Konsult uppdrag!! 2-3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende. Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Gustavslundskolan är en F-6 skola belägen på norra Hovshaga. På skolan går ca 360 elever. Skolans vision och mål är: Tillsammans har vi roligt och lär oss för livet. På Gustavslundskolan ska varje individ mötas med respekt och få utvecklas utifrån sina egna förutsättningar. Verksamheten ska möta elevers olikheter så att varje barn får en likvärdig utbildning och möjlighet att känna lust och glädje i att lära. Som lärare i fritidshem kommer du arbeta i ett årslag tillsammans med engagerade lärare som brinner för sitt uppdrag. Du kommer, tillsammans med dina kollegor, att säkerställa att undervisningen i fritidshemmet håller en hög nivå där ditt ansvar blir att leda och planera arbetet på eftermiddagen men genomföra undervisningen tillsammans med övriga pedagoger och elevresurser på fritidshemmet. Som lärare i fritidshem ansvarar du för att: - Utforma en undervisning som skapar sammanhang, kontinuitet och progression i elevernas utveckling och lärande i ett nära samarbete med övriga skolformer. - Utmana eleverna att använda olika arbetssätt och låta dem möta en bredd av dessa i undervisningen så de ges möjlighet att utveckla flera förmågor. - Planera, genomföra och utvärdera det pedagogiska arbetet utifrån de nationella styrdokumenten, enskilt såväl som tillsammans med arbetslaget. - Undervisningen ska syfta till att stödja elevens estetiska, intellektuella, sociala, emotionella och fysiska utveckling, samt ta sin utgångspunkt i elevernas behov, intressen och erfarenheter. - Samverka med och fortlöpande informera vårdnadshavare om elevens skolsituation, trivsel och kunskapsutveckling. - Utforma det kompletterande uppdraget på fritidshemmet så att eleverna får möjlighet att utforska, pröva, lösa problem och omsätta idéer i handling både enskilt och i grupp. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som vill utveckla vår skola till en plats där eleverna trivs, får vara aktiva i sitt lärande och utveckla sina förmågor. Du är en tydlig ledare som arbetar utifrån ett helhetsperspektiv där såväl glädje som engagemang tar plats men också struktur och organisation blir synliggjorda. Du har förmåga att skapa ett gott arbetsklimat med kollegor och du samverkar gärna i olika konstellationer. Du som söker har: - ett genuint intresse för barns lärande och en passion för ditt yrke. - förmåga att arbeta strukturerat utifrån styrdokumenten. - förmåga att se och möta varje elev utifrån elevens förutsättningar. - en positiv inställning och bidrar till utveckling av verksamheten. - ett professionellt förhållningssätt. - ett flexibelt arbetssätt och kan samarbeta i arbetslag och inom enheten. - en varm och öppen personlighet samt förmåga att sätta gränser. Du har även examen/legitimation i med behörighet för undervisning i fritidshemmet men även du som har behörighet för andra åldrar är välkommen att söka. För att kunna bli tillsvidareanställd krävs legitimation som lärare i fritidshem. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden, så varmt välkommen in med din ansökan! ÖVRIGT Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av till exempel ålder, kön och etnicitet. OBS! Ansökan sker enbart via Offentliga jobbs rekryteringsverktyg (www.offentligajobb.se). Medtag utbildningsbevis och eventuell yrkeslegitimation vid intervju. För att bli aktuell för anställning behöver du visa två utdrag från belastningsregistret innan du anställs. Beställningsblanketter kan hämtas på www.polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag och du ska använda dels det som heter Skola eller barnomsorg (442.5) och dels "Belastningsregister 9 § (442.3)" som avser enskild person. Till bemannings- och rekryteringsföretag eller till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare annonser.
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 24 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 11 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Växjö, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till: [email protected] 070 225 93 79 Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre - Hög ersättning
På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi söker kontinuerligt efter kompetenta och drivna individer som vill arbeta inom omsorg. Passa därmed på att söka till oss för en chans till arbete med start nu alternativt till hösten. I Växjö med omnejd har vi kunder som letar efter personliga assistenter. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis läkarbesök och inköp av livsmedel. Du hjälper kunden att leva ett så fullvärdigt liv som möjligt utifrån dennes förutsättningar. Lyft vid förflyttningar kan även förekomma, beroende av respektive kunds behov (oftast finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. Om dig Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd och flexibel samt ansvarstagande. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Körkort och tillgång till egen bil Flexibel att arbeta varierande arbetstider Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Vill du ha ett självständigt jobb där du får möjlighet att lägga upp stora delar av dina dagar själv? Trivs du med mycket sociala kontakter? Är du intresserad av dagtidskörning? Om ja, kan detta vara en passande tjänst för dig. ARBETSUPPGIFTER I denna roll kommer du arbeta mot en och samma kund som verkar inom byggbranschen. Du utgår från Växjö och inleder med att lasta material som ska ut från kunden under dagen. Lossning och lastning av gods är det du som ansvarar för där du har en påhängstruck av el till din hjälp. Vid behov kommer det även vara en del körning med släp. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar och du har möjlighet att lägga upp stora delar av planeringen själv. Du kommer förfoga över en helt egen lastbil som du får ta hand om själv. Både lastbil och truck är i nyskick. KVALIFIKATIONER Krav • CE-körkort och YKB. • Truckkort • Behärska svenska i tal och skrift Meriterande • Tidigare yrkeserfarenhet av branschen PERSONLIGA EGENSKAPER Vi söker dig som är noggrann, självgående och har lätt för att samarbeta. Vi ser också att du är en positiv och lösningsorienterad person. Utöver detta behöver du vara en ansvarstagande person med förmågan att alltid ha kunden i fokus. I tjänsten är det mycket kundkontakt och därav ser vi också att det är viktigt att du trivs med sociala kontakter och har god social kompetens. OM TJÄNSTEN Anställningen är en tillsvidaretjänst på heltid. - Tjänsten utgår från Växjö. - Arbetstider dagtid 07-16. Krävs en viss flexibilitet då vissa dagar kan bli lite längre. - Tillgång till egen lastbil och påhängstruck på el - Vi har kollektivavtal Tillträde 1 september eller enligt överenskommelse med sista ansökningsdag 15 juli. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Vänta därav inte med din ansökan! Du ansöker enkelt genom att svara på några frågor. Det finns möjlighet att bifoga cv och personligt brev, men det är inget krav. Välkommen att ta kontakt vid eventuella frågor eller funderingar. OM ÅGL TRANSPORT ÅGL Transport består av 6 medarbetare och har sin bas i Åseda, med medarbetare som även utgår från Växjö och Virserum. Hos oss kombineras det mindre företagets gemenskap och snabba beslutsvägar med fördelarna av att vara del av en större koncern. Detta då vi tillhör JSC-koncernen som består av flera olika bolag med olika inriktningar inom transport och logistik. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: https://www.jscforvaltning.se/ KONTAKTUPPGIFTER Frågor om tjänsten: Stefan Andersson Verksamhetschef ÅGL Transport och JSC Logistik [email protected] Telefonnummer: 010-219 55 12 I denna rekrytering tillhandahåller Human Solutions endast systemstöd. Återkoppling i rekryteringsprocessen ges av det rekryterande företaget. Vi hänvisar vänligen eventuella frågor till angiven kontaktperson.
Nu söker vi dig, som tillsammans med oss vill göra nytta för dem vi är till för! Växjö kommun är Kronobergs största arbetsgivare som varje dag, året runt, arbetar för våra invånare, företag och besökare. Tillsammans skapar vi en hållbar morgondag och en attraktiv kommun att bo, leva och verka i – idag och i framtiden. Det innebär ett arbete där vi utmanar oss att tänka nytt, lära och utvecklas med varandra. Vill du vara en del i ett stort sammanhang där du får vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen till oss på Växjö kommun! ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och leda en gymnasieskola där kultur, kunskap och internationella perspektiv står i centrum? Katedralskolan i Växjö söker en rektor till antingen Ekonomiprogrammet eller en kombination av Samhällsvetenskapsprogrammet och IB-programmet. Katedralskolan har cirka 1300 elever och 140 medarbetare. Skolan förenar en rik utbildningstradition med en modern syn på kunskap och pedagogik. Här erbjuds flera högskoleförberedande program: ekonomi, estetik, humaniora, naturvetenskap, samhällsvetenskap, språkintroduktion samt det internationella IB-programmet där undervisningen sker helt på engelska. Skolan präglas av hög kvalitet, god pedagogisk kompetens och ett stort internationellt kontaktnät. Estetiska uttryckssätt och kulturell mångfald är en självklar del av skolans identitet. Som rektor ingår du i skolans ledningsgrupp och är direkt underställd verksamhetschef för gymnasieutbildningen i Växjö kommun. Du har ansvar för verksamhetens mål, personal och ekonomi, och leder arbetet i nära dialog med medarbetarna. Tjänsten kan även innefatta samordningsuppdrag inom skolan. För IB-programmet är det en fördel om du har goda kunskaper i engelska och ett intresse för internationalisering, då du möter elever från hela världen. KVALIFIKATIONER Du har en pedagogisk högskoleutbildning och erfarenhet från skolverksamhet. Det är meriterande om du har rektorsutbildning och tidigare erfarenhet från gymnasieskolan eller som skolledare. Vi söker dig som är en tydlig och engagerad ledare med god samarbetsförmåga och ett starkt fokus på kvalitet, resultat och utveckling. Du har förmåga att tänka långsiktigt och vill driva pedagogiska frågor som rör kunskapssyn, individanpassning och lärprocesser. Som person är du lyhörd, ansvarstagande och har lätt för att skapa förtroende och engagemang hos både medarbetare och elever. För tjänst kopplad till IB-programmet är det en fördel om du har goda kunskaper i engelska och ett intresse för internationalisering. ÖVRIGT Vi använder personlighets- och problemlösningstest som en del av urvalet, tillsammans med CV, för att avgöra vilka kandidater som går vidare. Personlighets- och problemlösningstesten kommer skickas ut i slutet av juli. Vi planerar att genomföra inledande intervjuer v. 33 och slutintervju är planerad till den 20 augusti. För frågor om tjänsten är verksamhetschef tillgänglig för frågor 7 juli till den 18 juli. Växjö kommuns anställda ska spegla den mångfald som finns i kommunen. Vi välkomnar sökande oberoende av till exempel ålder, kön och etnicitet. Som tillsvidareanställd blir du som regel krigsplacerad i vår organisation. Det kan bli aktuellt med löpande intervjuer så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Ansökan sker enbart via Offentliga jobbs rekryteringsverktyg (www.offentligajobb.se). Medtag utbildningsbevis och eventuell yrkeslegitimation vid intervju. För att bli aktuell för anställning behöver du visa två utdrag från belastningsregistret innan du anställs. Beställning av utdrag ur belastningsregistret kan göras på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ och du ska använda dels det som heter Arbete inom skola eller förskola (442.5) samt Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret (442.3). För interna kandidater kan det bli aktuellt med annat tillträdesdatum. För mer information se Beslut gällande tidpunkt för byte av enhet vid rekrytering av intern kandidat inom utbildningsförvaltningen på intranätet. Till bemannings- och rekryteringsföretag eller till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare annonser.
Om Cura of Sweden: Cura of Sweden är ett välkänt och växande varumärke inom sömn och välmående, berömt för innovativa tyngdtäcken och en stark strävan efter att förbättra människors livskvalitet. Sedan en tid tillbaka är Cura en del av Venture Group – en entreprenörsdriven företagsgrupp med fokus på tillväxt och digital innovation. Företaget befinner sig i en expansiv fas med höga ambitioner för den digitala närvaron och söker nu en nyckelperson som vill leda och forma denna resa tillsammans med oss. Rollen som E-handelschef – En unik möjlighet: Detta är mer än bara en chefsroll; det är en chans att vara med och bygga något stort. Som E-handelschef hos oss får du en central och strategisk position med helhetsansvar för vår digitala affär. Din uppgift blir att säkerställa att vår e-handelsplattform kontinuerligt utvecklas för att möta marknadens krav, maximera vår kommersiella potential och erbjuda en kundupplevelse i världsklass. Du kommer att vara avgörande för att definiera och implementera strategier som tar vår onlineförsäljning till nästa nivå, med fokus på både tillväxt och lönsamhet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Strategi & Utveckling: Utveckla och implementera den övergripande e-handelsstrategin i linje med företagets mål. Proaktivt identifiera nya möjligheter för tillväxt och förbättring. Plattformsansvar & Optimering: Ansvara för optimering, drift och vidareutveckling av vår e-handelsplattform. Detta inkluderar att proaktivt identifiera och implementera förbättringar, nya funktioner och integrationer för att säkerställa en förstklassig användarupplevelse och teknisk prestanda. Kommersiellt Ansvar: Äga och driva e-handelns P&L, inklusive budgetering, uppföljning, prissättningsstrategier och kampanjplanering för att maximera intäkter och marginaler. Digital Marknadsföring & Samarbeten: Kravställa, koordinera och följa upp arbetet med externa byråer och konsulter inom områden som Google Ads, Facebook Ads, SEO, och annan digital annonsering. Säkerställa optimal ROI på marknadsföringsinvesteringar. Analys & Insikter: Kontinuerligt analysera försäljningsdata, kundbeteenden, trafikmönster och kampanjresultat för att fatta datadrivna beslut och identifiera optimeringsområden. Projektledning: Driva och leda e-handelsrelaterade projekt, från idé till lansering och uppföljning, och säkerställa att de levereras i tid och inom budget. Vem är du? Vi söker en visionär doer – en person som är lika bekväm med att sätta strategiska mål som att kavla upp ärmarna och se till att saker blir gjorda. Du är affärsdriven, analytisk, resultatfokuserad och har en stark entreprenöriell anda. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Gedigen erfarenhet av att framgångsrikt driva och utveckla lönsam e-handel, inklusive P&L-ansvar och budgetering. Djup teknisk och kommersiell förståelse för moderna e-handelsplattformar och deras ekosystem. Specifik, djupgående och praktisk erfarenhet av Shopify, inklusive dess appar, teman och utvecklingsmöjligheter, är starkt meriterande och kommer att vara avgörande för framgång i rollen. Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med och förstå grunderna i företagsekonomi, inklusive resultaträkningar, prissättningsmodeller och lönsamhetsanalyser. God förståelse för och erfarenhet av att arbeta med eller kravställa digitala marknadsföringskanaler (SEM, SEO, Social Media Ads, etc.) och webbanalysverktyg. Förmåga att leda och driva förändringsprojekt samt arbeta effektivt med externa partners. Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet av att leda större utvecklingsprojekt eller plattformsbyten inom e-handel ses som en stor fördel. Vad erbjuder Cura of Sweden? En unik möjlighet att sätta din prägel på ett snabbväxande företag med starka produkter. En nyckelroll med stort ansvar och mandat att forma vår digitala framtid. En dynamisk och entreprenöriell arbetsmiljö där dina idéer värdesätts. Möjlighet till personlig och professionell utveckling. Konkurrenskraftiga villkor och en plats i ett engagerat team. Är du redo att ta Cura of Swedens e-handel till nästa nivå? Välkommen med din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt, då urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra hur just du kan bidra till vår fortsatta framgång!
Har du vad som krävs för att bli en stjärnsäljare? Är du skicklig på att bygga starka kundrelationer och har lätt för kommunikation? Kickstarta våren med en ny arbetsplats och bli en del av ett engagerat samt ambitiöst team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att sälja och skräddarsy en helhetslösning av digital marknadsföring åt andra företag i landet. Du hjälper både befintliga såsom nya kunder med att utveckla deras marknadsföring och pådriva deras digitala räckvidd. Förutom en spännande möjlighet inom en spännande bransch så kommer du till en attraktiv samt trygg arbetsplats. Företaget värdesätter sin kultur högt, och fokuserar på att vara en utvecklande och stimulerande arbetsgivare. Det finns goda möjligheter att utvecklas och klättra inom bolaget. Med tjänsten får man en djupgående introduktion så att du känner redo inför första försäljningssamtalet. Du kommer att anställas direkt av kund, som i denna annons valt att hålla sig anonym. Du kommer under rekryteringsprocessen informeras kring vilket företaget är, men vi uppskattar att detta förblir anonymt under hela vår rekrytering. Vi tillämpar löpande urval och tillsättningar. Arbetet är på heltid, med start i slutet av augusti 2025. Arbetsplatsen är belagd i Växjö, där du jobbar på kontor med resterande kollegor DETTA SÖKER VI Vi söker nu deras nya lösningsorienterade och prestigelösa arbetare till företagets säljteam. Som person är du social och trivs med att arbeta serviceinriktat, med målet att skapa nöjda kunder. Du arbetar strukturerat och effektivt samt har ett stort intresse för försäljning. Vi söker dig som har minst ett halvårs arbetslivserfarenhet av kundkontakt, gärna inom försäljning. Du är bekväm med att kommunicera både muntligt och skriftligt samt behärskar svenska i tal och skrift. Ingen eftergymnasial utbildning krävs. Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du kommunikativ, målmedveten och trivs med att arbeta i en kundnära roll? Trivs du dessutom med telefonen som arbetsredskap och att ta stort eget ansvar över ditt arbete? Då kan rollen som Sales Leads Qualifier på DHL Freights kundservice vara något för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 september och som varar till årskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos DHL Freight. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget DHL är marknadsledande inom logistikbranschen och är ”logistikbolaget för hela världen”. DHL erbjuder expertis inom internationell express-, flyg- och sjöfrakt, väg- och tågtransport, kontraktslogistik samt internationella brevtjänster. Med ett globalt nätverk som består av mer än 220 länder och territorier och med 520 000 medarbetare över hela världen erbjuds kunder högsta kvalitet kombinerat med god lokal kännedom. DHL i Sverige har ca 4000 medarbetare och 65 kontor, terminaler och stationer runt om i Sverige. I denna roll kommer du vara en del av teamet som kallas Sales Lead Qualification (SLQ) och består av tre medarbetare som tillsammans arbetar i ett öppet kontorslandskap. På DHL:s kontor i Växjö delar SLQ-teamet lokaler med DHL Freights Customer Service. Företaget strävar efter att ha roligt tillsammans, nå målen, få kunderna att växa och fira framgångar. Arbetsuppgifter Som medarbetare på SLQ-avdelningen (Sales Lead Qualification) hos DHL Freight blir du en del av ett mindre, sammansvetsat team. Tillsammans ansvarar ni för att hantera och kvalificera inkommande förfrågningar från potentiella kunder som visat intresse för DHL Freights tjänster. Din huvudsakliga uppgift är att bedöma om DHL Freight kan erbjuda en lösning som matchar kundens behov – och att säkerställa att varje kontakt får ett professionellt, serviceinriktat och rådgivande bemötande redan från första samtalet. I rollen ingår att: Gå igenom inkommande förfrågningar och analysera vad kunden vill skicka, hur mycket och vart Göra kreditbedömningar och säkerställa att DHL Freight kan erbjuda kunden rätt typ av lösning Kontakta potentiella kunder via telefon eller mail för att ge besked – oavsett om det är ett erbjudande eller ett avslag Presentera DHL:s tjänster och erbjudande Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning eller likvärdig God dator- och systemvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Erfarenhet inom kundservice är meriterande Som person är du både driven och resultatinriktad, och du har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du uppskattar att samarbeta i team. Du är noggrann i ditt arbete och är lyhörd för andras behov, vilket gör att du smidigt kan anpassa dig till olika situationer. Du har en stark uthållighet och är målinriktad, vilket för att du ständigt strävar efter att nå de uppsatta målen. Övrig information Start: 1 september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Välj ett jobb för att visa detaljer