Kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen

"Sommar"kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen  Kort säsong. Högt tryck. Stora möjligheter. Sugen på att byta avgaser mot havsbris? Vill du känna doften av nystekt fisk och salt tång i samma andetag? Då har vi sommarjobbet för dig! RA Hospitality i Göteborg söker nu hungriga, erfarna och snabba kockar för säsongsuppdrag på västkusten sommaren 2025 – från pittoreska Smögen i norr till strandnära Falkenberg i söder. Vi söker dig som... Har minst 2 års erfarenhet i ett A la carte-kök Har gått restaurangutbildning eller motsvarande lärlingstid Trivs bäst när det brinner lite i stekpannan – älskar högt tempo och snabba puckar Gärna byter storstadspuls mot saltstänkta klippor och service i solnedgång Är kreativ, självgående och alltid redo att leverera på topp Tycker att "sommarsäsong" låter mer som en kul utmaning än ett jobb Vi erbjuder: Boende nära arbetsplatsen – vi fixar så du slipper pendla Utvecklingsmöjligheter i Sveriges största bemanningsföretag inom hotell & restaurang Lön enligt erfarenhet och ansvar – vi vet att du är värd det Så om du är redo att byta "dagens lunch" mot dagar du minns, skicka in din ansökan redan idag. Sommaren 2025 blir vad du gör den till – gör den grym med oss på RA Hospitality! Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

23 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Musiklärare med huvudinstrument kontrabas/elbas - Rytmus Göteborg
Rytmus AB
Gymnasielärare

Rytmus är Sveriges ledande musikgymnasium och har bidragit till att utveckla ett flertal kända musiker och artister sedan starten 1993. Vi finns idag i Göteborg, Malmö, Stockholm, Borlänge och Örebro. Vi erbjuder det estetiska programmet med inriktning musik som är högskoleförberedande. Inriktningen är specialiserad på den afroamerikanska traditionen, bland annat jazz, pop, rock och soul. Läs mer om oss på www.rytmus.se. Om tjänsten Vi söker dig som har lärarlegitimation med behörighet att undervisa i musik på gymnasienivå och har kontrabas /elbas som huvudinstrument. Om du har kompetens inom andra musikinstrument eller musikproduktion är det meriterande. Hos oss behöver du vara villig att undervisa i de ämnen som du har behörighet för. Vi hoppas att du trivs med samarbete, är engagerad i din undervisning och lyhörd. Tillsammans med ett drivet lärarlag är du med och skapar en inspirerande lärmiljö där kreativitet och kvalitet står i fokus. Hos oss får du vara med och forma framtidens musiker och musikälskare. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80% med start till höstterminen 2025. Vi erbjuder Utbildning inom Rytmus kännetecknas av ett nära samarbete med branschen och många av oss som arbetar på skolan är själva aktiva inom musik och media. Du hittar vår skola mitt i centrala Göteborg. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar, men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Ansökan Är detta rätt tjänst för dig? Härligt! Skicka då in din ansökan redan idag, men senast 1 juni. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna rektor Jeanette Mellqvist på [email protected] eller 076 130 44 91. Vi ser fram emot din ansökan!

23 maj 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Studenter sökes som lånehandläggare på deltid
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Beskrivning Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation. Hur mycket kan jag tjäna?Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan. Vem är du?Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till. Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar. Vad vi erbjuder dig En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt. Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning. Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här). Centralt beläget kontor i Göteborg.   ArbetstidKl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag. ErsättningGarantilön och provision. TillträdeVi anställer löpande.  FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

23 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Bli en viktig del av ett meningsfullt liv!  Vi söker en timanställd personlig assistent till en man i 66-årsåldern som bor med sin fru i Göteborg. Han uppskattar musik, frågesport, sällskapsspel och att komma ut – gärna på en fika eller en promenad i Slottsskogen. Han har vissa svårigheter med tal, men kan uttrycka sig genom enkla frågor och svar. Därför är det viktigt att du är uppmärksam, inkännande och har ett lugnt sätt. Som personlig assistent blir du ett stöd i hans vardag – med påklädning, måltider och annat praktiskt. Du följer även med till daglig verksamhet och är med och skapar en trygg, trivsam och meningsfull tillvaro. Vi söker dig som: Är flexibel och självgående. Har lätt för att ta initiativ och skapa en trygg miljö. Har ett gott omdöme och visar respekt för individens behov.   Har tidigare erfarenhet av assistans (meriterande men inget krav.  Det viktigaste är din personliga lämplighet – att du är någon han trivs med och känner sig trygg tillsammans med. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse.  Avtal: Timanställning vid behov för att täcka upp ordinarie personals semester, sjukdom etc. Du erbjuds introduktionspass för att du ska känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Förlagda under dag, kväll och helg samt vakennatt. Viktigt att du är flexibel och kan hoppa in kort om varsel.  Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Ser du fram emot att spela en viktig roll i en annan människas liv och samtidigt utvecklas professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Biltransportör - Göteborg
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger runt Göteborg. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Receptionist på 80% till Infocenter i Frölunda Torg
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 80,1% Start: 18 augusti 2025 Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan söndag 09:30-14:00. Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

22 maj 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Vi söker undersköterskor till Attendo Sankt Jörgen
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Attendo där du  kan göra skillnad Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park. S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom och en korttidsavdelning. Tillsammans har vi 84 lägenheter fördelade på åtta avdelningar. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Vid behov hjälpa till med att exempelvis förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Vi har nya kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen samt delegering. Vem är du? Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete.  Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Som person är du självständig, ödmjuk, noggrann och ansvarsfull. Du brinner för vård av äldre, ser individens behov och är engagerad i deras närstående. Du blir en del av ett engagerat medarbetarteam som alla strävar att göra det där lilla extra. Det är därför en viktig att man har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Meriterande: Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen Erfarenhet av delegering. Körkort B (beroende på segment/tjänst) Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 1 juni men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Sammanfattning Roll: Undersköterska Anställningsform: Fastanställning Tjänstgöringsgrad: 70-100% Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Personlig Assistent sökes till ung kvinna på Hisingen
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Kvinna i alla åldrar som är lugn, ansvarstagande och med båda fötterna på jorden. Du ska vara noga med att passa tider och även vara flexibel i ditt arbete. Har goda kunskaper i svenska.  Jag uppskattar att du har ett stort hjärta och gör det bästa för mig i mitt liv och på min fritid. Det är även meriterande om du: har erfarenhet av sondmatning och track så är detta ett stort plus. har erfarenhet av hostmaskin och inhalatorer Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är  som sommarvikarie med chans att få en "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 75%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid eller vaken nattetid. Dubbelassistans 24 timmar. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående start  Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Housekeeper för sommaren - Hotel Allén i Göteborg

Om hotellet: Hotel Allén är ett mindre hotell i centrala Göteborg, några minuters gångpromenad från Centralstationen och Avenyn. Verksamheten ingår i hotellgruppen GCCH. Hotellet ingår även i kedjan Best Western. Dina arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår vanliga städuppgifter.  På hotellet arbetar vi alla ihop och hjälper varandra mellan avdelningarna hela tiden. Vem vi söker Du är serviceinriktad med en stor passion för att hålla ordning och reda och framför allt så har du en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du är flexibel, trivs att arbeta i team men även självständigt då man ofta är ensam på avdelningen. Du pratar antingen svenska eller engelska på en bra nivå. Vad vi söker Vi söker housekeepers som vill jobba allt mellan 60 - 100% under sommaren. Det finns även möjlighet att jobba extra efter sommaren.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Receptionist deltid
Randstad AB
Kontorsreceptionister

Arbetsbeskrivning Tycker du om att möta människor i en varierande roll, har ett högt servicetänk och trivs bra med att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegorna? Är du dessutom flexibel och initiativtagande? Då har vi ett uppdrag till dig. Vi på Randstad söker just nu nya medarbetare inom reception i Göteborg på deltid. Vi söker dig som har ett högt servicetänk och som binner för mötet med människor. För att trivas i denna roll tror vi att du är en person som är lyhörd och välkomnande. Vidare är du en positiv och glad medarbetare som sprider energi till personer i din omgivning. Du är en person som trivs med att dagarna inte ser likadana ut och har lätt för att prioritera när förutsättningarna ändras. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Möta och erbjuda service till besökare. Besvara inkommande samtal i växeln. Post- och budhantering. Ha ett öga på kontorets öppna ytor, fruktkorgar, kaffe- och kopieringsmaskiner. Möbleringar inför konferenser. Göra utskrifter och enklare beställningar. Kvalifikationer Gymnasieexamen. Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Goda datakunskaper. Erfarenhet av att arbeta i reception är starkt meriterande. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

21 maj 2025
Sista ansökan:
19 augusti 2025