Fastighetsmäklarassistent
Sök bland 6 lediga jobb som Fastighetsmäklarassistent och börja ditt nya yrkesliv idag!
Lejons Mäkleri söker en ny medarbetare! Vill du bli en del av vårt framgångsrika team? Vi söker en driven och serviceinriktad person som vill axla en varierad och spännande roll hos oss på Lejons Mäkleri. BLI SPINDELN I NÄTET I STÖRRE OCH SPÄNNANDE FASTIGHETSAFFÄRER! Som en viktig del av vårt team kommer du att: Koordinera och hålla ihop vårt arbete – en nyckelperson i teamet Arbeta som visningsvärd vid exklusiva bostadsvisningar Assistera våra mäklare i det dagliga arbetet VI SÖKER DIG SOM: Har ett gott affärssinne och en förståelse för fastighetsbranschen Har några års erfarenhet av arbetslivet och är van att ta eget ansvar Trivs i en flexibel och varierande roll, där ingen dag är den andra lik Är organiserad, lösningsorienterad och gillar att arbeta med människor Tjänsten är främst dagtid, men visningar kan förekomma på kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Tjänstgöringsgrad: Heltid med 6 månaders provanställning Mejla din ansökan till [email protected] Rekrytering kommer ske löpande så skicka in din ansökan snarast.
Är du en serviceinriktad och noggrann person som vill arbeta hos oss i sommar? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge söker en mäklarkoordinator för veckorna 26-33. För att du ska få en bra start kommer du att ha upplärning under två veckor i maj. OM ROLLEN Som mäklarassistent kommer du ha en av de viktigaste funktionerna i våra team där din främsta uppgift kommer vara att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Vi tror att du som person har en hög servicekänsla, arbetar proaktivt och självständigt med en genuin glädje för att möta nya människor! Arbetsuppgifterna kommer att innefatta svara i telefon, ringa våra kunder, boka tillträden, ta extravisningar åt mäklarna, göra visningsmaterial, boka besiktning och fotografering samt ansvara för marknadsföring lokalt med mera. Därför tror vi att du kommer trivas som bäst om du är en positiv, social person som gillar högt tempo, omväxlande arbete och att ta stort eget ansvar. OM DIG Som mäklarassistent är det viktigt att du är noggrann och har ett sinne för ordning. Du behöver inte tidigare ha erfarenhet av en liknande roll. Du behöver vara lösningsorienterad, noggrann, förstå vad bra service innebär och är duktig på att ha direktkontakt med våra kunder. Har körkort och tillgång till egen bil Är serviceinriktad och trivs i en social roll Har ett strukturerat arbetssätt och kan hantera administrativa uppgifter Kan arbeta samtliga veckor, 26-33 OM OSS Vi är marknadsledande i Leksand och i Gagnef och i båda bobutikerna är vi två mäklare och en assistent. Totalt är vi 23st medarbetare i Dalarna med lokala kontor i Avesta, Hedemora, Säter, Hedemora, Borlänge. Gagnef, Vansbro och Rättvik. I denna tjänst kommer du att utgå från kontoret i Leksand och Gagnef. OM SVENSK FASTIGHETSFÖRMEDLING Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se KONTAKT Urval sker löpande. Har du frågor om rollen? Kontakta ansvarig TA-partner Vendela Ejdenwik på [email protected]. Välkommen in med din ansökan! Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Är du en serviceinriktad och noggrann person som vill arbeta hos oss i sommar? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga söker en mäklarkoordinator för veckorna 27, 28, 29 & 30. För att du ska få en bra start kommer du att ha upplärning under två veckor under april och maj. Dessa dagar kan fördelas flexibelt och behöver inte vara två veckor i sträck. Om tjänsten: Som mäklarkoordinator är du en viktig del av vårt team och ansvarar för att stötta våra fastighetsmäklare i det dagliga arbetet. Du är serviceinriktad, strukturerad och har alltid kundens bästa i fokus. Dina arbetstider kommer vara mån-fre 08:00-17:00. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Administrativt arbete kopplat till bostadsaffärer Egna visningar av bostäder Ta emot kunder i butiken Vi söker dig som: Är minst 18 år Har körkort och tillgång till egen bil Är serviceinriktad och trivs i en social roll Har ett strukturerat arbetssätt och kan hantera administrativa uppgifter Kan arbeta samtliga veckor, 27-30 Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Om oss Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Kontakt Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Johan Tjernström [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Svensk Fastighetsförmedling fortsätter att växa och söker nu en Mäklarkoordinator som vill bidra till fler affärer och högre kundnöjdhet! Har du erfarenhet som fastighetsmäklare, mäklarkoordinator eller mäklarassistent? Vill du utvecklas i en roll där du på sikt kan ta ett större ansvar? Då är det här jobbet för dig! Om rollen Som Mäklarkoordinator blir du en del av vår mäklarsupport och arbetar tätt med våra franchisetagare och mäklare i hela Sverige. Du tillhör affärsområde Kundcenter som är en central funktion som levererar affärsfrämjande tjänster till vår kedja. Du ingår i ett team av kundrådgivare och mäklarkoordinatorer och bidrar till att skapa en effektiv och professionell kundupplevelse. Du rapporterar till vår Kundcenterchef och arbetar från vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Förbereda material inför intags- och värderingsmöten Koordinera förmedlingsuppdrag och ha kontakt med säljare och köpare Faktagranskning av bostäder och områden Administrera och strukturera affärsprocessen Utveckla kundvårdsrutiner och boka möten med potentiella kunder På sikt kan rollen utvecklas med mer ansvar inom projektledning. Din profil Minst 1 års erfarenhet som fastighetsmäklare, mäklarkoordinator eller mäklarassistent Flytande svenska i tal och skrift Strukturerad, lösningsorienterad och administrativt skicklig Samarbetsvillig och positiv med god förmåga att skapa relationer Meriterande: Tidigare erfarenhet som projektledare eller teamlead Vi erbjuder Hos oss blir du en del av en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med stark gemenskap. Vi erbjuder löpande utbildningar, attraktiva förmåner och sociala aktiviteter. Dessutom har du möjlighet att utvecklas och på sikt ta ett större ansvar inom organisationen. Låter det intressant? Ansök redan idag! Vid frågor kontakta rekryterare Sofia Lundberg på [email protected]. Vi intervjuar löpande. Observera att vi i den här rekryteringen endast överväger personer med erfarenhet som fastighetsmäklare och/eller mäklarassistent. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och en unik plattform där alla våra anställda har möjligheten att vara delägare. Kedjan ägs av över 700 medarbetare och franchisetagare. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.
Trivs du i rollen som spindeln i nätet och har ett intresse för mäklaryrket? – Då är detta en tjänst för dig. Svensk Fastighetsförmedling i Lund söker nämligen nu efter en Mäklarkoordinator. Svensk Fastighetsförmedling har sedan starten 1937 växt till ett av landets största mäklarföretag och förmedlar idag allt från bostäder till skog & lantbruk. Vi är därmed Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. I vår bobutik i Lund värdesätter vi en öppen atmosfär och skapar en plattform för att stödja din personliga utveckling. Vi uppmuntrar gemenskap och ett engagerat arbetsklimat. Vi ser gärna att du är bosatt i Lund, alternativt har tankar på att flytta till Lund. Om tjänsten Som mäklarkoordinator kommer du att ha en nyckelroll i vår bobutik. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att stötta mäklarna i försäljningsprocessen och att ge våra kunder en service utöver det vanliga. Du kommer också att ansvara för administrativa uppgifter, hantera kundkontakter, delta i inköpsprocesser och marknadsföring via sociala medier. För att trivas i rollen ser vi att du är en person som tycker om att möta nya människor och som trivs i en miljö där försäljning är i fokus. Du bör ha en stark känsla för service, vara bekväm med att arbeta kreativt och kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Vi ser också att du är självgående, ansvarsfull och har en positiv attityd. Vi söker dig som: Flytande i Svenska, tal/skrift B-körkort Tidigare arbetslivserfarenhet som mäklarkoordinator eller liknande roll Erfarenhet av att arbeta med administration Gymnasial utbildning Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom mäklarassistent eller fastighetsmäklare Arbetat som fastighetsmäklare Om oss: Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Kontakt: Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Anna Maria Kronqvist på [email protected] & TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected] eller 076-771 92 32. Notera att alla ansökningar sker via annonsen av GDPR-skäl. Vi ser fram emot att få din ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Välkommen in med din ansökan! Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Studerar du och söker ett extrajobb där du får möjlighet att arbeta serviceinriktat? Vi söker nu visningsassistenter till IKANO Bostad som under vårterminen 2025 stöttar mäklare med administrativa arbetsuppgifter under visningar. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar under vårterminen 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos IKANO Bostad. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Tjänsten innebär 2–4 pass i månaden där du arbetar 3 h per pass. Du behöver studera eftergymnasiala studier om minst 50 %. Om företaget IKANO Bostad är en långsiktig fastighetsägare och bostadsutvecklare. Med omtanke och engagemang äger och utvecklar de hållbara stadsdelar och bostäder i Sverige och Danmark. IKANO Bostad grundades 2005 och ingår i IKANO Group, en internationell företagsgrupp startad av grundaren till IKEA. Arbetsuppgifter Som visningsassistent hos IKANO Bostad är din huvudsakliga uppgift att ta emot besökare vid porten och samla in deras kontaktuppgifter, inklusive namn, telefonnummer och e-postadress. Du registrerar besökarna som ska titta på inflyttningsklara bostäder och ser till att allt går smidigt. Dessutom ger du administrativt stöd till mäklaren på plats, vilket innebär att du hjälper till med diverse praktiska och organisatoriska uppgifter under visningarna. Sammanfattningsvis stöttar du mäklaren och ser till att visningarna blir framgångsrika och välorganiserade. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier om minst 50 % • Tidigare arbetserfarenhet inom kundservice • Goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i rollen som visningsassistent tror vi att du är en social och serviceinriktad person som trivs med att hjälpa såväl kunder som dina kollegor. Du har förmågan att arbeta noggrant och kvalitativt samtidigt som du är flexibel och är behjälplig där du behövs. Övrig information Start: Februari 2025Plats: Årsta/SollentunaLön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 6 av 6 jobb