Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Brinner du för kundmötet lika mycket som vi gör? Tycker du att det är givande och roligt att göra andras dag lite bättre och att hjälpa dem att hitta de bästa lösningarna på sina behov? Kom och bli en av oss! Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter i en stimulerande arbetsmiljö, med utrymme för initiativtagande och utveckling. Med stor passion och kunskap erbjuder du tillsammans med dina kollegor våra kunder en inspirerande upplevelse och kundmöte i världsklass. Arbetsbeskrivning: Som Teamledare i butiken är ditt uppdrag att leda och fördela arbetet genom ett coachande och säljande ledarskap med kunden och medarbetarna i fokus i alla beslut. Som Teamledare på Mio ingår du i butikens ledningsgrupp vars ansvar är att utveckla och driva butiken mot uppsatta mål. Tillsammans med ledningsgruppen ansvarar du för att driva försäljningsarbete samt hålla butiken uppdaterad utefter Mios koncept och sortiment, därigenom skapa en attraktiv och inspirerande miljö för våra kunder. Du leder genom att vara en förebild och själv leverera ett kundmöte i världsklass. Tillsammans med dina medarbetare arbetar du med påfyllnad av varor, kampanjomställning samt säkerställer att butiken håller god ordning. Arbetstider är förlagda på både kvällar och helger. Kompetenser: Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en ledande position med personalansvar samt att du är van att prestera utifrån högt uppsatta affärsmål med fokus på lönsamhet. Du motiveras av att utveckla andra och dig själv genom feedback och coachande samtal. Du är en lagspelare med tävlingsanda som är bra på att stötta och engagera dina medarbetare. Ditt ledarskap är rakt och tydligt samtidigt som du är lyhörd och förtroendeingivande. Du är mån om din arbetsgrupp och bidrar till ett trivsamt klimat fyllt med respekt och öppenhet. Vi förväntar oss att du har ett brinnande intresse för kundbemötande, personlig service och en fallenhet för att skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer. Du är en handlingskraftig ledare med förmågan att driva projekt och fatta egna beslut. Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja som erbjuder möbler och inredning för alla hem, rum och stilar. I över 60 år har vi hjälpt våra kunder att skapa hem som de kan trivas i och vara stolta över. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån ett gemensamt koncept. Entreprenörskapet är en stark drivkraft i företagets kultur och bidrar med motivation, arbetsglädje och förändringsvilja. Viktiga värdeord är kunskap, passion, laget och affärsmässighet. Visionen att inspirera våra kunder att förnya sina hem driver utvecklingen framåt.
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Är du utbildad apotekstekniker och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som apotekstekniker på Hjärtat Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården I rollen bidrar du med din kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. På Hjärtat kan din karriär ta många spännande vägar. Möjligheterna är många! Därför ska du jobba hos oss - Apotekschefen Maria Välkommen till vårt fina apotek i Skanstull – i hjärtat av Södermalm Nu söker vi en utbildad Apotekstekniker som vill bli en del av vårt engagerade och glada team – fyra farmaceuter och fyra tekniker som tillsammans skapar en härlig arbetsmiljö. Hos oss får du arbeta i ett apotek där varje dag bjuder på variation: vi möter allt från stamkunder till spontana besökare som passerar förbi i Skanstull. Våra kunder kommer gärna tillbaka – här känner man sig alltid varmt välkommen! Som chef värdesätter jag engagemang, samarbete och glädje i vardagen. Du är en person som sätter kunden i fokus, är lösningsorienterad och trivs med att jobba i ett team där vi hjälps åt och lär av varandra. Jag är lyhörd och månar om att bygga en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga och har möjlighet att utvecklas. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid eller enligt överenskommelse. Tillträde sker enligt överenskommelse, och provanställning kan tillämpas. Apoteket har generösa öppettider: Måndag–fredag 08.30–19, lördag 10–17 och söndag 11–17. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren apotekstekniker och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att förhålla dig till de krav som ställs på dig som rådgivare och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Kontaktperson: Maria Yakoub, [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Sök jobbet som B2B-säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som B2B-säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad
Matsmart-Motatos is a different kind of food store, challenging the thought of sustainable consumption. We’re a European grocery e-commerce, aiding the sustainable reform of our food system by giving everyone a chance to save our planet in an effortless way. We partner with food and FMCG companies to save products at risk of going to waste by re-selling them at discounted prices directly to consumers: sustainable, affordable and accessible to all. Today, our shops are open in Sweden, Finland, Denmark, Germany and Austria. Working at Matsmart-Motatos, you will join our fight against food waste and contribute to making the world a better place. We are now looking for an Interim Head of CRM to lead our CRM team during a 13-month parental leave cover from August 2025 until September 2026. In this role you’ll own the strategic and operational direction of CRM across all markets — leading a skilled team and working cross-functionally to turn insights into action. As the central link between Commercial, Marketing, Product, and Data, your mission is to elevate our customer journeys, drive retention, and turn CRM into a high-performing revenue driver. This is a hands-on leadership role where you’ll balance strategic thinking, team management, and operational excellence. What you’ll do Own the global CRM strategy — aligned to customer lifecycle, commercial goals, and our sustainability mission Lead and empower the Senior CRM Managers, guiding the team to achieve ambitious goals and drive impactful results Plan and execute effective omnichannel CRM campaigns in Braze, encompassing email, SMS, push notifications, in-app messages, Whatsapp messages to maximize customer engagement Use CRM to maximize customer lifetime value, AOV, and conversion rates — supporting commercial performance across markets Drive strong collaboration with Commercial, Product, Data, and Marketing teams Champion CRM innovation: automation, personalization, segmentation, and cross-channel journey orchestration - Leverage insights from data to test, optimize, and scale what works. To be successful in this role, we believe you need Relevant experience: 5+ years of experience in CRM, preferably in e-commerce or B2C digital environments. Experience with Braze is a plus, as is experience in Loyalty Programs or Subscription offers. Strategic CRM Leadership & Team Development: Proven ability to define and drive a global CRM strategy that aligns with business objectives and fosters sustainable growth, coupled with experience building, mentoring, and empowering high-performing CRM teams to achieve ambitious targets. Commercial Strategy & Business Savvy: A strong understanding of e-commerce business models and the ability to strategically leverage CRM to optimize key financial metrics (margin, AOV, conversion rates) and enhance customer lifetime value. Data-Driven Strategic Insights: The capacity to analyze complex CRM data, extract meaningful strategic insights, and translate them into actionable recommendations that shape future initiatives. Global Collaboration & Communication: Excellent collaboration and communication skills are essential to align CRM strategies across sales, product, and marketing. Strong English skills (written and spoken) are key for sharing your plans and influencing others. Knowledge of a Nordic language (Swedish, Finnish, or Danish) or German is a big plus. Benefits Time off: 30 days of vacation, plus an extra five days off for well-needed breaks annually. We also offer two days annually for voluntary work. Healthy body & mind: Health benefit allowance, as well as counseling, coaching, and long-term sickness support. Pension & insurances: We’ve got your back by offering a pension contribution (in our Nordic markets) and insurance coverage. Hybrid work: Both in-office and remote work to help you get a good work-life balance. Team fun & office perks: Yearly company gatherings and team activities. Snacks and breakfast are always available in our offices. Employee discount: 25% off on all our sites.
Motatos is a different kind of food store, challenging the thought of sustainable consumption. We’re a European grocery e-commerce, aiding the sustainable reform of our food system by giving everyone a chance to save our planet in an effortless way. We partner with food and FMCG companies to save products at risk of going to waste by re-selling them at discounted prices directly to consumers: sustainable, affordable and accessible to all. Today, our shops are open in Sweden, Finland, Denmark, Germany and Austria. Working at Motatos, you will join our fight against food waste and contribute to making the world a better place. Are you a marketing visionary ready to lead our DACH marketing efforts? We're now seeking a Strategic Marketing Manager to drive growth and profitability by mastering local market dynamics. If you're a data-driven strategist who builds strong relationships and executes impactful campaigns, let's talk! In this role, you'll be instrumental in shaping our brand's presence and success by bridging global objectives with local market nuances. You'll work cross-functionally to ensure our products and services resonate with consumers, drive new customer acquisition and foster customer loyalty to achieve significant business outcomes.This role reports to Global Director of Marketing. What you’ll do as a Strategic Marketing Manager: Strategy Development: Develop tailored marketing strategies that align with company goals while optimizing for local market dynamics. Ensure our brand positioning resonates with local audiences, considering cultural and societal preferences. Allocate resources and marketing budgets effectively for maximizing Brand Metrics, acquiring new customers and improving KPIs such as CAC & ROI Market & Customer Insights: Become our local market expert by analyzing consumer behavior, market conditions, and competitor activities. Collect and act on customer feedback and surveys to continuously improve marketing strategies and product offerings. Identify unmet needs and growth opportunities unique to the local landscape. Interpret quantitative and qualitative data to inform and refine marketing strategies. Campaign Execution: Set the local Marketing Plan for the year . Plan and own budgets for Brand marketing campaigns. Plan and execute engaging online and offline marketing campaigns together with Media agency and Global in-house team Build strong relationships with media, community organizations and local influencers to amplify marketing and PR efforts. Organize or sponsor events that build brand awareness and foster engagement within the local market. Cross-Functional Collaboration: Be the point of contact for Media and PR agencies. Collaborate closely with global marketing and creative teams to adapt global campaigns for local relevance. Partner with merchandise teams, to align marketing initiatives with sales objectives and implement consistent messaging across all touchpoints. Performance Monitoring & Evaluation: Set goals and track KPIs to assess the success of marketing initiatives. Refine and adjust strategies based on performance data and evolving market conditions. Own and report on data such as brand tracking, marketing mix modelling and brand campaign data. Provide regular updates and reports to senior management on the effectiveness of local marketing efforts. To be successful in this role, we believe you need: A Bachelor's degree in Marketing or equivalent. Proficiency in English and German. 3-4 years of marketing experience, ideally from an e-commerce, agency, or startup environment in Germany, with a strong background in strategic planning and execution. Results-oriented commercial mindset, with a clear understanding of metrics like CAC, retention, and ROI — and proven track-record to use them to guide decision-making and achieve marketing goals. Experience working with tools like Google Analytics, MMM, or brand lift studies is a plus. A strong mix of creativity and analytical thinking — you can balance data-driven insights with bold ideas for developing innovative campaigns that resonate emotionally and locally. An excellent communicator and collaborator, able to work effectively with diverse teams. A local-first, consumer-centric approach: You understand the DACH market deeply, including cultural preferences, media behaviors, and regulatory nuances — and know how to localize global strategies without losing sight of the brand’s voice and purpose. The Motatos way We’re not only a different kind of food store, with a burning passion for saving already-produced stuff. Above all else, we're a company filled with unlike-minded people who constantly turn our food-saving dreams into reality and are the creators of a remarkable company culture (humble hint: ours). The Motatos way is all about being human, caring for each other, disrupting to challenge the status quo, and taking action to make things happen because, at the end of the day, food doesn't save itself. What we offer: An opportunity to be part of a journey that makes a real difference for the food system at large but not the least in the everyday lives of our customers A challenging and rare opportunity to play a key role in this growth journey, challenging the status quo in the food retail business You will get a good combination of freedom, responsibility, and variety Opportunity to work remotely part of the time An attractive benefit package
Välj ett jobb för att visa detaljer