Sommarvikariat kundvärd / bildelar

Är du på jakt efter ett sommarjobb och trivs med att arbeta med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi söker som till Bilia i Eskilstuna. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Huvudsakliga arbetsuppgifter Du är ofta våra kunders första kontakt när de stiger in på vår anläggning. Din huvudsakliga och viktigaste arbetsuppgift är att ta hand om våra kunder och hjälpa dem på bästa sätt genom butiksförsäljning och service. Vad vi önskar av dig Vi ser gärna att du har ett fordonsintresse och tycker om att arbeta med kunden i fokus. Du har god datorvana och behärskar svenska i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten. Övrigt Tjänsten är en visstidsanställning under sommarperioden på vår anläggning i Eskilstuna. Arbetstiderna varierar och helgarbete förekommer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Anläggningsansvarig

Vi på STC tror på gemenskap och har därför sedan starten 1998 skapat miljöer där människor i alla åldrar kan träffas och träna för ett friskare liv. Vi arbetar varje dag ute på våra klubbar runt om i Sverige för att fler skall komma igång och träna regelbundet. Vi vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. För oss är vi, personalen den viktigaste ingrediensen för det vi vill åstadkomma och nu söker vi en anläggningsansvarig till vår klubb i Uddevalla. Tjänsten är på 80% och som anläggningsansvarig kommer ditt ansvar innebära att avlasta platschefen med driften på anläggningen. Detta kommer medföra många olika arbetsuppgifter så som att ha hand om inventeringar, felanmälningar, upplärningar, beställningar samt arbete i receptionen. I receptionen kommer du vara STC:s ansikte utåt och vi söker därför dig som är positiv, social, har en hög servicenivå och vill arbeta för att kunden skall älska att komma och träna. I dina arbetsuppgifter ingår även att vara ett gott föredömme för dina receptionskollegor och finnas till för att svara på frågor, stötta och motivera. Detta kräver att du är en teamplayer och att du älskar att arbeta tillsammans med andra. Arbetstempot kan skifta snabbt och det gäller att du är anpassningsbar och kan ta eget initiativ när det är lugnare på klubben. Våra klubbar är bemannade olika tider, därav behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider. Vi söker sig som: Vill ta ansvar Har en hög servicenivå Har en god social kompetens Har goda kunskaper i svenska språket, tal och skrift Hög känsla för försäljning och kvalité Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Meriter: Erfarenhet av försäljning Erfarenhet av servicearbeteVi letar löpande efter vår nya stjärna. Sista ansökningsdag är 30/4, tjänsten kan tillsättas tidigare så vänta inte med din ansökan. Vårt mål är att erbjuda marknaders bästa träningsupplevelse. Vi på STC älskar träning! För dig som vill arbeta som anläggningsansvarig hos oss så kommer våra ledord; glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap vara de du arbetar efter! Vi ser fram emot din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Kassapersonal

Vi söker nu 1 person på heltid som vill jobba som kassapersonal. Det krävs att du är noggrann, serviceinriktad, ansvarsfull och kunna hantera stretsamma situationer. Tjänsten som kassapersonal innebär att du arbeta med leende på läppar, du är snabb, och har ett brinnande intresse för kundkontakt och kunna ta emot beställningar via Telephone. Arbetstiderna är varierande, kvällar och helger. Anställningen är en tillsvidareanställning, på heltid, med tillsättning omgående. Vi tillhandahåller arbetskläder, som anställd på Bambo Gården kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etcetera. Välkommen med din ansökan! Meriterande kunskaper i Vietnamesiska We are now looking for 1 full-time person who wants to work as a cashier. You are required to be meticulous, service-oriented, responsible and able to handle stressful situations. The position as cashier means that you work with a smile on your face, you are fast, and have a burning interest in customer contact and being able to receive orders via telephone. The working hours are varied, evenings and weekends. The position is permanent, full-time, with immediate appointment. We provide work clothes, as an employee at Bambo Gården you can feel safe. All of our services are covered by a collective agreement, which gives you contractual terms regarding vacation, salary, pension, sick leave, etc. Welcome with your application! Meritorious knowledge of Vietnamese Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

4 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Kassa & Kallskänk - Restaurang Brahehus i Gränna

Vi letar efter dig som brinner för service, är en initiativtagande person och vill leverera bästa möjliga till varje gäst. Tjänsten är på ca 70-80% och det är ett sommarvikariat. Arbetstiderna är förlagda till både morgon och kväll (senast klockan 20.30). Vi erbjuder dig kollektivavtal och sjyssta villkor! Tjänsten inkluderar arbete både i vårt kallkök och kassa. I kallköket arbetar du morgon och förbereder smörgåsar & sallader. I kassan arbetar du under hela dagen och dina främsta arbetsuppgifter är att ta beställningar i kassan, fylla på kylmontrar och se till att serveringen hålls i toppskick för våra gäster. Då vi värderar en personlighet som är positiv, driven och har huvudfokus kring att leverera en god service krävs ingen tidigare erfarenhet, vi lär upp dig på plats! Du som söker: Har körkort och tillgång till bil (det finns inga bussförbindelser) Är stresstålig och driven i ditt arbete Tycker om att ha roligt på jobbet och arbeta i ett sammansvetsat team Vi går igenom ansökningar löpande och önskar tillsätta så snart som möjligt så vänta inte med att skicka din ansökan!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Kassa personal

Hej vi behöver en kassapersonal uppgifter ; kassa tjänst , servera mat , plocka bord , hjälpa till köket för förbereda tallrikar och mm heltids jobb 1-2 års restaurang bransch erfarenhet körkort är inte kvar men om det finns ett stort plus noggrann lättlärd person lön kollektivavtal samarbete Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

31 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Anläggningsansvarig

Vi på STC tror på gemenskap och har därför sedan starten 1998 skapat miljöer där människor i alla åldrar kan träffas och träna för ett friskare liv. Vi arbetar varje dag ute på våra klubbar runt om i Sverige för att fler skall komma igång och träna regelbundet. Vi vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. För oss är vi, personalen den viktigaste ingrediensen för det vi vill åstadkomma och nu söker vi en anläggningsansvarig till våra klubbar i Katrineholm. Tjänsten är på 100%, Heltid. Som anläggningsansvarig kommer ditt ansvar innebära att avlasta platschefen med driften på anläggningen. Detta kommer medföra många olika arbetsuppgifter så som att ha hand om inventeringar, felanmälningar, upplärningar, beställningar samt arbete i receptionen. I receptionen kommer du vara STC:s ansikte utåt och vi söker därför dig som är positiv, social, har en hög servicenivå och vill arbeta för att kunden skall älska att komma och träna. I dina arbetsuppgifter ingår även att vara ett gott föredömme för dina receptionskollegor och finnas till för att svara på frågor, stötta och motivera. Detta kräver att du är en teamplayer och att du älskar att arbeta tillsammans med andra. Arbetstempot kan skifta snabbt och det gäller att du är anpassningsbar och kan ta eget initiativ när det är lugnare på klubben. Våra klubbar är bemannade olika tider, därav behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider. Vi söker sig som: - Vill ta ansvar - Har en hög servicenivå - Har en god social kompetens - Har goda kunskaper i svenska språket, tal och skrift - Hög känsla för försäljning och kvalité - Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg - Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Meriter: - Erfarenhet av försäljning - Erfarenhet av servicearbete Vi letar löpande efter vår nya stjärna. Sista ansökningsdag är 20 Mars 2024 Vårt mål är att erbjuda marknaders bästa träningsupplevelse. Vi på STC älskar träning! För dig som vill arbeta som anläggningsansvarig hos oss så kommer våra ledord; glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap vara de du arbetar efter! Vi ser fram emot din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Kundmottagare till däckversktad i Linköping

Vi på Submit söker nu efter en kundmottagare till vår kund i Linköping. Om oss: Som kundmottagare hos vår kund öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Om kunden: Vi letar efter en engagerad och driven kundmottagare till en däckverkstad i Linköping. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot förbokade kunder som ska byta däck, hantera kundbetalningar, hålla koll på nycklar etc. Det är viktigt att du kan kommunicera på svenska, både i tal och skrift. Ett starkt fokus ligger på att erbjuda enastående service och uppnå hög kundnöjdhet. Vi söker någon som verkligen brinner för att arbeta med människor och service. Du bör vara öppen och ha lätt för att skapa nya kontakter samt trivas i en dynamisk arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: - Ta emot förbokade kunder - Organisera nycklar - Kassahantering Krav: - Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. - Erfarenhet av att använda datore Profil: - Socialt kompetent - Serviceminded Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Extraarbetare med kassavana till butik i Järfälla

Nu söker vi ansvarsfulla och arbetssamma Extraarbetare med kassavana för framtida uppdrag. Vår kund behöver få in duktig personal som kan ställa upp med kort varsel vid sjukdomar m.m. Det här är perfekt för dig som skulle vilja jobba lite extra vid sidan av dina studier. Arbetsuppgifter: - Ansvar för kassatjänster. - Varuhantering och prismärkning. - Ordning och reda i butiken. - Ge god service till kunden. - Arbeta aktivt med försäljning och merförsäljning Kvalifikationer: - Du måste ha minst 1 års dokumenterad erfarenhet av kassaarbete. - Du är serviceinriktad, noggrann och ansvarsfull. - Du har utmärkta kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Du kan arbeta självständigt och i grupp. - Du har god förmåga att planera och organisera ditt arbete. I rollen som Extraarbetare med kassavana erbjuder vi hos Flexway dig: - En trygg och stabil arbetsplats med schyssta villkor. - Ett team som stöttar och hjälper varandra. Sök via vår hemsida, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan Hos oss på Flexway är du en viktig kugge, vi söker individer som delar våra värderingar SEGAA (Sammanhang-Engagemang-Glädje-Ansvar-Affärsfokus) och som ser möjligheter snarare än hinder. Vi är bolaget som värnar om vår personal och våra kunder, och strävar efter att bidra till positiv utveckling i samhället genom att bland annat stödja föreningslivet. Oavsett om ditt uppdrag hos oss är ett anställnings- eller konsultuppdrag, blir du en representant för oss ut mot våra kunder när du har genomgått våra processer. Därför ser vi fram emot att arbeta med de bästa individer för att uppnå bästa möjliga resultat för våra kunder.

17 januari 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Youmper med extra ansvar (80%) - Arninge

Youmper Att vara en Youmper innebär bland annat att du får arbeta i parken och/eller i receptionen. Att ha ett skift i receptionen innebär bland annat att ta emot våra gäster och ge dem den bästa servicen då du är ansiktet utåt för Yoump. Det innebär även att du kan komma att ta emot samt ansvara för kalas eller gruppbokningar. Gillar du att sälja? Kanon! Hos oss finns även god fika/mat i vårt café samt vår snygga merchandise. Som en självklarhet ingår det även att städa för att hålla hela anläggningen ren och fin för både gästerna och de anställda. Hos oss jobbar vi som ett team där vi ständigt hjälps åt och har roligt tillsammans under tiden vi jobbar. Övriga administrativa uppgifter kan tillkomma, såsom att ringa telefonsamtal. Att ha ett skift i parken innebär bland annat att du har övergripande koll över säkerheten, samt stå för träning och underhållning för våra gäster. Du ska se till att gästerna följer säkerhetsreglerna och se till att ni alla tillsammans har uppsyn över hela parken. Det är viktigt att du som instruktör jobbar aktivt med våra kunders trivsel. Vi har som målsättning att alla kunder ska lämna med ett leende på läpparna. Meriterande är om du har kunskaper inom gymnastik eller parkour om kunderna vill lära sig något. Liksom receptionen kan du även här komma att ta emot samt ansvara för kalas eller gruppbokningar. Som en självklarhet ingår det även här att städa för att hålla hela anläggningen ren och fin för både gästerna och de anställda. Viktigt är att du känner dig bekväm med båda delarna (arbete i reception och park) då inhopp vid behov kan förekomma samt skift vi kallar för “flygande”. Att vara flygande innebär att du arbetar överallt och är där du behövs under dagen. Kom ihåg att det är meriterande men inget måste att kunna gymnastik för att vara i parken. Att kunna alla delar är även för att du ska få en så stabil grund som möjligt samt tydligare helhetsbild av företaget. Men vad är då en Youmper med extra ansvar? Att ha ett skiftansvar innebär att du arbetar i parken och/eller receptionen men med ett extra ansvar över bland annat helgerna (ex. varannan helg). Du har ett uppdrag i att vara en del av att din park eller avdelning levererar kundupplevelse i världsklass, att stötta dina kollegor och vara en hjälpande hand är en självklarhet i din roll. Du kan även komma att hjälpa till med administrativa uppgifter såsom inventering, skapa dagsplaneringar och schemaläggning. Viktigt är att du gillar att samarbeta och leda. På Yoump har vi tillsammans skapat en arbetsplats som når hela 87 i NMI (Nöjd Medarbetar Index) vilket är mycket högt. Självklart vill man ju vara en del av detta gäng! Vi söker dig som: Är driven Är självgående och initiativtagande Är ansvarstagande Gillar att arbeta strukturerat och noggrant Trivs i en ledarposition Trivs med att arbeta med barn/ungdomar Det är meriterande om du har: Tidigare erfarenheter inom ledarskap Tidigare erfarenheter inom gymnastik/parkour eller liknande Kassaerfarenhet God datorvana   Låter detta som något för dig? Välkommen med din ansökan!

12 januari 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Spontanansökan/ youmper - Arninge

Hos oss på Yoump finns en hel del roliga arbetsuppgifter. Det rör sig bland annat om att vara receptionist, instruktör eller varför inte både och? Nedan finner du arbetsbeskrivning för de olika rollerna. Receptionist - Arbetsbeskrivning Som receptionist är du en ambassadör för Yoump. Du kommer att jobba nära våra gäster och du har ett stort ansvar för deras första intryck, servicekänsla och upplevelsen i parken. Det är viktigt att du som receptionist jobbar aktivt med våra gästers trivsel. Vi har som målsättning att alla gäster ska lämna med ett leende på läpparna. Huvudansvar: Som receptionist är du företagets ansikte utåt och med det kommer stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ta emot gästerna och ge dem din bästa service. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. I övrigt har receptionisten ett stort ansvar som innefattar att det ska vara rent och snyggt i hela lokalen. Detta innebär att man som receptionist ständigt måste ha ett vakande öga på vad som händer i receptionsdelen, parken, toaletterna och på de övriga områdena, för att kunna se till att det är så rent och fint som möjligt för alla gäster.  Arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna kunderna. Här agerar du som företagets ansikte utåt, gästernas första kontakt med Yoump och det är väldigt viktigt att våra kunder känner sig välkomna. - Bokning och betalning Hantera både bokningssystemet och kassasystemet. - Kundservice Svara på mejl och i telefon. Som receptionist måste du ständigt försöka hjälpa kunderna och har du inte lösningen på problemet som gästen upplever, be då om hjälp av en medarbetare. Kundservice handlar även om att vara hjälpande mot gäster i parken, exempelvis visa vart instruktionsfilmen finns och var de kan låsa in sina värdesaker osv. - Försäljning av café och merchandise Som receptionist jobbar du med att fronta våra merchandise produkter och ser till att cafét är i bra skick samt att alla produkter ser köpvänliga ut. På så vis ger du dig själv de bästa förutsättningarna att sälja våra produkter och merchandisevaror till kunden. - Kalas och gruppbokningar Du kommer att få ansvara för kalas, mindre eller större gruppbokningar samt personliga instruktörsbokningar. Det är viktigt att du kan ansvara, instruera och leda med glädje för att göra gästernas upplevelse så bra som möjligt. - Ha en bra översikt på gäster som kommer och går. Att hälsa en gäst välkommen och hej då kan ha en stor betydelse för gästens helhetsintryck av Yoump. - Städrutiner Som receptionist har du ett ansvar för parkens renlighet och då gäller det att följa städrutinerna för toaletter och övriga områden i parken. Det är också viktigt att ha en överblick på vad som händer och kunna se om cafédelen, kalasrummen, toaletterna eller övriga områden i parken behöver städas. Allt för att det ska bli så rent och trevligt som möjligt för gästen. - Övriga uppgifter Det kan förekomma andra uppgifter som att hoppa in som instruktör i parken, ansvara för kalas, göra beställningar, skicka och posta brev/paket, ta fram och skriva material, inventering, dagsavslut i kassan samt räkning och bankning av pengar och dylikt.  Instruktör - Arbetsbeskrivning Som instruktör är du en ambassadör för Yoump. Du kommer att jobba nära våra kunder och ha ett stort ansvar för deras säkerhet, träning och underhållning. Det är viktigt att du som instruktör jobbar aktivt med våra kunders trivsel. Vi har som målsättning att alla kunder ska lämna med ett leende på läpparna. Huvudansvar Som Instruktör är du företagets ansikte utåt och med det kommer stort ansvar. Ditt huvudansvar är därför att ta emot gästerna och ge dem din bästa service. Det är viktigt att sprida god stämning hos både gäster och medarbetare. I övrigt ska du som instruktör värna om säkerheten i parken. Du ska se till att gästerna följer säkerhetsreglerna och se till att ni alla tillsammans har uppsyn över hela parken. Arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna kunderna. Här agerar du som företagets ansikte utåt, gästernas första kontakt med Yoump och det är väldigt viktigt att våra kunder känner sig välkomna. Vi har som målsättning att alla gäster känner sig sedda under sin vistelse hos oss. - Instruera, visa och hjälpa till Det är viktigt att våra gäster känner sig trygga och att de får det stöd som de behöver för att våga göra nya saker som de inte gjort tidigare. Att lära ut volter och vara en glad uppmuntrande person betyder mycket för våra gästers helhetsintryck. - Värna om säkerheten Du ska se till så att våra gäster följer de säkerhetsregler och anvisningar som finns. Detta är mycket viktigt för allas säkerhet och trevnad i parken. - Kalas och gruppbokningar Du kommer att få ansvara för kalas, mindre eller större gruppbokningar samt personliga instruktörsbokningar. Det är viktigt att du kan ansvara, instruera och leda med glädje för att göra gästernas upplevelse så bra som möjligt. - Städning Som instruktör ska du se till att det är rent och fint i parken. Det finns ett städschema för varje dag och det är viktigt att detta följs. - Övriga uppgifter Det kan förekomma andra uppgifter som att hoppa in i receptionen, göra beställningar, svara i telefon och på mejl, skicka och posta brev/paket, ta fram och skriva material, inventering och dylikt.

12 januari 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024