Lediga jobb i Vaggeryd
Sök totalt 62 lediga jobb i Vaggeryd
INSTABEE JÖNKÖPING TERMINALARBETARE (DELTID) Instabee Jönköping behöver förstärka sin arbetsstyrka och söker duktiga terminalarbetare och truckförare till sin terminal. Den huvudsakliga tjänsten är terminalarbetare där truckkörning är en del av arbetsuppgifterna vid behov. UPPDRAGSBESKRIVNING Som terminalarbetare arbetar du i Instabees terminal där det inkommer tusentals paket som skall lastas om, sorteras och skickas ut för leverans. Arbetet består av både maskinell och manuell sortering i olika grad och beror på var du arbetar. Häri ligger att säkerställa att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Arbetet passar dig som studerar på minst 50%, alternativt har ett annat jobb på minst 50%. OBS! I denna tjänst kan komma att behöva hantera lådor med alkohol. ARBETSUPPGIFTER Sortering - Plockning - Scanning - Truckkörning VAD FÖRVÄNTAS AV DIG Som terminalarbetare trivs du med ett tempofyllt, ansvarsfullt och utmanande arbete. Arbetet innehåller en hel del tunga moment och sker i ett högt tempo, vilket innebär att god fysik är en förutsättning. Även förmåga att hantera IT-hjälpmedel är bra egenskaper. Att du upplevs som positiv och professionell är viktigt – Instabee förväntar sig god service och hög kvalitet. Som person är du punktlig, noggrann och sprider en positiv stämning omkring dig. Du är en naturlig problemlösare och älskar utmaningar. ARBETSTID Du förväntas kunna jobba ca 3 dagar/vecka måndag - fredag. Arbetstiderna varierar mellan 18:00-03:00, 19:00-04:00 och 23:55-04:00. OBS! Du behöver ha tillgång till bil för att kunna ta dig till terminalen. KRAV Du måste ha fyllt 18 år B-körkort Truckkort A God förståelse för Microsoft Office Goda datakunskaper Stark lagspelare God fysik Svenska (skriftligt och verbalt) Du är studerande eller har annan sysselsättning (annat jobb) på minst 50% Bakgrundskontroll – Nolltolerans mot förekommande i brottsregister MERITERANDE Erfarenhet av liknande arbete Truckvana ANSTÄLLNINGSFORM Tjänsten är en visstidsanställning (vid behov)
Vi söker timanställda till vår underhållsavdelning! Är du en ansvarstagande lagspelare med ett öga för detaljer? Har du förmåga att arbeta effektivt under stress och strävar ständigt efter att utvecklas? Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för teknik till vår underhållsavdelning. Om dig Du har en stark drivkraft och ett intresse för teknik. Du är en självgående problemlösare, kapabel att fatta egna beslut. Du är bra på att identifiera förbättringsmöjligheter inom och utanför ditt arbetsområde. Du är flexibel och har en kommunikativ förmåga. Du behärskar svenska som engelska, både i tal och skrift. Om arbetet I arbetsuppgifterna ingår olika typer av underhållsarbete. Underhållsavdelningen ansvarar bland annat för att utföra olika städuppgifter som exempelvis systematisk daglig tömning av sopkärl med plast, brännbart och wellpapp. Vi ansvarar även för tömning av tippcontainrar med färdigkomprimerad wellpapp samt sortering av EU-pallar och krossning av sjö- och engångspall. Om du har truckkort och erfarenhet av lagerarbete är det fördelaktigt, men det är inte ett krav. Som anställd på underhållsavdelningen kommer du i kontakt med en stor del av utrustningen som finns på företaget. Du hjälper till med både planerade och oförutsedda uppgifter, vilket innebär ett varierande och dynamiskt arbetsklimat. Rollen innebär timanställning och arbetstiderna varierar utefter behov. Om oss POWER Logistics är en central komponent av den nordiska koncernen POWER. Sedan 2014 har vi varit POWERs centrallager och spelat en viktig roll i koncernens tillväxtresa. Med över 290 fysiska butiker och 6000 medarbetare har vi en omsättning på 17 miljarder NOK. POWER Logistics distribuerar till butiker och kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vår vision är att skapa positiva upplevelser för våra medarbetare och kunder genom suverän logistik. Med modern teknik strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom arbetssätt, teknik och tjänster. Låter detta intressant? Skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Sista ansökningsdag är 31 juli, men vi hanterar ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan!
Rasta Klevshult är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Klevshult har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket OKQ8. ArbetsbeskrivningVi letar efter en stresstålig och engagerad kock som kan bidra till att göra vår verksamhet på Rasta till succé. Du kommer tillsammans med de övriga i teamet att ha nyckelrollen i att säkerställa att våra besökare får en smakfull och minnesvärd upplevelse genom kvalitativa måltider och utmärkt service. Arbetsuppgifter Planera och förbereda måltider med hög kvalitet och noggrannhet. Upprätthålla en ren och organiserad arbetsmiljö för effektiv och säker matlagning. Du förbereder och tillagar måltider av hög kvalitet. Arbetar tillsammans med övrig kökspersonal för att säkerställa en smidig och effektiv lunch-/middagsservering. Kvalifikationer och Erfarenhet Erfarenhet från professionellt kök – Tidigare arbete som kock, gärna inom svensk husmanskost. Stresstålig och effektiv – Van vid att hantera högt tempo och arbeta under tidspress. Kunskap om livsmedelshantering och hygien – God förståelse för säker matlagning och HACCP-rutiner. Självgående och ansvarsfull – Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbetsområde. Goda kunskaper inom köksekonomi – Förståelse för råvarukostnader, svinnhantering och effektiv köksdrift. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Heltid Arbetstid: Dagtid, inklusive varannan helg Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig. För frågor eller mer information om rollen, kontakta
Arbetsmarknadsenheten är organiserad under Kommunstyrelsen och har uppdraget att driva och samordna arbetsmarknadsfrågor, försörjningsstöd och integrationsfrågor. Arbetsmarknadsenhetens uppdrag är att hjälpa personer som saknar fast förankring på arbetsmarknaden till självförsörjning och arbete och vi arbetar med individen i centrum. Samverkan med näringslivet, Arbetsförmedlingen och kommunens förvaltningar är också centralt i utförandet av vårt uppdrag. Arbetsmarknadsenheten verkar för inkludering i samhället oavsett kön, etnicitet, ålder och social bakgrund. Verksamheten ligger i Vaggeryds tätort med mycket goda pendlingsmöjligheter. I verksamheten hanteras en bredd av uppgifter som innefattar allt ifrån myndighetsutövning till att också vara en plats för arbetsträning och arbetsmarknadspolitiska anställningar. Kommunens värdegrund "Tanke och omtanke, idéer blir till verklighet och alla har betydelse" är tydlig inom verksamheten. Här ger vi plats för att göra skillnad och det ska märkas i utförandet av vårt uppdrag! Starta upp ESF projekt, förbereda verksamheten inför kommande aktivitetskrav, samverka på många nivåer och ha påverkansmöjlighet inom flera områden i vår mindre verksamhet. Låter detta som en miljö du hade trivts i? Har du kanske dessutom en lucka i livet om cirka 8 månader du vill vara med och skapa skillnad hos oss? Då låter detta som tjänsten för dig! Vi söker en engagerad chef som brinner för att stödja våra huvudprocesser och utveckla våra stödprocesser. I denna roll kommer du att ha ett övergripande ansvar för att säkerställa att våra stödprocesser fungerar smidigt och effektivt, samt att de kontinuerligt förbättras. Du kommer också att behöva vara flexibel och öppen för att hjälpa till där det finns behov, och bidra med trygghet och stabilitet i verksamheten. Vi erbjuder: En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där du kommer arbeta med engagerade team och där varje medarbetare gör skillnad! Låter detta som en tjänst för dig? Läs då gärna vidare! Om tjänsten Denna tjänst är ett vikariat fram till sista mars 2026. Ordinarie enhetschefen kommer ha ett annat uppdrag under en period och därför kommer en områdescheftjänst tillsättas då områdeschef Arbetsmarknad kommer verka som tillförordnad Arbetsmarknadsenhetschef. Du kommer att ingå i en ledningsgrupp tillsammans med ytterligare två chefer: tillförordnad arbetsmarknadsenhetschef, samt områdeschef Etablering och Försörjning. Tillsammans arbetar ni nära för att säkerställa att verksamheten fungerar och utvecklas. Ni stödjer varandra i era uppdrag och ersätter varandra vid frånvaro. Det händer mycket i vår verksamhet just nu. Bland annat kommer vi att starta upp ett ESF-projekt tillsammans med Gnosjö kommun, där denna tjänst kommer att ha en ledande roll. Vi söker också någon som kan vara ett stöd och behjälplig i att förbereda oss för ett kommande troligt aktivitetskrav, vilket innebär att du kommer att ha en nyckelroll i att driva och implementera viktiga initiativ. Vår verksamhet har ett brett uppdrag men är ändå liten, vilket innebär att du som chef kommer att arbeta på många nivåer. Detta ger en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och agera inom flera områden. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Leda och stödja verksamheten i det dagliga arbetet för att säkerställa att våra huvudprocesser uppfyller mål och krav. • Samordna verksamhetens utvecklingsområden samt dess kontinuitetshantering och beredskapsarbete. • Utveckla och implementera strategier för att förbättra processernas effektivitet och kvalitet. • Säkerställa att resurser används på ett optimalt sätt och att arbetet bedrivs i enlighet med gällande lagar och regler. • Samverka med chefer och medarbetare för att främja en integrerad och samordnad arbetsmiljö. • Följa upp och utvärdera processernas resultat och vidta åtgärder vid behov. I tjänsten ingår även: • Operativt chefsansvar för enhetens verksamhetsstöd, vilket omfattar 6 medarbetare. • Hantering av reception, administration, informationshantering, avtal, budget och skulder, dödsbo, personalredovisning och budgetarbete. • Ett sammanhållande ansvar för digitalisering, beredskap och kontinuitetshantering, kvalitetsarbete, uppföljning och arbetsmiljö, där du och din arbetsgrupp stödjer övriga chefer och medarbetare. • Ta fram och skriva underlag, representera verksamheten i samverkans forum och andra sammanhang. Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi positivt på att du har erfarenhet i rollen som chef, gärna på kommunal verksamhet. Har du dessutom relevant högskoleutbildning ser vi det som stort plus. Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och är flexibel och öppen för att hjälpa till där det finns behov. Som chef har du ett inkluderande ledarskap och skapar en arbetsmiljö där alla medarbetare känner sig värdefulla och delaktiga. Om du tidigare arbetat i en roll där du fått leda och utveckla processer inom kommunal verksamhet, arbeta med kommunal administration, inklusive hantering av avtal, budget och personalredovisning kommer det vara en fördel för rollen. Vi ser fram emot din ansökan! Övrigt Rekryteringsprocessen omfattar intervjuer och referenstagning, och vi tillämpar löpande urval. Det innebär att vi kan komma att påbörja intervjuer innan ansökningstiden har löpt ut. Eftersom rekryteringen sker under semestertider finns flera kontaktpersoner tillgängliga under annonseringsperioden. Jenny är rekryterande chef, Kristina kommer att vara närmaste chef för rollen, och Anna är chefskollega. Samtliga tre är involverade i rekryteringsprocessen och finns tillgängliga för att svara på frågor och driva processen framåt. Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt ID och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis. Du kan även bifoga dem direkt i din ansökan. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Om rollen Som Projektledare hos oss har du en central roll och blir en viktig länk mellan produktion, marknad och kund. Uppdraget innebär att du driver offert- och beredningsprocessen för inkommande förfrågningar från kunder eller vår försäljningsorganisation, särskilt fokus på våra kunder inom tung fordonsindustri. Du ansvarar för hela processen, från initial förfrågan, kalkylering och beredning till offert, uppföljning och intern projektledning. Arbetsuppgifterna inkluderar: Driva och administrera förfrågningar med teknisk inriktning. Utföra kalkyler, stycktidsberäkningar och analyser av material och ny teknik. Koordinera och säkerställa att PPAP- och FMEA-processerna genomförs enligt tidsplan Kommunicera med kunder kring tekniska lösningar som möter deras behov. Prioritera och hantera flera parallella projekt affärsmässigt. Vid större projekt arrangera tekniska möten, koordinera leverantörer och genomföra leverantörsbesök. Du kommer att samarbeta tätt med försäljning, kvalitet, teknik, produktion, supply chain, kunder och leverantörer. Rollen innebär stort ansvar för att säkerställa teknisk kvalitet och leveransprecision, samtidigt som vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla processer och arbetssätt kring nya projekt och affärer. Placeringsort är Skillingaryd och du rapporterar till Marknad- och försäljningschef. Din profil Vi letar efter dig som har någon form av teknisk bakgrund och erfarenhet från tillverkande industri. Kanske har du arbetat i en koordinerande roll som projektledare eller teknisk säljare och är väl förtrogen med begrepp som APQP och PPAP. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Vi tror att du har en god administrativ förmåga och vana vid att arbeta i affärssystem och Excel. Du är analytisk och har förmågan att identifiera förbättringar för att effektivisera arbetssätt och processer. Framför allt söker vi dig som är affärsmässig, lösningsorienterad och har ett genuint intresse för teknik, kombinerat med en vilja att bidra till vår gemensamma utveckling. Vi erbjuder Vi välkomnar dig till ett av norra Europas ledande företag inom avancerad skärande bearbetning. Här erbjuds du en bred och central med intressanta projekt och stora utvecklingsmöjligheter. Ur vårt perspektiv får du det bästa av två världar, projektledning och kundrelationer. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag mitt i en tillväxtresa och som har framtiden framför oss. I takt med att vi växer finns det dessutom goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill fortsätta din personliga och professionella resa. Beroende på vart dina intressen ligger har vi möjlighet att tillsammans med dig forma ditt uppdrag och innehåll framöver. Vi samarbetar med Stella Rekrytering & Ledarskap. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Dresch på [email protected] eller 072-214 23 87. Ansökningar tas emot löpande, men då vi står inför en kommande semesterperiod kan vi komma att återkoppla först från v33 och framåt. Skicka in din ansökan senast den 17/8. Välkommen med din ansökan! Om Ekets Uppåkra Ekets Uppåkra är en toppmodern fabrik för skärande bearbetning med ca 200 kompetenta medarbetare och omsätter mer än 450 MSEK. Fabriken startade 1948 och har en lång och gedigen erfarenhet inom både svarvning och fräsning. Fabriken är till hög grad automatiserad och har en stor tillverkningskapacitet med ca 100 CNC maskiner. Vi levererar till många olika industrier där fordons- och entreprenadindustrin är de största. Ekets Uppåkra är en del av Ekets Group. Läs mer om oss: www.ekets.se
Bli en nyckelperson på SMT! Om oss Sedan 1992 har SMT Sweden varit en pålitlig och stabil aktör inom maskinhandel – både när det kommer till nytt och begagnat. Med kunder över hela världen och tätt samarbete med branschledare som Atlas Copco och Epiroc erbjuder vi kvalitetslösningar till industrin. Vår expertis ligger främst inom utrustning från dessa tillverkare, men vi hanterar maskiner från alla märken. Vi växer – och nu söker vi dig som vill vara med på resan! Om tjänsten – Driv vår depå i Vaggeryd! Vi söker en praktiskt lagd, ansvarstagande och självgående person som vill ta helhetsansvaret för vår depå i Vaggeryd. Du kommer att vara en nyckelspelare i det dagliga arbetet med att ta emot, förbereda och leverera maskiner – både i depån och ute på vägarna. Du ansvarar även för att vår försäljningsavdelning och marknadsavdelning får de dokument och bilder som behövs inför försäljning och annonsering. Hos oss får du ett varierande arbete med både maskiner och människor – perfekt för dig som gillar teknik, vill jobba fysiskt och ha tydliga resultat av din insats. Arbetsuppgifter – Ett urval av din dag: - Ta emot och lasta/lossa maskiner och fordon - Transportera maskiner till och från anläggningen - Köra truck (gaffeltruck) - Utföra enklare service, reparationer, besiktning och tvätt av maskiner - Ansvara för lagerhållning och inventering - Vara en stor del av ett mindre men väldigt engagerat team Vem är du? Vi söker dig som är praktiskt lagd, självgående och har ett stort intresse för teknik. Du gillar att ha struktur, tar initiativ och har inget emot att kavla upp ärmarna när det behövs. Du trivs lika bra med att jobba ensam som tillsammans med andra. Krav: - C-körkort för lastbil - B-körkort - Truckkort - God svenska i tal och skrift - Intresse för teknik och maskiner - Datorvana – vi jobbar med digitala verktyg - Elkunskaper – utbildningsmöjligheter finns Intervjuer sker löpande så tjänsten kan tillsättas innan ansökningsdatumet har passerat
Om oss Hooks Herrgård är en fantastisk anläggning 20 minuter söder om Jönköping. Vi har blivit utsedda till Sveriges bästa mötesplats ett flertal gånger, vi har två fina golfbanor, ett riktigt vasst kök samt en av Skandinaviens bästa spaanläggningar. Idag består vårt team av cirka 150 medarbetare men vi växer och behöver bli fler! Följ med oss på vår resa! Vi sökerVi söker dig som har arbetat med lokalvård sedan tidigare, gärna inom hotellbranschen. Du trivs med att sätta gästens upplevelse i fokus och du gör det med energi, effektivitet och omtanke. I dina arbetsuppgifter ingår städ av allmänna ytor, spa och hotellrum. Du är professionell och personlig i ditt möte både med gäster & kollegor. I din arbetsroll behöver du vara stresstålig, noggrann och klara av att jobba i ett högt tempo. Kollektivtrafiken är begränsad och därför är körkort och tillgång till bil ett krav alt. moped för att ta sig till och från arbetet. Om anställningsvillkoren Säsongsanställning v. 27-31, vardag och varannan helg. Möjlighet till behovsanställning efter säsongen. Schemalagd arbetstid; måndag-söndag kl. 6.15-15.15. Ansökan Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Om arbetsplatsen Räddningstjänsten har 45 anställda. 7 är heltidsanställda och 38 personer är anställda i vår utryckningsorganisation på deltid vid sidan av sitt ordinarie arbete. I Vaggeryd finns en räddningschef, två beredskapssamordnare, två brandinspektörer och två styrkeledare på heltid. Den operativa styrkan består av 21 deltidsbrandmän i Vaggeryd och 19 deltidsbrandmän i Skillingaryd, av dessa är 5 personer på respektive brandstation i beredskap dygnet runt. Varje person har beredskap var tredje vecka. Vaggeryds kommuns räddningstjänst är också en del av RäddSam F. RäddSam F är ett samarbete mellan 13 kommuner i Jönköpings län och Ydre kommun i Östergötlands län samt SOS Alarm. Med gemensamma krafter hjälps vi åt i såväl den operativa räddningsinsatsen som i det förebyggande arbetet. Inom RäddSam F finns ett stort antal brandmän, styrkeledare, insatsledare och regionala insatsledare året runt, dygnet runt. Vill du bli en av oss och göra skillnad? Arbetsuppgifter Vill du... ...hjälpa någon annan? ...få ett nytt yrke? ...få lite spänning? ...få en extrainkomst? Vi söker nya deltidsbrandmän till räddningsstyrkan i Vaggeryd samt i Skillingaryd med anställning hösten 2025. Som deltidsbrandman är du med och skapar trygghet i samhället. Du larmas ut vid olika akuta nödlägen som trafikolyckor, hjärtstopp, bränder, drunkning, kemiska utsläpp, översvämningar, vattenskador, djurräddning och andra akuta situationer då liv, egendom och/eller miljö kan vara i fara. Bland arbetsuppgifterna kan ingå att ge kvalificerad första hjälpen, släcka bränder, genomföra livräddning i vatten och mycket annat som gör skillnad. Du får en bra utbildning betald av räddningstjänsten som ger dig förutsättningar att klara av jobbet. Räddningstjänsten har 3 arbetsgrupper på varje brandstation som har beredskap var 3:e vecka. Utöver det så finns det ett antal brandmän i en pool för att fylla tillfälligt uppkomna vakanser. Nu erbjuder vi även möjlighet att jobba som FIP-brandman (första insats person) i Vaggeryd.Anställningen innebär att du har ett fast schema med beredskap dygnet runt var tredje vecka och disponerar ett mindre utryckningsfordon under beredskapsveckan. Du tillhör deltidsstyrkan i Vaggeryd och har placering i Vaggeryd. Att vara FIP-brandman innebär att du kan åka direkt från hemmet eller ordinarie arbetsplats till olycksplatsen. Detta innebär att din bostad och/eller ordinarie arbetsplats kan ligga upp till 7 minuters körtid från brandstationen i Vaggeryd. Om du har frågor gällande yrket så tveka inte att kontakta nedan personer, vi kommer även finnas på plats under Waggerydsdagen 30/8 för att kunna svara på frågor. Räddningstjänsten kommer efter ett första urval kalla till en testdag Fredag 26/9 13:00-17:00.Har du frågor eller funderingar så tveka inte utan kontakta någon av oss på Räddningstjänsten! Kvalifikationer En bra deltidsbrandman: - Har en vilja att bidra till ett säkrare samhälle - Har en omtänksam och respektfull attityd inför sina medarbetare och de människor man möter i sitt arbete.- För tjänsten krävs att du förstår och talar svenska Arbetet som deltidsbrandman kräver att du tycker om problemlösning, har god samarbetsförmåga, är trygg och stabil och vill vara en del av ett genuint och sammansvetsat arbetslag och klarar att arbeta under stress.Du har en vilja att hjälpa andra människor och vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska vara simkunnig samt få godkänt resultat vid genomförda tester enligt vårt arbetsrelaterade testprogram. Dessutom krävs intyg från ordinarie arbetsgivare att få lämna arbetsplatsen för larm, utbildning och övning samt att bostad och arbetsplats är så belägna att maximal körtid till brandstationen på 4 minuter kan hållas, avseende FIP-brandman gäller 7 minuters körtid. Körkort lägst B erfordras och du ska senast 18 månader efter anställningsdatum uppvisa C-behörighet. Arbetsgivaren delfinansierar utbildningen till denna C-behörighet. Genomfört godkänt rullbands- och läkartest enligt AFS 2023:15 (anordnas av Räddningstjänsten Vaggeryds kommun). I denna rekryteringsprocess ingår intervjuer och referenstagning. Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt ID och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis. Du kan även bifoga dem direkt i din ansökan. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Om rollen: Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie vill arbeta som konsult i Vaggeryd under vecka 40-52. Du kommer att arbeta på ett öppenvårdsapotek och bland annan arbeta med egenvård och recepthantering. Vi berättar mer om kunden och uppdraget vid ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 23:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen: Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie vill arbeta som konsult i Vaggeryd under vecka 40-52. Du kommer att arbeta på ett öppenvårdsapotek och bland annan arbeta med egenvård och recepthantering. Vi berättar mer om kunden och uppdraget vid ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 23:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 62 jobb