Lediga jobb i Lerum

Sök totalt 102 lediga jobb i Lerum

Gruppchef till Bagarevägen

Vill du ha ett varierat och meningsfullt arbete där du verkligen kan göra skillnad? Är du en driven och nyfiken person med ett coachande förhållningssätt? Då kanske du är vår nästa gruppchef på Bagarevägen? Om rollen Som gruppchef jobbar du främst i verksamheten med omvårdnads- eller behandlingsarbete. Du har även administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, uppdatering av riskbedömningar, avvikelser och dokumentation. Du leder det dagliga arbetet genom att introducera, coacha och inkludera. Vidare säkerställer du god kvalitet på verksamheten och arbetar utifrån Nytidas pedagogiska ramverk (https://nytida.se/sa-jobbar-vi/nytidas-pedagogiska-ramverk/) i syfte att ge bästa möjliga stöd och förutsättningar till omsorgstagarna. Självklart bidrar du även till ett gott arbetsklimat samt goda relationer med verksamhetens kunder och anhöriga. Detta genom att vara närvarande och stötta, svara på frågor, leda, ge feedback och bekräfta dina medarbetare i vardagen. Du rapporterar till verksamhetschefen och är med i verksamhetens ledningsgrupp. Anställningen avser 100% och du arbetar på rullande schema med helg- och kvällstjänstgöring. Om Bagarevägen Bagarevägen är en gruppbostad för vuxna enligt LSS, beläget i ett lugnt område i Stenkullen, Lerums kommun. Det finns goda förbindelser till både Göteborg och Alingsås med kollektivtrafiken för den som föredrar att ta tåget istället för bilen till arbetet. Boendet har sex lägenheter och är inriktat mot vuxna med autism och/eller utvecklingsstörning. Vi arbetar med ett lågaffektivt förhållningssätt och vårt boende genomsyras av tydliggörande pedagogik. Boendet är bemannat dygnet runt med vaken nattpersonal samt sovande jour. Vi strävar efter, att utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt tillgodose individuella behov och önskemål, för att de boende ska få bästa förutsättningarna att utvecklas och uppleva en aktiv och meningsfull fritid. Vi har en egen verksamhetsbil och kör våra kunder, så körkort är ett krav. Din erfarenhet och kunskap Du har minst en tvåårig KY-utbildning inom relevant område eller högskoleutbildning med inriktning psykologi, pedagogik, socialt arbete eller vård och omsorg samt erfarenhet av målgruppen. Vidare talar och skriver du flytande svenska och har god datorvana. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet av olika former av kognitivt stöd, AKK, att skriva genomförandeplaner och lågaffektivt bemötande samt av arbetsledning. Du är tydlig, pedagogisk och drivs av att få personer att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Som person är du självständig, prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du har viljan och förmågan att leda och följa upp verksamheten utifrån företagets mål och ekonomiska ramar. Du är initiativrik och lyhörd för omsorgstagarens behov och känner en naturlig respekt för andra människor. Aktivt ledarskap För att lyckas som ledare hos oss krävs ett aktivt ledarskap som grundar sig i våra värderingar. Vi utbildar därför samtliga chefer och ledare via vår egen utbildningsavdelning Läras ledarprogram. Vi vill ha ett ledarskap som skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare. Det är självklart att du som gruppchef lever våra värderingar: Respekt - Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar - Vi har medarbetare som vågar och vill och har chefer som lyssnar och leder. Enkelhet - Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap - Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Det här får du hos oss: - Coachande och närvarande chefer - En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare - Kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära - Ledarskapsprogram för samtliga chefer och ledare - Förmånsportal med rabatter och erbjudanden - Karriär- och utvecklingsmöjligheter - Friskvårdsbidrag och skobidrag Vi har även kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här (https://team.nytida.se/). Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: 240201 Sista ansökningsdag: 2023-12-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning För mer information kontakta: [email protected] Facklig kontakt: Vision, Magnus Sällström, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se)

1 december 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Vill du jobba med proteinbars?

Vill du jobba med oss? Bars Production AB utvecklar och tillverkar proteinbars. Proteinbarsen kan vara av olika karaktär, t.ex ha flera lager, fyllningar, olika sorters överdrag, topping och de kan även ha olika näringsprofiler så som high protein, low sugar, no sugar added, LCD, VLCD eller annat som våra kunder önskar Vi är en legotillverkare, vi har inget eget varumärke, och samarbetar med några av nordens ledande varumärken inom vår bransch. Om oss Vi ligger i Gråbo, Lerums kommun, och är en del av Humble Group. Inom bolagsgruppen är vi ett flertal produktionsbolag som tillsammans verkar för att ta fram produkter med fokus på hälsa och hållbarhet. Vi har sedan starten 2003 varit ett växande bolag som byggt vår framgång med ett tydligt fokus på produktion, flexibilitet och innovation. Vi omsätter idag ca 100 miljoner, är ca 45 medarbetare, har kollektivavtal och är FSSC certifierade - vilket är en av de tuffaste certifieringarna som finns för livsmedelssäkerhet. 2019 blev vi utnämnda till ”Årets Företag i Lerums Kommun”! Vi har expansiva planer och har precis startat tillverkning i vår andra fabrik i Gråbo som ökar våra möjligheter och vår kapacitet! Om produktionen Produktionen är linjebaserad med ett antal stationer där alla medarbetare är en viktig del för att kunna hålla rätt kvalitet och kapacitet. Vår styrka ligger i att på ett flexibelt sätt kunna leverera såväl stora som små produktionsserier. Personalen är uppdelad i team där varje team har en ansvarig teamledare. Om arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består till största delen av arbete på produktionslinjernas stationer. Som exempel kan det vara uppvägning av råvaror, blandning, extrudering, paketering och palletering men även arbete runt detta förekommer så som lastning och lossning av gods, plocka fram råvaror, rengöring och diskning. Om dig Som person är du metodisk, noggrann och kontrollerad i stressiga situationer. Du har god fysik (lyft förekommer) och vi sätter stor vikt vid prestigelöshet och glatt humör! Då produktionen är linjebaserad är det viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta i en miljö som styrs av att tempot kan gå upp och ner. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med linjeproduktion. Truckerfarenhet är meriterande. Men, det viktigaste är att du kan känna engagemang med ditt team, ha roligt och växa tillsammans med oss. För det vill vi! Så, tillbaka till frågan: Vill du jobba med oss? Om ansökan Vi kommer anställa löpande under 2024 och du är varmt välkommen att skicka CV och personligt brev till [email protected]. Det går även bra att skicka eventuella frågor till denna mejl.

30 november 2023
Sista ansökan:
30 december 2023
Vikarierande kommunjurist med inriktning bygglov och miljö

I Lerums kommun arbetar vi tillsammans med ett starkt fokus på invånarna för att skapa en framgångsrik kommun där det är gott att leva, nu och i framtiden. Det innebär att vi är flexibla, vågar prova, vågar förändra i en omvärld med snabba växlingar. Vi som arbetar i Lerums kommun är alla viktiga pusselbitar för att det ska fungera och för att vi ska nå resultat. Lerums kommun är en tillväxtkommun och vi har många spännande projekt på gång. I rollen som vikarierande kommunjurist med inriktning mot bygglov och miljö kommer du tillhöra verksamhetsområde myndighet inom Sektor samhällsbyggnad. Verksamhetsområdet består av 40 personer fördelat på två enheter, Bygglovsenheten och Miljöenheten. Vi informerar samt genomför kontroll och prövning för alla som vistas och verkar i Lerums kommun idag och imorgon så att en hälsosam och hållbar livsmiljö säkerställs. Vi erbjuder dig en omväxlande och flexibel arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig utveckling. Verksamhetsområdet prioriterar samarbete och strävar efter att ha en god gemenskap där alla blir sedda. Vi tillämpar årsarbetstid och värnar om att våra medarbetare ska kunna kombinera arbete och fritid/föräldraskap på ett hållbart sätt. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten som vikarierande kommunjurist hos oss innebär ett omväxlande arbete med stor bredd. Du blir vårt interna stöd i juridiska överväganden med ansvar för att vägleda handläggarna i vägval inom främst Plan- och bygglagen och Miljöbalken. Du stöttar också kedjan mellan tjänstepersoner och politik i Miljö- och byggnadsnämnden. Här ingår controllerfunktion av beslutsunderlag i samverkan med nämndens presidium, chefer och handläggare. I juristuppdraget ingår också: - Omvärldsbevakning och rättsutredningar - Yttranden till överinstans i överklagade ärenden - Utbildning inom rättsområdena för nämnd och förvaltning - Analys och sammanställning av juridiskt material - I utvalda frågor juridisk stöttning till andra delar av Sektor samhällsbyggnad och förvaltningen Vidare kan arbetet innehålla verksamhetsutvecklade uppgifter utanför ett rent juridiskt uppdrag, både inom verksamhetsområde Myndighetsutövning och andra delar av Sektor samhällsbyggnad, så som process- och projektledning samt rapportstöd på ledningsgruppens uppdrag, processkartläggning och granskning mallar och rutiner. KVALIFIKATIONER Juridisk grundutbildning på högskolenivå med erlagd examen är ett krav. Du behöver vara väl förtrogen med juridiskt språkbruk och duktig på att söka, sammanställa och värdera juridisk information. Vi ser gärna att du har erfarenhet av offentlig förvaltning. Meriterande är också erfarenhet av Plan- och bygglagen, miljöbalken och livsmedelslagen. Vi bidrar med kompetensutveckling i de delar som behövs för att uppdraget skall fungera på att bra sätt. Du behöver vara initiativrik, kreativ, problemlösande och ha en god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du har en god analytisk förmåga, är strukturerad och kvalitetsmedveten. Vi lägger mycket stor vikt vid personliga egenskaper och förmågan att samverka med andra personer. ÖVRIGT Annonsen avser en tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning. Inledande intervjuer planeras den 20 och 21 december. Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

29 november 2023
Sista ansökan:
13 december 2023
Apotekschef

Vi letar nu efter en passionerad Apotekschef för att leda och driva våra två fina apotek i Lerum och Floda. Är du redo att ta ansvar, inspirera ett fantastiskt team och göra en verklig skillnad inom apoteksbranschen? Då är detta något för dig! Ditt uppdrag I rollen som Apotekschef för Apotek Orren i Floda och Apotek Lerum kommer du att vara den drivande kraften bakom vårt fantastiska lilla team bestående av totalt 8 medarbetare. Ditt uppdrag innebär även att du aktivt engagerar dig i kundmöten för att stärka Apotekets position på den lokala marknaden. Du kommer också vara en viktigt del i att skapa en arbetsmiljö där ständig utveckling och nya sätt att tänka uppmuntras. Genom ditt ledarskap kommer du att skapa en inspirerande arbetsmiljö där varje medarbetare trivs och bidrar till apotekets framgång. Dina huvudsakliga arbetsområden - Säkerställa att arbetsplatsen upprätthåller höga standarder inom kvalitet, säkerhet och miljö. - Ansvara för att nå försäljnings- och resultatmål - Driva rekrytering och bemanning för att säkerställa arbetsstyrkan på apoteken. - Utveckling och coachning av teamet för att möta behoven inom apoteksbranschen Dina kompetenser Vi välkomnar ansökningar från både erfarna chefer men även dig som är en ambitiös och driven farmaceut, som har ett öga för försäljning och förmåga att nå uppsatta mål. Ledarerfarenhet är meriterande, men inte ett krav. Du gillar att bygga relationer och trivs i rollen som kreativ problemlösare. Ditt engagemang sträcker sig inte bara till att uppnå mål, utan du är också bra på att identifiera nya och innovativa sätt att lösa utmaningar. Vi ser gärna att du - Har minst några års erfarenhet inom apoteksbranschen. - Är målinriktad med god förmåga att identifiera nya möjligheter och strategier för att uppnå uppsatta mål. - Trivs med struktur och är noggrann. - Besitter en kreativ problemlösningsförmåga och gillar att utmana gränser. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

29 november 2023
Sista ansökan:
17 maj 2024
VA-strateg

På sektor samhällsbyggnad samlas vi som arbetar med planering, byggande, infrastruktur, miljö och teknisk service. Vi arbetar tillsammans för att skapa långsiktigt hållbara och attraktiva livsmiljöer för Lerums kommuns invånare. Som VA-strateg kommer du vara en viktig del i den strategiska samhällsplaneringen och det utvecklingsarbete som nu pågår. Sektorn håller för fullt på att implementera ett nytt arbetssätt där vi arbetar tillsammans och med helhetsperspektiv. VA-enheten, som är en del av sektor samhällsbyggnad, ansvarar för den kommunala vatten- och avloppsverksamheten i Lerums kommun. Detta genom produktion och distribution av dricksvatten samt avledning och rening av avloppsvatten åt cirka 30 000 människor. För att möta framtiden behöver VA-planeringsenheten, som arbetar med allt från strategisk VA-planering till VA-karta och abonnentfrågor, förstärka med en VA-strateg. Totalt är vi idag 12 personer som sitter i luftiga lokaler i Stenkullen med närhet till kollektivtrafik och cirka 20 minuters resväg från både Göteborg och Alingsås. Hos oss får du möjlighet att vara med och skapa ett hållbart samhälle och arbeta för våra invånare bästa. Vi erbjuder dig en omväxlande och flexibel arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig utveckling. ARBETSUPPGIFTER Som VA-strateg kommer du att arbeta med strategiska frågor och utvecklingsprojekt, både inom VA och i samarbete med övriga sektor samhällsbyggnad. Tillsammans med verksamhetschef och tre enhetschefer kommer du att arbeta med verksamheten så att den utvecklas i enlighet med antagna styrdokument och utifrån tydligt invånarfokus mot vision, mål och verksamhetsidé. Du omvärldsbevakar, nätverkar, analyserar och kartlägger nuläge och långsiktighet, ser vilka utmaningar och möjligheter vi har idag och vilka förutsättningar som finns i framtiden. Du identifierar utvecklings- och förbättringsområden tillsammans med VA-ledningsgrupp. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår bland annat; • Samordna, planera och skapa förutsättningar för VA-enheten. • Anpassa, utveckla och kvalitetssäkra metoder, arbetssätt och rutiner inom VA-enheten i enlighet med det systematiska kvalitetsarbetet. • Ansvaret för att hålla VA-strategiska dokument levande och uppdaterade • Utifrån vattentjänstlagen vara med och utveckla VA-taxan. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är högskole-/civilingenjör inom vatten, miljö, kemiteknik, processteknik eller motsvarande som arbetsgivaren anser vara relevant för tjänsten. Du har tidigare erfarenhet från VA-branschen och har kanske haft roller som chef eller projektledare inom VA, VA-strateg, eller VA-ingenjör. Du talar och skriver svenska obehindrat och har god datorvana med kunskaper i bland annat Officepaketet. För att kunna röra dig fritt mellan olika projekt och verksamheter i kommunen är B-körkort är ett krav. Meriterande är om du har goda kunskaper om Vattentjänstlagen och regelverk som är relevanta för VA samt erfarenhet av VA-juridik, VA-taxa, VA-planer eller projektledning. Det är även meriterande att ha arbetat med långsiktig planering i en politiskt styrd organisation och haft budgetansvar för investeringsprojekt eller motsvarande. Som person är du självständig, driven och trygg i din förmåga. Eftersom arbetet innebär många kontakter både internt och externt är god samarbetsförmåga och utvecklade kommunikativa egenskaper nödvändiga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter att du har ett intresse och engagemang för miljö- och samhällsbyggnadsfrågor. ÖVRIGT Tjänsten är säkerhetsklassad, prövning kommer att ske innan tillsättning. Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

28 november 2023
Sista ansökan:
12 december 2023
Testingenjör till företag inom automotive branschen!

Vill du vara en del av ett företag som ligger i framkant och kommer värdera dig otroligt högt som medarbetare? Då kan rollen som Testingenjör vara något för dig, läs mer nedan! Mer om företaget: Företaget är en högteknologisk testanläggning för utveckling av aktiv trafiksäkerhet. Anläggningen bygger på samverkan mellan akademi, näringsliv och myndigheter och ska fungera som en öppen, internationell plattform för alla berörda parter såsom fordonstillverkare, underleverantörer, myndigheter, vägagenter, universitet och tekniska institut och högskolor. Det är en anläggning i världsklass och erbjuder en rad tjänster med ett kundgränssnitt som kännetecknas av högsta servicenivå, effektivitet och professionalism. Du kommer mötas av passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste, problem. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och riktigt spännande samhällsutmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt. Mer om rollen: Du kommer att arbeta med provning av fordon ute på provbanorna och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av: • Förbereda, leda, genomföra och rapportera prov • Delta i utvecklingen av provutrustning och provmetoder • Vara företagets ansikte utåt genom att ha daglig kontakt med våra kunder Testingenjörerna är ryggraden i företagets verksamhet och hjälper såväl kunder som forskningsprojekt med noggrant genomförda tester. Testuppdragen varierar i omfattning och komplexitet beroende på hur ett system eller fordon skall testas, vilket kommer ge spännande utmaningar. De utför provning på allt från aktiva säkerhetssystem och förarlösa autonoma fordon tillsimulerade gränskorsningar för självkörande, uppkopplade fordon. De arbetar både självständigt utefter kundernas krav såväl som tillsammans med kunder på plats. Kunderna består av såväl svenska som internationella biltillverkare och underleverantörer. Du kommer att arbeta med utrustning som är specifik för vår verksamhet, till exempel körrobotar. Gemensamt för utrustningen är att den till stor del kräver god förståelse för reglertekniska system. Detta är en fast tjänst på företaget med placering på provbanan i Sandhult, Hällered, mellan Alingsås och Borås. Vi söker dig som har: • En examen motsvarande högskoleingenjör inom elektronik, reglering eller mekanik. Meriterande men inget krav om det är med inriktning fordonsteknik eller sensorteknik • B-körkort och mångårig erfarenhet av bilkörning är ett krav • Ett tekniskt intresse samt en genuint intresse för denna roll • Gillar ett socialt arbete med mycket kundkontakt • Talar och skriver flytande svenska såväl som engelska Meriterande, men inget krav: • Du har erfarenhet av provning, med fördel aktiva säkerhetssystem eller fordonssystem ute på provbanor. Alternativt att du har arbetat med ackrediterad provning tidigare. • Du har erfarenhet av provning, med fördel aktiva säkerhetssystem eller sensorer. Vi är öppna för såväl erfarna som nyexaminerade ingenjörer, då stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och ett stort driv. START: Början av 2024, alternativt något senare med hänsyn till examen eller uppsägning OMFATTNING: Heltid URVAL: Sker löpande ANSVARIG: Adrian Couture Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

28 november 2023
Sista ansökan:
27 december 2023
Säljare med ambition att utvecklas till Lerum

Här blir du inte bara en kollega, utan också viktig del i vårt familjära team! Vår ambition är att alla hem ska få ett bättre inomhusklimat tack vare vår prisbelönta luftrenare . Maskinen vi säljer kan användas helt utan kemikalier, är 100 % återvinningsbar och har en unik renoveringsplan som garanterar att produkten skall fungera länge! – Quality made in Germany! En lysande hållbar framtid Som säljare har du möjligheten att jobba hur mycket du vill – varifrån du vill. Eftersom vi är placerade runtom i hela landet är det viktigt att vi håller daglig kontakt och coaching. Därtill erbjuder vi en av marknadens högsta provisioner, löpande säljutbildningar och goda utvecklingsmöjligheter för varje anställd. Om jobbet Det viktigaste för oss är att våra medarbetare trivs och har kul på jobbet. Eftersom vi inte ses dagligen prioriterar vi att göra roliga saker tillsammans många gånger per år. Vi erbjuder dig: Förbokade kundbesök via vår bokningsavdelning Ett flexibelt jobb med ett individuellt anpassat arbetsschema En fast heltidslön på 24 500 kr/månad En av marknadens bästa provisioner utöver den fasta lönen Löpande säljutbildningar Teambuilding och kickoffer Motiverande tävlingar och företagsresor Körkort och tillgång till egen bil är ett krav! Tidigare erfarenhet av försäljning är givetvis ett plus, men absolut inte ett måste! Vi utbildar dig från där du befinner dig idag och mot de mål du vill uppnå i din egen takt. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift är ett krav, då det är en nödvändighet för det dagliga arbetet i tjänsten. Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan! Sökord: säljare, flexibelt schema, fast lön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

28 november 2023
Sista ansökan:
5 december 2023
Industrielektriker till Estrella

Estrella söker Industrielektriker till sin site i Göteborg. Har du ett teknikintresse och automations erfarenhet, då är du rätt person för oss! Dina ansvarsuppgifter Som Industrielektriker arbetar du med förebyggande samt felavhjälpande underhåll av deras maskinpark och tillhörande produktionsutrustningen. Du kommer också att jobba med att förebyggande arbete, ronderingar, ge support till linjeteamet och akuta jobb.  Du kommer dagligen arbeta nära operatörerna där du med din tekniska kompetens och erfarenhet bidrar till en så säker och problemfri produktion som möjligt.  En förutsättning för att lyckas i den här tjänsten är en bred el och industriteknisk kompetens, mekanisk kompetens, samt erfarenhet av automation och felsökning. Som person behöver du vara både prestigelös och lösningsorienterad och ha lätt för att kommunicera och arbeta i grupp. Dina kvalifikationer - Bakgrund inom el/elteknik, automation och mekanik. - God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning - God erfarenhet inom systematisk felsökning - God erfarenhet att läst el-schema - Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten - Ett tekniskt genuint intresse - Datakunskap inom Officepaketet - Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande  - Utbildning eller erfarenhet inom livsmedelsproduktion - Kan svetsa och svarva  Omfattning: Detta är en rekrytering till kund, heltid och skift. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu. På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Molin 073–523 08 90 Varmt välkommen med din ansökan!

28 november 2023
Sista ansökan:
31 december 2023
Personlig assistent, Göteborg.

Vi söker en personlig assistent till en rullstolsburen kvinna bosatt i Göteborg. Du bör vara en positiv och glada människa med ett gott tålamod som gillar att arbeta med människor. Är du även öppen, tillmötesgående, ansvarstagande och flexibel så är dina chanser stora, då passar du för jobbet. Arbetsuppgifterna består av att assistera vid alla förekommande situationer, så som vid måltider, kommunikation, hygien mm. Det är viktigt att du även kan arbeta kvällar och nätter. O.B.S det är viktigt att du har körkort då kvinnan har egen bil. Vet du att detta skulle vara ett arbete som passar dig så mejla ditt CV och personligt brev till [email protected]. Endast kvinnliga sökanden då klienten vill ha detta. Vi Assistans är ett assistansbolag vars syfte är att skapa ökad livskvalité för den assistansberättigade. Vi strävar efter att vara ett föredöme, vi förmedlar ett varmt och personligt bemötande.

27 november 2023
Sista ansökan:
27 december 2023
Oprativ Teamledare till vår lego verkstad.

Embtec AB är ett modernt serviceföretag som brinner för hållbarhet och miljö. Företaget sysselsätter idag 50 medarbetare som arbetar med nytillverkning, reparationer och underhåll av stål emballage. Embtec finns på flera orter med huvudkontor i Stenkullen. Embtec utgår ifrån en cirkulär affärsmodell, där ambitionen är att ta tillvara och återföra redan producerade produkter i ett kretsloppstänk. Vi arbetar aktivt med hållbarhet genom reparationer, återanvändning och återvinning. Naturligtvis är vi kvalitetscertifierade enligt ISO 9001:2015 och miljöcertifierade enligt ISO 14001:2015 och vi förbereder även certifiering inom arbetsmiljö enligt ISO 45001:2018. Nu söker vi en ny Teamledare till vår lego verkstad. I rollen som operativ teamledare är du spindeln i nätet i den dagliga produktionen där du arbetar sida vid sida med dina medarbetare som du utbildar, coachar och motiverar. Tillsammans svetsar, och bygger ni prototyper och tillverkar mindre serier. Du kombinerar ditt ledarskaps arbete med egen insats i det dagliga arbetet då du som person tycker det är viktigt med symboliskt ledarskap. Du kommer att ha ett nära samarbete med vår projektansvarige för att ta fram underlag till nya projekt i form av materialåtgång och produktionstider. För att passa in i rollen ser vi att du som söker är en person med stor nyfikenhet för utveckling. Du har ett resultatorienterat tänk som präglas av god kommunikation och ett gott ledarskap. Du har en stark tilltro till individen och arbetar strategiskt för att se dina medarbetare lyckas i sina arbetsuppgifter på både kort och lång sikt. Vidare har du ett tekniskt intresse och drivs av att se andra människor utvecklas. Vi söker en kille/tjej som har det lilla extra, med glimten i ögat, ett jäklar anamma, serviceminded och hjärtat på rätta stället. Vi är ett bolag som har en hög målsättning om att leverera bäst service och kvalitet. Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd. Vi vill att du bidrar med din positiva energi och blir en viktig person i vår verksamhet. Du jobbar på ett strukturerat och effektivt sätt. Som medarbetare hos oss är det viktigt att du är lyhörd, empatisk och har en vilja att ge alla våra kunder det lilla extra. Du kan vara en person som vill ta nästa steg i din karriär eller en person som söker nya utmaningar som redan har erfarenhet av att leda andra. Vi söker dig som har: · Har goda kommunikativa egenskaper · Gymnasieutbildning med teknisk eller verkstadsteknisk inriktning · Är van att arbeta mot uppsatta mål och har ett starkt eget driv · Ser långsiktigt på sin anställning och värdesätter företagets välmående · Är flexibel och lösnings orienterad och har ett strukturerat arbetssätt · Har goda kunskaper inom svenska i tal och skrift · Driva och vägleda personal · Arbetslivserfarenhet inom konstruktions svetsning · Goda kunskaper i MIG/MAG-svetsning · Goda kunskaper i ritnings läsning · Erfarenhet av plasma bearbetning önskas · Truck körning (Truck kort ett krav) · Ansvarar för utbildning av nya medarbetare samt upplärning för teamet av nya rutiner. · Säkerställa att gruppen uppnår utsatta målen i den dagliga driften. Vi rekryterar löpande så in och sök idag! Till rekryteringskonsulter, annons säljare etc. Vi sköter vår rekrytering själva samt var vi annonserar. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

27 november 2023
Sista ansökan:
27 december 2023