Psykologassistent
Bralivo AB
Psykologer

Psykologassistent till Bralivo AB Bralivo AB söker en engagerad och kunnig psykologassistent för deltidsarbete i en växande verksamhet. Vi erbjuder psykologiska tjänster med fokus på utredning och behandling av neuropsykiatriska tillstånd samt stödjande samtal både till privatpersoner och företag. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta nära legitimerade psykologer och läkare samt bistå i utredningsarbete (exempelvis vid ADHD/AST), testadministration, intervjuer och dokumentation. Det kommer även att förekomma administrativa uppgifter kopplade till patientarbete. Kvalifikationer: – Det krävs att du är legitimerad som psykolog och har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Det är meriterande om du är flexibel och självgående samt upprätthåller bra engagemang. Att jobba hemifrån är inget problem hos oss såvida det inte krävs för arbetsuppgiftens utförande att vara på plats. Om oss: Bralivo AB är en privat psykologverksamhet med fokus på hög kvalitet, professionalism och tillgänglighet. Vi arbetar med både barn, ungdomar, vuxna och företag och strävar efter att erbjuda individanpassade insatser och en personlig kontakt. Vi har blivit rekommenderat företag via Reco 2 år irad tack vare fina omdömen från våra patienter. Placering: Göteborg, Odinsgatan 13. Tillträde: Snarast Anställningsform: Deltidsanställning Välkommen med din ansökan via mejl till [[email protected]] senast [31 augusti 2025].

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Avarn Security söker utbildade skyddsvakter
Avarn Security AB
Väktare och ordningsvakter

Arbetstider: Varierande tider beroende på objekt dag och natt Tjänsteställe: SAAB Varaktighet: Behovsanställning med goda möjligheter till fastanställning  Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetsuppgifter: Bl.a. bemanna entréreceptioner, säkerställa att inga obehöriga äger tillträde till skyddsobjekten. Med viss rondering. Mer information fås vid intervjun. Kvalifikationer: Vi söker dig som har en personlig mognad och som känner sig trygg i rollen som skyddsvakt. Personliga egenskaper är det som avgör den bäst lämpade. Du bör besitta ett högt säkerhetstänkande och social kompetens. Vi lägger stor vikt på din förmåga att arbeta i grupp, men förväntar oss även att du självständigt kan identifiera problem och lösa dessa. För att få arbeta på vissa objekt genomförs en säkerhetsprövning, fördjupad bakgrundskontroll och även säkerhetsintervju. Krav på dig som söker:  Utöver de personliga egenskaper som vi eftersöker och beskriver i de olika uppdragen, behöver du uppfylla grundläggande krav för att bli kvalificerad för tjänsten: • fyllt 18 år innan du påbörjar uppdraget • gymnasiekompetens • god svenska i tal och skrift • körkort B • civil skyddsvaktsutbildning (Alt. militär skyddsvaktsutbildning**, genomförd fom 2016 eller senare) Du behöver även vara ostraffad*, drogfri, ha en ordnad ekonomi samt en god hälsa och fysik för att kunna bli anställd på Avarn Security. Meriterande är: • väktarutbildning (VU1 + VU2) • vapenutbildning   Varmt välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt - dock senast 2025-07-15 - sök tjänsten via vår hemsida- ej via mejl. Tester kommer att tillämpas i rekryteringsprocessen. Vårt erbjudande Vi är den kompletta säkerhetsaktören på marknaden vilket möjliggör att vi är ledande i branschen för våra kunder samt att det finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare. Du kommer att vara en viktig representant för allmänheten och våra kunder. Därför är det A och O för oss att skapa en inkluderande arbetsmiljö där alla våra 8000 medarbetare ska känna att ansvar, omtanke och samarbete främjas. Vi tar arbetsmiljöarbete på allvar och arbetar med ständiga förbättringar. Vi tillämpar lönesättning enligt kollektivavtal. Avarn Security värnar om att du som medarbetare ska ha en trygg livssituation och hållbarhet i arbetslivet. Därför erbjuds alla nyanställda kostnadsfritt ett års försäkringslösning innehållande bland annat sjuk- och olycksfallsförsäkring, livförsäkring och barn- och ungdomsförsäkring. * All personal hos ett auktoriserat bevakningsföretag ska vara godkänd vid prövning med avseende på laglydnad, medborgerlig pålitlighet samt lämplighet i övrigt.  För godkännandemyndighetens prövning av en persons laglydnad och medborgerliga pålitlighet ska uppgifter som finns i belastningsregistret eller misstankeregister eller som behandlas hos Säkerhetspolisen med stöd av lagen om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område inhämtas. ** Har du genomfört skyddsvaktsutbildning under militär grundutbildning så är den giltig även för civilt bruk. Utbildningen ska vara genomförd 2016 eller senare och utbildningsbeviset ska inte vara äldre än 5 år. Har du en skyddsvaktsutbildning genom försvarsmakten utan militär grundutbildning så behöver du genomföra en förkortad skyddsvaktsutbildning för att kunna arbeta som civil skyddsvakt.   Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen

3 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Butikssäljare extra på Budo & Fitness Göteborg
Budo & Fitness Sport AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker dig som är resultatinriktad, driven och älskar mötet med kunden. Du är flexibel, lyhörd och engagerad säljare som brinner för service och försäljning. Du ska vara intresserad av träning och hälsa, gärna några års erfarenhet av sälj eller butiksvana. Du kan arbeta självständigt och är inte rädd för att ta egna initiativ. Du SKALL ha tidigare kampsportserfarenhet och intresse för gymträning är ett stort plus. Vi är i dagsläget i behov av extrapersonal som jobbar ca 5 timmar varannan vecka i butiken på helger. Detta kan förändras under anställningen. Som extraanställd kommer du främst att jobba som säljare i butiken. Du kommer även att hjälpa till med att fylla på butiken med varor, packa upp beställningar och stödja driften i butiken. Är du den rätta för oss? Skicka in ditt CV, personliga brev och bild till: [email protected] UTAN bifogade bilagor, dvs klistra in ALL text direkt i mailet (ansökningar med bilagor och länkar raderas direkt). I ämnesraden skriver du "Extra butik Göteborg".

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen

"Sommar"kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen  Kort säsong. Högt tryck. Stora möjligheter. Sugen på att byta avgaser mot havsbris? Vill du känna doften av nystekt fisk och salt tång i samma andetag? Då har vi sommarjobbet för dig! RA Hospitality i Göteborg söker nu hungriga, erfarna och snabba kockar för säsongsuppdrag på västkusten sommaren 2025 – från pittoreska Smögen i norr till strandnära Falkenberg i söder. Vi söker dig som... Har minst 2 års erfarenhet i ett A la carte-kök Har gått restaurangutbildning eller motsvarande lärlingstid Trivs bäst när det brinner lite i stekpannan – älskar högt tempo och snabba puckar Gärna byter storstadspuls mot saltstänkta klippor och service i solnedgång Är kreativ, självgående och alltid redo att leverera på topp Tycker att "sommarsäsong" låter mer som en kul utmaning än ett jobb Vi erbjuder: Boende nära arbetsplatsen – vi fixar så du slipper pendla Utvecklingsmöjligheter i Sveriges största bemanningsföretag inom hotell & restaurang Lön enligt erfarenhet och ansvar – vi vet att du är värd det Så om du är redo att byta "dagens lunch" mot dagar du minns, skicka in din ansökan redan idag. Sommaren 2025 blir vad du gör den till – gör den grym med oss på RA Hospitality! Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
À la carte kock för uppdrag i Göteborg

Letar du efter nästa kockäventyr? Är du den som skär löken snabbare än din egen skugga? Har du smaksinnet skarpt som en nyvässad kockkniv? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker dig som älskar tempot i köket, gillar att lösa problem på studs, och som alltid har en ny idé i bakfickan. Hos oss är ingen dag den andra lik – det är nya menyer, nya kök, nya kollegor och nya chanser att glänsa varje vecka. Det är som att jobba i ett kulinariskt äventyrsspel – och vi behöver dig i vårt team! Vad vi erbjuder dig: En fartfylld vardag där du utvecklas som kock i raketfart Möjlighet att jobba på Göteborgs mest spännande restauranger Flexibla arbetstider – du bestämmer själv hur mycket du vill jobba Roliga personalaktiviteter, utbildningar och nätverkande i branschen Kollektivavtal och en trygg anställning Vem är du? Du har gått restaurangutbildning eller lärlingsprogram Du har minst 4 års erfarenhet från ALC-kök Du vill bli bättre, snabbare, skarpare Du är hängiven, stolt över ditt yrke, en problemlösare och flexibel som få Låter det här som din grej? Skicka in din ansökan idag – ju snabbare desto bättre! Om ditt CV får oss att höja på ögonbrynen (på ett bra sätt) så hör vi av oss snabbt för att planera nästa steg mot att bli stjärnan i vårt köksteam! Lön? Såklart! Vi kommer överens – det ska kännas bra för båda..   Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Köksbiträde
Arena Personal Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi på Arena Personal söker nu köksbiträden till vår kund i Göteborg med omnejd Arbetsuppgifter Förbereda maten Salladsberedning Disk/städ Kvalifikationer Erfarenhet av arbete i kalla och/eller varma köket samt goda kunskaper om kökets hygien och kontrollrutiner. Flytande svenska i tal och skrift Körkort och tillgång till egen bil Som person God lagspelare Tar egna initiativ Ödmjuk och drivande Tycker om kundkontakt God känsla för service Om Arena Personal: Arena Personal är ett auktoriserat bemannings/rekryteringsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat: - Marknadsmässig lön - Personlig och stöttande konsultchef - Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Försäljare – Deltid Helg (Göteborg)
Mh Enterprises AB
Företagssäljare

Vill du starta din karriär inom försäljning och jobba med några av marknadens starkaste varumärken? Då är MH Enterprises platsen för dig! Vi söker unga och drivna talanger som vill utvecklas, ha kul på jobbet och samtidigt göra skillnad för våra kunder. Som säljare hos oss arbetar du med fältförsäljning, där du ansvarar för att etablera goda kundrelationer och presentera våra uppdragsgivares produkter och tjänster på ett engagerande sätt. Vad vi erbjuder: En attraktiv lönemodell med goda förtjänstmöjligheter. Motiverande tävlingar – vinn resor, teknikprylar och andra spännande priser. Snabba utvecklingsmöjligheter i ett företag som växer snabbt. Utbildning och coaching inom försäljning och personlig utveckling. En energifylld företagskultur med roliga aktiviteter och en stark teamkänsla. Vi söker dig som: Är ambitiös, social och målmedveten. Har ett positivt driv och gillar att träffa nya människor. Vill utvecklas och bygga erfarenhet inom försäljning. Uttrycker dig väl på svenska. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi ger dig all utbildning och stöd du behöver för att lyckas! Praktisk information: Tjänsten är en deltid (helger) och arbetsorten är Göteborg. Du utgår från vårt kontor i Göteborg. Om MH Enterprises: MH Enterprises är ett ungt och innovativt företag som arbetar med några av marknadens starkaste varumärken. Vi består idag av ca 70 medarbetare och fortsätter att växa. Kreativitet, kvalitet och passion för service är grunden till vår framgång. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande! Jobbtyp: Deltid, Fast Lön: 24 000,00kr - 50 000,00kr per månad Schema: Varje helg

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Flexibelt extrajobb inom reception & konferens
Carotte Staff AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Är du en servicestjärna som är intresserad av att kombinera dina studier eller annan huvudsaklig sysselsättning med ett socialt och roligt extrajobb? Då har vi en utvecklande och ett rolig tjänst för dig! Vi bemannar både fastighets receptioner och moderna co-working arenor i Göteborg med omnejd. Den här rollen passar dig som har tidigare erfarenhet av service och reception, är prestigelös och har god administrativ förmåga. För våra uppdrag kommer man att ha stor möjlighet att själv påverka sina tider utifrån sitt privata schema, och för rätt person finns det goda möjligheter till vidare utveckling. Arbetstiderna i våra receptioner är dock alltid förlagda till dagtid.  Dina arbetsuppgifter kan till exempel bestå av att: Välkomna medlemmar, kunder och medarbetare Ta hand om konferenser och frukost Ha kontakt med leverantörer Arbeta administrativt i affärs -& bokningssystem Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera mood manager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum och fika på kontoret Dela ut accesser Vidare ingår diverse administrativa sysslor, exempelvis utfärdande av nyckelbrickor för nyanställda och besökare. En av de viktigaste delarna är att du ser till att alla besökare, interna som externa, får ett professionellt och trevligtbemötande och att receptionen alltid är en välkomnande och trevlig plats. Vi söker dig som: Har ett intresse för service och att leverera kvalitet Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös. En förebild helt enkelt Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska  I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. Motivera väl i din ansökan varför just du passar för rollen – både erfarenhets- och personlighetsmässigt Om oss Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltids uppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, reception, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Övrig information Start: Omgående Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Göteborg Sök tjänsten genom att klicka på "Jag vill ansöka!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Husmor Familjearbetet Centrumkåren
Frälsningsarmén
Fritidsledare m.fl.

Frälsningsarméns nationella vision – ”Välkommen hem – livet med Jesus” – och vår lokala vision – ”Nära Gud – Nära människor” – uttrycker det vi vill vara för människor i vår stad. Centrumkåren är en kår i ett spännande utvecklingsskede. Vi finns i Haga, centrala Göteborg, där vi är engagerade i socialt arbete på flera olika plan. Vårt familjearbete är väl etablerat och riktar sig särskilt till ensamstående mammor med olika livssituationer. Nu vill vi vidareutveckla vårt familjearbete och söker därför en medarbetare som kan stärka och bredda vårt stöd till familjer i vårt närområde. Mål för arbetet Att arbeta efter Frälsningsarméns mål, principer och vision. Detta innebär att möta och välkomna människor och att arbeta mot att de ska känna sig sedda och inkluderade i det svenska samhället. Fokus ligger på hela familjen. ARBETSUPPGIFTER Att med integration som ledstjärna arbeta genom: Lokalvård      • Sköta lokalvård dagligen.   Hushållsarbete       • Planerar och ansvarar för bakning, matlagning, disk, inköp, tvätt, sömnad samt ansvar för linneförråd, underhåll och service.   Medarbetare • Medmänniska, förmedlare av kontakter, telefonsamtal etc. • Medverka i det dagliga arbetet med grupper och utvecklingen av familjearbetet • Delta i planerings/arbetplatsträffar • Samverka med kårens andra verksamheter KVALIFIKATIONER • Gymnasiekompetens • Erfarenhet av att arbeta med familjer, barn och ungdomar • Erfarenhet av ledarskap • Förmåga att arbeta självständigt men också i team • Talar svenska, engelska Meriterande: • Eftergymnasial utbildning med inriktning barn/socialt arbete är en merit • I Trygga Händer utbildning (kursen ges kontinuerligt) • Medlemskap i Frälsningsarmén • B-körkort Personliga egenskaper: Vi ser att du delar Frälsningsarméns värdegrund och vision samt har en personlig kristen tro. Det är viktigt att du har ett hjärta för den målgrupp vi vänder oss till. Vi önskar någon som är initiativrik och trivs med nya utmaningar. Flexibilitet och kreativitet tillhör viktiga egenskaper i arbetet. ÖVRIGT Frälsningsarmén är en internationell kristen kyrka med ett omfattande socialt arbete och engagemang. Vår tro leder till praktisk handling. Vi hjälper den som har det svårt. Vi delar med oss av vår tro till alla människor. Vi erbjuder en öppen gemenskap utifrån människors intressen och dagliga behov. Frälsningsarméns verksamheter finns på flera platser runt om i Sverige och det finns flera olika verksamheter. Du kan läsa mer om Frälsningsarméns arbete på vår webbsida www.fralsningsarmen.se, Där hittar du även vår hållbarhetsrapport. Se även https://www.facebook.com/fralsningsarmen/ ; https://www.instagram.com/fralsningsarmen/ ; https://se.linkedin.com/company/fr-lsningsarm-n Karriärmöjligheter: Vi är måna om att behålla, utveckla och engagera våra medarbetare. Om du likt oss drivs av att tillsammans utveckla Frälsningsarmén hittar vi en väg för hur du vill utvecklas hos oss. Kompetensutveckling: I Frälsningsarmén kan du utveckla dig själv och dina kunskaper och kompetenser via interna kurser och kompetensutveckling för att ta dig längre i din karriär, det kan vara allt ifrån olika nätverk, föreläsningar, utbildningar, planering- och utvecklingsdagar. Kollektivavtal: Hos oss omfattas alla av kollektivavtal. Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Arbetsgivaralliansen och tillämpar kollektivavtal Trossamfund och ekumeniska organisationer. Pension: Vi ser till att du får en tryggare framtid genom tjänstepension. Friskvård: Vi erbjuder anställda ett friskvårdsbidrag på upp till 2500 kronor per kalenderår. Vi erbjuder också samtalsstöd dygnet runt via S:t Lukas. Generell information Ett utdrag ur belastningsregistret krävs för arbetet. Vi genomför begränsade bakgrundskontroller för slutkandidaterna vid detta anställningsförfarande. Bakgrundskontroller genomförs endast i den utsträckning det är relevant för den aktuella tjänsten. I de fallen utdrag ur belastningsregistret är lagstadgat kommer du även behöva uppvisa ett sådant utdrag. Vi insamlar muntligt och skriftligt samtycke. För mer information om hur vi arbetar med bakgrundskontroller, se Frälsningsarmén.. Urval och intervjuer sker löpande under processens gång. Tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan! Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp. Senast uppdaterad: 2025-06-03

3 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Kock med brinnande intresse för det Italienska köket.
Dantonio AB
Kockar och kallskänkor

Vi på Aldardo söker en kock med kunskap av det italienska köket. Vi har ett genuint intresse för Italiensk mat som vi lagar med förstklassiga råvaror. Service och kvalitet genomsyrar hela vår verksamhet och skall därför vara en självklarhet även för dig. Vi arbetar i ett litet familjärt team där samarbetsförmåga och flexibilitet är en viktig ingrediens. Låter det som något för dig? Hör i så fall av dig!

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025