Om tjänsten Som stängselmontör arbetar du oftast i team tillsammans med en eller flera kollegor, beroende på projektet, men det förekommer även ensamarbete. Jobbet är fysiskt krävande, eftersom du dagligen hanterar tungt och skrymmande material. Samtidigt krävs en noggrannhet och känsla för detaljer. Arbetsbeskrivning Som stängselmontör ansvarar du för att montera olika typer av stängsel och grindar runt fastigheter. Du förbereder och sätter upp stängsel och staket, vilket innebär mycket fysiskt arbete, som grävning, gjutning och markarbete. Vi söker dig som Du är händig och praktisk, och har förmågan att hitta lösningar när arbetet kräver det. Det är också viktigt att du trivs med att arbeta utomhus året runt. Eftersom du kommer att möta våra kunder är det avgörande att du har hög servicekänsla och talar flytande svenska. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och söker en person som har drivkraft och engagemang både för sina arbetsuppgifter och för vår gemensamma utveckling. Om du har rätt kvalifikationer och inställning erbjuder vi ett roligt och spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter samt mycket bra arbetsvillkor. Ditt arbete kommer att vara självständigt med frihet under ansvar. Har du erfarenhet inom entreprenad/bygg är det meriterande. Intervjuer sker löpande under annonseringstiden, så vänta inte med att skicka in din ansökan om detta låter som ett jobb för dig! Krav för tjänsten BE-körkort Id-06 kort Tidigare erfarenhet Goda kunskaper i svenska Övrigt Arbetstider: 07:00 - 16.00 mån -fred. Tjänsten är tillsvidare, stora chanser till att bli övertagen till kund. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Vi söker en Kyltekniker till Jönköping Bee Bemanning AB rekryterar just nu en Kyltekniker för kunds räkning i Jönköping. Vi söker en tekniskt kunnig och självgående person med erfarenhet av kylsystem. Vår kund är en etablerad aktör inom kylteknik med lång erfarenhet och bred teknisk kompetens. Företaget har verksamhet över hela Sverige och är ledande inom precision, energieffektivitet och hållbar utveckling. Om tjänsten Som Kyltekniker kommer du att arbeta självständigt med service och mindre projekt hos företagets kunder och anläggningar. Rollen innebär stort ansvar, där du förväntas kunna fatta egna beslut och planera ditt arbete effektivt. Erfarenhet av industrikyla, CO- och ammoniaksystem är meriterande. Anställningsorten är Jönköping, men resor i tjänsten kan förekomma. Kunden är i viss mån flexibel med bostadsort och tar gärna sökande från närliggande orter. Om dig Vi söker dig som har: Några års erfarenhet av liknande arbete Ett stort intresse för teknik och en vilja att utvecklas Goda kunskaper inom el, styr- och reglerteknik B-körkort Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift Giltigt kylcertifikat Datorvana och erfarenhet av att arbeta i en PC-miljö Kontaktuppgifter och ansökanVälkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.
AK Markanläggning grundades för fem år sedan av en erfaren markarbetare som själv arbetat som grävmaskinist. Sedan starten har vi vuxit och etablerat oss som en pålitlig aktör inom markanläggning. Vi har flera nya projekt på ingång och söker därför fler duktiga maskinister som vill vara med och bidra till vår fortsatta utveckling. Är du en erfaren och självgående grävmaskinist som vill vara en del av ett växande företag inom markanläggning? AK Markanläggning söker nu en skicklig och ansvarstagande maskinist som vill arbeta med spännande projekt runt om i regionen. Som Grävmaskinist hos oss kommer du att: Köra grävmaskin och utföra olika typer av markarbeten. Läsa och arbeta efter ritningar. Följa gällande arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Arbeta både självständigt och i team för att slutföra projekt med hög kvalité. Önskad Profil: Certifikat för grävmaskin . B-körkort och hjullastarkort . Goda kunskaper i svenska eller engelska. Vi söker dig som: Är självgående och kan lösa problem på egen hand – Du tar egna initiativ och hittar lösningar när utmaningar uppstår, utan att alltid behöva vägledning. Tar ansvar för ditt arbete och respekterar dina kollegor – Du ser till att arbetet blir korrekt utfört, håller deadlines och bidrar till en god arbetsmiljö genom att samarbeta och visa respekt. Är noggrann och strukturerad – Du arbetar metodiskt, följer ritningar och instruktioner noggrant och ser till att arbetet håller hög kvalitet. Har ett positivt förhållningssätt och är en lagspelare – Du har en god attityd, bidrar till en bra stämning på arbetsplatsen och hjälper dina kollegor när det behövs. Meriterande om du: Minst 2 års erfarenhet som grävmaskinist. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider Måndag - Fredag 07.00-16.00 . Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidare. Kollektivavtal (Fora). Du åker direkt hemifrån till projektet. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
AK Markanläggning grundades för fem år sedan av en erfaren yrkesman inom mark- och anläggningsarbete. Sedan starten har vi specialiserat oss på markarbeten, plattläggning och schaktarbeten. Vi har nu flera nya projekt på ingång och behöver förstärka teamet med duktiga anläggare. Vill du arbeta med markarbeten i ett växande företag med spännande projekt? AK Markanläggning söker nu erfarna och drivna anläggare till vårt team! Som anläggare hos oss kommer du att: Arbeta med mark och anläggningsarbeten, inklusive plattläggning och kantsten Läsa och förstå ritningar för att säkerställa korrekta installationer Följa arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter på arbetsplatsen Samarbeta med grävmaskinister och övriga kollegor för ett effektivt arbetsflöde Önskad Profil: Minst 2 års erfarenhet av mark- och anläggningsarbete Kunskap i att läsa ritningar Svenska eller engelska (kunskap i serbiska eller ryska är meriterande) Vi söker dig som: Har erfarenhet av mark och anläggningsarbete, särskilt plattläggning och kantsten Du har arbetat med olika markarbeten tidigare och har specifik kunskap om att lägga plattor och kantsten med precision och kvalitet. Är självgående och har förmåga att lösa problem på egen hand Du tar initiativ och hittar lösningar på utmaningar utan att behöva detaljerade instruktioner i varje situation. Tar ansvar för ditt arbete och respekterar dina kollegor Du ser till att ditt arbete håller hög standard och bidrar till en god arbetsmiljö genom att samarbeta och visa hänsyn till dina medarbetare. Är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt Du arbetar metodiskt och ser till att varje moment utförs korrekt, vilket minskar fel och skapar ett hållbart resultat. Har ett positivt förhållningssätt och trivs med att arbeta i team Du har en lösningsorienterad inställning och uppskattar att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Meriterande om du har: B-körkort Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag–fredag, 07:00–16:00 Anställningsform: 6 månaders provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning Kollektivavtal (Fora) Du åker direkt hemifrån till projektet. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
EZ Gruppen är en verksamhet som erbjuder tjänster inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi strävar efter att vara en ledande samarbetspartner inom byggbranschen i Sverige och att leverera marknadens bästa kundupplevelse. Våra kunder är bland annat offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal skräddarsyr vi lösningar för att möta kundens och myndigheters krav. Vårt team anpassar sig utifrån varje projekts behov och förutsättningar. Vi söker nu ytterligare en erfaren grävmaskinist till vårt team. I rollen arbetar du tillsammans med andra anläggare och ansvarar för arbetsuppgifter. Som Grävmaskinist kommer du bland annat att utföra: Gräv och markarbeten enligt ritningar och instruktioner. Ansvara för säker användning och underhåll av grävmaskiner och tillhörande utrustning. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet. Följa gällande arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Önskad Profil: Erfarenhet av att arbeta som grävmaskinist inom bygg och entreprenadbranschen. B-Körkort samt Hjullastarkort är krav. God förståelse för ritnings läsning och arbetsinstruktioner. Certifikat för grävmaskin. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är: Ansvarstagande och självgående: Du trivs med att arbeta självständigt och säkerställer att arbetet utförs på ett noggrant sätt. Lösningsorienterad och nyfiken: Du har ett proaktivt arbetssätt och motiveras av att hitta effektiva lösningar samtidigt som du är öppen för att lära dig nya saker. Engagerad och vill utvecklas i din roll: Du visar ett starkt engagemang och driv för att bidra till företagets framgång och samtidigt utveckla dina egna färdigheter. Meriterande om du: Kan uppvisa tidigare arbeten eller projekt där du har varit delaktig. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07.00-16.00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Loviseberg, Tumba. Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
EZ Gruppen bedriver verksamhet inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi erbjuder våra kunder skräddarsydda lösningar inom dessa områden. Vår vision är att vara bland de ledande samarbetspartnerna inom byggbranschen i Sverige och betraktas som det mest attraktiva varumärket som levererar den bästa kundupplevelsen. Våra kunder består av offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal ser vi till att våra tjänster möter både kundens och myndigheters krav. Vi anpassar våra arbetsteam utifrån kundens behov och förutsättningar. Vi söker nu efter engagerade och kunniga anläggare till vårt team för att möta efterfrågan från våra kunder och driva våra projekt framåt. Som anläggare hos oss arbetar du tillsammans med ett kompetent team för att säkerställa kvaliteten i våra projekt. Som Anläggare kommer du bland annat att jobba med: Grävarbeten, schakt och fyllningsarbeten. Hantera maskiner och verktyg som krävs för arbetet. Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter. Samarbeta med maskinförarna och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Hantering av ritningar och planering av arbetet. Skötsel och vård av arbetsfordon. Önskad Profil: Erfarenhet av arbete inom anläggning och entreprenad. B-Körkort är krav. Förmåga att läsa och förstå ritningar. Har kunskaper om regler och säkerhetsföreskrifter inom grävarbete. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Meriterande om du: Har Hjullastarkort. Vi söker dig som: Ansvarstagande och självgående: Vi söker dig som är ansvarstagande och självgående, med förmågan att ta initiativ och leverera hög kvalitet i ditt arbete. Nyfiken och har en vilja att lära dig och utvecklas: Din nyfikenhet och vilja att lära dig hjälper dig att utvecklas både i rollen och inom företaget Engagerad och lösningsorienterad i ditt arbetssätt: Du är engagerad och lösningsorienterad, vilket innebär att du ser möjligheter i utmaningar och bidrar till att driva projekten framåt. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Måndag–fredag, 07:00–16:00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Tumba, Loviseberg. Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Har du erfarenhet som projektör, byggledare eller tekniker inom fiberbranschen och vill arbeta på ett etablerat och expansivt företag? Vi söker dig som trivs med variation i ditt arbete och är bekväm med att fatta egna beslut! Om tjänstenDen här tjänsten är en rekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eltel. Om företagetEltel Networks är en ledande aktör inom byggnation, installation och underhåll av fibernät, kopparnät och aktiv utrustning. De arbetar med flera av landets största operatörer inom telekom. Eltel hjälper kunder med design, planering, byggnation, installation och underhåll. Dessa lösningar lägger grunden för dagens uppkopplade samhälle och bidrar till en grönare omställning. Företaget är inne i en expansiv fas och söker därför medarbetare som vill vara en viktig del i deras expansion. ArbetsuppgifterSom Projektör med byggledaransvar har du ett övergripande ansvar för att planera, leda och driva dina projekt, samtidigt som du bidrar med byggledarkompetens. Du ritar och beräknar fiberutbyggnad, samordnar tekniker och underentreprenörer och säkerställer kvaliteten i leveranserna i projekt av olika komplexitet. Rollen innebär även ekonomiskt ansvar, där du stöttar i frågor kring affärsavtal, hanterar underlag för extrafakturering och arbetar aktivt med att förbättra lönsamheten i projekten. Du ansvarar för att planera resurser, följa upp kvalitetsarbetet, hantera reklamationer och säkerställa att tjänster uppfyller kundens krav. Med din tekniska kompetens och samordningsförmåga fungerar du som en viktig kontaktperson gentemot tekniker, underentreprenörer och externa intressenter. Rollen erbjuder goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och en chans att påverka verksamheten i en kombinerad teknisk och ledande roll. Även om arbetet huvudsakligen är kontorsbaserat krävs en förståelse för det praktiska arbetet på fältet. Du kommer att samarbeta med ett team av erfarna och kompetenta kollegor, där din erfarenhet och expertis kan bidra till att utveckla teamet. Rollen erbjuder goda möjligheter att utvecklas vidare i företaget och vara med och påverka. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper• Avslutad gymnasieutbildning • Tidigare erfarenhet av fiber, exempelvis som projektör, byggledare eller tekniker • B-körkort • Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Vi tror att du som söker tjänsten är noggrann, strukturerad och har lätt för att arbeta med olika typer av människor. Du är duktig på att hantera hög arbetsbelastning samt vet hur du ska driva dina egna processer framåt. Du har förmågan att agera snabbt och är bekväm med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet, kommunikation och att du trivs i ett högt tempo. Övrig informationStart: Enligt överenskommelse Plats: Bromma, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Om tjänsten Som stängselmontör arbetar du oftast i team tillsammans med en eller flera kollegor, beroende på projektet, men det förekommer även ensamarbete. Jobbet är fysiskt krävande, eftersom du dagligen hanterar tungt och skrymmande material. Samtidigt krävs en noggrannhet och känsla för detaljer. Arbetsbeskrivning Som stängselmontör ansvarar du för att montera olika typer av stängsel och grindar runt fastigheter. Du förbereder och sätter upp stängsel och staket, vilket innebär mycket fysiskt arbete, som grävning, gjutning och markarbete. Vi söker dig som Du är händig och praktisk, och har förmågan att hitta lösningar när arbetet kräver det. Det är också viktigt att du trivs med att arbeta utomhus året runt. Eftersom du kommer att möta våra kunder är det avgörande att du har hög servicekänsla och talar flytande svenska. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och söker en person som har drivkraft och engagemang både för sina arbetsuppgifter och för vår gemensamma utveckling. Om du har rätt kvalifikationer och inställning erbjuder vi ett roligt och spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter samt mycket bra arbetsvillkor. Ditt arbete kommer att vara självständigt med frihet under ansvar. Har du erfarenhet inom entreprenad/bygg är det meriterande. Intervjuer sker löpande under annonseringstiden, så vänta inte med att skicka in din ansökan om detta låter som ett jobb för dig! Krav för tjänsten BE-körkort Id-06 kort Tidigare erfarenhet Goda kunskaper i svenska Övrigt Arbetstider: 07:00 - 16.00 mån -fred. Tjänsten är tillsvidare, stora chanser till att bli övertagen till kund. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Är du en erfaren och engagerad arbetsmiljöingenjör som vill arbeta produktionsnära? Trivs du med en varierad vardag i en roll med stort ansvar? Här får du möjligheten att arbeta i ett av Veidekkes största och ledande projekt! Om företaget Veidekke är inget vanligt byggföretag. Visserligen bygger de allt från broar och bostäder till vägar och tunnlar, men deras syn på människor är annorlunda. Veidekke tror på involverande krafter och kollektiv intelligens – att olika kompetenser och infallsvinklar ger ett bättre slutresultat. Därför ser de mångfald som en tillgång och driver ett omfattande genus- och mångfaldsarbete för att skapa en ännu mer inkluderande arbetsmiljö och kultur. Veidekke i Sverige ingår i Veidekke ASA, Skandinaviens fjärde största bygg- och anläggningsbolag med cirka 8 000 anställda. Koncernen har en omsättning på ca 43 miljarder NOK. I Sverige har Veidekke ca 2 200 anställda och en omsättning på ca 15,1 miljarder NOK. I denna roll blir du en del av ett team som arbetar med ett större projekt i Sickla. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du anställs direkt hos Veidekke. Arbetsuppgifter Som arbetsmiljöingenjör har du en central roll i att säkerställa en trygg och hållbar arbetsmiljö i ett av Veidekkes största projekt. Du leder och driver arbetsmiljöarbetet inom projektet och säkerställer att verksamheten följer gällande lagar och regler. Du arbetar operativt med att identifiera risker, genomföra uppföljningar och skapa en säker arbetsmiljö. Rollen innebär nära samarbete med bland annat blockchefer, skyddsombud och yrkesarbetare för att utveckla och förbättra arbetsmiljöarbetet på både strategisk och operativ nivå. Du fungerar som en rådgivande resurs och stöttar ledningen i att driva ett proaktivt och förebyggande arbetsmiljöarbete. I rollen ingår även att hålla utbildningar och säkerställa att regelverk efterlevs. Urval av arbetsuppgifter: Leda och driva arbetsmiljöarbetet i projekt och säkerställa efterlevnad av lagar och regler. Genomföra arbetsberedningar, riskbedömningar och uppföljningar för att minimera risker. Utföra arbetsmiljöronder och hantera arbetsmiljörelaterade frågor på plats. Ansvara för incidentrapportering och arbeta med förebyggande åtgärder för att minska olyckor och tillbud. Stötta och vägleda chefer och arbetsledare i arbetsmiljöfrågor. Hålla interna utbildningar och öka medvetenheten kring arbetsmiljö och säkerhet. Samarbeta med underentreprenörer och andra aktörer för att säkerställa att arbetsmiljökrav uppfylls. Hantera specifika arbetsmiljöutmaningar kopplade till installation och gashantering i underjordiska miljöer. Den här rollen passar dig som vill arbeta produktionsnära och ha ett brett ansvar för arbetsmiljöfrågor i projekt samt trivs med att arbeta både strategiskt och operativt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Ingenjörsutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. 3–6 års erfarenhet av en liknande produktionsnära arbetsmiljöroll i bygg- eller anläggningsbranschen. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas i rollen är du en kommunikativ och initiativrik person som trivs med att ha kontakt med många människor i en dynamisk arbetsmiljö. Du har ett strukturerat arbetssätt och förmåga att skapa ordning och hålla en tydlig riktning i arbetsmiljöarbetet. Samtidigt är du en naturlig lagspelare med ett coachande förhållningssätt, vilket gör att du kan stötta och vägleda chefer, arbetsledare och andra intressenter i arbetsmiljöfrågor. Du förstår att alla uppgifter är lika viktiga, stora som små, och du lägger mer vikt vid uppgifterna och utförandet än den eventuella status de medför. Du anpassar dig snabbt till nya situationer och tycker det är roligt med nya utmaningar. Flexibilitet är en självklarhet för dig – du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika personer och förutsättningar. Övrig information Veidekke verkar för en drogfri arbetsmiljö, därför genomförs alkohol- och drogtester innan anställning påbörjas. Start: Enligt överenskommelse Plats: Sickla, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Inom Sustera har vi samlat kompetens från många av branschens områden och således skapat goda möjligheter för samarbeten och erfarenhetsutbyten. Vi vill se varandra utvecklas och växa - och har därför initierat ett traineeprogram. Programmet ger nya stjärnor och förmågor möjligheten till en förmånlig start i arbetslivet med stöd av kompetenta och erfarna konsulter. Om traineeprogrammet Traineeprogrammet utgör en form av förberedelse för konsultyrket. Det pågår i nio månader, med start i september, och efter avslutat program så erbjuds du en tillsvidareanställning. Det är format för dig med en byggteknisk utbildning samt eventuell erfarenhet från fuktrelaterade kurser och under nio månader får du chansen att arbeta med erfarna konsulter som är specialiserade inom sina respektive expertisområden. Programmet är inriktat mot fuktområdet, mer specifikt rollen som fuktsakkunnig där du arbetar som rådgivande inom fuktfrågor. Du kommer att få en handledare som även är en senior konsult inom området och som har det huvudsakliga ansvaret för dig under din tid som trainee. Under programmets gång kommer du emellertid att arbeta med flera kollegor inom fukt, men även inom energi- och miljöområdet, för ytterligare bredd och kompetens. Du kommer få prova på att utföra fuktmätningar, lufttäthetsprovningar och utredningar för innemiljöproblem. Tillsammans med din handledare kommer du utföra beräkningar, beskrivningar, granskning samt delta i kundmöten. Genom att arbeta med både fuktkonsulter och utredningskonsulter kommer du att få en synergisk förståelse för såväl projekterings- och produktionsskedet som eftermarknad. Projekten kommer att variera i omfattning och komplexitet, vilket skapar goda förutsättningar för lärande och utveckling. Vilka är Sustera? Sustera är ett branschledande företag med fokus på fastigheters hela livscykel. Med rötter i Norden som sträcker sig tillbaka till 1989 och med över 700 dedikerade experter ser vi till att byggnader ökar i värde och blir mer hållbara. Vår vision är att accelerera utvecklingen mot mer hållbar förvaltning och byggnation av fastigheter. Vi arbetar med alla byggnadskategorier och våra tjänster riktar sig mot privatpersoner, bostadsrättsföreningar, företag och myndigheter och vi har samlat kompetens inom besiktning, energi-, fukt- och miljötjänster, bygg- och projektledning samt samhällsutveckling. Inom respektive kompetensområde finns en rad olika tjänster och genom att samla alla dessa inom Sustera, kan vi erbjuda och utgöra ett enhetligt stöd för våra kunder och projekt. Vill du läsa mer om oss och våra verksamhetsområden? Besök gärna länken nedan: www.sustera.se Vad erbjuder vi dig? En chans att arbeta nära branschexperter och förankra din teoretiska kunskap i praktiken genom samarbete med våra branschexperter inom flertalet affärsområden. Du kommer få en fördjupad erfarenhet och kunskap inom fukt samt en synergisk förståelse av energi- och miljöområdet. Efter avslutad period ska du ha fått: ökad självinsikt och självförtroende i din roll kontinuerlig feedback och vägledning ett brett nätverk för framtida affärsrelationer Du kommer att förvärva kompetens och erfarenhet inom konsultrollen och arbetet för ett hållbart byggande. Det kommer att skapa en fördelaktig utgångspunkt för dig och din framtida utveckling inom branschen. Du kommer att vara verksam hos en etablerad aktör inom miljömedvetet byggande samt chansen att erhålla ett attraktivt arbete med stora möjligheter och en ljus framtid inom Sustera. Arbetet som konsult är en kombination av yrkeskunskap och personligt förhållningssätt och som bolag värdesätter vi bägge dessa aspekter. Du får ett givande, omväxlande och utvecklande arbete och hos oss får du chansen att tillämpa samtliga egenskaper och kompetenser för att bidra till ett mer hållbart samhälle. Praktiska detaljerPlacering: Torkhusgatan 11, 120 65 Stockholm Start: 1/9–2025 Lön och förmåner: Individuell lönesättning, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar Sista ansökningsdag: 30/4–2025 Intervjuer sker löpande och positionen kan tillsättas före sista ansökningsdag så tveka inte med att skicka in din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer