vi söker en social och ansvarstagande personlig assistent till en pojke i förskolåldern med stort vårdbehov.   Arbetsuppgifter Du finns vid pojkens sida under hela arbetspasset som hans förlängda armar, ben och röst i vardagslivet. Ni kommer att leka tillsammans, delta i aktiviteter och i familjeliv. Pojken har ett stort omvårdnadsbehov med moment som sondmatning, andningsmask, cvk och andra hjälpmedel. Dessutom kommer du att hjälpa honom med sjukgymnastik och personlig hygien. Vi erbjuder ett lärorikt arbete i ett trevligt hem där den personliga relationen mellan dig och barnet står i fokus. Kvalifikationer Vi söker en social och ansvarstagande person som är lyhörd och van att ta egna initiativ. Du har gymnasieexamen och har goda referenser från tidigare arbete. Du kommer att arbeta med flera olika typer av utrustning för hemsjukvård. Antingen har du vårderfarenhet sedan tidigare eller så är du intresserad av att snabbt sätta dig in den typen av arbetsuppgifter. Att arbeta med ett infektionskänsligt barn ställer höga krav på assistansteamet. Du bör vara flexibel och kunna hoppa in med kort varsel för att täcka upp för kollegor med sjukdomssymtom.  Du som söker ska vara minst 20 år, rökfri, tala flytande svenska och ha god fysik, då lyft förekommer. Välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

3 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
FONIA SÖKER 3 NYA INNESÄLJARE - FASTLÖN+ PROVISION - UPPSALA

. Tjänsten går ut på att via telefon sälja och marknadsföra mobila tjänster till privatpersoner och företag.   Karriärmöjligheterna inom företaget är mycket goda, då vi hela tiden växer. Vi erbjuder kontinuerlig utbildning inom sälj- och kundhantering tillsammans med tävlingar och generösa priser. Det är ett krav att du behärskar svenska språket i både tal och skrift men i övrigt krävs ingen tidigare erfarenhet av försäljning då vi utbildar på plats. Du har drivet, vi ger dig de verktyg som behövs för att utvecklas till en prisbelönt säljare! Om Fonia: Vi är Fonia. Den flexibla mobiloperatören för konsumenter och entreprenörer. Vi på Fonia drivs av att förenkla komplexitet. För oss betyder det att tänka nytt och att göra saker annorlunda. Fonias tjänster är speciellt utvecklade för att förenkla vardagen för våra kunder. Vårt  mål är att skapa transparenta och problemfria lösningar för företagare och konsumenter - enkelt, smidigt och prisvärt Vi söker dig som: * Vill tjäna mycket pengar, är hungrig och framförallt har en vinnarskalle! * Som person är du driven och söker alltid en lösning på de hinder du stöter på. * Du är förtroendeingivande och har en vilja att alltid nå de mål som sätts upp. Om du är rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom vår organisation. * Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav. Din personlighet är det som avgör om du är en passande kandidat, det viktigaste är att du är en glad person med ett leende som lätt smittar av sig! Vi erbjuder dig: * En lättsåld produkt som inte kräver någon tidigare säljerfarenhet! * 15 000 kr fastlön + hög provision + bonus (snittlön 27 500 kr) * Tävlingar med generösa priser!  * Karriärmöjlighet inom företaget!  * Kontinuerlig coaching. * Säljutbildning och vidareutbildning. * Stora utvecklingsmöjligheter. Typ av anställning: Tillsvidare (heltid) Tillträde: Omgående enligt överenskommelse Övrigt: För allas trivsel råder dresscode "propert och städat" på kontoret Arbetstider: 08:00 - 17:00 måndag-fredag Läs mer om tjänsten på www.fonia.se  https://granbystaden.se/butik/fonia OBS! Ansök i första hand genom att skicka CV/Personligt brev via den externa webbplatsen. Vi kommer att kontakta de kandidater som vi finner lämpliga så snart vi kan och behandlar ansökningar löpande.

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Sommarjobba som personlig assistent i UPPSALA!

Hej! Vad kul att du har hittat hit! Vill du skapa möjligheten till en oförglömlig sommar 2024? Underbart! Självklart finns möjlighet att börja redan under våren som timvikarie och sedan fortsätta att vara vår uppskattade vardagshjälte som hoppar in vid behov, även till hösten. Oavsett om du bara vill jobba i sommar eller få in en fot som vardagshjälte hos oss – Varmt välkommen att ansöka! Vi har satt upp en del grundkvalitéer som vi vet uppskattas av våra kunder. Vi söker dig som; – Känner att du vill göra skillnad för andra – Uppfattas glad – Håller vad du lovar och föredrar att vara i tid – Behärskar svenska väl i tal och skrift Stämmer ovanstående grundkvalitéer på dig så ansök direkt! Det är såklart meriterande mederfarenheter och/eller utbildning inom vård och omsorg, men dina personliga egenskaper vägs in i matchningen vad våra kunder har för kravprofil.Därför kan just du vara exakt den vi söker! Visst är det fantastiskt! Du kommer att arbeta som personlig assistent och din arbetsplats är där kunden befinner sig. Arbetet varierar i arbetsuppgifter utifrån kundens behov, beroende på vem du arbetar hos. Det kan vara allt från vardagssysslor till att åka på utflykter, resor eller olika aktiviteter. Allt är möjligt med dina hjälpande händer! Arbetstiderna varierar enligt schema vilket kan innebära dag, kväll, natt och helg. Tjänstgöringsgraden kan variera upp till 100%. Tjänsterna tillsätts löpande, därför kan de vara tillsatta innan annonstidens utgång. Vi ser fram emot att träffa just dig! Vilka är vi som arbetsgivare - Libra Assistans? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

2 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Serveringspersonal deltid

Nu söker vi förstärkning av serveringspersonal med start omgående. Vi söker dig som är flexibel, kan jobba kvällar och helger enligt schema. Våra öppettider är 16 till sent alla vecko dagar lördag, söndag har vi öppet från 12 till sent Vi på Koh Phangan brinner för att överträffa våra gästers förväntningar, därför tror vi att du som söker jobb hos oss känner likadant. Är du framåt, noggrann, gillar att ta ansvar och utvecklas samtidigt som du jobbar i en social miljö med ett härligt & glatt team så är detta ditt framtida jobb. Som serveringspersonal serverar mat & dryck till gäster vid bordet. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i restaurang och/eller har lätt för att lära dig samt god känsla för service. Vi ser att du: Har en social personlighet och känsla för service samt ger en personlig service och rekommendationer till gäster Är ansvarsfull och ser till att lagar och riktlinjer följs Kan hantera stress och jobba i högt tempo Är initiativrik och självgående samt kan jobba i team Har en bra inställning till arbetet Är flexibel och villig att främst jobba kvällar och helger Dina arbetsuppgifter är b.la: Ge ett trevligt bemötande Erbjuda bordsservering - servera mat& dryck Hålla restaurangen inbjudande och representativ Ta emot bokningar och förbereda inför varje kväll Vi söker dig som är stresstålig och kan jobba både självständigt och i team. Vi har en bred drinkmeny med flera olika ölsorter, viner, drinkar, cocktails mm. Matmenyn är thailändsk Vi erbjuder en fartfylld, rolig och utvecklande arbetsplats. Är du den vi söker? Välkommen att skicka in din ansökan! Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet.

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024