Arbetsuppgifter Arbetet på Linas matkasse består i huvudsak av att att packa och färdigställa matkassar för leverans till kund. Linas Matkasse är marknadsledande inom middagslösningar och levererar matkassar direkt hem till kunden. Du kommer stå vid ett löpande band och lägga ner matprodukter i matkassen baserat på ljuskodning iform av olika färger. Arbetsuppgifter såsom sortering, paketering och varupåfyllnad förekommer också. Detta är ett aktivt jobb då du står under hela arbetspasset. Arbetet sker till stor del på kyllager där temperaturen är runt +4 grader. Bor du i Göteborg finns det goda förbindelser från bland annat Korsvägen samt Nordstan till de nybyggda och fräscha lokalerna i Mölnlycke. Vanligtvis bjuder arbetsplatsen på både frukost och lunch! Arbetstider Arbetet är förlagt till torsdagar (08:50-18:00) och fredagar (kl. 07:00-16:00/18:00) samt eventuellt lördagar (kl. 07:00-14:00/16:00). Vi jobbar med både grund- och påbokning. Detta innebär att du lägger dig tillgänglig veckovis och sedan blir inbokad på pass antingen under början av veckan, dagen innan alternativt samma dag som passet är. Vi ser att du vill och kan arbeta cirka 2-3 pass i veckan. Start för tjänsten kommer ske i Juli Personliga egenskaper/kvalifikationerVi söker dig som: Trivs i ett aktivt arbete då stora delar av det består av att gå och stå. Har förmågan att arbeta noggrant och strukturerat i kombination med ett högt arbetstempo. Kan hantera alla sorters livsmedel. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50 %, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Förmåner Ett flexibelt arbete där du själv lägger dig tillgänglig vecka för vecka. Ett långsiktigt och tryggt extrajobb som bidrar till inkomst. Gratis luncher på veckodagar Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen in med din ansökan!
Arbetsuppgifter Arbetet på Linas matkasse består i huvudsak av att att packa och färdigställa matkassar för leverans till kund. Linas Matkasse är marknadsledande inom middagslösningar och levererar matkassar direkt hem till kunden. Du kommer stå vid ett löpande band och lägga ner matprodukter i matkassen baserat på ljuskodning iform av olika färger. Arbetsuppgifter såsom sortering, paketering och varupåfyllnad förekommer också. Detta är ett aktivt jobb då du står under hela arbetspasset. Arbetet sker till stor del på kyllager där temperaturen är runt +4 grader. Bor du i Göteborg finns det goda förbindelser från bland annat Korsvägen samt Nordstan till de nybyggda och fräscha lokalerna i Mölnlycke. Vanligtvis bjuder arbetsplatsen på både frukost och lunch! Arbetstider Arbetet är förlagt till torsdagar (08:50-18:00) och fredagar (kl. 07:00-16:00/18:00) samt eventuellt lördagar (kl. 07:00-14:00/16:00). Vi jobbar med både grund- och påbokning. Detta innebär att du lägger dig tillgänglig veckovis och sedan blir inbokad på pass antingen under början av veckan, dagen innan alternativt samma dag som passet är. Vi ser att du vill och kan arbeta cirka 2-3 pass i veckan. Start för tjänsten kommer ske i juli Personliga egenskaper/kvalifikationerVi söker dig som: Trivs i ett aktivt arbete då stora delar av det består av att gå och stå. Har förmågan att arbeta noggrant och strukturerat i kombination med ett högt arbetstempo. Kan hantera alla sorters livsmedel. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50 %, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Förmåner Ett flexibelt arbete där du själv lägger dig tillgänglig vecka för vecka. Ett långsiktigt och tryggt extrajobb som bidrar till inkomst. Gratis luncher på veckodagar Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen in med din ansökan!
Vi på Mira Kompetens söker en mål- och resultatinriktad jobbcoach/handledare till vår verksamhet inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha. Drivs du av att coacha arbetssökande till att nå sysselsättning på snabbast möjliga sätt? Då är du välkommen att söka till oss! Som handledare kommer du att arbeta med våra deltagare i Rusta och Matcha och stötta dessa med individuellt och anpassat stöd i jobb- och studiesökandet. En stor del av våra deltagare står långt från arbetsmarknaden. De kan ha en historik av arbetslöshet eller bedöms av andra anledningar vara i behov av stöd för att etablera sig på arbetsmarknaden. I dina arbetsuppgifter tillkommer även administration och att hela tiden skapa kontakt med nya och befintliga arbetsgivare. Du kommer att arbeta både individuellt med deltagarna och i grupp genom tex seminarier och företagsbesök. Som handedare hos oss så bör du vara driven, ansvarsfull och målinriktad. Samtidigt bör du tycka om att arbeta i en coachande kapacitet med människor av varierande åldrar och bakgrunder. Vi vill att du har en förmåga att möta varje individs behov och hitta de bästa vägarna för att våra deltagare ska kunna bryta sitt utanförskap och få en fot in på arbetsmarknaden.
Vår vision är att Göteborg ska vara en internationellt ledande utbildnings- och kunskapsstad. Utbildningsförvaltningen i Göteborg bedriver verksamhet inom kommunal gymnasieskola, vuxenutbildning, yrkeshögskola, anpassad gymnasieskola, komvux som anpassad utbildning, studie- och yrkesvägledning, modersmål samt skolutveckling. I vårt arbete har vi ett tydligt elevfokus som sätter kunskap och färdigheter i ett sammanhang där inre motivation, medskapande och lust att lära är viktiga ingredienser. Vi arbetar utifrån alla människors lika värde och rättigheter. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där både elever och medarbetare är delaktiga och verkar för varandras framgång. ARBETSUPPGIFTER Nu har du möjlighet att vara med och göra skillnad tillsammans med två andra engagerade skolsköterskor. På Schillerska gymnasiet är vi övertygade om att elever som trivs och känner arbetsglädje också lyckas bättre med studierna. Schillerska gymnasiet är en gymnasieskola med 1100 elever som omfattar nationella program och introduktionsprogram. Här är glädje och lust lika självklara inslag som kunskap och utveckling. Som skolsköterska tillhör du skolans elevhälsa som verkar skolövergripande och leds av rektor. Tillsammans arbetar vi främjande och förebyggande för att utforma en miljö som på bästa sätt bidrar till elevernas psykiska, fysiska och sociala utveckling, hälsa samt lärande. En viktig del av arbetet för dig som skolsköterska är att följa basprogrammet för elevhälsans medicinska insats och du ingår och bidrar med din kompetens i det tvärprofessionella elevhälsoteamet. I din roll som skolsköterska verkställer du elevhälsans medicinska insats enligt lagar, förordningar och styrdokument där hälsosamtal, mottagningsarbete, hälsoundersökningar, dokumentation och administration ingår. Det ingår också att erbjuda och utföra vaccinationer i enlighet med svenska barnvaccinationsprogrammet. Arbetet är också av förebyggande karaktär med hälsosamtal och riktade hälsokontroller som viktiga inslag. På utbildningsförvaltningen är det regelbundna och gemensamma professionsmöten där samtliga skolsköterskor deltar. Detta är ett forum för fortbildning, erfarenhets- och idéutbyte. Verksamhetschef och verksamhetsutvecklare för HSL leder dessa. Verksamhetsutvecklare tar en stor och aktiv del i din introduktion på utbildningsförvaltningen och finns därefter som stöd till dig i vardagen när du behöver det. Som nyanställd har du också en utsedd kollega på förvaltningen som ger dig organisatorisk inblick och stöd utifrån dina behov och önskemål din första tid på jobbet. KVALIFIKATIONER Du är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till barnsjuksköterska, distriktssköterska och/eller skolsköterskespecifik högskoleutbildning. Som skolsköterska sätter du in hälsa och lärande i ett sammanhang. Du är lyhörd för olika elevers behov och har förmåga att anpassa kommunikation och arbetssätt efter eleven. Du är öppen för att utveckla nya arbetsmetoder och följer beslutade arbetssätt och rutiner. Som skolsköterska jobbar du i stora delar självständigt, men också i team. Du är trygg med att fatta beslut inom ramen för ditt uppdrag. Ditt arbetssätt utmärks av god struktur och noggrannhet. Du ska ha erfarenhet att jobba i PMO eller annat, likvärdigt administrativt system. Tjänsten kräver att du har en god språklig förmåga i det svenska språket, både muntligt och skriftligt. För att trivas i rollen som skolsköterska hos oss behöver du vara van att möta många människor, du tycker om att samarbeta och trots tuffa situationer, har du förmågan att vara lösningsfokuserad och positiv. Med fokus på elevens trygghet, hälsa och framtidsdrömmar har du ett nära samarbete med din chef, kollegor inom elevhälsan samt kollegor i andra befattningar på skolan. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt id och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Med hänvisning till lagarna som reglerar registerkontroll så måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis.
. Vem är jag? Jag är en man i dryga 50-årsåldern som bor Göteborg, nära Korsvägen, och som nu söker en personlig assistent som kan jobba varannan helg. Jag har assistans på grund av min fysiska funktionsnedsättning som innebär att jag är rullstolsburen och behöver hjälp med personlig omvårdnad, förflyttningar, handräckning och vardagliga sysslor i hushållet. Jag är aktiv som person och gillar att vara ute, framför allt sommartid. Jag är verbal och arbetsleder själv. Mina intressen är bland annat matlagning och teknik mm. Vem är du? Det viktigaste för mig är inte vilka intressen du har, utan att vi klickar personlighetsmässigt! Eftersom jag är öppen för nya intresseområden är det ett plus om du är påhittig och tycker om att ta initiativ. Andra passande egenskaper är att du är lugn, trygg och en bra lyssnare. För att du ska känna dig trygg i din yrkesroll och för att jag ska känna mig trygg med dig kommer du bli erbjuden bredvidgång. Du kommer även få stöttning och vägledning av kollegor på plats och från koordinator på kontoret. Om tjänsten Denna tjänst omfattar i snitt 23 timmar per vecka vilket motsvarar ungefär 58% Arbetstiderna fördelas enligt ett fyraveckorsschema: * Vecka 1: Fredag kl. 08.00-00.00 & Söndag 08.00-23.00 * Vecka 2: Fredag kl. 08.00-23.00 * Vecka 3: Fredag kl. 08.00-00.00 & Söndag 08.00-23.00 * Vecka 4: Fredag kl. 08.00-23.00 Tjänstens tillträde är 25:e augusti, eller enligt överrenskommelse. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med ansvarig koordinator. Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen. Välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr: 1071 Ansvarig rekryterare: Jonna Ankarhem
Akademikliniken är Nordens ledande privata aktör inom plastikkirurgi och estetiska behandlingar. En koncern med fokus på expertis, trygghet och service av högsta kvalitet. Idag är vi närmare 300 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark som tillsammans utför mer än 60 000 estetiska operationer och behandlingar om året. Om du delar vår vision ”Världens nöjdaste kunder. Med sig själva.”, uppskattar ett arbetssätt som genomsyras av våra värdeord Passionerade, Pålitliga, Professionella Pionjärer och vill arbeta med några av världens främsta estetiska experter så är du välkommen att kontakta oss. Läs mer om Akademikliniken på ak.se Akademikliniken i Göteborg söker legitimerad anestesiläkare Vill du arbeta med estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi på Nordensledande klinik? Vill du också arbeta på ett företag där arbetsglädje, hög kompetens, säkerhet och bästa omhändertagande av patienten är i fokus? Då är vi ett engagerat team som ser fram emot att välkomna dig som kollega. Vår plastikkirurgiska klinik i Göteborg ligger på Guldhedstorget och här genomförs konsultationer, operationer på 2 operationssalar samt mottagning och postoperativ verksamhet. Kvalifikationer Vi söker dig som är specialistläkare i anestesi och som har flera års erfarenhet av att arbeta med anestesi vid kirurgiska ingrepp, gärna inom plastikkirurgi eller liknande specialiteter. Du ska vara trygg i din yrkesroll och en positiv person med intresse i och förmåga att arbeta nytänkande. Du är flexibel och kan hantera stressiga situationer med lugn och professionalism. Du tycker också om att ta ansvar och att ge service av högsta kvalitet. För att trivas hos oss behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo med hög patientsäkerhet. Hos oss arbetar du i team och i nära relation till patienterna och därför ser vi att du har hög social kompetens och är bra på att läsa av patientens behov. Du är ödmjuk med förmåga att delge information på ett säkert och förtroendeingivande sätt. Arbetsuppgifter Som anestesiläkare arbetar du tillsammans med anestesisjuksköterskor med bedömning och planering av anestesi samt postoperativ vård. Du ansvarar för: Anestesin före, under och efter kirurgiska ingrepp. Bedöma patientens hälsotillstånd inför operation och anpassa anestesiplaneringen utifrån individuella behov. Övervaka och säkerställa att patienten är stabil under ingreppet. Samarbeta nära med kirurgteamet och annan vårdpersonal för att optimera vård och resultat. Hantera postoperativ smärtlindring och uppföljning av patienter efter operation. Hjälpa till och bidra till att uppvakningsavdelningen fungerar på ett tillfredsställande sätt. Alla som arbetar hos oss ser detta som en stimulerande del av arbetet att alltid räcka ut en hand och hjälpa sina kollegor. Anställningsform Fast anställning 80-90%, fördelat på måndag, onsdag och torsdag plus beredskap. (provtjänstgöring 6 månader tillämpas) Arbetstider Måndag, Onsdag, Torsdag, men kan variera. Varierad arbetstid utifrån verksamhetens behov. Kontakt För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta, Frida Göransson, [email protected]. Välkommen med din ansökan (CV och ett personligt brev) per e-post till [email protected] senast den 30/9 2025. Märk din ansökan med ”Anestesiläkare Göteborg”. Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan snarast möjligt. Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att CV, Personligt brev och dess personuppgifter behandlas av Akademikliniken för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.
Vi söker nu en positiv och utåtriktad person till vårt team. Gårdspersonal/Vaktmästare Tjänsten är på 50-90% och förlagd till dagtid vardagar (7-16). I arbetsuppgifterna ingår bland annat: · Gårdsskötsel, underhåll och reparationer på anläggningen · Traktorkörning · Maskinvård av traktorer, lastbil, fyrhjuling, röjsågar, gräsklippare mm · Svetsning · Inköp av material till gården · Planera och leda arbetsdagar och ideella insatser · Delta i anläggningsrelaterade projekt Kvalifikationer mm: Du har körkort lägst B och erfarenhet av traktorkörning. Gärna svetskunnig och snickarkunnig. Du trivs med ett fritt och rörligt arbete och är händig och duktig på att lösa problem. Som person är du självgående, ansvarsfull, ordningsam och har lätt för att samarbeta. Hästvana är ett plus men inget krav. Övrigt: Tjänsten är en tillsvidareanställning med start i mitten av augusti 2025 eller enligt ök. Lön enligt avtal. Vi tillämpar provanställning Ansökan: Skicka din ansökan till verksamhetschef Susanna Granerfeldt Mail: [email protected] Vi behandlar ansökningar löpande.www.billdalsridklubb.com Frågor till [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du bli en av våra lagspelare? Gillar du möten med människor och brinner för att ge service i världsklass? Är det viktigt för dig att nå resultat och vara en bidragande faktor till framgång? Då kommer du att trivas hos oss. Vi söker nu personal till vår butik som kommer att arbeta med varuplock och ha en viktig del i att se till att våra butikshyllor är välfyllda och ser inbjudande ut för våra kunder. På vår avdelning säkrar vi att ge bästa möjliga service till våra kunder. Hos oss är vi flexibla i vårt arbetssätt och strävar mot att alltid hjälpas åt i butiken. Vi vill visa intresse för varandra, ge service utöver det vanliga och ha kul på jobbet. Vi söker dig som; Har tidigare erfarenhet av butiksarbete eller erfarenhet av arbete inom service och kundbemötande Har en positiv utstrålning, är kommunikativ och har en förmåga att se till helheten Är nyfiken, öppen och gillar att träffa människor Tycker att resultatet är lika viktigt som att vara en god lagkamrat Har förmågan att jobba både effektivt och noggrant när tempot är högt Vill bidra till vår vision om att förenkla människors vardag Vi erbjuder; Ett fartfyllt och stimulerande arbete i en utav Sveriges största Maxibutik. Vi har marknadsmässiga löner enligt Handels kollektivavtal och ledare som tror på dig som individ. Villkor Yrkestitel: Butiksmedarbetare Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas i 6 månader. Tjänsten innefattar 25-30h/veckan för butiksarbetare. Arbetstid: Butiken är öppen mellan 06.00-23.00 och schemaläggningen rullar på 4-veckorsschema. För oss är det viktigt att du kan ta dig till butiken, vara instämplad och redo att köra 05.00. Öppning, stängning och arbete på helger ingår. Lönevillkor: Fast lön enligt kollektivavtal Tycker du att detta låter intressant och är beredd att satsa fullt ut tillsammans med oss – tveka inte, ta chansen! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Om företaget: Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken. Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år. Vision Vi förenklar vardagen. Affärsidé Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna. Målgrupp Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad. Värdegrund Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.
Vi söker en engagerad Kassaledare till hösten! Vill du vara med och skapa service i världsklass - varje dag? Vi söker nu en driven och inspirerande kassaledare som vill vara med och leda vårt team mot nya höjder. Hos oss får du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse och ett starkt medarbetarengagemang. Om rollen Som kassaledare ansvarar du för den dagliga driften inom Kassa, Självscanning, Kundtjänst samt Café & Bistro Bryggan. Du leder, coachar och motiverar ditt team med fokus på service, ordning och säkerhet. Du är en närvarande ledare som trivs med att vara där det händer - mitt i verksamheten. Du arbetar nära försäljningschef Frontlinjen, och är en viktig del i att driva utvecklingen framåt inom hela frontlinjen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och fördela det dagliga arbetet i kassalinjen, Café & Bistro Bryggan och kundtjänst Säkerställa service i världsklass till våra kunder Introducera och utbilda nya medarbetare på ett inspirerande sätt Coacha, motivera och följa upp medarbetare genom samtal och feedback Ansvara för bemanningsplanering och resursfördelning Vara försäljningschefens högra hand och ställföreträdare vid behov Arbeta nära övriga kassaledare och bidra till avdelningens utveckling Vem är du? Vi söker dig som är en naturlig ledare med ett brinnande engagemang för service och människor. Du är trygg i din kommunikation, har ett lösningsfokuserat arbetssätt och trivs i ett högt tempo. Vi tror att du: Har erfarenhet av ledarskap, gärna inom detaljhandeln Är en lagspelare som gillar att inspirera andra Har förmåga att prioritera och hålla många bollar i luften Är tydlig, lyhörd och van att ge konstruktiv feedback Vill utvecklas och ta mer ansvar över tid Vi erbjuder dig: Ett fartfyllt och stimulerande arbete i en av Sveriges härligaste Maxi-butiker Möjlighet att växa i din roll och utvecklas inom företaget En arbetsplats där vi har kul tillsammans och stöttar varandra Friskvårdsbidrag på 2 000 kr per år Subventionerad massage för att främja återhämtning och välmående Nya, fräscha personalutrymmen med goda möjligheter till återhämtning och gemenskap Tjänstens omfattning: Tjänst: Kassaledare Omfattning: ca 30 timmar/vecka Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstider: Varierande, inklusive öppnings- och stängningspass samt varannan helg Tillträde: enligt överenskommelse Lön: Fast lön enligt kollektivavtal + lönetillägg Plats: Du behöver kunna vara ombytt och instämplad senast kl. 05.30. Om oss MAXI ICA Stormarknad i Torslanda - Din kompletta stormarknad! Sedan vi öppnade den 17 november 2004 har vi erbjudit allt under ett tak med ett brett sortiment på över 40 000 artiklar till låga priser. Vi har öppet 365 dagar om året med generösa öppettider för att alltid finnas tillgängliga för våra kunder. Vad vi erbjuder: Nygräddat bröd och bakverk - 7 dagar i veckan, bakade från grunden i vårt eget bageri Manuell delikatess- och fiskavdelning Kallskänk och catering Café & Bistro Bryggan - för lunch på plats eller takeaway Onlinehandel med Drive-thru och hemleverans Vi är idag ett härligt gäng på cirka 160 anställda. Vår värdegrund, ÄKTA, står för Ärlighet, Kvalitet, Trygghet och Ansvar – och genomsyrar allt vi gör. Butiken ligger på västra Hisingen, endast 20 minuter från centrala Göteborg med bil eller 25 minuter med kollektivtrafik. Låter det här som din nästa utmaning? Då vill vi gärna höra från dig! Urval och intervjuer sker löpande - tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att träffa dig!
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med enklare hantverkstjänster hos våra kunder i Göteborg. Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter och hjälpa till att skapa trivsamma miljöer. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du kan också få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du i stället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och vill ta dig an olika projekt hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer