REKRYTERINGSDAG 25 MARS!

Varmt välkommen till vår rekryteringsdag! Vi söker nya medarbetare! Högsäsongen närmar sig och RestaurangAssistans söker just nu personal till massor av spännande tjänster! Därför bjuder vi nu in till en rekryteringsdag på vårt kontor där du får träffa rekryterare från Hotell-, Kök- och Matsalsavdelningen. Vi söker erfarna hotellstädare, servispersonal, restaurangbiträden, bartenders, receptionister, kockar, köksbiträden och diskare. Hos oss får du möjlighet att jobba med massor av roliga uppdrag och på några av Stockholms mest största och häftigaste hotell och restauranger! Vi kommer att ha öppet hus klockan 10.00-12.00 så det går bra att komma förbi när du vill. Ta med dig ditt CV och ditt bästa mingelhumör! Datum: 25 mars Tid: 10.00-12.00 Adress: Norra Stationsgatan 93D, 113 64 Stockholm. Vi bjuder på kaffe & fika och hoppas på att på att få träffa just dig denna dag! Tipsa gärna dina vänner och bekanta. Läs mer på vår Facebooksida och Anmäl ditt intresse här RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Våra kunder är allt från prisade stjärnkrogar och guldkantade galor till rikstäckande hotellkedjor, företagsrestauranger, konferensanläggningar, kursgårdar och stora arenor. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar.

20 mars 2025
Sista ansökan:
6 september 2025
Sommartekniker Skaraborg
Nomor AB
Saneringsarbetare m.fl.

Om Rentokil Vill du vara med och hjälpa våra kunder under sommaren med deras skadedjursproblem? Kan du skriva under på att du vill vara en del av ett bolag där vi alla arbetar för att upplevas som Sveriges bästa tjänsteföretag? Då är detta något för dig! Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team! Vad vi erbjuder dig ett härligt gäng kollegor att arbeta med kollektivavtal friskvård möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Du kommer i huvudsak att utföra saneringar mot getingar och myror men även mot gnagare och olika typer av förrådsinsekter. Arbetet sker till största del på egen hand och ställer stort krav på initiativförmåga, ansvarstagande samt god återkoppling. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid under vardagar. Vårt behov av personal sträcker sig från vecka 23–33, där vi har som störst behov vecka 28–32. Tjänsten är en allmän visstidsanställning. Se videon som beskriver tjänsten närmare här. Din profil Vi söker dig som behöver ett extra arbete vid sidan om exempelvis högskolestudier. Att du är nyfiken, serviceorienterad och lösningsfokuserad ser vi som grundläggande förutsättningar för att lyckas hos oss. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Vi har idag medarbetare från många yrkesgrupper, exempelvis bevakningsbranschen, hotell och restaurang, butik och handel samt bygg och anläggning. Vi efterfrågar även följande egenskaper och meriter: B-körkort för manuell växel är ett krav Du skall inte vara höjdrädd Du skall ej veta med dig att du är kraftigt allergisk mot getingar Du talar och skriver svenska obehindrat Kunskaper i engelska är meriterande Erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt är meriterande Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Städare för hemstädning

Rozen Clean är en av Stockholms bäst rekommenderade städfirmor både bland kunder och personal. Vi hjälper våra kunder runt om i Stockholm till en enklare vardag med städning varje varannan eller var fjärde vecka i deras hem och vill ge dem den bästa service med ett skinande rent hem med det lilla extra. Just nu söker vi personal som kan jobba i förorter så som Lidingö, Danderyd, Täby och liknande. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för städningen hos cirka 10-15 egna kunder som du återkommer till varje, varannan eller var fjärde vecka där du kommer att hjälpa dem med att få en enklare vardag med ett skinande hem. Du ingår även i ett härligt team med många duktiga kollegor där du ibland kommer att jobba tillsammans på stor- och flyttstädningar. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet eller mer av hemstädning Tycker om att göra ett bra jobb och ger alltid 100% Ser detta jobb mer långsiktigt för att stanna hos oss länge Noggrann & ordningsam Självgående & ansvarsfull Pålitlig & lojal Positiv inställning Bra på att passa tider och följa instruktioner Behärskar antingen svenska eller engelska språket någorlunda Arbetstillstånd i Sverige Rozen Clean erbjuder: Kollektivavtalsenliga löner Individuell lönesättning Reseersättning 12% i semesterersättning (betalas ut 25 augusti) Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Foraförsäkring med tjänstepension Städutbildning Trevliga kollegor med god sammanhållning och stämning bland våra medarbetare Vi åker kommunalt till våra kunder, alternativt med egen bil Arbetstider måndag till fredag 8-17 eller enligt överenskommelse Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Rozen Clean is one of Stockholm's best recommended cleaning companies among both customers and staff. We help our customers around Stockholm to a easier everyday life with cleaning every, every other or every fourth week in their homes and want to give them the best service with a shiny clean home with that little extra touch. Right now we are looking for staff who can work in suburbs such as Lidingö, Danderyd and Täby. Responsibilities: You will be responsible for the cleaning of about 10-15 own customers who you will return to every, every other or every fourth week where you will help them to have an easier everyday life with a shiny home. You are also a part of a wonderful team with many talented colleagues where you will sometimes work together on deep-cleanings and move-out cleanings. We are looking for someone who: Have at least 2 years experience or more in home-cleaning Likes to do a good job and always gives 100% See this job more long-term to stay with us for a long time Accurate & orderly Self-motivated & responsible Reliable & loyal Positive attitude Always arrive on time and good at following instructions. Speak and understand either Swedish or English Work permit in Sweden Rozen Clean offer: Salary in line with the collective agreement Individual salary setting Travel compensation 12% in vacation pay (paid out on August 25) Permanent employment with 6 months probationary period Fora-insurance with pension Training in cleaning Nice colleagues with good cooperation and atmosphere among our employees We travel by public transport to our customers, or buy own car Working hours Monday to Friday 8-17 or as agreed Rozen Clean AB is a growing and family-oriented cleaning company with private and corporate customers in Stockholm, Uppsala and Nyköping. We have very good reviews from our customers and employees.

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Fönsterputsare
Rozen Clean AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Rozen Clean är en av Stockholms bäst rekommenderade städfirmor både bland kunder och personal. Vi hjälper våra kunder runt om i Stockholm till en enklare vardag med städning varje, varannan eller var fjärde vecka i deras hem och vill ge dem den bästa service med ett skinande rent hem med det lilla extra. Just nu söker vi personal som kan jobba i förorter så som Lidingö, Danderyd, Täby och liknande. Arbetsuppgifter Du kommer att utföra fönsterputsning, flyttstädning och storstädning hos våra kunder. Vissa uppdrag utför du själv och på andra uppdrag arbetar du tillsammans med vårt härliga Storstädningsteam. Anställningen inleds med fönsterputs- och städutbildning med en av våra kvalitetschefer. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet eller mer av fönsterputsning Tycker om att göra ett bra jobb och ger alltid 100% Noggrann & ordningsam Självgående & ansvarsfull Pålitlig & lojal Positiv inställning Bra på att passa tider och följa instruktioner Behärskar antingen svenska eller engelska språket någorlunda Arbetstillstånd i Sverige Rozen Clean erbjuder: Individuell lönesättning Reseersättning 12% i semesterersättning Säsongsanställning Foraförsäkring med tjänstepension Städutbildning Trevliga kollegor med god sammanhållning och stämning bland våra medarbetare Vi åker kommunalt till våra kunder, alternativt med egen bil Arbetstider måndag till fredag 8-17 eller enligt överenskommelse Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. Vi har mycket fina recensioner från våra kunder och anställda. Rozen Clean is one of Stockholm's best recommended cleaning companies among both customers and staff. We help our customers around Stockholm to a easier everyday life with cleaning every, every other or every fourth week in their homes and want to give them the best service with a shiny clean home with that little extra touch. Right now we are looking for staff who can work in suburbs such as Lidingö, Danderyd and Täby. Responsibilities: You will perform window-cleaning, move-out cleaning and deep-cleaning for our customers. You will be responsible for some assignments yourself and on other assignments you will work together with our wonderful deep cleaning-team. The job will start with training together with one of our quality managers. We are looking for someone who: Have at least 2 years experience or more in window-cleaning Likes to do a good job and always gives 100% Accurate & orderly Self-motivated & responsible Reliable & loyal Positive attitude Always arrive on time and good at following instructions. Speak and understand either Swedish or English Work permit in Sweden Rozen Clean offer: Salary in line with the collective agreement Individual salary setting Travel compensation 12% in vacation pay Seasonal employment Fora-insurance with pension Training in cleaning Nice colleagues with good cooperation and atmosphere among our employees We travel by public transport to our customers, or buy own car Working hours Monday to Friday 8-17 or as agreed Rozen Clean AB is a growing and family-oriented cleaning company with private and corporate customers in Stockholm, Uppsala and Nyköping. We have very good reviews from our customers and employees.

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Vi söker en Assistant Housekeeping Manager till Scandic Klara, vikariat, he
Scandic Hotels AB
Städledare och husfruar

Mitt i centrala Stockholm ligger Scandic Klara – en lugn oas med vänlig atmosfär. Hos oss står serviceupplevelsen i fokus och vi vet att vägen dit går genom fantastisk personal! I vår restaurang Stortorget, på innergården, serveras vår frukost, stora konferensluncher och middagar – med en känsla av att sitta på en innergård i Gamla stan. Hos oss bor man i en lugn och mysig atmosfär men har bruset av Stockholm City och fantastiska Hötorget precis utanför dörren. Så älskar du service, mötet med gästen och trevliga frukostar i en mysig atmosfär med bruset från Stockholms city precis utanför dörren? Då är du den vi söker! Varmt välkommen till oss på Scandic Klara! Vi söker en Assistant Housekeeping Manager, föräldravikariat, till Scandic Klara. På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Assistant Housekeeping Manager är du den som motiverar, driver, utvecklar och engagerar alla i teamet att ta ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens, som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet! Vad innebär rollen? I denna roll som Assistant Housekeeping Manager ansvarar du för - Housekeeping där du ansvarar för att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent. Det innebär att säkra att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. Du leder och utvecklar verksamheten och medarbetarna utifrån företagets strategi, mål och lokala förutsättningar. Du har en passion för service och genom ditt ledarskap inspirerar och motiverar du dina medarbetare samt skapar förutsättningar för att ni tillsammans ska skapa enastående gästupplevelser. Som Assistant Housekeeping Manager är du även en del av den dagliga driften och du ansvarar för att planera och bemanna utifrån verksamhetens behov. Du rapporterar till och jobbar nära Housekeeping Manager. Vem är du? Du ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra genom dem, är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer. Du är en ledare, som ser det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör. Du ser till nyttan av samarbete, att ge regelbunden feedback och är kommunikativ i din ledarstil. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål. Som chef hos oss lever du efter vår ledarskapskompass med Inspire, Collaborate, Build trust och Empower som en naturlig del av ditt ledarskap. Du lever våra värderingar och agerar som ett föredöme i din roll. Du har tidigare erfarenhet från att leda andra i en liknande roll samt relevant utbildning och erfarenhet inom servicebranschen. Du har mycket god administrativ förmåga, erfarenhet av ekonomisk planering och uppföljning samt god vana att arbeta i olika systemstöd. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Information om tjänsten: Tjänsten är ett vikariat på heltid från juli 2025 fram till augusti 2026. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av personlighetstester som del av urvalet. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

19 mars 2025
Sista ansökan:
14 september 2025
Sommartekniker till våra kontor i Sundsvall och Östersund
Nomor AB
Saneringsarbetare m.fl.

Om Rentokil Vill du vara med och hjälpa våra kunder under sommaren med deras skadedjursproblem? Kan du skriva under på att du vill vara en del av ett bolag där vi alla arbetar för att upplevas som Sveriges bästa tjänsteföretag? Då är detta något för dig! Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett bra och dynamiskt team! Vad vi erbjuder dig ett ödmjukt arbetslag som hjälps åt och som tillsammans gläds åt framgång i grupp kollektivavtal friskvård möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Du kommer i huvudsak och efter en gedigen introduktion att på egen hand utföra saneringar mot getingar, myror, andra insekter och gnagare. Tillsammans med en senior kollega kan du också komma i kontakt med fågelsäkring. Arbetet sker till största del på egen hand och ställer stort krav på initiativförmåga, ansvarstagande samt god återkoppling. Vi utgår från våra kontor i Sundsvall /Östersund och genom främst dagsresor kommer du besöka våra kunder. Tillsammans med vårt team kommer du att få alla förutsättningar som du behöver. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid under vardagar. Vårt behov av en engagerad kollega sträcker sig från vecka 17–35 i Sundsvall och mellan vecka 27-32 i Östersund. Se videon som beskriver tjänsten närmare här. Din profil Vi söker dig som behöver ett extra arbete vid sidan om exempelvis högskolestudier. Alternativt att du som arbetslös vill göra ett gott intryck hos oss som ny arbetsgivare för att se vart framtiden kan bära oss. Att du är nyfiken, serviceorienterad och lösningsfokuserad ser vi som grundläggande förutsättningar för att lyckas hos oss. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Vi har idag medarbetare från många yrkesgrupper, exempelvis bevakningsbranschen, hotell och restaurang, butik och handel samt bygg och anläggning. Vi efterfrågar även följande egenskaper och meriter: B-körkort för manuell växel är ett krav Du skall inte vara höjdrädd Du skall ej veta med dig att du är kraftigt allergisk mot getingar Du talar och skriver svenska obehindrat Kunskaper i engelska är meriterande Erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt är meriterande Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!

18 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025
40244- Nanny sökes till familj i Saltsjö-Boo
Vivbon AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Vi söker en trygg och erfaren nanny för en familj med två barn (2 och 4 år) i Saltsjö-Boo. Deras nuvarande nanny kommer att sluta vid mitten av augusti, och därför söker de nu en ny nanny som kan ta över rollen och fortsätta ge barnen den omsorg och trygghet de behöver. Familjen vill gärna att den nya nannyn stannar hos dem på långsiktigt. Om uppdraget: Löpande schema med arbete en helgdag per vecka Två helgdagar i månaden enligt överenskommelse Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med små barn Är ansvarsfull, pålitlig och flexibel Kan arbeta både självständigt och i samråd med familjen Du villig arbetar långsiktigt hos familjen Låter detta som något för dig? Ansök för jobbet idag i formuläret här nedan!

18 mars 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Housekeeper Scandic Örnsköldsvik, deltid 60%

Nu söker vi sommarpersonal inom housekeeping till Scandic Örnsköldsvik. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen? Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. I rollen ingår bland annat att städa hotellrum, korridorer, pentry samt allmänna utrymmen. Du och dina kollegor bidrar till den allmänna ordningen i hotellets lokaler, hanterar tvätt och fyller på våra förråd. Vem är du? För att trivas i rollen behöver du vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Tidigare vana från städyrket är meriterande samt gästbemötande och goda kunskaper i svenska. Då vi använder Ipads behöver du ha viss datorvana. Tidigare erfarenhet från hotell är meriterande. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning med vikariat på deltid både på vardag och helg. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

18 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Sommarvikarier till hem- och kontorsstäd / Summer job in home and office...

We are looking for home cleaners and office cleaners to work during the summer in Karlstad. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A position with a 50% employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya sommarvikarier som vill jobba med hemstädning och kontorsstädning till vårt team i Karlstad. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En anställning på 50% i sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

17 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sommarvikariat fönsterputsare / Summer job in window cleaning

Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi letar efter fönsterputsare som kan jobba under sommaren i Karlstad. Vi erbjuder en timanställning. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Fönsterputsare på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service. Du arbetar både självständigt och i team. Uppdraget innebär att du kommer att få putsa olika typer av fönster i lägenheter och hus. I dina arbetsuppgifter ingår: Fönsterputsning hos privata kunder Fönsterputsning av inglasade balkonger och andra glaspartier kan förekomma Självständigt arbete ute hos kund och vid större uppdrag arbete ihop med kollegor Din profil Vi ser att du har arbetslivserfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller annat EU-land i minst 1 år. Har du gått en fönsterputs-utbildning är detta mycket meriterande. Som Fönsterputsare söker vi dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Du ska även vara öppen för att arbeta tillsammans med kollegor, vilket förekommer vid större uppdrag. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du även brinna för kundservice, precis som vi gör! För att summera din profil ser vi att du: Har minst 1 års erfarenhet inom fönsterputsning i Sverige eller EU Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Har B körkort eller EU-körkort Kan arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag, även helgjobb kan förekomma Meriterande är om du: Har erfarenhet från ett serviceyrke, flytt eller hemstädning sedan tidigare Har gått fönsterputs-utbildning eller kurs Har tillgång till egen bil Vi erbjuder dig Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. Timanställning Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom fönsterputs Härliga kollegor från hela världen Gratis mobilabonnemang Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Välkommen till Hemfrid! I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving services and much more. We are looking for window cleaners who can work during the summer in Karlstad. We offer an hourly employment. Are you our next star? Your work assignments As a Window cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Window cleaning at private customers' homes Window cleaning of glazed balconies and other glass section may occur Independent work at customers' homes and for larger households you will work in a team Your profile We are looking for colleagues who like to work in different settings, both independently and in teams. You have at least 1 year experience in window cleaning in Sweden or any other country within EU. Further, you need to be responsible and punctual, you also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should also be passionate about customer service, just like we are! To sum up your profile we see that you: Have at least 1 year of experience in window cleaning in Sweden or within EU You speak and understand basic Swedish or English Have a swedish driving license or EU driving license Can work flexible working hours Monday-Friday, work on weekends may occur Great merits are: You have previous experience from any service profession, moving assignments or home cleaning Have a window cleaning education Have access to own car We offer you We have a clear ambition - To be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: Hourly employment Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within window cleaning Colleagues from all over the world! Free mobile subscription Do you want to join our journey? Apply now! Welcome to Hemfrid! In our recruitments process, we always do a background check before employment.

17 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025