Bartender

Moreno Pizza är mer än bara världens största pizzeria. Det är en destination för öl, quiz och 485-graders vedeldad pizza, med egen biergarten på taket som levererar stans mest göteborgska utsikt. Vi söker dig som brinner för service och har förmågan att hantera både tempo och kvalitet med ett leende. Din sociala kompetens och din känsla för detaljer gör att du alltid sätter gästen i fokus och ser till att varje besök hos oss blir något utöver det vanliga. Tidigare erfarenhet är ett krav. Omfattning: Extra Lön: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: Urval sker löpande www.Morenopizza.se

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Köksbiträden & kockar för fartfyllda live-event!
Carotte Staff AB
Kockar och kallskänkor

Om tjänsten Är du en glad och stresståligt köksbiträde eller kock som vill jobba extra på fartfyllda live-event, restauranger, hotell, konferensanläggningar samt mycket mer runtom i Göteborg? Då har vi de rätta uppdragen för dig! Du kommer att arbeta som kock eller köksbiträde på framförallt våra live-event där Carotte levererar mat, dryck & personal. Live-eventen startar i april med en fullspäckad event sommar på flera roliga arrangemang. Du kommer vara en del av den förberedande matlagningen inför event och produktionen ute på plats. Vi erbjuder en varierande fartfylld arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas tillsammans med oss på Carotte. Vi arbetar även med varierade kunder i Göteborg, där du får möjlighet att komma ut i varierade kök, bidra med samt utveckla dina köks kunskaper och kommer därmed på ett naturligt sätt att ingå i deras team för det aktuella passet. Arbetstid och tillgänglighet varierar stort och pass kan komma med kort framförhållning eller vara under längre sammanhängande period. Våra live-event är enstaka dagar i april och maj samt löpande mellan ca vecka 26-33. För oss på Carotte är personligheten det viktigaste, samt att man har driv och passion för det man skapar. Med oss får man en fantastisk möjlighet att utveckla sin kompetens hos oss och många av våra fantastiska kunder! Vi söker dig som Har dokumenterad arbetslivserfarenhet som kock/köksbiträde inom á la carte, catering eller storkök. Känner dig trygg i köket, kunna jobba självständigt men är självklart också en bra lagspelare. Är prestigelös, flexibel och lyhörd i ditt arbete. Har en annan huvudsaklig sysselsättning (på minst 50%) Talar svenska eller engelska obehindrat. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder. Carotte Staff är ett bemanningsföretag som jobbar med olika restauranger, hotell, konferensanläggningar samt mycket mer runtom i Göteborg. Du kan även få möjlighet att fortsätta arbeta med oss i höst. Nya uppdrag och spännande tjänster dyker ständigt upp och oavsett om man bara vill jobba ett fåtal gånger i månaden eller på heltid har vi något för dig. Om Carotte Academy I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Om Carotte Carotte består idag av tre bolag, Carotte Food & Event, Carotte Staff och Carotte Housekeeping. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm, Jönköping och Göteborg. I september 2022 etablerade vi Carotte Catering på Läppstiftet i Göteborg. Där erbjuder vi såväl frukost- och lunch som konferens, event och extern catering. Vi erbjuder unik mat som är skapad från grunden genom noggrant utvalda råvaror. Carotte Staff matchar ihop självgående och ansvarstagande personal som brinner för att ge förstklassig service med våra kunders team, oavsett om det handlar om att bemanna eller rekrytera. Genom våra egna träffsäkra utbildningar utvecklar vi servicepersonal med det där lilla extra – engagemanget, glöden och känslan för detaljer som gör skillnad. Vi hyr ut, rekryterar och utbildar Stockholms, Göteborgs och Jönköpings främsta servicepersonal. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Arbetstider: Varierande Lön: Timlön Placering: Göteborg Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att kontakta ansvarig rekryterare. Välkommen med din ansökan!

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Flyttmedarbetare med kollektivavtal
EUSTAFF SWEDEN AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

Vill du ha ett fysiskt och varierande jobb där ingen dag är den andra lik? Vi söker nu fler engagerade flyttmedarbetare till vårt team! Som en del av en välkänd flyttfirma erbjuder vi trygga arbetsvillkor och en stark laganda. Vad vi erbjuder: En timlön på 170 kr plus semesterersättning, vilket ger en total ersättning på cirka 190 kr per timme. Trygg anställning enligt kollektivavtal. Ett fysiskt aktivt arbete med mycket variation. En trevlig arbetsmiljö och stöttande kollegor. Möjlighet till utveckling inom företaget. Arbetet sker i grupp och är ett deltidsjobb, men om du vill arbeta mer kan vi alltid se till att du får fler arbetstimmar. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Packning och skydd av kunders tillhörigheter. Lastning och lossning av flyttgods. Transport av möbler och tillhörigheter mellan olika adresser. Kundkontakt och service på plats. Vi söker dig som: Har god fysisk förmåga och gillar att arbeta aktivt. Är serviceminded och har en positiv attityd. Trivs med att arbeta i team. Har B-körkort (meriterande men inget krav). Pratar svenska eller engelska. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt professionella flyttteam!

25 februari 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Tugmasterförare sökes till Logistikföretag i Arendal
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker nu en driven och engagerad medarbetare till rollen som tugmasterförare till DFDS Professionals. Som tugmasterförare ansvarar du för att lossa och lasta gods med hjälp av vår tugmaster. Utöver detta ansvarar du som tugmasterförare även att placera trailers i tomficka samt lastsäkra och stänga trailers. För att säkerställa att allt gods hanteras på ett säkert sätt krävs det att du har goda kunskaper inom lastsäkring och arbetar noggrant. Kommunikation är en viktig del av arbetet och du kommer att ha daglig kommunikation med arbetsledare samt daglig kommunikation med trafikplanerare. Detta gör att du behöver ha god kommunikativ förmåga och vara bekväm med att kommunicera på svenska och engelska. Arbetstiderna är varierande och både dag och kvällsskift förekommer. Start: Omgående. Om dig Vi tror att du är en person som är serviceorienterad och är van vid att möta kunder och kan bibehålla ett lugn i din körning och i andra situationer. Vidare tror vi att du kan arbeta självständigt och vara noggrann i ditt arbete. Som medarbetare hos oss erbjuder vi en stimulerande arbetsmiljö med högt i tak och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är självständig och har goda samarbetsförmågor. Om du har tidigare erfarenhet av att hantera olika typer av laster och har kört tugmaster tidigare är detta meriterande. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av teamet på DFDS Logistics Services! Meriterande för tjänsten Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska C & CE Körkort Certifierad med truckkort D1 God fysik Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Tugmasterförare | Fordonsförare

25 februari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Redovisningsekonom på 80% till Belle Maison // ESS Group, Göteborg
ESS Hotel Group AB
Redovisningsekonomer

Högt över Göteborgs takåsar, på våning 25 i Jacy’z-huset, hittar du vårt passionerade supportteam. Här arbetar vi med allt från ekonomi och marknad till IT och projektledning – alltid med ett tydligt mål: Att skapa stamgäster till våra destinationer i Sverige, Norge och Danmark! Är du vår nästa Redovisningsekonom? Vi söker en erfaren och noggrann Redovisningsekonom till ESS Groups dotterbolag Belle Maison och Fluid Minds. Här får du en nyckelroll där du självständigt ansvarar för redovisningen av båda bolagen, samtidigt som du är en del av vårt ekonomiteam på huvudkontoret i Jacy’z-huset i Gårda. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter inom ekonomi, bokföring och analys – en roll för dig som trivs med att kombinera din analytiska förmåga med din kommunikativa sida! Om Belle Maison Belle Maison är en dynamisk importör med stark förankring i hotell- och restaurangbranschen. Vi specialiserar oss på kurerade viner från ledande europeiska producenter och domäner. Som en del av ESS Group har vi en unik position där våra produkter når både ESS Groups premiumdestinationer samt den bredare HORECA-marknaden. Om Fluid Minds Fluid Minds är en dryckesinkubator med egenproducerad premiumdryck på burk, fat och flaska. Vi utvecklar både egna varumärken och erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling och legoproduktion för externa partners. Vi är här för att skapa nästa generations dryckesvarumärken. Om rollen Som Redovisningsekonom hos oss får du en bred och ansvarsfull roll där du hanterar: Löpande bokföring, månads- och årsbokslut Deklarationer och likviditetsplanering Analyser av resultat och budgetuppföljning Skapande av produktkalkyler och redovisning av alkoholskatt Säkerställande av högsta kvalitet på våra ekonomiska processer Vem är du? Vi söker dig som har: En relevant ekonomiutbildning och flerårig erfarenhet av redovisning Erfarenhet av produkt- och lagerkalkyler Goda kunskaper i Excel, gärna erfarenhet av Fortnox En analytisk och strukturerad arbetsstil, med förmåga att fatta snabba beslut vid behov God kommunikativ förmåga och trivs i team Erfarenhet av redovisning av alkoholhaltiga och egentillverkade produkter är meriterande Flytande svenska och engelska i tal och skrift (övriga språk som danska eller franska är meriterande) Om tjänsten: Anställningsgrad: 80% tillsvidare med 6 månaders provanställning Plats: ESS Huvudkontor, Jacy’z-huset, Gårda, Göteborg Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt avtal och överenskommelse Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sök idag! Varför välja oss? Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samt otroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

25 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Redovisningsekonom på 80% till Belle Maison // ESS Group, Göteborg
ESS Hotel Group AB
Redovisningsekonomer

Högt över Göteborgs takåsar, på våning 25 i Jacy’z-huset, hittar du vårt passionerade supportteam. Här arbetar vi med allt från ekonomi och marknad till IT och projektledning – alltid med ett tydligt mål: Att skapa stamgäster till våra destinationer i Sverige, Norge och Danmark! Är du vår nästa Redovisningsekonom? Vi söker en erfaren och noggrann Redovisningsekonom till ESS Groups dotterbolag Belle Maison och Fluid Minds. Här får du en nyckelroll där du självständigt ansvarar för redovisningen av båda bolagen, samtidigt som du är en del av vårt ekonomiteam på huvudkontoret i Jacy’z-huset i Gårda. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter inom ekonomi, bokföring och analys – en roll för dig som trivs med att kombinera din analytiska förmåga med din kommunikativa sida! Om Belle Maison Belle Maison är en dynamisk importör med stark förankring i hotell- och restaurangbranschen. Vi specialiserar oss på kurerade viner från ledande europeiska producenter och domäner. Som en del av ESS Group har vi en unik position där våra produkter når både ESS Groups premiumdestinationer samt den bredare HORECA-marknaden. Om Fluid Minds Fluid Minds är en dryckesinkubator med egenproducerad premiumdryck på burk, fat och flaska. Vi utvecklar både egna varumärken och erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling och legoproduktion för externa partners. Vi är här för att skapa nästa generations dryckesvarumärken. Om rollen Som Redovisningsekonom hos oss får du en bred och ansvarsfull roll där du hanterar: Löpande bokföring, månads- och årsbokslut Deklarationer och likviditetsplanering Analyser av resultat och budgetuppföljning Skapande av produktkalkyler och redovisning av alkoholskatt Säkerställande av högsta kvalitet på våra ekonomiska processer Vem är du? Vi söker dig som har: En relevant ekonomiutbildning och flerårig erfarenhet av redovisning Erfarenhet av produkt- och lagerkalkyler Goda kunskaper i Excel, gärna erfarenhet av Fortnox En analytisk och strukturerad arbetsstil, med förmåga att fatta snabba beslut vid behov God kommunikativ förmåga och trivs i team Erfarenhet av redovisning av alkoholhaltiga och egentillverkade produkter är meriterande Flytande svenska och engelska i tal och skrift (övriga språk som danska eller franska är meriterande) Om tjänsten: Anställningsgrad: 80% tillsvidare med 6 månaders provanställning Plats: ESS Huvudkontor, Jacy’z-huset, Gårda, Göteborg Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt avtal och överenskommelse Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sök idag! Varför välja oss? Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utbilda våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman temat. Utöver det får du en säker anställning och friskvårdsbidrag. Samt otroliga kollegor och kanske till och med vänner för livet!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Tim- och semestervikarier till Skyddat boende i Västra Götaland
Patia AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Har du erfarenhet av att arbeta med personer i behov av skydd och stöd? Vi söker nu engagerade timvikarier som vill ta nästa steg i sin karriär och göra skillnad i människors liv genom att erbjuda trygghet och stöd till våldsutsatta individer. Om verksamheten Med lång erfarenhet av att stödja personer utsatta för våld, erbjuder Patia skyddsplaceringar på tryggt belägna boenden runtom i landet. Vi tillhandahåller en säker fristad i en skyddad miljö för dem som behöver skydd från våld i nära relation eller hedersrelaterat våld och förtryck. Våra boenden är öppna för kvinnor, med eller utan barn, som behöver skydd och stöd. Vi erbjuder även skyddade boenden för våldsutsatta män och par i form av egna lägenheter. Hos Patia får våldsutsatta individer möjlighet att få andrum och påbörja bearbetningen av sina upplevelser. Vi erbjuder både akuta insatser och krisstöd, samt långsiktigt stöd för att hitta ett eget boende och etablera sig på en ny ort. Om tjänsten Vi söker nu tim- och semestervikarier till vårt skyddade boende Kvinnohuset Ljung. Verksamheten bemannas dygnet runt vilket innebär att arbetstiden är förlagd dagtid, kvällar, nätter (med sovande jour) och helger. Som timvikarie arbetar du för att skapa en trygg och säker miljö för kvinnor och barn som är i behov av skydd. Dina arbetsuppgifter I din roll ansvarar du för att följa upp den våldsutsattas skydd, säkerhet och välbefinnande. Du ger stöd vid myndighetskontakter med exempelvis socialtjänst, Skatteverket, sjukvård, polis och jurist, och bidrar därigenom till att skapa stabilitet och trygghet för den enskilde. Ditt arbete innefattar bland annat: Ansvar för skydds- och stödinsatser för våldsutsatta kvinnor och barn. Upprätta och revidera genomförandeplaner samt sammanställa månadsrapporter och riskanalyser/bedömningar. Barnpassning vid behov, exempelvis när vårdnadshavaren har möten med polis eller jurist. Utföra praktiska arbetsuppgifter som städning och handling för att skapa en trygg och fungerande vardag. Vi söker dig som är självständig och målinriktad, med en stark vilja att använda din kompetens och erfarenhet för att göra skillnad. Du har ett genuint engagemang för målgruppen och är en mogen, trygg person som behåller lugnet även i stressade och krävande situationer. Du har en naturlig förmåga att skapa en lugn, trygg och positiv miljö för både klienter och kollegor. Som en relationsskapande och inkännande person kan du bygga förtroende samtidigt som du sätter tydliga och konsekventa gränser. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Dina kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du uppfyller följande krav: Avslutad eller påbörjad eftergymnasial utbildning (minst 2 år) inom socialt arbete, exempelvis som socialpedagog, socionom eller annan relevant utbildning. Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Erfarenhet av arbete på skyddat boende, HVB eller stödboende. B-körkort Meriterande: Utbildning inom VINR (Våld i nära relationer). Kompetens inom HRV (Hedersrelaterat våld) och krishantering. Kunskap i metoder som Trappan-samtal, FREDA och PATRIARK. Eftergymnasial utbildning (minst 2 år) inom socialt arbete, exempelvis som socialpedagog, socionom eller annan relevant utbildning. I denna rekrytering genomför vi ett löpande urval och annonsen kan därmed komma att avslutas innan sista ansökningsdagen. Om du går vidare i rekryteringsprocessen, kommer vi att be om ett utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB-hem samt kontroll av egna uppgifter. Vi ber dig att beställa utdraget vid ansökan. Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg och examensbevis lämnas vid en eventuell intervju. Varmt välkommen in med din ansökan!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Kock 80%
Winn Hotel Group AB
Kockar och kallskänkor

Cuckoo’s Nest är en restaurang & bar och en mötesplats för visionärer och drömmare, kreatörer och tvärtomtänkare, innovatörer och möjlighetsmänniskor. Beläget i Radisson Blu Riverside Hotel på Lindholmen, Göteborg. Att Cuckoo’s Nest är en plats där man befinner sig i gränslandet mellan genialitet och galenskap avspeglar sig i allt från inredning till servicen till våra gäster. Eftersom gränsen mellan genialitet och galenskap är hårfin, döpte vi restaurangen till Cuckoo’s Nest. Vi tror att du kommer att känna dig som hemma. Vi söker nu en kreativ kock till Restaurang Cuckoo's Nest. Har du en passion för kockyrket och brinner för att få dela med dig av nya smakupplevelser och kombinationen av mat och dryck? Tycker du om innovativa trender inom mat & dryckeskonst och triggas av att ständigt få utvecklas? Drivs du av noggrannhet och kvalité och går i gång på att alltid få leverera det lilla extra? Som person sätter du gästernas behov främst och har ett stort servicetänk. Du är van att arbeta självständigt men brinner samtidigt för att få dela med dig av din yrkeskunskap till dina kollegor, för att ni tillsammans ska kunna ge en härlig middagsupplevelse till gästerna. Du behöver ett par års erfarenhet av professionell matlagning och ha arbetat aktivt i ett a la cartékök. Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet inom liknande a la cartéverksamhet. Din vilja att vara med och utveckla är stor och du har en ödmjuk framtoning. Vidare är du ordningsam, ansvarsfull, ambitiös och har ett öga för detaljer. Låter det spännande och som något för dig? Sök i dag - vi vill gärna höra ifrån dig! Intervjuer sker löpande, tillträde enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda över kvällar. Läs mer om restaurangen på www.cuckoosnest.se eller på Instagram Restaurangen är en del av Radisson Blu Riverside Hotel på Lindholmen och drivs av Winn Hotel Group AB.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
KÖKSPERSONAL EXTRA TUGG BURGERS
TB Borås AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Tugg Burgers söker nu kökspersonal! Vilka är vi? Tugg är en mindre restaurangkedja med fokus på schyssta burgare, vardagsrumsmiljö för våra gäster och familjekänsla för våra anställda. Allting började i Borås 2014 och sedan dess finns vi även i Malmö, Lund, Göteborg och Uppsala. Vi ääälskar hamburgare och brinner för att alltid leverera bästa kvalitén – både gällande mat och service! Vem är du då? - en person som är lösningsorienterad och gillar högt tempo - jobbar bra i team och älskar att arbeta med människor - har du tidigare branscherfarenhet är det givetvis ett plus! Dina arbetsuppgifter är - stå i preppen och förbereda menyn inför service - de dagliga arbetsuppgifterna under service; steka burgare, fritera diverse sides, lägga upp maten - att tillsammans med teamet hålla ordning och reda på restaurangen - hantera diskstationen samt dagligt städ av restaurangen Vad erbjuder vi då? - en fartfylld och rolig arbetsplats med ett härligt team - schyssta villkor och kollektivavtal - interna kurser om både vårt sortiment men också branschen

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Digital Content Creator / UX/UI Designer – Consumer Goods Industry
Digitalenta AB
Designer inom spel och digitala medier

We are seeking a talented Digital Content Creator with expertise in UX/UI design to support a leading company in the consumer goods industry. In this role, you will craft engaging, high-quality digital content that strengthens the visual identity of well-known global brands. The assignment is full-time and based in Sweden. The assignment is half-time (20 hours per week) and for a period from April to December 2025, with possible extension. About the Role As a Designer, you’ll be at the heart of creating captivating digital experiences across platforms like Instagram, TikTok, Facebook, Snapchat, websites, digital services, and email marketing. Your work will combine UX/UI design, motion graphics, and visual storytelling to shape impactful brand experiences. Collaborating closely with marketing and brand teams, you’ll translate creative concepts into polished digital content that resonates with audiences. Key Responsibilities UX/UI & Visual Design: Create user-centric, visually compelling content that ensures consistency across digital touchpoints. Graphic & Motion Design: Design static and animated assets, such as social media graphics, banners, and GIFs. Illustrations: Produce custom illustrations tailored for web and social media platforms. Video Editing & Content Creation: Edit and adapt short-form video content for digital channels. Concept & Strategy Development: Collaborate with marketing and brand teams to develop and execute creative campaigns. Collaboration & Iteration: Work in an agile environment, iterating designs based on feedback and performance insights. About You We’re looking for a creative and detail-oriented designer with a strong eye for aesthetics and storytelling. Your background in digital content creation, combined with UX/UI expertise, equips you to produce impactful designs while managing multiple projects efficiently. Experience working within cross-functional teams and adapting to fast-paced environments will set you up for success. Experience and Skills 3+ years of experience as a Digital Content Creator, UX/UI Designer, or Visual Designer, ideally from an agency or in-house creative team. Proficiency in Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere Pro), Figma, and other design tools. Strong understanding of branding, typography, and composition. Experience with motion design and video editing for social media. Ability to prioritize tasks and meet deadlines in a dynamic environment. Fluent in Swedish and English. Bonus: Experience working in matrix organizations, managing multiple project timelines and budgets, along with photography and filming skills. About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025