Lediga jobb i Lerum

Sök totalt 86 lediga jobb i Lerum

Timvikarier Avlösarservice i Hemmet och Ledsagarservice

Vi på funktionsstöd söker dig som vill arbeta som timvikarie på enheterna Avlösarservice i hemmet och/eller Ledsagarservice. Inom funktionsstöd arbetar du med personer som har intellektuella, fysiska, neuropsykiatriska eller psykiska funktionsvariationer. Dina arbetstider är varierande och du arbetar främst kväll, helg samt under skollov och andra helgdagar. Arbetstiderna passar bra för dig som är studerande eller söker extra arbete. Du kommer att arbeta som avlösare eller ledsagare för personer som bor i Lerums kommun (Tollered, Floda, Lerum, Stenkullen, Gråbo, Sjövik). Uppdraget som ledsagare eller avlösare kan vara mellan 8-36 timmar i månaden. Du och brukaren träffas alltid innan så att ni har möjlighet att se om ni passar för varandra. Du kan välja att ha ett eller flera uppdrag. ARBETSUPPGIFTER Ledsagarservice Ledsagning innebär att en person med funktionsvariation får stöd av en ledsagare. Ålder på den du ledsagar varierar från ungdom till äldre. Syftet är att möjliggöra delaktighet i samhällslivet och kontakt med andra. Som ledsagare följer du med och stöttar personen vid olika aktiviteter, exempelvis inom föreningsliv, kulturevenemang, besöka vänner eller ta en promenad. Insatsen grundar sig på ett myndighetsbeslut om ett visst antal timmar per vecka eller månad utifrån personens individuella behov och önskemål. Avlösarservice i hemmet Avlösare i hemmet innebär att en avlösare kommer hem till personen med funktionsvariation och tar över omvårdnaden från anhöriga eller andra närstående för en stund. Insatsen riktar sig främst till barn och ungdomar men förekommer även hos äldre personer. Det ger de anhöriga möjlighet till avlastning och en chans att ägna sin tid åt övriga familjemedlemmar eller åt fritidsintressen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är social och utåtriktad samt kan arbeta självständigt. Du är även ansvarstagande och har förståelse för människors olikheter i varierande situationer. Du sätter ett stort värde i att göra skillnad i andra människors vardag. Har du utbildning och tidigare erfarenhet inom funktionsstöd är det meriterande. Du ska ha ett gott bemötande och kunna göra dig välförstådd på svenska i både tal och skrift. Även andra språkkunskaper kan vara till fördel. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur Polismyndighetens belastningsregister uppvisas. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

28 mars 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Utlastningsansvarig till Terminal

Är du en noggrann person som tycker om att vara där det händer? Vill du arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker nu en driftig terminalarbetare/utlastare till vår samarbetspartner i Göteborg. Företaget bedriver terminalverksamhet och erbjuder tjänster så som lossning/lastning, lagerhållning och plock/pack. I anslutning till Göteborgs hamn hanterar de och lastar allt slags förekommande gods från hela världen och behöver nu förstärkning till utlastningen. Utlastningen är sista anhalt för allt gods innan det lämnar terminalen, där din roll innebär att effektivisera flödet och se till att godset håller god kvalitet. Du kommer att ta emot och ansvara för chaufförer som besöker terminalen och hjälpa till med lossning och lastning av gods. Vidare kommer du att leda och fördela arbetet för de som arbetar på utlastningen och se till att den dagliga driften flyter på som det ska. Du är en viktig nyckelspelare och kommer att fungera som en länk mellan produktionen och administrationen. Vid lägre trafik på utlastningen, kommer du att arbeta på andra avdelningar med exempelvis containerlossning och övrigt terminalarbete. Start: Omgående, ansök redan idag då urval sker löpande Ort: Göteborg Omfattning: Heltid, dagtid Anställningsform: Detta är initialt ett konsultuppdrag. För rätt person finns det möjlighet att gå över till vår samarbetspartner under förutsättning att allt fungerar bra. Din profil Krav: • Erfarenhet av att arbeta på terminal/lager minst 6 mån • Truckkort A + B • Mycket god vana av att köra motvikstruck (lossning och lastning) • Svenska och engelska i tal och skrift • God datorvana För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du som person tidigare har arbetat på terminal och har god insikt om vad det innebär. Du måste vara en säker förare av motvikstruck och kunna hantera otympligt material. Du måste kunna hantera flera bollar i luften och ha förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, har god kommunikation och tycker om att samarbeta ihop med andra. Tjänsten innebär även mycket kund- och chaufförskontakt så du behöver kunna bemöta människor i alla situationer. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Sommarjobb inom Hemtjänsten

Vi söker sommarvikarier till hemtjänsten! Vi kan erbjuda dig schema under vecka 26-29 och vecka 30-33, eller båda perioder. Vill du även arbeta extra innan sommaren finns goda möjligheter till det! I hemtjänsten arbetar du dag och kväll, vardagar och helger. Som tidigast börjar du kl 07:00 och man kan slutar senast kl 22:00. Våra hemtjänstgrupper utgår från Floda, Lerum och Gråbo. Du får introduktion och utbildning för att känna dig trygg i din roll som medarbetare i Lerums kommun. Det finns goda chanser att börja din introduktion redan under våren för att jobba extra innan sommaren. ARBETSUPPGIFTER Du stöttar omsorgstagarna efter deras behov i hemmet. Arbetet sker självständigt, men med kontinuerlig kommunikation med kollegor/samordnare över telefon. Ibland arbetar man även två och två. Du kommer bidra till omsorgstagarnas välmående och livsglädje, så att de får en värdefull och trygg vardag. Det är omsorgstagarens behov som står i centrum för allt arbete. De vanligaste arbetsuppgifterna är: • social omsorg • personlig hygien (exempelvis dusch och toalettbesök) • städ och tvätt • medicinhantering Du utför även hälso- och sjukvårdsuppgifter enligt instruktioner och delegering från sjuksköterska samt dokumenterar regelbundet i systemet Treserva. KVALIFIKATIONER För att trivas i hemtjänsten behöver du vara en social person som är trygg i dig själv och trivs att arbeta ensam. Du är lösningsfokuserad, har ett eget driv och vågar ta för dig i arbetet. Du har ett genuint intresse för individen. Din empatiska förmåga och förståelse för integritet gör att våra omsorgstagare får en trygg och värdefull vardag samt ett respektfullt bemötande från dig. Dessutom är du positiv, flexibel och har en god serviceförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Har du utbildning och tidigare erfarenhet inom vård/omsorg är det meriterande. I arbetsuppgifterna ingår dokumentation och kommunikation med omsorgstagare, kollegor och andra parter, vilket kräver goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift. Av de 20 platser vi har lediga är 3 utan B-körkort. Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur Polismyndighetens belastningsregister uppvisas. Du beställer själv hem belastningsregister. När du skickat in ansökan kommer du få mer information i autosvaret samt länk till polisens hemsida för beställning. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

27 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Stödpedagog

Lerums kommun utvecklas och förändras för framtiden. Vi har höga ambitioner och tror på att förändring är möjlig. Du vill något! Det vill vi också. Vi vill göra skillnad och bidra till att skapa möjligheter för dem som behöver det mest. Vi tror på att arbeta tillsammans och nu söker vi dig som vill fortsätta att utveckla arbetet och bli vår nya kollega! Vi ingår inom verksamhetsområdet Sektor Stöd och Omsorg. Inom funktionsstöd arbetar du med personer som har intellektuella, fysiska, neuropsykiatriska eller psykiska funktionsvariationer. Vårt kontor ligger centralt i Lerum med tågstation och gratis parkering ett stenkast bort. För oss är det viktigt att du mår bra och vi erbjuder frukt på arbetsplatsen, friskvårdsbidrag, personalstöd och kompetensutveckling. I Lerums kommun vill vi öka vår förmåga att använda digitala lösningar, som blir till nytta för både invånare och medarbetare. I kommunen finns bra förutsättningar att driva utvecklingen för digitala lösningar framåt. Enhetens medarbetare är kreativa och har ett intresse och engagemang för enhetens uppdrag. Vill du bli en av oss och arbeta med något av det viktigaste och roligaste som finns i en framåtblickande kommun som drar nytta av närheten till storstaden och den mindre kommunens möjligheter? Kom då in med din ansökan redan idag! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta som stödpedagog för enheterna Avlösarservice i hemmet, Ledsagarservice och Korttidsvistelse (Lägerverksamhet). Vi söker en engagerad stödpedagog med starka administrativa färdigheter för att stödja våra klienter och personal samt att bidra till att skapa en strukturerad och effektiv arbetsmiljö. Som stödpedagog kommer du att arbeta nära våra klienter för att erbjuda individuellt anpassat stöd samtidigt som du hanterar administrativa uppgifter för att säkerställa en smidig verksamhet. Som stödpedagog inom korttidsvistelse kommer du arbeta två av fyra helger där verksamheten bedrivs. Ditt uppdrag är att i direktarbetet via ditt pedagogiska förhållningssätt vägleda kollegor och stötta våra brukare. Du arbetar löpande med genomförandeplaner, rutiner och handlingsplaner. Som stödpedagog förväntas du utgå från att ge alla människor möjlighet till att leva ett så meningsfullt och självständigt liv som möjligt, vi anpassar våra insatser efter varje individs särskilda behov och du som medarbetare kommer stötta våra individer till inflytande och delaktighet i sitt eget liv och i verksamhetens innehåll. I din administrativa roll förväntas du att bland annat ta emot och fördela uppdrag, upprätta och följa upp genomförandeplaner, medverka på SIP, kontakt med Myndighet, hålla i verksamhetsmöten, uppdatera handböcker, introducering av ny personal mm. Intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. KVALIFIKATIONER • Du ska ha eftergymnasial utbildning som omfattar minst 200 YH-poäng inom relevant område. • Erfarenhet av LSS och av att ha arbetat med personer med olika behov och förmågor. • Starka administrativa färdigheter med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och upprätthålla noggrannhet. • Hög social kompetens med god kommunikations- och samarbetsförmåga, goda kunskaper i svenska språket i såväl tal, skrift och förståelse är nödvändigt. • Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändrade situationer och behov. • Önskvärt med erfarenhet och kunskap av systemen; Heroma, Treserva, Word, Excel, Teams, Outlook ÖVRIGT Utvecklingen i Lerums kommun ska vara hållbar och vår styrning utgår från de globala målen i Agenda 2030. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare. Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling. Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram. Som anställd i Lerums kommun kan det förekomma krav på att använda personligt Bank-ID i tjänsten för legitimering i t.ex. systeminloggning eller annan verifiering. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

27 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Vaktmästare, sommarvikariat

Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Om oss Närhälsan Lerum vårdcentral är en trevlig och välfungerande vårdcentral som är centralt belägen i Lerum, cirka 20 minuter med tåg eller bil från Göteborgs centrum. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta tillsammans med oss på Närhälsan Lerum vårdcentral. Hos oss finner du ett femtiotal kreativa medarbetare inom olika yrkeskategorier med hög kompetens och stort engagemang. Här kan du läsa mer om Närhälsan Lerum vårdcentral: http://www.narhalsan.se/Lerumvardcentral Om arbetet Inför sommaren söker vi nu en vaktmästare med tidigare erfarenhet av yrket.  I arbetsuppgifterna ingår fastighetsskötsel, reparations- och underhållsarbeten samt viss posthantering. Du kommer ha praktiskt ansvar för vårdcentralens leasingbil samt att du ger avtalad vaktmästarservice för andra enheter. Arbetet kan stundtals vara fysiskt krävande. Vissa transportarbeten förekommer i tjänsten. Du kommer att få bredvidgång och introduktion av ordinarie vaktmästare. Om dig Önskvärt är att du har tidigare erfarenhet av arbetsuppgifter som vaktmästare. Du innehar B-körkort. Vi kommer lägga stor vikt vid att du har hög servicekänsla, god teknisk kompetens och kommunikationsförmåga. Du är flexibel och självständig i ditt arbete med ett gott bemötande mot patienter och medarbetare. Dessutom är du en person som trivs med att ha ett omväxlande arbete. Du delar Närhälsans kärnvärden; Pålitlig, omtänksam och nytänkande. Övrigt Tjänsten är ett sommarvikariat på 5-6 veckor.  Intervjuer sker löpande under rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

27 mars 2024
Sista ansökan:
10 april 2024
Allmänspecialist till bemanningsuppdrag

Som läkare inom bemanning gäller det alltid att ligga steget före i planeringen. Vi har nu flera uppdrag för dig som läkare att välja mellan - både för dig som specialistläkare, ST-läkare och legitimerad läkare. Vi har uppdrag hos såväl kommuner, regioner som privata vårdgivare. Du kan välja att arbeta enstaka veckor eller under en längre period. Bli en del av gemenskapen på Pelmatic! Med stort ansvar och mycket arbetsglädje söker vi dig som brinner för ditt yrke och som vill vara med och förbättra vårdsverige tillsammans med oss på Pelmatic! När du tar uppdrag tillsammans med oss blir du en del av ett kompetent och positivt bemanningsföretag som varje dag stöttar dig i ditt uppdrag. Vi är arbetsgivaren som bryr sig! Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Lär känna oss Pelmatic är ditt familjära bemanningsföretag inom hälso- och sjukvården i Sverige för dig som är läkare. Vi är familjeföretaget med den långa erfarenheten, vi har funnits i bemanningsbranschen sedan 1979 och har uppdrag för dig inom kommuner, regioner och privata aktörer. Tillsammans med dig som läkare förbättrar vi vårdsverige – genom att du som konsult hos oss får ett uppdrag på rätt plats där varje ny dag innebär nya möjligheter för dig att göra det du gör bäst. Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Även om du är långt hemifrån på ett uppdrag får vi dig att känna dig betydelsefull och trygg. Vi är din arbetsgivare som bryr sig! Det är hos oss du tar av dig skorna och känner dig som en del i det familjära företaget. Varför ska du välja Pelmatic? För att hos oss får du: - Varmt bemötande – Hemma hos Pelmatic lägger vi stor vikt vid arbetsglädje. Här ska alla trivas i en avslappnad atmosfär med högt i tak och mycket värme. Vi kallar det ”The Pelmatic Way”, en avslappnad men seriös arbetsfilosofi som ska genomsyra allt vi gör och hur vi bemöter varandra, våra konsulter och våra uppdragsgivare. - Trygghet – Pelmatic är arbetsgivaren som bryr sig! Vi vill att du ska känna dig betydelsefull och trygg. Oavsett om du jobbar långt hemifrån eller på din hemort finns vi alltid här för dig. Vid akuta ärenden som rör ditt uppdrag finns vi alltid tillgängliga på vår jourtelefon. - God service – När du tar hand om vården, tar vi hand om dig! Vi sköter allt det administrativa som rör boende, resor och avtal medan du fokuserar på ditt arbete och verkligen kunna slappna av när du är ledig. Välkommen in till oss! Säkra ditt nästa bemanningsuppdrag redan nu – Gå in via länken nedan och skicka in en intresseanmälan så hör vi av oss inom kort. https://www.pelmatic.se/

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

26 mars 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Industrielektriker till Estrella

Estrella söker Industrielektriker till sin site i Göteborg. Har du ett teknikintresse och automations erfarenhet, då är du rätt person för oss! Dina ansvarsuppgifter Som Industrielektriker arbetar du med förebyggande samt felavhjälpande underhåll av deras maskinpark och tillhörande produktionsutrustningen. Du kommer också att jobba med att förebyggande arbete, ronderingar, ge support till linjeteamet och akuta jobb.  Du kommer dagligen arbeta nära operatörerna där du med din tekniska kompetens och erfarenhet bidrar till en så säker och problemfri produktion som möjligt.  En förutsättning för att lyckas i den här tjänsten är en bred el och industriteknisk kompetens, mekanisk kompetens, samt erfarenhet av automation och felsökning. Som person behöver du vara både prestigelös och lösningsorienterad och ha lätt för att kommunicera och arbeta i grupp. Dina kvalifikationer - Bakgrund inom el/elteknik, automation och mekanik. - God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning - God erfarenhet inom systematisk felsökning - God erfarenhet att läst el-schema - Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten - Ett tekniskt genuint intresse - Datakunskap inom Officepaketet - Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande  - Utbildning eller erfarenhet inom livsmedelsproduktion - Kan svetsa och svarva  Omfattning: Detta är en rekrytering till kund, heltid och skift. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu. På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Molin 073–523 08 90 Varmt välkommen med din ansökan!

26 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Account manager

Om företaget: Qwio är ett företag med innovativa idéer med stort fokus på att optimera och förbättra verksamheter med innovativa Ai-verktyg och strategier. Kreativitet, kvalité och passion för service är något kunden alltid kan förvänta sig av oss men är också grunderna till vår framgång. Vi ser oss som det självklara valet för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär. Arbetsuppgifter: I rollen som Account Manager hos Qwio bedriver du försäljningsarbetet självständigt, men du är också en del av ett team på vår säljavdelning. Din uppgift blir att bygga upp en egen kundstock från grunden, genom att upprätta en kontakt med potentiella kunder över telefon för att boka in och utföra digitala så väl som fysiska möten. Alltjämt med att din kundstock växer kommer rollen att gå mot en blandning av nykundsbearbetning och befintlig kundvård. Vi letar efter dig som: Är bra på att bygga och bibehålla goda kundrelationer Är van med att arbeta mot uppsatta mål och har ett starkt eget driv Ser långsiktigt på sin anställning och värdesätter företagets välmående Är flexibel och lösningsorienterad och har ett strukturerat arbetssätt Har goda kunskaper inom Svenska och Engelska i tal och skrift Meriterande men inte ett krav är om du har tidigare erfarenhet av försäljning. Vi erbjuder en gedigen utbildning som följs upp i flera steg. Du har löpande kontakt med drivna kollegor som alla stöttar och hjälper varandra i arbetet mot ett tydligt mål. Hos oss kan du förvänta dig att: Få ta stort eget ansvar och ha frihet att planera din arbetsdag Arbeta med en spännande produkt som skapar stor nytta för kunden Känna dig inspirerad på jobbet av företagets vision och av dina drivna kollegor Utmanas, utvecklas och få vara med att påverka med dina kreativa idéer Mer om oss hittar du här: www.qwio.se Tjänsten är en heltidstjänst och baseras på vårt kontor i Göteborg. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Ansökan tas emot via e-post till: [email protected] Sökord: Account Manager, Försäljning, Säljare, B2B, Qwio, Sälj, SaaS, Client Manager, Tjänsteförsäljning, Produktförsäljning

26 mars 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Lunchkockar

Nu söker vi lunchkockar som kan stötta oss under vår intensiva sommarperiod på Nääs Fabriker. Är du en erfaren lunchkock kan Nääs Fabriker kan detta vara något för dig! Under sommaren kommer vi att ha vi två lunchrestauranger i gång: Pannhuset Kafé & Krog erbjuder våra gäster fika, lunch och god middag gjord på närproducerade kvalitetsråvaror. I en miljö som är svår att slå kan du dagtid njuta av bakverk tillverkade av våra konditorer, nymalet, egen rostat kaffe, vår egen glass, en riktigt bra lunch och massor av andra saker som grillade mackor och härliga sallader. Till kvällen tänder vi eld i pannan och lagar mat över öppen eld, ibland direkt i kolen, och serverar vi bland annat öl från vårt brygger Bröd & Malt och annan dryck från när och ibland fjärran. Restaurang Fabriksköket Hotellets restaurang är en upplevelse i sig, precis som det mesta på Nääs Fabriker. På sommarhalvåret serveras en kortare sommarmeny dagtid och kvällstid tänder vi upp vår stora grill och dukar upp en BBQ inspirerad buffé. Vi erbjuder dig jobb i en fantastisk miljö med puls, energi, massor av nya erfarenheter, och stora möjligheter till vidareutveckling och kanske även jobb efter sommaren För att passa in i det härliga gänget på plats ska du ha ett genuint intresse för mat och dryck samt vara öppen, flexibel, nyfiken på branschtrender och sist men inte minst uppskatta att vara en del av ett team som hela tiden vill uppåt och framåt. Vi tillämpar individuell lönesättning baserad på ålder och tidigare erfarenhet. Körkort och tillgång till egen bil är en fördel men inget måste om du bor i närheten. Tidigare erfarenhet som kock är ett krav och vi vill att du bifogar CV i ansökan. Är du nyfiken på att jobba tillsammans med oss? Fyll i frågorna och skicka in din ansökan så fort du kan. Vi går igenom urvalet och kallar löpande till personliga intervjuer. Vi ser fram emot att höra från dig!

25 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024