Vill du ta nästa steg i karriären? Vill du arbeta med några av nutiden största varumärken? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter drivna säljare till vårt säljteam i Stockholm. Arbetsbeskrivning På VIASALES får du möjlighet att arbeta med några av Sveriges största varumärken, bland annat Telia. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Tjänsten innebär eget ansvar men våra processer och rutiner är tydliga. Du arbetar i tätt samarbete med ett säljteam för att gemensamt, såväl som individuellt, uppnå uppsatta mål. Personlig coaching, teambuilding och uppföljning en viktig del av din arbetsdag. Vi söker dig som Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av försäljning – i någon form Är lyhörd och resultatinriktad Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift Vi erbjuder En heltidstjänst Höga provisioner utan lönetak En säker start med garantilön Kontor i Stockholms modernaste skyskrapa (Stockholm 01) Vidareutbildningar och workshops Vi firar allt – med galor, utmärkelser, resor och generösa vinster Om företaget VIASALES erbjuder ett komplett utbud av kvalitativa försäljningsuppdrag baserad på tre viktiga kanaler: telemarketing, event sales & door sales. Vår företagskultur bygger på ständig utveckling – både privat och professionellt. Visales grundades 2013 i Stockholm under namnet Viafield Sweden AB, då med enbart door sales som verksamhetsuppdrag. Idag är vi ett av Sveriges mest erfarna säljbolag inom telemarketing, event sales & door sales. Ansök redan idag! Ditt driv och din personlighet gör skillnad. Frågor om tjänsten besvaras gärna av en av våra rekryteringskonsulter Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Vill du jobba med sälj för välkända Telia på Stockholms förmodligen mest moderna kontor? Är du sugen på att kickstarta din karriär som säljare och utvecklas både privat och professionellt? VIASALES söker sin nästa stjärna som vill joina våra innesäljare för Telia! Arbetsbeskrivning Som säljare för Telia kommer du jobba med försäljning över telefon. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att hjälpa kunderna till en bra lösning med hjälp av Telias utbud. Detta är ett jobb för dig som vill utvecklas, ha härliga kollegor och ha möjlighet att påverka dina egna resultat. Tjänsten är baserad på vårt nybyggda kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad. Vi erbjuder En heltidstjänst Stora utvecklingsmöjligheter Höga provisioner utan lönetak En säker start med garantilön Vidareutbildningar i försäljning och ledarskap Aktiviteter, tävlingar och events Vi söker dig som Är flytande i tal och skrift på svenska Är målmedveten och drivs av att se resultat Är social och klickar enkelt med nya personer Har vi beskrivit dig eller ditt nästa drömjobb? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta en av våra rekryteringskonsulter Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53 Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42
Är du en social och glad person som älskar att konversera med människor? Då har du hittat rätt! Du kommer arbeta för varumärken stora varumärken samt bli en del av vårt back-office team som består av ett gäng drivna och härliga personer. Vi söker dig som: - Är flytande i tal och skrift på svenska - Kundorienterad och bekväm i sociala sammanhang - Trivs med att tala i telefon och ta egna initiativ - Är tävlingsinriktad och en god teamplayer Vi erbjuder: - En heltidstjänst mån-fre med kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad (Skyskrapan Sthlm 01) - Frukost samt Aws - Härliga kollegor, bolagskultur och gemenskap - Belöningar och events - Vi firar allt – med galor, utmärkelser, resor och generösa vinster Om företaget VIASALES AB tillhör koncernen Blackfish tillsammans med RiseRank AB, Tickital och SoSafe AB. VIASALES erbjuder ett komplett utbud av kvalitativa försäljningsuppdrag baserad på tre viktiga kanaler: telemarketing, event sales & door sales. Vi specialiserar även oss inom rekrytering. Vår företagskultur bygger på ständig utveckling – både privat och professionellt. VIASALES grundades 2013 i Stockholm under namnet Viafield Sweden AB, då med enbart door sales som verksamhetsuppdrag. Idag är vi ett av Sveriges mest erfarna bolag inom sälj och rekrytering. Ansök redan idag! Ditt driv och din personlighet gör skillnad. Frågor om tjänsten besvaras gärna av våra rekryteringskonsult Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Vill du ta nästa steg i karriären? Vill du arbeta med några av nutiden största varumärken? Då har du hittat rätt. Just nu letar vi efter drivna säljare till vårt säljteam i Stockholm. Arbetsbeskrivning På VIASALES får du möjlighet att arbeta med några av Sveriges största varumärken, bland annat Telia. Telefonen är ett av dina främsta arbetsverktyg och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Tjänsten innebär eget ansvar men våra processer och rutiner är tydliga. Du arbetar i tätt samarbete med ett säljteam för att gemensamt, såväl som individuellt, uppnå uppsatta mål. Personlig coaching, teambuilding och uppföljning en viktig del av din arbetsdag. Vi söker dig som Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av försäljning – i någon form Är lyhörd och resultatinriktad Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift Vi erbjuder En heltidstjänst Höga provisioner utan lönetak En säker start med garantilön Kontor i Stockholms modernaste skyskrapa (Stockholm 01) Vidareutbildningar och workshops Vi firar allt – med galor, utmärkelser, resor och generösa vinster Om företaget VIASALES erbjuder ett komplett utbud av kvalitativa försäljningsuppdrag baserad på tre viktiga kanaler: telemarketing, event sales & door sales. Vår företagskultur bygger på ständig utveckling – både privat och professionellt. Visales grundades 2013 i Stockholm under namnet Viafield Sweden AB, då med enbart door sales som verksamhetsuppdrag. Idag är vi ett av Sveriges mest erfarna säljbolag inom telemarketing, event sales & door sales. Ansök redan idag! Ditt driv och din personlighet gör skillnad. Frågor om tjänsten besvaras gärna av en av våra rekryteringskonsulter Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Vill du jobba med sälj för välkända Telia på Stockholms förmodligen mest moderna kontor? Är du sugen på att kickstarta din karriär som säljare och utvecklas både privat och professionellt? VIASALES söker sin nästa stjärna som vill joina våra innesäljare för Telia! Arbetsbeskrivning Som säljare för Telia kommer du jobba med försäljning över telefon. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att hjälpa kunderna till en bra lösning med hjälp av Telias utbud. Detta är ett jobb för dig som vill utvecklas, ha härliga kollegor och ha möjlighet att påverka dina egna resultat. Tjänsten är baserad på vårt nybyggda kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad. Vi erbjuder En heltidstjänst Stora utvecklingsmöjligheter Höga provisioner utan lönetak En säker start med garantilön Vidareutbildningar i försäljning och ledarskap Aktiviteter, tävlingar och events Vi söker dig som Är flytande i tal och skrift på svenska Är målmedveten och drivs av att se resultat Är social och klickar enkelt med nya personer Har vi beskrivit dig eller ditt nästa drömjobb? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta en av våra rekryteringskonsulter Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53 Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42
Vill du ta nästa steg i din karriär och leda ett team av drivna säljare? Då har du hittat rätt. Just nu söker VIASALES en erfaren och passionerad teamledare för vårt telemarketing-team i Stockholm. Vem vi söker Vi letar efter dig som har minst 2 års erfarenhet av försäljning, där du även har ledarerfarenheter. Du är en utmärkt kommunikatör och trivs i en miljö med högt tempo. Du är självgående, beslutsam och drivs av att leda ditt team till att uppnå gemensamma mål. Arbetsbeskrivning Som teamledare på VIASALES kommer du att leda ett team av säljare och arbeta tillsammans för att öka försäljningen för några av Sveriges största varumärken, såsom Telia. Du ansvarar för att coacha och utveckla dina säljare, säkerställa att säljteamet når uppsatta mål och att vårda kundrelationer. Tjänsten innebär eget ansvar men våra processer och rutiner är tydliga. Du arbetar i tätt samarbete med övriga teamledare för att gemensamt, såväl som individuellt, uppnå uppsatta mål. Personlig coaching, teambuilding och uppföljning en viktig del av din arbetsdag. Ansök redan idag och ta chansen att leda och inspirera ett säljteam till att uppnå sina drömmar och mål! Vi söker dig som • är en erfaren ledare med minst 2 års erfarenhet av försäljning. • är kommunikativ och har lätt för att bygga relationer. • har en förmåga att motivera och coacha dina säljare till att nå uppsatta mål. • har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi erbjuder • en heltidstjänst. • garantilön och generös bonus. • härliga kollegor & gemenskap. • kontor i Stockholms modernaste skyskrapa, med omedelbar närhet till Södermalm och Skanstull. Dina förmåner • vidareutbildningar och workshops. • belöningar och events. Vi firar allt – med galor, utmärkelser, resor och generösa vinster. Om företaget VIASALES erbjuder ett komplett utbud av kvalitativa försäljningsuppdrag baserad på tre viktiga kanaler: telemarketing, event sales & door sales. Vår företagskultur bygger på ständig utveckling – både privat och professionellt. VIASALES grundades 2013 i Stockholm under namnet Viafield Sweden AB, då med enbart door sales som verksamhetsuppdrag. Idag är vi ett av Sveriges mest erfarna säljbolag inom telemarketing, event sales & door sales. Redo för ett spännande äventyr? Ansök redan idag! Skicka ditt CV och en kort motivering till varför du är rätt person för rollen som Projektledare på vår fältavdelning. För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Är du en engagerad och serviceinriktad person med passion för mode och kundservice? Då är det dig vi söker! AMARÀ STOCKHOLM är en exklusiv butik specialiserad på unika fest- och balklänningar. Vi växer och söker nu fler medarbetare som vill bli en del av vårt team. Dina arbetsuppgifter: Ge personlig service och vägledning till våra kunder. Hantera försäljning och kassaarbete. Hjälpa till med provningar och skräddarsydda anpassningar. Bidra till en trivsam och inspirerande butiksmiljö. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice, gärna inom mode eller retail. Är social, positiv och har ett öga för stil och design. Kan arbeta självständigt och i team. Är flexibel och kan arbeta både vardagar och helger. Vi erbjuder: En inspirerande arbetsmiljö mitt i modevärlden. Möjlighet att utvecklas inom mode och kundservice. En engagerad och stöttande arbetsgrupp. Intresserad? Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev till [din mejladress]. Vi ser fram emot att lära känna dig! Välkommen till AMARÀ STOCKHOLM!
We are currently looking for a Sourcing and Supply Chain Risk Management Specialist for our client based in Västerås. Our client designs, manufactures, and markets industrial robots along with control systems, software, arc welding products, motor packages, and track motions. With around 600 employees in Sweden, located in Västerås and Gothenburg, the company exports over 90% of its production. Their customers include major global automotive manufacturers, their subcontractors, and various industries such as food production. The robots are primarily used for welding, machine servicing, material handling, grinding, packaging, and assembly. Sales and distribution are handled through both the company’s own local offices and independent system integrators and OEM partners, collectively referred to as their business partners. Tasks You will be part of the direct material sourcing team, where you’ll be responsible for managing one or more commodity areas in a strategic and professional manner. Your key objectives will include securing the best total cost and ensuring continuous material availability in line with demand. This will involve developing long-term sourcing strategies and fostering strong relationships with both suppliers and internal stakeholders. In addition to the strategic responsibilities, you will also support daily operational purchasing tasks, including handling and evaluating quotations from suppliers for purchased materials. You will regularly be involved in negotiations and contract finalizations. A key part of your role will also be to lead the SCM risk management process for defined projects and programs. Additionally, you’ll contribute to operational development initiatives aimed at boosting competitiveness and take part in the new product development process, ensuring a supply chain perspective that covers the entire product lifecycle. Your work will focus on streamlining processes and optimizing the supply chain to enhance overall performance. This role involves collaboration with suppliers across multiple countries and offers excellent opportunities for professional growth. Among your key responsibilities will be: Managing contracts and leading negotiations with suppliers Collaborating across functions to solve challenges within your area of responsibility Contributing to the growth of a high-performing supply chain team within your commodity group Handling RFQs and evaluating supplier proposals Tracking supplier performance and initiating improvement actions when needed Managing and developing the supplier base Supporting the onboarding of new suppliers and materials Overseeing the full lifecycle of new material development from a supply chain perspective Setting annual cost-saving targets, driving initiatives to meet them, and monitoring progress Participating in regional and global commodity teams when applicable Ensuring adherence to company-wide compliance standards Leading supply chain risk management efforts, developing related processes and methodologies, and providing support to selected projects and programs. Requirements You hold a university degree in engineering, economics, or a related field. You have preferably a few years of work experience in areas such as supply chain management, component technology, quality, or product development. You are responsible, detail-oriented, and service-minded with a strong analytical mindset. You are driven and adaptable, with the ability to collaborate across the entire supply chain, both internally and externally. You are solution-focused and results-oriented. You continuously seek improvements—either through day-to-day operations or by driving change in a project format. You are a team player who thrives in a role with many opportunities for growth and development. You are fluent in Swedish and English, both spoken and written. Additional language skills are considered a plus. Start Date & Application: Start Date: 01 Sep 2025 End Date: 31 Dec 2026 Application deadline: 01 Jul 2025 Location: Västerås Contact person: 790 062 711 Selections and interviews are ongoing! Sway Sourcing is an innovative recruitment partner specializing in matching the right talent with the right company—quickly and efficiently. Our primary focus lies in Finance, Administration, HR, Marketing, and IT, but we also have the broad expertise and flexibility required to deliver tailored recruitment solutions across all industries. Although we are a relatively new player, we have already gained the trust of many of Sweden's largest companies and operate both nationally and internationally. With bases in Sweden and Spain, we offer a unique combination of local expertise and global reach. Our strong network and deep industry insights make us the obvious partner for companies looking to stay ahead in their recruitment efforts.
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Växjö. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats! Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal. Vi ser fram emot att höra från dig! Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Växjö".
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Stockholm. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Urval sker löpande, så ansök redan idag! Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Stockholm". Skicka in din ansökan direkt på vår webbplats (klicka på "Ansök här"). Vi ser fram emot din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer