Lediga deltidsjobb i Lerum

Det finns totalt 21 lediga deltidsjobb att söka i Lerum

Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Lerum

We are looking for new home cleaners to join our team in Lerum. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license and a car. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Lerum.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort och bil. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

11 september 2024
Sista ansökan:
16 september 2024
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten:Vi söker ansvarsfulla och engagerade vikarier som vill arbeta extra hosen 25-årig tjej i Gråbo, som bor tillsammans med sin familj. Hon lever ett aktivt liv trots omfattande vårdbehov och kräver assistans dygnet runt där viss dubbelbemanning finns. Vår uppdragsgivare har ingen förmåga att tala men förstår allt som sker i hennes närhet och kommunicerar med hjälp av kommunikationshjälpmedel. Som hennes assistent spelar du en avgörande roll i hennes dagliga liv och bidrar till att möjliggöra hennes delaktighet i både personliga och sociala sammanhang. Dina arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att ha en central roll i att stödja henne genom förflyttningar, matsituationer, personlig hygien samt utföra olika träningsövningar tillsammans med henne. Du kommer även ansvara för att assistera med medicinska hjälpmedel så som slemsug, hostmaskin och inhalator för att säkerställa en trygg och behaglig vardag för vår uppdragsgivare. Användningen och förståelsen av alternativa kommunikationsverktyg är av stor betydelse i detta arbete. Vi söker dig: som har en varm och positiv personlighet med en naturlig fallenhet för omvårdnad och stöd. Du bör vara flexibel, ansvarsfull och ha en god fysisk styrka eftersom tjänsten innebär fysiska förflyttningar av uppdragsgivaren. Du behöver inte nödvändigtvis ha tidigare erfarenhet från arbete med personlig assistans, men det är en fördel om du har tidigare erfarenheter av att arbeta med människor. Viktigt för oss är den personliga kemin mellan dig och vår uppdragsgivare, samt att du har en humoristisk ådra och är rökfri. Du behöver ha intresse och gärna erfarenhet inom alternativ kommunikation. Kunskaper är meriterande. Rökfri. God kroppsfysik. Ansvarsfull och anpassningsbar. Erfarenhet eller intresse av alternativ kommunikation. Omfattning: Timanställning vid behov för att täcka upp ordinarie personals sjukdom och ledighet. Arbete är förlagt enligt ett rullande schema och omfattar främst dagar och helger.Vaken natt kan också bli aktuellt längre fram. Varför arbeta hos oss? Som en del i vårt team får du möjligheten att bidra till en meningsfull vardag för andra, samtidigt som du utvecklas professionellt. Vi erbjuder interna utbildningar och goda anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Utöver det erbjuder vi också handledning och stöd i ditt dagliga arbete och ett generöst friskvårdsbidrag om du har en fast sysselsättningsgrad. Vår arbetsplats präglas av ömsesidig respekt och en stark gemenskap där varje medarbetares insats värderas högt. Tillträde: Efter överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med gällande kollektivavtal. Villkor för anställning: Identifiering och arbetsrätt i Sverige kommer att kontrolleras. Bank-id krävs för undertecknande av anställningskontrakt och tidrapporter. En webbaserad introduktionsutbildning ska genomföras inom en månad efter anställningens start. Rekryteringsprocessen: Vi hanterar ansökningar löpande och intervjuer sker fortlöpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut om vi hittar rätt person, så vänta inte med din ansökan! Bakgrundskontroller kan förekomma enligt rutin i våra rekryteringar och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. Är detta jobb något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett dynamiskt team som gör skillnad i någons liv varje dag! Varmt välkommen med din ansökan!

10 september 2024
Sista ansökan:
21 november 2024
Leg. Optiker till Synsam Lerum 75-100%

Är du en dedikerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? I rollen som optiker förstår du vikten av att lyssna in och förstå alla kundens behov för att ge den bästa tänkbara service inom ögonhälsa. Huvuduppgiften i din roll är att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Hos Synsam är våra optiker i centrum och en nyckelfaktor för vår framgång. Du jobbar i team tillsammans med vår Store Manager ochStyle and Customer Advisors och tillsammans inspirerar ni våra kunder till nöjda inköp. Vi söker dig Som värdesätter det personliga kundmötet för att skapa långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Har förmågan att på ett pedagogiskt sätt kommunicera med kunden. Är ansvarsfull och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation med eller utan DO/magisterexamen. Du erbjuds att jobba i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Rekryteringen sker löpande så tveka inte att söka rollen som Leg. Optiker redan idag.Det är enkelt att söka, klicka på länken nedan där du får svara på några snabba frågor. Du har möjlighet att bifoga CV eller länka din LinkedIn-profil. Om du inte har det tillgängligt så går det bra att komplettera med det senare. Hoppas vi hörs!

9 september 2024
Sista ansökan:
28 oktober 2024
Assistent till ung man 85% dagtid / timvikarie
Ågrenska AB (svb)
Personliga assistenter

Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se Vem ska du jobba med? Vi söker en assistent tillen social och nyfiken snart 30-årig kille som gillar att träffa andra människor, lyssna på hårdrock, gå på Frölundamatcher, spela Bochiaeller bara vara utomhus och vara i naturen. Han behöver hjälp med allt i vardagen; alla förflyttningar, mat, hygien, kommunikation, träning och aktiviteter. Han sitter i rullstol och har inget talat språk men kommunicerar med hjälp av sin dator. Det är därför viktigt att du kan läsa och prata bra svenska och även engelska.Ibland är det dubbel assistans, hemma eller ute på aktiviteter. Omfattning av tjänst 85%, samt möjlighet att gå inextra vid behov, vid aktiviteter och ordinarie assistenterssjukdomar och ledigheter. Finns även möjlighet att arbeta som timvikarie och gå in extra vid behov vid sjukluckor och ledighet hos ordinarie assistenter. Arbetstiderna är dagtid 08.00-22.00, både vardagar och helg på ett rullande schema. Vem är du som söker? Vi söker först och främst efter dig som har erfarenhet av liknande arbete som personlig assistent, men rätt personkemi är det viktigaste för den här killen. Det är en fördel om du ären positiv, aktiv och stark person med mycket humor, stort tålamod och en stor skopa lyhördhet. Eftersom det ibland kommer djur på besök, är det viktigt att du inte är allergisk. Bifoga CV och ett personligt brev till din ansökan. Vi kräver även att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

9 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Butikssäljare till Synsam Lerum 75%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team beståendeav Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Varaen del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessenI vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontrollför slutkandidat. Rekryteringensker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

6 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Be Sporty-ledare för barn inom idrott eller dans
Be Sporty Utbildning AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kliv in i vår blå bubbla Vi vill vara veckans höjdpunkt för varje barn. Vi skapar bubbliga känslor och trollar fram gapskratt med vårt sätt att leda. Be Sporty grundades 2003 och är idag Sveriges största kursarrangör för barn inom idrott och dans. Kom med i vår framgångssaga som nu också finns i Norge och Danmark. En hel generation har vuxit upp med Be Sporty och flera av oss har själva varit ett Be Sporty-barn. Vi är nu över 600 ledare i 3 länder som vill få alla barn att upptäcka hur kul det är att röra på sig. På Be Sporty får du Upp till 250kr/lektion Vässa ditt ledarskap, betald utbildning Festlig gemenskap i vår community En riktig glädjeboost varje vecka! Bli en del av @besportylife Vi kallar oss för Sportys. Kika in på instagram för att följa livet i den blå bubblan. En Sporty är en figur som strösslar ut sprallig energi, en magnet som barnen ser upp till. Vi har stora hjärtan och är någon att lita på. Du hör själv, du blir en del av en speciell community. Du har en stor drivkraft och vilja att arbeta med barn Du har erfarenhet inom idrott eller dans Du kan arbeta minst ett läsår (2 terminer) 10 veckor/termin Omfattning: Arbetet pågår under höst- och vårtermin och vi har ett färdigt kursinnehåll. Varje termin innehåller 10 kursveckor och kommande termin startar i september 2024. Du jobbar 2-10h/vecka. Exempel på tidigare meriterande arbetsområden: arbete på förskola, fritids, nöjespark, utbildning inom pedagogik, idrott eller dans alt. bakgrund som gymnastikledare, fotbollstränare, danslärare, barnpassare eller gruppträningsinstruktör.

5 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Be Sporty-ledare för barn inom dans
Be Sporty Utbildning AB
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Kliv in i vår blå bubbla Vi vill vara veckans höjdpunkt för varje barn. Vi skapar bubbliga känslor och trollar fram gapskratt med vårt sätt att leda. Be Sporty grundades 2003 och är idag Sveriges största kursarrangör för barn inom idrott och dans. Kom med i vår framgångssaga som nu också finns i Norge och Danmark. En hel generation har vuxit upp med Be Sporty och flera av oss har själva varit ett Be Sporty-barn. Vi är nu över 600 ledare i 3 länder som vill få alla barn att upptäcka hur kul det är att röra på sig. På Be Sporty får du Upp till 250kr/lektion Vässa ditt ledarskap, betald utbildning Festlig gemenskap i vår community En riktig glädjeboost varje vecka! Bli en del av @besportylife Vi kallar oss för Sportys. Kika in på instagram för att följa livet i den blå bubblan. En Sporty är en figur som strösslar ut sprallig energi, en magnet som barnen ser upp till. Vi har stora hjärtan och är någon att lita på. Du hör själv, du blir en del av en speciell community. Du har en stor drivkraft och vilja att arbeta med barn Du har erfarenhet inom idrott eller dans Du kan arbeta minst ett läsår (2 terminer) 10 veckor/termin Omfattning: Arbetet pågår under höst- och vårtermin och vi har ett färdigt kursinnehåll. Varje termin innehåller 10 kursveckor och kommande termin startar i september 2024. Du jobbar 2-10h/vecka. Exempel på tidigare meriterande arbetsområden: arbete på förskola, fritids, nöjespark, utbildning inom pedagogik, idrott eller dans alt. bakgrund som gymnastikledare, fotbollstränare, danslärare, barnpassare eller gruppträningsinstruktör.

5 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Be Sporty-ledare för barn inom idrott
Be Sporty Utbildning AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kliv in i vår blå bubbla Vi vill vara veckans höjdpunkt för varje barn. Vi skapar bubbliga känslor och trollar fram gapskratt med vårt sätt att leda. Be Sporty grundades 2003 och är idag Sveriges största kursarrangör för barn inom idrott och dans. Kom med i vår framgångssaga som nu också finns i Norge och Danmark. En hel generation har vuxit upp med Be Sporty och flera av oss har själva varit ett Be Sporty-barn. Vi är nu över 600 ledare i 3 länder som vill få alla barn att upptäcka hur kul det är att röra på sig. På Be Sporty får du Upp till 250kr/lektion Vässa ditt ledarskap, betald utbildning Festlig gemenskap i vår community En riktig glädjeboost varje vecka! Bli en del av @besportylife Vi kallar oss för Sportys. Kika in på instagram för att följa livet i den blå bubblan. En Sporty är en figur som strösslar ut sprallig energi, en magnet som barnen ser upp till. Vi har stora hjärtan och är någon att lita på. Du hör själv, du blir en del av en speciell community. Du har en stor drivkraft och vilja att arbeta med barn Du har erfarenhet inom idrott eller dans Du kan arbeta minst ett läsår (2 terminer) 10 veckor/termin Omfattning: Arbetet pågår under höst- och vårtermin och vi har ett färdigt kursinnehåll. Varje termin innehåller 10 kursveckor och kommande termin startar i september 2024. Du jobbar 2-10h/vecka. Exempel på tidigare meriterande arbetsområden: arbete på förskola, fritids, nöjespark, utbildning inom pedagogik, idrott eller dans alt. bakgrund som gymnastikledare, fotbollstränare, danslärare, barnpassare eller gruppträningsinstruktör.

5 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

4 september 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Stödassistent 60-70% Avlösarservice i hemmet/ledsagarservice
Lerums kommun
Vårdare, boendestödjare

Lerums kommun, med centralorten Lerum, har cirka 3 200 medarbetare och ligger cirka 20 minuters resväg från Göteborg. Lerum är en kommun i framkant, som vill mer. Vi blickar framåt med respekt för vår historia. Här finns rum att utvecklas och att växa. En plats för en hållbar framtid. Tillsammans arbetar vi för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens drygt 43 000 invånare. En levande kommun med rum för dygnets alla timmar, för alla skeenden i livet. ARBETSUPPGIFTER Funktionsstöd söker dig som vill arbeta på enheterna Avlösarservice i hemmet och Ledsagarservice. Inom funktionsstöd arbetar du med personer som har intellektuella, fysiska, neuropsykiatriska eller psykiska funktionsvariationer. Dina arbetstider är varierande och du arbetar främst kväll, helg samt under skollov och andra helgdagar. Du kommer att arbeta som avlösare eller ledsagare för personer som bor i Lerums kommun (Tollered, Floda, Lerum, Stenkullen, Gråbo, Sjövik). Uppdraget som ledsagare eller avlösare kan variera mellan 8-36 timmar i månaden. Du och brukaren träffas alltid innan så att ni har möjlighet att se om ni passar för varandra. Du kan välja att ha ett eller flera uppdrag. Ledsagarservice Ledsagning innebär att en person med funktionsvariation får stöd av en ledsagare. Ålder på den du ledsagar varierar från ungdom till äldre. Syftet är att möjliggöra delaktighet i samhällslivet och kontakt med andra. Som ledsagare följer du med och stöttar personen vid olika aktiviteter, exempelvis inom föreningsliv, kulturevenemang, besöka vänner eller ta en promenad. Insatsen grundar sig på ett myndighetsbeslut om ett visst antal timmar per vecka eller månad utifrån personens individuella behov och önskemål. Avlösarservice i hemmet Avlösare i hemmet innebär att en avlösare kommer hem till personen med funktionsvariation och tar över omvårdnaden från anhöriga eller andra närstående för en stund. Insatsen riktar sig främst till barn och ungdomar men förekommer även hos äldre personer. Det ger de anhöriga möjlighet till avlastning och en chans att ägna sin tid åt övriga familjemedlemmar eller åt fritidsintressen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har examen från Vård och omsorgsprogrammet, stödassistentutbildningen eller Barn och fritidsprogrammet med inriktning socialt- eller pedagogiskt arbete. Alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. I arbetet är du social och utåtriktad samt kan arbeta självständigt. Du är även ansvarstagande och har förståelse för människors olikheter i varierande situationer. Du sätter ett stort värde i att göra skillnad i andra människors vardag och har ett gott bemötande genom att visa respekt och hänsyn för alla du möter. Du kan göra dig välförstådd på svenska i både tal och skrift. Även andra språkkunskaper kan vara till fördel. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Urval och intervjuer påbörjas under ansökningstiden. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur Polismyndighetens belastningsregister uppvisas.

4 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024