Bygg och anläggning

Sök lediga jobb inom Bygg och anläggning

Platsansvarig för hyrcenter till TL Bygg!

Någonstans efter arkitektoniska visioner, beställarkrav och pressade tidsplaner blir allt plötsligt väldigt konkret. Det ska byggas ett hus. Ofta i en omgivning, som helst ska leva vidare ungefär som om att inget hade hänt. Själva processen ska flyta följsamt och effektivt utan att något oväntat kastar grus i maskineriet. Sa vi att bygga är komplext? Som Platsansvarig är du en viktig del i att sköta ekonomin och vara ansiktet utåt för TL Byggs hyrcenter som hyr ut maskiner och bodar till koncernens projekt. Har du erfarenhet från byggbranschen och ett intresse för ekonomi? Perfekt, då kan detta vara rollen för dig! OM TJÄNSTEN TL Bygg grundades 1983 och har idag runt 100 anställda, både yrkesmän och tjänstemän. De har en bred projektportfolio innehållande spännande och många gånger unika projekt inom såväl nyproduktion som ombyggnad. Förutom byggprojekt har TL Bygg också en annan viktig del av bolaget, nämligen hyrecenter! Här kommer du att jobba i en viktig roll där du tillsammans med en kollega har ansvaret för TL Byggs interna bod- och maskinförråd och ser till att all uthyrning och lagerhållning fungerar som det ska. Du erbjuds - Arbete i ett stabilt bolag i en roll där du kommer få ta ett stort ansvar och ges en möjlighet att växa i din roll - Arbete i ett bolag med en företagskultur som kännetecknas av inkludering, prestigelöshet och en varm atmosfär - Ett företag som satsar på sitt ledarskap - Friskvårdsbidrag på högsta nivå, rabatterad träning, tillgång till e-vårdtjänst och möjlighet till friskvårdsförsäkring Arbetsuppgifter Detta är en tjänst för dig som trivs med många kontaktytor och som har en god förmåga att skapa förtroende och vara ansiktet utåt för hyrcenter. Vidare är det också viktig med en god strukturerad förmåga och ett stort intresse för att utvecklas i din roll och inom ekonomiområdet. Du kommer exempelvis… - Sköta all administration kring beställningar och returer från organisationen och se till att bodar och maskiner når arbetsplatserna - Ansvara för budget, fakturering, prognoser och lönsamhet - Ta beslut gällande exempelvis prissättning, inköpsfrågor och försäljning - Ständigt utveckla Hyrcenters affärsmodell (prissättning/försäljning/inventarier) - Vara ”superuser” i TL:s uthyrningssystem och ständigt hålla koll på vilka maskiner som är tillgängliga för uthyrning - Utveckla arbetsrutiner för att få till en bra vecko- och månadsplanering - Ta emot de maskiner och bodar som kommer tillbaka till hyrcentret när de varit ute hos kund samt sköta underhåll (rengöring, byte av reservdelar/filter) Visste du att… * TL Bygg är skaparna bakom ”Sila Snacket”? Ett initiativ för att säkerställa en jargong och bemötande som välkomnar alla. Man vill helt enkelt ha ett inkluderande snack där alla kan känna sig trygga med att säga ifrån om snacket går för långt. Läs mer om initiativet HÄR * TL Bygg vann årets byggföretag 2022? * TL Byggs moderbolag Atrium Ljungberg är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag? VI SÖKER DIG SOM I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och intresse för tjänsten och TL Bygg som företag. Vi söker dig som har en strukturerad ådra, är lösningsfokuserad och intresserad av att förstå vad som efterfrågas av kunderna och att ansvara för TL Byggs hyrcenter i Upplands Väsby. - Har några års erfarenhet inom byggbranschen - Har några års erfarenhet av uppgifter inom ekonomi, exempelvis där du deltagit i budget och prognosarbete eller liknande - Har goda systemkunskaper, har du kunskaper i MCS ser vi det som meriterande men inget krav - Har B-körkort - Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning - Placering: Upplands Väsby och runt om i Stockholm när du är ute i projekten för att träffa kunder - Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Johanna Sörell, [email protected] - Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om TL Bygg på deras hemsida: https://www.tlbygg.se/

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Projektingenjör till Trafikverket och Västlänken

Har du minst en högskoleutbildning om 180hp inom samhällsbyggnads sektorn samt ett brinnande intresse av att bidra till att förbättra Sveriges framtida infrastruktur? Trafikverket, Sveriges ledande beställare av infrastruktur växer och söker dig som vill arbeta i en administrativ roll inom ett av Sveriges största projekt. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för Trafikverkets räkning dig som vill utvecklas i en roll som projektingenjör, där du kommer arbeta med Västlänken. Som projektingenjör har du en koordinerande roll med varierande arbetsuppgifter där du primärt kommer att samordna fakturagranskningen för de fakturor som inkommer från entreprenörer. Du kommer även att få samordna kvalitetsarbetet inom projektets beställarorganisation. För att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i din nya roll kommer vi erbjuda dig ett skräddarsytt utbildningsprogram kopplat till tjänsten. Programmet har tagits fram i samråd med Trafikverket och du kommer bland annat ta del av kunskap inom projektledning, självledarskap och entreprenadjuridik. Förutom utbildningen kommer du även få löpande coaching för att ge dig bästa stöd att utvecklas såväl professionellt som personligt Du erbjuds - Att vara med och påverka samt arbeta med Sveriges infrastruktur. - En arbetsplats med prestigelösa och välkomnande kollegor. - Löpande kompetensutveckling genom talangprogrammet där du erbjuds utbildning och coachning via Academic Work. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Biträda projektledare i alla förekommande projektledaruppgifter så att de genomförs och dokumenteras. * Biträda projektledaren med uppföljning och samordning av ärendehanteringen. * Medverka vid interna och externa möten. * Stöd i arbetet med att diarieföra handlingar. VI SÖKER DIG SOM * Har minst högskoleutbildning 180 hp inom sektor samhällsbyggnad alternativt utbildning och erfarenhet som vi bedömer som relevant för uppdraget. * Grundläggande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska. * Som person ska du vara resultatorienterad och drivas av att arbeta i en föränderlig miljö samt anta utmaningar i det dagliga arbetet. * Har ett stort intresse för samhällsutveckling. Meriterande: - Erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen. Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Initiativtagande, relationsskapande och samarbetsinriktad. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

7 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Projektledare inom installation

Är du redo för nästa steg i din karriär som Projektledare inom installation? Då har Ytterman Projekt en spännande möjlighet för dig! Hos dom får du chansen att vara en del av ett dynamiskt team som arbetar med att få byggprojekt att fungera smidigt och effektivt. Vad erbjuder vi? • Möjligheten att vara en nyckelperson i ett växande och framgångsrikt företag. • En arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. • Varierande arbetsuppgifter med utrymme för kreativitet och eget ansvar. • En inkluderande och stöttande arbetsmiljö där vi tror på att gemensamt arbete leder till bästa resultat. Yttermans uppgift är att se till att hela byggprocessen löper smidigt. Att ingenting går fel. Det är vi som ska få det att fungera. Vi leder byggprojekt. Det innebär att vi hjälper fastighetsägare och organisationer när det gäller byggprojektledning, projekteringsledning, installationssamordning och byggledning. Vår kunskap och kompetens innebär att vi kan hantera alla delar av byggprocessen. Från förstudier och programskede till projektering, upphandling och produktion. Både när det gäller nyproduktion och ROT-projekt. Vem söker vi? Vi letar efter dig som har minst 5 års erfarenhet av installationssamordning eller motsvarande inom byggbranschen. Du är en social och engagerad person som brinner för att skapa resultat och är van vid att hantera olika projektuppgifter. Din erfarenhet och kunskap inom installationer och fastighetsteknik gör dig till en värdefull resurs i vårt team. Viktiga Kvalifikationer: • Minst 5 års erfarenhet inom installationssamordning eller motsvarande. • Relevant teknisk utbildning, med fördel akademisk examen. • Gedigen kunskap inom installationer och fastighetsteknik. • Välutvecklade ledaregenskaper och ett affärsmässigt tankesätt. • God förmåga att samarbeta och kommunicera. Önskvärda kvalifikationer: • Brinnande intresse för byggbranschen och kundnöjdhet. • Starkt mål- och resultatfokus. • Kvalitetsorienterad och strukturerad. • Serviceinriktad och flexibel. • God datorvana och hög social kompetens. Vad innebär rollen? Som Projektledare inom installation på Ytterman Projekt får du möjlighet att vara med på en spännande resa där du får stor möjlighet att påverka och utveckla både dig själv och verksamheten. Dom arbetar kontinuerligt för att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö där dom tror att vi tillsammans är starkare. Som Projektledare inom installation kommer exempelvis du att: • Leda projekt med fokus på installationer och fastighetsteknik. • Ansvara för planering, budget och kostnadsuppföljning, tid, kvalitet och arbetsmiljö. • Driva projektet framåt och vara öppen för nya lösningar. • Säkerställa att kundens projektmål uppfylls och att arbetsmiljöansvar och etiska riktlinjer följs. • Nätverka och sälja in nya uppdrag till befintliga och nya kunder. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd av Ytterman Projekt med deras förmåner och villkor. Ytterman Projekt har som standard att genomföra bakgrundskontroller i alla sina rekryteringsprocesser. Önskad start för rollen är omgående med hänsyn till uppsägningstid. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Senior Projektledare

Som Senior Projektledare på Ytterman kommer du att vara en nyckelperson i deras team, där du får möjlighet att leda och driva spännande och komplexa projekt samtidigt som du stöttar och utvecklar dina kollegor med din erfarenhet och kompetens. Ansök idag och låt oss skapa något extraordinärt tillsammans. Vad erbjuder vi? • En dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och bidra till vår fortsatta framgång. • Varierande och utmanande projekt där ingen dag är den andra lik. • Stort utrymme för personligt engagemang och utveckling i ett företag med höga ambitioner. • Möjlighet att arbeta med trevliga och kompetenta kollegor som delar din passion för byggbranschen. Yttermans uppgift är att se till att hela byggprocessen löper smidigt. Att ingenting går fel. Det är vi som ska få det att fungera. Vi leder byggprojekt. Det innebär att vi hjälper fastighetsägare och organisationer när det gäller byggprojektledning, projekteringsledning, installationssamordning och byggledning. Vår kunskap och kompetens innebär att vi kan hantera alla delar av byggprocessen. Från förstudier och programskede till projektering, upphandling och produktion. Både när det gäller nyproduktion och ROT-projekt. Vem söker vi? Vi letar efter dig som har lång erfarenhet inom byggbranschen och gedigen erfarenhet av projektledning. Du är en social och engagerad person som trivs i en miljö där samarbete och kommunikation är nyckeln till framgång. Din erfarenhet av att arbeta med olika projekt i byggbranschen, kombinerat med din förmåga att förstå kundens behov, gör dig till en värdefull resurs i vårt team. Viktiga Kvalifikationer: • Minst 10 års erfarenhet inom byggbranschen. • Erfarenhet av projektledning, projektering och planering. • Kunskap om byggprocessens alla skeden och intressenternas roll. • Ledaregenskaper och affärsmässigt tankesätt. • God förmåga att samarbeta och kommunicera. Önskvärda kvalifikationer: • Akademisk utbildning inom relevant område. • Brinnande intresse för byggbranschen och kundnöjdhet. • Starkt resultat- och målfokus. • Serviceinriktad och flexibel. • God datorvana och hög social kompetens. Vad innebär rollen? Som Senior Projektledare på Ytterman får du möjlighet att vara med på en spännande resa där du får stor möjlighet att påverka och utveckla både dig själv och verksamheten. Dom arbetar kontinuerligt för att skapa en positiv och inkluderande arbetsmiljö där dom tror att vi tillsammans är starkare. Som Senior Projektledare kommer exempelvis du att: • Skapa och leda en effektiv projektorganisation. • Planera och arbetsleda det dagliga arbetet i projekten. • Ha ansvar för projektets ekonomi och kostnadsuppföljning. • Säkerställa att alla involverade parter är uppdaterade med relevant information. • Handleda och stötta biträdande- och juniora projektledare. • Nätverka och identifiera nya affärsmöjligheter. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd av Ytterman Projekt med deras förmåner och villkor. Ytterman Projekt har som standard att genomföra bakgrundskontroller i alla sina rekryteringsprocesser. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Snickare

Erfaren och självgående snickare med godkänd utbildning sökes för villa projekt omgående. Ring direkt för att boka ett gemensamt möte Tel: 0709-245791

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Betongare

Vi är ett byggföretag med mer än 30 årserfarenhet. Därför söker vi nu fler erfarna betongarbetare till vårt team. Som betongarbetare hos oss på Bjsbygg kommer dina arbetsuppgifter variera och vi söker därför dig som är bred i din kompetens. Arbetet bedrivs såväl självständigt som del av större arbetslag. Du kommer ha mycket frihet under eget ansvar. Du som söker har flerårig erfarenhet inom ett eller flera av följande områden: Ritningsläsning, formsnickeri, gjutning, armering samt övriga allmänt förekommande arbetsuppgifter inom betongarbete. Vidare så är du självgående, har en positiv inställning, tar ansvar för utfört arbete och är en lagspelare. Du ska kunna kommunicera på svenska eller engelska.

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Snickare/fönstermontör

Vi är nu i behov av fler snickare/montörer hos oss på Doowin Västerås. Vi utför fönster- och dörrbyten i hela Västmanland, men mestadels i Västerås med omnejd. Vi hjälper kunderna med allt från första kontrollmätning, till leverans och färdigställande. Vi utför våra projekt hos framförallt privatpersoner men också hos brf:er, fastighetsägare och företag. Som en av oss har du en varierad arbetsdag med olika typer av projekt. Från enklare projekt till mer komplicerade projekt som kräver erfarenhet och fingertoppskänsla för att leverera det allra bästa slutresultatet till våra kunder. I samband med våra fönster- och dörrbyten utför vi även en hel del byggprojekt som byte av panel, vindskivor, altanbyggen/uterum m.m. Vi är nu i behov av ytterligare snickare och montörer hos oss som kan vara del i vår tillväxt och tillgodose det stora behov som finns i vår bransch. Arbetar du idag som fönster- och dörrmontör, eller arbetar du som snickare och är sugen på något nytt? Vi ser att du; Är social och har god samarbetsförmåga. Vi arbetar dagligen i team, samarbete är en stor del av jobbet! Trivs med eget ansvar och med att själv kunna påverka din arbetsdag. Förutsättningar för tjänsten: B-körkort Svenska - talar obehindrat Erfarenhet av liknande arbete, eller som snickare/hantverkare/fönster- och dörrmontör. Tidigare erfarenhet från fönster- och dörrbyten är extra meriterande!

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Erfaren kyltekniker till TR Kyl

Vår vision ärsimpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar vi på Scania Bemanningmot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation.Om kundföretagetTR Kyl AB har funnits sedan 1986 och är en totalpartner i Skåne inom kyla och värme för kontor och fastigheter. Med energioptimering i fokus erbjuder de heltäckande lösningar som skapar bra inomhusklimat. För att ha koll på den senaste tekniken på marknaden arbetar de kontinuerligt med vidareutbildning av sina medarbetare så att de är up-to-date (NCG Academy). Genom att kombinera lång erfarenhet i branschen med nytänkande har de skapat ett högt tekniskt kunnande. Det största arbetssegmentet idag är inom komfortkyla och uppgår till upp emot 80%. Resterande är mot mindre industrier och restauranger, i dagsläget arbetar man ej mot privatpersoner. TR Kyl verkar i hela Skåne, med utgångspunkt från huvudkontoret i Malmö eller från Ystad. Sedan sommaren 2022 är de en del av NCG, Nordic Climate Group som omsätter ca 3 miljarder kronor årligen. TR Kyl har tillsammans med sitt systerbolag ca 25 anställda och omsätter ca 60 MSEK. Andan i bolaget är familjärt men med stor ambition att utvecklas ytterligare med hjälp av NCG. Då bolaget växer är de nu i behov av att förstärka sitt team med ytterligare en kyltekniker. Krav - Du är driftig, självgående och företagsam som person- Viser att du innehar kylcertifikat kategori 1 - Du har erfarenhet av arbete som servicetekniker i minst 2år gärna 4+- Du tar stort ansvar för dina uppdrag från start till slut- Giltigt B-körkort- Du behärskar svenska flytande, både i tal och skrift Det är meriterande om du har behörighet inom el, men är inget krav.Vad erbjuder TR Kyl? - Konkurrenskraftig lön-Tilltagen friskvård och företagshälsovård-Frihet under ansvar-Fräscha kontorslokaler-En familjär stämning med trevliga medarbetare-Goda utvecklingsmöjligheter-Servicebil-Möjlighet att utgå hemifrånVillkorStart: Enligt överenskommelseOrt: MalmöArbetstider: M-F 7.00-16.0Omfattning: HeltidAnsökanVi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Varmt välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Maskinförare till Ragn-Sells!

Söker du en trevlig arbetsplats med utvecklingsmöjligheter och kompetenta kollegor samtidigt som du får arbeta inom en av Sveriges viktigaste branscher? Hos Ragn-Sells kan du göra skillnad och utvecklas tillsammans med kompetenta kollegor. Vi bidrar till samhället och miljön, och är en ledande aktör inom vår spännande framtidsbransch. Vår gedigna historia och kunskap stärker oss, och vi bevisar att omsorg om jorden och framgångsrika affärer går hand i hand. Som Maskinförare hos Ragn-Sells arbetar du i huvudsak med att ta emot, kontrollera, bearbeta och lasta ut material enligt gällande anläggningsrutiner. Förutom maskinförararbete utför du dagligt underhåll och viss service av anläggningens maskiner och utrustning och förväntas emellanåt även genomföra sysslor utanför maskinen som exempelvis övervakning av vattenreningsutrustning, komposttrumma eller köra trumsikt. I arbetet ingår löpande risk- och tillbudsrapportering samt i förekommande fall daglig återrapportering i byggdagbok. Återrapporteringen sker främst via din mobiltelefon. Du arbetar i regel mån-fre 07.00-16.00 där en stor del av din arbetstid kommer att spenderas på anläggningen i Piteå. Men då regionen är stor med flera anläggningar kan det även bli aktuellt att arbeta på andra orter när verksamheten kräver; ibland även med övernattning. Uppdragets start kan variera efter behov men förväntas i första hand pågå vår/sommar/höst-säsongen, med mycket goda möjligheter till förlängning och övertag av kund vid gott arbete Din profil Som person är du ambitiös, noggrann och nyfiken. Du drivs av utveckling och ser positivt till att lära dig nya saker samtidigt som du är flexibel och initiativrik i ditt arbetssätt. Du är en lagspelare som trivs med att samverka med andra och har en positiv framtoning där du är ansiktet utåt för bolaget och bidrar med trivsel på arbetsplatsen. Du är även självgående, uppmärksam och ansvarsfull, där du med en riskmedvetenhet genomför dina arbetsuppgifter genomtänkt och säkert. För att vara aktuell för tjänsten krävs maskinförarutbildning för hjullastare och grävmaskin samt god datorvana. Tidigare erfarenhet inom branschen samt arbete med dumper är meriterande, men inget krav. För frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist. Varmt välkommen in med din ansökan! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

7 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Site Manager

Söker du en roll där du får använda din tekniska kompetens, utveckla ditt ledarskap och möjligheten att arbeta med spännande projekt världen runt? - Då är detta rollen för dig. Som Site Manager är du på plats hos våra kunder och leder service/installationsarbeten av nya/gamla kokerianläggningar och kausticeringsanläggningar. Du kommer också att leda arbetet vid ombyggnationer av redan befintliga anläggningar. Arbetsuppgifterna består bland annat i att göra kostnadsberäkningar, tidsscheman samt uppskattningar av personalbehov. Du utför även inspektioner av kokeri anläggningar, blekerier och kausticeringsanläggningar samt underhållsplanering. Vem söker vi? Vi söker dig som brinner för utveckling, problemlösning, service och att leverera de bästa resultaten. Du har erfarenhet från ledning och administration av installationsarbete. Du bör ha en teknisk bakgrund och gärna erfarenhet inom pappers - och/eller massaindustrin. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor, kunder och samarbetspartners. Du är lösningsorienterad och har god planeringsförmåga. Då vi lägger stort fokus på att skapa ”winning teams” så är samarbete och viljan att utvecklas tillsammans av stor vikt. Det är en resande tjänst och Valmet är ett internationellt företag så det krävs att du har körkort och behärskar engelska i tal och skrift samt har möjligheten att vara ute på uppdrag under en längre tid. Vi erbjuder: Ett spännande och utmanande arbete med goda utvecklingsmöjligheter i en internationell bransch. Lärande och utveckling är viktigt för oss och tillsammans sätter vi årliga mål för kompetensutveckling. Som anställd på Valmet får du tillgång till förmåner som bland annat privat sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, träning på arbetstid och möjlighet att hyra Valmetstugor/lägenheter i Sverige och utomlands. Men viktigast av allt är att du får ett härligt gäng kollegor med stort hjärta och engagemang. Välkommen till Fältservice! Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast, sista ansökningsdag är den 28 maj. OBS! Ansökningar tas inte emot via e-post. Har du frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Gertrud Turzik 076 639 84 94, [email protected] When everything works together Valmet is where the best talent from a wide variety of backgrounds comes together. With over 19,000 professionals around the world, we are the leading global developer and supplier of technologies, automation and services for the pulp, paper and energy industries, and serve an even wider base of process industries with our automation systems and flow control solutions. Our commitment to moving our customers’ performance forward requires creativity, technological innovations, service know-how – and above all, teamwork. Join the team! www.valmet.com/careers

7 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024