Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Vikaholmsallén i Växjö är ett äldreboende med inriktning Utevistelse & Trädgård. Vi har 54 lägenheter fördelade på tre våningsplan, inriktningen är demens och somatik. Beskrivning av tjänsten Tillsvidaretjänst Arbetstider under dagtid Tillträdesdatum enligt överenskommelse Körkort är ett krav Stämmer denna beskrivning in på dig? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Delar du dem? Varmt välkommen med din ansökan! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, via samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-07-31 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg! Kontaktuppgifter: Kaltrina Zhigolli, verksamhetschef [email protected]
Vi söker nu dig som vill jobba som budbilsförare med Växjö som start och slutpunkt. Du som söker behöver vara väldigt serviceminded och flexibel i arbetet. Vi sätter stor vikt på ditt egna ansvar när det gäller vård o skötsel av bilen du kör. Det kan ibland bli tunga lyft så din fysik måste vara god. Det blir mycket kundkontakt så viktigt att du kan behärska Svenska flytande i tal o skrift. Arbetstiden kan variera men startar natt eller tidig morgon. Tillträde Augusti. Citybudet har idag terminal och kontor i Kristianstad och Växjö. Antalet anställda ca 75 och ett 65 tal lastbilar o budbilar. Vi levererar dagligen till hela Skåne, Småland, Blekinge, Halland o Öland. Våra fordon är nya och uppfyller de senaste kraven för vårt miljöarbete. Vi erbjuder ett utvecklande arbete med kollektivavtal, arbetskläder o friskvård. Vid anställning kommer vi att ta ett utdrag från ditt belastningsregister. Truckkort är meriterande. Då vi söker flera tjänster så märk ansökan med budbil natt. Skriv några rader om dig själv och ett CV. Endast ansökan på mail till [email protected]
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som barnskötare på vår förskola i Växjö . Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som barnskötare på Norlandia Förskolor Vintergatan? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia Förskolor riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som barnskötare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. Har du också lång erfarenhet av att arbeta med språkutvecklande arbetssätt samt tecken som alternativ kommunikation (TAKK) är det ett stort plus. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som barnskötare förväntas lära och utvecklas tillsammans med dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Du har god insikt i läroplanen för förskolan och andra styrdokument utifrån din profession som barnskötare. Kvalifikationer: Du har barnskötarutbildning Du har lång och bred erfarenhet av att arbeta i den svenska förskolan. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du har erfarenhet av att arbeta med TAKK. Du har goda kunskaper om läroplanens innehåll och känner att du kan bidra till verksamhetsutveckling tillsammans med kollegor i ett kollegialt lärande. Du har goda kunskaper i Office365 Om förskolan Vintergatan Förskolan Vintergatan är belägen på Hovshaga, runt nära Hovshaga centrum och med busshållplats runt hörnan. Här har vi skogen inpå knuten, 4H- gården inom räckhåll, närhet till bibliotek och en stor härlig utegård där undervisning varvas med rörelse och aktiviteter. Vi ser utevistelsen som en självklarhet i vår undervisning och ser skogen som en del av vår pedagogiska arena. Vi tänker innovativt och jobbar framåt och bär systematiken med oss i vår vardag. På Vintergatan kan vi numer även stoltsera med vår restaurang som har tilldelats två gastronomiska stjärnor som Årets förskolekök 2024 i Sveriges offentliga måltiders tävling SOM24. Här arbetar kock och pedagoger tätt tillsammans i vårt koncept Mat med Smak. Förskolan startade januari 2022 och har plats för 120 barn och vi är i ett expanderande skede med nya familjer och barn på väg in. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Omfattning: 75%-100% Arbetstider: Dagtid enligt schema, verksamhetens behov och förskolans öppettider. Vissa kvällsmöten förekommer också. Tillträde: 20250901 eller enlig överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 20250724 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: E-postadress: [email protected] Ansökan tas ej emot via mejl. Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Ditt uppdrag Som lärare hos oss blir du en del av ett engagerat team bestående av dedikerade kollegor. Varje dag gör vi vårt bästa för att eleverna ska nå sin fulla potential. Du leder arbetet i klassrummet med en varm och tydlig hand och ditt ledarskap präglas av närvaro och inkludering. Ditt huvudsakliga ansvar består av att undervisa i matematik i högstadiet, där du planerar, genomför och utvärderar din egen undervisning. Självklart är du öppen för att både ge och ta emot feedback på din undervisning och du strävar ständigt efter att utvecklas som lärare. Mentorskap ingår i tjänsten. För att ansöka vill vi att du har Erfarenhet från arbete som lärare. Svensk lärarlegitimation. Behörighet i aktuella ämnen. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare med förmåga att skapa struktur och tydlighet i klassrummet. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Villkor Tjänstgöringsgrad: 100%. Anställningsform: Tillsvidare, ferietjänst. Provanställning tillämpas. Tillträde: augusti 2025. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.
Urbant Smak söker Barchef med känsla för smak, stil och service Vill du vara med och utveckla en av Växjös mest personliga restauranger med internationell street food, Hi-Fi-bar och kreativa event? Nu söker vi en barchef som vill ta nästa steg tillsammans med oss! Vi söker dig som: Har erfarenhet av bararbete och gärna ledarskap i restaurangmiljö Har kunskap om cocktails, vin, öl och alkoholfritt Vill bidra med idéer och utveckla dryckesutbudet och servicekänslan Gillar musik och god stämning – och vill vara en del av något unikt Är minst 20 år gammal (krav för att kunna vara serveringsansvarig enligt lag) Arbetsuppgifter: Ansvara för barens drift, beställningar och lager Leda och utbilda barteamet Skapa och utveckla drinkmenyer (gärna i samarbete med köket) Delta i planering av event och temakvällar Leverera fantastisk service till våra gäster Om tjänsten: Tillsvidare eller enligt överenskommelse Deltid/heltid beroende på säsong och tillgång Start: Så snart som möjligt Plats: Urbant Smak, Växjö Ansökan: Skicka ditt CV och en kort presentation av dig själv till: [email protected] Vi hanterar ansökningarna löpande – så vänta inte med att höra av dig. Om oss: Urbant Smak är en levande mötesplats i Växjö där musik, mat och människor möts. Vår Hi-Fi-bar, noga utvalda drycker och internationellt inspirerade meny skapar en unik atmosfär – och nu vill vi växla upp ytterligare. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!
Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor, MUCF, är en statlig myndighet som tar fram kunskap om ungas levnadsvillkor och om det civila samhällets förutsättningar. Vår vision är att ha ett öppet och inkluderande Sverige med goda villkor för unga och för civilsamhället. Avdelningen har som sina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera organisationsbidrag, verksamhetsbidrag och projektbidrag till myndighetens olika målgrupper. Arbetsuppgifter MUCF söker en ekonom som i första hand ska arbeta i den nystartade stödfunktionen för andra bidragsgivande aktörer. Stödfunktionen tillhör enheten för bidragsstöd, som är en av två enheter på avdelningen för statsbidrag. Ekonomens arbetsuppgifter kommer utgå mycket från de förväntningar och behov som andra bidragsgivande aktörer har på den nya stödfunktionen. Det kan till exempel handla om att agera rådgivare i frågor rörande ekonomisk uppföljning och kontroll gentemot andra aktörer som fördelar statsbidrag. Men det kan också handla om att ta fram utbildningsmaterial och hålla i utbildning kopplat till kontroll och utredning av ekonomisk redovisning. Huvudsakligen kommer arbetsuppgifterna vara relaterade till uppdraget i stödfunktionen. Stödfunktionen har till uppdrag att stödja andra bidragsgivande aktörer gällande till exempel kontroll, utredning samt förebyggande av oegentligheter i bidragsgivningen. Men personen kommer också behöva bistå avdelningens ekonom vid behov. Ekonomen kommer att arbeta tätt tillsammans med de andra i stödfunktionen. Stödfunktionen består idag av en uppdragsledare samt handläggare. Vidare rekryteras nu också en jurist. Ekonomen kommer också att ha ett tätt samarbete med flera andra nyckelpersoner för stödfunktionen såsom med ekonomen på avdelningen samt samordnaren för den grupp som arbetar med utredning och kontroll av statsbidrag. Arbetet kommer medföra en del resor. Huvudsakligen till Stockholm. MUCF tror på ett fortsatt framtida flexibelt arbetssätt med möjlighet att delvis arbeta på distans utifrån verksamhetens behov. Närvaro på kontoret bestäms i samråd med ansvarig chef utifrån dina personliga förutsättningar och verksamhetens behov. Kvalifikationer Formella krav Du kan bli aktuell för denna anställning på två sätt. Antingen har du en akademisk utbildning inom ekonomi med inriktning mot redovisning. Om din ekonomiska utbildning inte har en inriktning mot redovisning kan det godtas om du har mångårig erfarenhet av arbete med redovisning eller av arbete som controller. Eller har du en akademisk utbildning inom ekonomi med erfarenhet av att arbeta som ekonomilärare på gymnasial eller eftergymnasial nivå. Oavsett ska du ha minst fem års aktuell och relevant arbetslivserfarenhet. Vidare förutsätts att du har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift. Du har även goda kunskaper i Officepaketet och är van vid att snabbt sätta dig in i olika datasystem. Meriterande kvalifikationer Det är meriterande om du är godkänd eller auktoriserad revisor. Det är även en fördel om du har erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet. Har du dessutom erfarenhet av styrelsearbete inom civilsamhällesorganisationer ser vi även detta som meriterande. Personliga egenskaper För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha en god samarbetsförmåga och kunna arbeta självständigt samtidigt som du har en nära dialog och samråd med din arbetsgrupp. Du är lyhörd och kommunikativ, med en god pedagogisk förmåga, och har lätt för att förklara komplexa frågor på ett tydligt och tillgängligt sätt för stödfunktionens målgrupper. Du känner dig bekväm med att hålla presentationer och utbildningar, liksom att tala inför större grupper i olika sammanhang. Vidare är du flexibel och beredd att snabbt kunna skifta fokus om verksamheten kräver det. Du har förmåga att hantera flera parallella arbetsprocesser samtidigt och är van vid att arbeta strukturerat även under perioder med högt tempo. Stor vikt kommer att läggas vid de ovan beskrivna personliga egenskaperna samt din förväntade förmåga att utföra arbetsuppgifterna på ett kvalificerat och professionellt sätt. Villkor Anställning som handläggare med funktionstitel som ekonom. Provanställning i 6 månader tillämpas i normalfallet. MUCF har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. På MUCF månar vi om ett gott medarbetarskap. Det innebär att du som medarbetare tar ansvar för ditt arbete, bidrar till utveckling och medverkar till en god arbetsmiljö. Du kan läsa om vår rekryteringsprocess https://www.mucf.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Som kandidat ansvarar du för att de lämnade uppgifterna är sanningsenliga och korrekta samt att de lämnas till MUCF senast 24.00 sista ansökningsdagen. Uppgifterna behandlas och sparas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!
CNC-operatörer sökes – nya möjligheter i Växjö med omnejd! TopWork söker nu CNC-operatörer till flera av våra kunder i och omkring Växjö. Det här är ett perfekt tillfälle för dig som vill ta nästa steg i karriären och arbeta i en varierad och teknisk miljö inom tillverkningsindustrin. Vi matchar din kompetens med rätt uppdrag – och målet är en långsiktig lösning hos kund. Om tjänsten Som CNC-operatör kommer du att arbeta med: Styrning och övervakning av CNC-maskiner Bearbetning enligt ritningar och produktspecifikationer Kvalitetssäkring och arbete mot uppsatta tidsmål Underhåll, justering och felsökning vid behov Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet som CNC-operatör eller liknande God teknisk förståelse och vana vid ritningsläsning Noggrannhet och fokus på kvalitet Förmåga att samarbeta och anpassa dig i olika arbetsmiljöer Möjlighet att arbeta tvåskift Meriterande är om du har: Erfarenhet av programmering och maskininställning Kunskaper inom mätteknik och kvalitetskontroll Truckkort och/eller traverskort Redo för nya utmaningar? Ansök redan idag och ta första steget mot din nästa yrkesroll! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Vi söker: Resande Elektriker med känsla för kvalitet och äventyr!Konsultuppdrag genom Northern Skill Plats: Växjö med omnejd Tjänst: Heltid / Projektanställning Start: September 2025 Om tjänsten:Är du elektriker med några års erfarenhet och redo att ta nästa steg i karriären? Vi söker dig som trivs med variation i vardagen, gillar att jobba på olika platser och är lösningsorienterad. Som resande elektriker kommer du att arbeta på olika projekt inom industri, bygg eller service, beroende på din kompetens och våra uppdrag. Arbetsuppgifter: Installation och underhåll av elinstallationer Utgå från Bollnäs, med uppdrag i Sundsvall, Gävle och delar av Dalarna Felsökning och reparationer Dokumentation enligt gällande regler och rutiner Samarbete med andra yrkesgrupper på plats Resor och övernattningar kan förekomma frekvent Vi söker dig som har: ECY-certifikat eller motsvarande B-körkort (krav) Några års erfarenhet som elektriker God svenska i tal och skrift, engelska är meriterande God samarbetsförmåga och ett självständigt arbetssätt Flexibilitet och vilja att arbeta på resande fot Vi erbjuder: Trygg anställning med kollektivavtal Spännande uppdrag på varierande arbetsplatser Möjlighet att växa inom företaget Bra arbetsmiljö och stöttande kollegor Ansökan: Skicka din ansökan och CV. Urval sker löpande.
På servicekontoret i Växjö är vi tolv medarbetare och ingår i kontorsområde Växjö. Vi arbetar serviceinriktat där du och dina kollegor tar ett gemensamt ansvar för ert uppdrag och lärande. Vi arbetar aktivt med ständiga förbättringar och det ingår i rollen att vara med och bidra till verksamhetens utveckling. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som servicehandläggare ger du snabb och professionell service genom att svara på frågor från privatpersoner och företag. En stor del av ditt arbete är att vägleda kunder till att använda samverkansmyndigheternas e-tjänster och att hitta information på webbplatser. I din roll är det viktigt att du lyssnar aktivt, anpassar ditt bemötande efter kund samt har ett pedagogiskt förhållningssätt. I dina kundmöten har du stöd av de olika myndigheternas IT-system. Förutom introduktion och utbildning finns tid avsatt varje dag för att läsa in dig på den information du behöver för att hålla dig uppdaterad om nyheter och förändringar som berör servicekontorets verksamhet. Du kommer att arbeta på andra servicekontor, vilket ibland sker med kort varsel. Här kan du se en film om rollen som servicehandläggare Kvalifikationer Du drivs av att ge våra kunder god service, genom att du tar reda på varje kunds behov och ger svar eller vägledning. Eftersom du arbetar nära kunderna måste du känna dig bekväm i det direkta mötet med kunder med olika bakgrund och funktionsförmåga. Kort sagt söker vi dig som både har ett positivt bemötande och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Vi söker dig som har: • Högskoleutbildning om minst 80 p/120 hp alternativt motsvarande kunskap erhållen genom arbetserfarenhet • Arbetat minst två år, under de senaste fem åren inom ett serviceyrke där du har informerat och väglett kunder vid personliga möten. • B-körkort Vidare ska du ha följande förmågor: • Snabbt kunna skapa kontakt med andra på ett objektivt och professionellt sätt • Kartlägga kundens behov genom att ställa frågor och lyssna aktivt • Kommunicera muntligt och skriftligt på svenska • Kommunicera muntligt på engelska • Anpassa ditt arbetssätt efter kundernas varierande behov • Hantera flera kunder samtidigt • Bidra positivt till arbetsgruppens resultat och samarbete Vidare är det meriterande om du: • Har erfarenhet av arbete med fysiskt kundmöte inom någon av våra samarbetsmyndigheter Övrigt Anställningen är tillsvidare och heltid Vi tillämpar vanligtvis sex månaders provanställning Startdatum efter överenskommelse Vi har ej möjlighet till distansarbete Denna anställning kräver godkänd säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen. Som anställd kan du även komma att krigsplaceras utifrån totalförsvarets behov. Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 17 augusti. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Vi planerar att genomföra intervjuer under vecka 35 i Växjö. Statens servicecenter Vi erbjuder dig en arbetsplats där du får bidra med din kompetens i tjänster som ligger nära medborgare och myndigheter. Statens servicecenter har i uppdrag att göra staten mer tillgänglig och effektiv. Det gör vi genom att leverera administrativa tjänster inom lön, redovisning och e-handel till andra myndigheter. På våra servicekontor ger vi privatpersoner och företag stöd och vägledning i ärenden gällande ett flertal myndigheter. Som medarbetare hos oss har du bland annat möjlighet till kompetensutveckling, karriärutveckling, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme varje vecka. Vår verksamhet bedrivs med en tillitsbaserad kultur där alla medarbetare förväntas använda sin potential på bästa sätt, ta ansvar för sitt bidrag till helheten samt bidra positivt till verksamhetens utveckling. Som statlig myndighet delar vi tillsammans med hela statsförvaltningen en gemensam värdegrund, den statliga värdegrunden. Det innebär att vi följer sex principer för att leva upp till god förvaltning som är demokratisk, rättssäker, fri från korruption och effektiv. Läs gärna mer om oss här. Vår verksamhet finns i hela landet. Huvudkontoret finns i Gävle. Vi är också en beredskapsmyndighet inom sektorn ekonomisk säkerhet. Tillsammans är vi 1 500 medarbetare. Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet. Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag.
Vi söker extraarbetare till vår timpool! Har du en annan huvudsaklig sysselsättning (minst 50 %) och vill jobba extra? Då har vi ett passande uppdrag för dig! Vi söker dig som vill ingå i vår timpool och arbeta vid behov – främst på en av våra återkommande kunduppdrag. Arbetet sker främst dagtid, men även tidiga morgnar och helger kan förekomma. Tillgång till bil krävs eftersom uppdragen kan variera i plats, även på andra orter. Om uppdraget Du kommer arbeta på en återvinningscentral och vara kundens ansikte utåt. Ditt jobb blir att välkomna och vägleda besökare samt hjälpa till att hålla ordning på området. Du har alltid kollegor på plats som stöd. Arbetet sker utomhus – året runt.Det är meriterande om du har körkort för hjullastare och viss erfarenhet av att köra. Vi söker dig som: Har en annan sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier eller jobb) Har B-körkort och tillgång till bil Kan arbeta flexibelt och med kort varsel Behärskar svenska i tal och skrift Har hjullastarkort (meriterande men inte ett krav) Låter det intressant? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt härliga team!
Välj ett jobb för att visa detaljer