Just nu söker vi studenter för sommarjobb! Det är en unik chans för dig som är student och vill sommarjobba, eller jobba extra redan nu i vår. Visst låter det bra? Denna proaktiva annons är för dig som studerar inom inköp och logistik och skulle vilja hitta ett sommarjobb inom det området. Varje vår hjälper vi studenter att hitta meriterande sommarjobb på företag som söker uppbackning till sin inköp- och logistikavdelning i sommar. Så om det är någon jobbansökan du bör lägga extra krut på så är det denna! Vi kommer att ta ansökningar löpande, så ta chansen och skicka in en ansökan redan idag. Hur processen går till: Det börjar med att du enkelt skickar in en ansökan till oss om att du vill sommarjobba (och kanske extrajobba lite nu under våren också). Bifoga ditt CV. Om vi fattar intresse för din profil kommer vi att höra vi av oss via mail, och sen du får spela in en kort videointervju på mobilen där du svarar på tre frågor. Hittar vi ett jobb som passar dig kommer vi matcha ihop din profil till företag som behöver extra kompetens i sommar. Så se till att vässa till ditt CV så det sticker ut bland kandidaterna! Men, vilket jobb söker jag till egentligen? Inom inköp och logistik-området finns det vanligtvis jobb som inköpsassistent, inköpare, orderläggare, orderadministratör, logistikkoordinator och reklamationshandläggare. Specificera vad du helst skulle vilja jobba med, så försöker vi att matcha din profil med passande sommarjobb. Oavsett vilken typ av jobb du söker så är vårt syfte att du ska trivas och må bra på ditt jobb. Kan ni garantera mig ett sommarjobb? Nej, det kan vi tyvärr inte. Vi kommer att göra ett urval av de profiler som är relevanta för de sommarjobben vi kan erbjuda. Men vår ambition är att hitta ett jobb till så många som möjligt förstås! Detta är en generell och proaktiv jobbannons. Vi kommer att ta emot ansökningar under hela våren, men vi får in uppdrag löpande. Så vänta inte med att söka så du inte missar något spännande jobb. The Place är ett rekryterings- och konsultföretag. Och Sveriges enda Worklife Partner. Ett jobb har en början och ett slut. Ett Worklife är mycket mer än så. Som Worklife Partner drömmer vi om en arbetsmarknad där alla människor får bidra med sin kompetens under hela sitt Worklife. Vårt mål är att hjälpa våra konsulter vidare i karriären och att våra kandidater återkommer till oss.
Trivs du i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad mötesbokare för att ta nästa steg i företagets utveckling. Uppdraget I rollen som mötesbokare hos vår kund så kommer du sälja in rengöringsservice på värmepumpar hos våra befintliga kunder. Du sköter säljprocessen från start till avslut. Du kommer ingå i ett säljteam som sitter i Vallentuna där det är fantastiskt högt i tak. För att lyckas i rollen är det därför viktigt att du har ett starkt pannben och att viljan till att utvecklas är stor. Företaget erbjuder Säljutbildning Säljtävlingar där teambuilding är i fokus Karriärmöjligheter Övrig information Placering: Vallentuna, Stockholms län Heltid Arbetstider 07.30-16.30 Månadslön Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir direktanställd hos Kylslaget AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum är 28/2-2025 Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!
Är du en do:er med ett brinnande intresse för hälsa och välmående? Vill du ha ett inspirerande jobb där du verkligen gör skillnad i människors liv? Gaudii Clinic är en snabbväxande klinikkedja med stora ambitioner att förbättra människors livskvalitet – på riktigt. Vi söker nu en förtroendeingivande person med erfarenhet av serviceyrken för en timanställning till våra kliniker i Stockholm. Om rollen Som klinikpersonal på Gaudii Clinic är din roll avgörande för kundupplevelsen. Du kommer att välkomna kunder på kliniken och utföra behandlingar med Emsella och Emsculpt Neo (utbildning ingår). Kundservice är av yttersta vikt hos oss på Gaudii Clinic – ditt bemötande skapar första intrycket och präglar hela kundens upplevelse. Därför är ditt jobb centralt i organisationen; du säkerställer att varje kund känner sig professionellt bemött, respekterad och trygg genom hela besöket hos oss. Du kommer att: Genomföra konsultationer Utföra behandlingar med Emsella och Emsculpt Neo Välkomna och ge stöd till kunder genom hela deras besök Journalföra Säkerställa att kliniken alltid är i toppskick Svara i kliniktelefon och hjälpa till med bokningar Informera och utbilda kunder i bäckenhälsa Vi söker dig som: Har en hög arbetsmoral och trivs med högt tempo Brinner för kundservice och har ett stort intresse för hälsa och välmående Är en do:er med mycket god social kompetens och förmåga att skapa trygghet och tillit Har ett stort intresserad av träning och hälsa Det är meriterande om du: Har en vårdbakgrund (exempelvis undersköterska, sjuksköterska, fysioterapeut eller läkare). Studerar idrottsfysiolog, läkare, sjuksköterska, fysioterapeut eller liknande Har erfarenhet inom försäljning och kan kombinera service med affärsmässighet Vad vi erbjuder: Kvälls- (lördagar och söndagar) och helgjobb Sommarjobb. En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas. Entreprenöriell kultur och ett inspirerande team. Få göra skillnad för män och kvinnors hälsa och livskvalitet - på riktigt! Anställningsform: Timanställning Plats: Stockholm, Östermalm och/eller Södermalm Startdatum: Enligt överenskommelse Låter detta som något för dig? Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt – vi ser fram emot att höra från dig!
Trivs du med att arbeta självständigt? Har du dessutom passion för försäljning och service, och vill vara en del av ett drivet och familjärt team - då kan det här vara en fantastisk möjlighet för dig! Nu rekryterar vi en uthyrare till vårt förvaltningsteam i Kristianstad. Det här är rollen för dig som vill utvecklas inom fastighetsbranschen. Du kommer få en nyckelroll inom vår förvaltning där du kommer stötta med vår uthyrningsprocess vid framförallt månadsskifte, då det är en period med högre tryck inom vår uthyrning. Tjänsten är en visstidsanställning på 1 år. Du kommer jobba två dagar i månaden (månadsskifte), samt stötta upp extra vid behov. Vi ser gärna att du som söker är student och har en flexibel vardag. Dina arbetsuppgifter Stötta vårt förvaltningsteam med uthyrning av lediga lägenheter vid månadsskifte Säkerställa att lägenheterna blir uthyrda i rätt tid till rätt hyresgäst Bidra till utvecklingen av vårt bostadsområde och representera Victoriahem på ett professionellt sätt Stötta med nyckelhantering och administrativa uppgifter till förvaltare och områdeschef Din profil Studerande på eftergymnasial utbildning inom relevant område, exempelvis fastighetsinriktning eller försäljning/service Arbetslivserfarenhet från försäljning i relationsskapande sammanhang Goda kunskaper i Officepaketet En resultatorienterad inställning och förmåga att nå högt uppsatta mål Ett samarbetsorienterat och relationsskapande sätt som gör att du snabbt bygger förtroende och bra relationer Strukturerat arbetssätt, där du effektivt planerar och organiserar ditt arbete för att hålla deadlines Övriga krav Körkort klass B och tillgång till egen bil Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Varför jobba hos oss? Hos oss får du chansen att arbeta på ett fastighetsbolag som sätter kunden och affären i fokus. Hos oss får du vara med och göra verklig skillnad. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar med stor frihet under ansvar, samtidigt som vi stödjer och coachar varandra för att nå våra gemensamma mål. Dessutom får du möjlighet att vara en del av vår vision om att skapa socialt hållbara bostadsområden och bidra till vår framgång. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Visstidsanställning ett år på heltid. Du arbetar två dagar i månaden, samt extra vid behov Placering: Kristianstad Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Anna Johnsson på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven och strategisk inköpare med erfarenhet av bygg- och fastighetsbranschen? Vill du vara med och utveckla och stärka vårt kategoristyrda inköp för att möta framtidens behov? Då kan denna roll vara något för dig! Om rollen Som Strategisk inköpare hos oss kommer du att ha en central roll i att bygga och förvalta en stark leverantörsbas för hela bolaget. Du ansvarar för hela inköpsprocessen i dina kategorier, från identifiering av behov och krav till upphandling och utvärdering. Du ansvarar för att ta fram avtal och arbetar med att skapa långsiktiga relationer och förmånliga villkor för bolaget. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Driva och ansvara för upphandlingar och teckna avtal på både central och lokal nivå • Utveckla och tydliggöra inköpsprocesser och arbetsflöden • Samarbeta med kollegor i olika regioner för att säkerställa effektivt och affärsmässigt inköps-arbete • Genomföra förhandlingar och säkerställa att avtal gynnar Victoriahems långsiktiga mål • Genomföra spendanalyser • Stötta och utbilda kollegor i vår förvaltningsorganisation i deras inköpsarbete Din bakgrund För att lyckas i rollen tror vi att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi eller inköp samt att du har flerårig erfarenhet av att arbeta med inköp från byggbolag och fastighetsbranschen. Du har god affärsförståelse och erfarenhet av kontraktshantering och att bygga och utveckla gynnsamma leverantörsrelationer. Vi ser även att du: • Har ett strukturerat arbetssätt och en analytisk förmåga • Har god förmåga att driva förhandlingar som skapar värde för bolaget • Samarbetar väl med kollegor såväl som leverantörer i syfte att skapa bra förutsättningar för ett effektivt inköpsarbete • Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift • Har körkort Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Stockholm • Rekryteringsprocessen består av två intervjutillfällen, case, referenstagning och bak-grundskontroll Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Avdelningschef affärsut-veckling och inköp, Alexander Alex, på mail: [email protected]
Är du en driven och strategisk inköpare med erfarenhet av bygg- och fastighetsbranschen? Vill du vara med och utveckla och stärka vårt kategoristyrda inköp för att möta framtidens behov? Då kan denna roll vara något för dig! Om rollen Som Strategisk inköpare hos oss kommer du att ha en central roll i att bygga och förvalta en stark leverantörsbas för hela bolaget. Du ansvarar för hela inköpsprocessen i dina kategorier, från identifiering av behov och krav till upphandling och utvärdering. Du ansvarar för att ta fram avtal och arbetar med att skapa långsiktiga relationer och förmånliga villkor för bolaget. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Driva och ansvara för upphandlingar och teckna avtal på både central och lokal nivå • Utveckla och tydliggöra inköpsprocesser och arbetsflöden • Samarbeta med kollegor i olika regioner för att säkerställa effektivt och affärsmässigt inköps-arbete • Genomföra förhandlingar och säkerställa att avtal gynnar Victoriahems långsiktiga mål • Genomföra spendanalyser • Stötta och utbilda kollegor i vår förvaltningsorganisation i deras inköpsarbete Din bakgrund För att lyckas i rollen tror vi att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi eller inköp samt att du har flerårig erfarenhet av att arbeta med inköp från byggbolag och fastighetsbranschen. Du har god affärsförståelse och erfarenhet av kontraktshantering och att bygga och utveckla gynnsamma leverantörsrelationer. Vi ser även att du: • Har ett strukturerat arbetssätt och en analytisk förmåga • Har god förmåga att driva förhandlingar som skapar värde för bolaget • Samarbetar väl med kollegor såväl som leverantörer i syfte att skapa bra förutsättningar för ett effektivt inköpsarbete • Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift • Har körkort Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Malmö • Rekryteringsprocessen består av två intervjutillfällen, case, referenstagning och bak-grundskontroll Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Avdelningschef affärsut-veckling och inköp, Alexander Alex, på mail: [email protected]
Vi söker dig som vill jobba heltid där arbetstiden är förlagd på vardagar. Vi samarbetar med idrottsföreningen och skolklassen i Sverige. Du som söker tjänsten bör ha tidigare erfarenhet av Planering och Marknadsassistent. Du har givetvis en stor kärlek för teamwork, gillar högt tempo och är en problemlösare. Vi ser också gärna att du är nytänkande och initiativrik, villig att lära dig nya uppgifter och är flexibel. Att du har egna ideer och bidrar på planering för marknadsförening, annonsering. Du kommer arbeta med att In design program,Photoshop. Hos oss finns ingen prestige utan alla hjälpa varandra med allt, ingen är viktigare än den andra och våra kunder kommer alltid först. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Säljande Konsultchef till Northcon – Leda och Bygg Relationer för framtiden Om oss: Northcon är ett bemannings- och rekryteringsföretag som stöttar sina kunder med konsulter främst inom Inköp, Logistik och SCM. För att fortsätta vår expansiva resa söker vi nu en Säljande Konsultchef som har en passion för att bygga starka kundrelationer och vill leda ett team av kompetenta konsulter. Rollen: Som Säljande Konsultchef på Northcon kommer du att spela en nyckelroll i att både leda och utveckla vårt konsultteam, samt identifiera och bearbeta affärsmöjligheter för att driva försäljningen framåt. Du kommer att vara den viktigaste länken mellan vårt team och våra kunder, och säkerställa att vi levererar på högsta nivå. Arbetsuppgifter: Leda och utveckla ett team av konsulter och utveckla försäljningen Bygga och bibehålla långsiktiga och värdefulla kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och aktivt arbeta med att prospektera nya kunder Ansvara för hela säljprocessen, från första kontakt till avslut Säkerställa hög kvalitet på leveranser och kundnöjdhet Utveckla och implementera strategier för att driva tillväxt och öka vår marknadsnärvaro Skapa och hålla i presentationer för potentiella kunder och leda förhandlingar vid kontraktskrivning Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet från försäljning och affärsutveckling, gärna inom konsultbranschen Erfarenhet av att leda och utveckla team Starka kommunikativa och relationella färdigheter En lösningsorienterad och resultatinriktad inställning Förmåga att identifiera och utnyttja nya affärsmöjligheter Flytande svenska och engelska i tal och skrift Vi erbjuder: En ledande roll med möjlighet att påverka och utveckla vår affärsstrategi Ett engagerat och professionellt team som stöttar och inspirerar varandra En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att ta egna initiativ Möjlighet till flexibla arbetstider och distansarbete Varför Northcon? På Northcon tillvaratar vi och värdesätter olika kompetenser, erfarenheter och perspektiv. Vi tror att du kan bidra med det som gör just dig unik, din kompetens, dina erfarenheter och ditt perspektiv. Vi ser fram emot att få din ansökan! Observera: Vi tar inte emot samtal från säljare och rekryterare i denna process.
Är du redo att ta steget in i en dynamisk och utvecklande säljkarriär? På Tryggsam söker vi passionerade individer som vill växa tillsammans med oss. Vad vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön: Garantilön med konkurrenskraftig provision. Utvecklingsmöjligheter: Utbildning inom försäljning och produktkunskap för att säkerställa din framgång. Teamgemenskap: Kickoffs, teamaktiviteter och afterworks. Balans i livet: Arbetstider måndag till fredag, 9–18. Motiverande miljö: Spännande tävlingar med attraktiva priser för att sporra och belöna framstående prestationer. Vem vi söker: Vi värdesätter din inställning och vilja att lyckas över tidigare erfarenhet. Om du är social, målinriktad och trivs i en tävlingsinriktad miljö, kan du vara den vi söker. Din förmåga att sprida positiv energi och arbeta effektivt i team är avgörande. Om rollen: Som säljare hos oss kommer du att kontakta både nya och befintliga kunder via telefon för att erbjuda våra innovativa ID-skyddstjänster. Du får möjlighet att arbeta med olika projekt och har goda chanser att avancera inom företaget under vår spännande tillväxtresa. Om Tryggsam: Sedan 2013 har vi på Tryggsam arbetat för att komplettera försäkringar med smarta säkerhetstjänster. Vi är stolta över att ha blivit certifierade av Great Place to Work fyra år i rad och erbjuder en arbetsmiljö där du kan vara dig själv, utvecklas och göra skillnad. Är du redo att påbörja din resa med oss? Ansök utan CV och bli en del av vårt engagerade team i Stockholm.
ArbetsuppgifterSom Product Manager hos Samsung spelar du en central roll i att säkerställa att de förblir marknadsledande och fortsätter att förenkla och förbättra konsumenternas liv. Samsung expanderar och söker en skicklig Product Manager till deras Product Management-team inom Digital Appliances. I denna roll ansvarar du för den kommersiella strategin för dina produkter i Norden. Du behöver vara en stark påverkare, skicklig på att anpassa och implementera den globala strategin utifrån lokala förutsättningar. Genom nära samarbete med marknadsavdelningen och säljteamet kommer du att sätta riktningen och skapa en roadmap för produkterna, för att säkerställa att de tillför värde på marknaden. Som Product Manager blir du en del av Home Appliance-avdelningen och rapporterar till Head of Product Management för Home Appliances. Du kommer att ansvara för specifika produktkategorier (kylskåp) inom divisionen. Rollen är placerad på vårt moderna kontor i Kista och inkluderar resor inom Norden, Europa och Sydkorea vid behov. Fokus i rollen ligger på att: • Driva och utveckla produktkategorin: Rollen innebär att äga och ansvara för produktkategorin fullt ut, från strategi till genomförande. • P&L-ansvar: du ska kunna balansera tillväxt och lönsamhet genom att fatta välgrundade affärsbeslut. • Prissättningsstrategi: En central del av rollen är att sätta upp en effektiv prisstruktur. Det är avgörande att du har erfarenhet och förståelse för prissättning inom liknande branscher. • Strategiskt arbete: Tjänsten kräver ett strategiskt förhållningssätt där du behöver förstå marknadstrender, konkurrenssituation och kundbeteenden för att optimera affären. • Lanseringsexcellens: Planera och följ upp aktiviteter före och efter lansering, säkerställ leveransen av alla nödvändiga verktyg för att maximera marknadspåverkan och investeringseffektivitet. Översätt den globala lanseringsplanen till en stark och genomförbar lanseringsplan för den lokala verksamheten. Vi söker dig som Har 3-5 års erfarenhet från rollen som Product Manager inom Vitvaru- eller konsumentelektronikbranschen. Har mycket goda kunskaper i MS Office, framför allt i Excel och PowerPoint. Har en högskoleexamen inom relevant område. Är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en person som trivs i en krävande roll där hög press och komplexitet är en naturlig del av vardagen. Du har förmågan att navigera i en dynamisk och konkurrensutsatt marknad och ser utmaningar som en möjlighet att utvecklas. För att lyckas i rollen krävs ett starkt engagemang och en resultatorienterad inställning. Du tar stort ansvar, har en stark drivkraft och arbetar målinriktat för att leverera på högt uppsatta mål. Din analytiska förmåga är en av dina styrkor, och du fattar rationella beslut baserade på data och marknadsinsikter. Vi söker också någon som är villig att gå den extra milen för att driva framgång och skapa tillväxt. En god förståelse för den nordiska marknaden och dess dynamik är viktig, då detta kommer att vara en central del av ditt arbete. Företagspresentation Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. #DoWhatYouCant När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-03-10 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2030-03-09 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos Samsung. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Välj ett jobb för att visa detaljer