Lediga deltidsjobb i Kristinehamn

Det finns totalt 12 lediga deltidsjobb att söka i Kristinehamn

Personliga assistenter sökes omgående till Kvinna i Kristinehamn
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Kristinehamn  Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter  Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet.  Vi söker dig som:  Vi söker dig som kan påbörja inskolning omgående, är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning  om rollen som personlig assistent. Du behöver behärska svenska språket mycket väl i både tal och skrift. Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: dag, kväll, natt (aktiv samt jour), vardag som helg.  Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

24 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Självgående och ordningsam assistent till kvinna i 60-års åldern
Passal AB
Personliga assistenter

Nu söker vi en flexibel och ansvarsfull personlig assistent till vår kund i Kristinehamn för en tjänst på 50%.  Vem är jag? Jag är en aktiv kvinna i 60-års åldern som bor tillsammans med min man i Kristinehamn.  På vardagarna arbetar jag bland annat för en branschorganisation vilket gör att det blir en del möten men även resor i tjänsten.  På fritiden tycker jag om allt från konserter, gå ut och äta en god middag samt att resa.  Min funktionsvariation gör att min fysiska förmåga är nedsatt. Det gör att jag har en elrullstol för att kunna ta mig fram och behöver stöttning vid bland annat förflyttningar och andra fysiska göromål i olika situationer.    Så här kan en dag med mig se ut: Att arbeta som assistent hos mig innebär att du är mig behjälplig i vardagen. Det kan handla om allt från att ordna kring måltider, följa med på ärenden både i och utanför Kristinehamn samt sedvanliga hushållsuppgifter och påta i trädgården.    Vem är du? För denna tjänst söker jag en kvinna, gärna i liknande ålder som mig själv. Du är en social, lyhörd och inkännande person. Du har ett ordningssinne och se vad som behöver att göras.  Har du liknande intressen är det ett plus.  Eftersom resor över dagen, samt med övernattning kan bli aktuellt så behöver du kunna vara flexibel kring arbetstiderna men även arbetsdagarna till viss del. Du som söker denna tjänst är rökfri!  Du behärskar det svenska språket väl. Körkort är ett krav för att kunna arbeta hos mig, då du framför min bil i arbetet.  Till denna tjänst önskar jag endast kvinnliga sökanden.  Om tjänsten: Tjänsten är en deltidstjänst på 50% och förlagd till måndagar kl.9-15, tisdagar kl.9-15 samt onsdagar kl.9-17. Ändringar i arbetstid och dagar kan ske.  Denna tjänst är förenlig med kanske eget företag eller andra åtaganden då det är en deltidstjänst och inhopp vid behov.  Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med ansvarig koordinator. Välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr: 3028 Ansvarig rekryterare: Johan Håkansson Tel: 010-7077822 Passal Assistans Djurgårdsvägen 31 681 53 Kristinehamn Tel: 010-70 77 800 E-post: [email protected] Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett  samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen.

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Ekonomiassistent till Combi Wear Parts
Qtym AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om Combi Wear Parts With focus and dedication Combi Wear Parts delivers innovative and sustainable business solutions that makes a difference for our customers and for the world. Everything we do proceeds from a close and valuable relationship with both customers and partners. By applying our knowledge and experience to your daily needs and future challenges, we can create the solution that makes your job easier and your business more profitable. By only using high quality steel grades, optimized for wear parts, in our custom-built foundry in Sweden we want to challenge today’s standards and provide a better, stronger and more long-lasting choice for an ever-changing industry. Combi Wear Parts söker en Ekonomiassistent Combi Wear Parts har fått en vakans i verksamheten, och behöver därför få in en ny kollega på ekonomiavdelningen. Rollen är på 75-80 %. Vår målsättning är att ha en ny kollega på plats i mitten på augusti. Rollen Som ekonomiassistent arbetar du från huvudkontoret kontoret i Kristinehamn och rapporterar till CFO. Du kommer även att ha kollegor på andra delar i landet och runt om världen. I dina arbetsuppgifter ingår generellt administrationsarbete som tillhör en ekonomiavdelning, men dina främsta arbetsuppgifter är att jobba med: • Reskontra, där du främst arbetar med leverantörssidan. • Löpande redovisning. På kontoret i Kristinehamn är det ett litet team som arbetar, så man får också vara beredd på att hugga i med arbetsuppgifter från högt till lågt. Någon gång per år kan det också bli aktuellt med resor till kollegorna som finns vid företagets produktionsanläggning i Ljungby. Vem är du? Som person är du social och trivs med att jobba på det mindre kontoret där alla hjälps åt. Du är trygg med att ha kontakt med kollegor och kunder från andra delar världen och kan ha en dialog på engelska i tal och skrift. Du är noggrann och behärskar att jobba självständigt med reskontra och vardaglig löpande redovisning. Du är van vid att arbeta i affärssystem och trivs med Excel. Combi Wear Parts jobbar i Monitor G5. Övrigt I den här rollen blir du under de 6 första månaderna anställd av Qtym, för att sen gå över till anställning hos Combi Wear Parts. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Julia Låbbman på 054-14 18 00, eller [email protected]. Din ansökan vill vi senast ha den 2025-07-18. Du kan lästa mer om Combi Wear Parts verksamhet på www.combiwearparts.com

19 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
MinDoktor söker vaccinationssköterska till Apotek Hjärtat i Kristinehamn
MD International AB (publ)
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se vår film om hur det är att arbeta hos oss Det här söker vi hos digVi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Kristinehamn. Tjänsten omfattar 1 dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Kristinehamn Omfattning: Avtalad visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1 dag i veckan Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

19 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Är du redo för nästa steg i din karriär?
King Food AB
Restaurang- och kökschefer

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt som Assisterande Restaurangchef! Är du redo att leda ett team i en miljö fylld med skratt, leenden och högt tempo? Som Assisterande Restaurangchef på Burger King är du en nyckelledare som, tillsammans med Restaurangchefen, säkerställer att restaurangen drivs på toppnivå varje dag. Dina ansvarsområden: Guest is King – Alla beslut tas med gästen i fokus för att ge dem en kunglig upplevelse! Effektiv drift – Säkerställa att restaurangen fungerar smidigt och effektivt. Ledarskap – Utöva tydligt och professionellt ledarskap. Träning och utveckling – Se till att medarbetarna får bästa möjliga utbildning och utveckling. Målsättning – Sätta och nå mål för avdelningen och säkerställa ekonomisk hållbarhet. Kvalitet och service – Se till att restaurangen alltid följer Burger Kings koncept och standarder. Vi söker dig som: Har en passion för fantastiska gästupplevelser. Har ledarerfarenhet och förmågan att bygga starka, självständiga team. Har erfarenhet från restaurangbranschen eller detaljhandel. Har en god ekonomisk förståelse och kan arbeta målinriktat. Varför välja oss? Goda förtjänstmöjligheter – Konkurrenskraftiga villkor. Stark varumärkesprofil – Jobba i en global kedja med tydliga värderingar. Utbildning – Fullständig teoretisk och praktisk upplärning. Utveckling – Kontinuerlig yrkesmässig och personlig utveckling genom vårt ledarprogram. Karriärmöjligheter – Goda chanser att avancera inom företaget. Som ledare är du en resultatorienterad entreprenör som brinner för service och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du är lojal mot varumärket och konceptet, samtidigt som du hittar nya sätt att locka gäster i ditt lokala område. Du gillar utmaningar och går i täten som ett gott föredöme i en hektisk vardag. För att lyckas leder du med energi och tydlighet och når dina mål genom teamwork. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Kontakta oss idag!

29 maj 2025
Sista ansökan:
15 november 2025
Modersmålslärare i Kurmanji
Kristinehamns kommun
Elevassistenter m.fl.

Vill du fylla din tid med något meningsfullt?   Vi söker nu en Modersmålslärare i Kurmanji på deltid 20% till skolförvaltningen i Kristinehamns kommun. Tjänsten sträcker sig fram till 260612. Skolförvaltningens ansvarsområde omfattar verksamhet för barn från ett år till gymnasieutbildning. Verksamheten omfattar skolstaben, förskola, grundskola inklusive anpassad grundskola, gymnasieskola inklusive anpassad gymnasieskola och kulturskola.   Tillsammans så arbetar vi för elevers rätt till bra utbildning och personalen är verksamhetens viktigaste resurs. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att utföra modersmålsundervisning utifrån fastställd kursplan på flera av kommunens grundskolor. Som modersmålslärare ger du våra elever en möjlighet att utveckla sina kunskaper i Kurmanji.  Du blir en viktig person då du ger eleven möjlighet att behålla sin koppling till sitt, eller sin familjs ursprung.    Undervisningen kan ske både i grupp och enskilt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har:   • Goda kunskaper i berört språk samt svenska.   • Tidigare haft en undervisande roll och/eller har en pedagogisk utbildning.   • Är flexibel, ansvarstagande och självständig i ditt arbete.  Det är meriterande om du har kunskap om den svenska skolans regelverk, samt dess läroplaner. Då du tjänstgör på flera skolor i Kristinehamn med omnejd så är B-körkort ett krav.  Vi vill att du medvetet arbetar för att skapa en god lärandemiljö som är utmanande, stimulerande och lockar eleverna till nyfikenhet och lärande. Du har god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar samt anpassar sättet att förmedla ditt budskap till mottagaren.  Alla elever ska möta vuxna som ser varje elevs unika möjligheter, som skapar förtroendefulla och trygga relationer och visar lust och engagemang i samspelet med eleven.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.   Har du frågor om tjänsten under sommaren så nås vi bäst på [email protected] ÖVRIGT Vi i Kristinehamns kommun arbetar för ett aktivt ledar- och medarbetarskap. Detta skapas genom dialog och i samspel mellan ledare och medarbetare, vilket skapar goda förutsättningar för arbetsglädje i organisationen. Vår arbetsmiljö påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar att bidra. Tillsammans arbetar vi för att verksamheten uppnår sina mål och att beslut som fattas också efterlevs. En nyfiken grundinställning och vilja att samarbeta är förutsättningar för ständiga förbättringar som leder till den bästa möjliga servicen till kommunens invånare. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Kristinehamns kommun ser mångfald som en styrka och vi välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att endast skicka in din ansökan via ansökningslänken i annonsen. Frågor som rör rekryteringsprocessen hanteras av rekryteringsenheten. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

22 maj 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Modersmålslärare i vietnamesiska
Kristinehamns kommun
Grundskollärare

Vill du fylla din tid med något meningsfullt?   Vi söker nu en Modersmålslärare i vietnamesiska, deltid 20% till skolförvaltningen i Kristinehamns kommun.    Skolförvaltningens ansvarsområde omfattar verksamhet för barn från ett år till gymnasieutbildning. Verksamheten omfattar skolstaben, förskola, grundskola inklusive anpassad grundskola, gymnasieskola inklusive anpassad gymnasieskola och kulturskola.   Tillsammans så arbetar vi för elevers rätt till bra utbildning och personalen är verksamhetens viktigaste resurs. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att utföra modersmålsundervisning utifrån fastställd kursplan på flera av kommunens grundskolor. Som modersmålslärare ger du våra elever en möjlighet att utveckla sina kunskaper i vietnamesiska. Du blir en viktig person då du ger eleven möjlighet att behålla sin koppling till sitt, eller sin familjs ursprung.    Undervisningen kan ske både i grupp och enskilt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har:   • Goda kunskaper i berört språk samt svenska.   • Tidigare haft en undervisande roll och/eller har en pedagogisk utbildning.   • Är flexibel, ansvarstagande och självständig i ditt arbete.  Det är meriterande om du har kunskap om den svenska skolans regelverk, samt dess läroplaner.  Då du tjänstgör på flera skolor i Kristinehamn med omnejd så är B-körkort ett krav. Vi vill att du medvetet arbetar för att skapa en god lärandemiljö som är utmanande, stimulerande och lockar eleverna till nyfikenhet och lärande. Du har god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar samt anpassar sättet att förmedla ditt budskap till mottagaren.  Alla elever ska möta vuxna som ser varje elevs unika möjligheter, som skapar förtroendefulla och trygga relationer och visar lust och engagemang i samspelet med eleven.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Har du frågor om tjänsten under sommaren så nås vi bäst på [email protected] ÖVRIGT Vi i Kristinehamns kommun arbetar för ett aktivt ledar- och medarbetarskap. Detta skapas genom dialog och i samspel mellan ledare och medarbetare, vilket skapar goda förutsättningar för arbetsglädje i organisationen. Vår arbetsmiljö påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar att bidra. Tillsammans arbetar vi för att verksamheten uppnår sina mål och att beslut som fattas också efterlevs. En nyfiken grundinställning och vilja att samarbeta är förutsättningar för ständiga förbättringar som leder till den bästa möjliga servicen till kommunens invånare. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Kristinehamns kommun ser mångfald som en styrka och vi välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att endast skicka in din ansökan via ansökningslänken i annonsen. Frågor som rör rekryteringsprocessen hanteras av rekryteringsenheten. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

20 maj 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Modersmålslärare i finska
Kristinehamns kommun
Grundskollärare

Vill du fylla din tid med något meningsfullt, samt vara med och bidra till att lära ut ett av våra nationella minoritetsspråk?   Vi söker nu en vikarierande Modersmålslärare i finska till skolförvaltningen i Kristinehamns kommun, deltid 30%. Skolförvaltningens ansvarsområde omfattar verksamhet för barn från ett år till gymnasieutbildning. Verksamheten omfattar skolstaben, förskola, grundskola inklusive anpassad grundskola, gymnasieskola inklusive anpassad gymnasieskola och kulturskola.   Tillsammans så arbetar vi för elevers rätt till bra utbildning och personalen är verksamhetens viktigaste resurs. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att utföra modersmålsundervisning utifrån fastställd kursplan på flera av kommunens grundskolor. Som modersmålslärare ger du våra elever en möjlighet att utveckla sina kunskaper i finska.   Du blir en viktig person då du ger eleven möjlighet att behålla sin koppling till sitt, eller sin familjs ursprung.    Undervisningen kan ske både i grupp och enskilt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har:   • Goda kunskaper i berört språk samt svenska.   • Tidigare haft en undervisande roll och/eller har en pedagogisk utbildning.   • Är flexibel, ansvarstagande och självständig i ditt arbete.  Det är meriterande om du har kunskap om den svenska skolans regelverk, samt dess läroplaner.  Då du tjänstgör på flera skolor i Kristinehamn med omnejd så är B-körkort ett krav.  Vi vill att du medvetet arbetar för att skapa en god lärandemiljö som är utmanande, stimulerande och lockar eleverna till nyfikenhet och lärande. Du har god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar samt anpassar sättet att förmedla ditt budskap till mottagaren.  Alla elever ska möta vuxna som ser varje elevs unika möjligheter, som skapar förtroendefulla och trygga relationer och visar lust och engagemang i samspelet med eleven.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Har du frågor om tjänsten under sommaren så nås vi bäst på [email protected] ÖVRIGT Vi i Kristinehamns kommun arbetar för ett aktivt ledar- och medarbetarskap. Detta skapas genom dialog och i samspel mellan ledare och medarbetare, vilket skapar goda förutsättningar för arbetsglädje i organisationen. Vår arbetsmiljö påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar att bidra. Tillsammans arbetar vi för att verksamheten uppnår sina mål och att beslut som fattas också efterlevs. En nyfiken grundinställning och vilja att samarbeta är förutsättningar för ständiga förbättringar som leder till den bästa möjliga servicen till kommunens invånare. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Kristinehamns kommun ser mångfald som en styrka och vi välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att endast skicka in din ansökan via ansökningslänken i annonsen. Frågor som rör rekryteringsprocessen hanteras av rekryteringsenheten. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

19 maj 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Brinner du för bra gästupplevelser?
King Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Extrajobb som grillmästare Kristinehamn
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vi skapar upplevelser som sticker ut genom smakprov, engagerande samtal och kreativ exponering av produkter i butiksmiljö. Vill du bli vår nästa Grillmästare? Vi letar efter en entusiastisk grillmästare som vill ha världens roligaste extrajobb! I denna roll får du ansvaret för att förbereda och grilla läckra rätter, samtidigt som du bidrar till en härlig atmosfär och en smakupplevelse för våra kunder. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Demonstrera och tillaga grillprodukter för kunder i livsmedelsbutiker. Bjuda på smakprov och engagera kunder genom samtal och produktkunskap. Hålla grillplatsen organiserad och ren för att säkerställa en säker och trivsam miljö. Samverka med butikspersonal för att säkerställa optimal produktplacering och synlighet. Vi söker dig som Är över 18 år. Kommunicerar väl och flytande på svenska. Har ett genuint intresse för grillning och matlagning. Är serviceminded och har lätt för att få kontakt med människor. Kan arbeta vid behov, främst på torsdagar och fredagar. Varför arbeta med Brand Impact? Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsmiljö med en marknadsmässig lön och support från vårt kunniga team! Intresserad? Är du redo att bli vår nya grillmästare? Tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025