Customer support specialist to our customer in Västerås

Dina arbetsuppgifter Vi letar efter en engagerad Customer Support Specialist som brinner för att leverera effektiva lösningar till våra kunder. I rollen kommer du att vara ansvarig för att hantera kundförfrågningar, övervaka orderstatus, och se till att kunderna får regelbundna uppdateringar och klarlägganden för en positiv kundupplevelse. Ansvar och uppgifter: Koordinera med interna resurser för att lösa orderrelaterade frågor. Hantera order och fakturering. Samarbeta med både interna och externa resurser för att lösa kundärenden. Dokumentera och utveckla reservdelsförsäljningsavdelningen tillsammans med teamet. Krav: Erfarenhet av SAP ECC och teknisk kompetens/intresse. Intresse för ekonomi och förståelse för siffror. Erfarenhet av arbete med Office 365. Goda kunskaper inom kundserviceprinciper och praxis. Stark kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Start: ASAP Slut: 2025-05-09 Omfattning: 100% Plats: Västerås Språk: Svenska, Engelska Nödvändiga färdigheter: Office365 SAP ECC Övrig information: Senioritetsnivå: Senior Plats: Västerås (SE) Distansarbete: 25% Om oss Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.

8 maj 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Distriktssköterska/sjuksköterska CityPraktiken

Vill du bli en del i vårt team och utvecklas med oss? Förvänta dig ett omväxlande, stimulerande och meningsfullt arbete på en positiv och utvecklande arbetsplats med stort patientfokus. Vi söker nu en ny distriktssköterska/sjuksköterska. Vi söker dig som har eller önskar få en bred kompetens och ett omväxlande arbete inom primärvården.  Information om arbetsplatsen CityPraktiken är Västmanlands största familjeläkarmottagning med 21 000 listade patienter. Vi är en del av Praktikertjänst och ingår i vårdval Västmanland. Vår mottagning har rymliga lokaler med centralt läge i Västerås med gångavstånd till buss och tågstation. Mottagningen har ca 65 medarbetare och ett komplett primärvårdsutbud med distriktssköterskemottagning, fysioterapimottagning, psykoterapimottagning, barnhälsovårds- och mödrahälsovårdsmottagning. Vi har också läkaransvar för fyra särskilda boenden. Vi värnar personalens engagemang och arbetar tillsammans i ett nära samarbete inom mottagningen.   Arbetsuppgifter Som distriktssköterska/sjuksköterska kommer du att arbeta med mottagningsarbete, telefonrådgivning, provtagning samt egen specialistmottagning. I dina arbetsuppgifter ingår också sjukdomsförebyggande arbete. Du kommer att arbeta såväl självständigt som i team med övriga personalkategorier på vårdcentralen. Du kan förvänta dig stimulerande arbetsuppgifter på en arbetsplats som präglas av en vilja att hjälpa patienter till en förändring vad gäller hälsa, livsstil och livskvalitet.   Kvalifikationer Legitimerad distriktssköterska/sjuksköterska. Vi värdesätter tidigare erfarenhet av arbete i primärvården. Arbete som diabetessköterska är meriterande. Du har goda medicinska kunskaper och är empatisk och strukturerad i ditt arbete och sätter patienten i centrum. God kommunikativ förmåga. Du har förmåga att arbeta självständigt och i grupp. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.    Övrig information Heltid. Tillsvidareanställning med provanställning. Tillträdesdatum enligt överenskommelse.  Sista ansökningsdag 2024-06-07. Vi kommer löpande gå igenom ansökningarna och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag.  Välkommen med din ansökan!    Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Gruppchef, mekanikkonstruktion

PåPrevas tror vi påatt teknik gör världen bättre, och för att lyckas göra den bättre, behöver vi personer som dig. Vi kommer att ge dig ansvar ochhar full tilltro till attdu som expert inom området har de bästa lösningarna. Vi har nämligen en stark tro påmänniskan ochärövertygade om att din utvecklingär vår utveckling. Vi vet ocksåattvår gemensamma kompetens blir starkare när vi hjälper varandra och bryr oss. Därför bygger vår kultur påjust det, att finnas där för varandra och ha kul längs vägen. Hello Opportunity!Prevas Mälardalen består i dag avdrygt 200 medarbetare vilket gör oss till regionens ledande leverantör av teknikkonsulter. Vi är glada över att kunna erbjuda våra medarbetare många utvecklingsmöjligheter, och våra kunder tillgång till fler spetsiga erbjudanden och lösningar. Vi söker nu dig som vill jobba tillsammans med oss och utveckla Prevas till den bästa arbetsplatsen för ingenjörer i Mälardalen.Affärsområdet Research & Development består av en affärsområdeschef och tre gruppledare. Vi har nära samarbete och stöttar varandra i våra roller. Vi jobbar främst mot industrin i Mälardalen men vill gärna jobba mer med teknikföretag utanför industrin.Läs gärna mer om vårt erbjudande inom mekanik >> Hello You! Som gruppchef kommer du ansvara för att vi ska utvecklas och växa inom ingenjörs-området mekanik. Du kommer få flera spännande och roliga arbetsuppgifter, bland annat att utveckla och coacha medarbetare, driva tillväxt/rekrytera nya medarbetare och därmed se till att mekanikområdet växer. Du kommer också skapa nya affärer genom att bygga bra relationer och förståelse hos våra kunder och deras verksamhet. Det är viktigt att du har förmågan att driva dig själv utifrån de förväntningar som vi tillsammans sätter upp. Mekanik är vårt största kompetensområde i Västerås och är fördelat över flera grupper/affärsområden. Det gör att en stor del av din roll handlar om att samarbeta med våra andra AO-områden. Vi ser gärna att du har erfarenhet sedan tidigare i en grupp-/konsultchefsroll och har ett etablerat nätverk i regionen. Vi tror att du är tekniskt intresserad, har en teknisk vidareutbildning, samt pratar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Du behöver ha ett körkort och tillgång till bil. Hello Team Player! För oss är gemenskap och delaktighet viktigt. Vialla bidrar med vår kunskap i en lärande miljö. Trivs du att arbeta i en familjär atmosfär där vägen från idé till handling är kort och möjligheten att göra skillnad är stor, så är Prevas något för dig. Vi erbjuder varierande uppdrag och projekt, trevliga kollegor, en inspirerande arbetsmiljö och individuella utvecklingsplaner. Vi strävar alltid efter att finna rätt upplägg som passar just dig för att få ihop livspusslet. Hello Next Step! Du är varmt välkommen att kontakta Joakim Sverin , 070 – 530 55 44 om du vill veta mer om tjänsten eller helt enkelt bara vill ha en öppen dialog kring en gemensam framtid. Lär känna oss bättre genom att följa oss på LinkedIn och Instagram. Prevas värdegrundGemensamma kärnvärden är nyckeln till vår framgång. Även om du inte känner dig helt speglad i varje jobbkrav som listas i annonsen uppmuntrar vi dig ändå att kontakta oss! Forskning har visat att kvinnor och underrepresenterade grupper ofta bara ansöker när de känner sig 100% kvalificerade. Vi är engagerade i att skapa ett rättvist, inkluderande företag med mångfald, och vi uppmuntrar starkt sökande av alla kön, åldrar, etniciteter, kulturer, förmågor, sexuell läggning och livserfarenhet att ansöka. På Prevas sammanfattar vi våra värden i akronymen BOAT – Business driven, Open minded, Active och Team player.

8 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sjuksköterska till Geriatriska mottagningen

Brinner du för att arbeta patientcentrerat och har ett intresse för geriatrisk vård?  Då kan det här vara något för dig. Välkommen med din ansökan till oss på Geriatriska mottagningen. Hos oss blir du en del av ett team på en fantastisk mottagning där allas insatser är lika viktiga för att kunna ge våra patienter bästa möjliga vård.   Arbetsuppgifter Som sjuksköterska hos oss välkomnas du till en utvecklingsinriktad arbetsplats där du kommer ha en uppskattad och viktig roll både i teamet och för våra patienter. Du kommer att ha funktionen som kontaktssjuksköterska för patienter som följs på mottagningen. Tillsammans med övriga i teamet ansvarar ni för mottagningsarbetet. Du kommer även ha möjlighet att utforma ditt eget arbete med syfte att förbättra vården får geriatriska patienter.  Konkret så kommer du ha egna mottagningsbesök, telefonuppföljningar, telefonrådgivning och andra administrativa arbetsuppgifter som till exempel remisshantering, tidsbokning, uppföljning och utvärdering av läkemedel vid demenssjukdom. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera läkare vid undersökningar/provtagning och utföra hembesök tillsammans med annan yrkesprofession vid behov. Utöver mottagningsarbetet kommer du att arbeta med utvecklingsfrågor, hålla i utbildningar/informationsträffar för såväl anhöriga och patient som personalen på geriatriska kliniken.    Om arbetsplatsen På Geriatriska mottagningen arbetar vi i ett multiprofessionellt team bestående av läkare, sjuksköterskor, undersköterska, kurator, psykolog, arbetsterapeut, medicinska sekreterare, verksamhetschef och enhetschef. Vårt uppdrag är att utföra utredningar för patienter med diagnostiska och/eller terapeutiska problem vid misstänkta eller kända demenstillstånd, hastigt progredierande demenssymtom och demens hos yngre. Vi har cirka 200 nybesök och 900 mottagningsbesök på år. Vi har även ett öppenvårdsrehabiliteringsteam för patienter över 65 år samt yngre ej arbetsföra med funktionshinder efter nytillkommen stroke eller annan förvärvad hjärnskada. Detta är ett team som består av arbetsterapeut, fysioterapeut, logoped, läkare och sjuksköterska. Teamet ingår i den senare delen av strokekedjan med inriktning på rehabilitering.   Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi vill att du ska trivas, må bra och utvecklas med oss och därför erbjuder vi dig: • Att arbeta patientcentrat och har möjligheten att följa patienten genom vårdkedjan. • Arbete inom ett spännande medicinskt område. • Att vara del av ett mindre team med bra samarbete.  • Ett utåtriktat arbete med många kontaktytor.  • Ett arbete där du är med och utvecklar vår mottagning. • Möjlighet till kompetensutveckling.   Nyfiken? Kontakta oss gärna om du vill boka ett förutsättningslöst samtal så berättar vi mer.   Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med tidigare erfarenhet av kliniskt arbete inom geriatrik. Det är meriterande om du läst vidare till specialistsjuksköterska gärna med inriktning mot demens, geriatrik eller annan relevant inriktning. Att kunna kommunicera obehindrat i tal och skrift med patienter, anhöriga och kollegor är ett krav för rollen som sjuksköterska på geriatriska mottagningen, därför krävs goda kunskaper i svenska språket. Övriga språkkunskaper är meriterande.  För att passa hos oss ser vi att du är en samarbetsinriktad person som ser möjligheter, och som i arbetssammanhang tar ansvar för att driva arbetet framåt. Du har en vilja att hjälpa andra och värnar om ett bra bemötande mot såväl patienter, anhöriga som kollegor. För dig är teamarbetet en självklarhet för att skapa bästa möjliga värde för patienten. Det här är ett arbete för dig som vill arbeta patientfokuserat utifrån ett geriatriskt perspektiv i ett sammanhang där du får komma med förslag och idéer som kan bidra till mottagningens utvecklingsarbete.    Anställningsvillkor Tillsvidareanställning, heltid. Dagtid måndag till fredag. Tillträde enligt överenskommelse.    Ansökan Välkommen med din ansökan senast 26 maj 2024. Intervjuer planeras att ske fysiskt från v.21 och framåt.   Om regionen Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

8 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
AnnSam söker Sjuksköterska! Sommar🔆uppdrag v24-31 SÄBO i Västerås.

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterska för Sommar🔆 uppdrag på SÄBO i Västerås!   Perioden: 2024.06.13-2024.08.02 Arbetstid: Dag samt helg. Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt: Ref.nr:  240508 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.       AnnSam har avtal med häften av Sveriges kommuner och även regionernas nationella avtal vilket ger bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas!   Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

8 maj 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Peer support

Vi söker nu en certifierad peer support till Sala kommun. Vi söker dig som är certifierad peer support och som känner dig trygg med att använda dina personliga erfarenheter av psykisk ohälsa och dina erfarenheter av återhämtning för att stötta någon annan i dennes återhämtningsresa. Du kommer som peer support att ha en kompletterande roll till etablerade kunskaper och professioner inom socialpsykiatrin i Sala kommun. Verksamheten Vi söker dig som vill jobba som peer support inom socialpsykiatrin i Sala kommun. Där kommer du att arbeta inom tre olika verksamheter Freden psykiatriboende, Gnistan som är en sysselsättning och träffpunkt samt Boendestöd i ordinärt boende. På Freden bor 8 boenden som alla har behov av stöd och omvårdnad. På boendet arbetar personal med kompetens inom området och det finns sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut kopplat till boendet. Gnistan erbjuder sysselsättning i form av aktiviteter som är individuellt anpassade och exempelvis hantverk och butik. Boendestöd i ordinärt boende erbjuder vägledning, motivering och aktivering för att stärka den enskildes egna förmågor. Stödet är inte begränsat till hemmet utan omfattar även stöd som kan bidra till förmågan att klara vardagslivet och på så sätt ge den enskilde en förbättrad livssituation. Arbetet som peer support Din roll som peer supporter kommer att växa fram i samspel med dina blivande kollegor på arbetsplatsen, Brukarna du möter, och din unika kompetens kommer, som du som peer support redan vet, att komplettera etablerade kunskaper och professioner. Vi tror att du, förutom din egen erfarenhet av psykisk ohälsa och återhämtning, är en person som har ett stort tålamod när det gäller att bygga relationer och att du genom ditt inlyssnande sätt skapar trygghet och tillit hos den du möter. Du har även ett empatiskt förhållningssätt och kan ta egna initiativ för samtal och möten som är anpassade efter behov. Du visar andra respekt och har förmåga att skapa delaktighet. Du kommer bli en del av ett arbetslag, men behöver trivas med att själv skapa och ta ansvar för dina uppgifter och utveckla dem. Att du känner till vilket stöd som finns inom Region, kommuner och i civilsamhället tillsammans med patientens rättigheter såsom SIP och vårdplan ser vi som en styrka. Din kanske viktigaste roll som peer support är din närvaro som mental/själsligt såväl som fysiskt förkroppsligar framtidstro och hopp om återhämtning för brukaren.​ Om anställningen Anställningsvillkor Projektanställning 2024-09-01 till 2026-02-28 Var ligger arbetsplatsen Sala kommun Arbetsgivare NSPH i Västmanland Kontakt/Kontaktpersoner: Louise Nordström, Samordnare Peer support NSPH-V Anna Hellsten, Verksamhetschef NSPH-V Du kommer att vara anställd hos NSPH i Västmanland, men verka inom socialpsykiatrin i Sala kommun. · Anställningen är en projektanställning som löper 2024-09-01 till 2026-02-28. · Provanställning om 3 månader kommer att tillämpas. · Utöver månadslön utgår även friskvårdsbidrag om 3500 kr/kalenderår. · Arbetsgivaren har kollektivavtal Fremia/Unionen. Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag. Ansökan mailas till [email protected]

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
After Sales Admin

Nu söker Liebherr en After Sales Admin till anläggningen i Västerås Liebherr-Sverige AB ansvarar sedan 2006 för försäljningen av entreprenadmaskiner, bandkranar och grundläggningsmaskiner i Sverige. Runt om i landet finns fyra olika serviceanläggningar. Maskinerna levereras från våra Liebherr-fabriker i Europa och anpassas till det nordiska klimatet samt enligt kundens specifika önskemål på våra verkstäder i Sverige. De individuellt anpassade maskinerna säkerställer en effektiv och tillförlitlig drift. Om tjänsten Som After Sales Admin kommer du främst att arbeta med kundfakturering men det kan även vara viss hantering av leverantörsfakturor, garantier eller annat administrativt arbete. Du kommer att arbeta i en grupp om 6 personer där ni stöttar och hjälper varandra. Om dig Vi söker dig som är en erfaren administratör och gärna erfarenhet av att arbeta med olika ekonomiuppgifter. Du har mycket god vana av att arbeta i affärssystem. Meriterande är om du tidigare arbetat med systemet BaaN. För att passa in i rollen behöver du vara en prestigelös person som gillar att samarbeta med andra. Vidare är du en stresstålig och ansvarstagande person som värderar att arbetsuppgifter blir klara i tid. Du behärskar svenska språket obehindrat i både tal och skrift, information på engelska förekommer. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet Tjänsten som After Sales Admin är ett konsultuppdrag. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos kund. Anställningsformen är heltid. Uppdraget har start omgående och pågår ca 12 månader. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Furusjö via Adeccos växel 010-173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: [email protected] Välkommen med din ansökan!

8 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kundgruppschef

Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Som arbetsgivare erbjuder vi möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Oavsett vad du söker, vad du brinner för eller vad du vill uppnå står vår dörr öppen för dig. Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen. Vi söker kundgruppschef för marknadsområde Mälardalen Vi söker dig som är en affärsmässig ledare med säljerfarenhet och förhandlingsvana som vill driva och utveckla kundrelationerna och kundgruppsteamet inom Fastighetsförvaltning i marknadsområde Mälardalen. Hos oss gör du skillnad I uppdraget som kundgruppschef arbetar du tillsammans med hela marknadsområdet för att stärka och utveckla befintliga kundrelationer. I nära samarbete med leveranschefer arbetar du för att öka kundnöjdheten och god lönsamhet i kunduppdragen. Kundgruppschefen ingår i marknadsområdets ledningsgrupp. Du har personalansvar för 3st kundansvariga (KUA) som utgår från kontoren i Västerås och Eskilstuna. Det är viktigt med din närvaro på båda kontoren. Du kommer att arbeta både operativt och strategiskt, som kundgruppschef ingår även också eget kundansvar för ett antal bostadsrättsföreningar. För att fånga upp nya behov och utveckla samarbetet med kunderna innebär ditt arbete att du ibland deltar på kontraktsmöten med kund. Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Styrelsemöten sker vanligtvis på kvällstid. I arbetet ingår även arrangera och delta vid olika mässor för att marknadsföra Riksbyggen samt diverse kundkvällar som marknadsområdet arrangerar. Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Det här jobbet passar dig som är kundorienterad, kommunikativ, lyhörd och ansvarsfull. Du drivs av att utveckla kunderna och se nya affärsmöjligheter.  För dig är det viktigt att knyta långsiktiga relationer med kunder, internt i organisationen och med leverantörer. Rollen kräver god administrativ kunskap, ett strukturerat arbetssätt är en självklarhet för dig. Våra kunder består framför allt av bostadsrättsföreningar runt Mälardalen men vi har också kommersiella kunder och privata fastighetsägare med uppdrag. Som chef på Riksbyggen förväntas du tillämpa ett tillitsbaserat ledarskap. Med den kooperativa värdegrunden som utgångspunkt ansvarar du för att leda genom en hög grad av målstyrning och genom att ta tillvara medarbetarnas kompetens och ge rätt förutsättningar att uppnå goda resultat. Du ska sträva efter att skapa en tillåtande kultur där medarbetare delar med sig av sin åsikt och bidrar med förslag till förändring. Som person är du stark i ditt ledarskap, ser möjligheter och har förmåga att entusiasmera och få med dig människor. Du är duktig på att skapa förtroende och bygga starka relationer med både kund och kollegor. I ledningsgruppsarbetet bidrar du till en positiv förflyttning för hela organisationen med ett strategiskt synsätt och en förmåga att se helheten. Som person är du inspirerande och ambitiös, du motiveras av att utveckla människor och skapa förutsättningar för att nå förväntat resultat. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen, kunskaper kring att upprätta och tolka avtal för fastighetsförvaltning (AFF) och vana att driva och genomföra avtalsförhandlingar. Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom ekonomi eller marknadsföring. Det är också meriterande om du har tidigare ledarerfarenhet med resultat- och verksamhetsansvar och en mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Övrigt Tjänsten kräver B-körkort. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Placeringsort för tjänsten är i Västerås. Riksbyggen tillämpar provanställning. Kontakt och ansökan Din ansökan skickar du till oss via www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast den 2024-06-14. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag! Vid frågor kontakta marknadsområdeschef: Andreas Norling, 021-103273, [email protected] Är du nyfiken på hur det är hos oss? Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

8 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Lastmaskinsförare/operatör i Västerås

Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Vi på Jobwisetror på att motiverad personal skapar de bästa resultaten. Vår uppgift är därför enkel, vi ska förvalta och väcka motivation genom engagerade och inspirerande ledare Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Om rollen Vi söker dig som är fokuserad och som känner att duvill lära dig att bli en självgående operatör och lastmaskinförare. Tillsammans ser vi till att du får en bra upplärning och blir kunnig inom ditt område och med de maskiner du hanterar. I rollen som operatör och lastmaskinförare så kommer du få en flexibel roll i produktionen som kantas av olika arbetsmoment. Maskinerna som hanteras hos vår kund är bl.a. motviktstruck och lastmaskin. Att du behärskar dessa moment som kandidatär av stor vikt.Vår kund jobbar inom kolindustrin och exporterar produkter världen över. Din roll är av högsta betydelse för vår verksamhet.Du möter dagligen våra beställare och avgör hur vi uppfattas som företag.Därför är det viktigt för oss att du som personär hjälpsam, vänligt inställd och tycker om att ge din omgivning service. Arbetet främst förlagt på skift och det är viktigt att du som kandidat är flexibel att kunna jobba just det. Oftast så är din upplärning förlagd på dagtid.Självklart ser vi till att dufår upplärning på plats för att få så bra förutsättningar som möjligt att göra ett bra jobb. Rollen är på heltid och startar enligt överenskommelse. Vi söker dig som Är flexibel för att jobba 2-skift om det behövs. Är nyfiken och vill utvecklas i din roll Tycker om att hjälpa din omgivning Trivs med att lära dig nya saker Kompetenskraven är Körkort B Lastmaskinskort (C2) Truckkort (B1) Erfarenhet av att köra hjullastare och motvikstruck Behärskar det svenska språket i tal och skrift Detta är ävenmeriterande Har gedigen industrivana Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal Om Jobwise Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Vi tror på att bra ledare attraherar och bibehåller bra personal. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen.

8 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Butikssäljare Fisk & Delikatess

Till vår City Gross i Västeråssöker vi en butikssäljare till vår fisk- & delikatessavdelning City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor. Istället erbjuder vi färskt svenskt kött som är styckat och packat i butik av kunnig personal, manuella diskar för fisk och skaldjur från hållbara bestånd, nybakt surdegsbröd från egna bagerier och Sveriges bredast livsmedelssortiment. Vi har idag 42 butiker med 3 800 anställda, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Vi anser att våra medarbetare är vår främsta resurs, därför försöker vi ta tillvara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt. Bli en av oss!Som Butikssäljare Fisk/Delikatess kommer du att: Medverka till att erbjuda våra kunder en fräsch och inbjudande fisk- ochdelikatessavdelning. Arbeta medkundservicei form avmanuell försäljning över disk samt att ta hand om kundbeställningar. Arbeta med varupåfyllnad. Tillsammans med dina kollegor medverka till en trivsam, effektiv och säljande arbetsmiljö. Våra butiker är öppna årets alla dagar, så arbete på kvällar och helger ingår som en naturlig del i butiksarbetet. Vi sökerdig som: Har ett brinnandeintresse för mat/färskvaroroch gärna delar med dig av tips ochideér. Är en lagspelare och brinner för att leverera god kundservice. Har tidigare erfarenhet av arbete med fisk och/eller delikatesser. Har du kallskänksbakgrund eller liknandeär det meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.För att lyckas i rollen ser vi att du har god samarbetsförmåga och bidrar till att skapa ett gott arbetsklimat.Du trivs i mötet med kunden och strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Vi erbjuderPå City Gross erbjuder vi dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Vårt arbete grundar sig i våra värderingsord - kundfokuserade, resultatdrivna, inkluderande och ansvarstagande. Tillsammans möter vi kundernas behov, driver försäljning och skapar en atmosfär av öppenhet och förtroende. För oss som arbetsgivare är ambitionen att alltid skapa bästa möjliga förutsättningar för dig som medarbetare så att du kan känna trygghet och arbetstillfredsställelse i din vardag samt att du kan utvecklas i din roll. Startdatum: 10 juni 2024 Tjänstens omfattning: 34 tim/vecka Anställningsform: Tillsvidareanställning/Provanställning Sista ansökningsdag: 22 maj 2024 Din ansökanVi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida www.jobb.citygross.se Rekrytering på City Gross Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder. På City Gross använder vi oss utan personlighetstester i samtliga rekryteringar som en del i rekryteringsprocessen. Du kommer därför direkt efter din ansökan bli ombed att fylla i två tester. Det är ett sätt att säkerställa att det urval vi gör görs på objektiva och rättvisa grunder och hjälper oss hitta potential som inte endast kommer fram via ett CV. Har du frågor kring testning på City Gross, kontakta [email protected]

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024