Information om arbetsplatsen Vi är en liten familjär och trevlig klinik med en Tandläkare, en tandsköterska och en tandhygienist. Vi behöver förstärkning med en tandhygienist till!!! Hos oss är trivsel, omtanke på medarbetare och en familjär känsla är vårt mål. Du har möjlighet till personlig utveckling, korta beslutsvägar, möjlighet att styra arbetsschema och arbetstider. Arbetsuppgifter Du ska främst ta hand om våra tandlossningspatienter men också hjälpa till på kliniken (hjälpa till i receptionen, kalla dina patienter, assistera på rummet om det behövs och vara en del av klinikens utveckling). Kvalifikationer Tandhygienistexamen, bra om du har arbetat några år och har gott handlag i yrket, plus om du kan Frenda journalsystem. Personliga egenskaper Viktigt att du kan vara flexibel och vill vara en del av hela kliniken Arbetet förutsätter att du kan kommunicera på god svenska både i tal och skrift Övrig information Arbetstiden kan diskuteras. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 60 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge våra äldre möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter passionerade och ansvarsfulla undersköterskor till Södra Järnvägsgatan i Växjö, som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – ”Alla har rätt till ett bra liv”. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om tjänsten Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana Södra Järnvägsgatan i Växjö får du chansen att arbeta i en engagerad och kärleksfull arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Sommarvikariat som omfattar, dag/kväll och helg Lön: Beskriv att lönen sker enligt överenskommelse och att övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Vad får du? - Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ - En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg - En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Arbetsbeskrivning Som undersköterska på Humana Södra Järnvägsgatan i Växjö har du ett varierande arbete där du bland annat planerar och genomför veckoplanering, hanterar läkemedel, planerar aktiviteter. Du kommer dagligen att dokumenterar och hanterar eventuella avvikelser. Tillsammans med kollegor fördelar ni arbetsuppgifter och kommunicerar med HSL-personal såsom SSK, rehab personal och joursjuksköterska. Exempel på arbetsuppgifter: - Följa upp dina kunders veckoplanering och genomförandeplan - Erhålla delegering av läkemedel från SSK - Genomföra roliga aktiviteter - Hjälpa våra boende i vardagssysslor Vem är du? Vi söker dig som är en lagspelare – en person som är ansvarstagande och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du har en förmåga att se helheten och du är inte rädd för att ta initiativ. Du är van vid dokumentation och arbetar med kvalitet som ledord. Erfarenhet av personcentrerat arbete är meriterande och vi tror att det är viktigt att du är en relationsbyggare med god samarbetsförmåga och ett positivt synsätt. Vi söker dig som: - Är utbildad undersköterska eller har annan motsvarande arbetserfarenhet - Besitter goda kunskaper i Svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: - Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst - Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom - Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Patrik Wilhelmsson, Tel: 010-4580599, E-post: [email protected]
Drömmer du om ett meningsfullt sommarjobb där du får göra skillnad för andra – varje dag? Då är det här din chans! På Humana Åsengården söker vi nu engagerade och ansvarsfulla sommarvikarier som vill vara med och skapa en bättre vardag för våra äldre. Sök nu och bli en del av vårt härliga team där glädje, ansvar och engagemang står i centrum! Om tjänsten Hos oss på Humana Åsengården arbetar vi med ett personcentrerat förhållningssätt – varje äldre persons önskemål och behov är vår prioritet. Som sommarvikarie är du en nyckelperson för att skapa en trygg, glädjefylld och meningsfull vardag för våra seniorer. Tillsammans med kollegor i ett positivt arbetsklimat gör du varje dag skillnad! Arbetstid: Schema med varierande arbetstider (dag, kväll, helg och natt) under juni–augusti. Tjänstgöringsgrad: Timanställning. Lön: Individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Tillträde: 25-06-10 Vad innebär rollen? Som omvårdnadspersonal hos oss får du ett varierat och givande jobb. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Planering och utförande av dagliga uppgifter tillsammans med dina kollegor. Dokumentation och hantering av eventuella avvikelser. Samarbete med sjuksköterskor och rehabpersonal för att skapa bästa möjliga vård och omsorg. Är du den vi söker? Vi letar efter dig som är en lagspelare med stort hjärta och ett ansvarstagande sätt. Du gillar att samarbeta, men kan också ta egna initiativ och arbeta självständigt. Det är ett plus om du har erfarenhet av personcentrerat arbete, och vi tror att du är bra på att bygga relationer och hålla humöret uppe i alla lägen! Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet från omsorgsarbete. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Observera att du behöver kunna uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten att arbeta i Sverige. Vad får du hos oss? En chans att göra skillnad. Du skapar trygghet och glädje för våra äldre varje dag. Utveckling och erfarenhet. Bygg på din kompetens inom vård och omsorg. Ett meningsfullt sommarjobb. Jobba i ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang. Så här söker du Vi hanterar ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Har du frågor om jobbet eller rekryteringsprocessen? Tveka inte att höra av dig, vi svarar gärna! Välkommen till Humana, vi ser fram emot din ansökan! Kontaktuppgifter Nina Folbäck Verksamhetschef; [email protected]
Aleris Basal Hemsjukvård växer och just nusöker vi två engagerade enhetschefer som vill vara med och driva och utveckla vår verksamhet. Är du utbildad sjuksköterska eller distriktssköterska, har gedigen chefserfarenhet och ett intresse för att utveckla hälso- och sjukvårdsverksamheter? Då kan det vara dig vi letar efter! Om oss Vi erbjuder dig en arbetsplats med ett sunt arbetsklimat och genom våra värderingar: ansvarsfullt, enkelt och innovativt skapar vi en trivsam arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor. Hos oss får du möjlighet att bidra till att skapa en personcentrerad vård för våra patienter. Aleris utför basal hemsjukvård i fem av åtta områden inom Region Stockholm och du kommer att tillhöra område Innerstaden. Vi utför basala hälso- och sjukvårdsinsatser i patientens hemmiljö kväll, natt och helg på uppdrag av Region Stockholm och privata vårdgivare. Rollen På enhet Innerstaden består den lokala ledningen idag av en biträdande verksamhetschef, en enhetschef för jourverksamhetensamt en enhetschef för nattverksamheten.Du kommer tillsammans med dinchefskollega att jobba mot jourverksamheten och ha det övergripande ansvaret för en medarbetargrupp som består av undersköterskor och sjuksköterskor som gör hemsjukvårdsbesök. Du rapporterar till biträdande verksamhetschef och har ansvar för det dagliga arbetet såsom budget- och resultatansvar, personal- och bemanning, kvalitetsarbete samt en nära samverkan med husläkarmottagningar, vårdgrannar mm. Din arbetsplats äri våra trevliga lokalerpå Sabbatsbergs Sjukhus och du har som enhetschef en viktig roll i att leda, motivera och utveckla verksamheten tillsammans med dina medarbetare. För att lyckas med uppdraget arbetar du i nära samarbete med våra samordnande sjuksköterskor, koordinatorer, bemanningsadministratörer och rekryterare för att tillsammans skapa rätt förutsättningar för våra kliniska medarbetare i deras arbete ute hos patient. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss inom hemsjukvården erbjuder vi dig även: En väl genomtänkt introduktion med uppföljning Chefs- och ledarskapsprogram En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Vår verksamhet präglas av ett systematiskt förbättringsarbete, ett nära ledarskap och ett starkt medarbetarskap för att gemensamt nå våra mål för vårt verksamhetsområde. Vi ger dig som chef förutsättningar för att utvecklas i ditt ledarskap, ta ansvar och anta utmaningar. Ett kontinuerligt arbete med kompetensutveckling och kvalitetsarbete gör att vi ständigt arbetar för att höja kvaliteten på vården, utveckla våra medarbetare och vårt arbetssätt. Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska ellerdistriktssjuksköterska Är en erfaren och trygg ledare med flera års chefserfarenhet. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har god dator- och systemvana Meriterande är om du har lett verksamheter i förändring och/eller har erfarenhet från hemsjukvård Du en person somhar lätt att kommunicera och en förmåga att skapa en öppen och tillitsfull arbetsmiljö där medarbetare känner sig sedda och hörda. Du är trygg i din chefsroll och du drivs av att motivera ditt team och skapa en arbetsmiljö där medarbetaren känner sig värdefull och uppskattad. Vidare är du organiserad och har en god förmåga att planera och strukturera arbetet på ett sätt som säkerställer en effektiv och patientsäker sjukvård. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter förändrade förutsättningar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Urvalet kommer att ske löpande och vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Vill du arbeta med att dagligen ge människor ett bättre liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Nu får du chansen att som rehab personal vara en viktig person för enhetens framtida utveckling. Vi söker en arbetsterapeut till vårt glada gäng på Humana. Om tjänsten Du kommer att tillsammans med verksamhetschef, sjuksköterska och fysioterapeut tillsammans arbeta med att utveckla verksamheten. Tjänsten innefattar arbete både mot vårt äldreboende och mot vårt psykiatriboende som finns i samma hus. Du kommer arbeta med: - Funktionsbedömningar - Förskrivning av hjälpmedel - Upplägg av träningsprogram - Utveckla aktiviteter på boendet Du är inte ensam då det finns team bestående av sjuksköterskor, undersköterskor och fysioterapeut runt arbetet med varje boende. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen har du lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer. Som person är du noggrann, självgående och inte rädd att ta dig an nya uppgifter. För denna tjänst krävs det att du: - är legitimerad arbetsterapeut - erfarenhet av arbete inom vård- och omsorg Det är även meriterande om du: - har erfarenhet från en liknande roll Att jobba på Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Kontaktuppgifter Patrik Wilhelmsson, Verksamhetschef 010-4580599 Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Undersköterska till nystartad Hemtjänst i Nacka Om företaget Vi är en nystartad hemtjänstenhet i Nacka som brinner för att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg i hemmet. Vår vision är att underlätta våra kunders vardag genom professionell och omsorgsfull service. ArbetsbeskrivningSom undersköterska hos oss kommer du att spela en avgörande roll i våra kunders dagliga liv. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att ge personlig omvårdnad, serviceinsatser, stödja i dagliga aktiviteter och säkerställa en trygg tillvaro i hemmet för våra kunder. Dokumentation och noggrann rapportering är viktiga delar av arbetet. Arbetet är varierande och flexibelt. KvalifikationerFör att passa i rollen ser vi gärna att du har: Avslutad undersköterskeutbildning eller likvärdig utbildning. Erfarenhet av arbete inom hemtjänst eller liknande vårdsektor. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. En förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Personliga egenskaper Vi söker dig som är: Empatisk med ett starkt intresse för att hjälpa andra. Strukturerad och ansvarstagande. Flexibel och kan anpassa dig till förändrade förhållanden. Positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi erbjuder Hos oss får du möjlighet till personlig och professionell utveckling i en stödjande och stimulerande arbetsmiljö. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag, subventionerad träning på Sats m.m. Du kommer att ingå i ett engagerat team med en gruppchef som prioriterar samarbete och arbetsglädje högt. ÖvrigtVi välkomnar din ansökan senast den 15 november 2024. Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Som en del av rekryteringsprocessen kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret och genomföra bakgrundskontroll. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Roja Chohani på 010-166 50 05 eller via mejl: [email protected]
Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby. Vi söker extra personal som kan hoppa in på timme.Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst extra jobb i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Ledsagning till vårdbesök och andra aktiviteter Lättare städning och tvätt Inköp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för extra jobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst extra jobb i Täby Vi erbjuder extra jobb där du arbetar på timme efter dina och verksamhetens behov. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst extra jobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser
Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje natt?Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendosöker nu en undersköterskatill Vårdboi Norrtälje. Vi är ett Säbo vid Norrtäljevikenmed plats för 66-70 kunder. Om rollen Som undersköterska hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och stimulerande miljö för våra kunder. Du ansvarar för att ge en god vård och omsorg till våra kunder. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med sjuksköterska och kollegor på natten. Vem är du? Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana. Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegering. Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 9 mars 2025men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Tillsvidare Tjänstgöringsgrad: 67,44% Arbetstid: Natt Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Fyren.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Fyrenkommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa.Vi är ett härligt gäng bestående av 5 farmaceuter och 3 tekniker. Du kommer vara en del av ett sammansvetsat team som alltid gör det lilla extra för varandra och för vårakunder. Apoteket Fyren ligger centralt precis iGustavsberg Centrum och vi jobbar tätt tillsammans med Apoteket Gustavsberg Vårdcentral som ligger i Gustavsbergs Hamn. Det är enkelt att pendla till oss då det går bussar var 4.e minutraka vägen in till Slussen, ca 20-25 min. Vill du pendla med bil finns det möjlighet till parkering samt p-tillstånd för anställda. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider:Vardagar 9.00-18.00Lördagar 10.00-15.00 Välkommen till Apoteket!
Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som läkemedelsansvarig farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som värderar kvalitet, patientsäkerhet och omtankes-försäljning. Till vårt team söker vi dig som vill ta ansvar för att vi på bästa sätt möter varje individs egen upplevelse av hälsa och välbefinnande - vår dörr är öppen! Som läkemedelsansvarig på apotekSom läkemedelsansvarig(LMA) på vårt apotekpåGustavsbergs Vårdcentralkommer du arbeta tillsammans med dina kollegor för att nå våra mål inom kvalitet, patientsäkerhet och försäljning. Som LMA förväntas du agera med engagemang och trovärdighet och hjälpa våra kunder utifrån din farmaceutiska kompetens och expertis. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Apoteket ligger iGustavsberg Hamn ochdet är enkelt att pendla till oss då det går bussar var 4.e minut raka vägen in till Slussen, ca 20-25 min. Vill du pendla med bil finns det möjlighet till parkering samt p-tillstånd för anställda. Till dig som LMA på Apoteketvill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra detsamma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex regional läkemedelsansvarig, farmaciledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Genomföra egeninspektion och ge stöd vid genomförande av riskanalys och händelseanalys Vägleda dina kollegor genom att ge stöd vid frågor samt göra säkra farmaceutiska bedömningar Arbeta aktivt med kundmöten och skapa mervärde för våra kunder Hålla dig uppdaterad och påläst om våra kampanjer och nytt sortiment och ge våra kunder professionell service Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare och har arbetat i minst två år på ett öppenvårdsapotek. Du förstår vikten av det goda kundmötet och har erfarenhet av rådgivande försäljning. För att vara framgångsrik i rollen som LMA ser vi att du är lösningsorienterad vilket innebär att du agerar på utmaningar som uppstår i din roll men också i verksamheten. Du är noggrann vilket innebär att inga vikta och avgörande detaljer missas. Som LMA har du god samarbetsförmåga där du aktivt bidrar till att skapa ett välfungerande team och hjälper dina kollegor i gemensamma arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har förmågan att hålla dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor och kan förmedla din kunskap vidare till dina kollegor. Utöver det har du arbetat minst ett år med: Avvikelsehantering med orsaksutredning samt planering och uppföljning av åtgärder Upprättande och revidering av instruktioner i egenkontrollsprogrammet Genomförande av egeninspektion samt planering och uppföljning av åtgärder När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 8.00-18.00 Välkommen till Apoteket
Välj ett jobb för att visa detaljer