Who are we? StickerApp is the small company that made it big in the sticker industry. From a startup in 2006, we've expanded to become a scale-up with over 110 employees. Read more about us here. What are we looking for? A humble senior developer with a passion for continuous development. With us, creativity and curiosity are the keys to success. You’ll be a part of our core function as you help rebuild central parts of our e-commerce platform. The team is called Customer Journey and is one of four teams in our department. We’d like you to be a mid-level to senior developer with substantial experience. What do we expect from you? You're a full-stack developer focused on frontend, and are familiar with: HTML, CSS, and JavaScript/typeScript. Experience with SVG or Canvas is a plus. Modern frontend frameworks, with Svelte experience as a bonus. Building APIs and integrating with third-party APIs. Caching technologies like Redis. Node.js frameworks like Express/Fastify. Developing component libraries. Creating your own NPM packages. What matters most to us? For us, the two most important qualities are humility and a strong desire to grow. We’re looking for someone open to exploring new ideas and willing to embrace challenges and learn from setbacks. Customer Journey What is the team you’ll be joining responsible for? They develop and maintain: Our storefront and all visual components for our customers Integration with our headless CMS Customer tools and editors Where? When? How? You’ll work (hybrid) from our headquarters in Lomma, meaning you can choose to work 3 days in the office and 2 days from home. However, you’re more than welcome to be at our fantastic office 5 days a week if you prefer. We offer better coffee than most cafes and a chef who prepares fantastic meals at great prices, exclusively for our employees! Applications will be reviewed continuously, so don’t wait to apply. We look forward to your application. Questions? If you have any questions, please contact our CTO, Johannes Buvnäs, at [email protected].
Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Vi söker en erfaren och driven fullstackutvecklare för ett konsultuppdrag hos vår kund. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar med att förvalta och vidareutveckla ett centralt digitalt dynamiskt informationssystem för resenärer. Systemet hanterar olika fordonsslag och digitala skyltar genom ett infotainmentsystem. Din roll I rollen som fullstackutvecklare kommer du att arbeta med utveckling och förbättring av ett befintligt system som består av ett CMS, en backend som hanterar events, regler och styrning, samt en frontend-applikation för fordonens skärmar. Du kommer att bidra med din expertis inom både frontend- och backendutveckling samt samarbeta med andra utvecklare i ett agilt team. Ditt ansvar Utveckling och underhåll av backend i Java och Spring Boot Utveckling av frontend med React Hantering av CI/CD-pipelines och containerlösningar Arbeta med molntjänster, främst AWS Säkerställa hög kodkvalitet och effektiv utvecklingsprocess genom agila metoder Samarbeta med teamet för att implementera nya funktioner och förbättringar Kvalifikationer Minst 3 års arbetslivserfarenhet av systemutveckling Minst 2 års erfarenhet av Java 11 eller senare Minst 2 års erfarenhet av Spring Boot Minst 1 års erfarenhet av CI/CD-verktyg som Gitlab eller Bitbucket Pipelines Minst 1 års erfarenhet av molntekniker som AWS Minst 1 års erfarenhet av att arbeta med Docker-containers Minst 2 års erfarenhet av att utveckla React-applikationer Minst 1 års erfarenhet av agila metoder såsom Scrum eller Kanban Minst 1 års erfarenhet av Linux Minst 1 års erfarenhet av relationsdatabaser såsom PostgreSQL Minst 1 års erfarenhet av eventbaserade system såsom MQTT eller RabbitMQ Meriterande erfarenheter Hands-on erfarenhet med Infrastructure as Code i Terraform Ytterligare erfarenhet av AWS Högskoleexamen inom systemutveckling Erfarenhet av Kubernetes Erfarenhet av TypeScript Erfarenhet av beredskapsarbete Placering Arbete sker både på distans och på plats i Stockholm. Teamet arbetar huvudsakligen på kontoret under veckorna och det förväntas att konsulten kan vara på plats enligt överenskommelse. Tidplan och omfattning Start: 2025-03-31 Slut: 2026-03-24 Omfattning: 40 timmar per vecka Förlängningsoption: Möjlighet till förlängning med 1+1+1+1 år Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Om Edge Edge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Din roll Vi söker en erfaren Fullstackutvecklare för ett spännande konsultuppdrag där du blir en nyckelspelare i utvecklingen av en central digital informationslösning. Systemet hanterar alla fordonsslag och digitala skyltar och består av ett CMS, en backend för event- och regelhantering samt en frontend-applikation för fordonens skärmar. Utöver detta ingår även fordonslokala implementationer för ljudutrop och diodskyltar. Ditt ansvar Utveckla och förvalta backend och frontend i infotainmentsystemet. Implementera och förbättra funktionalitet i systemets olika delar. Arbeta med molntekniker och CI/CD-miljöer. Samarbeta med utvecklingsteamet för att säkerställa en stabil och högkvalitativ lösning. Arbeta både självständigt och i agila team med moderna utvecklingsmetoder. Kvalifikationer Minst 4 års erfarenhet av systemutveckling. Minst 3 års erfarenhet av Java 11 eller senare. Minst 3 års erfarenhet av Spring Boot. Minst 2 års erfarenhet av att utveckla React-applikationer. Minst 2 års erfarenhet av att arbeta med molntekniker såsom AWS. Minst 2 års erfarenhet av att arbeta med relationsdatabaser (t.ex. PostgreSQL). Minst 2 års erfarenhet av att jobba med container-teknologier som Docker. Minst 1 års erfarenhet av automatiserade CI/CD-miljöer som GitLab eller Bitbucket Pipelines. Minst 1 års erfarenhet av eventbaserade system (t.ex. MQTT, RabbitMQ). Minst 1 års erfarenhet av Linux. Minst 1 års erfarenhet av agila utvecklingsmetoder som Scrum och Kanban. Meriterande erfarenheter Hands-on erfarenhet av Infrastructure as Code med Terraform. Erfarenhet av Kubernetes. Erfarenhet av TypeScript. Högskoleexamen inom systemutveckling. Erfarenhet av beredskapsarbete. Placering Uppdraget möjliggör både arbete på distans och på plats hos kunden. Primärt förväntas dock arbete på kontoret då teamet arbetar tillsammans fysiskt. Tidplan och omfattning Startdatum: 31 mars 2025 Slutdatum: 24 mars 2026 Förlängningsoptioner: Möjlighet till förlängning med ytterligare 1+1+1+1 år. Låter detta som ett uppdrag för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Är Java din expertis och du vill jobba med ett gäng där du får ett bra kompetensutbyte? Roliga projekt, duktiga kollegor och utveckling – det får du hos oss! Frontwalker är en växande IT-koncern med bred geografisk spridning i Sverige. Frontwalker Stockholm tillsammans med Frontwalker Group är idag 50+ anställda och vi finns på fyra orter i landet. Hos oss hittar du vassa medarbetare inom systemutveckling, IT Management, kravanalys, test och mycket mer. Du blir en del av ett gäng där vi tillsammans arbetar för att driva och utveckla digitala affärer, mjukvara och människor. Vi arbetar både med inhouse projekt på vårt kontor och i våra kunders projekt som specialister! Vem är du?Vi söker en skicklig programmerare, med minst 5 års praktiskt erfarenhet som utvecklare, som vill jobba med databehandling i Javabaserade system. Vi ser gärna att du har en akademisk bakgrund eller motsvarande kunskaper. Du kommer få arbeta ganska fritt och utveckla och göra skillnad både på egen hand och i team. Det är viktigt att du gillar att samarbeta, både att bjuda på dina kunskaper och att ta till dig andras. Vi vill att du både kan ta till dig ny teknik när så krävs men också vara beredd att jobba med att underhålla äldre system, kundens behov styr. Du behöver ha kapacitet att förstå stora komplexa system med många beroenden och ha ett säkerhetstänk som en naturlig del av ditt arbete. Förutom programmeringskunskaper behöver du ha goda kunskaper i datamodellering och SQL. Vi ser helst att du har vana att arbeta i Linuxbaserade system. Du har tidigare erfarenhet av molnlösningar, fördelaktigt AWS. Det är meriterande om du har vana att arbeta med Docker, Kubernetes och Frontendramverk, gärna Angular. Det är meriterande om du har erfarenhet av fintech. Utöver det talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska. Vi erbjuder dig En inkluderande arbetsplats Work-life balance kultur Interna utvecklingsmöjligheter samt kompetensutveckling Marknadsmässig lön Bra förmåner i form av friskvård, försäkringar osv Flexibla arbetstider Sist men inte minst – att ha kul på jobbet Hos oss ingår du i en grupp med riktigt vassa och duktiga kollegor och du får möjlighet att arbeta i spännande projekt inom såväl olika myndigheter som inom det privata näringslivet. Vår verksamhet bygger till stor del på kunder som vi har mångåriga relationer med. Därför har de i många fall gett oss förtroendet att bedriva förvaltning och nyutveckling av deras system som inhouse-projekt, samtidigt som vi har rena resursuppdrag. Du kan komma att få det bästa av båda världar! Vi är ett socialt gäng i olika åldrar som gärna umgås och har kul ihop, spelar en pingis på rasten eller ses på aktiviteter efter jobbet - det hoppas vi att du också uppskattar. Vi ser fram emot att lära känna dig! Vill du vara en Frontwalker? Vad väntar du på? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringen är du välkommen att kontakta Carolina Gustavson på 073 505 42 34 eller mejla till [email protected]. Notera att vi inte tar emot några ansökningar via mail samt att CV ska vara på svenska. Varmt välkommen att höra av dig!
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in eHealth with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our eHealth solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1 000 employees in several countries. What is Clinical Decision Support? CDS is an area of health information technologies that combines evidence-based knowledge and different kinds of patient data in order to generate and present helpful information to clinicians as care is being delivered. We develop standards-based, EHR-independent Clinical Decision Support (CDS) applications that aim to accelerate the learning and innovations of healthcare. At Cambio CDS, we are all passionate about improving healthcare by developing software tools to facilitate clinical decision-making at point of care. After initial success in Sweden and other countries, we anticipate a steady growth of the operation in the coming years. The position Are you passionate about healthcare? Do you want to contribute to the lives of millions? If your answers to both are true, the Cambio CDS team is the right place for you. We are looking for product owners to help us reach new heights. Your main responsibilities include the following: Author and maintain functional requirements, risk analysis and end user facing documentation of our CDS apps. Conduct user interviews, design workshops with clinicians as part of UX design of the CDS apps, in physical setting or remotely. Participate in post-market surveillance and usability studies. Lead and participate in CDS app UX design, clinical modelling, testing and releasing of CDS apps. Perform demonstration of CDS apps with potential customers. Provide training of CDS apps towards our customer representatives or partners. Help the development of authoring tools and improve our app development process At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you As a person, you are a humble and responsible team player who loves problem solving. You pay attention to details and follow things through. You are open-minded, curious and keen to learn new skills. Like us, you are passionate about improving healthcare and motivated by the potentials of health IT. Requirements Excellent writing and oral skills in both English and Swedish Clinical education/experience Excel in working in team-based development It's a bonus if you Health informatics training Experience with UX or usability studies Place of employment: Stockholm At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in eHealth with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our eHealth solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries What is Clinical Decision Support? CDS is an area of health information technologies that combines evidence-based knowledge and different kinds of patient data in order to generate and present helpful information to clinicians as care is being delivered. We develop standards-based, EHR-independent Clinical Decision Support (CDS) applications that aim to accelerate the learning and innovations of healthcare. At Cambio CDS, we are all passionate about improving healthcare by developing software tools to facilitate clinical decision-making at point of care. The position Are you passionate about combining healthcare with software engineering? Do you want to contribute to the lives of millions? If your answers to both are true, the Cambio CDS team is the right place for you. We are looking for software engineers to help us reach new heights. In this role, you will: Develop and Maintain: Create and sustain cutting-edge clinical decision support tools within our diverse product portfolio. Server-Side Excellence: Write efficient and robust server-side code to power our applications. Client-Side Innovation: Design and implement seamless user interfaces using JavaScript and TypeScript. Embrace Learning: Cultivate a growth mindset by exploring and integrating new technologies. Our Tech Stack includes: Containerization: Docker and Kubernetes. Backend Technologies: Java, Kotlin, and Spring Boot. Frontend Technologies: JavaScript, TypeScript, Web Components, Lit, Vue.js. At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you As a person, you are a humble and responsible team player who loves problem-solving. You pay attention to details and follow things through. You are open-minded, curious and keen to learn new skills. Like us, you are passionate about improving healthcare and motivated by the potential of health IT. Requirements: Experience: 3+ years in web development with a strong foundation in modern web technologies. Client-Side Expertise: Proficient in CSS, HTML5, and JavaScript. Server-Side Proficiency: Familiarity with enterprise-level technologies such as Java, Kotlin and Spring Boot. Language Skills: Fluent in English, both written and spoken. It's a bonus if you have: Experience in the healthcare industry. Familiarity with containerization technologies like Docker and Kubernetes. Knowledge of microservices frameworks and system integration. Experience with JavaScript frameworks such as Vue.js or Lit. Understanding of human-computer interaction, accessibility, UX, and graphic design principles. Place of employment: Stockholm At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
I rollen får du:• Skapa värde för våra produkter och kunder.• Jobba med fantastiska medarbetare i en lärande och utvecklande miljö.• Flexibelt arbete och balans i livet.Vi söker nu två frontend-utvecklare till IT customer and accounts. Teamet jobbar med centrala applikationer i ATG:s miljö inom områdena payment, responsible gambling och anti money laundry, så det är en fördel om du trivs med att jobba i komplexa och transaktionstunga miljöer. Gör du det så välkomnas du till ett team som har kul tillsammans och som tror på öppenhet och transparens i arbetet. Vi jobbar blandat på kontoret och hemifrån, men har daglig kontakt i teamet och samarbetar även tvärfunktionellt med andra team inom IT.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har flera års arbetslivserfarenhet inom frontend-utveckling. Vidare ser vi att du är nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Det är viktigt att du är en teamspelare som har en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Meriterande är om du har erfarenhet av och intresse för backend-utveckling samt app-utveckling och eventuellt vill gå mot att bli fullstack-utvecklare på sikt. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och värdesätter teamarbete men även eget ansvar. Vidare ser vi att du gillar att hålla dig uppdaterad om och är nyfiken på att lära dig nya tekniska lösningar. Vi ser att du har erfarenhet av: • React • Typescript • Redux • Redux Saga • HTML • CSS• React Native • (GraphQL)Meriterande: • AWS • Microfrontend• Playwright"För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare” Jag är en engagerad ledare som drivs av att se människor och organisationer utvecklas. Jag litar på mina medarbetare fullt ut. De är experterna, och jag finns där för att stötta och skapa så bra förutsättningar som möjligt för att alla ska kunna göra ett bra jobb och trivas på arbetsplatsen. Jag har arbetat med IT sen början av 00-talet, men är själv inte tekniskt utbildad, istället finns mina styrkor i ledarskapet och organisationsutvecklingen. För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare. - Lisa Oldmar, Manager IT Customer and Accounts.We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
About the Position This is a full-time consulting assignment You will be employed by Bravura and work as a consultant at the company. About the Company The company operates in the automotive industry. You will receive more information about the company during the recruitment process. Job Responsibilities In the role as an Embedded Software Application Consultant you will be responsible for developing, implementing, and validating embedded software applications for automotive powertrain and electric drive unit (EDU) systems. This role involves designing and integrating application-layer software that interacts with hardware and middleware to ensure optimal system performance, safety, and compliance with industry standards. Develop and integrate application-layer software for embedded automotive systems. Implement and optimize control algorithms for EDU and powertrain applications. Design and integrate model-based software (MBD) using MATLAB/Simulink. Ensure compliance with AUTOSAR, ISO 26262 (functional safety), and ISO/SAE 21434 (cybersecurity). Conduct SiL, HiL, and vehicle testing to validate software performance. Optimize CPU and memory usage for efficient execution. Troubleshoot and debug software using tools like CANalyzer, CANoe, and Vector DaVinci. Maintain software version control and documentation using Git or SVN. Work closely with software, hardware, and calibration teams to align software functionality with system requirements. Support Agile development processes, CI/CD, and software reviews. Education, Experience, and Personal Characteristics BSc within Electrical Engineering, Computer Science or similar Experience in developing real-time embedded applications. Knowledge of AUTOSAR Classic and Adaptive Platform. Proficiency in C, C++, Python, and MATLAB/Simulink. Experience in CAN, LIN, FlexRay, and Ethernet communication. You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin, Swedish or German it is a plus. We are looking for a detail-oriented professional who thrive on clear communication, fostering a collaborative team spirit. Flexibility and adaptability are crucial, as you'll quickly adjust to new tools and processes. We value holistic thinkers who see the bigger picture and continuous learners eager to stay updated on the latest tech. If you're someone who enjoys working in a dynamic environment and improving processes, we want to hear from you! Other Information Start: According to agreement Location: Gothenburg Salary: According to agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the role or about your application, you are welcome to contact Navid Parsa who is in charge of the recruitment process on [email protected] or 070 - 434 17 71. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection.
About the Position This is a full-time consulting assignment You will be employed by Bravura and work as a consultant at the company. About the Company The company operates in the automotive industry. You will receive more information about the company during the recruitment process. Job Responsibilities As a Software Test Engineer Consultant you will be responsible for designing, executing, and automating test plans to ensure the quality, reliability, and performance of automotive software systems. This role involves collaborating with development teams to define testing requirements, identify defects, and validate software functionalities under various conditions. You will employ advanced testing tools and methodologies to ensure compliance with industry standards and project requirements. Your expertise will play a vital role in delivering robust and high-quality software solutions for automotive embedded systems that are ready to meet the future. Create and maintain test documentation, including test plans, test cases, and test scripts. Set up and configure test environments to replicate real-world conditions. Identify, track, and prioritize software defects using defect tracking tools. Conduct performance, stress, and scalability testing to validate software reliability. Conduct root-cause analysis for defects and recommend solutions to prevent recurrence Ensure traceability of test cases to requirements for validation and compliance purposes. Education, Experience, and Personal Characteristics BSc in Computer Science or another related field. Minimum of 3 years of experience as Software Tester, preferably in the automotive or electric driveline sector. Strong knowledge of coding, including Python You are fluent in English and if you have a knowledge of Mandarin, Swedish or German it is a plus. We are looking for a detail-oriented professional who thrive on clear communication, fostering a collaborative team spirit. Flexibility and adaptability are crucial, as you'll quickly adjust to new tools and processes. We value holistic thinkers who see the bigger picture and continuous learners eager to stay updated on the latest tech. If you're someone who enjoys working in a dynamic environment and improving processes, we want to hear from you! If you are passionate about software quality and enjoy working in a collaborative environment where continuous improvement is encouraged, we would love to hear from you! Other Information Start: According to agreement Location: Gothenburg Salary: According to agreement We use a competency-based method in all recruitment processes to ensure unbiased selection. We also work with ongoing selection, which means that we’ll take down the job ad when enough candidates have reached the final steps of the process. If you are considered for the position, we will contact you for an initial interview. Regardless of whether you proceed in the process or not, you will receive feedback on your application. If you have questions about the role or about your application, you are welcome to contact Navid Parsa who is in charge of the recruitment process on [email protected] or 070 - 434 17 71. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Welcome with your application!
Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Om tjänsten Den här tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med systemutveckling och vill utveckla nya system som gör nytta. Vi ger dig möjligheten att arbeta i ett ungt företag där du får stort inflytande över de tekniska besluten och samtidigt arbetar nära affären med få steg mellan krav, utveckling och användare. Vem vi söker Vi ser gärna att du är en systemutvecklare som har intresse av integrationer och/eller TDD - testdriven utveckling. Du har en eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom systemutveckling. Vi tror att du drivs av att ha eget ansvar och få möjligheten att arbeta med utveckling i alla delar, från arkitektur till design och test. Du trivs med omväxling och vill arbeta över en rad olika system i olika miljöer och är duktig på att hitta balansen mellan affärsnytta, innovativa lösningar och struktur. Du är ansvarstagande och noggrann och en god lagspelare som gillar att prestigelöst söka lösningar tillsammans med affär och verksamhet. Kvalifikationer Du måste ha erfarenhet av någon eller några av; - Utveckling inom C# / .NET Core - Integrationer och API-utveckling - SQL databas, design Det är extra meriterande om du dessutom har erfarenhet av något av följande områden: - Git - Azure - REST - React
Välj ett jobb för att visa detaljer