Personlig assistent till en 4-åring i Göteborg
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi en varm, lekfull och engagerad personlig assistent som vill stötta barn. Hos oss blir du en del av ett tryggt och positivt team där vi varje dag arbetar för att skapa glädje, utveckling och trygghet för en pigg fyraåring som bor med sin familj i Västra Frölunda. Om jobbet Det här barnet älskar att leka, springa omkring, titta på GAIS och vara med sin familj. Din roll blir att finnas där – i leken, i vardagen och i de små men viktiga stunderna. Barnet har cerebral pares och epilepsi, vilket innebär att du också stöttar med exempelvis hygien, sondmatning, påklädning och trygg närvaro vid tysta epileptiska anfall. Tjänsten är på deltid och arbetstiderna ligger främst under kvällar, vakna nätter och helger. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt.    Vi ser gärna att du:  Har erfarenhet av att arbeta med barn som personlig assistent eller liknande Är lekfull, aktiv och positiv – du tycker om att vara på barnets nivå och möta världen tillsammans. Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Har gärna erfarenhet av AKK (alternativ och kompletterande kommunikation), som bildstöd, poddar eller liknande. Har god fysisk förmåga och är bekväm med att arbeta i hemmet, där det även finns pälsdjur. På nätterna... ...behöver du kunna vara fokuserad och uppmärksam, då det är viktigt att upptäcka och följa upp eventuella epileptiska anfall enligt tydliga rutiner. Övrig information Plats: Västra Frölunda Göteborg Anställningsform: Så länge assistansuppdraget varar Omfattning: Deltid Arbetstider: Kvällar, vakna nätter och helger Tillträde: Så snart som möjligt – men vi är flexibla för rätt person! Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-06-11 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49  Marie Karlsson, Verksamhetschef, 010-130 36 20   Vill du bli en viktig del i ett barns liv – och få ett jobb som verkligen betyder något? Skicka in din ansökan redan idag!

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Kvällsjobb inom Finans & Kapitalåtervinning Deltid / Studentjobb
Sweinvest Finance AB
Telefonförsäljare m.fl.

SweInvest Finance är en oberoende och specialiserad aktör inom kapitalåtervinning, finansiell strukturering och strategiska likviditetslösningar. Vi hjälper privatpersoner, entreprenörer och små till medelstora bolag att få tillgång till kapital som är låst i illikvida eller komplexa situationer. Genom vår beprövade VHF-metod frigör vi likviditet där andra bara ser problem. Vi har kontor på Gullbergs strandgata 36 D, mitt i hjärtat av Göteborg. I takt med vår expansion söker vi nu en kvällsbaserad deltids-trainee, idealisk för studenter eller dig som vill arbeta extra under kvällstid. Vi letar efter dig som: Är nyfiken på finans och affärer Vill bygga erfarenhet inom kapitalåtervinning och likviditetsstrategi Har hög integritet och affärsmoral Är trygg med att kommunicera professionellt via telefon och mejl Vill utvecklas mot roller inom equity sales eller finansiell konsultation 📈 Vi erbjuder: Flexibelt deltidsupplägg (kvällar, ca 2–4 pass/vecka) Praktisk inblick i en snabbväxande verksamhet Möjlighet att arbeta med verkliga case och klienter En plats i ett litet, dynamiskt team i centrala Göteborg Möjlighet till fortsatt samarbete eller utveckling inom SweInvest Finance 📩 Intresserad? Vi intervjuar kandidater löpande. Skicka en kort presentation och CV till: Kontaktperson: Josef Nur 📧 [email protected] 🌐 www.sweinvest.se 🏢 Gullbergs strandgata 36 D, Göteborg

13 maj 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Vi söker lokalvårdare till Attendo Sankt Jörgen

Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park. S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom och en korttidsavdelning. Tillsammans har vi 84 lägenheter fördelade på åtta avdelningar. Beskrivning av tjänsten Städ av allmänna utrymmen, personalrum, omklädningsrum, kontor, toaletter samt lägenheter. Påfyllning av förbrukningsmaterial (toapapper, tvål etc.) Tömning av sopor, källsortering och hantering av grovsopor. Extra rengöring vid behov (t.ex. vid sjukdomsutbrott eller olyckor). Städning efter aktiviteter. Sommarvikariat 50-100 % - juni-augusti med eventuell förlängning. Arbetstider under dagtid mellan ca 08-16 mån-fre. Tillträdesdatum enligt överenskommelse. Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har ett öga för detaljer och är stolt över ditt arbete. Du trivs med att arbeta självständigt men är också en teamspelare som bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du behöver vara stresstålig, positiv samt flexibel Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Det kan förekomma tunga lyft r/t varuleverans Du behöver kunna ta emot feedback och öppen för att lära dig nya saker En fördel om du är teknisk då alla insatser som ska utföras finns i en digital app Gott omdöme, god social förmåga och känsla för integritet. Meriterande: Yrkesutbildning inom lokalvård. B-körkort. Tidigare erfarenhet av arbete inom äldreomsorg. Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av lokalvård inom vård, kontor eller annan offentlig miljö. Det här kan vi erbjuda dig Stort utbud av arbetsplatser & yrkesroller Utbildningar Utvecklingsmöjligheter Karriärvägar Personalförmåner Trygga anställningsvillkor Digitala arbetsverktyg Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete Platt organisation med korta beslutsvägar Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Receptionist på 86% till Infocenter i Frölunda Torg (vikariat)
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Föräldravikariat Sysselsättningsgrad: 86% Start: 26/7 - 31/10 2025  med chans till förlängning Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan söndag 09:30-14:00. Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Bankettkurs inför årets stora middagar!
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Har du service i blodet och vill vara med om att genomföra fantastiska event som bankettservis? Då är denna kursen för dig. Om Kursen: En kostnadsfri praktisk grundkurs i bankettservering med fokus på större middagsevenemang där det oftast serveras en förbeställd 3-rätters meny och förbeställd dryck. Under kursen går vi igenom; - Specialkost - Uppdukning - Servering av dryck - Bärteknik (3 tallrikar) samt serveringsteknik - Avdukning tallrikar samt avdukning med bricka - Alkohollagar Kursen är belagd vardagar med start 16.00 och pågår i ca 3h inkl. en kort paus. Detta är en grundkurs som efter avslutad utbildningstillfälle kan leda till en anställning för olika uppdrag. Våra anställningar riktar sig till dig som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. (Kompletteringskurs kan tillkomma) Vem är du? Du har en stark servicepersonlighet och lätt att ta emot instruktioner. Vi ser helst att du tidigare har arbetat med något likande eller inom service branschen. Du är bra på att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med att arbeta i team. Du är punktlig, noggrann och flexibel samt kan jobba i högt tempo när det behövs. Du utstrålar energi och bidrar till en god arbetsmiljö. Skicka in din intresseanmälan – Vi hör av oss om du blir erbjuden en plats till nästa start!   Varför ska du jobba på RA? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Stort hjärta och empati till pojke med stora omvårdnadsbehov
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Är du den vi söker? Vi söker en lyhörd, kärleksfull och empatisk personlig assistent till en pojke som lever med en progressiv sjukdom och har omfattande omvårdnadsbehov. Som assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag och ge honom stöd i hans dagliga liv. Det är viktigt att du är bekväm med att jobba nära och att du jobbar med hjärtat. Ni arbetar aldrig ensamma utan är alltid dubbelbemannade. För vår kunds hälsa är det viktigt att du som söker inte är i kontakt med småbarn, då han är oerhört infektionskänslig. Arbetsuppgifter: Stödja pojken i hans dagliga aktiviteter och vardagliga rutiner. Hjälpa till med förflyttningar då han är rullstolsburen. Utföra omvårdnad som kan inkludera hjälp med medicinsk utrustning. Vara lyhörd för hans behov och anpassa arbetet efter hans dagsform. Bidra till en meningsfull vardag genom att vara en närvarande och omtänksam stödperson. Kvalifikationer: Empati, ödmjukhet och ett genuint intresse för att hjälpa andra. Förmåga att hantera medicinsk utrustning och lära sig nya rutiner. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg eller har en medicinsk utbildning. Tjänsten innebär ett nära och personligt samarbete med pojken och hans familj, och du tillsammans med dina kollegor kommer att spela en viktig roll i hans liv. Om du känner att detta är ett uppdrag som passar dig, tveka inte att höra av dig. Vi ser fram emot att höra från dig! Om rollen Som assistent kommer du att vara ett stöd i alla delar av vardagen. Du är vår kunds armar och ben, men lika viktigt att vara dennes språkrör vilket gör att du måste kunna skriva samt tala svenska obehindrat då vi dokumenterar kundens vardag. Din närvaro blir en viktig del av vår kunds trygghet och glädje i vardagen. Du arbetar alltid tillsammans med en annan kollega. Vem är du Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av vår kunds liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: deltid, vardagar och varannan helg. Arbetstid: dag- och kvällstid Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

11 maj 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Studenter sökes som lånehandläggare på deltid
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Beskrivning Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation. Hur mycket kan jag tjäna?Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan. Vem är du?Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till. Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar. Vad vi erbjuder dig En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt. Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning. Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här). Centralt beläget kontor i Göteborg.   ArbetstidKl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag. ErsättningGarantilön och provision. TillträdeVi anställer löpande.  FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

9 maj 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Bli en viktig del av ett meningsfullt liv!  Vi söker en timanställd personlig assistent till en man i 66-årsåldern som bor med sin fru i Göteborg. Han uppskattar musik, frågesport, sällskapsspel och att komma ut – gärna på en fika eller en promenad i Slottsskogen. Han har vissa svårigheter med tal, men kan uttrycka sig genom enkla frågor och svar. Därför är det viktigt att du är uppmärksam, inkännande och har ett lugnt sätt. Som personlig assistent blir du ett stöd i hans vardag – med påklädning, måltider och annat praktiskt. Du följer även med till daglig verksamhet och är med och skapar en trygg, trivsam och meningsfull tillvaro. Vi söker dig som: Är flexibel och självgående. Har lätt för att ta initiativ och skapa en trygg miljö. Har ett gott omdöme och visar respekt för individens behov.   Har tidigare erfarenhet av assistans (meriterande men inget krav.  Det viktigaste är din personliga lämplighet – att du är någon han trivs med och känner sig trygg tillsammans med. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse.  Avtal: Timanställning vid behov för att täcka upp ordinarie personals semester, sjukdom etc. Du erbjuds introduktionspass för att du ska känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Förlagda under dag, kväll och helg samt vakennatt. Viktigt att du är flexibel och kan hoppa in kort om varsel.  Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Ser du fram emot att spela en viktig roll i en annan människas liv och samtidigt utvecklas professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

9 maj 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Systemtekniker till offentlig verksamhet - deltid
Centric Professionals AB
Systemadministratörer

Har du tidigare erfarenhet av IT-support eller systemteknik och söker ett meriterande extrajobb vid sidan av studierna? En offentlig verksamhet i Göteborg söker nu en systemtekniker på deltid (60%) för ett uppdrag som sträcker sig från juni till årsskiftet 2025. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I det här uppdraget som systemtekniker får du en viktig roll i att stötta verksamhetens IT-användare, både genom löpande support och i arbetet med att digitalisera en verkstadsmiljö där avancerade diagnosverktyg används. Du kommer att arbeta på plats i Göteborg och ansvara för att ge teknisk support till anställda, fungera som ett stöd i användningen av diagnosverktyg, ha kontakt med externa IT-leverantörer, hålla interna genomgångar och utbildningar samt dokumentera arbetsprocesser och skapa manualer vid behov. Start sker helst i juni och uppdraget pågår till årsskiftet. Uppdraget omfattar 60 procent av heltid, vilket motsvarar tre heldagar per vecka. Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för uppdraget krävs att du har tidigare yrkeserfarenhet av IT-support eller systemteknik, alltså någon form av IT-stöd i en verksamhet. Du har goda kunskaper i: - Windows 10/11 (Enterprise-miljö) - Office 365 (inkl. Word, Excel, Outlook) - Microsoft Teams - SharePoint - Adobe Acrobat Pro Vem är du? Du är lösningsorienterad, strukturerad och trygg i att möta användare med varierande teknisk vana. Du trivs med att jobba praktiskt, är inte rädd för att ta ansvar och har ett intresse för både IT och verksamhetsnära förbättringsarbete. Kanske studerar du vidare inom IT, men det viktiga är att du redan har arbetat i en liknande roll och kan bidra från dag ett. Det krävs att du kan uppge minst två referensuppdrag som styrker liknande erfarenhet. Du kan uppvisa utdrag ur belastningsregistret (utan anmärkning). Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Era Zylfijaj +46 734 159 352 [email protected]

9 maj 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Biltransportör - Göteborg
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger runt Göteborg. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

9 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025