Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett stort bolag inom IT-branschen. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar fram till mitten av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en stor aktör inom IT-branschen. Tjänsten är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. I huvudsak kommer dina arbetsuppgifter bestå av att hantera inkommande ärenden internt från kollegor. I rollen kommer du att arbeta nära övriga administratörer och bli en del av ett härligt team. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Som person tycker du om att ha många bollar i luften samtidigt och har förmågan att strukturera ditt arbete utefter vad som bör prioriteras. Du trivs i en roll där du får ta mycket ansvar och bidrar gärna med idéer om förbättringar. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Om företaget: JobbTjänster i Sverige AB söker en engagerad och serviceinriktad receptionist – kontorsvärd – till vårt kontor i Helsingborg. JobbTjänster i Sverige AB är ett nytt etablerat företag och vi arbetar inom rekrytering, bemanning och utbildningar. Vi hjälper arbetssökande med att hitta möjligheter och komma närmare arbetsmarknaden. Vi hjälper också studenter och senior med extrajobb. Vi bryr oss om samhället och vill göra någon skillnad. Om Tjänsten Som receptionist – kontorsvärd – kommer du att ansvara för att skapa en välkomnande och stödjande miljö för våra besökare och anställda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: • Mottagning och vägledning av besökare. • Administrativa bokföringar • Stödja arbetssökande genom individuell hjälp och arbete i grupper. • Hantera administrativa uppgifter och se till att kontoret fungerar smidigt. • Bidra till en positiv arbetsmiljö och vara en del av teamets dagliga arbete. KvalifikationerVi söker dig som: • Har handledarkompetens, minst en 1-årig eftergymnasial-utbildning. • Har en genuin vilja att möta människor och hjälpa dem att nå sina mål. • Är självgående, organiserad och har en god kommunikationsförmåga. • Trivs med att arbeta i ett team och är flexibel i ditt arbetssätt. • Du har stöd från Arbetsförmedlingen (t.ex. Nystartsjobb eller motsvarande). Vad Vi Erbjuder• En deltidstjänst på 50% med möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. • Ett dynamiskt och stödjande arbetsklimat där du blir en viktig del av teamet. • En möjlighet att arbeta i en expansiv organisation med nationell räckvidd. • Du ska kunna arbeta eller ha arbetat med någon bokföringsprogram. AnsökanSkicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt fortsatta arbete att göra skillnad för arbetssökande och företag i Sverige och berätta gärna varför du söker denna tjänst hos oss. Välkommen att söka tjänsten och bli en del av vår framgångshistoria!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 21 till 22 av 22 jobb