Arbetsledare, ventilation

Sök bland 8 lediga jobb som Arbetsledare, ventilation och börja ditt nya yrkesliv idag!

Teknikerchef till Akono AB!
Akono AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Om oss Akono är ett företag med stora ambitioner att växa med kvalité som fokus. Vi har hjälpt tiotusentals svenska fastighetsägare med allt från ventilation, OVK, värmepumpar och andra fastighetstjänster. Akono har fokus på att ha 100% nöjda kunder och vår vision är att vara bäst när det gäller servicegrad till kund både innan, under och efter vårt besök. Vi kan erbjuda en utvecklande roll att växa i för rätt person. Om tjänsten I rollen som Teknikerchef så leder du 10 tekniker i deras dagliga arbete. Du ansvarar för att dina medarbetare lyckas i sina roller som OVK- och ventilationstekniker, genom coachning och i ditt ledarskap har du även ansvar för att säkerställa avdelningens resultat och välmående, både gällande budget-, resultat-, uppföljning-, och personalansvar. Som Teknikerchef har du först och främst det operativa ansvaret för teknikerna på avdelningen. I tjänsten ingår även en mindre del av eget arbete med OVK-besiktningar. I denna roll kommer du att ha en central funktion i att säkerställa och utveckla företagets arbete inom fastighetstjänster. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ledarskap, då du kommer att ansvara för att leda och koordinera arbetet inom området samt stötta teamet i det dagliga arbetet. Ditt ansvar blir att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i verksamheten, samtidigt som du bidrar till att förbättra och optimera våra processer. Vem är du? Du är en serviceinriktad, ansvarsfull och initiativtagande ledare. Förutom det tycker du om att utmanas och utvecklas i din roll och driva ditt eget och ditt teams framåt. Med dina tidigare ledarskapserfarenheter vill du ta ett övergripande ansvar. Du gillar att träffa kunder vare sig det är på hemmaplan i Stockholm eller på en resa till andra orter i Sverige. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Krav: 3+ års erfarenhet av att arbeta med ventilation och OVK Krav: Tidigare erfarenhet av att arbeta som teamledare eller liknande roll Krav: OVK certifikat med K-behörighet Språk Krav: Svenska Meriterande: Engelska Körkort Krav: B Känner du att du har vad som krävs för den här rollen? Skicka in din ansökan samt CV i kontaktformuläret nedan!

20 mars 2025
Sista ansökan:
19 april 2025
Serviceledare Ventilation till Bravida
Wrknest AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Bravida fortsätter växa och söker nu en Serviceledare inom Ventilation till deras multidisciplinära avdelning i Årsta. Här kommer ditt driv och engagemang premieras och du erbjuds konkreta och spännande utvecklingsmöjligheter. Bravida arbetar med utbildning och utveckling och det finns många möjligheter inom organisationen. De erbjuder även förmåner som rabatterade gymkort, friskvårdsbidrag och lunchkort. Samt möjligheten att ha förmånsbil, förmånliga försäkringar och möjlighet till att hyra deras fjällstugor. Om tjänsten Som Serviceledare inom ventilation hos Bravida kommer du att ansvara för serviceuppdrag och mindre installationsprojekt. Du säkerställer att arbetet utförs med hög kvalitet, skapar merförsäljning och utvecklar kundrelationer för att växa avdelningen. Rollen innebär både tekniskt och affärsmässigt ansvar, och du blir en central del av Bravidas fortsatta expansion. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att arbeta både administrativt och ute på fält, med en bred variation av arbetsuppgifter. Leda och engagera servicetekniker inom ventilation. Utveckla och bevara kundrelationer. Skapa merförsäljning och identifiera tilläggsarbeten. Kalkylera och ta fram offerter. Ansvara för ekonomisk uppföljning, teknisk kvalitet och dokumentation. Delta i uppföljningsmöten och säkerställa att avtal följs. Hantera inköp, resursplanering och arbetsmiljöarbete. Utföra platsbesök, delta i bygg- och projekteringsmöten. Vi söker dig som Vi letar efter en erfaren och affärsmässig ledare med teknisk förståelse och goda projektledaregenskaper. Krav: Minst 5 års erfarenhet i ventilationsbranschen. Tidigare erfarenhet av serviceledning eller projektledning. Erfarenhet av injustering av luftflöden. Förståelse för ekonomi och kalkylering. Svenska i tal och skrift. B-körkort. Meriterande: OVK-certifikat. Erfarenhet av entreprenadjuridik. Som person är du strukturerad, ansvarstagande och engagerad. Du har ett starkt affärsdriv, trivs med kundkontakt och har en naturlig förmåga att motivera och leda ditt team. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Årsta, med utgångspunkt från kontoret men mycket tid ute på plats hos kunder. Omfattning: Heltid, med arbetstider 07:00-16:00. Anställningsform: Tillsvidare. Förmåner: Tjänstebil, friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, försäkringar och möjlighet till intern vidareutveckling. Om Bravida Bravida är Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar för fastigheter. De verkar inom el, vs, ventilation och kyla, och erbjuder en trygg arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter. Hos Bravida blir du en del av ett team där samarbete, kvalitet och arbetsglädje står i centrum. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se. Välkommen med din ansökan redan idag!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Arbetsledare till Axcell Fastighetspartner i Kristianstad/Hörby!
Axcell Fastighetspartner AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

PropTech Energy är en koncern med tre innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner och P2 Energi. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov.Vi finns på ett 30-tal platser i landet och har totalt cirka 400 medarbetare. Har du förmågan att leda och motivera andra mot gemensamma mål? Vi på Axcell Fastighetspartner söker nu en arbetsledare som vill bli en del av vår verksamhet i nordöstra Skåne. Som arbetsledare hos oss kommer du ha personalansvar samtidigt som du arbetar ute hos våra serviceavtalskunder. Du blir en viktig länk mellan kunder, medarbetare och vår administration. Din roll innebär också att aktivt utveckla både befintliga och nya affärsrelationer. Vårt team i nordöstra Skåne består av åtta fastighetstekniker och fastighetsskötare som levererar våra tjänster med hög kvalitet och god service. Du kommer att bli en av fyra arbetsledare och tillsammans leder vi en avdelning med cirka 40 medarbetare. Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot din ansökan! "Mitt namn är Fredrik och jag arbetar som Verksamhetschef på Axcell Fastighetspartner i Skåne. Jag är en närvarande och kommunikativ chef. Jag försöker delta i den dagliga driften på både hög och låg nivå. I vår grupp tar vi många gemensamma beslut där vi utgår från både gruppens och individens behov och önskemål." - Fredrik Svensson Verksamhetschef Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som arbetsledare på Axcell Fastighetspartner är du ansvarig för den operativa arbetsledningen inom ditt arbetsområde. Du har ett operativt personalansvar, med ansvar för bl.a. tidattestering, medarbetarsamtal, lönesättning och arbetsmiljöansvar. Som arbetsledaren i nordöstra Skåne har du din personal fördelad på två olika kontor, Hörby och Kristianstad. Området innefattar hela den nordöstra delen av Skåne med orter som Bromölla, Kristianstad, Hässleholm, Hörby och Eslöv med flera. Du arbetar nära kunderna och har som uppgift att på ett affärsmässigt sätt utveckla relationen och affären. Du arbetar med avtal- och merförsäljning hos både nya och befintliga kunder. Inom din arbetsgrupp ansvarar du bland annat för: • Planering av verksamhetens projekt, underhållsplaner, fasta serviceåtagande (samarbetsavtal) och löpande uppdrag. Inom detta ingår även att lämna anbud och offerter. • Ledning och styrning av medarbetare inom serviceavdelningen. • Ansvar för beläggningsrapporter för arbetsgruppen. • Det övergripande ekonomiska ansvaret för arbetsgruppen. • Försäljning av fastprisprojekt och löpandeprojekt mot avtalskunder • Ansvarig för resurstillgång t.ex. rekryteringar inom din serviceavdelning. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Arbetslivserfarenhet inom ledarskap • God systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har förmågan att se helheten och är duktig på att planera och organisera. Du har ett stort intresse för att utveckla och förbättra verksamheten. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och stresstålig, och du har en naturlig fallenhet för att lösa problem. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Kristianstad/Hörby • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Fredrik Svensson +46406171392 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-04-07 Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.

5 mars 2025
Sista ansökan:
7 april 2025
Arbetsledare till Axcell Fastighetspartner i Kalmar!
Axcell Fastighetspartner AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

PropTech Energy är en koncern med tre innovativa och expansiva bolag Ömangruppen, Axcell Fastighetspartner och P2 Energi. Bolagen erbjuder helhetslösningar för fastigheter, med specialkompetens inom alla olika områden. Vi tar ansvar för helheten, eller hjälper till men enskild punktinsatser, helt utifrån kundens behov.Vi finns på ett 30-tal platser i landet och har totalt cirka 400 medarbetare. Är du en engagerad och strukturerad ledare som trivs med att motivera och utveckla team? Axcell Fastighetspartner söker en arbetsledare till vår teknikgrupp i Kalmar och Karlskrona. Du utgår från Kalmar och blir en del av ett sammansvetsat team med åtta fastighetstekniker, samt arbetsledarkollegor i närliggande orter. Vi söker dig med starkt ledarskap, ansvarskänsla och förmåga att skapa goda kund- och medarbetarrelationer. Med ett strukturerat och serviceinriktat arbetssätt driver du gruppen och verksamheten framåt. Välkommen med din ansökan! Mitt namn är Robin och jag arbetar som Verksamhetschef på Axcell Fastighetspartner. Jag söker nu en Arbetsledare. Du kommer tillhöra ett team i region Ost med engagerade och drivna kollegor. Med mig som chef kan du förvänta dig stöttning när problem dyker upp och frihet under ansvar." - Robin Ekström Verksamhetschef Axcell Fastighetspartner erbjuder allt från enskilda punktinsatser till heltäckande förvaltningslösningar. I företaget finns en gedigen erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsteknik, administrativ förvaltning och fastighetsutveckling. Våra medarbetare är vår främsta tillgång. Vår ambition är att både företaget och våra medarbetare ska växa och utvecklas. Axcell har stort fokus på hållbarhet. Tillväxt måste vara hållbart på alla sätt. Därför arbetar vi med tre olika fokusområden - en attraktiv arbetsplats, en planet i balans och styrning mot hållbara val - där kan vi göra verklig skillnad och minimera de fotspår vi lämnar efter oss. Som medarbetare på Axcell är det viktigt att du vill vara med och göra skillnad för framtidens klimat. Hela koncernen är miljödiplomerad och vi arbetar enligt miljöledningsstandarden Svensk Miljöbas. Arbetsuppgifter Som arbetsledare på Axcell Fastighetspartner är du ansvarig för den operativa arbetsledningen inom ditt arbetsområde. Du har ett operativt personalansvar, med ansvar för bl.a. tidattestering, medarbetarsamtal, lönesättning och arbetsmiljöansvar. Du arbetar nära kunderna och har som uppgift att på ett affärsmässigt sätt utveckla relationen och affären. Du arbetar med avtal- och merförsäljning hos både nya och befintliga kunder. Inom din arbetsgrupp ansvarar du bland annat för: • Planering av verksamhetens projekt, underhållsplaner, fasta serviceåtagande (samarbetsavtal) och löpande uppdrag. Inom detta ingår även att lämna anbud och offerter. • Ledning och styrning av medarbetare inom serviceavdelningen. • Ansvar för beläggningsrapporter för arbetsgruppen. • Det övergripande ekonomiska ansvaret för arbetsgruppen. • Försäljning av fastprisprojekt och löpandeprojekt mot avtalskunder • Ansvarig för resurstillgång t.ex. rekryteringar inom din serviceavdelning. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasial utbildning • Teoretisk utbildning inom VVS, El, Ventilation eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Arbetslivserfarenhet inom ledarskap • God systemvana • Goda kunskaper i Office • B-körkort • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift • Meriterande med erfarenhet av fastighetsteknik Du är en driven och ambitiös ledare som motiverar ditt team att arbeta mot gemensamma mål. Med din förmåga att se helheten planerar och organiserar du arbetet effektivt. Du skapar långsiktiga relationer med kunder och bidrar till en positiv arbetsmiljö internt. Med ett kreativt tänk och ett starkt intresse för utveckling och förbättring driver du verksamheten framåt. Social hållbarhet Det är lätt att likställa hållbarhet med klimat- och miljöfrågan, men för oss handlar hållbarhet också om det sociala. Som arbetsgivare har vi ett stort ansvar och en möjlighet att kunna påverka våra medarbetares vardag. Vi värnar om din utveckling och satsar på både interna och externa utbildningar för våra medarbetare. Vi vet att växer du, växer vi! Det sociala klimatet hos oss präglas av prestigelöshet och gemenskap, där vi tillsammans hjälps åt att leverera högkvalitativ service hos våra kunder. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Du kan räkna med tryggheter som kollektivavtal, utvecklingsmöjligheter, friskvård och företagshälsovård – en välmående personalstyrka är lika med ett välmående bolag. Människor avgör! Vi gör det vi säger och håller vad vi lovar! Läs mer om hur det är att jobba hos oss HÄR. Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Lön: Enligt överenskommelse • Plats: Kalmar • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00 - 16.00 Ansökan Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Robin Ekström +4648020295 Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-04-07 Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t. ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbeds.

5 mars 2025
Sista ansökan:
7 april 2025
Arbetsledande Servicetekniker till PEMA Partner i Linköping!
EISS Rekrytering & Search AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Har du erfarenhet av ventilation och arbetsledning och vill ta nästa steg i karriären? PEMA Partner bidrar till attraktiva fastighetsbestånd och affärsnytta för våra kunder genom en gedigen erfarenhet i branschen och expertkompetens. Vi erbjuder tjänster inom fastighetsservice, utemiljö, lokalvård och arenaservice, med fokus på att öka värdet samt optimera energiförbrukningen. Vi fortsätter att växa och söker nu vår nästa nyckelperson. Nu söker vi en Arbetsledande Servicetekniker till vårt team i Linköping. På PEMA Partner erbjuder vi en stimulerande och utvecklande roll där du får kombinera operativt arbete med ansvar för att leda ett team av servicetekniker. Varmt välkommen med din ansökan! Din roll Som arbetsledande servicetekniker hos Pema Partner i Linköping har du en nyckelroll i vår ventilationsavdelning. Du kommer att ansvara för den dagliga planeringen och styrningen av ett team bestående av sex servicetekniker. Samtidigt arbetar du operativt med service, underhåll och felsökning av ventilationssystem hos våra avtalskunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Planering och arbetsfördelning för teamet. Utförande av felanmälningar, service och underhåll av ventilationssystem. Koordinering av underleverantörer och säkerställande av kvalitet i leveransen. Kundkontakt och utveckling av långsiktiga kundrelationer. Deltagande i verksamhetsutveckling tillsammans med driftchef och kollegor. I denna roll får du arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö med kunden i fokus. Vi söker dig som drivs av att skapa resultat och trivs med att leda och inspirera andra. Om dig Vi söker dig som besitter en teknisk utbildning och en gedigen bakgrund inom ventilation.Du är en strukturerad och lösningsorienterad person som har tidigare erfarenhet av att leda och planera arbetsgrupper.Som ledare är du tydlig och engagerad, med förmåga att skapa en positiv arbetsmiljö där teamet når sina mål. Det är också viktigt att du delar våra värderingar om att vara flexibel, engagerad och resultatinriktad. Har du erfarenhet av arbete med tekniskt underhåll av fastigheter är det en stor fördel, likaså om du har kompetens inom OVK- eller styr/reglerteknik. För att lyckas i rollen är B-körkort ett krav. Om PEMA Partner PEMA Partner är ett fullserviceföretag inom fastighetstjänster och skapar hållbara värden för våra kunder inom fastighetsförvaltning, arenaservice och utemiljö samt via våra två ventilationsbolag Lufttema och Luftteknik. Vår huvudsakliga verksamhet bedrivs i Östergötland och Mälardalen. PEMA Partner är en del av Job and Talent koncernen som verkar över hela världen med tjänster inom bemanning och rekrytering. Vi omsätter 230 mkr och finns idag på 9 orter och är i fortsatt tillväxt. Vill du bli en av oss? Är du intresserad? Om du vill veta mer, tveka inte att kontakta Rekryteringskonsult Mira Möller på EISS Rekrytering & Search. Jag svarar gärna på frågor och för en dialog om hur du skulle komma till din rätt på PEMA Partner. Sista ansökningsdag är 13 april 2025. Vi genomför löpande urval och tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningshandlingar via mail, enligt vår integritetspolicy gällande GDPR. EISS Rekrytering & Search EISS Rekrytering & Search är ett specialistbolag inom rekrytering med kontor i Norrköping och Linköping. Genom vår kompetens inom området, marknadsledande system och innovativa fokus vill vi lyfta rekrytering till en ny nivå. Vårt mål är att etablera oss som Östergötlands mest eftertraktade bolag inom rekrytering och vår vision är att erbjuda den bästa kund- och kandidatupplevelsen på marknaden. Mer information finns på www.eissrekrytering.se

4 mars 2025
Sista ansökan:
13 april 2025
Serviceledare inom fastighetsautomation - Linköping
INMATIQ Mitt AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Är du en ledare med teknisk bakgrund som vill vara en del av en innovativ verksamhet där digitalisering och smarta automationslösningar står i fokus? Hos INMATIQ får du möjlighet att utveckla och leda serviceverksamheten inom fastighetsautomation och bidra till att forma framtidens tekniska lösningar. Om rollen Som serviceledare hos INMATIQ har du en central roll i att säkerställa högkvalitativ service och underhåll av våra automationslösningar. Du ansvarar för att driva och utveckla serviceorganisationen, hantera kundrelationer och säkerställa att våra tjänster levereras effektivt och med högsta kvalitet. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Leda och utveckla serviceteamet för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet inklusive personalansvar. Planera, samordna och följa upp serviceuppdrag inom fastighetsautomation. Vara en teknisk rådgivare och stödja både kunder och kollegor med expertis inom automation. Samverka med externa konsulter och projektörer för att leverera helhetslösningar. Säkerställa att serviceverksamheten arbetar med den senaste tekniken och digitala lösningar. Delta i affärsutveckling och identifiera möjligheter för förbättring och expansion av serviceverksamheten. Kvalifikationer Erfarenhet av serviceledning eller arbetsledning inom fastighetsautomation, VVS eller elteknik (meriterande). Teknisk förståelse för automationssystem och digitala lösningar. Ett proaktivt och lösningsorienterat arbetssätt med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. God förmåga att organisera, planera och leda team. B-körkort och vilja att resa i tjänsten. Stationeringsort: Linköping Tillträde: Efter överenskommelse Lön: Fast månadslön + tjänstebil Omfattning: Heltid Resor i tjänsten förekommer. Om företaget INMATIQ är en innovativ aktör inom digital automation och fastighetsteknik. Vi strävar efter att skapa de bästa förutsättningarna för våra medarbetare och erbjuder en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter. Vi är mer än bara en leverantör av tjänster – vi är en partner som går utöver det vanliga. Vill du vara med och forma framtidens automationslösningar? Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande – ansök redan idag!

3 mars 2025
Sista ansökan:
31 mars 2025
Projektledare Ventilation
Bravida Sverige AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Får du energi av utmaningar och växlande tempo i en vänlig miljö? På Bravida är vi teknikproffs som gör jobbet ordentligt. Vi kan ta oss an spännande uppdrag som få andra företag klarar. Du får också lära dig av kunniga kollegor, roliga projekt och ny teknik. Vi behöver förstärka med ytterligare en projektledare inom Ventilation i Örebro som vill driva våra projekt och verksamhet framåt. Varmt välkommen med din ansökan! Ditt nya jobb Rollen som Projektledare på Bravida är en nyckelroll där du ansvarar för dina projekt från kalkyl till färdig leverans. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå utav: • Leda projektens olika faser samt ansvara för kalkyl, resultat och utförande av projekten. • Utveckla och bevara kundrelationer genom värdeskapande tilläggsförsäljning. • Arbeta med bland annat upphandlingar/inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete. • Leda och engagera medarbetare och verka för att skapa ett positivt team. • Regelbundet redovisa framdrift och finansiell status på projekt jämfört med plan. • Återkoppla de erfarenheter vi har fått i utfört projekt, till övriga projektdeltagare och kollegor. • Vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten och ständigt utmana våra processer för att hitta ett konkurrenskraftigt arbetsflöde. Som projektledare får du stor frihet under ansvar, projekten du kommer att arbeta med varierar både vad gäller storlek och innehåll. Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv, ditt intresse och din förmåga att tillsammans med dina medarbetare skapa ett högpresterande team. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar, eftersom vi har alla fastighetstekniska discipliner hos oss inom Bravida. Din bakgrund För att lyckas i rollen är det viktigt att du har flerårig erfarenhet som projektledare inom ventilation med erfarenhet av att framgångsrikt ha drivit såväl mindre som större projekt och du får gärna ha arbetat multidisciplinärt tidigare. Vi söker dig som är drivande, ansvarstagande, har ett bra och sunt ledarskap och är strukturerad samt lösningsorienterad. Du är trygg i din roll och trivs med att skapa och underhålla kundrelationer. Du behöver kunna kommunicera flytande på svenska och inneha ett giltigt B-körkort. Ditt nya team Hos oss på Bravida Örebro Ventilation får du hundra kollegor som alla är måna om varandra, att leverera kvalité samtidigt som vi har kul på jobbet. Självklart samarbetar vi med våra kollegor inom övriga teknikgrenar så som El, Elkraft, automation och Sprinkler, på Bravida spelar vi alla i samma lag. Vi sitter i nybyggda, ombonade lokaler på Aspholmen industriområde. Bravida som arbetsgivare Bravida är en stor arbetsgivare, faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans. Förutom förmåner som exempelvis förmånsbil, friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!  Hur söker jag jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 25 mars 2025. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess

24 februari 2025
Sista ansökan:
25 mars 2025
Installationsledare sökes till kund
Daily Crew AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Om rollen Som Installationsledare hos oss kommer du ha en nyckelroll i att driva och leda installationsarbeten i våra projekt. Allt beror på projektets art, om det är i projekteringsfasen eller under produktionsfasen. Vi söker en erfaren installationsledare som kan ta sig an utmaningar med självförtroende och kompetens. I rollen kommer du att: - Övervaka och säkerställa att installationen sker enligt överenskomna planer (tid, budget) och att kvalitets- och säkerhetskrav efterföljs. - Utföra och leda samordnade funktionsprovningar. Både i projekteringsstadiet samt vid driftsatt anläggning. - Leda installationsteamet och föra diskussioner med nätägare och andra medialeverantörer. - Hantera och lösa tekniska problem som uppstår under installationsarbetet. - Vara en nyckelperson i kommunikationen mellan projektledare, kunder och installationsteam. Vi söker dig som har - Har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att leda installationer i olika typer av projekt. - Är strukturerad och lösningsorienterad med en god förmåga att motivera och leda andra. - Har teknisk kompetens inom exempelvis el, VVS, styr eller liknande områden. - Förmågan att arbeta självständigt och driva uppdrag framåt. - Stark kommunikationsförmåga och vana att samarbeta med kunder och projektgrupper. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en heltidstjänst i ett innovativt företag som alltid strävar efter att ligga i framkant. Hos oss får du chansen att arbeta med ett brett spektrum och delta i banbrytande projekt som bidrar till en mer bättre byggsektor.

25 januari 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025