Vårdbiträde sökes till vår hemtjänst verksamhet i Bromma!
Attendo Sverige AB
Vårdbiträden

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Hemtjänst Bromma erbjuder personcentrerad omsorg till våra kunder.Vi arbetar med utgångspunkt från individens behov och önskemål för att säkerställa att våra kunder får ett tryggt och självständigt liv i sitt eget hem. Om rollen Som vårdbiträdeinom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner,enklare hushållsarbeten och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitet, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav B - körkort är ett krav Meriterande Utbildad undersköterska med skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Utbildad vårdbiträde Erfarenhet från hemtjänst Anställningsform Timanställning (Blandat - dag, kväll och helg) Tillträde omgående eller enligt överenskommelse Vad kan vi erbjuda Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-01-31men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen Attendo+, i samarbete med Benify.Välkommen till oss – Tillsammans för framtidens omsorg!

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Hemtjänst kvällar Täby
Noga Omsorg Haninge AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby för kvällar. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst på Kvällar i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Kvällsjobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst Kvällar i Täby Vi erbjuder deltidstjänster, med varierande arbetstider på kvällar. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst Kvällsjobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Hemtjänst kvällar Haninge.
Noga Omsorg Haninge AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Haninge för kvällar. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst på Kvällar i HaningeSom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Kvällsjobb inom Hemtjänst i Haninge För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst Kvällar i Haninge Vi erbjuder deltidstjänster, med varierande arbetstider på kvällar. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst Kvällsjobb i Haninge Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Farmaceut till Valdemarsvik - extra klirr i kassan och ett varmt välkomnand

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Varför oss? 🌟Varmt välkommen till vårt familjära apotek i Valdemarsvik! Apoteket är beläget på en mindre och mysig ort med närhet till såväl vacker natur som havsmiljö, där många turister besöker oss under sommaren. I närområdet finns det vårdcentral, distriktsveterinär, bostäder, mataffärer, skärgård och våran fina Grännes IP som varit utsedd till Sveriges bästa idrottsplats. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer och äldre. Vi har kundnära relationer som ensamt apotek på bygden och stammisar året om. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av en farmaceut, två apotekstekniker och en säljare som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09.00-18.00 på vardagar. I dagsläget har vi stängt på lördagar och på söndagar men vår ambition är att ha öppet på lördagar framåt. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till Maggans region. Önskad start omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta regionchef Maggan 070-5315656. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

10 januari 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Vi söker farmaceuter till Kronans Apoteks kompetenspool med Kvalitetsuppdra

Välkommen till att söka en spännande tjänst, helt utöver det vanliga, känner du att du är sugen på något nytt, att du behöver utvecklas, bli sedd och utmanad, då har du tjänsten här! Vi söker farmaceut till vår kompetenspool i region 12 med kvalitét som spetskompetens!Nu söker vi dig som är utbildad apotekare med några års erfarenhet och ett brinnande intresse för kvalitét. Som kompetenspoolare har du en del förmåner hos oss: - Fast marknadsmässig månadslön - Fast lönetillägg för din flexibilitet - Kontinuerlig schemaläggning i driften - Milersättning I denna roll tillhör du en pool av ett härligt team med en engagerad ledare som du kan dela kunskap, utmaningar och fira framgångar med. I rollen ingår följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Rådgivning och försäljning av läkemedel samt egenvårdsprodukter - Handleda och introducera nya LMA i regionen - Mentorskap för nya LMA i området - Kontaktperson gentemot sjukvårdsregionerna - Göra apoteksbesök - Stötta Apotekscheferna vid möten Till ditt dagliga stöd har du din närmsta ledare, chef för kompetenspoolen och regionschef. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig till och från arbetsplatsen. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedIn profil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterande chef Camilla Joutsimäki, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan, vi ser så fram emot att prata med dig! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

8 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sommarjobb inom vård- och omsorg Uddevalla kommun 2025
Uddevalla kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Visste du att 93 procent av de som sommarjobbade 2024 var nöjda och kan tänka sig att söka jobb hos oss igen? Hos oss är det lätt att trivas! Vad erbjuder vi? - Hos oss erbjuds du ett flexibelt arbete där vi skapar en trygg vardag för våra brukare genom god vård och omsorg. - Du ges möjlighet att utvecklas i din yrkesroll och aktivt bidra till att utveckla verksamheten. - Du får arbeta med engagerade medarbetare som är stolta över sin arbetsplats. - Du får värdefull arbetslivserfarenhet inför ditt framtida arbetsliv - Sommarjobbet som ger möjlighet till ett arbete som räcker året om. Vi söker redan nu timvikarier, perfekt för dig som vill börja jobba, utvecklas och tjäna extra pengar redan innan sommaren. Om du är intresserad av det så skriv det i ditt CV eller personliga brev. Om jobbet Drömmer du om att arbeta med äldre människor eller vill du jobba med personer i alla åldrar? Vi har något som passar alla. Ett jobb hos oss innebär att du möter personer som är i behov av din hjälp, ditt stöd och ditt engagemang. Hur stödet kan se ut beror på personernas behov och önskemål. Det kan handla om att hjälpa till med personlig omvårdnad, hygien, inköp, tvätt, städning eller aktiviteter av olika slag. Oavsett var du jobbar så är ditt uppdrag att tillsammans med stöttande kollegor arbeta för att skapa fina dagar och en varm, trygg och glädjerik tillvaro för dem vi är till för. Inom vilka områden kan du söka jobb? Äldreomsorg - Vård- och omsorgsboende - Korttidsboende - Hemtjänst - Trygg hemgång (hemtjänst efter sjukhusvistelse) & dagverksamhet Myråsen/Svalan  Psykisk och/eller fysisk funktionsnedsättning - Socialpsykiatri och missbruk - Boende LSS - Korttids för barn och ungdomar med funktionsnedsättningar - Daglig verksamhet LSS - Personlig assistans  Läs mer om våra verksamheter som söker sommarvikarier här - https://www.uddevalla.se/naringsliv-och-arbete/arbetsmarknad-/lediga-jobb-i-uddevalla-kommun/uddevalla-kommun-som-arbetsgivare/sommarjobba-inom-vard-och-omsorg-i-uddevalla.html?vv_hit=true Arbetstider som passar dig Du har stor möjlighet att jobba upp till heltid! Eftersom verksamheterna är i gång dygnet runt, varje dag, finns det stor variation i arbetstider och schema. Vi erbjuder arbetspass förlagda på dag/kväll, helger och för vissa tjänster även natt. Varierande arbetstider ger möjligheter att kombinera jobb med roliga sommaraktiviteter. Vem söker vi? - Du har ett gott bemötande, vilja och förmåga att hjälpa andra och att kunna möta brukarens behov - Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter - Du tar ansvar för din uppgift och lägger ner tid och engagemang i ditt arbete För att du ska lyckas och trivas i ditt arbete som sommarvikarie behöver du ha ett intresse för att hjälpa andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i rekryteringsprocessen. Kvalifikationer - Du har fyllt 18 år. - Godkänd språkbedömning  - Vi prioriterar sökande med godkänd eller pågående utbildning motsvarande omvårdnadsprogrammet, barn – och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. - Du har god datorvana och vana av att hantera mobiltelefon samt andra digitala verktyg och system. - Inom vissa av våra verksamheter är B-körkort ett krav. Vi ser det även som positivt ifall du har tidigare arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Hur ser vår rekryteringsprocess ut? - Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden utifrån verksamheternas behov. - Vi använder språkbedömning i vår rekryteringsprocess - Du ska uppge referens till nuvarande eller senaste chef, handledare med namn, telefonnummer och mailadress. Har du ingen tidigare arbetserfarenhet? Lämna en av dina lärare på din gymnasieskola som referens. - Du måste lämna utdrag ur belastningsregistret innan du kan påbörja en anställning. Nu kan du få ditt utdrag från polisens belastningsregister som digital post om du har en digital brevlåda. Har du ingen digital brevlåda tänk då på att beställa det i god tid då det kan ta längre tid. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Du är välkommen med din ansökan! __________________________ För tjänster där legitimation/giltigt bevis från Socialstyrelsen på skyddad yrkestitel krävs ska detta lämnas in före anställning. Språkbedömning genomförs för vissa yrkesgrupper innan anställning kan bli aktuell. Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

6 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Farmaceuter sökes till kombinerad roll inom kundservice och apotek

Vi gör nu en ny satsning på Kronans Apotek kundservice där vi ger fler möjligheten att jobba med kundservice och stärka kundupplevelsen! I den här rollen får du möjligheten att kombinera kundservice och apoteksarbete – där du spenderar 50% av din tid i vårt härliga kundserviceteam och 50% på ett av våra apotek. Vill du, tillsammans med oss, utforma den bästa kundservicen inom apoteksbranschen i Sverige? Då ska du läsa mer 🌟 Din roll Vår kundservice kommer bestå av farmaceutkollegor placerade på våra apotek runt om i landet, som ger rådgivning och svarar på kundserviceärenden om recept och annat som rör kundens läkemedel både direkt i drift på apotek och genom vår kundservice. Hos oss blir du den viktiga länken mellan våra kunder, vår e-handel och våra 500 apotek, redo att guida och stötta i varje unikt kundmöte. Du kommer att ha ett hemapotek att arbeta på, både när du är i drift och i kundservice. Att växla mellan dessa två roller ger dig en inspirerande variation i arbetet och möjligheten att göra verklig skillnad där du behövs som mest. Gemensamma nämnare för rollerna är att du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. Men vad innebär det egentligen att jobba 50% inom vår kundservice? Första kontakt och hantera heltäckande kundserviceärenden - Hantering av receptrelaterade frågor: du kommer hjälpa kunder med bokning av recept på både lokala apotek och via e-handel. - Omsorgsförsäljning: lyssna in kundens behov, snabbt identifiera nya trender och efterfrågan och förbättra erbjudandet. - Jobba mot gemensamt uppsatta KPI:er: såsom NKI, NPS, AHT och ACW. - Allmänna RX-relaterade frågor: inkluderar dialog med våra apotek eller vår E-handel. Men vad innebär det egentligen att jobba 50% på ett av våra apotek? Rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter: du kommer att hjälpa kunder i både egenvården och på recept. - Omsorgsförsäljning: lyssna in kundens både synliga och dolda behov via behovsanalys - Jobba mot gemensamt uppsatta KPI:er: såsom NKI, NPS, egenvårdsförpackning/kund, EMV med mera. - Allmänna apoteksrelaterade arbetsuppgifter: Lagerhållning, kampanjarbete, revidering, hållbarhet med mera. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande provanställning. I din ansökan kommer du få ange ort/orter där Du önskar att jobba - Skicka i din ansökan så vi kan komma i kontakt med varandra och prata vidare om möjligheterna. Närmst ledare är en av våra fem Team Manager och du kommer att tillhöra vår kundserviceorganisation. I denna roll, med många kontaktytor inom hela företaget och hantering av ett stort inflöde av ärenden i olika plattformar, tror vi att du både besitter en god kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift och är trygg att arbeta i olika system. Då vi har många kunder som söker sig till både vår kundservice och våra apotek behöver du vara flexibel, lösningsorienterad och tycka om att jobba i en miljö där det händer mycket samt vara bekväm att parera två olika roller. Du är ansvarstagande och trivs med att jobba självständigt, men även tillsammans med kollegor. För att vara aktuell för rollen behöver du vara legitimerad farmaceut samt har arbetat minst två år på apotek. Meriterande om du tidigare har arbetat i en roll inom kundservice. Ansökan Skicka in ditt CV eller LinkedIn-profil! Vi tar enbart emot ansökningar genom denna annons. I ansökan kommer du att få svara på några urvalsfrågor som hjälper oss att lära känna dig bättre och som blir en viktig del av din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor eller funderingen, vänligen kika efter kontaktperson längst ner i annonsen. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

3 januari 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Intresseanmälan - Farmaceuter till Kronans Apoteks nationella kompetenspool

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Vi söker farmaceuter till vår nationella kompetenspool!På Kronans Apotek letar vi alltid efter engagerade medarbetare till vår nationella kompetenspool. Genom att skicka in en intresseanmälan visar du ditt intresse för att bli en del av vår kompetenspool. Det ger oss möjlighet att kontakta dig med tips om lediga tjänster som matchar din profil. Vi finns i hela Sverige, från Ystad till Kiruna med strax över 500 fysiska apotek och en grym e-handel i Enköping. Nu söker vi dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som vill tillsammans med oss jobba för en värld som mår bra. I rollen som nationell kompetenspoolare på Kronans Apotek arbetar du på flertalet av våra apotek runt om i Sverige och nedan nämner vi bara ett ax-plock av "what’s in it for you" med att arbeta hos oss. - Jobba hos Sveriges största apoteksaktör 🧡 Ja, det är faktiskt vi på Kronans Apotek. Vi har över 550 apotek, varav 45 av dessa apotek är entreprenörsdrivna med egna ägare. - Ett hav av kollegor 🌊 Cirka 4000 fantastiska kollegor kommer du att ha omkring dig som nationell poolare hos oss. Här snackar vi ett stort kontaktnätverk och next level när det gäller möjligheten till kunskapsutbyte. - Konkurrenskraftiga löner 💰 (& lönetillägg för att du är vår nationella kompetenspoolare) Vi är väl medvetna om att alla försöker vara det bästa valet, men vi tror faktiskt att vi är det, på riktigt. - Milersättning 🚙 Men även all resväg som är över 60 minuter för dig, ser vi som betald arbetstid! - The sky is the limit 🌜 Som vi brukar säga... Och såklart beroende på vad du är intresserad av. Kanske är du framåt nyfiken på LMA rollen eller att ta dig an en apotekschefs roll hos oss? Oavsett vad, vill vi alltid prata med dig. Vi erbjuder dig en attraktiv roll som påminner om en konsulttjänst, men med fast anställning hos apoteksbranschen största aktör sett till antal apotek. Ditt viktigaste uppdrag är att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. I rollen kommer du bland annat att ge rådgivning och försäljning av läkemedel samt egenvårdsprodukter, arbeta med lagerhållning, kampanjer, administration, kvalitet och utveckling samt skapa delaktighet inom apoteken och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina olika kollegor. Till ditt dagliga stöd har du din närmsta ledare, chef för kompetenspoolen, och våra apotekschefer som har koll på vart din kompetens behövs som mest. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Körkort är ett krav för att du ska kunna ta dig till och från arbetsplatsen. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterande chef Emir Sabanagic, mail: [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

17 december 2024
Sista ansökan:
31 december 2025