Intervjuare i Skåne sökes!
Origo Group Data Collection AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Nu söker vi på Origo Group flera positiva och sociala intervjuare till ett spännande projekt i Skåne. Arbetet är att dela ut enkäter till människori bla. kollektivtrafik. Med start februari 2025 och 12 veckor framåt. Intervjuer hålls i januari 2025. Vad kan vi erbjuda dig? Ett arbete med variation och miljöombyte där du får träffa många olika typer av människor där du har stor möjlighet till att arbeta dag-, kväll. Vi erbjuderen behovsanställningdär du har stor möjlighet att påverka din egna arbetstid. Lön från bostad till arbetsort Möjlighet att påverka din arbetstid Ett socialt arbete Möjlighet att få resa i arbetet Utbildning får du av oss, men tidigare erfarenhet av intervjuarbete är meriterande. Bli en del av vår personalpool och få tillgång till fler projekt Vem är du? Du är 18+, noggrann, flexibel och gillar att möta människor. Du tar stort ansvar och kan jobba självständigt, men också i team. Du behöver också känna dig bekväm med grundläggande teknik.Det är även enstor fördel om du känner dig bekväm med att gå i rörande fordon. Vi vill ha en blandad intervjuarstab, så kom precis som du är! Ansök redan idag!

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Arenavärd/receptionist till Vasakronans Coworking, Arena Triangeln-80%
Carotte Staff AB
Kontorsreceptionister

OM FÖRETAGET Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen. Vasakronans egna co-working koncept - Vasakronan Arena Under fjärde kvartalet 2020 lanserade Vasakronan deras egna co-working satsning ”Vasakronan Arena”. Det nya konceptet ger deras hyresgäster ett attraktivt co-working alternativ. Baserat på Vasakronans stora kundbas, de bästa lägena, deras långtgående hållbarhetstänkande och erfarenhet av kontorsutveckling kan de erbjuda ett koncept som sätter effektivitet och produktivitet i fokus. Arena Triangeln, som är Vasakronans första Arena i Malmö, är placerad i absolut bästa läge mitt i Triangelns köpcentrum. Här finns opera, konst, puls, folkvimmel och Malmös största handelsutbud alldeles utanför porten. Dessutom är Arenan granne med Pildammsparken och har en direkt närhet till kommunikationer som tar en vidare ut i Malmö, Sverige eller resten av världen. Arena Triangeln erbjuder 100 flexibla arbetsplatser i en inspirerande och dynamisk miljö, tolv mötesrum utrustade med smart teknik och 95 butiker, restauranger och caféer i galleria Triangeln. Det kommer även att finnas möjlighet att hyra ett alldeles eget arenakontor. Självklart finns det flertalet lounger för event, mingel eller en trevlig pratstund i en av de sköna fåtöljerna. På Arenan är det stort fokus på service och välmående. En arbetsplats utöver det vanliga! Alla material är noga utvalda och med hjälp av ljud, ljus och doft har man skapat en arbetsplats för alla att trivas på. Smart teknik och funktion är ledorden och varje yta ska förse en med nya intryck. Läs mer om Arena Triangeln här: https://vasakronan.se/arena/arena-triangeln/ OM TJÄNSTEN PÅ 80% I rollen som Arenavärd/Receptionist är du ansiktet utåt för Arena Triangeln. Din främsta uppgift är att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna genom att leverera enastående service till besökare och hjälpa hyresgäster och medlemmar med deras löpande frågor. Som Arenavärd på Arena Triangeln kommer du att arbeta tätt tillsammans med vår Site Manager. Gemensamt ansvarar ni för bokningar av konferensrum, besvarar medlemmarnas frågor och ordnar med diverse cateringar.Du tar emot besökare och tar hand om konferensgäster och medlemmar genom att ordna frukostar, luncher och fikapauser på ett trevligt och professionellt sätt.En del av dina uppgifter inkluderar att skriva offerter och bekräftelser till nya medlemmar, vilket kräver att du har ett öga för detaljer.Du kommer även att hantera paket och post, samt säkerställa att våra mötesrum och allmänna ytor alltid är i fint skick. Det är viktigt att du välkomnar både medlemmar och övriga gäster med professionell och personlig service. Om du dessutom har datorkunskaper i Excel och PowerPoint är det meriterande. Du är anställd hos Carotte och arbetar 80% på Arena Triangeln med start i februari 2024. Arbetet är förlagd under vardagar, kontorstider.DIN PROFILVi söker en energisk och noggrann person som går igång på att bygga relationer och ge bästa möjliga service till gästerna. Du bör även vara en initiativtagare med en vilja att ta ansvar och arbeta effektivt i grupp. Att ha en hög servicenivå tillsammans med en positiv inställning utgör grunden för tjänsten. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotell och konferens samt mötesbokning. Du bör vara självgående, flexibel och ha en hög nivå av servicekänsla då du kommer att samarbeta med medlemmar från olika branscher.Du har arbetat inom organisationer där hög servicestandard varit i fokus. Du älskar mötet med människor och är energisk, positiv och initiativtagande. Ditt fokus ligger alltid hos kunden och du drivs av att leverera en god serviceupplevelse i alla lägen. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med coworking och i en serviceorienterad roll.VI SÖKER DIG SOM HAR Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller hotellreception. God datavana och van att arbeta med digitala tjänster Erfarenhet av konferensteknik (meriterande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Placering: Vasakronan Triangeln, Malmö I denna process samarbetar Vasakronan med Carotte Staff. Vi tar inte emot ansökningar via mail.Eventuella frågor hanteras direkt av rekryteringsansvarig Natalie Fjellströmpå [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sökord: värd, värdinna, reception, Malmö, hotellreception, coworking

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Personlig assistent till aktiv 36 årig man
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten Vi söker en driftig, aktiv person som har erfarenhet av epilepsi. Nån som är lugn och trygg i sig själv och på eget initiativ kan styra upp och ta med kund på olika aktiviteter. Exempel på förekommande arbetsuppgifter Aktiviteter med kund Grundläggande behov såsom; personlig hygien Hantera epileptiska anfall Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhetoch personliga egenskaper Erfarenhet av personlig assistans Social Självgående Driftig Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är enansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: Deltid Arbetstid: Varannan helg + varje fredag och måndag Tillträde: Enligt överenskommelse Vitillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-03-14 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Budbilschaufför/Terminalarbetare
Instabee Group AB
Lager- och terminalpersonal

I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är en ledande partner till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter duktiga chaufförer och söker en budbilschaufför med B-körkort. Om jobbetVi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen. Att vara budbilschaufför hos oss handlar inte bara om att kunna köra bil, utan även om att erbjuda en utmärkt service. Som budbilschaufför kommer du även att vara involverad i sortering och omlastning av paket som ska vidare till våra Terminaler. Jobbet är på deltid och arbetstiderna kan variera mellan 05:00-23:00 efter schema under veckans alla dagar. Du kommer att utgå från vår Terminal i Oxie där du kör och levererar paket som står i vårt distrikt. Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats. Om dig som söker tjänsten som Budbilschaufför:För att trivas och lyckas i den här rollen bör du vara en person som älskar service, då du kommer att vara i direkt kontakt med våra kunder. Vi tror att du trivs hos oss om du gillar en arbetsmiljö som är i ständig rörelse och där snabba förändringar är en del av vardagen. Du är pålitlig, noggrann och en problemlösare. Dessutom ser vi gärna att du trivs med att arbeta i team, då samarbete är en viktig del av rollen. Krav B-körkort Flytande i Svenska och Engelska Meriterande att tidigare ha arbetat inom logistikbranschen och/eller serviceyrke Övrigt:Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

14 januari 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Servis Extra 🤵‍♀️
FRAM Bemanning AB
Hovmästare och servitörer

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM Servitör / servitris / servis extra Jobba när du vill, som du vill. Betalda resor till och från jobbet när restiden är mer än 30 min. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart. Börja jobba direkt efter intervju. FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kock Extra 170 - 210 kr per timme 👩‍🍳
FRAM Bemanning AB
Kockar och kallskänkor

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående kock som vill jobba extra. Känner sig säker på grunderna i matlagning. Trivs medatt jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 170 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö ochStockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Servis Extra 145 - 190 kr per timme 🤵‍♀️
FRAM Bemanning AB
Hovmästare och servitörer

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående servis som vill jobba extra. Kan bära minst tre tallrikar. Trivs medatt jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 145 - 190 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö ochStockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Vi söker en driven Rekryterare/Jobbcoach till Malmö-Deltid
Yrkescentrum i Sverige AB
Arbetsförmedlare

Vill du vara med och skapa verklig förändring i människors liv? Vi på Yrkescentrum söker en engagerad Rekryterare/Jobbcoach med säljerfarenhettill vårt team i Malmö. Vi söker en person som har lätt för att knyta kontakter, mycket driv och engagemang, som vill arbeta med rekrytering samt matcha våra deltagare ut mot arbete eller utbildning inom Arbetsförmedlingens tjänst rusta och matcha 2. Viktigt för tjänsten: Kommunikativ förmåga: Du har lätt för att knyta kontakter Du är kommunikativ, övertygande och trygg i kundmöten. Du bygger förtroende och nätverk med både kunder och kollegor. Säljerfarenhet: Du har tidigare erfarenhet av försäljning och vet vikten av att tänka lösningsorienterat. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot höga kvalitetsstandarder. Service och affärsfokus: Du är lyhörd och sätter kundens behov i centrum. Du tillämpa Yrkescentrums metoder och arbetssätt för att säkerställa hög kvalitet på tjänsten. Du är noggrann och strukturerad när det gäller att följa upp deltagarnas utveckling och säkerställa att de får rätt stöd för att nå sina mål. Har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade program så som ordbehandlings- och presentationsverktyg, epost och internet. Struktur: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus och levererar alltid med kvalitet. Du är självgående och har ett starkt driv att nå uppsatta mål. Du är en prestigelös lagspelare som omsätter ord till handling. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. Yrkescentrum arbetar enligt strukturerad modell med fokus på ny sysselsättning till våra deltagare. Genom en fokuserad och individuell coachning hjälper vi våra sökande att klarlägga behov och förutsättningar samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av individen och dennes kompetens. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla befintliga kundkontakter och aktivt bearbeta nya kunder. Genomföra individuella möten med deltagare för att stötta och vägleda dem i deras processer. Hantera administration, planering och säkerställa leverans av hög kvalitet. Planera och genomföra föreläsningar och workshops. Du kommer att arbeta som ensam ansvarig rekryterare/jobbcoach på vårt kontor men ingår i ett hjälpsamt och stöttande team av medarbetare på Yrkescentrums övriga kontor. Vi ser positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom företaget, men du måste redan nu uppfylla behörighetskraven för tjänsten. Ansökningar som inte uppfyller kompetenskraven kommer inte att hanteras utan avvisas direkt. Kompetenskrav Alternativ 1 Du har minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Du har minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Alternativ 2 Du har minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå och du har minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden: Arbetsledning med personalansvar Rekrytering Omställningsarbete för arbetssökande Studie- och yrkesvägledning Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration) Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor Arbete med social- och gruppsykologi Karriärvägledning Anställningsvillkor: Tjänsten är på 50 %, med arbetstid mån-fre. Inget distansarbete. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

13 januari 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025