Vikariat - Lärare i sv/eng år 4-9

Framtidskompassen är en fristående skola i Vellinge kommun som vill arbeta för att ge alla elever goda kunskaper och färdigheter så att de är väl rustade inför framtiden. Alla elever har framtidsdrömmar. Vi vill utveckla deras kvaliteter och talanger så att de kan bygga sig den framtid de önskar. Alla elever vill lyckas och vi ska ge dem rätt förutsättningar! Vårt mål är att kunna ge dem verktyg för det i en kreativ, glädjefylld och stimulerande miljö. Vi söker nu lärare som kan undervisa i sv/eng i år 4-9 omgående och fram till den 11 juni 2024. Vi vill anställa dig om: Din nyfikenhet på livet och lärande är så stor att du vågar prova nytt. Du älskar ditt yrke och känner stort engagemang för dina elever. Du har kort väg mellan god idé och att genomföra den. Konkret planering och samarbete tillsammans med andra pedagoger känns som en förutsättning för jobbet. Du tycker det är viktigt att koppla in omvärlden i lärandet och gör det. Ett fortsatt eget lärande och utveckling av din yrkesroll är viktigt för dig. Du är behörig och kunnig. Du är en självklar ledare i klassrummet. Devisen vi är varandras arbetsmiljö får dig att glädjas med och peppa dina kollegor. På Framtidskompassen älskar vi lärande som tar avstamp i elevens önskningar och det är du som hjälper eleverna att navigera så att de av egen kraft når sin bästa måluppfyllelse och utvecklar kompetenser som är viktiga för framtiden. Det innebär nästan alltid ett ämnesövergripande arbetssätt som främjar djupförståelse och helhetssyn på kunskap, i samarbete med kollegor. I tjänsten ingår därför att delta i och arrangera teman och olika event utifrån vår upprättade årsklocka. Elevernas drömmar är en viktig drivkraft. Ditt förhållningssätt ska främja deras drömmar och stärka deras tro på sig själva. Vi ska inte vara den begränsande kraften.

18 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Personlig assistent - en vecka i månaden - till en man i Hököpinge

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana Vi på Humana söker dig som vill arbeta som personlig assistent till vår kund i Hököpinge. Tjänsten är på 16 % - med tillträde omgående enligt överenskommelse - och man arbetar en vecka per månad, ca 2-3 arbetspass. Arbetstiderna är på vardagar kl. 14:30 - 08:40 och kl. 14:30 - 14:30 på helger och det är väntetid på 7 timmar på natten. Vår kund är en man i 40-års åldern som lever med cerebral pares och som behöver någon som kan hjälpa honom med allt i sin vardag. Kunden tycker om att promenera, lyssna på musik, göra sin sjukgymnastik och ha det lugnt och stillsamt.  Om tjänsten Du kommer huvudsakligen att: - vara behjälplig med personlig omvårdnad och förflyttningar - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex promenader  - träna rörelser med kunden Tjänstgöringsgrad: SLUV på 16 %.  Arbetstid: Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattid på vardag och helg. Man arbetar en vecka per månad, ca 2-3 arbetspass. Arbetstiderna är på vardagar kl. 14:30 - 08:40 och kl. 14:30 - 14:30 på helger och det är väntetid på 7 timmar på natten. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående enligt överenskommelse.  Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker dig som är lugn, lyhörd, ödmjuk och tålmodig. Vidare bör du vara flexibel och plikttrogen.  Kunden har stort omvårdnadsbehov och du kommar att få delegeringsutbildning och det är meriterande om du har erfarenhet av det sedan tidigare. Vår kund trivs bäst med kvinnliga assistenter.  Krav: - Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg - Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift Meriterande: - Erfarenhet av en liknande roll En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Extrajobb på lördagar som simlärare I Västra Ingelstad

Aquasund - Simskolan med leken som ledstjärna! På ett lekfullt, roligt och medvetet sätt lär vi ut grunderna i simning och vattensäkerhet. Vi erbjuder barn mellan 0-8 år simskola och har ett stort utbud av kurser som börjar kontinuerligt under året. I Skåne kan du simma med oss i Malmö och Västra Ingelstad. I Blekinge finns vi i Karlshamn. Gemensamt för alla våra simskolor är det varma, sköna vattnet, de fina lokalerna och den välkomnande och tillåtande atmosfären. Våra vattenupplevelser är positiva hela vägen! Du * känner dig trygg i att leda en grupp med barn * är glad, positiv och engagerad och vill följa barn i deras utveckling * har god hand med människor * har erfarenhet av att arbeta med barn, kanske till och med en pedagogisk utbildning * är simkunnig * söker ett extrajobb på lite längre sikt * kan jobba på lördagarna Att vara siminstruktör är världens bästa jobb! Vi söker dig som vill göra skillnad i familjers vardag, att vara med och dela upplevelser i vattnet där barn och föräldrar utvecklas i vattnet och tillsammans. Du behöver inte vara en fena på att simma däremot är det viktigt att du känner dig trygg i ditt ledarskap och på ett ödmjukt sätt kan vägleda föräldrar genom simundervisning för små barn. Vi söker dig som vill ha en varm, rolig och lekfull arbetsmiljö och som vill vara en del av ett prestigelöst gäng där vi lär av och stöttar varandra. I din roll som siminstruktör hos oss vägleder du dina grupper, barnen tillsammans med föräldrarna, mot målen i våra simprogram där lek och glädje är i centrum. I våra utbildningar (och i ditt jobb som instruktör) får du bred erfarenhet av ledarskap, kommunikation, relationsbyggande med såväl vuxna som barn. Som person ser vi gärna att du har en hög servicekänsla, stort engagemang och god förmåga att driva din egen utvecklingsprocess. Just nu söker vi instruktörer till vår simskola både med och utan föräldrar. För att kunna börja arbeta som instruktör hos oss så krävs det att man har utbildning. Vi står för utbildningskostnaderna, men du får själv investera med din tid. Vi är ett ambitiöst och glatt gäng som brinner för vår verksamhet - att vara med och bidra i barns personliga utveckling på väg mot vattenvana och simkunnighet. Vårt team består till största del av timanställda instruktörer, och nu vill vi bli fler!

17 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Saneringsarbetare

Primisgruppen är en måleri-och saneringsfirma från Vellinge som utför tjänster i hela Skåne. Vi söker nu en erfaren saneringsarbetare till vårt team. Vi är i ett expansivt skede med många projekt av varierande art och storlek. Därför söker vi nu fler erfarna saneringsarbetare till vårt team. Som saneringsarbetare hos oss på Primisgruppen kommer dina arbetsuppgifter variera och vi söker därför dig som är bred i din kompetens. Arbetsuppgifter sanera fastigheter från asbest mögelsanering fuktsanering brandsanering rengöring av ventilationanläggningar förebyggande skyddsbehandlingar Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Söker du ett fartfyllt och utvecklande sommarjobb? Se hit!

Vill du bli en del av något av våra befintliga säljteam under sommaren? Impressive Relations söker dig som är tävlingsinriktad, kreativ och samarbetsvillig och är öppen för utmaningar i sommar – nu söker vi eventsäljare till Malmö! Som eventsäljare är dina främsta arbetsuppgifter att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du kommer ta en plats i vårt befintliga försäljningsteam som jobbar stationerat i olika butiker och gallerior där du kommer vara ansiktet utåt för ett av landets största varumärken. Vilka är Impressive? Impressive Relations är inget vanligt bolag, tvärtom. Vi drivs av att alltid ligga steget före och vara just Impressive i allt vi gör. I dagsläget har vi kontor i Stockholm och Malmö. Vi har personal våra säljytor i hela landet från Falsterbo i syd till Umeå i norr. Bolaget har växt kraftigt dom senaste åren och är närmare 80 anställda och vi inriktar oss främst på affärsområdena Retail, Staffing och Sales där vi hjälper externa partners att hitta nya kunder via våra olika kanaler.Vad innebär jobbet? Impressive Relations samarbetar med olika varumärken där vi har som uppdrag att skapa ökat inflöde av kunder. Genom starka kampanjer hjälper vi dessa varumärken att öka kundintaget samtidigt som vi levererar en stark helhetsupplevelse för kunderna där du är ansiktet utåt. Vårt uppdrag är att kontakta, förmedla och sälja dessa produkter och tjänster till privatpersoner. Vi ställer höga krav på våra eventsäljare samtidigt som vi ger dig förutsättningarna för att lära, utmanas och växa i din roll. Ett riktigt roligt och utvecklande sommarjobb helt enkelt! Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Grundlön + Provision En gedigen produkt- och säljutbildning. Individuell coachning utifrån dina förutsättningar. En superstark företagskultur med vinnarattityd. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Felicia Rullander, Rekryterare 076 425 35 70 [email protected]

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Söker du ett fartfyllt och utvecklande sommarjobb? Se hit!

Vill du bli en del av något av våra befintliga säljteam under sommaren? Impressive Relations söker dig som är tävlingsinriktad, kreativ och samarbetsvillig och är öppen för utmaningar i sommar – nu söker vi eventsäljare till Malmö! Som eventsäljare är dina främsta arbetsuppgifter att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du kommer ta en plats i vårt befintliga försäljningsteam som jobbar stationerat i olika butiker och gallerior där du kommer vara ansiktet utåt för ett av landets största varumärken. Vilka är Impressive? Impressive Relations är inget vanligt bolag, tvärtom. Vi drivs av att alltid ligga steget före och vara just Impressive i allt vi gör. I dagsläget har vi kontor i Stockholm och Malmö. Vi har personal våra säljytor i hela landet från Falsterbo i syd till Umeå i norr. Bolaget har växt kraftigt dom senaste åren och är närmare 80 anställda och vi inriktar oss främst på affärsområdena Retail, Staffing och Sales där vi hjälper externa partners att hitta nya kunder via våra olika kanaler.Vad innebär jobbet? Impressive Relations samarbetar med olika varumärken där vi har som uppdrag att skapa ökat inflöde av kunder. Genom starka kampanjer hjälper vi dessa varumärken att öka kundintaget samtidigt som vi levererar en stark helhetsupplevelse för kunderna där du är ansiktet utåt. Vårt uppdrag är att kontakta, förmedla och sälja dessa produkter och tjänster till privatpersoner. Vi ställer höga krav på våra eventsäljare samtidigt som vi ger dig förutsättningarna för att lära, utmanas och växa i din roll. Ett riktigt roligt och utvecklande sommarjobb helt enkelt! Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Grundlön + Provision En gedigen produkt- och säljutbildning. Individuell coachning utifrån dina förutsättningar. En superstark företagskultur med vinnarattityd. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Felicia Rullander, Rekryterare 076 425 35 70 [email protected]

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
myNanny barnvakt Vellinge, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 5 & 8 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Kommunikatör

Vi vill att det ska kännas bra både att bo och jobba i Vellinge kommun. För oss är mod, trovärdighet, glädje och omtanke viktigt för att trivas på arbetet och i vardagen. Vi har stort fokus på god service och gott bemötande såväl internt som externt. Våra medarbetare är vana vid korta beslutsvägar, goda utvecklingsmöjligheter och bra ledare (alla chefer får ledarskapsutbildning). Läs allt om försäkringar, tjänstepension och andra förmåner på Vellinge.se/jobba-hos-oss. ARBETSUPPGIFTER Gillar du att vara på en plats där den ena dagen inte är den andra lik och där du får möjligheten att arbeta med all form av kommunikation? Då kan det vara dig vi söker för ett vikariat som kommunikatör hos oss. Arbetet kräver hög grad av självständighet och förmåga till egna initiativ. Kommunikationsenheten består av tre kommunikatörer och en kommunikationschef som tillsammans gör det mesta själva och stöttar alla kommunens verksamheter kring kommunikation. Du kan självständigt planera, producera och följa upp en bredd av framför allt digitala kommunikationsinsatser. För att trivas i rollen och inom vårt team ser vi att du är en kreativ kommunikatör som tycker om att både utveckla nytt och ta hand om befintligt innehåll. Arbetsbeskrivning Eftersom vi är en liten kommunikationsenhet är arbetsuppgifterna varierade och det krävs att du är en prestigelös person som snabbt kan sätta dig in i nya och komplexa frågor/sammanhang. Du är strukturerad och har förmåga att självständigt driva både ditt eget och en projektgrupps gemensamma arbete framåt. Tillsammans med kollegor kommer du ha ansvar för att fortsätta driva utvecklingen av vår hemsida samt planera för kommunens synlighet i sociala medier. KVALIFIKATIONER För att passa i rollen behöver du ha flerårig erfarenhet som kommunikatör, gärna inom offentlig sektor, ha en eftergymnasial examen med media- och kommunikationsvetenskap eller annan utbildningsbakgrund som bedöms likvärdig. Du behöver ha mycket goda kunskaper i Adobe Creative Cloud, Meta Business Suite samt CMS, meriterande om du har arbetat i Optimizely (Episerver). För tjänsten krävs B-körkort samt mycket god svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i foto och film samt erfarenhet av arbete med tillgänglig digital kommunikation, från planering till produktion och uppföljning av innehåll för olika kanaler och målgrupper. ÖVRIGT Vi har en löpande rekryteringsprocess så sök hellre förr än senare.

16 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Personlig assistent till autistisk kille i Vellinge, timanställning/sommar

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vi på Humana söker dig som vill arbeta som personlig assistent till vår kund i Vellinge. Tjänsten är en timanställning med arbetstillfälle främst varannan helg (udda vecka) och under loven. Under kommande sommarlov 15 juni -15 augusti finns möjlighet att arbeta hel- eller deltid. Arbetstiderna ligger mellan kl 10:00-18:00 eller enligt överenskommelse.  Om tjänsten Vår kund är en kille på 17 år som lever med autism och intellektuell funktionsnedsättning. I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa honom med sina dagliga rutiner i hemmet som personlig omvårdnad, matsituationer, schema och kommunikation. Likaså aktivering både i och utanför hemmet. Han tycker om att bada, cykla, åka på utflykt med buss, tåg eller bil.   Arbetstid: Arbetstiderna ligger mellan kl 10:00-18:00 eller enligt överenskommelse på vardag och helg. Tjänstgöringsgrad: Timanställning. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse.  Vem är du? Vi söker dig som är tålmodig, påhittig, nyfiken, ansvarstagande och lugn. Vi tror att du har en annan huvudsaklig sysselsättning såsom studier eller deltidsarbete.  Krav:  - Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - B-körkort - Erfarenhet av arbete med autism - Ingen pälsdjursallergi då det finns en hund i hemmet Meriterande: - Erfarenhet av en liknande roll En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Innesäljare B2B till växande mediaföretag i Lund, fast lön och provision

Är du en driven, social och målmedveten person som söker en fast trygg inkomst med möjlighet till provision? Då är tjänsten som innesäljare på Pauser Media rätt för dig! Pauser Media är ett lönsamt och växande mediaföretag som nu söker Eventsäljare till sitt team i Lund på Lilla Fiskaregatan 4A centralt i Lund. Heltidstjänst på plats måndag-fredag. I din roll kommer du att kontakta både befintliga- och nya kunder inom näringslivet och offentlig sektor och erbjuda dem prenumerationer med fördjupande strategisk kunskap. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: - Att tillsammans med ditt team jobba mot uppsatta mål och budget - Att arbeta med uppsökande försäljning - Bygga nya relationer och skapa kontakt med kunder via telefon och online - Vara en ambassadör och ansiktet utåt för Pauser Media Tjänsten som är en tillsvidareanställning på heltid är placerad på Pauser Medias kontor i Lund. Du kommer att få en fast kollektivavtalsenlig lön och provision. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundrelationer såsom försäljning/telefonförsäljning/butikssäljare eller liknande. Du är en glad och kreativ person som tycker om att lösa problem och överträffa dina mål. Att du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov är viktigt för att lyckas i rollen. - Du är social, nyfiken och gillar att söka kontakt med nya människor. - Du är lyhörd och bra på att hitta lösningar. - Du är målmedveten och gillar att se resultat. - Du är driven och har viljan att utvecklas. Vi är villiga att investera i dig och lär gärna upp dig inom vårt område. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och är högt motiverad att utvecklas. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: - Verktyg och personlig coaching för att du ska utvecklas och lyckas i rollen. - Fast lön enligt kollektivavtal och provision. - En familjär företagskultur och engagerade kollegor. - En central arbetsplats i ljusa lokaler, ett stenkast från Lunds centralstation. - Friskvårdsbidrag. - Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar. Ansökan: Välkommen att skicka din ansökan med cv till [email protected] Rekryteringen sker löpande, så skicka ditt cv och personliga brev redan idag. Om oss Pauser Media är medieföretaget som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningarna/nyhetstjänsterna Miljö & Utveckling, Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Vd-tidningen, Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret finns på Lilla Fiskaregatan 4A, centralt mitt i Lund. Frågor besvaras av Gina Wallin Chef Verksamhetsstöd, 08-51795517 Vi ser fram emot din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024