Fältsäljare till 1KOMMA5° – För dig som vill sälja framtidens energilösn...
1KOMMA5 grader AB
Företagssäljare

Välkommen till 1KOMMA5 – Europas ledande leverantör av smarta energilösningar till privatpersoner. Vi installerar solceller, laddboxar, energilagring och vårt AI-baserade styrsystem Heartbeat. Vårt mål: att göra varje villa klimatneutral enligt Parisavtalet. Vi finns idag på 75+ orter med över 2 200 anställda och växer snabbt. Redan 2023 blev vi ett Unicorn-bolag – det snabbast växande cleantech-företaget i Europa. Om rollen som fältsäljare I den här rollen representerar du 1KOMMA5 ute hos privatkunder som är intresserade av våra produkter. Det bästa? Majoriteten av dina kundmöten är redan förbokade åt dig. Det betyder att du slipper kalla samtal och istället fokuserar på det du är bäst på – att skapa relationer och göra affärer. Du säljer solceller, laddboxar och batterilösningar direkt till villaägare. Du ansvarar för affären från första mötet till påskrivet avtal, därefter tar projektteamet över. Vad du får hos oss: Förbokade kundmöten – ingen kallringning Tjänstebil eller milersättning Hög provisionsmodell Karriärmöjligheter inom ett snabbväxande techbolag Möjlighet att jobba med produkter som gör verklig klimatnytta Säljutbildning och produktcoachning Engagerat och värderingsstyrt team Vi söker dig som: Gillar att vara på språng och träffa nya människor varje dag Har ett naturligt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Är social, lyhörd och trygg i mötet med kunder Trivs med frihet under ansvar och struktur i vardagen Oavsett om du har tidigare säljbakgrund eller är ny i branschen ger vi dig rätt verktyg för att lyckas. Det viktigaste är att du vill växa – både som person och med oss. Vi tror att du har: B-körkort (obligatoriskt) Erfarenhet av försäljning, service eller kundkontakt God svenska och engelska i tal och skrift Flexibilitet att ibland arbeta kvällstid Ett tekniskt intresse (du får lära dig det du inte kan!) Meriterande om du har: Säljerfarenhet mot konsument (B2C) Vana att arbeta med CRM-system Erfarenhet från energibranschen eller liknande teknikförsäljning Plats: Göteborg Arbetstid: Mån–Fre, kl. 10–19 med flexibel förläggning Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Bli en del av något större På 1KOMMA5 är du inte bara en kugge i maskineriet – du är med och driver energiomställningen framåt. Varje affär du gör bidrar till ett mer hållbart samhälle, ett hem i taget. Vi är en arbetsplats som speglar samhället. Vi välkomnar sökande oavsett kön, bakgrund eller ålder. Bakgrundskontroll ingår som del i rekryteringen. Ansök nu! Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot en grön karriär som fältsäljare!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025
Personlig assistent 75% till autistisk kille i 25-års åldern i Varberg
Libra Assistans AB
Personliga assistenter

Om kunden Vi söker en engagerad personlig assistent för en autistisk kille i 25-års åldern. Han bor i egen lägenhet och har behov av stöd för att hantera vardagen och delta i aktiviteter. Vänliga och stabila personer uppmanas att ansöka för att bidra till en trygg och strukturerad vardag. Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Som personlig assistent kommer du att: Medverka vid aktiviteter och sociala tillställningar. Assistera med dagliga rutiner som personlig hygien och klädsel. Förbereda måltider och stödja vid matlagning. Utföra hushållsarbete och andra praktiska sysslor. Erforderliga Kvalifikationer Erfarenhet av arbete med personer med autism och lågaffektivt bemötande är meriterande, men inte ett krav. Förmåga att skapa en lugn och stabil miljö. God samarbetsförmåga. B-körkort  Flytande svenska i tal och skrift. Om anställningen Anställningen är på 75% tisdagar, torsdagar och fredagar kl. 13-23. Det är dubbel assistans dessa tider. Bakgrundskontroll utförs på alla kandidater som går vidare. Ansökan Rekrytering sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Inköpsassistent
HISAB-Joker AB
Inköps- och orderassistenter

Inköpsassistent Är du en noggrann och engagerad person som vill vara en del av ett dynamiskt och roligt team? Vi på Hisab/Joker söker en inköpsassistent som vill vara en aktiv del av vår inköpsprocess och bidra till vår framgång. Om oss: Hisab/Joker är en ledande B2B-grossist inom party, kalasartiklar, maskerad, säsongsprodukter, personliga presenter, namnprodukter, souvenirer, spel, roliga presenter, bartillbehör, leksaker, licensprodukter och doftljus. Vi är baserade i Varberg och erbjuder en arbetsmiljö fylld med kreativitet och glädje. Vi omsätter ca 180 miljoner och är 32 som jobbar hos oss. Hos oss får du chansen att arbeta med produkter som sprider glädje och feststämning! Arbetsuppgifter: Administrera inköp och följa upp beställningar. Ha löpande kontakt med leverantörer och speditionsföretag. Hantera införtullning och säkerställa att alla dokument är korrekta. Delta i hela inköpsprocessen från förfrågan till leverans. Samla in dokumentation och testrapporter för vårt compliance-arbete. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av inköp, gärna från Fjärran Östern. Kunskap om affärssystemet Pyramid Business Studio är meriterande. Mycket goda kunskaper i Office-paketet. Flytande i engelska, både i tal och skrift. Eftergymnasial utbildning inom inköp är mycket meriterande. Vad vi erbjuder: En dynamisk och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Möjlighet att arbeta med produkter som sprider glädje och feststämning. Ett engagerat och kreativt team som stöttar varandra. Du kommer att ingå i ett team med 5 personer, där samarbete och gemenskap är i fokus. Om du är intresserad av att bli en del av vårt team, skicka din ansökan till [email protected]. Tillträde till tjänsten sker under hösten -25. Du kommer att ha din arbetsplats på vårt kontor på Härdgatan 3 i Varberg. Tjänsten är 100%. Vi ser fram emot att höra från dig!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personlig assistent till barn, extrajobb i Varberg
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill jobba extra som personlig assistent hos vår kund som bor strax utanför Varberg. Du behöver ha tillgång till bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. Vad innebär den här tjänsten? Du kommer jobba extra vid behov året runt, men mer under skolloven. Arbetstiderna är ofta på eftermiddag/kväll och helg, samt ibland på dagtid under helger och lov.  Det är ett roligt och utvecklande jobb hos en liten tjej på 9 år, som gärna vill att du är glad och påhittig. Hon bor tillsammans med sin mamma, pappa och syskon på en hästgård en mil utanför Varbergs centrum. Det är en glad tjej som älskar sång, film och musik och gillar ett högt tempo. Hon tycker om att cykla, rida,åka fyrhjuling , bada/ simma samt att ta långa promenader med cykelvagn. Samtidigt har hon ett behov av återhämtning och tycker mycket om att titta på film i soffan eller högläsning.  Det är viktigt att följa hennes rytm. Andra intressen är djur och att vara ute i naturen. Dina arbetsuppgifter blir att stötta flickan i hennes vardag såsom matsituation, hygien, med förflyttningar, lyft och såklart i leken.  Hon har inget tal utan kommunicerar med hjälp kroppsspråk och ögon. Till sin hjälp vid kommunikation har hon en dator, varför dina datakunskaper behöver vara goda. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenskt tal för att kunna förstå henne rätt. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt.    Vi ser gärna att du:  • är pigg, glad, framåt och påhittig. • har erfarenhet från arbete med barn eller som personlig assistent. • tycker om djur, natur och sport. • tål pälsdjur. • har goda datakunskaper. • är rökfri. • har mycket goda kunskaper i svenska, framförallt i tal. • tjänsten kräver att du har B-körkort och tillgång till bil. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Arbetspass bokas efter överenskommelse Arbetstider: eftermiddag, kväll och helg (ibland dagtid) Tillträde: enligt överenskommelse För arbete med barn krävs utdrag ur belastningsregistret. Du kan beställa detta här: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-07-02 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Fanny Helgesson, Verksamhetschef, 010-130 41 49   Varmt välkommen med din ansökan!

25 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Jobba hos oss på Träslövsvägen 23 i Varbergs kommun
Varbergs kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? Socialförvaltningen erbjuder ett självständigt och omväxlande arbete inom vård och omsorg där du kan arbeta på varierande tider. Arbetar du med vård och omsorg i Varbergs kommun så är du i en organisation där vi sätter människors behov av hjälp i centrum. Det handlar också om att bemöta alla med respekt. Kvalitet inom socialt arbete betyder att vi levererar omsorg och service som motsvarar den enskildes behov. Vi arbetar utifrån ett rehabiliterande synsätt där vi i alla led fokuserar på de resurser och den vitalitet som finns hos varje människa. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill vara med och skapa en trygg och hemlik miljö för våra äldre i Varbergs kommun. Här får du möjlighet att arbeta i ett team av undersköterskor, sjuksköterskor och annan personal för att ge omvårdnad, stöd och aktivt främja våra boendes hälsa och välmående. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara omvårdnad i de boendes hem samt att utföra delegerade medicinska arbetsuppgifter. Du kommer också att stödja de boende i deras dagliga aktiviteter så som påklädning, hygien, måltider och förflyttningar, samt uppmuntra till social samvaro och organisera aktiviteter för att skapa en meningsfull vardag för dem.  Dokumentation är också en viktig del av arbetet, och du kommer att ansvara för att dokumentera på ett korrekt och säkert sätt i våra journalsystem, vilket kan inkludera avvikande händelser, mående eller förändringar i hälsotillstånd som behöver uppmärksammas. Arbetstiden är förlagd på dag, kväll och varannan helg.  Som anställd i Varbergs kommun ingår resurspass, vilket innebär att du kommer att arbeta på andra verksamheter utöver din grundplacering. KVALIFIKATIONER Vi söker främst dig som är under utbildning till eller redan är färdigutbildad undersköterska. Om du har legitimation, vänligen skicka med den i din ansökan.  Du har lätt att anpassa dig efter olika behov och situationer, är lyhörd och samarbetar gärna med andra. Som person är du flexibel, trygg i nya sammanhang och har förmåga att snappa upp både uttalade och outtalade behov i verksamheten.  Du ska kunna uttrycka dig väl på svenska, i tal och i skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Om du är medborgare utanför EU/EES eller Schweiz behöver du bifoga giltigt arbetstillstånd och visa upp giltig id-handling.  Välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politiskt beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att den anställde har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
restaurangbiträde
Invito Varberg AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Invito Varberg söker personal till sommaren 2025. Vi söker dig som är kvalitetsmedveten med en naturlig känsla för service. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga, är positiv och stresstålig. Det är meriterande om du har erfarenhet från restaurangbranschen. Tjänsten söker du genom att mejla: [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Ekonomiassistent för sommarjobb till kund i Varberg!
AB Effektiv Borås
Ekonomiassistenter m.fl.

Om Företaget Just nu letar vi på Effektiv i Varberg efter personer som är kunniga inom ekonomi och ekonomihantering för sommarjobb till en av våra kunder i Varberg. Det innebär att du kommer bli anställd av Effektiv och arbeta som konsult hos vår kund under sommaren 2025. Vad erbjuder rollen? I din roll som ekonomiassistent hos vår kund kommer du arbeta med uppgifter som: Registrera leverantörsfakturor Matcha och kontrollera fakturor Attesthantering av fakturor Kontoavstämning Du kommer arbeta heltid under klassiska kontorstider, måndag till fredag med start inom kort enligt överenskommelse med varaktighet fram till mitten/ slutet av augusti. Vem är du? För att vara den vi söker tror vi att du är en positiv och driven person med hög servicekänsla som kommer med en pågående eller avslutad utbildning inom området för ekonomi. Har du arbetserfarenhet inom området är detta meriterande. Vidare så hanterar du svenska i tal och skrift och har kunskaper i engelska. Du har även en god system -och datavana, erfarenhet av administration och ett strukturerat tillvägagångssätt med en god prioriteringsförmåga. Du trivs i samarbetet med andra, har ett prestigelöst tillvägagångssätt med en tillmötesgående inställning och bidrar gärna med arbetsglädje och positivitet till dina kollegor. Är detta din perfekta match? Har du intresse för siffror och ekonomi, vill utvecklas och bidra med dina kunskaper samtidigt som du skapar nya kontakter och bräddar ditt nätverk? Då är detta din perfekta match för ditt kommande sommarjobb! Varmt välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jessica Andersson på [email protected]/ 0735-127257. Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Sökord Ekonomi, ekonomihantering, ekonomiassistent, ekonomi, kundreskontra, leverantörsreskontra, fakturahantering, avstämning, sommarjobb, sommarvikariat, Varberg, Effektiv

28 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Te Crea Care söker sjuksköterska till kirurgavdelning i höst
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Minst två års erfarenhet av slutenvård - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar på 076 860 63 95 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Te Crea Care söker sjuksköterska till medicinavdelning i höst
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Minst två års erfarenhet av slutenvård - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Hjalmar på 076 860 63 95 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Varbergs Ölhall i Varberg söker bartender
Cheffle AB
Bartendrar

Varbergs Ölhall är en restaurang som ligger i centrala Varberg med stort utbud av öl från hela världen. Vi har öppet för lunch samt á la carte med högt tryck från öppning till stängning. Vi söker nu en entusiastisk och kunnig bartender som kan trollbinda våra gäster med fantastisk dryck och ge dem en upplevelse de sent kommer att glömma. Som bartender i vår ölhall kommer du att vara en del av ett dynamiskt team där ölkultur, mat och gemenskap står i centrum. Din expertis och passion för öl kommer att skapa en atmosfär som får våra gäster att jubla och höja sina ölglas i tacksamhet. Har du inte mycket erfarenhet av just öl men känner att du är vass på annan dryck? Ingen fara, vi hjälper dig med ölkunskapen. Här är vad vi söker hos vår perfekta kandidat: Snabb och effektiv: Ölhallen kan vara hektisk ibland, så du bör kunna hantera stress och arbeta snabbt utan att kompromissa med kvaliteten. Du bör kunna servera våra gäster med ett leende och se till så att ingen förblir törstig. Kundservice: Att arbeta som bartender handlar inte bara om att hälla öl i glas. Du bör vara en utåtriktad person som älskar att interagera med människor och skapa en minnesvärd upplevelse för varje gäst. Ditt leende och positiva attityd kommer att vara dina bästa tillgångar. Minst 20 år gammal Om du känner att detta beskriver dig och du är redo att ge allt bakom baren i vår ölhall, så vill vi höra från dig! Skicka med ditt CV och en kort beskrivning av varför du är den perfekta matchen för oss. Välkommen med din ansökan här via Cheffle redan idag och bli en del av vårt härliga gäng! 1-2 års erfarenhet

28 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025