Kundkommunikatör till Uppsala

Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som kundkommunikatör är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt - Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare - Ge support och svara på frågor från inringande personer - Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer - Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet Vem är du? Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat, och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs, men trivs också med att arbeta självständigt. Vi söker dig: - Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande. - Du kan arbeta både dag, kväll, helg och natt, då schemat varierar - Din svenska och engelska är god i både tal och skrift - Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: Skift - Startdatum: augusti - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

48 dagar sedan
Sista ansökan:
15 november 2025
CE-chaufförer för sommarjobb sökes i Uppsala!
Libera i Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Nu söker Libera dig med CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag i Uppsala! Uppdraget Som CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods, livsmedel eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 5 stopp per arbetspass. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna. Tjänsten är placerad med utgångsläge Uppsala, leveranser kan komma att ske runtom i Uppsala, Stockholm eller Mälardalen. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom CE-körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR   Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken körning du blir anställd för. Vanligtvis dag eller kväll, sällan nätter. Tillsättning Omgående    Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment.    Varmt välkommen med din ansökan!

48 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Amanuens till nätbaserad juridisk översiktskurs
Uppsala Universitet
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Juridiska fakulteten i Uppsala är Nordens äldsta juridiska fakultet och fanns redan när universitet grundades år 1477. Här finns en utbyggd och väl ansedd grundutbildning och forskarutbildning. Vid fakulteten finns Juridiska institutionen, där omkring 200 personer har sin anställning. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som amanuens på kursen ”Nätbaserad juridisk översiktskurs”, 15 hp. Kursen rör huvudsakligen grundläggande civilrätt och offentlig rätt. Din uppgift är framför allt att ge skriftliga kommentarer på inlämningsuppgifter för att på så sätt hjälpa kursdeltagarna att förstå juridiken och den juridiska metoden. Därutöver kan viss undervisningsrelaterad administration förekomma. All undervisning sker på distans och du kommer att arbeta i Uppsala universitets lärplattform, Studium. Du deltar även i lärarmöten tillsammans med kursföreståndare och andra amanuenser, på plats eller på distans. Observera dock att du inte får befinna dig på utbytestermin utomlands. Kvalifikationskrav Som sökande är du aktivt studerande på juristprogrammet vid Uppsala universitet. Du bör ha goda kunskaper inom de rättsområden som kursen omfattar samt i juridisk metod. God datorvana samt goda kunskaper i svenska krävs. Då arbetet innebär dagliga kontakter med både studenter och anställd personal är det viktigt att du har hög service- och ansvarskänsla samt ett gott ordningssinne. Du bör ha god initiativ- och planeringsförmåga samt en vilja och förmåga att samarbeta med flera olika personalgrupper. Anställning som amanuens regleras i 5 kap. högskoleförordningen. Bara den som är antagen till utbildning på grundnivå eller avancerad nivå får anställas som amanuens (HF 5 kap. 10 §). Du får inte befinna dig på utbytestermin utomlands. Önskvärt/meriterande i övrigt Vi ser gärna att du har läst termin 1-4 samt termin 6 på juristprogrammet eller att du på annat sätt har förvärvat motsvarande kunskaper inom kursens ämnesområden. Meriterande är även tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt fördjupade kunskaper inom de rättsområden som kursen omfattar. Om anställningen Anställningen är tidsbegränsad enligt HF 5 kap. 12 §. Omfattningen är 20%. Anställningen är tidsbegränsad under perioden från 2025-09-01 till 2026-01-28 med möjlighet till förlängning om kursen fortsatt ges i samma omfattning. Placeringsort: Uppsala Upplysningar om anställningen lämnas av: Åsa Elmerot, [email protected] Välkommen med din ansökan senast den 15 augusti 2025, UFV-PA 2025/1554 Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Anställningen kan komma att säkerhetsprövas. Vid säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd. Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

48 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Serviceassistent i Uppsala

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Uppsala.  Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Hemstäda, Storstäda, Flyttstäda, Kontorstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering: Uppsala med omnejd Anställning:Vid behovsanställning med chans till tillsvidareanställning.  Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

48 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Kartago Barbershop söker nya kollegor!

Vi söker en passionerad och erfaren Barberare/Herrfrisör som kan ge våra kunder en förstklassig service och skapa en oförglömlig upplevelse. Du ska ha gedigen kunskap inom herrklippning, skäggvård och rakning med rakkniv. För oss är det viktigt att du är målmedveten och ser långsiktigt på din karriär inom yrket. Vi söker dig som: Har erfarenhet av herrklippning, skäggtrimning Kan leverera hög kvalitet och en personlig upplevelse för varje kund Om du är redo att bli en del av ett engagerat och professionellt team, ser vi fram emot att höra från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

48 dagar sedan
Sista ansökan:
20 oktober 2025
Sälj- och projektkoordinator med inriktning mot renovering och bygg
ToM Holding AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Installationspartner i Sverige (IPIS) är ett ungt företag i snabb tillväxt. På bara tre år har vi hjälpt över 60 000 kunder i hela Sverige, och sedan oktober 2024 är vi en del av koncernen Tom, tillsammans med Offerta. Tillsammans skapar vi en starkare marknadsposition och ett bredare erbjudande till våra kunder. Nu söker vi dig som vill vara en viktig del av vår fortsatta tillväxtresa – med fokus på om- och tillbyggnad samt renovering. Om rollen I den här rollen kommer du att arbeta som länk mellan våra kunder och våra avtalade utförare, med fokus på projekt inom: Badrumsrenovering Golvläggning Golvslipning Måleri Rivning Takläggning Fasad Andra typer av om- och tillbyggnadsarbeten Du kommer att hantera inkommande förfrågningar via telefon och mejl, boka in uppdrag, och ansvara för att ta fram och räkna på offerter. Rollen kräver både ett kommersiellt och ett tekniskt sinne – du behöver förstå kundens behov, omsätta det till ett konkret uppdrag, och säkerställa att rätt hantverkare får rätt information i rätt tid. Vi ger dig löpande utbildning om våra produkter, tjänster och processer, så att du känner dig trygg i att guida både kund och leverantör. Vem är du? Vi söker dig som: Är kommunikativ och lösningsorienterad Har ett intresse för bygg- och renoveringsbranschen Gillar att ha många bollar i luften och trivs i en koordinerande roll Är självgående men också en lagspelare Har god datorvana och ett strukturerat arbetssätt Talar och skriver obehindrat på svenska, och gärna även engelska Meriterande erfarenheter (ej krav): Har arbetat i byggvaruhandel Har yrkesbakgrund inom exempelvis måleri, golvläggning, golvslipning, badrumsrenovering, rivning, takläggning eller fasad Har erfarenhet från andra delar av bygg- eller hantverksbranschen Vi lägger stor vikt vid din personlighet, engagemang och vilja att lära dig – det är viktigare än exakt bakgrund. Vad vi erbjuder: Friskvård Prohelia företagshälsa Moderna kontorslokaler i Fyrislund, Uppsala med tillgång till parkering Fast månadslön enligt överenskommelse samt möjlighet till provision Möjlighet att växa i takt med att vår verksamhet expanderar Bra att veta Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid Arbetsort: Uppsala (på plats) Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande.  För frågor om tjänsten, kontakta Gabriel Persson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Var med och forma framtidens renoveringslösningar tillsammans med IPIS!

48 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Sourcing Leader Chemicals
Valueone AB
Inköpare och upphandlare

ValueOne is looking for a Sourcing Leader in Chemicals for an assignment at one of our clients within a Life Science company in Uppsala. Start date is as soon as possible and the assignment runs for one year, with possibilities for over recruitment. ValueOne is specialists in supply chain management, purchasing and logistics. We offer our customers services in three business areas: interim logistics and procurement consultants, recruitment of buyers and logisticians, as well as development of our customers’ supply chain operations in terms of strategies, models, methods, processes, structure, and competence. We can offer a variety of assignments at all levels within Supply Chain Management. As a consultant at ValueOne, you are part of a professional and enterprising team consisting of the leading consultants in purchasing and logistics. If you choose to join our team, you are offered: A market salary, which you can influence yourself. Occupational pension. Health and care insurance. Health care allowance. Personal coaching and career advice. Network meetings with competent colleagues and Supply Chain professionals through recurring events and lectures. Competence development through world-leading individually tailored education and courses in Supply Chain thanks to our partnership with CIPS (www.cips.org).  The role   As a Sourcing Leader you will lead global procurement by developing sourcing strategies, negotiating supplier agreements, and ensuring regulatory compliance. You will collaborate cross-functionally to support product development, monitor supplier performance, and drive improvements in key procurement metrics. Main tasks: Lead the global procurement process. Develop and implement sourcing strategies to ensure cost-effective and compliant supply. Identify and qualify suppliers in collaboration with other departments. Negotiate with global suppliers on prices, delivery times, and agreements to get good terms and follow the rules. Monitor supplier performance and conduct audits to ensure quality and compliance. Stay updated on global chemical markets and regulatory changes. Contribute to new product development by identifying and sourcing new chemicals and intermediates. Drive improvements in KPIs such as cost savings and sustainability. Receive, manage, and resolve issues that arise in collaboration with suppliers Participate in S&OP meetings to support demand planning and ensure smooth deliveries This role involves business travel both within the country and internationally. Experience and competencies   To succeed in this role, you should hold a Bachelor’s degree in Chemistry, Chemical Engineering, Supply Chain, or a related field. You have at least five years of experience in direct procurement or sourcing. It is meritorious if you have experience within chemical supply markets, with experience in global procurement and chemical sourcing. You are fluent in English, both spoken and written, and preferably have industry experience in Life Sciences, Biotech, or Pharmaceuticals. You are proficient in ERP systems and familiar with procurement analytics tools. As a person, you are a strong collaborator who takes initiative and works effectively independently. You also demonstrate excellent negotiation skills. Application   We look forward to receiving your application. Feel free to contact Frank Hemgren at +46 70 748 18 91 or 010 332 29 20 with any questions regarding the listed position. Please note that to apply for this position you need to be an EU citizen or have a valid Swedish working permit.

49 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Servicetekniker till Apotea | Morgongåva
Apotea AB
Övriga drifttekniker och processövervakare

Servicetekniker i Morgongåva – med känsla för teknik och problemlösning? Vill du vara med och bidra till utvecklingen av en av Sveriges mest spännande och högautomatiserade logistikverksamheter? Nu söker vi på Apotea en Servicetekniker till vår moderna anläggning i Morgongåva. Här möts avancerad teknik, robotik och logistik i ett högt tempo – och du får chansen att vara en del av ett engagerat team som varje dag strävar efter att leverera världsklass till våra kunder. Rollen som Servicetekniker Som Servicetekniker blir du en central del i det dagliga arbetet med att säkerställa att vår tekniska utrustning fungerar felfritt. Du jobbar i hjärtat av anläggningen – där högteknologiska maskiner och automationssystem måste samverka för att leveranserna ska gå snabbt och smidigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra service, reparationer och felsökning på produktions- och automationsutrustning Arbeta med förebyggande underhåll för att undvika driftstörningar Delta i förbättringsarbete kring maskinprestanda och tekniska lösningar Arbeta nära operatörer, tekniker och externa leverantörer för att lösa akuta tekniska problem Vara delaktig i installationer och driftsättning av ny utrustning Placeringsort: Morgongåva Arbetsmodell: På plats (On-site) Vem söker vi? Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och gärna erfarenhet av service, underhåll eller produktionsteknik. Du har lätt för att felsöka, ta egna initiativ och trivs i en miljö där samarbete och problemlösning står i centrum. Vi tror att du har Teknisk utbildning, gärna inom mekatronik, el, automation eller liknande område Erfarenhet av att arbeta med maskinunderhåll eller felsökning inom industrin Förståelse för mekanik och elektronik God datorvana och viss vana av teknisk dokumentatio Förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete i automationsmiljö Kunskap om PLC-system och/eller elbehörighet Din personlighet är viktigast På Apotea söker vi inte bara kompetens – vi söker rätt person. Vi ser gärna att du är nyfiken, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du gillar att jobba i team, tar egna initiativ och har ett prestigelöst förhållningssätt. Hos oss får du möjligheten att växa – både i rollen och som en del av vårt sammansvetsade team. Vad Apotea erbjuder dig Hos Apotea jobbar vi tillsammans mot ett gemensamt mål – att göra det enkelt och smidigt för människor att få tillgång till sin hälsa. Vi är snabba, lösningsorienterade och gillar att testa nytt.  På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2024 över 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö, i Varberg och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

49 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025
Gruppchefer – kväll, natt eller helg till Apotea i Morgongåva
Apotea AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Apotea söker tre Gruppchefer, en till kväll, en  natt och en helg Vill du ta nästa steg i din ledarskapsresa i en snabbrörlig, innovativ och hållbar verksamhet? Vi söker nu tre drivna Gruppchefer till vår logistikverksamhet i Morgongåva – en för kvällstjänst, en för nattjänst och en för helgtjänst. Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka 6 teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Tjänsternas omfattning: Kvällstjänst: Arbetstider på eftermiddags-/kvällstid. Nattjänst: Arbetstider under natten. Helgtjänst: Tjänstgöring främst på helger, med varierade tider. Alla tre tjänsterna är på heltid och tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Alla tre tjänsterna utgår från vårt logistikcenter i Morgongåva och innebär helt närvarande arbete på plats – inga hybridlösningar är möjliga. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet.  För att lyckas i rollen tror vi att du har du  Minst 2 års erfarenhet av att ha varit arbetsledare, teamledare eller gruppchef där du haft ansvar för personalens prestation, arbetsmiljö och prioriteringar i vardagen God vana att arbeta skift, obekväm tid eller i liknande förhållanden Grundläggande datavana och förmåga att ta till dig nya system Du har erfarenhet av att ge tydliga instruktioner och följa upp arbetsinsatser  Erfarenhet av att hålla möten, ge feedback, hantera konflikter och nå ut till både nya och erfarna medarbetare. Du har god datorvana och kan arbeta i enkla system Fördelaktigt om du har Grundläggande kunskaper i arbetsmiljölagstiftning eller kollektivavtal Vad Apotea erbjuder dig Hos Apotea jobbar vi tillsammans mot ett gemensamt mål – att göra det enkelt och smidigt för människor att få tillgång till sin hälsa. Vi är snabba, lösningsorienterade och gillar att testa nytt. På lagret i Morgongåva möts teknik och logistik i ett av Sveriges mest moderna automationsflöden – och vi är stolta över det vi bygger varje dag. På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2024 över 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö, i Varberg och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

49 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025
Gruppchef Dag till Apotea | Morgongåva, Uppsala
Apotea AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka sex teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Rollen är heltid med tillsvidareanställning, inledd med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är dagtid med start redan från 06:45 vissa dagar.  Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet.  För att lyckas i rollen tror vi att du har du : Erfarenhet från snabbrörlig produktionsmiljö med stora logistiska flöden. Erfarenhet av lager- eller logistikarbete. Minst tre års ledarerfarenhet med personalansvar. God simultankapacitet och förmåga att se helheten. Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 31 000 receptfria varor och nästan 18 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 5,5 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

49 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025